بی ام و

بررسی ب ام و 428i مدل ۲۰۱۴

این مدل ب ام و، یکی از وحشی‌ترین خودروهای کلاس خودش محسوب می‌شود. راننده این خودرو، حتی اگر از آن دسته راننده‌های محتاط و خونسرد دنیا باشد، باز هم وقتی پشت فرمان ۴۲۸i می‌شود، باز هم در مقابل وسوسه‌ی رانندگی دیوانه‌وار و مانورهای وحشیانه آن، دچار تردید می‌شود و برای رقابت با سایر خودروها در بزرگراه آماده می‌شود. ۴۲۸i برای شما هر چه که لازم بوده، فراهم آورده است؛ البته نه به اندازه‌ی یک سدان سری ۳، ولی آن‌قدر که مانند راننده‌های نترس در جاده مانور بدهید و در همین حال، از ایمنی خودرویتان مطمئن باشید.

2014 BMW 428i Coupe
۲۰۱۴ BMW 428i Coupe

در مهندسی آلمانی در طراحی خودرو، همه‌چیز از روی برنامه است و در مونیخ، ب ام و، در یک اقدامی بحث‌برانگیز، خودروهای کوپه را از زیر عنوان «سری ۳» خارج کرده است؛ خودروهایی که تا همین چند وقت پیش، نصف فروش ب ام و در امریکا بودند. در هر حال، به زودی باید منتظر مدل‌های دیگری با نشان M4 بود. در همین حال، ۴۲۸i با قیمت ۴۱ هزار و ۴۲۵ دلار از راه رسیده؛ قیمتی که ۳۲۰۰ دلار از مدل پایه ۳۲۸i بیشتر است.

2014 BMW 428i Coupe
۲۰۱۴ BMW 428i Coupe

در مدل پایه این خودروی سری ۴، چراغ‌های زنون و سقف آفتاب‌گیر، همراه با یک بدنه‌ی فوق‌العاده، خودنمایی می‌کنند. برای مدل‌های کوپه و سدان با سیستم گیربکس اتوماتیک، وزن کلی مشابه و حدوداً به‌اندازه ۱۶۰۰ کیلوگرم است.

 BMW 428i Coupe Interior
BMW 428i Coupe Interior

در برخی موارد، نمی‌توان به ۴۲۸i خرده گرفت؛ چرا که ب ام و، خودروی سری ۴ خود را به عنوان یک خودروی اسپرت در نظر نگرفته، بلکه مطابق انتظارات از یک کوپه لوکس، بر روی آن کار کرده است. همانند بیشتر مدل‌های اخیر ب ام و، از پلاستیک سخت در طراحی داخلی کابین استفاده کرده، امّا در عین حال، از تریم زیبا و چشم‌نواز سیاه رنگ با طرح چوب هاکی در کنار آن، بهره برده است. فضای داخل کابین به اندازه‌ی کافی در نظر گرفته شده و راننده و شخصی که کنار او نشسته، فضای زیادی برای مانور بر روی صندلی خواهند داشت. چرخ فرمان کوچک و نسبتاً باریک جدید، احساس سبکی و سرزندگی بی‌نظیری به راننده می‌دهد.

مسافران هم در عقب، شرایط راحتی خواهند داشت. با وجود حرکات اضافی، باز هم فضای لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین، تکیه‌گاه‌های بزرگ و تا شونده برای دست‌ها تدارک دیده شده است. دریچه‌های هوا و چراغ مطالعه، از دیگر امکاناتی است که برای صندلی‌های عقب وجود دارد. البته مانند تمام کوپه، درهای با عرض زیاد، خطر برخورد آن‌ها در هنگام پیاده شدن در پارکینگ، همواره وجود خواهد داشت. در واقع، اگر خودروی سری ۴ خود را دوست دارید، آن را نزدیک یک خودروی دیگر پارک نکنید.

موتور ۲ لیتری با توربوشارژر، برخلاف این موضوع که تنها دو پیستون برای بالا و پایین رفتن در آن وجود دارد، یک منبع بهینه برای ایجاد پیشرانه ۴۲۸i است. رسیدن سریع به حداکثر گشتاور موتور، باعث شد تا خودروی تست، بتواند در مدت ۵/۳ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد که ۰/۳ ثانیه سریعتر از ۳۲۸i است که قبلاً بررسی شده است.

آپشن‌های این خودروی سری ۴، دقیقاً از خودروهای سری ۳ پیروی می‌کنند. قبل از پرداخت ۵۵۰ دلار اضافی برای رنگ، رنگ‌های استاندارد سیاه و سفید در دسترس مشتری خواهند بود. استفاده از تریم چرمی، ۱۴۵۰ دلار هزینه خواهد داشت و گران‌ترین آپشن نیز، بسته اسپورت M به ارزش ۳۵۰۰ دلار است که بهینه‌سازی‌های زیادی را در داخل کابین و بدنه بیرونی خودرو، به همراه خواهد داشت. از امکانات این بسته، می‌توان به صندلی‌های اسپرت، سیستم تعلیق M اسپورت، چرخ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای مخصوص تابستانی اشاره کرد.

کسانی که به رانندگی، به عنوان یک سرگرمی نگاه می‌کنند، احتمالاً بسته M اسپورت را یکی از بهترین آپشن‌های ۴۲۸i خواهند یافت. خودروی تست شده در این بررسی، دارای آپشن هزار دلاری برای کنترل دینامیک با امکاناتی از جمله سیستم فرمان با نسبت متغیر است. با این حال، این خودرو، با این بسته اضافی هم کامل نشده است. ب ام و اجازه داده تا اندکی کم‌فرمانی و لغزش در این مدل بیشتر احساس شود. با این حال، وضعیت واکنش پدال گاز، پدال ترمز و عملکرد کلی، به همان گونه‌ای است که از این مدل سری ۴، به عنوان یک خودروی لوکس انتظار می‌رود. بعد از خرید ۴۲۸i، در نهایت و در بیشتر اوقات، به این نتیجه خواهید رسید که پول خود را در جای مناسبی خرج کرده‌اید. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”59775″]

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۴ سرنشین، دو در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۴۷۱۲۵ دلار(قیمت پایه: ۴۱۴۲۵ دلار)
  • نوع موتور:  DOHC 16-valve inline-4توربوشارژ و خنک‌کننده داخلی ، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی انژکتور مستقیم.
  • گنجایش: ۱۹۹۷ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۴۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۳۴۵/۷ نیوتن متر در ۱۲۵۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ دنده اتوماتیک با قابیلت پدل شیفتر.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۸۱ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۴ متر.
  • عرض: ۱/۸۳ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۸ متر.
  • وزن کلی: ۱۶۰۰ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۳ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۴/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۷۷ کیلومتر بر ساعت: ۳۵/۷ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۴ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۱ ثانیه با سرعت ۱۵۹/۳ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۹/۹۹ متر.
  • نیروی گریز از مرکز در سر پیچی به قطر ۹۱/۴ متر: ۰.۹ g.

مصرف سوخت:

  • سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۱۰/۲ لیتر در شهر و ۶/۷۲ لیتر در بزرگراه.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۰/۲ لیتر در صد کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۱ دیدگاه‌ها

  1. Zonda R

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    من همیشه جذب سری 3 کوپه و کانورتیبل میشم
    واقعا سری4 فوق العادست با این قیمت همه چی تمومه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      برند bmw یعنی
      بهترین هندلینگ و لذت سواری بی همتا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        Bmw 428= لایک
        بنز c350 کوپه=دیسلایک

        میدونم این باید با نسل جدیده c
        قیاس بشه
        ولی فعلا همین مدل تو لیست فروشه بنزه برای2014

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. توفیقی

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1122 ديدگاه)

      بی ام و بدون پکیج M پرفورمانس یه چیز نه دو چیز کم داره.یکی حال دومی حول

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ALi.sd

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (51 ديدگاه)

      آره به نظر منم استقبال سری 3 موقعی که وارد بازار شد رو داره :p

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. محمد

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      نمیدونم چرا ب ام و نمیخواد ترمز دستی این ماشینو پدالی کنه…در کل سلطانیه واسه خودش هرچند طراحی جلوش میتونه بهتر باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        چون ماشین اسپورته شاید طرف بخواد دستی بکشه حال کنه که با پدالی نمیشه حال کرد (من که دلم نمیاد اینکارو کنم ولی به هر حال …) بعدشم پدالی ما 50 سال پیش بنزه الان کلیدی اومده برقی . کلیدو میزنی دستی میکشه ولی این حالش بیشتره!ایراد بنی اسرائیلی نگیر . نقطه ضعف پیدا نکردی گیر دادی به دستیش؟؟؟ ای بابا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          نه خوداییش خوشم اومده ازش ولی حیف این نیست که ماشین به این خوبی ترمز دستی داشته باشه؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. فرزاد

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (26 ديدگاه)

      سلام ببخشید بی ربطه اما پدال جان ما یه لگسوس es250 خریدیم میخواستم اگه بخواهید بررسیش کنید یه ایمیل بهم بدید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        ES350 یا ES250 ؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          حمید جان ES 250 موتورش 4 سیلندره.جدید اومده.

          میگن استقبال خوبی ازش داره میشه.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          نمیدونستم میلاد جان ، عجب!پس لکسس 4 سیلندر هم اومد ایران!خیلی هم خوب

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          تشکر میلاد جان ، خیلی هم خوب ، نمیدونستم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. SAEED

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    240اسب بخار برا ی موتور با 2.0لیتر گنجایش فوق العادست!!!!!!!!!!!
    ظاهرش خیییییییلی نازه،مخصوصاً از نمای جلو!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. 50

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    شتابش خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. PEUGEOT

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    در یک کلمه عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    یک ماشین همه چیز تمام.

    من اگر بخوام انتخاب کنم یا اونی که داخلش قرمزه یا اونی که داخلش قهوه

    ای است رو انتخاب میکنم.

    موتورشم که خیلی خوبه.

    ((( ایرران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      سلام میلاد بهت ایمیل فرستادم نیومد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        چرا اومد.فردا جواب میدم.

        فردا جواب میدم . وقت نداشتم.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahsa

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (293 ديدگاه)

          مثل اینکه عزیزان طرفدار المان همه یکرنگ شدند و نبض سایتوگرفتن تو دستشون خداییش خوب تصمیمیه اتحاد رمز پیروزیه من خودم خیلی خوشم اومد و احساس میکنم طرفداران المان بیشترن از بقیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          بله مهسا خانوم.دیگه دیدیم المان تک افتاده گفتیم یک

          ارتش درست کنیم.

          شما طرفدار کدام کشور و برندی؟؟؟

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. Kurosh

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بی ام و فقط تو چن سری قبل یکم چراغای عقبش طراحی شو قدیمی جلوه میداد…
    ولی حالا دیگه اون عیبم رفع کردن وبنظرم این ماشین فعلاً کم وکسری چیزی نداره…
    درود ولایک بر تو ای برند دیرینه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ALi.sd

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    خیلی عالیه واقعا بوی تکنولوژی میده شدید ،
    یه موتور 2 لیتری توربو و گیربکس 8 سرعته و کلاچ شیفتر و
    توان تولیدی 240 hp ، اونم با شتاب 5.3 ، تازه فقط 41 هزار دلار ؟؟!!
    محشره :p

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احسان(احسان سابق)

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مجتبی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    ای کاش زمان برای ماهم مهم بود
    تا تلاشمون برای رسیدن به هدفامون افزایش پیدا میکرد…
    0.3 ثانیه سریع تر از نسل قبل،چیزی که هیچ کدوم از شرکتای خودرو سازی ما درک نمیکنن ک هیچ،با خنده و تمسخر میگن:0.3 ثانیه زمان به چه دردی میخوره؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. pouya

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    سلام.دوستان.ما که تو ایران دستمون سری چهار نمیرسه.ولی بنظرتو 328 بگیرم یا z4 28?ممنون میشپ راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      به توقعت از ماشین نگاه کن . فضای بیشتر میخوای و راحتی بیشتر ؟ یا درخشش و خاص بودن ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. mory

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    من 10 15 سال پیشم یادمه bmw همینجوری بود شکلش و هنوز هم با اینکه خیلی تغییر نکرده حتی طرفداراشم زیاد شدن
    مرحبا
    ماشین از ایران نخرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام به دوستان.یه لینکی براتونگذاشتم که مر بوطه به انتخاب توینر برتر 2013 بین باراباس/جی پاور/ام تی ام/منصوری و… برید نتیجشو ببینید و به خودتون افتخار کنید.آدرسلینکوازصفحه فیس بوک آقای منصوری کپی کردم.موفق باشید عزیزان.http://www.gtspirit.com/2013/11/14/gtspirit-tuner-of-the-year-2013-nominees

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مصطفی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    اینا دیونت میکنن خداااااا چه چیزایییییییههههههه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. غفار

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اینکه طراحیش مثل سری ۳ هستش 

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      مگه قراره نباشه ؟ اون سدان شده اینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. زیگما

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ببخشید زود قضاوت کردم! نوشته توش پلاستیکیه! این خیلی برای مهمه!اینهمه پول بدیم و توش پلاستیکی باشه؟ این همه خوبیاشو از بین میبره.نظرم تغییر کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      باشه پس ب ام و رو بده من برو بجاش یه سمند بگیر که چوب کاری هم داشته باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        ضعیف ترین استدلالی که برای رد نظر طرف مقابل وجود دارد این است!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          اوهو ببین کی داره از استدلال حرف میزنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          داخل این خودرو از پلاستیک سخت ساخته شده و این ضعف بزرگیه. هیچ ربطی هم به استدلال نداره! البته استدلال اونی پایین تره که میخواد بحث رو منحرف کنه و در مورد شحصیت دیگران قضاوت کنه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محمد

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          در ضمن خدمتت بگم که منم بهت پیشنهاد دادم اگه از اینکه با پلاستیک سخت ساخته ناراحتی و میگی ضعف بزرگیه مشکلی نیست چون اینجا مهم هم نیست که نظر تو چی باشه یا چی فکر میکنی…مهم اینه که ماشین های آلمانی انقدر خوب هستن که منی که طرفدارم تویوتا ام رو وادار به دفاع از خودشون میکنن….می تونی بری بجاش رو سمند بحث کنی…تازه اتاقش هم از پلاستیک سخت ساخته نشده و چوبکاری داره…از همه ی کاربران معذرت خواهی بابت لحن بد حرف زدنم ولی بعضیا که الآن واسه ما کارشناس ماشین شدن انگار یادشون رفته که تا 6 ماه پیش میگفتن کره بهترین صنعت خودرو ساز دنیاس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اونقدری بدبختی که به گفته خودت ب ام و به این خوبی را رو با سمند مقایسه میکنی! هه هه.داخلش هنوز هم از پلاستیکه سخته! هنوز واقعیت تغییر نکرده! هنوز در این موضوع این خودرو ضعیفه و عقب هست از رقبا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. محمد

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          فعلا که میبینی با همون داخل پلاستیکیش از رقیباش سرتره و مهم نیست که تو چی بگی…برو بجاش یه سمند بگیر که چوبکاری داره و پلاستیکش سخت نیست …معلوم نیست با خودت چند چندی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. زیگما

        ۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        هه هه هه
        دقیقا تو با خودت چند چندی؟ داره میگه به جای این برو سمند بگیر! تو خودت داری اینو با سمند مقایسه میکنی! در ضمن.کی گفته از رقبا سرتره؟مگه فروش این به طور گسترده از شده؟تو که هیچی نمیدونی نظر نده پلیز!یه جمله میگی چهل تا غلط توشه : )))))))
        هنوز هم داخلش از پلاستیکه سخته! پلاستیکه سخت برای یه کوپ دو در! یعد یک سری افراد معلوم الحال میان از ماشین های امریکایی ایراد میگیرن که توش پلاستیکیه!جالبه! کدیلاک ats دو در که در کلاس سری دو و بنز سی کلاس دو در حساب میشه داخلش تمام از چرم دوخته شدس! این که در کلاس پایین تره داخلش چرمیه بعد چرا این ب ام و دو در که در کلاس لوکس تر و بزرگ تر هست نباید توش چرمی باشه؟حالا چرم نه! میتونست مواد نرم یا فوم باشه که!
        در ضمن، ممنونم که پذیرفتی داخلش از مواد سخته.کاش همه مثل تو اشتباهشون رو می پذیرفتن:
        “فعلا که میبینی با همون داخل پلاستیکیش”

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. mahsa

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    bmw همیشه خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      چه عجب مهسا خانوم خیلی وقته نیستی!
      (Sina.fbسابق)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. moein

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    B M W همیشه بهترینه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (123 ديدگاه)

    دیگه اینکه نیازی به بحث نداره
    وقتی میگی BMW دگه همه چی معلومه
    یه برند المانی با سابقه درخشان که از فناوری روز برخورداره
    وهمه ماشینهاش یه سرو گردن از ماشینای امریکا و ژاپن
    و بلژیک وایتالیا وکره وفرانسه بالتره ایا امکان داره ماشین
    بد هم تولید کنه خودرو های المانی سرور همه خودرو هان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      درود بر تو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    کسی میدونه چرا این جمله رو گفته و منظورش دقیقا چی بوده؟؟!! مگه از سری3 چی کم داره؟؟!!
    “همه چیز را برای شما فراهم میکند، البته نه به اندازه یک سدان سری 3”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mahsa

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    آلمان عاشقتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      آلمانم عاشقته!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. w motors

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بدک نیست برای اینکه انسان میخواد بگه باشخصیتم سوار چنین مسخره بازی هایی می شود . خلا صه هرکاری بکنه به w motors نمیرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. saied

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    http://www.aparat.com/v/vRkm6
    از عاشق های المانی دوت میکنم یه نگاهی به این کلیپ بکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      خب دیدیم .. خیلی هم خوب ، چیو میخوای ثابت کنی ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      چون لینک گذشتی منم با لینک چواب میدم . اینو حتما ببین :
      http://www.aparat.com/v/VyQg3

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      918 قورتش میده! خواهی دید ;-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. محمد

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    در برابر بی ام و هیج حرفی برای گفتن نمیمونه….پس چیزی نمیگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (645 ديدگاه)

    انصافا میشه ب ام و رو دوس نداشت ؟؟؟ آخه میشه ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. e36

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (918 ديدگاه)

    لذت مطلق رانندگی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      دوست داشتنیه واقعاً

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. mahsa

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    سعید جان منظورتو خوب فهمیدم از این کلیپ
    من همیشه گفتم که ایتالیا بهترین سوپر اسپرت ساز دنیاس ونه آلمان نه آمریکا ونه هیچ کشوری به گردش نمیرسه
    من ایتالیا هم خیلی دوست دارم .تو سوپر اسپرت ها فقط ایتالیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      به حرفش گوش نده ، رانندگی ب ام و رو ببین :
      http://www.aparat.com/v/VyQg3
      اتو درایو زیاد داریم . ولی نوع رانندگیشو داشته باش ، یه راننده ریس تمام عیار

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      آفرین مهسا عاشق این جمله ی پایانیتم:

      تو سوپر اسپرت ها فقط ایتالیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        ماشینای عالی هستن سوپراسپورتهای ایتالیایی . ولی من نمیتونم کمپانی هایی که خودشون تحت مالکیت دیگران مثل فیات و آئودی هستن رو دوس داشته باشم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          سوپر اسپرت ایتالیایی خوبه ولی مشکلش اینه که قیمتش بالاست…در این صورت آدم میتونه بره دنبال سوپر اسپرت های آلمانی ها و صد البته لکسوس و نیسان

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ALi.sd

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (51 ديدگاه)

      ایتالیا تخصصش super car هست ،

      نه super sport

      + :p

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. رامتین

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    این مدل از بی ام و نهایت کیفیت را به دنبال داره. اولا کمی در آمار داده شده باید اصلاحیه بگذاریم. قدرتش دقیقا 244.8 اسب بخاره نه 240. شتابش 5.4 هست که با حجم 2 لیتر یعنی تفاوت فناوری آلمان با کره (جنسیس کوپه حجم 3.8 و شتاب 5.8) در حد سال نوریه. الان بی ام و 328 با همین قدرت و شتاب 5.8 همین الان میتونی از پرشیا خودرو بخری با قیمت 248 میلیون. مطمئنا این مدل یعنی 428 چیزی حدود 270 میلیونه. در مقایسه با مرسدس E200 که حجم 1.8 و قدرت بسیار نازل 181 و شتاب 8.1 داره و قیمتش 295 میلیونه، یعنی اینکه بی ام و از نظر دینامیک یه چیز دیگست. همونطور که در کلیپ همین سایت دیدید بی ام و M6 با قدرت 50 اسب کمتر از غول سوپر اسپورتهای دتیا یعنی آوانتادور با 0.2 ثانیه اختلاف کم آورد که چه بسا قدرتش برابر بود، نتیجه شاید…
    واقعا بی ام و فوق العاده است.خصوصا سری 3 یاهمون 4 و سری زیبای 6.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      زنده باشی . واقعا لایق ب ام و هستی نه کمتر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. حمزه

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    دم آلمان گرم. پدال جان. شما هم وقت کردی، هی مارو تو کف بذار :D . اَه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    بی ام و ماشین بسیار خوبیه حتی یکی از ماشین های محبوب زندگیمه ولی به عنوان یه هوادار ،اعتراف میکنم یکم طراحی هاش تکراری شده اگه تو این ماشین دقت کنید تفاوتی با دیگر خودرو های بی ام و نداره فقط چراغ های عقبش تغییر کرد فقط یه نکته ی جالب داره که طول ماشین نسبت یه دیگر بی ام و ها بلند تر شده و همچنین طول در هاش.

    از دوستداران بی ام و خواهش میکنم یکم با جنبه باشن و به حقیقت پی ببرند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      حقیقت لینکیه که گذشتم . حقیقت اینه که ب ام و تموم نمیشه . حقیقت اینه که نمیشه سیبیلای ب ام و رو به هم چسبوند که تکراری نباشه یا چهارتا چشک جلوش رو کرد 5تا . اصیله . حقیقت اینه که بی نظیره شاهکار مال یه دقیقشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        حمید جان تو منظور منو نفهمیدی!

        من نمیگم بی ام و ماشین بدیه،یادم میاد اولین باری که به دنیای خودرو قدم گذاشتم عاشق بی ام و شدم.

        بی ام و طراحی بسیار زیبا و دلنشینی داره ولی خیلی وقته که به این سبک طراحی می کنه و تکراری شده،شایدم یه هدفی برا خودش داره،به هر حال هر خودرو سازی سلیقه ی خودش رو داره و من و تو نمی تونیم راجبش حرف بزنیم،اینیکه من میگم یه نظره همین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          بله سینا جان ، ولی خیلی وقتها همین طراحی با سابقه و اصیل مرز بین یه ماشین و خودروساز باسابقه با یه خودروساز بی هویت و تازه به دوران رسیده است . سینای عزیز ، طرفدارای ب ام و ، ب ام و رو دوس دارن ، اصلا نمیخوان عوض شه ، ب ام و فقط باید ب ام و باشه . میبینی که … کسی از دوس داشتن ب ام و خسته نمیشه . ب ام و رو همینطور که هست دوس داریم.چیز دیگه ای نمیخوایم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  30. mahsa

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    مرسی عزیزم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      خواهش میکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. reza

        ۲۰ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        گفتی بسمه تعالی فکر کردیم حالا میخوای 20 خط انشا بگی . واسه یه خواهش میکنم بسمه تعالی میخواد ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا