بی ام و

ثبت رکورد جدید فروش گروه ب‌ام‌و در ماه فوریه

با در برگرفتن سه برند ممتاز، گروه ب‌ام‌و از ثبت رکورد جدید فروش خودرو در ماه فوریه خبر داده است. این گروه خودروسازی در این ماه تعداد ۱۶۹۰۷۳ دستگاه خودرو را به فروش رسانده که افزایش ۳.۱ درصدی را نسبت به سال پیش نشان می‌دهد.

bmw-4-1
از میان فروش کل یاد شده در ماه فوریه تعداد ۱۴۷۷۸۹ دستگاه خودرو به برند ب‌ام‌و تعلق دارد که در مقایسه با همان ماه سال ۲۰۱۶ حاکی از رشد ۳ درصدی است. از شاخص‌ترین مدل‌های ب‌ام‌و در این ماه می‌توان به X1، X5 و سری ۷ اشاره کرد که میزان فروش آن‌ها به ترتیب ۳۶.۱، ۱۵.۸ و ۳۴.۷ درصد افزایش یافته است.

bmw-4-2
یان رابرتسون مدیر ارشد ب‌ام‌و می‌گوید:

در دو ماه ابتدایی سال علیرغم تغییر نسل سری ۵ شاهد رشد فروش در تمامی بازارهای مهم بوده‌ایم. فوریه ماهی مهم برای ما بود زیرا که عرضه‌ی نسل جدید سری ۵ را داشتیم. فروش آغازین این خودروی صاحب سبک قوی بوده و ما مطمئن هستیم این خودرو در ادامه‌ی سال نیز افزایش آمار فروش را تضمین خواهد کرد.

bmw-4-8
اما برند ب‌ام‌و تنها برندی نیست که از این رشد فروش لذت برده زیرا مینی نیز در ماه فوریه ۲۱۰۴۵ دستگاه از ساخته‌های خود را به مشتریان تحویل داده که بیانگر رشد ۳.۲ درصدی است. مدل‌های شاخص این برند کانورتیبل و کانتری من بوده و مینی انتظار دارد پس از عرضه‌ی مدل کانتری من شاهد افزایش آمار فروش در ماه‌های پیش رو باشد.

bmw-g30-5-series-luxury-line-exterior-22
از ابتدای سال تاکنون گروه ب‌ام‌و در بحث فروش توانسته با رشد ۴.۹ درصدی تعداد ۳۳۲۳۶۹ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دهد. از این تعداد ۲۹۱۳۴۷ دستگاه به برند ب‌ام‌و (رشد نیم درصدی) و ۴۰۶۱۱ دستگاه به مینی (رشد ۳.۵ درصدی) تعلق داشته‌اند.

bmw-i8-protonic-red-chicago-auto-show-2017-04
اما فروش خودروهای الکتریکی این گروه نیز با رشد فوق‌العاده‌ای روبرو بوده است. از آغاز سال تاکنون بیش از ۱۰ هزار خودروی الکتریکی گروه ب‌ام‌و در سراسر دنیا فروخته شده که رشد ۱۱۰.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

2018-bmw-530e-m550-01
انتظار می‌رود با عرضه‌ی ب‌ام‌و ۵۳۰e iPerformance در اواسط ماه مارس و مینی کوپر S E کانتری من ALL4 در ماه ژوئن رشد بیشتری را برای خودروهای الکتریکی این شرکت شاهد باشیم.

2017 mini countryman
اما بد نیست اشاره‌ای به فروش منطقه‌ای مینی و ب‌ام‌و در سراسر دنیا داشته باشیم. مینی و ب‌ام‌و در دو ماه اول سال تعداد ۱۳۸۶۶۶ دستگاه خودرو را در اروپا به فروش رسانده‌اند که نشان دهنده‌ی رشد ۳.۳ درصدی می‌باشد. در آمریکا شاهد فروش پایدار ۵۸۲۷۷ دستگاهی هستیم (رشد ۰.۲ درصدی). مینی و ب‌ام‌و در بازار آسیا با رشد ۹ درصدی تعداد ۱۲۳۸۵۱ خودرو را به مشتریان تحویل داده‌اند. این دو برند در چین نیز روزگار خوبی داشته و تعداد ۹۲۰۴۵ خودرو را فروخته‌اند (رشد ۱۴.۷ درصدی).

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    به امید روزی که ما عاشقان اتوموبیل روزی به آرزوی خود رسیده و صاحب ماشین های مورد علاقه خود بشویم.آلمانی بازا..ایتالیایی بازا ..امریکییی بازا..ژاپنی بازا………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. peyman

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    عشق است bmw m2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    هنوز محصولات جدیدترش عرضه نشدن رکورد زده ، وای به حال ماشین های اینده ب ام و ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. GT

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    ماشالا به این آلمانیای کار درست.آدم کیف میکنه از کارشون.
    نتیجشم با این موفقیتا میبینن دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سهيل

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    دوستان چرا سری ۳ دیگه وارد نمیشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا