تویوتا

تریلر کپسولی تویوتا در نمایشگاه اسباب‌بازی توکیو

تویوتا قصد دارد تا با تریلر کپسولی کاماته (Camatte Capsule)، کودکان را به دنیای اتومبیل علاقه‌مند کند. این تریلر قرار است در نمایشگاه بین‌المللی اسبا‌ب‌بازی توکیو ۲۰۱۶ ارائه شود. «کاماته» با طولی برابر ۳۷۸۵ میلی‌متر، عرض ۱۵۰۰ میلی‌متر و ارتقاعی معادل ۱۸۴۵ میلی‌متر، مجهز به سه صفحه نمایش است که به بچه‌ها اجازه می‌دهد که شرایط طراحی داخلی را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند.

2016-tokyo-toy-show-toyota-camatte-3

2016-tokyo-toy-show-toyota-camatte-2
بچه‌ها ابتدا باید از بین ۶ الگوی رنگی، یکی را انتخاب کنند و سپس حداکثر ۸ آیتم از ۲۴ آیتم وسایل داخلی نظیر مبلمان، لوازم خانگی یا ابزارهای موسیقی را در این تریلر جای دهند. پس از آماده طرح کلی، همان طور که تویوتا در این رابطه توضیح داده، «والدین می‌توانند با بچه‌ها در مورد فضایی که طراحی کرده‌اند، صحبت کنند».

2016-toyota-camatte-capsule-trailer-2

2016-toyota-camatte-capsule-trailer-1

2016-tokyo-toy-show-toyota-camatte-1
«کاماته» از واژه‌ای در زبان ژاپنی گرفته شده که به معنای «مواظب دیگران بودن» و «مواظب خودروها بودن» است و قبلاً توسط تویوتا برای دیگر وسایل نقلیه با ابعاد‌ واقعی که با ظاهری شبیه به اسباب‌بازی تولید شده‌اند، استفاده شده است؛ از جمله کاماته سورا که در سال ۲۰۱۲ نمایش داده شد، و همین‌طور کاماته ۵۷s یک سال پس از آن. علاوه بر این، تویوتا قبلاً در سال ۲۰۱۵ مدل کاماته هاجیمه را به نمایش گذاشته است. به مجموعه این کاماته‌ها، در نمایشگاه امسال در توکیو، یک تریلر کپسولی جدید اضافه می‌شود.

Toyota Camatte 57s
Toyota Camatte 57s
Toyota Camatte Hajime
Toyota Camatte Hajime

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. یو اس اس اینترپرایز

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    باتشکر از نویسنده عزیز

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا