دیترویت 2014: قیمت گذاری ب ام و M235i

نخستین رونمایی M235i در ایالات متحده، به ما ثابت کرد آن تصاویر اولیه ای که 2 ماه پیش از این خودرو منتشر کرده بودیم تقریبا درست از آب درآمده! حالا تنها سوالی که بی جواب مانده اینست که M235i تنها نسخه ام پرفورمنس سری 2 کوپه خواهد بود یا اینکه در آینده باید منتظر نسخه های M2 هم باشیم … ؟

2014 BMW M235i
2014 BMW M235i

به هرحال M2 بیاید یا نیاید مهم نیست؛ فعلا لقب قوی ترین مدل سری 2 در دستان M235i که با قیمت پایه ای 44,025 دلار از ماه آینده در دسترس مشتریان آمریکایی خواهد بود. قبل ازهرچیز باید این نکته را مجددا یادآوری کنیم که سری 2 کوپه در ابعاد نسبت به سری 1 کوپه سابق، در طول و عرض و فاصله محوری به ترتیب 7.2 و 3.2 و 3 سانتیمتر بزرگتر شده تا بدین ترتیب حجم محفظه صندوق به 390 لیتر برسد. البته می دانیم که هیچکدام از این جزییات برای مشتریان M235i اهمیتی ندارند!

این اسپرت دیفرانسیل عقب آلمانی در زیر کاپوت مجهز به یک موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی با مشخصات زیرست که بصورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی (با امکان سفارش 8 سرعته اتومات) و همچنین سیستم استارت/استاپ پیشرانه تحویل مشتریان می شود:

  • قدرتی معادل 326 اسب بخار.
  • گشتاوری معادل 450 نیوتن متر.
  • شتاب صفر تاصدی معادل 5.0 ثانیه (4.8 ثانیه با گیربکس اتومات).
  • حداکثر سرعت محدود شده 250 کیلومتر برساعت.

44 دیدگاه

    1. salar
      سوابق: (378 دیدگاه) ,

      آشغاله . آشغاله. واقعا معلوم نیست کسانی که نظر میدن با خودشون چه فکری میکنن که خوب بد از هم تشخیص نمیدن فقط میگن خوبه انگار سوار ماشین شدن روندنش .

      پاسخ
      1. km
        سوابق: (681 دیدگاه) ,

        مگه تو روندیش که میگی آشغاله؟ هنوز نمیتونی ماشین آلمانیو تشخیص بدی؟؟؟

        پاسخ
        1. SALAR
          سوابق: (378 دیدگاه) ,

          من خودم ماشینهای آلمانی دوست دارم ولی نمیزارم عشقشون کورم کنه که حتی نتونم ایراد کارشون ببینمشما که 986 دیدگاه دارید باید حرفم بفهمید …………..

      2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        به نظرت واسه تعریف کردن باید باهاش رانندگی کرده باشیم یا واسه اینکه بگیم این چرته ؟؟!!؟؟!!

        پاسخ
      3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        خب اگه ایرادی هست خیلی واضح بگو،اصل دیدگاه گذاشتن هم برای همینه! نه اینکه همینجوری بگی “آشغاله چون عشق آلمان، کورم نکرده”!

        پاسخ
      4. saed
        سوابق: (23 دیدگاه) ,

        تو که به این میگی اشغال میشه بگی به نظر شما ماشین خوب چیه

        پاسخ
      5. محمد
        سوابق: (25 دیدگاه) ,

        پسرم خون خودتو کثیف نکن مگه روندیش که میگی بده به سلیقه ی دیگران احترام بذار اشکالش رو هم بگو

        پاسخ
    2. zondar
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      F.A
      من ترجیح میدم با این پول
      پورشه باکستر سوار بشم

      پاسخ
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
        سوابق: (648 دیدگاه) ,

        باکستر هم کلاس z4 نه سری 2

        پاسخ
  1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.

    وااااااااااای.خیلی باحاله. خیلی قشنگه.

    هیچ ایرادی نمیشه ازین گرفت.چرا میشه گرفت!!!

    کاش چراغای عقبش مثل سری 5 ازین هاله ها بیشتر داشت.

    چه رنگی؟؟؟چقدر زندست!!

    ولی قیمتش بالاست. 44 هزار دلار!!!!

    کاشکی تو رنج قیمتی CLA قرار میگرفت.یک مسابقه ی هیجانی ازشون میدیم.

    ((( ایران و المان )))

    ((( المان : مهد خودروسازی دنیا )))

    پاسخ
    1. zondar
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      F.A
      سرس 1 bmw سواریش همیشه شهره بوده
      حتی من خیلی جاها خوندم لذت سواریش
      از سری 3 هم بالاتره اما
      تو رنج قیمتی سختی قرار گرفته

      پاسخ
  2. km
    سوابق: (681 دیدگاه) ,

    خیلیی خوبه… از سری 1 که واقعا جذاب تره. از نظر قیمت هم بنظرم مناسبه. 335i هم تقریبا 44 هزار دلاره تازه با 300 اسب بخار، این 326.

    پاسخ
  3. ali
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    فکر نکنم کسی از این ماشین بدش بیاد،خیلی سنگین و دلنشینه

    پاسخ
  4. e.scamp
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    کسی میدونه قضیه 250 کیلومتر چیه؟
    هم بنز هم بی ام و روی 250 محدود میکنن چرا کلید کردن روی 250؟ اگه کسی میدونه بگه در ضمن خودم فکر میکنم به خاطر محدودیت تایرها باشه شاید اگه بخوان لاستیکی با ظرفیت چرخشی بیشتر بزارن گرون تر بشه اخه اونجور لاستیکا 2 3 هزار دلار قیمت دارن

    پاسخ
    1. km
      سوابق: (681 دیدگاه) ,

      من دقیق نمیدونم ولی فکر کنم یکیش همینیه که شما فرمودید. دومین دلیلش باید برای این باشه که اکثر ماشین های آلمانی از جمله آئودی، بی ام و و مرسدس سرعت رو محدود می کنند حتی رو مدل های تیون شدنشون(AMG, M ,RS). خیلی از بزرگراه های آلمان محدودیت سرعت ندارند و تایر ها ممکنه تو سرعت زیاد نتونن کنترل کنند. حتی یادمه برای اولین بار که میخواستند برای بی ام و سری 7 موتور V12 بذارن (E32) که میتونست تا 186 مایل بر ساعت هم بره ولی بعدش محدود شد سرعتها روی 155 مایل بر ساعت

      پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      اینهایی که گفتی میشه و هم اینکه درصد احتمال تصادف بیشتر و ایمنی کمتر

      میشه.بعدشم اونها چون نسخه ی معمولی هستند و تقویت نشدن ، هم از نظر

      موتوری و هم از نظر فنی و پایداری.

      اگر توجه کنی مدلهایی که توسط تینرها همچون : AMG و M POWER و …

      تقویت میشوند کیت محدود کننده را بر میدارند.از اونور هم در همه ی قسمت

      ها فنی تغییرات زیادی به خودشون دیدن که بتوانند در سرعت های بالا تعادل

      و پایداری لازم را داشته باشند.

      ((( ایران و المان )))

      ((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        المان تنها کشوری است که هنوز اتوبان هایی دارد که محدودیت سرعت

        ندارد. یکسری کشور های دیگه هم داشتند که دیگه ممنوع شد.

        ((( ایران و المان )))

        ((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))

        پاسخ
    3. carbonado aventador
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      چون تو سریعترین اتوبان های آلمان هم بیشتر از 260 تا نمی شه رفت . البته محدود کننده رو می توانی برداری که باید براش یکم پول بسرفی!!!!!!!

      پاسخ
      1. یه آدم عاشق
        سوابق: (39 دیدگاه) ,

        تو رفتی اونجا میدونی محدود کننده داره کی گفته نمیشه بیشتر از 260 تا رفت هیچ محدود کننده ای در اتوبانهایه آلمان وجود نداره

        پاسخ
    4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      حتما safe ترین سرعتش با توجه به آگاهی بالایی که مهندسان از ویژگی های خودرو دارند این سرعته، مسلما تایر هم جزو اون ویژگی هاست.

      پاسخ
    5. zondar
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      F.A
      من تو جایی خوندم
      با سرعت بیش از 250 کیلومتر
      خودروها اوج می گیرن
      و
      ممکنه از زمین بلند بشن

      پاسخ
      1. aidin
        سوابق: (10 دیدگاه) ,

        من تا جایی که اطلاع دارم بخاطر اسیب نرسیدن به خودرو این کارو می کنن با محدود کردن عمر قطعات و موتورو بالا می برن . در واقع بهترین محدوده کار قطعات و موتوره ..
        منظور از قطعات همون لاستیک و ترمز و …..

        پاسخ
  5. حمزه
    سوابق: (136 دیدگاه) ,

    حال کردم باش. خداییش خوش به حالشون…

    پاسخ
  6. esi
    سوابق: (389 دیدگاه) ,

    در یک کلام زیباست اما نمیدونم 44000 هزار تا می ارزه یا نه

    پاسخ
  7. Hermidas
    سوابق: (75 دیدگاه) ,

    سلام به همه…!!!

    به نظرم واقعا زیباست…

    خیلی جمع و جور و خوبه ولی در عوض پرقدرت و استوار…

    فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین…

    پاسخ
  8. Kurosh
    سوابق: (311 دیدگاه) ,

    حرف خاصّی ندارم برا دوستان بگم جزء حسرت…

    پاسخ
  9. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    قطعا سری 2 موفق تر از سری 1 خواهد بود.

    پاسخ
  10. مصطفی
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    رویای جوانان المان رو ببینید بعد رویای جوانان ما هم ببینید 🙂

    پاسخ
  11. فقط سری ۳
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    ماشین خیلی خوبیه .قیمتش هم خوبه چون قدرت مناسبی داره

    پاسخ
  12. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    خیلی جلوش طراحی خوبی داره.واقعا دوست داشتنیه

    پاسخ
  13. امیر
    سوابق: (59 دیدگاه) ,

    خوبه ولی نمی دونم چرا طراحی عقب نسبت به بقیه سری ها بدتر شده.البته این سلیقه ای یه و شاید خیلی ها این نوع طراحی رو دوست داشته باشن

    پاسخ
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
      سوابق: (648 دیدگاه) ,

      به لوگوی ماشین نگاه کن ، آبیته!!!

      پاسخ
  14. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
    سوابق: (648 دیدگاه) ,

    و دیگر هیچ!!!

    پاسخ
  15. ali
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    ماشین خیلی خوبیه. ولی 44000 تا خیلی زیاده ورقیبم کم نیست !

    پاسخ
  16. علیرضا
    سوابق: (164 دیدگاه) ,

    از لحاظ ظاهری که خیلی خسته کننده و تکراریه. ب ام و ظاهرا زیاد به خودش زحمت نمیده. فقط داشبورد تکراریشو با داشبورد زیبای CLA45 مقایسه کنین.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.