آئودیبی ام و

کواترو یا ایکس‌درایو، شما روی کدام شرط می‌بندید؟

سیستم‌های انتقال نیرو به چهار چرخ می‌توانند کارایی خود را در شرایط سخت و زمین‌های ناهموار یا لیز به‌خوبی نشان دهند. در اینجا دو خودروی آلمانی با سیستم‌های منحصربه‌فرد انتقال نیروی چهار چرخ خود به مسابقه طناب‌کشی روی آورده‌اند. در یک طرف ب‌ام‌و F30 سری ۳ و در سوی دیگر آئودی A3 قرار گرفته‌اند.

BMW Vs Audi Tug of War in Snow
BMW Vs Audi Tug of War in Snow
ب‌ام‌و از سیستم انتقال نیروی معروف xDrive و آئودی از سیستم انحصاری کواترو سود می‌برند. البته محصول بیمر، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر از رقیب آئودی خود است. این دو اتومبیل در کلاس‌های متفاوت و وزن متفاوت هستند. در حالی که BMW از تایرهای پیرلی P7s چهار فصل استفاده می‌کند، مشخص نیست که آئودی رقیب چه تایری به پا دارد. بعلاوه در اینجا اهمیت قدرت و گشتاور پیشرانه نیز در حد پایینی است چون در هر صورت چرخ‌ها روی مسیرهای لغزنده در حال سرخوردن هستند و نه در حال چنگ زدن زمین. نکته شایان ذکر دیگر سیستم کنترل کشش آئودی است که در ب‌ام‌و وجود نداشت و این موضوع و اهمیت آن در پایان کلیپ مشخص می‌شود.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. هادی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (458 ديدگاه)

    کنترل پایداری چجوری میگین خاموشه ؟ تو جفتشون انحراف وجود داره تو بی ام و بدلیل گشتاور بیشتر خودشو نشون داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پویان

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (54 ديدگاه)

      فکر میکنی مثلا ماشین کنترل پایداریش روشنه دیگه نباید تحت هیچ شرایطی کنترلش بهم بخوره؟؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. arman

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (100 ديدگاه)

      همه شرایط ب نفع بی ام و بود ولی با این حال ائودی تو نتیجه بهتر بود
      من قبل دیدن کلیپ گفتم ائودی اما شرایط بی ام و رو خوندم یکم دو دل شدم
      اون همه قهرمانی ائودی تو مسابقات رالی که الکی نیس یه جاهایی از اون تجربات استفاده میکنن دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shahab

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        نکته شایان ذکر دیگر سیستم کنترل کشش آئودی است که در ب‌ام‌و وجود نداشت و این موضوع و اهمیت آن در پایان کلیپ مشخص می‌شود.
        میشه دقیقا بگی این چجوری به نفع بی ام وست؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. sina

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      میگه وجود نداشت کجا گفت خاموشه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد علي

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (71 ديدگاه)

    جالب بود وزن ایودی بنظرم بیشتر بود که چسبندگی ایش بیشتر می شه و bmw رو می کشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. king 918

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    ماشالا ائودی . خیلی خوب بود ……………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali ayat

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    آئودی پایدار تر بود پس آئودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    وقتی شرایط آزمایش استاندارد نیست نمی توان یک استدلال منطقی بیان کرد
    هرچند خیلی هامون کاری به منطق نداریم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. moein

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    نه دیگه اینا دارن پاشونو از گلیمشون دراز تر می کنن بکشین کنار دیگه تا یه خدای آفرود واساده دو تا بچه نمی پرن وسط طناب کشی کنن کار بزرگ تراس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    مثل همیشه آئودی بهترینه…?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ارمان

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    از برد audi خوشحالم اما اگر لاستیک زمستانی روش بود که یه جورایی دپینگ حساب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حميد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من زنگ زدم نمایندگی ds و در رابطه با ds6 پرسیدم که دو دف هست گفت نه ولی ایکس درایو هست مگه میشه دو دفرانسیل نباشه و ایکس درایو باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. tv

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (225 ديدگاه)

      عزیزم اینجا ایرانه … کمتر کسی از ماشین سر در میاره اونم تو نمایندگی که همه واسه پول وچاپیدن ملت دست به دست هم دادن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. arash66

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (433 ديدگاه)

    این تست ها بیشتر جنبه fun دارن تا تست های اصولی و علمی …
    ولی خب quattro شایستگی خودش رو دهه هاست که ثابت کرده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Rouzbeh

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    اصلا طناب کشی هیچ ملاکی نداره . بستگی به شگرد رانندش داره . یه کیلیپ دیدم یه داج رم قدیم یه کامیون جفت محور رو میکشه در حالی که اون کامیون ممکنه سه برابر اون داج وزنش باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احمد باقری

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    آئودی خیلی عالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. نوید جهرمی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3688 ديدگاه)

    هر چند باید با A4 این آزمایشو انجام میدادن اما ایول ب آئودی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چندی پیش در سوئد و در شرائط برابر یکی از مجله های معروف اینجا ازمایشی منحصر به فردی رو در این باره انجام داد که در ان سوبارو اول و ولوو دوم شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا