تسلا

تسلای پلیس به واقعیت می‌پیوندد؟!

به تازگی اسکاتلندیارد بریتانیا اعلام کرده که ناوگانی از ۲۵۰ خودرو با سوخت جایگزین را به منظور مبارزه با آلودگی هوا بکار خواهد گرفت و در این میان صحبت از تسلا به عنوان یکی از جذاب‌ترین کمپانی‌ها قطعاً خالی از لطف نخواهد بود.

simulation-of-tesla-model-s-as-a-police-cruiser
در حقیقت گفته می‌شود مدیر پلیس لندن به‌صورت مستقیم با ایلان ماسک درباره‌ی امکان استفاده از خودروهای این شرکت در ناوگان پلیس صحبت کرده است.

tesla-police-cars-01
نیروی پلیس لندن قبلاً به خاطر کاهش کیفیت هوا در لندن استفاده از خودروهای دیزلی را متوقف کرده و حالا می‌خواهد در ۱۲ ماه آینده بجای آن‌ها از ۲۵۰ خودروی جدید با سوخت‌های جایگزین استفاده کند.

tesla-model-s-display-screen-photo-flickr-user-jurvetson
این موضوع بخشی از برنامه‌ی بزرگ‌تر پلیس برای جایگزینی ۷۰۰ خودرو در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ است. مدیر ارشد پلیس گفته که جدای از تسلا، بحث‌هایی مبنی بر خرید از خودروسازان مطرح نظیر مرسدس، نیسان، فورد، رنو و فولکس‌واگن وجود داشته است.

تسلا پیش از این مدل S P85D را برای ارزیابی در اختیار نیروی پلیس لس‌آنجلس قرار داده است. وجود ۱۴۰۰ نقطه شارژ در شهر لندن قطعاً محیطی مناسب برای تست ساخته‌ی تسلا به حساب می‌آید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Aston

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    برای انجام یه ماموریت چند بار برای شارژ باید متوقف بشه؟!
    خلاف کاره از کشور خارج میشه ولی پلیس هنوز تو ایستگاه شارژه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      قرار نیست ۱۰۰۰ کیلومتر با یه خودرو تعقیب کنن که. با شتابی که این داره شاید تعقیب و گریز به ۱۰۰۰ متر هم نرسه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علي

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (848 ديدگاه)

      حالا همه اینا یطرف که گفتی ولی (((نارنجکهای التکرومغناطیسی )))هم یطرف که وقتی بندازی جلوی ماشینایی مثل (((تسلا )))که کاملا برقی هستند در اثر انفجارش کل سیستم خودرو قفل میشه بدونه اینکه طرف مقابل متوجه بشه کل ماشین از کنترل خارج میشه و به فنا میره. خودروهای برقی حالا حالاها کار زیاد دارن تا به مرحله بلوغ واقعی برسند. فعلا برای اینکه دنیارو به سمتش بکشونن درپوش میذارن رو حوادث که براشون اتفاق میوفته تا برسه به (((همه گیر شدن و سود ده شدن )))ی فکری برای این کلاهبرداری بزرگ بکنن.
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. elemento

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خودروهای الکتریکی از نظر برد، زمان شارژ، و … هنوز به جایی نرسیدن که بشه در ارگان مهمی مثل پلــیس ازشون استفاده کرد.
    خدا قوت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Bavaria

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    ی راه حلش اینه که در ایستگاه های پلیس، سوپرشارژ بزارن، و مثل قدیم که چاپارها در هر ایستگاه اسب تازه نفس داشتن، اینا هم تسلای تازه نفس داشته باشن?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Man

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    به نظر من از خودرو های برقی بهتر خودرو های آب سوز هست که مخترعش تو خوزستان زندگی میکنه و مثل اینکه خودرو رو سی ان جی سوز کنین ماشین رو آب سوز کنین یعنی تغیرات کلی لازم نیست فقط چند تا قعطه هست که باید رو ماشین نصب بشه و قیمت این گیت و تجهیزات فقط ۶۰۰ هزار تومن هست. و قدرت تولیدی این نوع سوخت مثلا تو سمند ۱۶۰ اسب میشه یعنی بازده ماشین رو به شدت بالا میبره . مخترع این نوع موتور اومده بود تو برنامه حالا خورشید شبکه سه درست همون زمان که مجری آقای رشید پور عزیز سکته کرد تو برنامه زنده تلویزیون مهمان برنامه این مخترع عزیزمون بودن که برنامه نصفه کاره رها شد. لطفا برین تو آپارات حتما این فیلمو ببینین. خروجی این موتور بخار آب هستش. به امید روزی که همه بتونن آزادانه فعالیت کنن. یا حق

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ace

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ایران تو منطقه ی خشک جهانه
      آب برای آشامیدن کمه اونوقت بریزی تو ماشین.
      مگه سماور میخوای درست کنی ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Man

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (71 ديدگاه)

        فرقی نداره آب شور باشه . آب آشامیدنی باشه. آب تصفیه شده فاضلاب باشه. آب دریا باشه .خلاصه آب باشه. و در ضمن آب نمیسوزه که ازبین بره فقط از انرژی که حاصل جدا شدن۲ h از o هستش انرژی تولید میکنه و در آخر بخار آب بیرون میاد یعنی اگه همون بخارو سرد کنی میشه آب .لازم نیست کله موتور و عوض کنی چند تا گیت و چند تا وسیله دیگه هستش که به موتور اضافه میشه .درست مثل گاز سوز کردن پراید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. رضا

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بنظر منم خودروهای برقی فعلا زندگی رو سخت کردن!
    کلا هرچیز شارژی روی اعصابه…از لپ تاپ و موبایل تا ریش تراش شارژی و جاروشارژی و…! همیشه یا شارژش درحال تموم شدنه یا وسط کار تموم میشه

    و یه نکته دیگه اینکه اگه همه مردم هم ازماشین های برقی استفاده کنن نیروگاه های تولید برق بیشتر کشورهای اروپایی کم میارن و یه مشکلات دیگه برای تولید انرژی سر راه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا