تسلا

تریم کلاسیک ویلنر برای تسلا مدل S

ویلنر نسخه سفارشی قرمز و سیاه خود از تسلا مدل S P85+ مدل ۲۰۱۳ را ارائه کرده که افراط در تجهیزات ظاهری در آن موج می‌زند.

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
مدل‌های الکتریکی به دنبال ریشه کردن در دنیای اتومبیل هستند و تسلا مدل S یکی از برجسته‌ترین مدل‌ها در عصر جدید EV است. شاید به همین دلیل است که توجه متخصصان افترمارکت به سمت این سدان لوکس و بدون‌آلودگی جلب شده است. «ویلنر» از اولین تیونرهایی است که برای سفارشی‌سازی این مدل دست به کار شده و اخیراً یک نسخه P85+ از مدل ۲۰۱۳ معرفی کرده است. در این نسخه تیونینگ از تسلا مدل S، یک تم کلی قرمز و سیاه به کار برده شده است.

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
در همین حال، آنها از فیبرکربن به عنوان جایگزین مواد استاندارد پیانو بلک و قطعاتی از جلو‌بندی گرفته تا عقب، استفاده کرده‌اند. این قسمت‌ها صاحب یک ظاهر مات شده‌اند و با اسپویلر در صندوق عقب و قاب آینه‌های بغل هماهنگ هستند. این در حالی است که چرخ‌های ۱۹ اینچی نیز یک طرح مشکی دریافت کرده‌اند تا تم دو رنگ ظاهری تسلا تکمیل شود.

در داخل مدل S P85+ نیز داستان به همین ترتیب است؛ جایی که از یک الکانترای سیاه‌رنگ به جای نوع خاکستری استاندارد برای سقف استفاده شده و همین‌طور، از آلکانترای بیشتری برای پشت لبه‌های آفتابگیر و قسمت پایین مجموعه ابزارها بهره گرفته شده است. اندکی از همین متریال برای پوشش غربیلک فرمان نیز به کار رفته و صندلی‌ها نیز با ترکیبی از چرم و آلکانترا و رنگ‌های قرمز و مشکی پوشیده شده‌اند. ویلنر همچنین تغییراتی در تکیه‌گاه دست در وسط انجام داده و برای راحتی بیشتر، عرض آن را به اندازه ۱۲ سانتیمتر افزایش داده است.

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
از دیگر تغییرات موجود در لیست ویلنر می‌تواند به مواردی چون کمربندهای ایمنی طرح «بوردو»، پوشش‌های آلکانترا برای پایه‌های صندلی‌ها و یک کیف اسپورت از همین متریال و با تسمه فیبر کربن اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. ali ayat

    ۲۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    دوستان بین این مدل و یک بی ام و m6کدوم رو انتخاب میکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 1997

      ۲۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (398 ديدگاه)

      BMW M6 %100

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. KING 918

      ۲۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      با سلام هیچکدوم
      پانامرا توربو اس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. سامان اذری

      ۲۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      تسلا ماشین خیلی خوبیه ولی من عاشق این دوتام

      منو دوتا از عشقام
      http://s3.img7.ir/jMMhb.jpg
      کدومش؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید جهرمی

        ۲۳ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        سامان جون خودتو عشقه ک با عکسات دیوونم کردی. چاکرتم داش.
        من ماستانگ رو بیشتر دوس دارم تا نیسان. البته اون وانت پراید هم حرفایی برای گفتن داره. دلم میخواد یکیش رو برای خنده بگیرم اسپورتش کنم :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سامان اذری

          ۲۳ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (3197 ديدگاه)

          نوید داداش عبیدتم
          تا این دولت و خودرو سازها دستشون یکیه و تا این مردم ….. این گاری هارو میخرن همینه که هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. shahab

        ۲۷ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        داداش منو کشتی
        دمت گرم با این عکسات
        به امید روزی که همه ایران مثل منطقه آزاد بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. bab

      ۲۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      صد درصد تسلا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. نوید جهرمی

      ۲۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      بین این دوتا M6 . اگ نظر خودم رو بخوای بنز SL

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. shahab

      ۲۷ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      100% m6
      اصلا شکی توش نیس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سعید

    ۲۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سلام ، به نظر من بهترین تغییرات با کمترین هزینه روی مدل S تغییر طرح سپر و جلوپنجره آن بدون تغییر در گلگیرها و کاپوت آن است به طوری که فلسفه طراحی که ساخت خودرویی لوکس و در عین حال الکتریکی است حفظ شود ، همچنین در نمای عقب این خودرو نیز با تغییر طرح داخل چراغها به LED های طولی نمایی رسمی تر را برای این خودرو ایجاد کرد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918

    ۲۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    انصافا کاره تسلا عالیه درگ هاشو دیدین همه رو جا گذاشت ولی حریف پورشه نشد چون میدونید دیگه شتاب رو پورشه تعریف میکنه بعد باقی برند ها …………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    می بینم که حالا شتاب هم به پورشه رسید، اگه بحث شتاب باشه، پس بوگاتی، فراری، هنسی، کویینزگ، مکلارن، مرسدس و … ها حتما اسباب بازی تولید می کنن که پورشه به این مقام رسیده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      918 از تمام خودرو هایی که گفتی شتاب بیشتری داره کاری نداره میتونی تحقیق کنی ……………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. شایان (ماشین برقی ، ماشین آینده!)

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    تسلا خودش باید بیشتر روی تزیینات داخلی کار کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نوید جهرمی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    به نظرم بهتره تسلا روی ماشین های کوچک تر هم وارد بشه . فقط ی کوپه ک اونم بر اساس لوتوس ساخته شده کافی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا