تویوتا

بررسی تویوتا راو 4 لیمیتد

برای برخی خودرو تنها وسیله ای برای جابجایی ست. برای برخی دیگر خودرو وسیله ای برای امرار معاش است. اما برای گروهی، خودرو وسیله ای تجملی ست که می‌خواهند با آن جلوی دیگران فخر بفروشند و حاضرند پای راحتی و زیبایی آن مبلغ اضافه ای را صرف کنند.
اگر جزو دو گروه اول هستید ما به شما مدل قبلی خودرویی که قصد صحبت در مورد آن را داریم به شما معرفی می‌کنیم: راو فور XLE AWD
اما اگر جزو دستهٔ سوم هستید و قصد خرید خودرویی جهت کارهای روز مره دارید (تاکید می‌کنم که مسابقات خیابانی و کورس گذاشتن جزو کارهای روز مره قرار نمی‌گیرد!)اما در کنار آن انتظار دارید وقتی که برای خرید یا گردش به همراه خانواده می‌روید، هم از راحتی بیشتری نسبت به مدل پایه AWD برخوردار باشید و هم از تجملات و امکانات بیشتری در داخل کابین خودروی خود استفاده کنید، مدل تولید محدود RAV4 Limited AWD را به شما به عنوان یکی از انتخاب هایتان پیشنهاد می‌کنیم.

2013 Toyota RAV4 Limited
۲۰۱۳ Toyota RAV4 Limited
هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری.
تفاوت عمده ای که در نسخهٔ محدود راو فور با نسخه های دیگر آن وجود دارد (علاوه بر گران تر بودن البته!!) افزایش کیفیت مواد به کار رفته در آن و آپشن های متعددی است که در ازای پرداخت مبلغی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا احساس راحتی و کیفیت بیشتری را به شما منتقل کند.
اولین تغییری که به چشم می‌خورد تعویض روکش‌های ساده صندلی با روکش‌های چرمی است که بسیار به کابین خودرو زیبایی بخشیده است. روکش چرمی تا روی کنسول مرکزی و دستهٔ فرمان ادامه پیدا می‌کند که حالتی اشرافی به فرمان خودرو بخشیده و گرفتن و فشار دادن آن را بسیار لذت بخش کرده است.
دستهٔ دنده نیز در پوششی چرمین قرار گرفته اما متأسفانه قسمت پایینی کنسول همچنان مانند مدل پیشین از پلاستیک کم کیفیت ساخته شده که جزو نقاط ضعف کابین خودرو قرار می‌گیرد. اما دکمهٔ استارت خودرو طراحی چشم نوازی دارد.
صندلی راننده بسیار خوش ساخت بوده و به راحتی می‌توان با آن خو گرفت. این صندلی در هشت جهت قابل تنظیم است و دارای بالشتک های پشت گردن نیز می‌باشد که به راحتی راننده کمک شایانی کرده‌اند. همچنین صندلی‌های عقب از جای زیادی برای پاها برخوردارند که فضای عقب اتومبیل را بسیار دلباز کرده است.

2013 Toyota RAV4 Limited
۲۰۱۳ Toyota RAV4 Limited
هیچ دو خودرویی شبیه هم نیست!
آپشن های بسیاری که برای مدل لیمیتد وجود دارد باعث شده تا تقریباً هیچکدام از خودروها شبیه دیگری نباشد. از جملهٔ این آپشن ها می‌توان به سیستم ناوبری، رادیو، قابلیت تشخیص صدا، ۱۱ عدد باند، صفحهٔ لمسی ۶.۱ اینچی، درب بازکن برقی کاپوت جلو، حسگر هشدار دهنده برخورد در عقب و … اشاره کرد.

2013 Toyota RAV4 Limited Interior
۲۰۱۳ Toyota RAV4 Limited Interior
رانندگی روی ابرها …
حال می‌رسیم به گل سرسبد تغییرات ایجاد شده. سیستم کنترل گشتاور پویایی که برای راو۴ طراحی شده به شدت رانندگی با آن را راحت‌تر و البته لذت بخش تر کرده است. این سیستم انتقال گشتاور بین چرخ‌های جلو و عقب را توسط کنترلری الکترومغناطیسی مدیریت می‌کند.
بزرگ‌ترین تغییر ایجاد شده توسط آن هنگامی نمایان می‌شود که هنگام زدن یک پیچ تند با سرعت بالا باشید. در این هنگام سیستم بیشتر گشتاور را به چرخ‌های عقب منتقل کرده و کمک شایانی به اصلاح محور و بالانس خودرو هنگام پیچیدن می‌کند، در نتیجه پیچ زدن را ساده تر می‌سازد (مانند رانندگی با یک خودروی اسپرت!) .
همچنین سیستم انتقال نیرو به چرخ‌ها قابلیت انتخاب بین سه حالت: دوستدار محیط زیست، ساده و اسپرت را دارد که به شخصی سازی بیشتر رانندگی کمک می‌کند. از نکات قابل ذکر می‌توان به سریع‌تر شدن تعویض دنده در پیچ‌ها و نرم‌تر شدن رانندگی در مسیرهای پر پیچ اشاره کرد.

تویوتا راو فور 2013
۲۰۱۳ Toyota RAV4 Limited
مشخصات فنی
موتور چهار سیلندر خطی ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ پوند فوت در ۱۰۰ کیلومتر مسافت شهری ۹.۸ لیتر و در بزرگراه ۷.۶ لیتر سوخت مصرف می کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با شیفتر دستی و به هر چهار چرخ صورت می گیرد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در ۸.۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت (محدود شده) می باشد.

تویوتا راو فور 2013
۲۰۱۳ Toyota RAV4 Limited
نتیجه گیری
با توجه به موارد ذکر شده، RAV4 Limited AWD نه تنها برای افرادی که مشتاق تجربه رانندگی لذت بخش تر و مدرن‌تر با بهره گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا، هنگام انجام کارهای روز مره خود همچون رفتن سر کار و یا گردش با خانواده و… هستند بسیار مناسب است؛ بلکه این خودرو به کسانی که به دنبال تجملات، امکانات و راحتی بیشتر در خودروی خود هستند گزینه های متعددی را ارائه می‌دهد، و بدین وسیله می‌تواند قشر کثیری از خریداران را به سوی خود جذب کند. قیمت راو ۴ لیمیتد از ۲۸ هزار دلار آغاز می شود در حالیکه مدل XLE دو دیفرانسیل تنها ۲۳ هزار دلار قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

مطالب مشابه

‫۱۶۵ دیدگاه‌ها

  1. کیارش

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    قابل توجه دوستانی که هی میان از طراحی ماشین های کره ای متل سانتافه در برابر تویوتا راو 4 تمجید میکنن تویوتا اگه بخواد ماشینی طراحی میکنه که سانتافه که سهل حتی بنز و bmw هم انگشت به دهن میمونن متل لکسوس nx که از پلتفرم و بسیاری از قطعات راو در این ماشین استفاده کرده که این نشون میده اولویت اول تویوتا کیفیته و نه طراحی(قابل توجه طرفداران ماشین های کره ای)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یاسر

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شعار پول و آش اینجا صادقه ولی فقط در قیافه نه فنی و کیفیت
      از نظر آمار جهانی کم خرج ترین خودرو تویوتا و پر خرجترین آلمانی ها هستند
      شما با پول کم فقط از زیبایی کمتری بهره مند میشید
      اما کیفیت فنی کاملا با پول زیاد برابری میکنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. علی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تویوتا طراحی وامکاناتش به پای هیوندا نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. elyar

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تویوتا از نظر استحکام و کیفیت خیلی بالاتر از هیوندای هست ولی از لحاظ اپشن ها شاید کمتر باشه.باید توجهم داشت که در ایران به دلیل دست انداز ها کیفیت در اولویت قرار دارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمود

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر من هر دو برند خودروهای خیلی خوبی تولید میکنند و خیلی با هم تفاوتی ندارند.( چون هر دو برند رو داشتم عرض کردم ).پس خیلی روی یک برند خاص تعصب نداشته باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ماشین باز

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام دوستان من هر دو برند ماشین را داشتم و مدتی سوار شدم اما برند تویوتا با کره ای خیلی فرق داره فرقش این است که تویوتا ژاپنی هست اما هیوندای کره ای که همین فرق کافیه که دیگه این دو را با هم مقایسه نکنیم . توی تویوتا که میشینی چیزی دیگه است . نرمی و بالانس خودرو خودش کلی باهات حرف میزنه . کیفیت هم که الا ماشالله . شما ماشینهای تویوتا 30 یا 40 سال کار کرده را بگذار پای ماشینهای کره ای که 5 سال کار کردند ببین کدوم یک موتورش مثل اول داره کار میکنه . موتور تویوتا تا 30 سال که کار میکنه تازه رومود شده و اول کارشه. قیمت قطعات تویوتا هم در بعضی موارد خیلی کمتر از هیونداست . چرا که هیچوقت این قطعات خرابی ندارند تا تعویض بشن. موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ممنون از اطلاعات خوبت . خیلی کمک خوبی بود برای من ، بازم ممنونم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    تویوتا خیلی اپشن هاش از هیوندا بیشتره و قیمتشم خیلی نصبت به سایر شرکت های جاپنی ارزان تره تویوتا مقام سوم بعد از بنز و بی ام وه داره در امریکا ماشین های کره ای رابه معنی کره و چین می دونن واسه همین هست که خیلی کم در امریکا میشه ماشین های کره ای رو دیدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی ک این ماشین رو دارن لطفا جواب بدن…این ماشین راحته یا خشکه؟؟؟از نظر سرنشینان عقب و جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pourya

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ما مدل 2017 فول رو داریم از نظر نرمی و قدرت کم نمیاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. علی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تحت هیچ شرایطی نمی توان خودرویی را با خودروهای ژاپنی مقایسه کرد. خودروهای کره ای شرایط لازم را برای مقایسه با خودروهای ژاپنی ندارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مسعود

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا من بین کیا سورنتو 2015 و راو4 موندم کدوم رو بخرم.سورنتو از لحاظ ظاهر بیرون و داخل خیلی زیباست و میگن کیفیت خوبی از لحاظ قطعات داره و از لحاظ تست تصادف 5 ستاره گرفته ولی داخل راو 4 نشستم اصلا حال نکردم باهاش ولی تویوتا از لحاظ کیفیت قطعات و نرمی که حرف اول رو میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شايان

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من خودم تویوتا راو 4 دارم بسیار نرم و راحت است،شتاب خوبی داره امکاناتش نسبت به سانتافه زیاد نیست ولی خیلی از سانتافه بهتره سانتافه ماشین تنبلی است نظر با خودت است ،،،،،،سانتافه،،یا،،راو4

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. علی

    ۱۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من راو 4 سفارش عمان خریدم آینه بغل برقی نیست میخوام این آپشن رو نصب کنم باید چیکار کنم خیلی لازم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شايان

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ببین ببر به نمایندگى بگو میخواهم اینه رو برقی کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. nikan

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حدود 150 میخواهم هزینه کنم.خودروهایی که شاسی بلند نیستتد ارتفاعشان از زمین کم است. بنده را راهنمایی کنید چه خودرویی بخرم.در ضمن راحتی رانندگی خودرو برایم مهم است. ممنونم راهنمایی کنید.لطفا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ماشین باز

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگر ماشین با کلاس و بزرگ منش می خوای راو4 بخر والسلام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    رنو کپچر: مصرف شهری (6.6) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (120) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.9) ثانیه، طول (4122)، وزن (1180)، قیمت (106) میلیون تومان

    هوندا سی آر وی: مصرف شهری (9.8) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (185) اسب بخار، شتاب 0-100 (8.5) ثانیه، طول (4557)، وزن (1561)، قیمت (244) میلیون تومان

    تویوتا راوفور: مصرف شهری (10.7) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (176) اسب بخار، شتاب 0-100 (9.3) ثانیه، طول (4570)، وزن (1625)، قیمت (214) میلیون تومان

    میتسوبیشی اوتلندر: مصرف شهری (9.5) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (166) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.5) ثانیه، طول (4695)، وزن (1515)، قیمت (201) میلیون تومان

    میتسوبیشی آ اس ایکس: مصرف شهری (10.2) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (147) اسب بخار، شتاب 0-100 (11.9) ثانیه، طول (4295)، وزن (1375)، قیمت (159) میلیون تومان

    رنو کولئوس: مصرف شهری (12) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (170) اسب بخار، شتاب 0-100 (9.3) ثانیه، طول (1695)، وزن (1622)، قیمت (170) میلیون تومان

    رنو داستر: مصرف شهری (9.7) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (135) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.7) ثانیه، طول (4315)، وزن (1205)، قیمت (109) میلیون تومان

    سوزوکی گراند ویتارا: مصرف شهری (11.4) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (169) اسب بخار، شتاب 0-100 (11.7) ثانیه، طول (4500)، وزن (1552)، قیمت (135) میلیون تومان

    هیوندای سانتافه: مصرف شهری (12.5) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (190) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.0) ثانیه، طول (4689)، وزن (1640)، قیمت (198) میلیون تومان

    کیا سورنتو: مصرف شهری (12.5) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (188) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.0) ثانیه، طول (4780)، وزن (1700)، قیمت (218) میلیون تومان

    هیوندای توسان: مصرف شهری (11.8) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (177) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.0) ثانیه، طول (4410)، وزن (1585)، قیمت (165) میلیون تومان

    کیا اسپورتیج: مصرف شهری (11.2) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (177) اسب بخار، شتاب 0-100 (10.0) ثانیه، طول (4440)، وزن (1588)، قیمت (168) میلیون تومان

    ام جی جی اس: مصرف شهری (11.9) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (217) اسب بخار، شتاب 0-100 (8.7) ثانیه، طول (4500)، وزن (1642)، قیمت (140) میلیون تومان

    جک اس 5: مصرف شهری (11.8) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (174) اسب بخار، شتاب 0-100 (-) ثانیه، طول (4475)، وزن (1505)، قیمت (75) میلیون تومان

    برلیانس وی 5: مصرف شهری (10.3) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (109) اسب بخار، شتاب 0-100 (-) ثانیه، طول (4405)، وزن (1415)، قیمت (98) میلیون تومان

    چانگان سی اس 35: مصرف شهری (10.7) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (112) اسب بخار، شتاب 0-100 (-) ثانیه، طول (4160)، وزن (1270)، قیمت (75) میلیون تومان

    گریت‌وال ام‌فور: مصرف شهری (8.7) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (108) اسب بخار، شتاب 0-100 (12.6) ثانیه، طول (3961)، وزن (1106)، قیمت (59) میلیون تومان

    گریت‌وال اِچ6: مصرف شهری (11.9) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (162) اسب بخار، شتاب 0-100 (11) ثانیه، طول (4640)، وزن (1675)، قیمت (94) میلیون تومان

    هایما اس 7: مصرف شهری (10.4) لیتر در 100 کیلومتر، قدرت (148) اسب بخار، شتاب 0-100 (12.9) ثانیه، طول (4498)، وزن (1510)، قیمت (79) میلیون تومان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا این شتاب صفر تاصد راو4 چنده بالاخره . هرجایی یه چیزی نوشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محسن

    ۷ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام دوستان .
    میخوام در حد 200 تومن یه شاسی بلندبخرم .
    موندم توی سانتافه یا راو4 . بخاطر شرایط کاریم مجبورم بین شهرهای مختلف سفر کنم و تقریبا هر ماه حدود 000 10 کیلومتر رانندگی میکنم . میگن راو 4 خیلی بهتر از سانتافه است ولی سواریش تو فواصل زیاد اذیت میکنه . و صندلی و کمک عقبش تو دست انداز خیلی میکوبه و سفته .
    یه مورد دیگه اینکه اگه صندلی های عقب راو4 رو بخوابونیم یه فرد با قد 170 میتونه بخوابه ؟
    از دوستانی که سواری راو4 و سانتافه رو تجربه کردن ممنون میشم راهنمایی کنن.
    مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهام

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام عزیز من هر دو این ماشین هارو سوار شدم این که میگن راو 4 میکوبه کاملاّ اشتباه سواریش واقعاً بهتر از سانتافه هست شتابشم بیشتره کیفیت هم بالاتر کلاس بیشتر خدماتش عالیه ولی در مقابل سانتافه بورسش فوق العاده است و آپشن بیشتری داره از نظر لذت رانندگی هم که تویوتا معروفه و رانندگی راو 4 واقعاً اسپورت و لذت بخشه و توی آفرود هم از سانتافه بهتره فقط اگر با قیافش مشکلی نداری شک نکن راو 4 بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. کوردی

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدمت آقا محسن…
    والله ما نداشتیم ولی میگن جنس تویوتا بهتره، البته 2 روز پیش یکی از دوستان رو در کارواش دیدم سانتافه 6 سیلندر مدل 2010 داره ازش پرسیدم گفت ماشینه عالی یه …
    حال شما که بیشتر اوقات تو جاده ای ، بنظرم بهتره سانتافه 3500 سی سی 6 سیلندر بخری البته مدل 2013

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. nima

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما هیوندا سانتافه داریم ولی راضی نیستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ehsan

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چرا ؟میشه بدونم
      مدلش چی بود؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. شهاب

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    کجا موتور تویوتا 30 سال کار میکنه عزیز؟؟بعضیا از فنی ماشین سر در نمیارن بعد چون فقط ژاپنیه میگن تویوتا خوبه.تویوتا پول برندشو میگیره در ضمن از مشابه کره ای 40.50 میلیون گرونتره که این مساوی هزینه 30 سال تعمیر.کمری 2006 رو با سوناتا 2006 که جفتشون درست مصرف شده باشه رو مقایسه کنین واقعا کمری مثل سمند بدنش افتاده…اینو واقعا هر ادمی میتونه متوجه شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. على

    ۱۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من سورنتو ٢٠١۶ رو ترجیح دادم و الان خریدم واقعا هم راضیم . به نظرم سانتافه یه رده از راو۴ و سورنتو پایین تره اما در کل بگم که درسته راو۴ دوام و کیفیت بالایى داره ولى سورنتو ٢٠١۶ واقعا تحول بزرگیه تو ماشین هاى کره اى . البته باید عرض کنم تویوتا از سال ٢٠١٠ با تولید نسل جدید پرادو که به گفته ى خود مدیر عامل تویوتا طراحى جذاب رو هم دستور کار قرار داده، ولى دوام خودرو ها مثل نسل هاى قبلى نخواهد بود ! اما در کل باید بگم تعصب بى جا رو برند درست نیس! هر کدوم از برند ها تو یه سبک خودرو ممکنه بهتر یا ضعیف تر باشه! مثلا جنسیس سدان واقعا از کمرى بهتر نیس؟! به هر حال سلیقه و نحوه استفاده به نظرم خیلى تو انتخاب تعیین کنندس که در مورد بنده سورنتو به نظرم خیلى بهتر بود و شاید قیمت بیشتر سورنتو در برابر راو۴ در خارج از کشور ( تو همین کلاس هایى که به کشور ما وارد میشن ) گواهى بر ادعاى بنده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محسن

    ۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام دوستان
    انروف همه تیپهای راو 4 باز میشه یا ثابته و باز نمیشه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محسن

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام
    دوستانی که راو4 دارن ممنون میشم راهنمایی کنن.
    راحتی راو 4 تو سفر طولانی و همچنین راحتی سرنشین عقب چطوره ؟؟ تو وست انداز نمیکوبه.

    ارادتمند و ممنون از راهنمایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. کامران

    ۲۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من مدتهاست دارم به خرید یه پرادو 2 در مدل 2007 یا 2008 فکر میکنم حدود 100 تا 105 تومان هم بیشتر نمیتونم هزینه کنم خواهش میکنم اطلاعات و تجربیاتتون که واقعا موسخ باشه تواین زمینه لطف کنید در اختیار من بذارید، خیلی برام مهمه لطفا ..
    در ضمن من بیشتر واسه مسافرتهای راه دور میخام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      برید سراغ TOYOTA RAV 4 2016

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. رضا

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز.یک ماهه یک روفور2016ازایرتویا تهران خریدم.کیفیت قطعات عالیه.رانندگی آرام وبی سروصدا ولذتبخش داره.ترمزها فوق العاده اند.سیستم تعلیق رو به خودرو های سدان رسونده ونرم وراحته.قیافه زیبا وخانومی داره والبته اسپورت.کشش بسیار خوب درسربالایی ها.البته من علاقه مند به برند میتسوبیشی بودم ولی تویوتا برند دربورس ایرانه وپیشنهادش می کنم به دوستان عزیز.یک کلام.ژاپنی دروغ توکارش نیست.زنده باد ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد مفید

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام به دوستان …
    با سلام …
    بنده یک دستگاه تویوتا راو4 خریداری کردم ده روز پیش و الان از نمایندگی زنگ زدن گفتن که واردات خودرو تویوتا مذبور بسته شده لطفا اطلاع رسانی کنید که دیگر دوستان تویوتا خریداری نکنند تا مثل من هم بی ماشین بمانند هم پولشان بلوکه بشه و بی سود برگشت بخوره … مرسی از شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محسن

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام دوستان
    از دوستانی که اطلاعات دارن ممنون میشم راهنمایی بفرمایند
    راو 4 از ایرتویا بگیرم بهتره یا شرکتی و گارانتی 2 ساله ؟؟؟؟ فرقی هم میکنن ؟ آپشن های شرکتی و وارداتی فرق میکنن؟

    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. پارسا

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کره ای ها هیچ فرقی با چینی هاندارن فقط داری سوار امکاناتش میشی. فقط تویوتا اونم راو۴ ٢٠١٧

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محسن

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام
    دوستانی که راو4 دارن لطفا اطلاعات بدن
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من تویوتا راو4دارم آقا محسن واقعا به جرات میتونم بگم ماشین نرم و راحت و لذت حتی بهتر از لگسوس هستش برو سراغ راو4 مدل 2017 و از ایرتویا خرید کن که خدمات پس از فروکش خیلی عالیه و من بسیار راضی هستم از ایرتویا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فربد شایان

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بچه ها سلام
      من ۲ ماهه یک رافور۲۰۱۷ به قیمت ۲۵۸ میلیون از ایرتویا گرفتم.فوق العاده ماشین خوبی است ولی یک نکته مهم اینست که تویوتا ماشین کم امکاناتی نیست بلکه مسیولان ایرتویا سفارش ماشین با حداقل امکانات را میدهند.برای اینکه برایشان بصرفد.مثلا رافور من ا زگرم کن صندلی و ایینه تاشو برقی بی بهره است در صورتیکه ماشینهای چینی این امکانات را دارند.به طوری که وسوسه میشم یک سورنتو۲۰۱۷ بخرم و۲۰ میلیون در جیبم بگذارم.
      نکته دوم اینست که اگر ایرتویا بخواهد تمامی امکانات سورنتو از قبیل ۴ رادار و دوربین۳۶۰ رابگذارد قیمت رافور میشود۳۰۰ میلیون.
      البته همه میگویند تو که۲۶۰ میلیون دادی برای رافور میتوانستی ۳۰۰ بدهی و یک لکسوس nx بدون کلید بخری.ویا ۶۰ میلیون پس انداز کنی ویک کولیوس۲۰۱۷ بخری با بینهایت امکانات.البته کولیوس بسیار پرخرج است.و نکته آخر اینکه رافور بسیار نرم و راحت با هندلینگ بالاست ول هیچ امکانات بروزی ندارد.الان ایران خودرو هایما۷ توربو شارژ اورده که دوربین۳۶۰ دارد.
      من هم مانند شما گیج شده ام.ولی امکان دارد یک nx300 بخرم.بانشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. يحيي

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام روفور دو ایربگ تک دیفرانسیل ٢٠١٧میخوام سفارش بدم ،نمیدونم مدلش چیه؟وارد کننده میگه وجود داره ،ایا راوفور٢٠١٧تکً وحود داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محسن

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام دوستان
    از کسانی که راو4 خصوصا 2016 یا 2017 دارن ممنون میشم راهنمایی کنید:
    1 – من بخاطر کارم بیشتر تو سفرم ؛ تو مسافت طولانی بالای 6 ساعت خسته کننده نیست؟
    2 – اگه صندلی ردیف دوم رو بخوابونیم میشه خوابید؟
    3 – دریچه کولر روی داشبرد جوابگوی سرمای ردیف عقب هست؟
    4-شتاب با کولر چطوره ؟
    5 – نرمی صندلی عقب چطوره؟ تو همین گروه یکی از دوستان نوشته صندلی عقب واسه دفع سنگ کلیه خوبه؟
    6- مصرف 8.5 در 100 لیتر درسته ؟
    7 – روغن چی مصرف میکنید ؟
    8 – گارانتی واقعا جواب گو هست یا فقط سرکیسه کردنه؟
    9- تو بارندگی و برف هندلینگش چطوره؟
    10 – برای تغییر حالت دو دف یا تک و یا حالت اتومات , دکمه ای داره ؟
    11- کیفیت ضبط و بلند گوهاش چطوره ؟ نیازی به تقویت داره؟
    ممنون از راهنماییتون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا