آئودیبی ام وجگوار

مقایسه اجمالی سه خودروی دیزلی ب‌ام‌و سری 3، آئودی A4 و جگوار XE

جدال خودروهایی مانند سری ۳ ب‌ام‌و و آئودی A4 بحث دیروز و امروز نیست. ۳۰ سال از زمان معرفی A4 می‌گذرد و از آن زمان تاکنون این دو خودرو در میدان نبرد برای یکدیگر رجزخوانی می‌کنند. حال تازه‌وارد این جنگ مدل XE از سوی کمپانی جگوار است که به نظر خیلی‌ها یکی از بهترین و زیباترین اعضای این کلوپ مبارزه است که زیبایی خود را مدیون طراح ارشد جگوار، آقای یان کالوم است که در کمپانی سابق مادر جگوار یعنی فورد، طراحی مدل‌های افسانه‌ای استون مارتین ونکوئیش (استون و جگوار سابقاً زیرمجموعه فورد بودند)،DB7 و همچنین فورد پوما و اسکورت را نیز انجام داده است. نیاز به بحث در مورد زیبایی خودروهای جگوار نیست و در طول تاریخ عاشقان خودرو می‌دانند همواره جایزه زیباترین خودروها را دریافت کرده است. حال نظاره‌گر جدال این سه خودرو می‌نشینیم تا برنده مشخص شود. مسابقه‌ای که زحمت آن را نشریه معتبر اتواکسپرس کشیده است که ویدیوی آن را نیز در پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

Audi A4 vs Jaguar XE & BMW 3 Series
Audi A4 vs Jaguar XE & BMW 3 Series
Audi A4 vs Jaguar XE & BMW 3 Series
Audi A4 vs Jaguar XE & BMW 3 Series

آئودی A4 موردنظر ما که بر روی پلتفرم مشترک سبک‌تر و محکم‌تر MLB9 کمپانی مادر یعنی گروه خودروسازی فولکس‌واگن (که نمونه ارتقا یافته آن در مدل‌های زیرمجموعه‌های دیگر نظیر پورشه ماکان و بنتلی بنتایگا و فولکس پاسات حتی استفاده شده) که در زمان نگارش این مقاله هنوز در انتظار ورود رسمی به بازار آمریکای شمالی قرار دارد یک سرو گردن از مدل پلتفرم B8 کنونی آن بالاتر است که اصلاً در حد مقایسه با تازه‌واردی چون جگوار نیست. کاری که مدل جدید آن با استفاده از پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر دیزلی توربوشارژر TDI فولکس‌واگن با توان ۱۸۷ اسب بخار و جعبه‌دنده خودکار هفت سرعته دو کلاچه مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک معروف آئودی با نام کواترو و شتاب (۰-۹۶) قابل قبول هفت ثانیه‌ای در حد یک رقیب شایسته انجام می‌دهد (خودروهای آزمایشی نمونه دیزلی شهری معمول هستند و نباید انتظار یک خودرو مسابقه‌ای تقویت شده را از آنها داشت.) اما چیزی که در این میان آئودی سنگ تمام گذاشته طراحی داخلی جالب آن است.

Audi A4
Audi A4
Audi A4
Audi A4
Audi A4
Audi A4

علیرغم اعمال برنامه جدید رفع عیب و به‌روزرسانی ب‌ام‌و با نام LCI، خودروی ۳۲۰d جدید را نمی‌توان یک معجزه به‌حساب آورد؛ چراکه توان مشابه ۱۸۷ اسبی آئودی را از موتور با حجم مشابه ۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل تولید می‌کند. بیمر (عامیانه ب‌ام‌و) کمی کندتر از آئودی عمل کرده و در ۷.۱ ثانیه به سرعت ۹۶ رسیده و باوجود نمایش توان کمتر در دورگیری، اندکی سریع‌تر احساس شده و جعبه‌دنده‌اش بهتر عمل کرده و همانند آئودی عمل “دنده معکوس” را در سرعت‌های بالا کمتر می‌کند. طراحی داخلی بیمر زیباست، ولی نه به زیبایی داخل آئودی که با آلومینیوم و کروم به طرز استادانه‌ای در داخل اتاق بازی می‌کند! اما در بیرون طراحی بیمر برنده است، چراکه برخلاف طراحی بیرونی خسته‌کننده، تکراری و محافظ کارانه آئودی که خیلی از کارشناسان خودرویی هم به آن انتقاد وارد می‌کنند از روند طراحی شکل گرفته جدید ب‌ام‌و در محصولاتش بهره می‌برد. ۳۲۰d در رانندگی تیز و چابک احساس می‌شود.

BMW 3 Series
BMW 3 Series
BMW 3 Series
BMW 3 Series
Jaguar XE
Jaguar XE
Jaguar XE
Jaguar XE

اما نوبت به زیبای خفته می‌رسد. جگوار XE جدید را می‌توان زیباترین خودرو نسل‌های خود (با توجه به کلاس جدید طراحی، شاید بتوان تیپ X را نسل قبلی آن در نظر گرفت) و همچنین کلاس خود دانست که زبان طراحی منحصربه‌فرد کلاسیک و زیبای انگلیسی در آن بچشم می‌خورد. داخل آن طراحی مهندسی و زیبای آئودی را ندارد ولی بی‌شک ازنظر بیرونی زیباترین است. از منظر دیگر کاراترین و اقتصادی‌ترین خودروی گروه است، ولی ازلحاظ شتاب کندترین است. از منظر بسیاری از عاشقان خودرویی از ب‌ام‌و کارایی و انرژی بیشتری دارد. بر اساس داوری اتواکسپرس، جگوار به دلیل هندلینگ عالی، قیمت پایین‌تر و کارایی بیشتر بهترین خودروی گروه است. در مورد جایگاه‌های دوم و سوم نظر قاطعی داده نشده، اما بر اساس نظرات، ۳۲۰d در جایگاه دوم و A4 به دنبال آن در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

Audi A4 vs Jaguar XE & BMW 3 Series
Audi A4 vs Jaguar XE & BMW 3 Series

هر سه این خودروها عالی هستند و به‌سختی می‌توان ایرادی از آنها گرفت. با این حال هر جدالی یک برنده دارد و به نظر اتواکسپرس برنده جگوار است. ب‌ام‌و به لطف فضای داخلی و همچنین فضای بار بهتر و توان بیشتر یک خودرو همه فن حریف حساب می‌شود؛ اما جگوار برتری‌های خانوادگی دارد. A4 هم علیرغم راحتی، بهترین طراحی داخلی، رانندگی عالی، هندلینگ خوب و بهترین شتاب گروه به دلیل طراحی بیرونی تکراری خود تنها قشر خاصی را به خود جذب می‌کند. قشری که شاید جذب مهندسی حرفه‌ای پیشرانه و دکوراسیون داخل آن شوند و نه طراحی بیرونی ساده آن!

  Jaguar XE 2.0 180 R Sport BMW 320d 190 M Sport Auto Audi A4 2.0 TDI 190 S line S tronic
قیمت پایه/قیمت مدل تست £۳۴,۷۷۵/£۳۷,۷۵۰ £۳۳,۶۳۵/£۳۳,۶۳۵ £۳۴,۰۳۰/£۴۰,۲۳۰
قدرت bhp ۱۷۸ ۱۸۷ ۱۸۷
گشتاور (نیوتن‌متر) ۴۳۰ ۴۰۰ ۴۰۰
گیربکس ۸-spd auto/rwd ۸-spd auto/rwd ۷-spd auto/fwd
وزن ۱۵۶۵ ۱۵۰۵ ۱۵۳۰
شتاب صفر تا ۹۶ ۸.۲ ۷.۱ ۷
نهایت سرعت ۲۲۵ ۲۳۶ ۲۳۰
مصرف سوخت در تست ۶.۳ ۵.۳ ۶.۶
تولید CO2 ۱۶۹ گرم ۱۴۲ گرم ۱۷۶ گرم
صدای کابین در سرعت ۱۱۳ ۶۸dB ۶۸dB ۶۹dB
خط ترمز از سرعت ۱۱۳ ۴۸ متر ۵۱.۳ متر ۴۳.۹ متر

 

حال باید دید این جدال کی به پایان می‌رسد و عاقبت برنده کیست اما اکنون آنچه مسلم است ازنظر اتواکسپرس برنده شایسته XE است. در پایان شما را به تماشای ویدیوی مقایسه کوتاه اتواکسپرس دعوت می‌کنیم. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرین

مترجم و نویسنده اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. saeed

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    هر سه عالى هستند به ترتىب انتخاب اولم جگواره بعد Audiوبعدbmw

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. درگ

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      الو
      این صدای خسته این ماشین هاست
      دارن اونور خط زجه میزنند
      اگزوز رو داره از جا میکنه
      هنوزم جاده بی اونا واسه زندگی دیگه حالی نداره
      بیان پیش ما
      بدون شما قلب تیکه پاره دیگه حال نداره
      (:

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ارش

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      فقط بی ام و?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ارش

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      یکی ایودی رو گفت 200تا دیسلایک خورد !یکی جگورا گفت 159تا دیسلایک خورد! منم بی ام و رو گفتم130تا دیسلایک خوروم!!پس شما کدوم خودرو رو قبول دارید??????

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. جلال

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (16 ديدگاه)

      ادمین جان ببین این دیس ها برای چیه واقعی نیس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. سینا

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (395 ديدگاه)

      الان هرچی بگیم دیسلایک میکنن!!! اصلا هرچی شما بگید من قبول دارم ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. king 918

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خیلی به هم نزدیک بودن اما ائودی خیلی دلربا بود بد کردار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      این همه دیس اخه واس چی مگه چی گفتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ببینم شاید سیستم خرابه دوستان شما هم این جوریه داستانش …….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        درگ جان شما اصلا سعدی شما فردوسی اصلا از این به بعد میگیم فال درگ سر جدت بگو دیگه بس کنن چه کاریه اخه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. خسته شده

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        ببین الان چی گفتی ده تا دیس لایک الان چی شد سی تا چی شد شد پنجاه تا هان صد تا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. mohammad

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (125 ديدگاه)

    هر سه خیلی عالی ولی تصور اینکه اینقدر کم قدرت باشن قبل از خوندن مقاله برام خیلی سخت بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (125 ديدگاه)

      مثله اینکه دوستان افتادن رو دوره منفی دادن!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. amir

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    ضاهر آئودی در نسل جدیدش فوق العاده شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    من از کودکی عاشق کارتن زیبای خفته بودم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. خسته شده

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    باز شروع شد طبق گزارش اکسپرس زیبای خفته اوله ای حاله آدمو این انگلیسی ها بهم میزنن در شتاب که ب ام و بالاتره قیمتش که از جگوار پائینتره قدرتش که بیشتره نهایت سرعت بیشتر مصرف سوخت کمتر تولید co2 کمتره حتی وزنه کمتر موندم اینا چطوری مقایسه میکنن تازه آئودی در تمامیه این مولفه ها هم بالاتر از جگواره فقط قیمت مدل تستش یکم گرونتره جالبه طوری مقایسه و کردن که آئودی و ب ام و برای دومی بجنگن خیلی عذر میخوام ولی .. خودتونین انگلیسی ها با آلمانی ها مشکل دارن در هیچ مقایسه ای اینارو دوست ندارن برنده کنن مگر اینکه مجبور بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Hamid...Audi

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (712 ديدگاه)

    از این مقاله نتیجه میگیریم که اتو اکسپرس یه رسانه انگلیسیه.
    مثل مقاله قبلی که نفهمیدیم که چجوری جگوار XF بهتر از A6 شد.فکر تو کل دنیا زیاد باشن که جگوار رو به ب ام و یا آئودی ترجیح میدن.مخصوصا با اون شتاب و قدرت کم و مصرف زیاد(به نسبت قدرت).
    به نظرم ب ام و اوله و آئودی با اختلاف اپسیلونی دوم.(البته منتظر بررسی نسخه بنزینی شون هستم.میگن A4 2017 فوق العاده شده)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid...Audi

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (712 ديدگاه)

      (فکر نکنم تو کل دنیا زیاد باشن کسایی که جگوار رو به ب ام و یا آئودی ترجیح میدن)*

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid...Audi

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (712 ديدگاه)

        منفیا رووووووووووووووووو!!!! O_O

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. خسته شده

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        جالبه عرض چند ثانیه فقط رفتم یه سایت دیگه اومدن اینجوری شد! خدایا توبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. خسته شده

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    پدال فکر کنم لایک و دیس لایک هاتون قاطی کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ارش

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    BMW اول بعد. Audi بعد jaguarنظر شخصی داخل کابین اول audi بعد jaguar بعدbmw از لحاظ قیمت ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. خسته شده

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    گند کشیدن پستی که انگلیسی ها نمیخوان حقیقتو بدونن اینجارو که شمارو برنده اعلام کرد چرا میخواید به گندش بکشید اونقدر ناشی هستید که نمیدونید پدال اگه این پست و سه روز بذاره اینقدر لایک و دیس لایک نمیخوره نظرات چه برسه به سه دقیقه ادامه بدید مهم اینکه جگواره هندی انگلیسی بازنده مطلقه میدونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. بنتلی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیلی عجیبه!این همه دیس لایک از کجا اومده!فک کنم درگ تمام خاندانشو آورده ک حال بقیه ک قبلا بهش دیس دادنو بگیره!…خخخخ(درگ جان شوخی کردما)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    چقد تعداد دیس لایکا جالبه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Mostafa&M-D

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (318 ديدگاه)

    خیلی ملت با حالی هستیم هر طرف باد می وزه به اون سمت میریم خودمو ن فکر نمیکنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. mehran jj

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام از سایت پدال خواهش میکنم 1بررسی داشته باشه بین خودرو بنزینی و همون نمونه دیزل.اصلا چرا خودرو دیزلی میسازن و چه مزیتی نسبت به بنزین داره این چیزا.ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. usa &japan

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    اول audi

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. edris

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    دهنتون سرویس با این همه دیسلایک پوکیدم از خنده :))) خودمم به همه دیس دادم :))
    جدای از شوخی فقط جگوااااار گشتاور ماشینو ببینید!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسته شده

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (623 ديدگاه)

      مگه فقط گشتاوره بقیه چیزها همش آلمانی ها بالاتر و بهتر بودن شک نکن اگر یه کارشناس بی طرف بیاد آئودی و ب ام و اول و دوم هستن جگوارم سومه این بار اولشون نیست انگلیسی ها چنین رده بندی میکنن فقط اینو بگم اگه پرایدم ماله انگلیس بود در این مقایسه شرکت میکرد اولش میکردن ضمنا حرف آخرت خیلی شوخیه بی مزه ای بود بقیه حرفات زیاد شبیه شوخی نبود چون خیلی هم مسخره و ناراحت کنندست برای چنین سایتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. edris

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (108 ديدگاه)

        جوووونم دیسلایکاتووووو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خسته شده

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          یه نگاه به نظر بالای نظرم بندازی درک دیس لایکو با پوست و گشوت و استخونت میفهمی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. Mansory tunings

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    بی ام دبلیو و آئودی با اختلاف زیاد از جگوار بهترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (116 ديدگاه)

    بع بع ماشالله همه دیسیلاک خوردن. ببینم منم میخورم.
    انتخاب منم اولی bmw بعد audi وبعد اون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. بنتلی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    چشاش سگ داره…جگوارو میگم…البته بی ام و سری3گزینه بهتر و معقولانه تری هس…و فراموش نکنیم ک جگوار اولین تجربشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مهدی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    من فیلم و ندیدم ولی ‘بی ام و ‘ رو ترجیح میدم به بقیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بنتلی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خسته شده جان چرا انقد قضیه رو بزرگ میکنی!حتما ی مشکل فنی پیش اومده،چ ربطی ب دوستداران خودرو انگلیسی داره آخه!،اصلا لحن حرفت خوب نبود،توی یکی از نظرا طرف گفته جگوار انتخاب اولمه باز کلی دیس خورده.از سردبیر محترم پدال درخواست بررسی این مشکلو دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. احمد باقری

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    من دیگه از این همه دیسلایکهایی که دلیلش هم معلوم نبود و به دیدگاههای قبلی دادن، واقعا خنده ام گرفته بود. آفرین. این همه آدم کجا بودن تا حالا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. احمد باقری

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    من دیگه از این همه دیسلایکهایی که دلیلش هم معلوم نبود و به دیدگاههای قبلی دادن، واقعا خنده ام گرفته بود. آفرین. این همه آدم کجا بودن تا حالا. نکنه بعضیها ده تا، 20 تا ایمیل ساختن و اسم رد کردن و ده تا 20 بار نظر میدن، عجب حوصله ای دارین، اگه همین حوصله رو برای کارهای مفید میذاشتین، بهتر نبود!!!!!!!!!!!!!11111

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. sina

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    چراکه برخلاف طراحی بیرونی خسته‌کننده، تکراری و محافظ کارانه آئودی که خیلی از کارشناسان خودرویی هم به آن انتقاد وارد می‌کنند از روند طراحی شکل گرفته جدید ب‌ام‌و در محصولاتش بهره می‌برد.
    alan ino ba ki bod ?ba audi bod ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. احمد باقری

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ای ول، ماشاالله، حال کردم. جماعت مشتاقی داریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. احمد باقری

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ببینم میتونید رکورد دیسلایک رو بشکنید. برید حالشو ببرید.
    ما منتظریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. arash66

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (433 ديدگاه)

    “” ما در بیرون طراحی بیمر برنده است، چراکه برخلاف طراحی بیرونی خسته‌کننده، تکراری و محافظ کارانه آئودی که خیلی از کارشناسان خودرویی هم به آن انتقاد وارد می‌کنند “”

    همین پاراگراف ثابت میکنه چه کارشناس های غیر حرفه ای …
    تکراری، اونم طراحی های آئودی بیخیال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. mohsen

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    امپراطور بی ام وه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. moein

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    انتخاب من جگوار با طعم پراید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حسين

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. پاراگراف یکی مونده به آخر متن رو بخونید. نوشته: فضای داخلی و فضای بار و توان بی ام و بیشتره، راحتی و کابین زیبا و هندلینگ هم در آئودی وجود داره. سوال اینجاست که جگوار چرا برتری های خانوادگی بیشتری نسبت به اون دوتا داره؟؟

    بنده کاری با نتیجه ندارم. از همون اول که دیدم آزمایش رو آتواکسپرس انجام داده تصمیم گرفتم متنو بدون توجه به نتیجه و صرفاً برای افزایش اطلاعاتم در مورد این سه تا ماشین بخونم.

    توی همین پدال اگر مقاله هایی که از این مجله ترجمه شدن رو بخونید متوجه میشید که داوریِ داورهای این مجله خیلی عجیب و غریبه و اصلا معلوم نیست چجوری برنده رو تشخیص میدن. قبلا هم در مورد اعتبار آزمایشهایی که اتواکسپرس انجام میده کلی توی پدال بحث و دعوا شده.

    خواهشم از نویسندگان عزیز اینه که از منابع معتبرتر استفاده کنن و خواهشم از شما دوستان عزیز اینه که با خوندن یک مقاله در مورد ماشین ها قضاوت نکنید. شاید جگوار واقعا از ب ام و و آئودی بهتر باشه اما توی این تست دلیل واضحی براش اورده نشده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا