تریم کلاسیک ویلنر برای تسلا مدل S

ویلنر نسخه سفارشی قرمز و سیاه خود از تسلا مدل S P85+ مدل ۲۰۱۳ را ارائه کرده که افراط در تجهیزات ظاهری در آن موج می‌زند.

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner

مدل‌های الکتریکی به دنبال ریشه کردن در دنیای اتومبیل هستند و تسلا مدل S یکی از برجسته‌ترین مدل‌ها در عصر جدید EV است. شاید به همین دلیل است که توجه متخصصان افترمارکت به سمت این سدان لوکس و بدون‌آلودگی جلب شده است. «ویلنر» از اولین تیونرهایی است که برای سفارشی‌سازی این مدل دست به کار شده و اخیراً یک نسخه P85+ از مدل ۲۰۱۳ معرفی کرده است. در این نسخه تیونینگ از تسلا مدل S، یک تم کلی قرمز و سیاه به کار برده شده است.

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner

در همین حال، آنها از فیبرکربن به عنوان جایگزین مواد استاندارد پیانو بلک و قطعاتی از جلو‌بندی گرفته تا عقب، استفاده کرده‌اند. این قسمت‌ها صاحب یک ظاهر مات شده‌اند و با اسپویلر در صندوق عقب و قاب آینه‌های بغل هماهنگ هستند. این در حالی است که چرخ‌های ۱۹ اینچی نیز یک طرح مشکی دریافت کرده‌اند تا تم دو رنگ ظاهری تسلا تکمیل شود.


در داخل مدل S P85+ نیز داستان به همین ترتیب است؛ جایی که از یک الکانترای سیاه‌رنگ به جای نوع خاکستری استاندارد برای سقف استفاده شده و همین‌طور، از آلکانترای بیشتری برای پشت لبه‌های آفتابگیر و قسمت پایین مجموعه ابزارها بهره گرفته شده است. اندکی از همین متریال برای پوشش غربیلک فرمان نیز به کار رفته و صندلی‌ها نیز با ترکیبی از چرم و آلکانترا و رنگ‌های قرمز و مشکی پوشیده شده‌اند. ویلنر همچنین تغییراتی در تکیه‌گاه دست در وسط انجام داده و برای راحتی بیشتر، عرض آن را به اندازه ۱۲ سانتیمتر افزایش داده است.

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner

Tesla Model S P85 Vilner
Tesla Model S P85 Vilner

از دیگر تغییرات موجود در لیست ویلنر می‌تواند به مواردی چون کمربندهای ایمنی طرح «بوردو»، پوشش‌های آلکانترا برای پایه‌های صندلی‌ها و یک کیف اسپورت از همین متریال و با تسمه فیبر کربن اشاره کرد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

16 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل ali ayat
    ali ayat
    سوابق: (719 دیدگاه) ,

    دوستان بین این مدل و یک بی ام و m6کدوم رو انتخاب میکنید

    پاسخ
    1. KING 918
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      با سلام هیچکدوم
      پانامرا توربو اس

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
        نوید جهرمی
        سوابق: (1445 دیدگاه) ,

        سامان جون خودتو عشقه ک با عکسات دیوونم کردی. چاکرتم داش.
        من ماستانگ رو بیشتر دوس دارم تا نیسان. البته اون وانت پراید هم حرفایی برای گفتن داره. دلم میخواد یکیش رو برای خنده بگیرم اسپورتش کنم 🙂

        پاسخ
        1. سامان اذری
          سوابق: (1466 دیدگاه) ,

          نوید داداش عبیدتم
          تا این دولت و خودرو سازها دستشون یکیه و تا این مردم ….. این گاری هارو میخرن همینه که هست

      2. تصویر پروفایل shahab
        shahab
        سوابق: (646 دیدگاه) ,

        داداش منو کشتی
        دمت گرم با این عکسات
        به امید روزی که همه ایران مثل منطقه آزاد بشه

        پاسخ
  2. سعید
    سوابق: (76 دیدگاه) ,

    سلام ، به نظر من بهترین تغییرات با کمترین هزینه روی مدل S تغییر طرح سپر و جلوپنجره آن بدون تغییر در گلگیرها و کاپوت آن است به طوری که فلسفه طراحی که ساخت خودرویی لوکس و در عین حال الکتریکی است حفظ شود ، همچنین در نمای عقب این خودرو نیز با تغییر طرح داخل چراغها به LED های طولی نمایی رسمی تر را برای این خودرو ایجاد کرد .

    پاسخ
  3. KING 918
    سوابق: (1605 دیدگاه) ,

    انصافا کاره تسلا عالیه درگ هاشو دیدین همه رو جا گذاشت ولی حریف پورشه نشد چون میدونید دیگه شتاب رو پورشه تعریف میکنه بعد باقی برند ها …………..

    پاسخ
  4. احمد باقری
    سوابق: (4296 دیدگاه) ,

    می بینم که حالا شتاب هم به پورشه رسید، اگه بحث شتاب باشه، پس بوگاتی، فراری، هنسی، کویینزگ، مکلارن، مرسدس و … ها حتما اسباب بازی تولید می کنن که پورشه به این مقام رسیده.

    پاسخ
    1. KING 918
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      918 از تمام خودرو هایی که گفتی شتاب بیشتری داره کاری نداره میتونی تحقیق کنی ……………

      پاسخ
  5. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1445 دیدگاه) ,

    به نظرم بهتره تسلا روی ماشین های کوچک تر هم وارد بشه . فقط ی کوپه ک اونم بر اساس لوتوس ساخته شده کافی نیست.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.