بی ام وجگوارمرسدس بنزهفته نامه

آلمان در برابر انگلستان! مصاف جگوار اف-پیس با مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X3

شاسی بلندهای لوکس امروزه از بازار پررونقی برخوردارند. در این بررسی ما سه شاسی‌بلند تقریباً هم‌اندازه با قدرت‌های یکسان را در برابر هم قرار داده‌ایم. جگوار اف پیس جدید به همراه مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X3 سه رقیب مورد بحث هستند که از پیشرانه‌های ۴ سیلندر دیزلی استفاده می‌کنند.

bmw-x3-jaguar-f-pace-mercedes-glc-4
جگوار هم‌اکنون بهتر از هر زمان دیگری بوده و مدل‌های قدیمی آن جای خود را به نمونه‌های مدرنی چون شاسی‌بلند اف پیس داده‌اند. ما اینجا درباره‌ی خودروهای ارزان صحبت نمی‌کنیم. جگوار اف پیس با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر دیزلی بهای آغازی ۴۳۵۰۰ یورویی دارد. ب‌ام‌و X3 xDrive 20d (42800 یورو) تقریباً قیمت یکسانی با رقیب انگلستانی نشان می‌دهد اما مرسدس بنز با بهای ۴۶۸۲۷ یورویی خود راه را جدا کرده و گران‌ترین خودرو لقب می‌گیرد. البته این خودرو قدرت و گشتاور بیشتری دارد.

bmw-x3-jaguar-f-pace-mercedes-glc-3
انتظار ما از ساخته‌های جگوار کیفیت بالا خصوصاً در کابین است اما در اف پیس پلاستیک‌های ساده پنهان نبوده و به محض نشستن در کابین آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. کسانی که خواهان حفاظت خود از این حس نه‌چندان خوشایند هستند باید تجهیزات اضافی را سفارش دهند.
حتی موارد قابل‌ذکر دیگری هم وجود دارند که حس بد داخل کابین را تشدید می‌کنند: کابل‌های پنهان نشده در کف خودرو، سطوح سخت کابین و…

jaguar-f-pace-x3-glc-19
در ب‌ام‌و پلاستیک‌های بهتر زیادتری وجود دارند و همچنین شاهد سطوح آلومینیومی هستیم اما پوشش‌های ساده‌ی موجود در ستون B از طرف دیگر می‌تواند باعث ایجاد گله و شکایت شود.

jaguar-f-pace-x3-glc-28
اما نوبت به مرسدس بنز می‌رسد و اینجاست که اوضاع به‌کلی فرق می‌کند. GLC خیلی جگوارتر از اف پیس است! چرم کشیده شده روی داشبورد (سفارشی) نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب می‌کند. کابین زیبای این خودرو بسیار شبیه C کلاس است. به علاوه همان میزان تجهیزات ایمنی و بهترین صندلی‌ها در این خودرو نیز وجود دارند.

jaguar-f-pace-x3-glc-10
به عنوان قهرمان کیفیت، GLC رقیبی در این حوزه ندارد. از نظر تغییرپذیری هر سه خودرو در سطحی متوسط هستند. تفاوت‌ها در حجم فضای خالص هستند. جگوار با فضای صندوق ۱۷۴۰ لیتری بالاتر از دو رقیب دیگر با حجم فضای بار ۱۶۰۰ لیتری قرار می‌گیرد.

تفاوت قابل‌توجه تفاوت مرسدس بنز نشان داده می‌شود. برای روشن کردن GLC باید از کلید استفاده کرد. جای شگفتی است که مرسدس بنز هنوز به این سنت وفادار مانده است. همچنین باید پرسید که چرا یک شاسی‌بلند سنگین در پیچ‌ها این‌قدر سریع باشد؟ این خودرو هرگز اسپورت نیست.

اما سواری خودرو ناهنجار نیست. GLC با استفاده از سیستم تعلیق بادی سفارشی به راحتی از عهده‌ی ناهمواری‌ها برمی‌آید. همچنین در کابین خودرو شاهد صدای کم پیشرانه و باد هستیم. این میزان از راحتی واقعاً کم‌نظیر است مخصوصاً وقتی پس از مرسدس سوار جگوار شوید چراکه این خودروی انگلیسی جزئیات شرایط بد جاده را به کابین انتقال می‌دهد.

bmw-x3-jaguar-f-pace-mercedes-glc-1
صدای جاده بیشتر به کابین جگوار راه پیدا می‌کند. این خودروی بزرگ به‌طور عجیبی از پس پیچ‌ها برمی‌آید و وزن ۱۸۹۵ کیلوگرمی آن به ندرت به چشم می‌آید. در خلال تست اسلالوم سیستم ESP دخالت می‌کند بنابراین در این بخش جگوار به پای رقبا نمی‌رسد.

bmw-x3-jaguar-f-pace-mercedes-glc
شتاب گیری جگوار نیز همانند تست اسلالوم آن است. این شاسی‌بلند ۴.۷ متری بازنده است و پیشرانه‌ی خشن آن تلاش زیادی را نشان می‌دهد. در سرعت‌های پایین ب‌ام‌و X3 ثابت‌قدم‌تر است درحالی‌که GLC علیرغم وزن ۱.۹ تنی خود در دورهای میانی خوب عمل می‌کند.

در هر موردی مرسدس بنز فرز بودن خود را نشان می‌دهد. GLC سریع بوده و داخل کابین آن از هر استرسی آزاد هستید.

bmw-x3-jaguar-f-pace-mercedes-glc-2
به نظر می‌رسد که ب‌ام‌و هدف متفاوتی دارد. خودروی حاضر در تست دارای لاستیک‌های سفارشی ۲۷۵ است. جای تعجب نیست که ب‌ام‌و با وجود فرمان حساس به همراه شاسی سفت ماهرترین خودرو در مانورهای سنگین است.

خب به بخش نهایی و قضاوت درباره‌ی برنده‌ی این مقایسه می‌رسیم. مرسدس بنز GLC به خاطر مزیت‌های واضح نسبت به ب‌ام‌و برنده‌ی این مصاف است. این برتری عموماً به خاطر تجهیزات بیشتر و راحتی قابل‌توجه‌تر سیستم تعلیق بنز نسبت به ب‌ام‌و است. هرچند ب‌ام‌و X3 بالاتر از جگوار اف پیس قرار می‌گیرد. جگوار در زمینه‌های راحتی و کیفیت به رقبای آلمانی خود می‌بازد و تنها باید به بهترین عملکرد ترمزها و طراحی زیبای خود بنازد.

منبع: auto-motor-und-sport

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (200 ديدگاه)

    ایکس ٣ این نسلش قدیمی شده ، باید منتظر ماند نسل جدیدش بیاد که فوق العده سبک و باکیفیته و لوکسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      جگوار اف پیس شکل ظاهری خوبی داره.کابین بنز حرف نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نویدی

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (409 ديدگاه)

        bmw x3 قویتر،سریعتر،کم مصرفتر،ارزان تر،حرفه ای تر در عبور از پیچها…!
        بنز glc لوکستر ،گران تر.
        جگوار زیباتر.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ب ام و سلطان

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (198 ديدگاه)

          دقیقا همین طوره هرکدوم ویژگی های خوبی دارن ولی در کل ب ام و

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. MADJID

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      فقط خودروسازی آلمان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. shahin

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      من به نظرم کلا انتخاب بین این سه تا مثل انتخاب بین سه دلبر زیبا و دلرباس که صرفا به سلیقه بر میگرده.هرکسی بتونه هرکدوم اینارو داشته باشه کامش شیرینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. cfz

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (44 ديدگاه)

    جونم مرسدس. ولی رخ جگوار کشنده هس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. rrr

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (80 ديدگاه)

    یکی از دوستان می گفت ماکان به اف پیس باخته! حالا بیاید اف پیس رو جمع کنید، هرچند قبول دارم از نظر زیبایی عالیه و کلا طراحی انگلیسیا حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dice

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      اینی که شما می گی رو من گفته بودم… شاید هم یکی دیگه شما منظورته….
      ولی من نه جگوارو سوار شدم و نه ماکان… و فقط بر اساس مقایسه مجله اتو اکسپرس گفته بودم..که در سایت موجوده :)
      ولی همشون باس برن کنار (فقط بنز )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محسن

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (169 ديدگاه)

    کلا از این مقایسه ی مدل های دیزلی بدم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. feri

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1823 ديدگاه)

      خُب نخون این تیپ مقالات را !!!
      عجبا …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. MADJID

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    در کراس اوور های کامپکت به ترتیب این ماشین ها رو بهتر از رقبا میدونم
    1- مرسدس بنز GLC
    2- پورشه ماکان
    3- BMW X3
    4- آئودی Q5
    5- ولوو XC60
    6- جگوار F-Pace

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ghost

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (193 ديدگاه)

      ولی واقعیت فرق داره :| (البته نظر شما ام محترمه)
      1-ماکان
      2- F – PACE
      3- x3
      4-glc
      5-q5
      6-xc60
      نمیدونم اینجا چرا اینطوری شد :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid911 GT2

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        تعریف شما از واقعیت در مورد رده بندی 6 تا ماشین چیه دوست دوست عزیز ؟! ( با احترام به نظرتون) .
        .
        در مورد رده بندی ماشین ها ما اصلا چیزی به اسم ” واقعیت ” نداریم.
        .
        من ، شما ، کارشناسان مجلات خودرویی و کلا هر مجله و تحلیل گری که ماشین ها رو رده بندی و مقایسه میکنه داره سلیقه و اولویت های خودش رو به خورد من و شما میده .
        چون هر ماشینی ، برتری ها و نقطه ضعف های خاص خودش رو داره.
        .
        یک ماشین ارزون میتونه هم خوب باشه هم بد ! یکی میگه دوستش ندارم چون متریالش بی کیفیته ، یکی دیگه عاشقش میشه چون کم خرج و کم استهلاکه با افت قیمت کم.
        همه چیز سلیقه و طرز فکر و نگرش آدم هاست.
        .
        من همین الان میتونم با 100 دلیل قانعت کنم که فولکس واگن گلف بهتر از بوگانی شیرونه !!! ? در حالی که قیمت شیرون بیش از 100 برابر گلفه ، میتونم بعد از اون باز با 100 دلیل دیگه قانعت کنم که شیرون هزار برابر بهتر از گلفه.
        .
        در طبقه بندی خودروها همه چیز به سلیقه و زاویه ی دید بستگی داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ghost

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (193 ديدگاه)

          من و شما هر چقدر ام که راجع به خودرو اطلا عات داشته باشیم باز هم از همون سایت هاس که اطلاعات درست یا غلط و به خورده ما میدن
          البته من کلا تویه بحثه خودرو هیچ سایتی رو اندازه کار اند درایور قبول ندارم
          هیچ چیز به اندازه سلیقه مهم نیست ( در تایید حرف شما)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. داود

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (197 ديدگاه)

        ایول من هم نظر شما را تائید میکنم اول پورشه ماکان بعد جگوار .کابین وطراحی جگوار می ارزه به صدتا x3 و glc .واقعیت همینه .رنکینگ کار اند درایوار هم همینو میگه . یه چرخ جگوار را با x3 بد ریخت عهد نوحی عوض نمیکنم . من سایتی میتونم معرفی کنم که هیوندای توسان از x3 بالاتره پس به هر سایتی نمیشه اعتماد کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ب ام و سلطان

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (198 ديدگاه)

        داوود چطور به هر سایتی نمیشه اطمینان کرد و اینجور حرض میخوری چطوره بگیم سایتی که جگوار و برنده میکنه همیشه بهترین باشه منم آینه بغل سلطان و با کل انگلیس عوض نمیکنم چون برام با ارزش تره به نظر بقیه احترام بذار و به هرسایتی توهین نکن هرسایتی محترم و با ارزش قرار نیست هرچی که شما دوست داری برنده بشه و شروع به توهین کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. رضا

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (169 ديدگاه)

        1.پورشه ماکان
        2.ولوو xc60
        3.جگوار f-pace
        4.مرسدس بنز glc
        5.آیودی q5
        6. bmw x3

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Steve McQueen

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (95 ديدگاه)

      داداش فکر کنم اءودی Q5 جزوه suv های مید سایز هستش
      آءودی Q3 کامپکت هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ب ام و سلطان

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (198 ديدگاه)

    ب ام و آلمان سلطانن ولی ب ام و سلطان تر از همه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shirko

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (200 ديدگاه)

      اره دادا واقعا ب ام و امپراطور ماشین هاست ولی فقط کمی صبر به خاطر معرفی نسل جدیدشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ب ام و سلطان

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (198 ديدگاه)

        منتظر هستیم تا دوباره غوغا کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. میلاد

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (20 ديدگاه)

      اون موقع که بنز ماشین میزد bmw دوچرخه هم نمیدونست چیه
      الان هم ماشین های بنز از لحاظ کیفیت پرستیژ و اصالت و قدرت حرف اول رو میزنه چون هر مدلش برای یه حس و حالی ساخته شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ب ام و سلطان

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (198 ديدگاه)

        عوضش هواپیما میزد درسته بنز اولین ماشین و تولید کرد و پیشرو بود ولی ب ام و هواپیما میساخت اونم جنگی و موتورسیکلت دلیل نمیشه عقب تر باشه و پرستیژ نداشته باشه برای من ب ام وهمیشه بهترین بود کاری به شعار این و اونم ندارم برام اهمیتی نداره فقط سلطان همین بنزم خوبه بقیه هم خوبن من به همه احترام میذارم ولی ب ام و خیلی برام مهمه روشم کمی تعصب دارم با احرتام به بقیه سلطان بالاترینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. حسین وی

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (463 ديدگاه)

    جگوار چه رخی داره انگاری خسته ی جادس ! ولی آدم تا خودش تو ماشین نشینه نمیفهمه ازش چی میخواد من زمانی که نشستم داخل لکسوس فهمیدم آرامشه کابین واسم مهم تره بعدش نشستم تو X6 لکسوس رو بیشتر دوس داشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. dice

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    به خبر مهم……..
    داشتم تو سایت های مختلف می گشتم دنبال بی ام و سری 7 2016 های که اومده ایران… همشون زیره 1 میلیارد…شاخ در اوردم..گفتم مگه می شه؟؟؟
    بعدن فهمیدن همشون موتور های 2 لیتری دارن….
    که احتمالا ساخت خوده بی ام و نیست و ساخت پرشیا خودرو است( می تونید سرچ بکنید)
    پ.ن: قبلا هم این حرکتو رو سانتافه (جدید)و… زده بودن
    موتور سانتافه 3.3 لیتره ..ولی مخصوص ایران زیره 2500 می زنه :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dice

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      فازتون چیه دیس می دین؟؟؟ حتی حوصله ندارین یه سرچ بزنید ببینید که چرا بی ام و سری 7 تو ایران با ماکان هم قیمته؟ ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امیرحسین

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (102 ديدگاه)

      موتور 2.0 L بیمر مخصوص ایران نیست و پرشیا خودرو هم نساخته
      این مدل 730 li هست که مدل پایه سریه 7 هستش و از این موتور استفاده میکنه
      پرشیا خودرو هم قیمتش رو 650 گذاشته که نسبت به بقیه شرکت های وارد کننده بهتر عمل کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Dice

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (166 ديدگاه)

        8بعله کاملا درست گفتید…
        الان رفتم سایت اصلی bmw و دیدم کاملا حرف شما درسته….
        ولی به منم حق بدید… 750 میلیون واسه سری 7!!از اون طرف فک نمی کردم بیمر واسه یه همچین ماشینی موتور 2 لیتری بزاره…. و یه مطلب دیگه..
        این موتور فقط واسه اسیا یا برای اروپا و امریکا هم این موتور 2 لیتری هستش؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سهيل

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (138 ديدگاه)

          ارزون درومدہ چون هیچ خودروسازی حریف بی ام و نیست اون موتور ۲ لیتری هم ٢۵٨ اسب قدرت داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ghost

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (193 ديدگاه)

          الان 258 اسب خیلی زیاده؟ پیشنهاد میدم یه نیگا به a45 بندازی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. ویلیامز (استون مارتین-مکلارن)

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ‏‎http://googleweblight.com/?lite_url=http://www.pedal.ir/%25D9%2588%25DB%258C%25DA%2598%25D9%2587/%25D8%25A8%25D9%2587%25D8%25AA%25D8%25B1%25DB%258C%25D9%2586-%25DA%25A9%25D8%25B1%25D8%25A7%25D8%25B3%25E2%2580%258C%25D8%25A7%25D9%2588%25D8%25B1%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25AC%25D9%2585%25D8%25B9%25E2%2580%258C%25D9%2588%25E2%2580%258C%25D8%25AC%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%2588-%25D9%2584%25D9%2588%25DA%25A9%25D8%25B3/&lc=fa-IR&s=1&f=1&m=203&pid=2&q=%D8%B1%D8%AF%D9%87+%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C+%DA%A9%D8‎

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ویلیامز (استون مارتین-مکلارن)

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیز.‏rrr‏. حتی اگه اتواکسپرسو قبول نداشته باشی ‏carand driverرو ک قبول داری! لینکی ک گذاشتمو ببین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ب ام و سلطان

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      خب که چی چیرو میخوای ثابت کنی جناب مک لارن پهلوان ویلیامز و… تازه لینکتم خونده نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. حميد

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چه عالی نتیجه گیری کرده دمش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پهلوان مک لارن

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2751 ديدگاه)

    حالا شما هرچی میخواید بگید ولی این نظره منه.
    این مجله auto-motor-und-sport(مجله آلمانی ظاهرا حسود) کلا من زیاد مطالعه کردم. تو ی تقریبا تمام رقابت هایی که ماشین های انگلیسی رو برابر آلمانی قرار میده بازنده اعلام میکنه.(خودتون مطالعش کنید)
    آخرش رو ببنید چطور بچگانه و توهین آمیز نوشتن. باز صدر رحمت به اتواکسپرس خودمون!!!
    ((جگوار در زمینه‌های راحتی و کیفیت به رقبای آلمانی خود می‌بازد و تنها باید به بهترین عملکرد ترمزها و طراحی زیبای خود بنازد.!!!))
    یعنی اون کسی که مقایسه کرده زیاد از خودرو سرش نمیشده.
    یعنی الان اف پیس به خاطر عملکرد ترمزاش و طراحی زیباش جز سه نامزد نهایی خودروی سال 2017 هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    البته جگوار اف پیس تنها خودرویی هستش که هم تو سه تای بهترین طراحی سال هستش هم سه تای خودروی سال.
    اونوقت اون کسایی که اف پیس رو نامزد کردن این چیزا حالیشون نمیشده این مجله خیلی حالیش میشده..
    برید مجله auto motor und sport اینقدر حسودی نکنید خوب نیست.حسود هرگز نیاسود..
    خداییش اصلا بحث تعصب و اینطور چیزا نیس خیلی به اف پیس توهین کردن.
    تو اتو اکسپرس هم یه مقایسه جدید هست بین ب ام و سری 5 و مرسدس e کلاس و جگوار xf که تو اون مقایسه جگوار رو آخر کردن.به خاطر همینه که میگم صد رحمت به اتواکسپرس….
    البه مقایسه های دیگه هم هست که خودروهای انگلیسی رو اول انتخاب نکردن.
    ولی این مجله اصلا شمشیر رو از رو بسته……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ب ام و سلطان

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      مگه حسود تر از آتواکسپرسم داریم اتفاقا یه مجله آمریکایی که اسمش هست موتورترند و خیلی هم برتر هست نسبت به مجله انگلیسیه آتواکسپرس که خودش برگرفته از آتوبیلد آلمانه که همیشه انگلیسی هارو برنده میکنه در رده بندی هرساله برترین ها هم ماکان هم سلطان و برتر از اف پیست قرار داد چرا توهین میکنی به سایت مطمئن باش اونا بهتر از شما میفهمن و کارشناس دارن که اینجوری و موشکافانه تحلیل میکنن و بیخود با یه جدول کشی مخاطب هاشونو و سطح پائین فرض نمیکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        شما مگه اونجا بودی ک میگی موشکافانه تحلیل میکنن؟! خودت ب پهلوان مکلارن توهین میکنی ایراد نداره ؟!!! این مقایسه خییلی مسخرس!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ب ام و سلطان

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (198 ديدگاه)

          دقیقا چه بی احترامی ای کردم من گفتم شما که اسمت یه جور با ایشون دارین به این سایت توهین میکنین من نبودم ولی شما مگه در تست های آتواکسپرس بودی که این حرف و میزنی یا بقیه تازه یه سایت دیگه هم سلطان و ماکان و برتر دونستن نسبت به اف پیست موتورترند بود فکر کنم که اتومبیل شاسی سال هم بهش لقب دادیعنی چی سایت آلمانی فلان باور کن آتواکسپرس تست هاشو و ندیدی که اینجورید داری به این سایت که بدون جدول کشی داره تحلیل میکنه اونم قشنگ این حرفو و میزنی هر ماشینی که رونمایی میکنه جگوار یا لندروور یا بقیه انگلیسی ها برندش میکنه تازه طبق آمارم نه طبق فرمایشاته خود سایت محترم اگر به حسادت باشه باور کن آتو دسته همه رو از پشت بسته

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Madjid911 GT2

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      در رده بندی کار اند درایور پورشه ماکان بالاتر از F-Pace معرفی شده و اوله ??? .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid911 GT2

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        راستی یادم رفت بگم ، جگوار اف پیس در این رده بندی چهارمه. ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ghost

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (193 ديدگاه)

          اره دیدم مثلا 43glc با نیم ستاره کم تر از جگوار سومه :D
          macan turbo ام که اصلا ماله اون کلاس نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. رامکال

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (594 ديدگاه)

    ای جانم.
    دیشب توی اهواز یک دونه مرسدس بنزgle 450 4matic سفید رنگ رو دیدم.
    همچون باقی برادرانش شکوهمند و زیبا و جذاب بود.
    من مطمئنم که قبلا هم gle دیده بودم(از نزدیک نه فقط مجلات و اینترنت) اما نمیدونم چی شد که بدجوری خیره به این یکی شدم.
    اول این رو میگم که پشتش بی نهایت قلدر و جذاب به نظر میومد حتی بیشتر از جلوش جلب توجه میکرد.وقتی نگاش میکردی متوجه میشدی که فقط یک خودرو نیست که طول کاپوتشو درازتر بکنند و بعد ارتفاعشو زیاد بکنند!!!!!!! خطوط بدنش سیال و روان بود و هم اخمو بود و هم مهربان.اونجایی که باید خشن بود و اونجایی که باید با نمک.جالبتر از همه اندازه لاستیک هاش بود.خیلی بزرگ بودند.از بیرون که توشو نگاه میکردم متوجه شدم که سرنشیناش هیچ درگیری با ابعاد بدنه ندارند یعنی به راحتی در جای خودشون قرار گرفته بودند.این رو میگم چون که بعضی ها به این سبک طراحی که ب ام و براه انداخته بود ایراد میگرفتند اما من مطمئنم که اگر فضای داخلی x6(اگر اشتباه نکرده باشم این مدل بنز رقیب x6 بحساب میاد) ایرادی داشته باشه(بخاطر شیب تند سقف عقب) بنز اون رو برطرف کرده.
    حالا چیز دیگه ایی که واسم جالب بود شباهت انکار ناشدنی این نوع بدنه ها بین بنز و ب ام و است یعنی چون توی یک سبک خاص قرار دارند شبیه بودنشون اجتناب ناپذیره؟یا این که بنز در جاهایی از زبان طراحی ب ام و سود برده؟!
    از ارتفاعش از سطح زمین هم خیلی خوشم اومد.یعنی خوراک جاده های داغون اهوازه به ویژه در زمان هایی که به علت باران یا سرریز فاضلاب گودال های کوچک درون خیابان ها پر از آب میشند.
    در پایان از اونجایی که این چندمین خودروییه که از آلمان با لاستیک های بزرگ میبینم خوشحال شدم که میبینم اگر بخوان میتونند خودرو رو طوری طراحی بکنند که با لاستیک بزرگ همخوانی داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رامکال

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (594 ديدگاه)

    بهتون گفته بودم که توی اهواز بنز glc دیده بودم .واقعا همون بار اول که دیدمش فهمیدم کار درسته.
    الان هم که به طور علمی این قضیه بر من ثابت شد.
    اتفاقا این روز ها کلی بنز و بی ام و و پورشه میبینم از سی کلاس بگیر تا جی ال کا جی ال ایی و…. امروز صبح یک دونه پورشه کاین سیاه رنگ دیدم یعنی دلمو لرزوند.
    خدای ابهته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رضا

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (169 ديدگاه)

    به جرات میگم زیبا ترین صدای اگزوز میون تمام شاسی بلند ها متعلق به جگوار اف پیس مدل بنزینی هست .همونطور که اف تایپ خیلی خوش صداست .در ضمن این مقایسه دیزلی ها اصلا واسم جذاب نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)
  17. سهيل

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    قیمت جگوار باید خیلی پایینتر از بی ام و باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. خسرو پرویز

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    کاش بنز GLS میامد به میدان
    حالا GLC دست کمی از بنز GLS نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. میلاد

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ماشین فقط بنز bmw باید شاگردی کنه پیش مرسدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ب ام و سلطان

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (198 ديدگاه)

      بنز بنز بنز یعنی چی بنز خب که چی لوکسه باشه سلطانم هست ولی اون هندلینگ و اسپورت بودنه سلطان و داره نه اون هیجانه سلطانو و داره نه زیبایی سلطان و داره نه موتورهاش توانه موتورهای سلطانو و دارن نه سلطان خودش استاده اون موقع که موتور هواپیمای جنگی میساخت بنز کجا بود؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. the best or nothing

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (38 ديدگاه)

        حرص نخور داداش … منطقی باش فداتشم با ترول بازی کاری پیش نمیره .من با اینکه تعصب خاصی روی مرسدس دارم ولی واسه همه کمپانیا ارزش قائل بودم همیشه ، ب ام و ، ائودی ، پورشه و و?? همشون قابل احترامن و نمیشه صنعت خودرو بدون اینا تصور کرد ،،مرسدس عزیزم ک جای خودشو داره ، درود ✋

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. fara2001

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (201 ديدگاه)

    در اف پیس پلاستیک‌های ساده پنهان نبوده و به محض نشستن در کابین آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.کسانی که خواهان حفاظت خود از این حس نه‌چندان خوشایند هستند باید تجهیزات اضافی را سفارش دهند.
    داداش فازتون چیه ما اینجا تویrd یا پراید که میشینیم وسط حس بد نشستیم، تازه یه سری وسط این حس بد خفه میشن و جونشونو از دست میدن اونوقت شما چی میگید والا خوشی زده زیر دلتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رهگذر

    ۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (353 ديدگاه)

    این جمله(. GLC خیلی جگوارتر از اف پیس است!) توهین به کیفیت و پرستیژ همیشگی بنزه بنز خودش نماد کیفیته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Monster.alm

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1115 ديدگاه)

    من کاری به این مجله المانی که جگوار کوبیدن ندارم…
    فقط میتونم بگم جگوار واقعا خاص تر زیباتر و دلربا تره طراحی کابینشم فوق العادست…
    1.جگوار
    2.بنز
    3.بی ام دبلیو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. آرش

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (33 ديدگاه)

    بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا