بی ام و

نگاهی به مشخصات ب‌ام‌و X7

مجلهٔ آلمانی Autobild به‌تازگی مجموعهٔ جدیدی از رندرهای کامپیوتری را از ب‌ام‌و آیندهٔ X7 منتشر کرده است. در این تصاویر گرافیکی برای X7 از برخی از عناصر طراحی نسل جدیدی سری ۵ استفاده شده است. در قسمت جلو، بیشترین چیزی که جلب‌توجه می‌کند جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف ب‌ام‌و در قالبی بزرگ‌تر است. در این قسمت همچنین ورودی‌های هوای بزرگ و چراغ‌های جلو باریکی دیده می‌شوند که مانند اکثر محصولات فعلی ب‌ام‌و به جلوپنجره چسبیده‌اند. در قسمت عقب نیز شاهد چراغ‌های کشیده و باریکی هستیم که به سری ۷ جدید شباهت دارند. ب‌ام‌و X7 در نمای عقب طراحی اسپرت و درعین‌حال پریمیومی را به نمایش می‌گذارد.

bmw-x7-photoshop-front-end

X7 بالاتر از مدل‌های فعلی X5 و X6 قرار گرفته و در بخش SUVهای لوکس فول سایز با رنجروور، مرسدس بنز GLS و کادیلاک اسکالید به رقابت خواهد پرداخت. بخشی که رقابت در آن حداقل در آمریکا اصلاً کار ساده‌ای نیست زیرا رنجروور و اسکالید محبوب‌ترین SUVهای لوکس در ایالات‌متحده هستند و ب‌ام‌و قصد دارد در سهم بازار آن‌ها شریک شود. X7 بزرگ‌تر و لوکس‌تر از X5 بوده و با ۵.۲۵ متر طول قابلیت حمل ۷ سرنشین را در کابین بسیار لوکسی دارد. کابینی که شبیه هیچ‌یک از محصولات فعلی ب‌ام‌و نخواهد بود.

bmw-x7-photoshop-front-end

در بخش قوای محرکه نیز به‌احتمال‌زیاد موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو متعلق به ۷۴۰i به‌عنوان موتور پایهٔ X7 ارائه خواهد شد. بالاترین موتور این خودرو نیز احتمالاً پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو متعلق به ۷۵۰i خواهد بود درحالی‌که احتمال ساخت نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی آن شبیه به سری ۷ نیز وجود دارد. حتی ارائهٔ پیشرانهٔ ۶.۶ لیتری V12 توئین توربو متعلق به M760Li هم برای X7 محتمل است. گفته‌شده که ب‌ام‌و X7 در دو مدل تولید خواهد شد. یکی از آن‌ها نسخهٔ استاندارد و دیگری نمونه‌ای فوق‌العاده لوکس با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود که به خاطر برخورداری از ویژگی‌های طراحی متفاوت، به‌راحتی از نسخهٔ استاندارد قابل‌تشخیص خواهد بود. ب‌ام‌و X7 در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده و در سال ۲۰۱۹ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع: BMWBlog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Scuderia Italia

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    اوففففففف

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۲۰ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      البته این فقط یه طرح گرافیکیه ولی باید گفت اصلا جالب نیست
      یه نگاهی به چلو پنجره عظیم این ماشین و طراحی باریک چراغ جلو بندازین حتی حالت کلی بدنه هم خیلی ساده و قدیمی و سال خورده ست و هوا کش های کوچیکش هم اصلا به ماشین نمیاد
      دیفیوزر عقب هم به نظر فقط جنبه ظاهری داره
      در کل احتمال همچین طراحی از بی ام و نمیره قطعا …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Scuderia Italia

        ۲۰ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        من که خوشم اومد
        مخصوصا از جلو پنجرش.
        چون جلو پنجره ی باابهت و بزرگی شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. احمد

        ۲۰ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (128 ديدگاه)

        چراغ و جلو عقب که طرح سری 7 بی ام و است فقط یه مقدار کشیده تر شدند

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Bavaria

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    امیدوارم یچی بسازه که جلو اسکالید کم نیاره،من ک خیلی از اسکالید خوشم میاد
    جلو پنجرش خیلی مزخرفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahdi

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خیلی عالیه …………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر.عارف

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    خط تولید و تداوم در طراحی خودروسازهای دنیا بقدری ثبات داره که هر کسی که با محصولات آنها آشناست میتواند رندری تغریبا شبیه به آن را متصور شود. اما ایرانیها نمیتونند از آشغال بعدی خودروسازهای وطنی هیچ تصویری را پیش بینی کنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. دانیال

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اگه این باشه که خیلی بی ریخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرشاد سجادیان

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    طرح جلو پنجره هیچ ربطی به بقیه قسمت ها نداره. از تولید این‌ماشین استقبال میکنم، باعث پیشرفت امثال GLS میشه اما نه با این طراحی، ابهت داره اما تناسب اصلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حميد

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    طراحی جلو بسیار قوی ولی پشتش یکم تو ذوق میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ارمان

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    چقدر خوب نیست.
    چرا هیچی با هم تناسب نداره؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بیژن

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (255 ديدگاه)

    این علامت اختصاریx7 خیلی برام جالبه…
    توو اکثر خودروها داره استفاده میشه. از چین وژاپن گرفته تا فرانسه…وحالا هم باواریا یها…!
    یادمه زمانهای دور ، قبل تولید سمند ، ایران خودرو فکر ساخت خودرویی با چنین نام اختصاری بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد باقری

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ابهت خاصی پیدا کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سیدامین فاخر

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ایول بالاخره بی ام و هم تو این کلاس اومد
    ولی طول خودرو کوتاهه از لچکی پشت شیشه در عقب مشخصه
    ای کاش مدل تولیدی کل نمای جلو ش ازین خشکل تر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا