بی ام و

بی‌ام‌و M3 کوپه ؛ تولید محدود برای سنگاپور

نوامبر ۲۰۱۱ میلادی بود که زیرمجموعه M بی‌ام‌و به مناسبت چهلمین سال تاسیس خود مدل‌های ویژه‌ای از سری۳ کوپه با نام Competition Edition را راهی بازارهای جهانی نمود. ابتدا قرار بود که فقط ۴۵۰ دستگاه از این خودروها فروخته شود اما در همین چند روز گذشته باخبر شدیم که M قادر به فراموش کردن این سری خاص نیست! شاید عرضه ۴۵۸ دستگاه M را راضی کند . . .

۲۰۱۲ BMW M3 Coupe Competition Edition

بخش فروش آسیایی بی‌ام‌و اعلام نمود که هشت دستگاه از این سری را برای عرضه در سنگاپور آماده کرده است. تمامی این خودروها دارای رنگ نقره‌ای متالیک بوده که استفاده از کروم‌های مشکی‌رنگ در جلوپنجره و سراگزوزهای آن به مفهوم لوکس بودن خودرو کمک شایانی کرده‌اند. رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز به رنگ مشکی براق مزین شده‌اند.

۲۰۱۲ BMW M3 Coupe Competition Edition

در کابین خودرو می‌توان چرم‌های Novillo را مشاهده کرد که به صورت گسترده در صندلی‌های جلو و پشت‌سری آن‌ها، روی داشبورد، کنسول مرکزی و تریم درب‌ها بکار رفته است. فرمان نیز با چرم‌های آلکانترا پوشانده شده است. استفاده از تریم فیبرکربنی نیز که قسمتی از داشبورد و کنسول وسط را به خود اختصاص داده‌اند، آخرین نکته بارز در فضای درونی این خودروهاست.

۲۰۱۲ BMW M3 Coupe Competition Edition

کاهش ۱۰ میلی‌متری ارتفاع تعلیق و افزودن ضربه‌گیرهایی که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند، پایداری خودرو را نسبت به سایر مدل‌های M3 افزایش داده‌اند. در آخر نیز باید به ثبت شتاب صفرتاصد ۴.۶ ثانیه‌ای اشاره کنیم که حاصل همکاری مشترک پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 با قدرت ۴۱۴ اسب‌بخار و گیربکس دوکلاچه M است.

۲۰۱۲ BMW M3 Coupe Competition Edition

احتمالا قیمت پایه‌ای M3 Competition Edition برای بازار سنگاپور، در حدود ۸۱,۰۰۰ دلار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عموم خیلی دوست داره اما تراکتور و ترجیح میده چون کشاورز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی قضایی

    ۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (141 ديدگاه)

    سنگاپورم BMWواسش اختصاص میدن اون وقت ما……

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا