رندری از نسل جدید ب‌ام‌و M5

با رونمایی از نسل جدید ب‌ام‌و سری 5 با کد G30 در روز پنجشنبه، گرافیست‌های حرفه‌ای خودرو نیز دست‌به‌کار شده و رندری را نسل آیندهٔ مدل M5 طراحی کرده‌اند. رندری که به نظر می‌رسد تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد. در این رندر، سدان پریمیوم عملکرد بالای ب‌ام‌و با برخورداری از سپر جلوی برجسته با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی اسپرت و سپر عقب بروز شده که ترکیبی است از یک دیفیوزر و لوله‌های دوقلوی اگزوز، ظاهری تهاجمی‌تر از نسخهٔ معمولی سری 5 دارد. از دیگر تغییرات بیرونی M5 نسبت به سری 5 معمولی نیز می‌توان به رینگ‌های جدید گودتر و نشان‌های M Power در قسمت‌های مختلف بدنه اشاره کرد درحالی‌که در داخل نیز مجهز به مجموعهٔ ارتقاءیافتهٔ تریم داخلی به همراه صندلی‌های اسپرت جلو با حمایت جانبی بیشتر خواهد بود.

2018-bmw-m5

رقیب مستقیم M5 جدید، نسل آیندهٔ مرسدس بنز E63 AMG خواهد بود به همین دلیل سدان عملکردی سلطان باواریا خود را برای نبرد با رقیب اشتوتگارتی کاملاً آماده کرده است. انتظار می‌رود نسل جدید ب‌ام‌و M5 مجهز به یک پیشرانهٔ 4.4 لیتری V8 توئین توربو اصلاح‌شده باشد که قادر به تولید حداقل 600 اسب بخار قدرت خواهد بود. احتمالاً این نیروی عظیم به‌صورت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل خواهد شد اما در صورت تمایل خریداران برای اولین بار نیروی موتور از طریق یک گیربکس 7 سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سیستم XDrive به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

zbmw_m5_04

با توجه به اینکه نسل جدید مدل M550 XDrive با 455 اسب بخار قدرت در شتاب صفرتاصد با 4 ثانیه در حال حاضر 0.3 ثانیه از M5 فعلی سریع‌تر است، به‌احتمال‌زیاد نسل جدید M5 در نسخهٔ XDrive شتاب صفرتاصدی حدود 3.5 ثانیه خواهد داشت. همان‌طور که گفته شد، اصلی‌ترین رقیب M5 جدید، نسل جدید مرسدس بنز E63 AMG خواهد بود که در نسخهٔ استاندارد 570 اسب بخار و در نسخهٔ S حدود 610 اسب بخار قدرت خواهد داشت. علاوه بر این، رقیب سرسختی بنام کادیلاک CTS-V هم از آمریکا رودرروی M5 قرار می‌گیرد. سدان قلدری که مجهز به پیشرانهٔ 6.2 لیتری سوپرشارژ کوروت Z06 با 640 اسب بخار قدرت است و احتمالاً ازلحاظ قدرت همچنان بالاتر از M5 جدید قرار می‌گیرد.

X-Tomi همچنین رندری از نسخه استیشن یا تورینگ سری 5 جدید نیز منتشر نموده است.

BMW 5-series touring 2017 rendering

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

28 دیدگاه

  1. Daniel
    سوابق: (279 دیدگاه) ,

    خیلی جیگر شده.
    به قول یکی از دوستان عروسک خوشگل منه این BMW M5

    پاسخ
    1. فقط انگلستان
      سوابق: (436 دیدگاه) ,

      خودروسازیه آلمان داره روحش رو از دست می ده تمام مدل های جدیدشون اون روح و حس و برتری مدل های چند سال پیش رو ندارن طراحیشون مدرن شده ولی یه حالت مثل ربات رو پیدا کردن این حالت ربات گونه از سه سال پیش شروع شد پیش بینی من برای آینده ی خودروسازی آلمان اینه که فروششون خیلی کاهش پیدا می کنه و علاقه مردم نبست بهشون خیلی کمتر می شه.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3759 دیدگاه) ,

        .
        اصلا موافق نیستم.
        کجا میری اینقدر سریع.
        واستا با هم بریم
        ( شوخی میکنم ها 😉🌹)
        اتفاقا اتفاقا از 3 سال پیش خودروسازی آلمان جایگاه رفیع خودشو تثبیت کرد.
        مدل هایی مثل AMG GT ، 918 ، و پیروزی های مرسدس و فولکس در این زمان به بلوغ و اوج رسیدن.
        مطمئن باش آینده ی صنعت خودروسازی آلمان خیلی خیلی روشنه.
        چون چندین قدم از بقیه جلوترن.
        .
        مردم دنیا نسبت به خودروهای آلمانی 2 دسته میشن
        1 خودروی آلمانی سوار میشن
        2 حسرت و آرزوی خودروی آلمانی دارن.
        .
        .
        روزای بهتر از اینی که الان میبینی به زودی میرسن.
        موفقیت های بزرگتر در راهن.
        .
        .

        پاسخ
        1. فقط انگلستان
          سوابق: (436 دیدگاه) ,

          حرفای خنده دار می زنی اگه الان من یه بنتلی بنتایگا داشته باشم چرا باید حسرت یه خودرو آلمانی مثل پورشه کاین رو داشته باشم خودرو خودم که سریع تره قدرتمند تره با امکانات تره خاص تره با کیفیت تره محکم تره و … پس چه دلیلی وجود داره که حسرت ماشین های آلمانی رو بخورم یعنی چه دلیلی وجود داره که خودمو با این حرفا گول بزنم واقعا حرف متعصبانه هم حدی داره.

        2. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3759 دیدگاه) ,

          .
          بنتایگا که شما (و شاید من) در حسرتشیم یکی از همون خودروهای آلمانیه که گفتم.
          پس شما جزو دسته ی 2 طبقه بندی میشی.
          دیدی چه تقسیم بندی درست و پرکاربردی کردم ؟!😉
          .
          🌹🌹

        3. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3759 دیدگاه) ,

          .
          من نمیفهمم آدم چقدر میتونه متعصب باشه که جنسی رو که فروخته هنوز مال خودش بدونه !!
          بنتلی فروخته شده.تموم شد و رفت.
          بنتلی آلمانی شده.
          من به اصلیت بنتلی کاری ندارم.
          .
          .
          تا حالا کسی دیده یک آلمانی باز مثلا مهران 911 یا خسته شده بیاد بگه OPEL آلمانیه ؟ تا حالا شده ما بیایم بگیم Borgward آلمانیه ؟؟!
          .
          بس کنید این حرف های بی منطق رو.
          بنتلی آلمانیه. چون مال فولکس واگنه.
          .
          باز دوستان میان میگن تو که میگی بنتلی آلمانیه هیچی از علم بازاریابی نمیدونی !😂
          هر کی ندونه انگار خودشون دکترای روابط بین الملل دارن.
          ممکنه من دکتری بازار یابی نداشته باشم اما نسبت به چیزی که فروختم ادعای مالکیت نمیکنم.

        4. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3759 دیدگاه) ,

          .
          این که میگی بنتلی هنوز متعلق به انگلیسه اوج تعصب رو نشون میده !!
          .
          🌹🌹
          .
          هر موقع دیدی ما نسبت به اوپل و بورگوارد ادعای آلمانی بودن کردیم شما هم بیا بگو بنتلی انگلیسیه.
          .
          خداییش اگه بنتلی و رولزرویس خدای نکره میخواستن تحت مدیریت آلمانی ها ورشکست بشن نمیگفتی شرکتی که به المانی ها فروخته بشه نتیجش همینه ؟ باور کن میگفتی.
          .
          #تعصب_را_کنار_بگذاریم.

        5. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3759 دیدگاه) ,

          طراحی بنتلی منو یاد خودروسازی انگلستان میندازه درسته.
          اینو قبول دارم
          رولزرویس هم همینطور
          به این میگن حفظ اصالت.
          نمیگن انگلیسی بودن.

        6. Bloodhound SSC
          سوابق: (65 دیدگاه) ,

          دوستان من رو هیچ شرکتی تعصب ندارم ولی خدایی بیان یکم فکر کنیم!!!!!!
          بوگاتی صد سال پیش اومده یه شرکت به امید و آرزویی تاسیس کرده که شرکتش آینده مستقلی داشته باشه و حداقل غرور خودشو حفظ کنه.
          یامثلا فروچیو ! زمان خودش(دهه 60)
          ماشیناش حکم کوئنیگ زگ الان رو داشت!
          ولی بعد چندین با ر فروش فولکس خریدش . خودشم تو 23- 24 سال پیش فوت کرد!!!!!
          مسئله اینجاست که این شرکتای کوچیک مستقل تو زمان ما هم روزی دست این آدما می افتن!!!!!!
          دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
          اگه با این دید به جهان نگاه کنی زندگی خیلی قم انگیز میشه.

      2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
        سوابق: (1605 دیدگاه) ,

        دوست انگلیسی من
        صنعت خودروسازی با المان روح پیدا کرد
        شما میگی روح ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        علاقه مردم نسبت به ماشین های المانی کم شده ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
        ازتو بعید بود ….

        پاسخ
        1. Daniel
          سوابق: (279 دیدگاه) ,

          من با king 918 موافقم.

        2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
          سوابق: (1605 دیدگاه) ,

          فدای اخلاقتم Daniel

        3. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          افرین کینگ 918

      3. X5
        سوابق: (122 دیدگاه) ,

        تو جهان فقط شما نیستی میلیارها نفر هستن و میلیاردها سلیقه وجود داره مثلا خود من هیچ ماشین انگلیسی به دلم نمیشینه حتی اگه زیر مجموعه bmw برند مورد علاقم باشه

        پاسخ
        1. Parvaz
          سوابق: (119 دیدگاه) ,

          نه دیگه انصافا مینی ها ماشینای دوست داشتنی هستن، بی ام و خیلی تو پیشرفت مینی تاثیر گذار بوده

        2. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          خود من خیلی ها دیدم اصلا با خودروسازی انگلیس حال نکردن
          ولی دلیلی بر بد بودنش نیست

      4. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        فقط انگلستان عزیز کار المان بک سره کرد

        پاسخ
  2. نویدی
    سوابق: (75 دیدگاه) ,

    m5 میتونه یه الگو برای تمام خودروسازها باشه.

    پاسخ
  3. سينا
    سوابق: (87 دیدگاه) ,

    واقعا شاهکاره 👍🏻
    تو جاده های کوهستانی لذت میده با این ماشین تخته کرد 😊

    پاسخ
  4. Ali
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    داداش عزیزم که محصولات انگلیسی رو دوست داری باید بهت بگم که وقتی با اعتماد به نفس میگی بنتلی بنتیاگا همه چیش باحال تره اول قیمتاشونو مقایسه کن هر چه قدر و پول بدی همون قدرم آش میخوری .

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      کلا ماشین های انگلیس گرون

      پاسخ
  5. Ali
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    تازه باید بگم که خودرو سازی آلمان تازه داره روح میگیره مرسدس و بی ام و با ساخت کانسپت های دیوونه کنندشون از اون ور با تولید ماشین هایی مثل بی ام و سری هفت و مرسدس اس ۵۰۰دارن دنیا رو دیوونه ماشیناشون میکنن انگلستان هیچ وقت به گرد پای آلمان نمیرسه اما ایتالیابا این روند شاید ک بعید میدونم به آلمان برسن.

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      ایتالیا درساخت خودروهای اسپرت و شتاب و سرعت عالی کارمیکنن

      پاسخ
  6. Saied
    سوابق: (823 دیدگاه) ,

    ماشین ساز هایه المانی واقعا واسه تکنولوژی ماشین و کاربردی کردنش هزینه میزاره و هر سال چندین چیز جدید اخترا میکنن.
    و برند هایه دیگه تو مملکت هایه دیگه بعد چند سال کپی سازی میکنن و همون محصولات رو ارزون تَر دست مردم میدن.
    البته جدیدن برند تسلا هم واقعا داره واسه پیشرفتش هزینه میکنه و امید وارم که موفق بشه. به نظر من فرق المانی با بقیه یه برند ها یکیش هم اینه که تکنولوژی رو زود تَر مینوتی تجربش کنی.

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل بابک
    بابک
    سوابق: (143 دیدگاه) ,

    عکس اول عالیه و با روح و روان ب ام و بازا که هیچ با روح و روان همه بازی میکنه
    کلا اگه ب ام و روندی رو که تو M2 شروع کرده ادامه بده هم از نظر طراحی ظاهری و هم لذت رانندگی اتوموبیل های پرفورمنسش از اینی هم که هستن جذاب تر میشن
    به امید موفقیت روز افزون ب ام و

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.