بی ام و

بی‌ام‌و 135i مدل 2013

بعد از معرفی بی‌ام‌و سری یک هاچ‌بک (اتاق F20) مدل ۲۰۱۳ ، حال کمپانی اولین جزییات نسخه‌های کوپه (اتاق E82) و کانورتیبل (اتاق E88) سری۱ را نیز منتشر کرده است؛ البته این جزییات همگی مربوط به مدل ۱۳۵i هستند . . .

۲۰۱۳ BMW 135i

قدرت بی‌ام‌و ۱۳۵i بوسیله یک پیشرانه شش سیلندر خطی به حجم ۳.۰ لیتر (کد N55) تامین می‌شود که با بهبودهای صورت گرفته توانایی تولید ۳۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد؛ یعنی ۲۰ واحد افزایش قدرت و ۲۳ واحد افزایش گشتاور نسبت به گذشته. گیربکس استاندارد ۱۳۵i، یک شش سرعته دستی است که می‌توان نسخه‌های هفت سرعته دوکلاچه (DCT) بی‌ام‌و را نیز سفارش داد.

بی‌ام‌و ۱۳۵i در مدل ۲۰۱۳ مجهز به دیفرانسیلی جدید شده که با سیستم الکترونیکی کنترل ترمزهای عقب، شباهت زیادی به سیستم‌های «قفل دیفرانسیل» دارد. سیستم کنترل پایداری نیز مجددا برنامه‌ریزی شده که نتیجه آن افزوده شدن حالت Dynamic Traction Control به مودهای انتخابی آن است. مدل‌های ۲۰۱۳ بی‌ام‌و ۱۳۵i در پاییز ۲۰۱۲ و با قیمت پایه‌ای ۴۴,۱۴۵ دلار (کوپه) و ۴۸,۸۴۵ دلار (کانورتیبل) عرضه می‌شود. اولین مقصد این خودرو نیز بازار ایالات‌متحده خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. اسی

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (238 ديدگاه)

    شبیه مدل 2006 ی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    مدل رودسترش زیباتره….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا