BMW X2 در راه است…

ب‌ام‌و می‌داند چطور حفره‌ی میان محصولات خود را پر کند. بعد از فروش متقاعد کننده X6 و شناخت سلیقه مردم کمپانی BMW بعد از تولید نمونه X4 تصمیم گرفت تولید X2 هم آغاز کند. البته شایعاتی هم از تولید نمونه بزرگتر از X5 و X6 یعنی X7 به گوش رسیده است، که با این کار سری X کمپانی BMW کامل شده و مطابق با خودروهاس سواری نمونه‌ی SUV هم در اختیار است.

2017 BMW X2 Rendered
2017 BMW X2 Rendered

بر اساس شایعات شنیده شده، استایل این خودرو هم ازX4 و هم از X1 به ارث رسیده است. نسخه ای بزرگتر از X1 و متمایل به X4 که به احتمال زیاد به صورت سه درب تولید شود و از نمای ظاهری سری 2 اکتیو تورر و محرکه جلو یا چهار چرخ متحرک بهره خواهد برد.
البته خبرهای به گوش رسیده فقط حاکی از تولید این نمونه است و بقیه اطلاعات، تا انتشار رسمی هنوز صحت کافی ندارند.
تمام مشخصه های یک BMW اسپرت کوپه در آن دیده میشود. سقف شیب دار، چرخ هایی با سایز بزرگ، چراغهای جلو متصل به جلو پنجره مخصوص و با حالتی زاویه دار، خطوط برجسته بدنه، هواکش های جلوپنجره بزرگ و مشبک و در نهایت شاهد ظاهری لوکس و چشم نواز خواهیم بود.

2017 BMW X2 Rendered
2017 BMW X2 Rendered

از نظر قدرت، با طیف گسترده ای از موتورهای پیشرفته آمده است، یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با قدرت 300 اسب بخار که رقبایی چون مرسدس GLA 45 AMG و آئودی RS Q3 دارد.
خریداران موتور بنزینی با بودجه‌ی کمتر می‌توانند موتور توربو 1.5 لیتری که در حال حاضر در Active Turer 218i ارائه می شود ودارای قدرت 136 اسب بخار می‌باشد را خریدای نمایند. اما پیش بینی شده است، بسیاری از مدل هایی که فروخته خواهد میشود از میان موتورهای دیزلی سه سیلندر 1.5 لیتری و چهار سیلندر 2 لیتری باشند.

2017 BMW X2 Rendered
2017 BMW X2 Rendered

وقتی BMW پلت فرم UKL1 را در Active Tourer مفهومی به نمایش گذاشت، دارای موتور 1.5 لیتری سه سیلندر محرکه جلو و یک موتور الکتریکی بود پس احتمال میرود برادر قد بلندش هم در نسخه هیبرید با محرکه جلو یا چهار چرخ متحرک ارائه شود.
برای دیدن X2 باید تا سال 2016 یعنی همزمان با ارائه نسل بعدی X1 صبر کنیم.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

81 دیدگاه

    1. فواد
      سوابق: (272 دیدگاه) ,

      از بی ام و چنین انتظاری نداشتم این چیه دیگه؟ انگار x6 رو از هر طرف فشار دادی شده این. تازه بعد از کوچیک کردن کمی هم زشتش کردی. اه

      پاسخ
      1. interceptor
        سوابق: (103 دیدگاه) ,

        برخی از خریداران بیشتر ابعاد خودرو تو نظرشون هست پس باید سلیقه این ها رو هم در نظر گرفت ّبر خلاف رفتار خودروساز نماهای داخلی که فقط تو یه کلاس بلدن ماشین بزنن

        پاسخ
        1. HASSANBMW
          سوابق: (401 دیدگاه) ,

          انشاءالله فقط همین رندر بمونن!
          عقبش اصلا BMW نیست!!!

    2. میثم "سوبارو"
      سوابق: (400 دیدگاه) ,

      خوبه ولی برای امسال نه 2016.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
        K.MAK.MISEL
        سوابق: (2636 دیدگاه) ,

        امسال هم تازه نه مال2017!
        طراحیش جالب نیست.
        انگار x6رو کوچولو کرده باشی!

        پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      موجود نبود محمد جان
      همینا هم تصاویر رندر شده‌ی سایت های خارجی هستن

      پاسخ
  1. Nissan GTR
    سوابق: (141 دیدگاه) ,

    عالیه، بی ام و تو suv ها سلطه گری میکنه

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (111 دیدگاه) ,

      نخیرم ! پورشه کاین سلطان suv های midsize دنیاست ! رنجروور هم صدراعظمشه 🙂

      پاسخ
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        رنجروور رکورد کاین رو زد تو پیست نوربرگ رینگ با اختلاف یک ثانیه.

        پاسخ
        1. mehran911
          سوابق: (795 دیدگاه) ,

          باربد جان رکورد کاینو نه رکورد ماکانو زدند

        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
          سوابق: (811 دیدگاه) ,

          کاری ندارم کاین یا ماکان هردوشون شاید از لحاظ تاپ اسپید بهتر باشن ولی شتاب 4.5 ثانیه ی صفر تا صد رنجروور اسپرت رو ندارن این موضوع تو مطلب جدیدی که فرستادم تا منتشر بشه هست.

        3. mehran911
          سوابق: (795 دیدگاه) ,

          باربد عزیز شتاب صفر تا صد کاین توربو 4.1 ثانیه است و شتاب ماکان توربو 4.4 ثانیه است باربد جان به خود سایت اصلیه پورشه برو ببین همینا رو نوشته

      2. تصویر پروفایل حسین
        حسین
        سوابق: (248 دیدگاه) ,

        کمی تا حدودی پورش و رنجروور عالین اما نه اونقد که ب ام و رو فراموش کنیم همیشه در کنار اون دو تا بوده پس اگه پول کافی نداشتی باید یه ب ام و خرید

        پاسخ
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
          سوابق: (811 دیدگاه) ,

          آقا مهران هیچ کدومشون قدرت موتور رنجروور رو نداشتن و اون ماکان هم تو پیست عقب تره.
          حالا اگه بگیم بنز G کلاس باز یه چیزی.

        2. mehran911
          سوابق: (795 دیدگاه) ,

          باربد عزیز قدرت موتور رنجروور بدلیل حجم بالای موتور و مصرف بیشترش نسبت به ماکانه نه چیز دیگه

      3. mehran911
        سوابق: (795 دیدگاه) ,

        ای جانم
        امین جون با این کامنت پرچم پورشه رو بردی بالا
        دمت گرم

        پاسخ
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
          سوابق: (811 دیدگاه) ,

          مهران عزیز بالاخره هر کدوم از اینا یه مزیتی دارن درسته پورشه هم استاد بیرون کشیدن بیشترین بازدهی از کمترین حجم موتوره ولی خداییش رنجروور موتور عالی ای ساخته.

      4. تصویر پروفایل امین
        امین
        سوابق: (34 دیدگاه) ,

        امین جان باهات موافقم. کلا تو شاسی بلندها خداییش کاین خیییییییییلی عالیه بعد از اون رنج رور بعدشم لکسوس lx570

        پاسخ
  2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
    سوابق: (811 دیدگاه) ,

    احمد جان دستت درد نکنه.
    ظاهرا” خیلی جمع و جور تر از x4 و x5 است.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      ارادت دارم باربرد جان

      بله همینطوره
      به نظر خودم داره زیاده روی میکنه
      و این کار باعث میشه توی نسل های بعدی طراحی های غیر قابل قبولی رو ارائه بده
      چون مدل ها به شدت زیاد شدن

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
        Ahmad..F12
        سوابق: (2517 دیدگاه) ,

        باربد جان معذرت، میدونم داداش اسمتو
        ولی احتمالاً اشتباهی دستم خورده شرمنده 🙂

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
          K.MAK.MISEL
          سوابق: (2636 دیدگاه) ,

          احمد جان عالی بود….صفحه نویسندگیتم که گرفتی!

  3. تصویر پروفایل M Power///
    M Power///
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    من مشکلی با bmw ندارم, ولی به نظرتون ماشین های این کمپانی یکم زیاد نشدن, آخه احساس می کنم دارن بجای یه طراحی شیک, زیبا, باوقار و….., وقت دوست دارن هرطور شده محصولاتشون رو زیاد کنن تا بتونن سود کنن. (در واقع بیشتر کمپانی هایی که حتی محصولات زیادی دارن باز هم دارن محصولات زیاد تر می کنن.)

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فرید
      فرید
      سوابق: (788 دیدگاه) ,

      آخه من موندم این همه مدل واسه چی آخه…آخه این چه سیاستیه آخه…نکن بی ام دبلیو جان نکن عزیییزم… ۵۰ تا سری X داری…نیتم کرده از شماره ۱ داره میره ایشالا یه ۲۰ سال دیگه به ۱۰۰ میرسه…نکن بالام جان نکن…این همه مدل و سری میخوای واسه چی آخه…اصلا تو کت من نمیره دیگه…نمیره آقا…

      پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      قبول دارم فرید جان . به نظرم مساله داره خطرناک میشه . میترسم . باز حالا قربون

      بنز که اگر شاسی بلند میزنه ، کوپه نمیزنه . البته منظورم فقط به مدلهای کوچکه .

      چون وقتی ذات خود ماشین کوچک هست ، چرا دیگه کوپه میکنتش .

      خدا بخیر کنه .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        میلاد خطرناک شده…باید یه فکری به حالش بکنه…اینجوری نمیشه بخدا…اینجوری واقعا عقب میوفته.
        ببین من بنز رو میپرستم اگه بی ام دبلیو باشه…بعد لکسس،بنز و کادیلاک برند مورد علاقه منن و واقعا میپرستمشون…
        به نظر من بی ام دبلیو اون لوکسی بنز رو نداره چرا؟؟؟چون خواسته هم اسپرت و هم لوکس باشه که من اصلا خوشم نمیاد…پورشه رو ببین…ماشین اسپرته…لوکس هست ولیی تکلیفش با خودش مشخصه…پانامراشم که لوکسه در این حال بیشتر اسپرته ولی این بی ام دبلیو معلوم نیست با خودش چند چنده…
        طرفدارای بی ام دبلیو عزیز میدونم طرفدار برندت باشی بدیشم هیچوقت به چشت نمیاد ولی باید قبول کرد بی ام دبلیو به خودش و سیاستش نرسه خیلی عقب میوفته…الان چون بی ام دبلیو هستش و از اسمش استفاده میکنه که انتقاداش کمه ولی نمونش رو دیدیم سر تویوتا و دیگر برند ها حمله دوستان به انتقاد از طراحی غیره رو میکنن ولی به بی ام دبلیو که میرسه همه سکوت میکنند.د…امیدوارم راه خوبی رو در پیش گرفته باشه…ولی من بعید میدونم.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
          Ahmad..F12
          سوابق: (2517 دیدگاه) ,

          بله فرید جان ریسک بالایی رو داره میکنه با این کارش
          به نظر من زیاده روی مفرطه دیگه

  4. just germany...
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    من زیاد از پشتش خوشم نیومد یعنی میتونست بهتر باشه
    اما کلا بیخیال این رندر ها
    رندرها فقط 30 تا 40 درصد چهره واقعی ماشینو نشون میدن

    پاسخ
  5. علی
    سوابق: (255 دیدگاه) ,

    درکل من همیشه رینگ های bmwرو تحسین میکنم.

    پاسخ
    1. just germany...
      سوابق: (264 دیدگاه) ,

      ایول خوشم اومد
      کلا دوتا رینگ تو دنیا تکه
      1-bmw m4
      2-mercedes s63 amg

      پاسخ
  6. e36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    خیلی خوشگله ، ایکس هفت هم بیاد دیگه تمومه

    پاسخ
  7. حمید
    سوابق: (199 دیدگاه) ,

    شاسی بلندای خوبی میزنه ولی مشکل اینجاست که کلا باهاشون مشکل دارم ! به خدا دو تا از همسایه هامون ب ام و x3 دارن یکی مدل 2008 یکی هم 2013 وقتی اون دوتا رو با هم مقایسه میکنم انگار مدل 2013 فقط فیس لیفت مدل 2008 نه نسل جدید البته نمیخوام بگم زشتن .یک چیز دیگه هم که لازمه بگم طراحی داخلی شاسی بلند های ب ام و در حد خیلی بدی طراحی شده مثلا کابین x3 همون کابین x4 یا کابین x5 همون کابین x6 یا کابین x1 همون کابین سری یک با کمی تغییره اخه یعنی چی پس خلاقیت کجا رفته من نمیدونم ب ام و چشه واقعا از لحاظ طراحی خارجی هم همینطوره مثلا تومدل 2009 سری 7 جلوپنجره قلوه ای ماشین 9تا شاخه فلزی داشت اما تو فیس لیفتش 11 تا داره این یعنی اوج هنر! من سری 5 های قدیمی رو به این مدل جدیداش ترجیح میدم راجع به x2 هم بگم اگه تا چندسال دیگه بیاد به احتمال 99/99 درصد همون کابین یا فرمون سری 2 با کمی تغییرات جزیه ظاهرش هم شبیه x1 حالا ببینید کی گفتم.بعد MoahmmadTSR این عکس ها وقتی الکین چه جوری میای نظر میدی یا ماشین رو نقدش میکنی

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل حسین
      حسین
      سوابق: (248 دیدگاه) ,

      خلاقیت یعنی همین که سالهاست همه خودرو سازای دنیا چشمشون به دهن ب ام و ست ببینن چی میگه که یا جوابشو بدن یا همونو یه جا دیگه تعریف کنن
      در ضمن خواهشمند است اگر در مورد طراحی تخصصی ندارید تحلیل نفرمائید با تشکر.

      پاسخ
      1. حمید
        سوابق: (199 دیدگاه) ,

        باشه شما تخصص داری حسین جان شما استاد! هیچ خودروسازی هم چشمش دنبال ب ام و نیس این رو مطمین باش.مگه همه راجع به ماشین نظر میدن لیسانس طراحی دارن ! من مطمینم شما ب ام و رو یک بار هم مدلهای جدیدش رو از نزدیک با مرسدس بنز مقایسه نکردی.باز خدارو شکر که دوستام چند تاشون نمایشگاه دارن و من لااقل هفته ای چند بار هم شده باهاشون سروکاردارم و تجربه سواری مدل های مختلف مرسدس و ب ام و رو داشتم چه مال فامیل ها چه مال دوستان.ماشینی که خرجش بینهایت بالاست حداقل تو ایران هم که شده جواب نمیده و اگر به بعضی از مثایلی که از ماشین های دیگه توقع دارید بخواهید روی ب ام و اعمال کنید ماشین ارور های متعددی میده و راحت 15 تومن خرج رو دست صاحبش میگذاره. حسین جان و امثال شما که از ب ام و طرف داری میکنین

        پاسخ
        1. حمید
          سوابق: (199 دیدگاه) ,

          خودتون قضاوت کنید به خدا سهام ب ام و یا بنز مال بابام نیست

        2. تصویر پروفایل Ahmad..F12
          Ahmad..F12
          سوابق: (2517 دیدگاه) ,

          حسین جان، آقا حمید درست میگه تا حدودی.

          حمید جان باید اینو خدمتت عرض کنم که اصلاً قانون شرکت بی‌ام‌و درمورد سری X بر همین اساسه

          که X1 تا X7 بر پایه‌ی سری 1 تا سری 7 باشه
          یعنی به ازای سری 1 نمونه شاسی بلند هم موجود باشه

          به ازای سری 2 که جدید اومده پس شاسی بلند اون هم موجود باشه
          و همینطور الی آخر….

          برای همینه که شما احساس میکنی توی X3 شبیه سری 3 هست
          یا X4 شبیه سری 4

        3. تصویر پروفایل حسین
          حسین
          سوابق: (248 دیدگاه) ,

          1-کسی از بنز حرف زد؟ که پای بنزو میکشید وسط ؟
          2-من درمورد بخش فنی نظری دادم آیا!هرچند در مورد بخش آخر صحبت شما کاملا مخالفم و معتقدم کاملا بی اساس است
          3- بله متاسفانه خودم رو در بحث طراحی صاحب نظر میدونم و سر حرفم کاملا ایستادم
          هرچند من هم طرفدار بنز بودم ولی بنده هم مطمینم که شما آن لحظه که به ب ام و نگاه میکردید تعصب نمیگذاشت چیزی ببینید

        4. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          حمید جان با تمام حرفات موافقم…از بی ام دبلیو توقع خیلی زیادی میره…بابا بی ام دبلیو هاااااااااا…بی ام دبلیو برند لوکسه و خیلی ازش انتظار میره…الان همه از تویوتا انتقاد میکنن من همیشه گفتم تویوتا سیاست داره و تویوتا یه برند معمولیه ولی بی ام دبلیو داره کم کاری میکنه… ب ام دبلیو طرفدارای خودشو داره ها ولی نباید اینطوری باشه…بخدا نباید باشه…من هیچ پیشرفت کاملی از بی ام دبلیو نمیبینم.پیشرفت داره ولی چرا اینجوری آخه؟؟؟؟؟؟

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      حمید جان گیریم که حمید تخصص نداشته باشه . نظرش هم نمیتونه ارایه بده ؟؟؟

      باید خفه بشه ؟؟؟ به جای این که بکوبیش ، بیا مارو روشن کن و علت اینکار ب ام و

      را توضیح بده . شاید چیزی باشه که ما بی اطلاعیم .

      حمید جان تمام حرفاتو قبول دارم . اما این را هم باید در نظر بگیریم که این

      اتفاقا برای همه شرکت ها رخ داده . البته تاریخ صنعت خودروسازی اینو به ما

      نشون میده . بنز و ب ام و و لکسس و کادیلاک هم نداره . امیدوارم هر چه زود تر

      این مساله حل بشه .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        آفرین میلاد خدا پدر مادرتو برات نگه داره ما هم همینو میگیم…اگه دلیلی پشت این کارا هست سیاستی هست یه نفر که مثل میلاد عزیز اطلاعاتش تو بنز کامله در مورد بی ام دبلیو هم باشه و بیاد به ما توضیح بده…
        دقیقا با میلاد موافقم این مساله واسه بقیه برند ها هم شده…بابا یه برنده و یه شکل ظاهری…۹۰ درصد مردم انتخاباشون از روی برند و شکل ظاهریه…اینجوری نمیشه آخه…ما نگران بی ام دبلیو هستیم که اینجوری خودمون رو به آب و آتیش میزنیم وگرنه مثل بقیه دوستان میتونستیم مسخره اش کنیم و رد شیم بگیم زکی اینم از بی ام دبلیوتون…چون ما دوسش داریم داریم حرص میخوریم.

        پاسخ
  8. شاهین
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    احمد جان بسیار عالیه داداش،دمت گرم.بهت تبریک میگم.
    فعلا که در حد رندر هستش ولی فکر نکنم خیلی با دیگر اعضای BMW تفاوت داشته باشه.به نظر من این همه کلاس و خودرو در طولانی مدت به ضرر BMW شاید باشه.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      شاهین جان مخلصم
      بله منم در جواب باربد جان همین نظر رو داشتم اتفاقاً

      به نظر من طراحی مدل های بعدی براش سخت میشه و به ضرر BMW تموم میشه
      مگر اینکه جایگزین یه مدل دیگه بشه و اون قبلی حذف بشه که بتونه روی این مدل های جدید تمرکز کنه

      پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      توفیقی جان کاین و G کلاس اصلاً با X2 مقایسه نمیشن که بهتر یا بدتر باشن داداش

      پاسخ
      1. توفیقی
        سوابق: (1124 دیدگاه) ,

        منظورم کاین توربو اس نیست کاین پایه هست که قیمتش 45 هزار تاست.
        از جی کلاس هم AMG رو نگفتم اگه AMG بود X6 رو هم میخورد

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
          Ahmad..F12
          سوابق: (2517 دیدگاه) ,

          خب کلاً همون کاین استوک و G کلاس معمولی هم با X2 توی یه کلاس نیستند!!!!

  9. حسین
    سوابق: (1173 دیدگاه) ,

    درود. شاهین جان باهات موافقم. قبلا هم در موردش صحبت کردیم

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      سلام حسین جان
      بله،حداقل BMW به خودش رحم نمیکنه به حافظه ی ناقص من رحم کنه! حفظ کردن این همه کلاس و عدد سخته! 🙂

      پاسخ
      1. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        کاملا درسته شاهین جان ، از من که از عدد رد شده
        BMW فکر نمیکنه ما چطور باید X1 , X2 , X3 , X4 , X5 ,X6 . X7 ( اگر سری X کامل بشه ) از هم تشخیص بدیم

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          همه ی کمپانی ها کم و بیش همین رویه رو دارن.بنز هم مدل های زیادی داره.
          نمیدونم والا،امیدوارم از این کار پشیمون نشن بعدا.

        2. Ehsan
          سوابق: (1252 دیدگاه) ,

          ولی خوبیش اینکه لااق تعداد سری ها به یک عدد مشخص رسیده عدد 7 ، خوب که بیشتر نیستند این عدد 7 هم داستانیه بی خود نیست عدد مقدسیست

        3. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
          K.MAK.MISEL
          سوابق: (2636 دیدگاه) ,

          بچه ها،ب ام و فکر اونجاشم کرده که چجوری این همه مدل رو نگه داره…ولی به نظرم تو کلاس ایکس ها،x1-x3-x5وx6بس بود…………..

      2. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        حالا این بی ام دبیو هستش…خداوکیلی اگه تویوتایی دیگر برند ها بود دوستان چه انتقادی ازش که نمیکردن…ولی این علاقه خیلی زیاد نه به دوستان اجازه انتقاد میده چون میترسن که انتقاد کنن از کامنت های دوستان مشخصه…علاقه زیاد چیکار میکنه…ناراحت نشید واقعیته.

        پاسخ
  10. تصویر پروفایل احمدرضا
    احمدرضا
    سوابق: (394 دیدگاه) ,

    میشه یه کمک بکنید بچه ها ب ام و سری5 بهتره بنز e class خواهشا جواب بدید متشکرم

    (احمدرضا خواجه زاده)

    پاسخ
    1. Alpha
      سوابق: (544 دیدگاه) ,

      بستگی به سلیقه شخصی داره ! e کلاس خاص تر وراحت تره اما سری 5 اسپرت تر و جوون پسند تر.

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      احمدرضا جان این دو مورد که شما گفتی هرکدوم از هر جنبه عالی‌ان
      مهم اینه معیار شما از بهتر بودن چیه؟؟

      سری 5 و E کلاس هردو به خودیه خود عالی هستن.

      پاسخ
  11. Alpha
    سوابق: (544 دیدگاه) ,

    من موندم اینهمه طراح خودرو تو ایران داریم چرا صادر نمیکنیم

    پاسخ
  12. mb1909
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    BMW ام خودشو سرکار گذاشته,X6 که چهار در کوچیکه حالا ببین این چیه.

    پاسخ
  13. فرهاد
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    طراحیش تو این مدل ماشین ها خوبه و دلنشین واسه کمپانی های مثل کره ای ها و بقیه که در حد وسط هستن
    اما خوب انتظاری که از bmw میره واسه طراحی ماشیناش خیلی بیشتر از ایناس .
    به نظر واسه bmw این حرفی واسه گفتن نخواهد داشت
    طراحی هایی که تا الان از bmw یادمون میاد همشون بی نظیر بودن مثل x6 x5 یا حتی کوپه ها و سدان هایی مثل سری 7 سری 5 z4 و …

    پاسخ
  14. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    جدیدن هر وقت میام تو پدال یه ماشین جدید از بی ام و میبینم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.