بی ام و

رونمایی از نسل جدید ب‌ام‌و X1

پنج سال پیش، مدیرعامل ب‌ام‌و گفته بود که ۴ نفر از هر ۵ خریدار X1 تصور می‌کردند که خودروی آن‌ها دیفرانسیل جلو است. درحالی‌که این خودرو روی پلتفرم دیفرانسیل عقب سری ۱ ساخته می‌شد. حالا نسل دوم X1 با تغییری بنیادین همراه شده است. نسخه پایه این خودرو، واقعاً دیفرانسیل جلو می‌باشد.

2016 BMW X1
۲۰۱۶ BMW X1
مدل ۲۰۱۶ ب‌ام‌و X1 پلتفرم خود را از سری ۲ اکتیوتورر و گرن‌تورر که بیشتر در اروپا عرضه می‌شوند، به عاریه گرفته است. این همان پلتفرمی است که برای نسل سوم MINI هم استفاده خواهد شد.

2016 BMW X1
۲۰۱۶ BMW X1
درحالی‌که نسل اول X1 به‌عنوان یک تفسیر منحصربه‌فرد از یک SUV کراس‌اوور برای تفریح و سرگرمی بیشتر طراحی شده بود، X1 جدید کمی محافظه‌کارانه و با تکرار زبان طراحی و سبک BMW معرفی شده است. مدل ۲۰۱۶ ب‌ام‌و X1 از چهره‌ای قوی‌تر و مردانه‌تر سود می‌برد. چراغ‌های جلو با نوارهای LED، سپر جلوی اسپرت و جلوپنجره برجسته‌تر همراه با روکش‌های پلاستیکی روی بدنه، سقف با شیب ملایم و اسپویلر درب عقب، مجموعه‌ای دل‌نشین و متناسب را خلق کرده‌اند.

2016 BMW X1
۲۰۱۶ BMW X1
درحالی‌که طول خودرو، کاهش یافته، افزایش فاصله بین دو محور، عرض و ارتفاع خودرو، تغییر قرارگیری موتور از حالت طولی به عرضی و کاهش اندازه موتورها باعث گردیده تا فضای بیشتری برای سرنشینان و توشه آن‌ها فراهم گردد. با این حال نقاط تمایز آن با انواع واگن سری ۲ گرن‌تورر نیز کاهش یافته است.

2016 BMW X1 interior
۲۰۱۶ BMW X1 interior
فضای داخلی مدرن همراه با سیستم سرگرمی مستقل iDrive با نمایشگر ۶.۵ اینچی و روکش‌های پارچه یا چرم داکوتا و تجهیزاتی نظیر نمایشگر سربالا و سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای نظیر هشدار خروج از خط و پیشگیری از برخورد با ترمزهای اضطراری خودکار و دستیار حرکت در ترافیک با کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد با عابر پیاده و غیره از جمله موارد قابل ذکر این مدل می‌باشند.

2016 BMW X1 interior
۲۰۱۶ BMW X1 interior
مشتریان می‌توانند با سفارش تریم های xLine و M اسپرت، یک طراحی جذاب‌تر شامل کیت‌های آئرودینامیکی بدنه و چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی سبک‌وزن و روکش‌های داخل کابین چرم و آلکانترا و تزئینات آلومینیومی را به دست آورند.

ب‌ام‌و X1 دیفرانسیل جلو، پیشرانه شش سیلندر خطی را نیز از دست داده و این بدان معناست که مدل ۳۵i دیگر جانشینی نخواهد داشت. تنها پیشرانه موجود برای بازار ایالات‌متحده نیز یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو برای مدل xDrive28i است که ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور ثمره آن است. این مدل چهارچرخ محرکه، در حالت عادی ۱۰۰ درصد گشتاور را روی چرخ‌های جلو دریافت می‌کند. در صورت نیاز چرخ‌های عقب از طریق یک کلاچ چندصفحه‌ای درگیر می‌شوند. نسخه sDrive نیز به‌صورت دیفرانسیل جلوی صرف خواهد بود. آمریکایی‌ها، تنها یک گزینه برای انتقال نیرو دارند و آن گیربکس هشت سرعته خودکار است.

در اروپا، ارائه موتورهای قابل انتخاب، بیشتر و متنوع‌تر خواهد بود. از جمله باید به موتور سه سیلندر دیزلی با قدرت ۱۱۴ اسب‌بخار اشاره کرد. برای مدل‌های ضعیف‌تر می‌توان از گیربکس شش سرعته دستی انتخاب نمود.

2016 BMW X1 engine
۲۰۱۶ BMW X1 engine
مدل‌های M با تعویض سریع‌تر دنده‌ها، تعلیق محکم‌تر، فرمان دقیق‌تر و صندلی‌های اسپرت قابل انتخاب می‌باشند.
X1 جدید نسبت به اسلاف خود، حدود ۳۰ کیلوگرم سبک‌تر شده است. با این وجود، طبق اعلام ب‌ام‌و، عملکرد این خودرو تغییر چندانی نسبت به نسل پیشین نداشته و مثلاً مدل ۲۸i شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۶.۳ ثانیه ثبت می‌کند.

ب‌ام‌و X1 جدید رقابت سختی با رقبایی تازه‌نفس چون آئودی Q3، لکسس NX و مرسدس بنز GLA و شاید کراس‌اوور جمع‌وجور آینده کادیلاک خواهد داشت. اما اگر شما قبلاً فکر می‌کردید که X1 شما یک خودروی دیفرانسیل جلو است، حالا انتظاراتتان کاملاً محقق شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. "Amir"

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (728 ديدگاه)

    به نظر من x1 با این طراحی تازه ابهت یه bmw واقعیو پیدا کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مسعود

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین جالبیه ولی قیمتش چنده >

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (105 ديدگاه)

      قیمتش تقریبا 35 هزار دلاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. matin

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (233 ديدگاه)

        قیمتش در ایران حدود240 میلیون میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. @sami0964

          ۳ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (1 ديدگاه)

          قیمت شرکتی ٣۵١میلیون تومان_پرشیا خودرو شعبه نیاوران_٩صبح تا٩ شب

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. Dara

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    به نظرم اگه آرم ب ام و به جای سفید و آبی , سفید و مشکی بود خیلی جلوه ی شیک تری داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. saman

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با نظرتون کاملا موافقم آقا امیر ، تو این چند ساله بی ام و از طراحی استفاده میکرد که واقعا وقتی نگاه میکردی حس نپخته بودن طرح به مشتری القا میشد ولی احساس میکنم بی ام و ایکس 1 یک قدم بزرگ بوده در طراحی عالی و باوقار در حد نام کمپانی بی ام و ، زیبایی و پختگی در طراحی بدنه و جلو و عقب ماشین موج میزنه
    من خودم تو این چند ساله واقعا از طرح های بی ام و راضی نبودم به جز سری ایکس 5 اون و سری 6 ولی احساس میکنم در آینده ایی نزدیک باید شاهد یه خونه تکونی اساسی در طراحی مدل های دیگر بی ام و باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ali2240

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (513 ديدگاه)

    از نسل قبلی به هیچ عنوان خوشم نمیومد اما طراحی نسل جدید عالیه
    توی این عکسها فقط فرمون سری m کمبودش احساس میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. luis

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    عاشق انحنا به سمت راننده داشبرد بی ام دبلیو هستم از قدیم تا حالا این انحنا حفظ شده که هم استفاده از تجهیزات رو راحت تر میکنه هم حس کابین خلبان به ادم میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حسين

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    آهسته و پیوسته… تغییرات اندک ولی پیوسته در کابین.

    از زمان رو نمایی از نسل فعلی سری 3، کابین ب ام و شروع کرد به تغییر و فاصله گرفتن از کابین سری 7 و سری5. این تغییرات به مرور به اینجا رسیده و جالبه بدونید بسیار به کابین سری 7 جدید (که چند روز دیگه رونمایی میشه:20 خرداد) شبیه هستش (کنسول ب ام و ها جدیدا در بعضی مدلها داره حالت معلق پیدا میکنه، یعنی قسمت زیر دریچه های تهویه روبه جلو اومده و زیرش خالیه(عکس پنجم از بالا)). بعد از این چند سالی از یک زبان طراحی پیروی میکنن و بعدش دوباره شروع میکنن به انجام تغییرات تدریجی.

    نسل قبلِ X1 توی عکس فوق العاده زشت بود ولی به نظر من توی واقیت ماشین قشنگی هستش. در مور این مدل فقط میگم کاش دیفرانسیل جلو نمیشد!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. JAVAD GM

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بی ام و دیفرانسیل جلو یعنی بی ام و بی اصالت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. BMW4ever

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (155 ديدگاه)

    طراحیش خیلی بهتر شد مخصوصا عقبش با اینکه دیف جلو بودنش طرفدار ها شو اذیت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. navid

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3688 ديدگاه)

    به نظر شما چرا طرح ماشینا داره ایقد شبیه هم میشه؟
    این از ب ام و که همه مدلای ایکسش شده مثل هم
    اون از بنز که سی و اس و جدیدن ای ش شده کپی هم
    اون از آئودی و لکسس
    دلیل خاصی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Fsport

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (48 ديدگاه)

      کجای لکسس شبیه همه؟؟؟؟؟شباهت یعنی مدل های بی ام دبلیو و بنز که باید مدل هاشو از عقب نزدیک شین بهش و مدلش رو بخونی از پشتش…لکسس شما یه مدل بیار شکل هم باشه و مو نزنه با هم…الکی حرف نزنین دیگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. navid

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (3688 ديدگاه)

        rc f و آی اس ان ایکس و آر ایکس
        ای اس و فیس لیفت ال اس
        از شبیه نه این که کپی باشه منظورم این بود که نمیشه ماشین رو از دور دید و گفت فلان مدله.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Fsport

          ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (48 ديدگاه)

          نه که بنز رو از دور میشه دیدو تشخیص داد… :-D :-D :-D
          شما داری آر سی و آی اس رو از نظر شباهت با بنز اس کلاس،سی کلاس و ایی کلاس مقایسه میکنین؟؟؟؟واقعا روتون میشه مقایسه کنین؟؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. حسين

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      بله دلایل خاصی داره:

      یکی اینکه وقتی بعد از کلی تحقیقات و بررسیها به این نتیجه میرسن که یک طرح برای عرضه در بازار مناسبه و کلی هزینه میکنن برای طراحی یک مدل، میان از همون اصول و خط مشی در سایر مدلها هم استفاده میکنن تا هزینه هاشون کمتر بشه. چون اکثر خودروسازا الان جنون تکنولوژی!! گرفتن و بیشتر منابع مالیشون رو صرف تولید تکنولوژی میکنن و دیگه مثل دهه 70 میلادی نمیان طراحی های متنوع و پر هزینه انجام بدن (البته همین الانشم ب ام و سر طراحی سری i خیلی هزینه و ریسک کرد)

      یکی دیگه اینکه کمپانی ای که تاریخ 100 ساله داره خیلی براش خطرناکه که بخواد به صورت ناگهانی تغییرات عمده ایجاد کنه، اما مثلا هیوندای به راحتی تغییر ایجاد میکنه و یه جورایی آزمایش و خطا میکنه تا مزه دهن بازار رو بسنجه. اما بنز هم مزه دهن بازار رو میدونه، هم خودش اونقدر قدرت داره که گاها به بازار جهت بده و هم بازار، بنز رو با این قیافه شناخته و میپسنده نه هر قیافه ی دیگه ای

      دلایل دیگه ای هم هست که الان حضور ذهن ندارم متاسفانه. دلایل دیگه ای هم هست که ما اصلا نمیدونیم

      آخر هم اینکه هیچ وقت از روی عکس راجع به ظاهر ماشینا قضاوت نکنید و نگید فلان ماشین زشت تر یا قشنگ تر از بقیس (این ربطی نداشت ولی کلی گفتم)
      …………………………………………………………………………………….

      دوست عزیز، FSport جان، هیچ کدوم از مدلهای ب ام و یا بنز جوری نیستن که با هم مو نزنن و ایجاد شباهت بین مدلهای تولیدی راهیه که اکثر کمپانیها دارن به سمتش میرن و خیلیا هم از اول این کار رو میکردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (4500 ديدگاه)

        کسی که اندک اطلاعی از دنیای خودرو داشته باشه به راحتی میتونه مدل های مختلف ب ام و و بنز رو بشناسه.

        “واسه کسی که همه چیو میدونه هر توضیحی اضافه س،واسه کسی که هیچی نمیدونه هم هر توضیحی اضافه س…”
        شاهین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. navid

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (3688 ديدگاه)

          شاهین حرفت درسته
          اما اصالت مدل چی میشه پس؟
          ماشین برای مردم عادی هم طراحی میشه به طوری که یه نفر ناآشنا هم بتونه تشخیص بده.
          این که گفتم طراحیاشون داره مثل هم میشه حرف من نیست و از نقدای طراحی هم خوندم.
          الان ما اصلن نمیگیم مرسدس و اینفینیتی شبیه همن اما تو مجله موتورترند همین موضوع بیان شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. navid

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (3688 ديدگاه)

        ممنون حسین جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          خواهش میکنم آقا نوید.
          راجع به جوابی که برای شاهین گذاشتی من با اجازه میخوام یه چیزی بگم:
          کسی که با ماشینا آشنا نیست براش کافیه بتونه بنز رو از ب ام و تشخیص بده و کسی هم که آشناس به راحتی میتونه مدلهای مختلف هر کدوم رو تشخیص بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. Ahmad..F12

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    بسیار لذت بردم یه تحول اساسی و پخته

    فقط دوس داشتم پیش فرض دیف عقب بود

    که البته سیستم XDrive این مشکل رو حل کرده تا حدود زیادی

    خیلی هم عالی مرسی BMW

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    به نظر من خیلی عالی شده . اول از همه طراحیش و از همه مهمتر ارتفاع از سطح زمینش .
    ایکس وان فعلی خیلی ارتفاعش با زمین کمه . مسخره است .
    اما در این مدل بهتر شده . هرچند که باید از نزدیک ببینی و نظر بدهی . .
    اما طراحیه کابین ، به نظر من برای مرسدس بنز GLA لوکس تر از این ب ام و است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      میلادجان چطوری ؟ بی ام و و بنز بدجور رقابتشون پیچیده شده… مخصوصا تو شاسی بلنداشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. RETOLEX

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      نسل قبلی این ماشین واقعا از نظر طراحی در مقابل gla و q3 حرفی برای گفتن نداشت
      ولی از این نسلش خیلی خوشم اومد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RETOLEX

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        و همچنین لکسس nx
        ولی خداییش از اکور rdx خیلی بهتر بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. فرید حنیفه زاده

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (71 ديدگاه)

    با سلام
    سپاس از سردبیر محترم
    از نظر من این نسل X1 طراحی به مراتب بهتری نسبت به نسل قبلی داره به خصوص در نمای عقب . نمای جلوی ماشین هم که به وضوح زیباتر شده .
    اما در داخل کابین یک نکته ای که به نظر من جالب نبود طراحی سر دنده هست . نظر شخصی من اینه که سر دنده معروف ب ام و که در اکثر مدل های 8 سرعته اتوماتیک استفاده میشد طراحی بهتری نسبت به سر دنده این مدل جدید داره . البته این فقط نظر شخصی هست .
    سر دنده مدل قبلی
    http://www.netcarshow.com/bmw/2013-x1/800×600/wallpaper_47.htm
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سر دنده مدل جدید
    http://www.netcarshow.com/bmw/2016-x1/800×600/wallpaper_32.htm
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW4ever

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (155 ديدگاه)

      ولی فرید جان فکر میکنم این سر دنده مال مدل 6سرعتست سر دنده جوی استیکی که شما میگی همچنان توی مدل 8 سرعته این ماشین وجود داره جای نگرانی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میثم

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (59 ديدگاه)

      اتفاقا به نظرم خیلی هوشمندانه عوضش کردن. درسته که مدل قبلی زیباتره ولی مدل جدید راحت تر توی دست جا میگیره. از اون مهم تر، ترتیب و تعداد دنده های روی اهرم دنده با کمپانی های دیگه هماهنگ شده (به دکمه پارک در نسل قبلی دقت کنید)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RETOLEX

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        ماشین اتوماتیک هست و شیفتر هم داره
        بنابراین ارگونومی و راحت بودن دسته دنده خیلی مهم نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. Maysam..laferrari

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (581 ديدگاه)

    بسیار زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Archi khan

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    واقعا تو سری xهای بی ام و ، x1 خیلی اروم و خوشگله…
    هم طراحی جدید و حتی سری قبلی
    نسبتا قیمتش هم نسبت به بعضی برندهای لوکس خوبه.
    الان 1.8 x1 تو بازار ایران حدود ۲۲۰-۲۱۰ تومنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سعید

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    عکساشو از همه زوایا با نسل قبلش مقایسه کردم،تغییراتش اونقدرا هم کم نیست،طراحیش فوق العاده عالی شده،هم از نمای جلو،هم عقب و هم از نمای جانبی،خیلی بهتر شده،نسل قبلش زیاد خوب نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ماسل کار

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    خیلی قشنگتر شده ولی من کلا از شاسی بلندا خوشم نمیاد
    ___________________________________
    راستی الان شبکه ورزش مستند ایرتون سنا رو نشون میده ببینید حتما 9:30 اس الان
    Just Muscle Cars Like Always

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    آیا بی ام و مدلی هم برای رقابت با GLA45 AMG داره ؟ چون خداییش بنز داره تو این کلاس با GLA45 AMG سروری میکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      سلام. محمد آقا برای مدل amg رقیبی نداره اما همین x1 رقیب gla هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. اﻭﺭﻧﮓ

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (36 ديدگاه)

      gla45amg چهار سیلندره میدونستی ؟ 4 سیلندر با توربوی خیلی دور بالا .جلو داشبورتش هم خیلی مالی نیست . من روندمش . شتابش ولی خوبه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. milad

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    ولی در عوض همه مدلهای سری یک سایپا شبیه همدیگه هستن…111..131…132…141…151

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mds

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه… اما ام 5 باوقارترین طراحی رو بین تمام محصولات بی ام و داره مخصوصا رنگ خاکستریش آدم میخکوب میشه وقتی از نزدیک میبینتش :razz:

    Only hyundai vs kia and bmw
    :Cry:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RETOLEX

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      !!!!!!What
      Only hyund vs kia and bmw

      Mds جان عزیز کاری به این جمله ای که گفتی ندارم دارم کلی میگم
      کره ای ها راه زیادی تا رسیدن به المانی ها ، امریکایی ها ، ژاپنی ها و انگلیسی دارن

      پس چیز های خنده دار نگو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. رضا

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    یک گام بزرگ به جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حمید

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (199 ديدگاه)

    شاسی بلند و کوپه فقط ب ام و و لکسوس،ماشین سواری و کابریولت هم فقط مرسدس بنز،استیشن و هاچبک هم آیودی.من خودم با اینکه با ب ام و خیلی حال نمیکنم اما از این مدلش خیلی خوشم اومد.من به شخصه به ب ام و به عنوان ماشین لوکس نگاه نمیکنم برای همین هم سری 7 و 6 و5 برام ناخوشایند هستن ولی در عوض از مدل های سری 1و2و4وx1 بیشتر خوشم میاد و به مدل های بزرگ و لوکس وسنگین کمپانی ب ام و ترجیح میدم.اگر قیمتش زیر 400 باشه با توجه به گستردگی و فعالیت بیشتر پرشیا خودرو (نمایندگی ب ام و)نسبت به ستاره ایران(نمایندگی بنز) میتونه گزینه خیلی خوبی باشه،برعکس مدل قدیمش که نسبت به اندازه و اپشنهاش واقعا قیمت نجومی داره.البته این رو هم بگم ستاره ایران واردات مدل های جدید مثل gla رو برای تابستون امسال در نظر داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      الکی واسه خودت دسته بندی نکن ب ام و ماشین های سقف بازشویش از بنز خیییییییلی بهتره
      همچنین سواری های ب ام و به جز کلاسی که اس کلاس توی اونه که اون هم با اومدن سری 7 جدید فتح میشه همه در فتح ب ام و اند ب ام و 4 تا هاچ بک فوق العاده داره و دوتا استیشن عالی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمدرضا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      مثلا من از نزدیک e class cabrilet رو دیدم اینجا ماشین های اروندی هست
      سقفه پارچه ای مانیتور فوق العاده کوچیک و طراحی داخلی بد تو ذوق آدم میخوره این همه پول بدی بعد میتونی با این پول یه سری 4 کانورتیبل بخری
      طرفدارای بنز این همه آپشن آپشن می کنند من
      از کلی فروشنده پرسیدم سری 5 چند آپشن بیشتر از بنز e داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. MjM

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (718 ديدگاه)

    از نظر ظاهری که پیشرفت خوبی داشته و بیشتربه برادرای بزرگش شبیه شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. احمدرضا

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    عالیه بهترین در کلاسه خودش
    حالا میتونه رقابتی با لکسس nx و آوودی q3 که در این کلاس بهترینن داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. نوید جهرمی

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3688 ديدگاه)

    سری های ایکس ب ام و حرف ندارن.
    به شخصه از X5 بیشتر از بقیشون خوشم میاد ابهت و صلابتش قابل ستودنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۱۵ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (752 ديدگاه)

      X3 و x6 و..زیادی خشکن انگار لابور گینی اند اما x5 خوبه امیدوارم اینم خشک نباشه البته بی ام و یه ایراد داره اونم استهلاک بالاشه خواهشا تعصبی نظر ندید هرکی داشته همینو گفته البته از نظر نو آوری و تکنولوژی تو دنیا اوله

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. ALiHidden

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    نمیدونم این حس منه یا واقعا اینجوریه : احساس میکنم اگه راننده بخواد با مانیتور کار کنه باید دستشو خیلی دراز کنه!

    این حس منه یا همینجوریه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. احمدرضا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    داداش اگه این طوری هم باشه اصلا این نمایشگرا لمسی نیستن اینایی که موس دارن اصلا لمسی نیستند به جز سری 7 جدید که هم لمسی و هم موسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. aryan

    ۱۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بین بی ام و x1 18 و راو4 فول گیر کردم اگه میشه راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ابوالفضل کریم زاده

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز . من x1 -2.8 فول شرکتی دارم که حدوده ۳ ماه خریدم ،، و از همه لحاظ بی عیب و نقص هستش و جالبیش اینه که هم شاسی بلند سواری هم سدان ،، و آپشن های کارآمد داره ، این سومین BMW هستش که من دارم و به نظرم وقتی ب ام رو سوار میشی دیگه هیچ ماشینی رو نمی پسندی از تمامه احاظ . یکی از بستگان رو فور داره به نظرم ماشین پیرمردی و خیلی ساده هستش و نمیتونی اصلا با هم مقایسشون کنی چون خیلی متفاوت هستن . وقتی سوار ب ام میشی یه غرور خاصی آدم رو میگیره مخصوصا تو مدلهایی که قدرت موتوریه بالا دارن ،، مثلا من چند روز پیش پشت توسان ۲۰۱۷ نشستم ؛؛ خداییش در برابر ب ام صفر به حساب می اومد . و انگار تو قوطی نشستی ،، هر کسی بتونه هر مدلی از ب ام رو بگیره مطمئن باشه هیچ ماشینی رو نمیتونه سوار بشه . آلمان تنها کشوری هستش که به فن آوری روز دنیا در زمینه با کیفیت ترین ، شیک ترین ، و بقیه موردها در خودرو رسیده . فکر نکنم کشوری باشه که بتونه به راحتی با آلمان رقابت کنه . تویوتا رو فور رو میشه ماشینی ابتدایی از همه لحاظ ، ظاهر داخل کابین و بیرون خیلی ساده معرفی کرد ، اما در عین حال رو فور ، کم مصرف ، کم استحلاک ، نسبتا تو جاده راحت معرفی کرد . البته این حرفهایی که زدم نسبت به ۶ سال بیشتر تجربه BMW سوار شدن من هستش .
      در ضمن ب ام ماشینی نیستش که شما یا هر کسی بخواد هر روز داخل شهر باهاش تردد کنی ،، ب ام ماشین مهمانی ، مسافرت ، گشتن ،، هستش چون تمامه مدلهاش ابهت خودشون رو دارن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. Mahyar

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام…خسته نباشید…
    دوستان نسبت x3 خیلی تفاوت داره؟؟؟
    یعنی خیلی ضعیف تره؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مهدی

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    چرا چراغهای جلوش به جلو پنجره نچسبیده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا