تویوتا

معرفی تویوتا آوالون 2016 فیس‌لیفت در شیکاگو

نمایشگاه شیکاگو، شاهد معرفی نسخه فیس لیفت تویوتا آوالون ۲۰۱۶ بود. آوالون جدید از سپر جلو با هواکش بزرگ مشبک با نوارهای کرومی افقی و حاشیه برجسته براق کرومی، چراغ‌های LED، روزتاب، مه شکن و راهنمای جدید، تزئینات کرومی چراغ‌های LED عقب بهره گرفته است. این تغییرات به گونه‌ایست که تنها یک مالک یا علاقه‌مند به آوالون قادر به تشخیص آن‌هاست. به‌عنوان مثال، جهت هواکش بزرگ سپر نسبت به قبل برعکس شده است اما اندازه و فرم کلی آن تغییری نکرده است. کاسه چراغ‌ها و جلوپنجره نیز تغییراتی را نشان نمی‌دهند. تویوتا از چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی با استایل جدید برای این خودرو سخن گفته اما در مقایسه با مدل ۲۰۱۴، طراحی چرخ‌ها هم چندان تغییری را نشان نمی‌دهند. با این همه نمی‌توان تویوتا را به خاطر تغییرات جزئی در خودرویی که به عقیده بسیاری، یکی از زیباترین محصولات تویوتا است، شماتت نمود.

2016 Toyota Avalon
۲۰۱۶ Toyota Avalon
2016 Toyota Avalon
۲۰۱۶ Toyota Avalon
تغییرات داخلی نیز محدود می‌باشند. تریم داخلی با رنگ خاکستری روشن با دوخت جدید و تجهیزات استاندارد اضافی از جمله نمایشگر ۷ اینچی لمسی Entune همراه با سیستم صوتی و سرگرمی و کنترل فشار باد تایر ارائه می‌گردد. در مدل XLE همچنین تجهیزاتی چون شارژ بیسیم برای گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی ویژه، چراغ‌های خودکار جلو، کروز کنترل پویا با رادار، هشدار خروج از خط، سیستم جلوگیری از برخورد اضطراری و سیستم ناوبری GPS نیز یافت می‌شوند.

2016 Toyota Avalon interior
۲۰۱۶ Toyota Avalon interior
2016 Toyota Avalon interior
۲۰۱۶ Toyota Avalon interior
2016 Toyota Avalon interior
۲۰۱۶ Toyota Avalon interior
2016 Toyota Avalon interior2016 Toyota Avalon interior
۲۰۱۶ Toyota Avalon interior
علاوه بر تغییرات مختصر طراحی و افزایش سطح تجهیزات، می‌توان سیستم تعلیق اسپرت و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی خاکستری و سپر اسپرت جلو را در مدل Touring دریافت نمود. در نتیجه می‌توان انتظار رانندگی پویاتر و تجربه جالب‌تری را از این خودرو داشت.

2016 Toyota Avalon
۲۰۱۶ Toyota Avalon
2016 Toyota Avalon
۲۰۱۶ Toyota Avalon
2016 Toyota Avalon
۲۰۱۶ Toyota Avalon
در مورد پیشرانه همانند قبل به دو موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر ۲۶۸ اسبی و ۲.۵ لیتری هیبریدی ۲۰۰ اسبی، انتخاب‌ها محدود شده‌اند.
تویوتا آوالون در بازار در برابر رقبایی چون شورولت ایمپالا، دوج چارجر، هیوندای آزرا، بیوک لاکراس، کرایسلر ۳۰۰، لینکلن MKZ و رقبایی از این دست قرار می‌گیرد.

[jwplayer mediaid=”102793″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    الله وکیلی این چه جلو پنجره و سپریه که داره! انگار دهن وا کرده آسفالتو بخوره! نمای عقبش چندین سال نوری زیباتر از نمای جلوشه…
    از نظر طراحی آزرا سرتره به نظر من.
    نظرات شما هم محترمه عزیزان.
    ارادت

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      الان همین دهن که شاید خیلی خوب نباشه شده اساس طراحی تویوتا
      لکسس هم همینطور هست مخصوصا nx

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        دهن داریم تا دهن! دهن آئودی رو مقایسه کن با دهن آوالون!

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. احمدرضا ب ام و

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          دوستان ابهتی که این ماشین داره میتونه در حد ب ام و سری 5 یا حتی بهتر از اون باشه من توی شهرمون این رو از نزدیک دیدم من خودم سوار لکسوسم بودم ولی با این حال کاملا بهش زل زده بودم و چشمم رو نمیتونستم بردارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مجتبی(ساروی)

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (551 ديدگاه)

          سوال از احمد رضا بی ام و
          اقا شما ماشینه زیرپات لکسوسه پس توانایی خرید بی ام رو داری .اکی ؟
          اگه به بی ام علاقه داری چرا لگسوس زیر پاته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. علی

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (28 ديدگاه)

          “بهتی که این ماشین داره میتونه در حد ب ام و سری 5 یا حتی بهتر از اون باشه” !!!!!!!!!!!!
          دوست عزیز من اصفهان هستم وBMW 528i دارم. تو یه تویوتا آوالون بیار بعدش با هم میریم از مردم میپرسیم کدومش جذاب تره!! میخوام بدونم واقعا کسی هست که آوالون رو به 528i ترجیه بده !!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 2
      2. فرهاد تبریزی

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (90 ديدگاه)

        خیلی خوشکل و زیباستت …کاش یه روز منم از این داشته باشم

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. سجاد

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        مدلهای دیگه ی تویوتا هم اینطوری شدن ، حتی یاریس!!!
        اصلاً کلاً طراحی ها دارن میرن سمت دهن گشاد!
        طراحی های جدید هیوندا (جنسیس ، النترا و . . .) و حتی ایرانخودرو (دنا) هم دهن گشاد هستن . . .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. ممل

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (14 ديدگاه)

        منم دقیقا اینجوری فکر میکنم.
        انگار تویوتا میاد لکسوس رو طراحی میکنه بعد طراحی رو گند میزنه برای تویوتا هم استفاده میکنه!
        حالا دوستان هرچی دوست دارن بگن اما هرجی طراحی های لکسوس خاص تر و زیباتر میشه تویوتا داره افت میکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. مهدی

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (158 ديدگاه)

        نمی دونم چرا ولی عقبش منو یاد سوناتا قدیم می اندازه!

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. AliZeus

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      اتفاقا من همه جاشو می پسندم جز جلو پنجرش..بجای القای ابهت..سادگی رو منتقل میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 4MATIC

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        رگه های طراحی لکسوس توش دیده می شه

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      شاهین ؟؟؟!!!!!

      منم از طراحیه تویوتا ایراد گرفتم ، اما نظر یک طرفدار تویوتا این است که تا

      زمانی که محصولی فروش بره و سود داشته باشه ، نیازی به انقلاب در طراحی و ریسک

      نیست . من نمیدونم هوندا . مزدا . نیسان اوشگول هستند که طراحی هایشان

      هم دارای زبان طراحیه مشخص است و هم سبکی کاملا متفاوت با نسل قبلیش .

      این شرکت هایی که از هر لحاظ پایین تر از تویوتا هستند .

      اما همین مهم در محصول تویوتا کمری 2012 مشکل ساز شد و گریبانگیرش شد .

      طوری که تویوتا در عرض 1.5 سال فیس لیفت محصول تازه وارد خودش رو همراه

      با فیس لیفت انقلابی و ریسک بالا عرضه کرد . در پایین لینک هارو میذارم تا به

      عمق مسأله پی ببری .

      با توجه به این استدلال که تا زمانیکه ماشین فروش میره و سود داره ، نیازی

      به انقلاب نیست ، میتوانیم چگونگیه موفقیت سایپا و ایرانخودرو را دریابیم .

      پس چون 405 و سمند و … فروش میره ، نیازی به تغییر انقلابی در ان ها نیست .

      اما حرف ما اینست که تویوتا زبان مشخصی در طراحیاش نداره . مثلا چراغ عقب

      یاریس همانند چراغ عقب محصولات نیسان حالت بومرنگی دارد .

      یا جاسازی چراغ مه شکن عقب یاریس صندوقدار که در بدترین جای ممکنه در سپر عقب

      قرار گرفته . یا بعد از چندین سال تویوتا یک زبان طراحی در محصولات لکسس مشخص

      کرد . و یا مخفی کردن گلوییه اگزوز که ازیر سپر معلومه . البته این مساله

      اگزوز در بیشتر خودروهای ژاپنی صدق میکنه .

      بگذریم اما بعضی دوستان فکر میکنند که ما با تویوتا و برندهای دیگر پدر کشتگی

      داریم . اما خود من بعضی ایرادهارو در سیاست بنز در تولید میباخ . شباهت بیش

      از اندازه کلاس سی به اس . جاسازی مه شکن اس کلاس گرفتم . خوب هر برندی رو

      میگیم . بدشم میگیم .

      در کل شاهین جان اینهارو ول کن . به هیچ کجا نمیرسیم . فقط ای کاش این معایب

      تویوتا هم با همتایانش مقایسه میشد . :( :(

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        میلاد من فقط طراحی تویوتا رو دوست ندارم،جز این بقیه ی مواردشو خیلی هم دوست دارم.حرفم اینه که شما سپر جلوی آوالون،کمری و کرولا رو ببین،انصافا حس دلپذیری رو بوجود نمیاره.
        اینکه محصولی فروش میره پس نیازی به تغییر نداره یه طرز تفکر بسیار خطرناک هستش تو بازار رقابتی امروز.تو بازار جهانی انقدر رقابت فشرده هستش که اگه خودروسازی یه کمی لغزش داشته باشه ضربه فنی میشه.رمز موفقیت کره ای ها همینه که آهسته و پیوسته تغییرات سلایق مردم رو رصد کردن و همگام با اون خودشونو تطبیق دادن،اما در مورد تویوتا؟! بگذریم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          شاید هم فروش بعضی مدلهای پرفروش تویوتا بر اساس

          خوشنامی باشه تا طراحیه دلچسب . یعنی طرف

          خودشو با طراحی وفق بده

          و از مزایای خدمات خوب و کیفیت بهره ببره .

          دقیقا مثل مساله ی تندر 90 در ایران . خیلی ها نمیپسندنش

          اما از لحاظ کیفیت در برابر رقباش واقعا قبولش دارند .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. بهزاد

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          این حرف ها و آمارهایی که نمایانگر عملکرد و نبض بازار هست در خور یک کاربر با تجربه نیست!
          با رسد بازار توسط هیوندای اکنون مدل آزرا در خطر خروج از سبد محصولات این شرکت روبرو هست و فروش بسیار پایین در بازارهای هدف مثل آمریکا و حتی اروپا که نشان از شناخت دوستان از مارکتینگ می باشد…
          تغییرات آهسته و هماهنگ با بازار توسط هیوندای!
          حتی یک مطلب در باره ی این استرانژی توسط این شرکت باعث دلگرمی ما خواهد شد اگر امکانش وجود داشته باشه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          بهزاد جان باعث مسرت و شادی بنده هستش که کامنت منو مطالعه فرمودید.صد البته که دانش شما از من خصوصا در زمینه ی اقتصاد بیشتر هستش.واقعیتش پیشرفت های هیوندای اصلا قابل چشم پوشی نیست و منظور من از اون کامنت موفقیت های کره ای ها در گذر زمان بوده.
          صد البته شما بیشتر از من دستتون تو کاره ولی این لینک رو مطالعه بفرمایید خیلی نکات جالبی داره(از نظر آماری)،ممنونم

          http://worldwide.hyundai.com/WW/Corporate/InvestorRelations/IRActivities/SalesPerformance/SalesbyModel/index.html

          به طور نمونه من فروش هیوندای رو یکی در سال 2002 و دیگری در سال 2014 رو میزارم تا دوستان میزان پیشرفت رو بسنجن:

          فروش کل هیوندای در سال 2002: 126/558
          فروش کل هیوندای در سال 2014: 3/089/345

          ارادتمندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سام01

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (218 ديدگاه)

        شما بالای 10 تا کامنت دادی اینارو ول کن اونارو ول کن دوباره میای نظرات گوهربار میدی اخرشم دوباره میگی اینارو ول کن.خب بیخیال شو دیگه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. محمد

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (29 ديدگاه)

        تنها ایراد تویوتا اینه که تویوتاست.
        تویوتا جنگولک بازی در نمیاره، ولی ماشینی میسازه که یه عمر برات میمونه و میشه مثل خونوادت. تمام شرکت های خودرو سازی دارند تلاش می کنند که اسمشون به ارزش اسم تویوتا برسه. طراحی جلو و عقب یه ماشین، قشنگی و زشتیش سلیقه ایه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. E 36

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      واقعا حرف نداره طراحیش عالیه
      یه تویوتا به تمام معنا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. 4MATIC

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      ازرا مگه رقیب اریون نیست؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hamid reza

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        رقیب اصلی ازرا اوالون هست ولی تو ایران چون اوالون وارد نمیشه اونو با اریون مقایسه میکنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وحید

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (6 ديدگاه)

          مگه آزرا تو موتور و هندلینگ میتونه به آریون برسه؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    6. علی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (105 ديدگاه)

      این جلوپنجره برات بزرگه پس جلوپنجره ی فورد فوکوس دقیقا برات چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      شاهین جان تویوتا رو با هیوندا مقایسه نیکنی!!!تا حالا پشت تویوتا نشستی ببینی که نسخه آفرودش یعنی 4رانر راحت تر از آزرا و سنتینیال هست.حالا آوالون که جای خود دارد.

      بهترین مدل تویوتا آوالون هست.و واقعا زیبا و اصولی طراحی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. erfan

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (61 ديدگاه)

        NA-NikandreosApotheon-NA
        فقط از رو تعصب حرف میزنید بدون هیچ دلیلی
        تعصب چشماتو بسته

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (99 ديدگاه)

          داداش ایشون تعصب داره من تویوتا داشتم الانم هیوندا دارم…نرمی که از ماشین تویوتا 2007 من تجربه کردم و لذت رانندگی که بردم از هیوندا 2012 که الان دارم یک سر گردن بیشتر بود…هرکیاز آشنایان هم دوتا ماشین سوار شد الان نظر من داره :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. erfan

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (61 ديدگاه)

          یه نکته خیلی جالب واسه کسایی که میخوان کره رو بکوبن اینه که همه میگن من قبلا فلان ماشین تویوتا رو داشتم الان کره ای دارم آشغاله.آخه مرد حسابی یا شما تو کل زندگی از پراید بالاتر سوار نشدی یا تو که میدونستی تویوتا بهتره چرا رفتی کره ای خریدی.جالب اینجاست بلا استثنا همه کساییم که ایراد میگیرن میگن من الان فلان ماشین هیوندای یا کیا رو دارم که مثلا حرفشو ثابت کنه.
          والا ما هم کمری داشتیم هم کرولا هم آزرا هم سوناتا هم اپتیما بجز کیفیت مواد بکار رفته تو کابین هیچ چیز بالاتری نداشتن اینا.تازه آپشناشونم که قابل مقایسه نیس
          از نظر راحتیم هیچ برتری تو ژاپنیا ندیدم.
          طرف برگشته میگه 4رانر راحت تر از سنتینیاله

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فرید

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          آقای erfan خااان…
          من فقط به این دلیل کامنت گذاشتم که جواب امثال شماهایی رو که هر حرفی رو نباید بزنین ولی میزنینو بدم…
          چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است…در آشغال بودن خودرو های کره ای شکی نیست (اینم بگم که در حال پیشرفت هستند تا کیفیت خودشون رو به خودروهای ژاپنی برسونن و این شده واسشون هدف)و دلیلی هم نداره کسی بخواد بیاد ژاپن رو با کره مقایسه کنه که بگه کره ای ها آشغالن بدون مقایسه هم میشه این رو فهمید…
          بعدشم امثال شماها تو این سایت هستین که بدون هیچ اطلاعاتی از این و اون ایراد میگیرین و پشت همه حرف میزنید…شمایی که بر میگردی میگی (شما تو کل زندگی از پراید بالاتر سوار نشدی)…همین آقایی که این الفاظ رو بهش نسبت دادی الان یه لکسس GS صفر زیر پاشه…پس شما نیمخواد واسه دیگران تکلیف تعیین کنی که دیگران چی سوارن چی سوار نیستن…دلیل نمیشه که هر کی بیاد از کره بد بگه پراید هم نداره…اگه بخوایم اونجوری حساب کنیم که خیلی ها تو این سایت ماشین ندارند ولی نظر که میدن نظرشون بی ارزشه دیگه آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس دیگه هیچوقت تو زندگیت بدون قضاوت صحبت نکن چون اینطوری یه وقت یکی مثل من یه چی میگه که زیاد خوبیت نداره…
          در ضمن هر اعضای خانواده سلایق جداگانه دارند و دلیل نمیشه که کسی تویوتا داشت و الان خانوادش هیوندا داره بگی پس هیوندا خوبه تویوتا بده…اگه بد بود این دوستمون GS نمیخرید…پس سلایق متفاوته…
          شمایی که میگی فرق هیوندارو با تویوتا رو نفهمیدی پس خیلی ببخشید این حرف رو میزنم شما از ماشین چیزی سر در نمیارین و واستون فرقی نداره که هیوندا سوار شین یه بنز سوار شین یا ماشین چینی…
          باز هم پیش داوری کردی!!!!!!! طرف نشسته که میگه…لااقل اون دوسمون که اون حرف رو زده فرق اون ماشین هارو متوجه شده شما که کلا۴ تا ماشین عوض کردی چیزی متوجه نشدی…شما یه ماشین میخوای فقط ۴ چرخ داشته باشه…
          من قرار نبود کامنت بزارم ولی بعضی حرف ها آدم رو به حرف میاره دیگه…ببخشید امین جان ناچار شدم این حرف هارو بزنم….شما منو ببخش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نوید

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          فرید جان اول تبریک به خاطر اومدنت
          دوما ول کن ای …. هارو
          از قدیم گفتن
          کافر همه را به کیش خود پندارد
          یارو چون خودش هیچی نداره و الکی میگه
          فک میکنه بقیه هم الکی میگن
          .
          .
          .
          آخه عرفان چرا وقتی از. چیزی اطلاع نداری در موردش حرف میزنی
          این کسی که شما اینجوری در جوابش گفتی لکسوس جی اس داره
          ولی نیومد مثل بعضیا انقدر تو سایت درموردش بگه

          در کل

          اصلا مشکلی نیست
          شما برو سراغ کره ای ها
          ایشالا بهت خوش بگذره
          ما هم میریم سراغ ژاپنی ها

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. erfan

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (61 ديدگاه)

          WTF?
          آقای (فرید و نوید)نسبتا محترم
          اولا اینکه ایشون بنز اس 500 ام میداشت من این حرفو میزدم.دوما آره از پشت اینترنت همه ماشیناشون بالای 200 میلیونه این همه پرایدم که تو خیابونه مال خارجیاس.خورشیدم از غرب طلوع میکنه……
          سوما منم دقیقا اینجام که جواب امثال شمارو بدم.
          نمیدونستم شما دوتا یکی از بزرگترین منتقدین خودروی خاورمیانه اید.
          من دلیلی نداره بیام از یه شرکتی تعریف کنم چون تعصبی روشون ندارم.ولی شمادوتا کاملا مشخصه که چقد متعصبین انقد که چشماتونو بسته.
          بعدشم نوید (ول کن ای …. هارو)

          شمام نمیخواد از مال ایشون بری بالا
          اصلا من نباید جوابتونو میدادم ولی نشد دیگه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. amin

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (99 ديدگاه)

          تو خوبی :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    8. Archi khan

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      شاهین جان مثلا جلو پنجره مازراتی دهن وا نکرده آسفالت را بخوره به نظرت ؟!!
      یا مثلا جلو پنجره جگوار f type یا مثلا فراری ff !!!

      ( بابا ول کنین این ژاپنی های بدبخت را !!)
      همه باهاشون چپ شدین ، اونا که دارن کارشونو به نحو احسنت برای آحاد مردم انجام میدن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        Archi khan سلام
        داداش عزیزم باور کن من تویوتارو خیلی دوست دارم! نمیدونم چرا این همه واکنش منفی نشون داده میشه! من فقط نظر خودمو راجع به طراحی سپر جلوش گفتم،همین فقط! اگه توجه کنی از نظر کیفیت و فنی حرفی نزدن چون با اینکه سوارش نشدم ولی انقدر تعریفاشو از دوستان پرسیدم که میدونم کیفیت تویوتا حرف نداره.
        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
    9. M5

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (294 ديدگاه)

      از دهنش پیداس تویوتا اونجا ذهن طراحیش تموم میشه اینجوری ماس مالیش میکنه ! D-:
      حیف تویوتا که طراحان زیاد خوبی نداره !
      البته خودم طرفدارشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ab12

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (89 ديدگاه)

    اصلا هم دیلایتاشو از مرسدس e-class تقلید نکرده !!!!
    ولی انصافا طراحی داخلیش منحصر بفرد هست وجا برای هیچ حرفی نذاشته.
    ولی ای کاش یه مدت از تویوتا خرید نمیکردن تا بفهمه بیمرامی هم حدی داره .یعنی چی که طراحی های ضایع بیرونیشو به اسم تویوتا ارزونتر و طراحی های عالیشو به اسم لکسوس به قیمت چندین برابر میفروشه
    البته این موضوع رو برای بازار خارج از کشور گفتم که رقابتیه نه ایران که…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      لکسس فقط قیافه بهتری نسبت به تویوتا نداره
      تکنولوژی.امکانات.راحتی.موتور بهتر.و…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amin

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (99 ديدگاه)

      دوست عزیز اینکه گفتی دی لایتشو از کلاس e تقلید کرده دلیل هم بیار مرسی :) جون دی لایت از وسط چراغ های اصلیش رد شده این حرف میزنی ؟؟!!! این دی لایت ها کجاش شبیه همه ؟؟
      http://www.netcarshow.com/toyota/2016-avalon/800×600/wallpaper_07.htm
      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class_l/800×600/wallpaper_05.htm
      مال بنز مثل دوتا مثلث تو هم این شبیه دو تا حرف L بنز وسط هرکدوم از دیلایتاش چراغ داره این وسط دی لایت دومیش کلا خالیه :/ اگه منظورتم فقط از وسط کاسه چراغ رد شدن که خب جنسیس قبلترش دی لایتش از وسط کاسه چراغ ها رد میشد پس حتما بنزم از رو اون تقلید کرده :/
      عادت کردیم الکی بدون هیچ مقایسه ای بکوبیم یک چیزی رو :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        چراغای جلوش دقیقا کپی ای کلاس نیست ولی کاملا به سبک چراغای مرسدس بنز های جدیده،یه نوار افقی در بالا و دوتا نوار منحنی هم زیرش و مهمتر از همه دوتا چراغ لوزی شکل،ترکیبی از چراغای ای کلاس،سی کلاس جدید و اس کلاس کوپه،یعنی اگه اون دوتا چراغ که کنار همه رو یکیشو میذاشتن بعد از نوار دوم دقیقا میشد یه مرسدس بنز

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. وحید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      فرق لکسوس و تویوتا بیشتر تو آپشناست وگرنه قیمت قطعاتشون نزدیکه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. REZA

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    چراغ های عقبش مثل is و کورولا هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      Lexus is

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علیرضا 21

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    واقعا معکرکس…!
    جایی برای حرف زدن باقی نمی ذاره
    جاش تو ایران خالیه… خیلیم خالیه حتی می تونه رقیب محکمی برای سری 5 یا ای کلاس باشه(قیمت کمک زیادی می کنه)اگرچه باید قیمتشم حدود 350 باشه چراکه اوریون صفر 260 م قیمت داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    عقبش خیلی زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    من آوالون رو در عربستان دیدم واقعا زیبا بود . شاید تو عکس خیلی جذاب نباشه ولی از نزدیک خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      من عربستان ندیدم چون نرفتم ولی تو تبریز دیدم میشه گفت خوبه نه بیشتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. پرهام

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    خیلی زود فیس لیفت شد!

    به نظر تویوتا بدجور در طراحی هاش سردرگمه، کمری رو هم مثلا فیس لیفت کرد ولی در واقع تغییر نسل داد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      با تمام احترامی که به کیفیت ساخت،دوام و قدرت تویوتا دارم،اما طراحی تویوتا تازه داره میشه هیوندا… در ضمن درون خوردوهای تویوتا راحتن خوبن نمیگم بدن.ولی اون حس عجیب و فوق العاده ای که آدم از یه ماشین ۲۰۰ ۳۰۰ ملیون داره،نداره!قصد توهین ندارم ها خوش حال میشم سخنان دوستان رو هم بشنوم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    شاهین جان به تفاوت ها دقت کن .

    نمای جلو کمری 2207

    http://www.netcarshow.com/toyota/2007-camry_se/1024×768/wallpaper_0d.htm

    نمای جلو کمری فیس لیفت در سال 2010

    http://www.netcarshow.com/toyota/2010-camry/1024×768/wallpaper_02.htm

    نسل جدید کمری در سال 2012

    http://www.netcarshow.com/toyota/2012-camry/1024×768/wallpaper_02.htm

    فیس لیفت کمری سال 2012

    http://www.netcarshow.com/toyota/2015-camry/1024×768/wallpaper_15.htm

    خود تویوتا فهمید که چه اشتباهی رخ داده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      اتفاقا نسل جدیدش تو سال 2012 به نظر من خوشگل تر از فیس لیفتش هست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. مجید

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    یادم میاد کمری 2007 رو یه کانال عرب تبلیغ میکرد فقط تا چند دقیفه ا و اوو میکردیم. تویوتا طراحیهای جدیدش خوب نیست. تویوتا فقط کمری 2005 تا 2010 و پرادو 2005 تا 2009 زاپاس زیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Ahmad..F12

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    یکی از مدلهاییه که واقعاً دوسش دارم

    از نظر کیفیت که مسلماً خوبه

    از نظر عملکرد فنی هم قدرت خوبی رو ارائه میده

    طراحی بسیار زیابب نسبت به بقیۀ محصولات تویوتا داره ولی جلوپنجرش واقعاً برای یه فول سایز تقریباً

    لوکس مناسب نیست، بهش نمیاد انگار که یه جوون ناشی اونو دستکاری و اسپرت کرده

    بقیه جاهاش از نظر طراحی واقعاً زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      احمد جان نه تنها این مدل ، بلکه مدل تویوتا کروان هم طراحیه جلوپنجرش زیا نیست .

      یا حداقل میشه گفت در حد لوکس ترین محصول تویوتا نیست .

      تویوتا کروان قبل از فیس لیفت :

      http://2.bp.blogspot.com/-JVkriMkKEik/UNs9FzgOn2I/AAAAAAAAIQY/4NEN4Y6tpqA/s1600/2013+Crown+Royal+1.jpg

      نمای عقب قبل از فیس لیفت :

      http://image.motortrend.com/f/wot/rear-drive-toyota-crown-launched-in-japan-with-hybrid-v-6-engine-options-309511/59320846/toyota-crown-athlete-modellista-rear-three-quarter-view.jpg

      نمای جلو بعد از فیس لیفت :

      http://lh6.ggpht.com/-sp_FtgohPnY/UNs1JioI1YI/AAAAAAAK2iU/HdNkgnSI-Ik/s1600-h/2013-Toyota-Crown-Athlete-9%25255B6%25255D.jpg

      نمای عقب بعد از فیس لیفت :

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Toyota_CROWN_MAJESTA_%E2%80%9CF_Version%E2%80%9D_%28S214%29_rear.JPG

      نمای داخل :

      http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/12/122013toyotacrown.jpg

      نمای عقب واقعا در حد خودش عالیه . اما جلو …..

      نمای جلو هم بعد از فیس لیفت بهتر شده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. بهزاد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    طراحی و ظاهر خودرو یک امر سلیقه ای هست و برداشت ها شخصی و بحث در این موارد تقریبا هیچ نتیجه ای نداشته و فقط سمت و سوی بحث هارو میتونه عوض کنه.
    اگر دوستان یادشون باشه چند وقت پیش تویوتا از طرح مفهومی به نام furia پرده برداشت که نشان دهنده ی آینده محصولاتش بر اون مبنا بود که اگر نیک بنگریم میبینیم بسیاری از المانها از همون مفهوم برداشت شده که چاشنی تهاجمی یا سادگی برای مدلهای مختلف متفاوته.
    سیاست یک شرکت تا ابد به یک شکل نخواهد بود و بسته به بازار و شرایط و رقبا قابل تغییر هست و تویوتا هم اگر روزی از طراحی رقبا آسیب ببینه با کمترین هزینه و وقت خودشو در این جریان شناور خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    طراحیه خودرو درسته که یک امر سلیقه ایی است ، اما هنر اینه که بتونی کسی که از

    تویوتا خوشش نمیاد و یا طراحیشو نمیپسنده جذب کنی .

    چرا کسی از طراحیه مزدا و هوندا و نیسان در مدل های سرشناسش ایراد نمیگیره ؟؟؟

    پس با این حساب هر وقت فروشش افت بکنه و مشتری نپسنده باید دست به کار شد ،

    نه برای جلب مشتری به طور مداوم .

    یک برداشت دیگه میشه کرد که تویوتا زبان طراحی برای محصولاتش نمیذاره تا هر وقت

    احساس خطر کرد ، سریعا و بدون فوت وقت طراحی رو دگرگون بکنه .

    کاشکی به جای اینکارا یک طراحیه عمه پسند همچون محصولات امریکایی و فولکس و دیگر

    رقیبان ژاپنی خودش انجام میداد .

    در هر حال همیشه گفتم که یک عاشق نمیتونه عیب های عشقشو ببینه . همینطور که

    من نمیتونم عیب های مرسدس بنز رو ببینم و اگر هم ببینم ، دوست ندارم طرف مقابل

    من بازگو کنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      میلاد جان از قبل هم عنوان کردم و تایید که ایرادات طراحی یا ریزه کاری هایی که شما و سایرین به تویوتا کاملا وارد هست و با استانداردهای این زمان سازگار نیست و کمی ناپختگی دیده میشه اما با دیدن آمار و تقاضا
      و عملکرد سایرین جای بحثی رو باقی نمیزاره.
      منظور همرده ها هست نه لوکس سازان.
      از این ور گود اگر پی گیر این تحلیلها باشیم میبینیم برخی دوستان در خودروهای چند ده هزار یا صد هزار دلاری موندن و خودروهای زیر 30 هزار دلار رو نمیتونند هضم کنند!
      البته حق هم دارند چون موتور چند صد اسبی دارند با گیربکس گترگ و فنر و کمک بیل اشتاین و دلفی و صندلی ریکارو و چرم الکانترا یا الکا نتارا با رینگ ووسن و تایر پایلوت میشلن یا پی زرو پیرلی و اگزوز تیتانیومی و سیستم صوتی برامستر و…
      براشون رفرنس شده و این خودروهای درپیتی به چشماشون نمیاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود بهزاد جان .

        یک چند وقتی شیطون رفته بود تو جلدت .

        حرف شما کاملا صحیحه . خداشاهده من روی شما حساب ویژه ای داشتم . اما

        بعضی مواقع کم لطفی میکنید . اگر بابت لحنم در این مدت ناراحت شدی و یا

        ناراحتت کردم ، عذر میخوام . اما بیشتر به خاطر توقع نداشتن از شما بود .

        بگذریم .

        خداییش من تویوتا رو دوست دارم ، اما خب با توجه به سرمایش و سیاست های

        خوبی که در کیفیت پیش میگیره ، انتظار بیشتری در مورد طراحی هم دارم .

        اما بعضی ها هم با قصد و غرض حرف میزنند و مطالب میگذارند که مقابلشون می

        ایستم .

        باز هم من بابت لحن بدم عذرخواهی میکنم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهزاد

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          میلاد جان مخلصیم و همینطور سایر دوستان از جمله شاهین عزیز.
          باور بفرمایید اگر بحث علاقه و آرزو باشه و توان مالی بنده هم در فکر پورشه و فراری و لکسوس و بنز و… هستم چون از هر لحاظ خودروهای کامل و کم عیبی میباشند و تمامی نیازهارو پاسخگو هستند.
          ولی واقعا اگر بیطرف باشیم در این سطح که ما با خودروهای ارزانتری سر و کار داریم احتمال کمی هست خودرو کامل و بی نقصی پیدا کنیم و اگر وارد ریزه کاریها بشیم میتونیم لیستی از کمبودها چه از لحاظ ظاهری چه فنی تهیه کرده و به جنگمون بپردازیم.
          خارج از بحث مورد نظر عنوان کنم که موفقیت آرزوی هر شرکتی هست و برای رسیدن به اوج قله تنها یک راه وجود نداره و مسیرها بی نهایت هستند و هر شرکتی برای خودش فرمولی داره و اینطور نیست که اگر مثلا هیوندای از فرمول تویوتا استفاده موفق میشه یا بلعکس و چه بسا تبعیت از از این فرمولها نتیجه ناخوشایندی داشته باشه.
          به عنوان مثال از سال 2011 به بعد تویوتا به دنبال تغییرات عمده در تولید برای کاهش فراخوان ها بوده و بدون شک با توجه به سوابق سیستم جدیدی ایجاد خواهد شد که الگویی در این صنعت خواهد بود و خوبی این تفکرات این هست که این روشهای ابداعی بدون هیچ چشمداشتی یا بزرگنمایی در اختیار سایر شرکتها قرار خواهد گرفت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. godfather

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    چرا این لعنتی وارد ایران نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سعید

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    منو باش که میخواستم از جلوپنجرش تعریف کنم و بگم چقدر شیک و قشنگه،اما انگار همه از همین جلوپنجره ایراد گرفتن !!!
    اصلا جلوپنجره رو بیخیال،چراغاش خیلی قشنگه مخصوصا چراغ عقبش،کاملا با بدنه ماشین هماهنگه و خیلی بهش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. walid

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (102 ديدگاه)

    خیلی هم زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. صادق

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    واقعا یکی از زیبا ترین تویوتا هایی بود که با زبان طراحی جدید این شرکت، ازش خوشم اومد، مخصوصا عقبش

    اگه این جلو پنجره و سپر جلو هم یه فکری به حالش میکرد دیگه واقعا حرف نداشت (البت از نظر من)

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمدرضا ♥BMW♥

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    وای خدا…عاشق شدم…عجببببب چیزیه واااای داخلشو ببین…ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. kamran

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    خدایش از طراحی تویوتا خوشم اومد خیلی شیکه…ای خداااااااااااااا یه روزی میاد ما با این ماشین رانندگی کنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Mclaren

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    از همه نظر عالیه طراحیش فقط جلو پنجره و سپرش این همه زیبایی رو کمی زیر سوال برده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    واقعا معکرکس…!
    جایی برای حرف زدن باقی نمی ذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بنده خدا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    داشبوردش چنگی به دل نمیزنه…انگار تو کابین جنگنده نشستی…فقط یه کلاه خلبانی کمه….ولی بازم هر چی باشه تویوتاست………..فقط تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. yashar

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (294 ديدگاه)

    من که خیلی خوشم اومد آفرین تویوتا
    در عین سادگی بسیار شیک و با وقار هستش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. nader

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    به نظر من باید این طراح های تویوتا رو دار زد. گروه طراحیش دارن این شرکت رو از بین می برن. شرکت تویوتا دچار پارادایم غرور تولید شد مثل شرکت ای بی ام امریکا که دچار این غرور شد و از بین رفت. این شرکت اگه زودتر از این چالش خودشو بیرون نکشه بیشتر از 10 سال عمر نمی کنه . الان تو ایران ماشینهای کره ای رقیب تویوتا بیشتر خریدار دارن. یه مقایسه بین اپتیمای 2016 و این ماشین بندازین. .اقعا طراحی اپتیما شگفت آوره . آخه تو سال 2016 این چیه دیگه طراحی کردی بابا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      فعلا تو ایران ظاهر حرف اولو میزنه،ولی اکثر اونایی که تویوتا ندارند هم با احترام ازش حرف میزنند،

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. وحید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      واقعا تو گرمای جنوب تویوتا مرگ نداره،

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. محسن

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    مدل هیبریدی که 2500 سی سی هست، که باید بشه وارد ایران بشه، ای کاش واردکننده ها مدل هیبریدی ایم ماشین عالی رو وارد کنند، واقعا محشره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. امير

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عاقا اونی که ماشین اروپایی یا امریکایی داری بیا جنوب وقتی که هوا ۵٠ درجه میشه امپر ماشینا رو نگاه کن ببین غیر از تویوتا چی جواب میده؟ بی ام دبلیو که تو گرما امپرش از نصفم رد میکنه امریکایی که بدتر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا