هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S

برابوس همواره به تیونینگ های بی‌نقص خود معروف است که به‌طورکلی شخصیت خودرو را تغییر می‌دهد. اما چگونه می‌توان یک تسلا مدل S P90D را ارتقا داد؟

Tesla Brabus
Tesla Brabus

Tesla Brabus
Tesla Brabus

از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؛ پس در چنین شرایطی، برابوس از علم و دانش مهندسان برای ایرودینامیکی کردن طراحی خودرو و همچنین بهبود دادن به سروشکل آن بهره می‌برد. برابوس کاری می‌کند که ظاهر خودرو با موتور 761 اسب بخاری آن همخوانی داشته باشد.

Tesla Brabus
Tesla Brabus

اسپرت سفارشی و ایرودینامیکی تسلا با گذر از تونل باد و استفاده از اسکنرهای سه‌بعدی و تکنولوژی دستگاه‌های خودکار انجام‌گرفته است.


طبیعتاً، از فیبر کربن به همراه رویه‌ای از رنگ مات یا های گلاس استفاده‌شده است. مواردی که به خودرو تیون شده اضافه‌شده است از مکنده‌های هوای موجود در طرفین سپر جلو شروع می‌شود و در دیفیوزر عقب خودرو که به جهت شکست باد و خنک کردن جریان رادیاتورها ایجادشده است، به پایان می‌رسد.

Tesla-Brabus-4

Tesla-Brabus-5

Tesla-Brabus-6
بخش داخلی مدل S نیز از تغییراتی بهره می‌برد. بخش داخلی خودرو با نورپردازی برقی برابوس، پلاک نورانی در بخش داخلی رکاب کنار صندلی که از جنس استیل ضد خش ساخته‌شده است، بهره‌گیری از جنس‌های چرم و آلکانتارا و همچنین کنسول کاملاً جدیدی که در کنار دست راننده قرارگرفته است، زیباتر از گذشته به نظر می‌رسد. در جلوی کنسول، جا لیوانی‌هایی قرار دارد که توانایی گرم یا سرد کردن لیوان را داراست و همچنین یک شارژر وایرلس نیز در خودرو تعبیه‌شده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهرداد خیاط محمدی

دانشجوی مکانیک و نویسنده و مترجم سایت پدال

12 دیدگاه

    1. تصویر پروفایل @@سرباز وطن@@
      @@سرباز وطن@@
      سوابق: (33 دیدگاه) ,

      درود بر همگی…تیون به دو بخش کلی تقسیم می شه:1-تغییر نمای ظاهری و تغییر نمای داخلی ماشین…2-تغییر قدرت موتور……..که توی این ماشین فقط روی مورد اول کار شده….و با استفاده از مورد اول ماشین آیرودینامیک تر شده….. آیرودینامیک یه ماشین ، هم روی شتاب ، هم روی بیشینه ی سرعت یه ماشین و هم در مصرف سوخت اون ماشین تاثیر داره…..با افزایش ضریب آیرودینامیک در ماشین های الکتریکی (آیرودینامیک تر کردن اون ماشین) می تونیم شتاب، سرعت و مهم تر از همه محدوده ی پیمایش اون ماشین الکتریکی رو بالا تر ببریم…سپاس.

      پاسخ
  1. محمد۲۰
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    دوستان یه سوال بیربط.
    با کیفیت ترین و کم دردسر ترین ماشین زیر 40ملیون چی پیشنهاد میکنین؟

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل BMW E9
      BMW E9
      سوابق: (395 دیدگاه) ,

      بی دردسر ترین ماشینی که زیر ۴۰ میلیون من شنیدم تندر ۹۰ . حالا اگه ماشین های دیگه بود بگید.

      پاسخ
    2. Hitler
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      اگه بتونی با چینی کنار بیای من ولیکس سی 30 رو پیشنهاد میکنم.

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
      Carbonado Aventador
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      ال نود
      انقدر هم ثابت شده هست که دیگه نیازی به تعریف کردن نداره…!
      موتور و گیریبکس و جلوبندیش رقیب نداره!

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل BMW E9
    BMW E9
    سوابق: (395 دیدگاه) ,

    تغییرات در باتری چقدر هزینه و خرج و دردسر داره که کمپانی های تیونینگ در تسلا باتری رو ارتقاع نمیدن؟

    پاسخ
    1. احسان(احسان سابق)
      سوابق: (2211 دیدگاه) ,

      باتری یک بسته کامل و غیرقابل تغییره و وقتی از کارخونه خارج میشه دیگه نمیشه دستکاریش کرد

      پاسخ
  3. Hitler
    سوابق: (459 دیدگاه) ,

    از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؟
    پدال مطمئنی؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.