تویوتا

اعلام قیمت و جزئیات تویوتا یاریس 2018 آمریکا

اندکی پس از اعلام به‌روزرسانی‌های تویوتا یاریس در بریتانیا و اروپا، جزئیات قیمتی این خودرو در بازار آمریکا نیز مشخص شده است.


همان‌گونه که فوراً متوجه می‌شوید، یاریس جدید کاملاً مدرن‌تر از نسخه‌ی قبلی به نظر آمده و ظاهر آن اصلاحات فراوانی داشته است. در میان واضح‌ترین این تغییرات می‌توان به جلوپنجره‌ی دینامیک‌تر با جزئیات کرومی و چراغ‌های جلو و عقب متفاوت اشاره کرد.


یاریس ۲۰۱۸ در بریتانیا با سه پیشرانه‌ی متفاوت ۱ و ۱.۵ لیتری مرسوم و ۱.۵ لیتری هیبریدی عرضه می‌شود. عجیب آنکه هنوز مشخص نشده کدام‌یک از این پیشرانه در دسترس مصرف‌کننده‌های آمریکایی خواهد بود.


با این وجود، ما می‌دانیم که مدل پایه‌ی یاریس از نوع سه درب و تریم L خواهد بود و بهای آغازین آن ۱۵۶۳۵ دلار (با گیربکس دستی) خواهد بود. مدل‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک بهای ۱۶۳۸۵ دلاری خواهند داشت. تریم LE سه درب بهای آغازین ۱۷۲۸۵ دلاری داشته و مدل پنج درب با قیمت ۱۷۶۶۰ دلار در دسترس است.

و بالاخره به تریم SE می‌رسیم که دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی لمسی بوده و بهای مدل سه درب با گیربکس دستی از ۱۸۲۶۰ دلار آغاز می‌شود. مدل پنج درب اتوماتیک نیز برچسب قیمتی ۱۹۰۶۰ دلاری خورده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    دو رنگه با حاله
    منتهی قیمتش زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بیژن

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    الان خودروسازها رفتن توو مد دورنگ …بدون هیچ تشریفاتی قیمتش بالا۷۲ تومن آب میخوره اگه وارد کشور شه ، واقعا زیاده…!!
    این چرا عقبش شبیه چانگان cs35 ؟؟?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهرداد

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    اگه مثه قبل دلار هزار تومن بود گمرک نداشتیم این ماشین میشد ۱۹ ملیون ????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا