پشتیبانی طلایی برای محصولات BMW در ایران

پرشیاخودرو در راستای ارائه برترین خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات BMW در ایران، طرح خدماتی جدیدی را با عنوان «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی» را رونمایی کرد.

persiakhodro
در راستای اصل مشتری مداری به‌عنوان یکی از اصول کاری شرکت پرشیاخودرو، این شرکت در سال گذشته موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نیز شده است.
پرشیا خودرو اعلام کرد: رسیدن به رتبه بهترین شرکت درزمینهٔ ارائه خدمات به مشتری کار دشواری است که نیاز به فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده و گسترده دارد. پرشیا خودرو در راستای ارائه خدمات به مشتریان خود امسال نیز با برنامه‌ای ویژه پا به عرصه گذاشته و قصد دارد با طرح «365 روز پشتیبانی طلایی» در تمام 365 روز سال خدمات ویژه خود را به مالکان خودروهای BMW عرضه کند.
این طرح شامل خدمات گستره‌ای است که سعی دارد تمام نیاز مخاطبان را پشتیبانی کند. با طرح «365 روز پشتیبانی طلایی»، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر، از قطعات اصلی دارای گارانتی معتبر بهره‌مند شده و همچنین از خدمات امداد و حمل خودروهای BMW به‌صورت شبانه‌روزی و ارائه خدمات سرویس در محل در تمام روزهای سال استفاده کنند. این طرح‌ها شامل خدمات رایگان فصلی نیز بوده و تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای قطعات مورد استفاده در نظر گرفته شده است.
نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو علاوه بر بهره‌مندی از خدمات نام‌برده، روغن موتور رایگان را در روزهای جمعه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات ارائه شده توسط تکنیسین‌های مجرب پرشیاخودرو دارای گارانتی 2 ماهه یا 3000 کیلومتری بوده و خودروهای شرکتی نیز علاوه بر گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتری، از خدمات 2 ساله BSI Plus (سرویس رایگان) نیز بهره‌مند می‌شوند.

WithSlogan
شرکت پرشیاخودرو با این طرح جدید درزمینهٔ خدمات به مشتریان، سعی در پشتیبانی کامل از خودروهای BMW داشته و در کنار این خدمات با مشاوره فنی شبانه‌روزی که ارائه می‌دهد به نگهداری هر چه بهتر از این خودروها کمک می‌کند تا مالکان خودرو BMW بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودروها را تجربه کنند.

مالکین خودروهای BMW و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت پرشیا خودرو مراجعه کرده یا با شماره تلفن 4591-021 تماس بگیرند.

پایان رپورتاژ آگهی

10 دیدگاه

  1. kevin7360
    سوابق: (69 دیدگاه) ,

    خوب اگه اینقدر به مشتریها بها میده 10 درصد از قیمت خودروها تخفیفی بده اینجوری مشتریها بیشتر راضیند.مطمئن باشین چند برابر پول تمام این خدمات روی قیمت ماشین از همه جلو جلو می گیرن

    پاسخ
    1. فرامرز
      سوابق: (756 دیدگاه) ,

      قبول دارم که سودشون بالاست و قیمت ها به علل مختلف ناعادلانه هست ولی انصافاْ تو خود آلمان هم خودروها با همون سطح آپشن ارزون نیستن. مثلاْ شما میتونید سری ۳ رو با ۲۶ هزار یورو بگیرید ولی اگه بخواید ۳۲۸ فول آپشن بگیرید باید بالای ۴۵ هزار یورو هزینه کنید. مطمئناْ اگه ب ام و با گیربکس دستی، کولر ساده و بدون حتی کروز کنترل وارد بشه خیلی ارزون تر درمیاد

      پاسخ
  2. uss zumwalt DDG-1000
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    خوش بحال هرکی بی ام و داره

    پاسخ
  3. احمد باقری
    سوابق: (4379 دیدگاه) ,

    وقتی قیمتها فرقی نمیکنه، چه فایده ای داره.

    پاسخ
  4. AKBAR
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    امروز فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، در پی بازگشت هیات اقتصادی و گمرکی اتحادیه اروپا از تهران ، با صدور بیانه ای از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی ( WTO ) حمایت کرد .

    پاسخ
  5. امير علي
    سوابق: (249 دیدگاه) ,

    کلاً ضعیف کار میکنن هم نمایندگی های بی ام و هم بنز الان بنز شاسی بلندای خوبی داره با حجم موتور زیر ٢٠٠٠ یا همین بی ام و میتونه مجوز سری هفت دو لیتریو بگیره

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل Alireza Faravani Saran
    Alireza Faravani Saran
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    واقعا باید تبریک گفت . هم به بی ام و که نماینده خوبی تو کشورمون داره هم به پرشیا خودرو که اعتبار بی امو رو در ایران حفظ کرده و هم به بی ام و سواران عزیز که از همچین خدمات خوبی بهره مند هستند . اما کاش این خدمات منحصر به بی ام و نبود و سایر نمایندگان خودرویی هم با در دستور کار قرار دادن رعایت حقوق مشتری و مشتری مداری خوش میدرخشیدند . چون بی ام و حداقل تو ایران که یک برند در دسترس عموم نیست . به امید ان روز … .

    پاسخ
  7. پيمان
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    پرشیا خودرو داره خوب و حرفه ای خدمات میده (البته حسابی هم گرون)… ولی کاش به همون سود کلان خدمات بعد از فروش قانع بودند و روی قیمت گذاری ماشینهاشون کمی منصفتر بودند!

    پاسخ
  8. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    پول مفت میگیرن.خدمات ندن باید خودکشی کنن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.