ایستگاه خبربی ام وپورشهمرسدس بنز

گرانترین وارداتی های خرداد 92

به گزارش خبرآنلاین بر اساس تازه ترین آمار گمرک ایران میزان سه ماهه واردات خودرو به ۸۵۰۴ دستگاه با ارزشی معادل ۱۸۸.۶ میلیون دلار اعلام شده  که از این میزان ۵۸ درصد واردات به تنهایی در خردادماه صورت گرفته است . . . .

2013 BMW M6
۲۰۱۳ BMW M6

در خردادماه بالغ بر ۴۹۰۳ دستگاه خودرو به کشور وارد شده که متوسط قیمت این خودروها حدود ۱۹ هزار دلار بوده، ارزش کل واردات در خردادماه معادل ۹۴.۷ میلیون دلار اعلام شده است. نگاهی به فهرست خودروهای گران قیمت وارداتی نشان می دهد که در خردادماه تنها ۴ دستگاه خودروی بالای ۱۰۰ هزار دلاری به کشور وارد شده است.

البته قابل ذکر است که واردات خودروهای بنز و بی ام و هم به دلیل نبودن در فهرست خودورهای مجاز در عمل ممنوع است ولی به دلیل آنکه ثبت سفارش این خودروها قبل از اعلام محدودیت واردات انجام گرفته مشمول ممنوعیت نشده و امکان ترخیص آنها به کشور فراهم شده است.

ترخیص گمرک (میلیون تومان) ارزش خودرو (دلار) مدل مبدا
۴۳۰ ۱۷۵,۱۹۲ Mercedes S500 امارات
۴۲۹ ۱۷۴,۹۹۷ Mercedes SL500 امارات
۳۷۷ ۱۵۲,۳۷۲ BMW M6 امارات
۲۹۹ ۱۲۰,۶۶۰ BMW 650i Coupe امارات
۲۴۴ ۹۹,۰۴۱ Mercedes CLS500 امارات
۲۳۳ ۹۵,۷۴۸ Porsche Cayenne S امارات
۲۳۵ ۹۵,۰۰۰ BMW 730Li آلمان
۲۳۵ ۹۵,۰۰۰ Jaguar XJ عربستان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. احسان

    ۲۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (113 ديدگاه)

    ای بابا چه گیری دادین 2500 سی سی وارداتش ممنوعه مگه وقتی گفتن سقف قرارداد فوتبالیستها 350 میلیون مگه کسی قراردادش رو بیشتر نکرد اینقدر از زیر میز و بالای میز و پشت میز و …. گرفتن که به میلیارد رسید حالا هم برا ماشین همین طور لندکروز 4500 رو مینویسن 2500 سی سی به بالا حجم واقعی رو که نمیگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hadi

    ۲۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    من عاشق پورشه هستم ولی پول ندارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ASTON MARTin

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    منم عاشــق ماشین هستم و به یه شورلوت کاماروی 20 هزار دلاری هم میتونستم راضی باشم و اگر این مملکت شرایطی رو فراهم میکرد که حدددعقل مردمش بتونن ماشینه درستو حسابی با قیمت واقعی بخرن دیگه حاضر بودم خیلی کمتر از این مقدار بهش سرکوفت بزنم ولی وقتی اینجا ذره ای برای آدم ارزش قائل نمیشه مجبورم بگم درود بر اون عربای امارتی که بدجوری به هوششون مینازم!
    الان حتما میایین سی تا دیسلایک میدین و همچین غیرتی میشین انگار چه موهمی گفتم ولی حقیقت همینه ! اینحرفا که هرچی باشه من ایرانیمو افتخار دارمو اینا همه فریبه اقا جان! چشاتونو باز کنید (قابل توجه بعضیا میگم همه به خودشون نگیرن) با این حرفاس که احساسات ناسیونالیسیتونو تحریک میکنن تا هیچ حرکتی برا خلاصی ازین مخمصه نمیکنید ما اینقدری گیر کردیم که حتی اگر بخوایم خارج بشیم هم با مشکلات زیادی مواجه ایم
    گیر کردیم میفهمین گیر کردیم؟ اخه چرا هیچ کس کاری نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Xman

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    پول داری دیگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا