تویوتا

تویوتا و بازنگری در طراحی کمری

تویوتا به دنبال ایجاد طرحی جذاب و با احساس تر برای نسل آینده کمری است. آکیو تویودا، رئیس این شرکت، شخصاً خواستار تحولی چشمگیر در طراحی کمری همانند پریوس جدید شده است.

2014 Toyota Camry SE
۲۰۱۴ Toyota Camry SE
کوین هانتر، رئیس طراحی تویوتا در ایالات متحده، اعتراف می‌کند که نسل فعلی کمری مورد پسند مشتریان نیست و نقدهای بسیاری دریافت کرده و باید در نسخه جدید اصلاح گردد. و با این وجود این که فروش کمری همچنان قابل توجه است، نیاز به طراحی‌های بهتری در آینده احساس می‌شود.

2014 Toyota Camry interior
۲۰۱۴ Toyota Camry interior
تویوتا باید به خطوط بدنه هویتی تازه ببخشد و برای بهبود طراحی داخلی و کیفیت مواد درون کابین همانند بیرون اتاق، تلاش کند. نسل فعلی دارای طراحی بیش از حد محافظه کارانه است و قرار است با طرحی تهاجمی تر و پر احساس تر نهایتا تا سال ۲۰۱۷ جایگزین گردد.

تویوتا پریوس نیز قبلاً از فلسفه مشابهی پیروی می‌کرد. اما در حال حاضر به چیزی تبدیل شده که مشتریان از آن انتظار دارند. محصولی متفاوت از کمری که نگاهی به آینده و احساسی با تکیه بر اهمیت آیرودینامیک در محصول نهایی آن دیده می‌شود. این نشان می دهد که حتی خودروهای موفق نیز همواره نیاز به جذب خریداران دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۴ دیدگاه‌ها

  1. mory

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    نمیدونم چرا با قیافه تویوتا حال نمیکنم البته ماشین عالی ایه ها برای قشر عادی اما اگه یه کم پول بیشتری داشته باشم کلاس a میگیرم
    البته اگه تو آمریکا بودم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      کمری قدیمی ها سگ شرف داره به این جدیدا…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        اخ گفتی!!!!

        من هنوزم اون کمری گرند ها که 6 سیلندر بود رو به این جدیدا

        ترجیح میدم.به نظر من خیلی با ابهت تر و با کلاس تر بود.

        این جدیداش انگار که فقط پف کرده.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          چه جالب! منم ازون کمری گرند سابق، خیلی بیشتر خوشم میاد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امین

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          میلاد نگو که فوق العاده بودن. ما 8 سال یه Gliش رو داشتیم.
          سواریش ماه بود مثل هواپیما. راحتی عالی کیفیت عالی.
          هرجا باهاش میرفتیم مثل لندکروز جواب میداد. حتی این اواخر باوجودی8 9 سال ازش گذشته بود مثل روز اولش میموند. حتی با 6تا سرنشین نسبتا چاق هم شتاب خوبی داشت.
          .
          .
          یادش بخیر خیلی ماشینه خیلی خوبی بود. یادمه اون زمان ها رقیب سر سختی واسه ماکسیما بود. 6سیلندرش تو درگ و کورس میتونست ازرا و ماکسیما رو براحتی شکست بده.
          .
          .
          واسه همینه که همیشه عاشق تویوتا میمونم.
          فقط کاشکی تویوتا مثل قدیما حس و حال داشت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          امین یدونه بودن اون تویوتاها.

          من هنوز تو کف اینم که سوارشون بشم.سوار نسل جدید شدم

          ولی اینها نه.

          ولی فکر نکنم از ماکسیما و ازرا قویتر باشه.

          چون ماکسیما یادمه با موتور 3000 سی سی 221 یا 222

          اسب بخار قدرت داره و ازرا با 3300 سی سی 235 اسب

          بخار و اون فیس لیفتش 250 اسب بخار قدرت داشت در

          صورتی که کمری های قدیمی بین 195 تا 205 اسب قدرت

          داشتن.درسته؟؟؟

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          میلاد جان من تجربشو داشتم . هم گرند فول ، هم XLi که دنده ای و چهار سیلندر بود و هم آزرا 2008 ، باید بگم که هم گرند و هم Gli که چهار سیلندر انومات بود بر خلاف نسل بعدی ، گیربکسشون بسیار دقیق و هماهنگه . از نسل بعدی یه GL اتومات داشتیم که خیلی وقتا گیربکسش اعصاب آدمو خورد میکنه . گرند بهتر از ماکسیما و آزرا نیست تو شتاب ، ولی به اون صورت هم چیزی کم نداره . واقعا ماشین معرکه ای بود . از ماکسیما که خیلی بهتره چون ماکسیما چندتا ضعف داره تو سواریش که یکی جلوبندی و نفوذ صدا به کاین تو دست اندازه ، دوم کم فرمونی سر پیچ ( نسبت به گرند ) و در کل کیفیت سواری گرند شاهه . ولی در مقایسه با آزرا گرند پیروز نیست . باید قبول کنیم فناوری موتور و گیربکس آزرا واقعا بالاتره ، امکانات بیشتر ، هندلینگ بهتر ( به لطف ESP ) فقط اشکالش اینه که وقتی 5 نفر میشینن توش شدیدا کیفیت سواریش افت میکنه و علیرغم گازی بودن کمکهاش باز هم بخاطر وزن زیاد شدیدا تغییر ارتفاع میده که از آزرا با اون قیمت انتظار نمیره. شتابش از گرند بهتره . شتاب ماکسیما هم بهتره ولی میشه با گرند حریف ماکسیما شد به خصوص توی پیچ که از ماکسیما بهتره ، قدرت Gli و Xli تا جایی که یادمه 145 اسب بود و قدرت گرند 190 اسب ، یه موتور قوی تر 220 اسبی هم داشتن که توی ایران نیومد اون 3.3 لیتری بود .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          اصلاح میکنم قدرت Gli و XLi 154 اسب بود نه 145 اسب .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Zonda R

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        درست این نسله کمری از نظره طراحی نسبت به سالش عقبتره
        ولی
        به گفته اکیو تویودا این بهترین کمریه تاریخه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          میلاد جان از لحاظ قدرت موتور 6 سیلندرش اطلاعاتی ندارم ولی میدونم مدل های چهار سیلندری که وارد ایران میشدن بین 160 تا 170 اسب بخار قدرت داشتن.
          اون زمان یکی از اقواممون خیلی تو کار کورس گذاشتن یا درگ تو همین پیستایی که میبینین بود. میگفت کمری 6 سیلندر گرند ازرا 3000 یا 3300 رو شکست داده.
          .
          .
          به نظر خودم این واقعیت داره چون شتاب عالی داشت. اونم با یه ته صدای اسپرت که خود تویوتا گذاشته بود روش.
          .
          .
          اگه الان بتونین یه کمری تمیز اپشن متوسط در حد 50 60 میلیون گیر بیارین بهترین گزینه رو انتخاب کردین. چون سواری معرکه ای داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          حالا امین منم یک تحقیقی میکنم.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. توفیقی

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1122 ديدگاه)

      تویوتا محبوب ترین برند خودروسازی جهان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. aliya

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با این که قبول دارم به نظر بعضی ها کمری نسل جدید زیاد زیبا نیست ولی همه قبول کنید که وقار خاصی داره….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. طوفان

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      فکر کن 125 میلیون میدی کمری GLI میگیری هالوژن و رینگ آلومینیومی نداشته باشه !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. hoseyn

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    جاداره در مورد نظر سنجی بگم به نظر من بهترین راه خرید تکنولوژی و دستکاه های پیشرفته برای کارخانه هاست!!چون ادغام که مثل سایپا و پارس خودرو الان جایی واسو پیشرفت نداره!!حمایت هم که خیلی ازشون شده!!با توجه به قیمت دلار با گمرک 10 درصد هم ماشین ارزون به دست ما نمیرسه!!پس بهترین کار خرید یه کارخونه ورشکسته پیشرفته یا چند محصولش و انتقال تکنولوژی اش هست!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sahand

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      بله,چند سال پیش همین قصد داشتن که کارخونه روور انگلیس رو بخرن و تکنولوژی اونو بیارن,ولی نذاشتن…
      گویا مافیایه قدرتی در زمینه خودرو هست که سودش ادامه وضع موجوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        Sahand عزیز
        ولی اینا همونایی هستن که بهشون پیشنهاده خریده پونتیاک قبله ورشکستگی رو دادن و
        این اقایون با وقاحت و از روی نادانی رد کردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. محمد

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    با این که طرفدار تویوتام ولی اعتراف میکنم که کمری جدید فقط کیفیت داشت و طراحیش خوب نبود…امیدوارم مثل همیشه با یک طراحی فوق العاده همچون آوالون به بازار بیاد امیدوارم موفق باشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. aliya

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ماشین ژاپنی باشه فرغون باشه باز به آشغالای بزک شده ی کره ای می ارزه….صد در صد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (193 ديدگاه)

      همین بزک شده کره ای ها رو عشق است.فقط همین طراحی ناز آزرا میرزه به کل طراحی های خسته کننده محصولات تویوتا. آی لاو آزرا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        ارش جان درسته که ازرا طراحیش بد نیست ، ولی من به شخصه

        کادنزارو بیشتر میپسندم.

        بعدشم طرح های جدید هیوندای ،چون بیش از حد فضایی شده ، هم

        داخل و هم بیرون ، دیگه ماندگاری و محبوبیت دراز مدت رو نداره.

        در صورتی که نسل های قبلی سوناتا و ازرا دلنشین تر و عامه

        پسند تر بودند.جدید ها ماندگاری ندارند.به نظرت چرا بیشتر بچه

        های پدال این حرف و میزنند؟؟

        ازونور هم درسته که تویوتا طراحیه کسل کننده داره ولی ماندگار

        تره.از اغراق و هیجان بیجا به دوره.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آرش

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (193 ديدگاه)

          سلام میلاد جان عزیز.من دوست دام جواب آدمهای منطقی رو با منطق بدم.میلاد جان من قبل از خرید آزرا؛2 سال کادنزا داشتم.بدون تعصب میگم تنها مورد برتری کادنزا نسبت به ازرا اینه که موتورش واقعا خیلی قوی بود و شتاب محشری داشت ولی آزرا به کندی از جا بلند میشه.تنها عاملی که باعث شد آزرا بخرم طراحی بسیار زیبای بیرون و داخل کابینشه.در ضمن کادنزا و کلا کیا نسبت به آزرا و هیوندای از پلاستییک بدجوری استفاده میکنه و این موضوع برای من آزار دهنده بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          موافقم.

          ولی من کیارو بیشتر میپسندم.

          علی رقم کیفیت کمترش نسبت به هیوندای.

          از طرح های هیوندای بیزارم.فراریم.البته جدیداش.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. نادر

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      نه aliya جان مثل اینکه شما زیاد ماشین خارجی سوار نشدی که اینجوری در مورد ماشین کره ای نظر میدی. من هم تویوتا کمری 2007 داشتم الانم یه نیو سراتو دارم . به نظره من این نیو سراتو از کمری بیشتر نباشه کمتر نیست . هم خیلی کم خرج و کم استهلاکه . هم تا حالا هیچ خرجی برای من درست نکرده تازه قیمته قطعاتش هم نصف قطعات یدکی تویوتا نیست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. SALAR

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (377 ديدگاه)

    بدک نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احسان(احسان سابق)

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    از 300 کیلومتری معلومه اصل ماشین خونوادگیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mammad

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    طراحی قبلیش نسبت به این عالیییی بود که.
    این طراحیش یکم خیلیی خشکه البته طرحی بیرونیشو میگم
    طراحی قبلیش خیلی بااباهت تر بود نسبت به این
    چرا تویوتا پاناروما نمیزاره؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    آره دیگه وقتشه تویوتا چهره تکراری کمری و پرادو و لندکروز رو عوض کنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. km

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      متاسفانه دیگه پرادویی در کار نیست و نسل جدید لنکروزر که امسال رو نمایی شد عین پرادوست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        نسل جدید لندکروز؟نسل جدید پرادو؟میشه در مورد چیزایی که نمیدونید حرف نزنید ؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. km

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          […] یه سرچ بد نیست!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          […]تو میخوای به من یاد بدی؟لندکروز پرادو فیس لیفتش معرفی شده.لندکروز اصلی همون مدل قدیمی هست که هر سال هی فیس لیفت ضعیف میشه و عرضه میشه و نسل جدیدش هنوز معرفی نشده! تور به خدا میبینی کیا میخوان به ما یاد بدن !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. km

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          […]تو اروپا و امریکا چیزی به نام پرادو نیست تازه همون لنکروزرشم 8 سیلندره. این ماشین هیچیش نه طراحی خارجیش نه داخلیش به لندروز اصلی شبیه نیست، […]

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. km

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          دز ضمن لندکروز های جدید در موتور های 3 لیتری هم عرضه میشن. درسته یکم زشت تر شدند ولی مثنکه هم از نظر آفرود و هم از نظر فنی قویتر شدند. دوستان بخاطر بهم ریختن جو سایت هم عذرخواهی می کنم، جواب بعضیا رو باید همون لحظه داد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          مگه من گفتم پرادو تو امریکا عرضه میشه؟که تو میگی عرضه نمیشه؟
          دوما.لندکروز اصلی با یک موتور شش سلندر و 4 موتور هشت سلندر عرضه میشه! و از سال 2008 تا الان داره تولید میشه! نسل جدیدش هم معرفی نشده!
          اونی ک شما میگی تویوتا لند کروز پرادو هست.سال 2009 معرفی شد و تولیدش شروع شد و اینی که میبینی و فکر میکنی جدید هست در واقع فیس لیفته ! با دو موتور دیزل یک موتور 4 سیلندر بنزینی و 6 سیلندر بنزینی! به جای پرادو هم فوررانر در امریکا و کانادا عرضه میشه! لینک رو تو کامنت جدا میذارم برو تو ویکی پدیا بخون ! اطلاعات کامل و به روزه! البته از آلمان باز ها انتظار دیگه ای ندارم! اون از محسن که میخواد دعوا کنه! اینم از تو که هیچی بلد نیستی و اشتباهتو قبول نمیکنی!
          لندکروز پرادو با لندکروز فرق داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. زیگما

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          به جای لایک دادن به یه آدم بیسواد برید تحقیق کنید
          تویوتا لندکروز
          http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
          تویوتا لندکروز پرادو که جدیدا فیس لفت شده و نسل جدید هیچ کدوم عرضه نشده!
          http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_Prado
          هه هه هه هه هه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          زیگما خوب شد ویکیپدیا ساخته شد وگرنه تو میخواستی از کجا اطلاعاتت رو بالا ببری!!! درضمن من باتو دعوا نداشتم، وقتی دیدم جنابعالی با اون لحن درمورد 911 حرف زدی،باید جوابتو میدادم که دادم!
          درضمن درمورد آلمان بازها حواستو جمع کن و جایگاه خودتو بشناس و پاتو از گلیمت درازتر نکن !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          اقا زیگما حق با شماست.

          حرفتم کاملا درسته.لینکشم پایین میذارم.

          ولی این چه طرز صحبته داداش؟؟؟

          خیلی زود عصبانی میشی!!!!

          هرکسی اشتباه میکنه.این طرز یاد دادن نیست.

          یکاری کن اگر کسی سوالی هم داشت به خاطر این

          برخوردات ازت فاصله نگیره.خود تو یا من مگه اشتباه

          نداشتیم؟؟؟ کا ام اشتباه متوجه شده.دادوغال نداره که.

          بذار یک محیط دوستانه و در کنار تعصب و رقابت درست

          کنیم.هرکسی بی ادبی بلده.من از کار خودمم پشیمان

          هستم ، بابت اون حرف ها به شما.

          بحث و جدل و رقابت و کل کل و … انجام بدیم اما در

          چهار چوب سالم.

          ممنون. موفق باشی.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اینم لینکش.

          http://www.pedal.ir/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7/%D9%84%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%88-2014/

          زیگما هنوز اون حرفت تو ذهنم هست که گفتی :

          بیایید با هم دوست و رفیق باشیم.

          سعی نکن خودتو بد نشون بدی.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. sahand

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (136 ديدگاه)

          آره,به یه آدم بیسواد لایک میدن,به تو نمیدن.
          من خودم(و قطعا خیلیهای دیگه) با اینکه میدونستم حق با توه هیچی نگفتم.
          میدونی چرا,چون ذره ایی آداب بحث کردن رو بلد نیستی,واقعا تا حالا برات پیش نیومده از خودت بپرسی چرا اینقدر دیسلایک میخوری,با اینکه خیلی از حرفات درستن؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. زیگما

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          با محسن مثل آدم حرف زدم دیدم باز هم همون رفتار زننده رو داره.
          با km حرف زدم دیدم اینم همین طوره.شما هم که به من برچسب میچسبونی.تنها اشتراک شما سه نفر هم آلمان باز بودنتونه! بهم حق بدید!!
          در ضمن برادر کی ام اون لندکروز پرادو هست که سعی کردم بهت تفاوت لندکروز و لندکروز پرادو رو بفهمونم ولی با رفتار بد مواجه شدم. حالا هم مطمئن هستم اشتباه خودتو نمی پذیری.
          محسن منو مسخره میکنی چون لینک به ویکی پدیا گذاشتم؟چه سایتی بهتر و بی طرف تر از ویکی پدیا؟اطلاعات با سند موجوده اونجا. میلاد میبینی محسن چجوری کل اطلاعات منو زیر سوال میبره؟ “زیگما خوب شد ویکیپدیا ساخته شد وگرنه تو میخواستی از کجا اطلاعاتت رو بالا ببری!” اگه این حرفو یکی به تو بزنه چه حسی پیدا میکنی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. زیگما

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          سهند خدارو شکر من و میلاد و زیر مجموعش روی یک موضوع توافق داریم و اونم اینه که لایک و دیسلاک هیچ ملاکی برای قضاوت درباره شخصیت نویسنده نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        13. sahand

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (136 ديدگاه)

          OK,موافقم.
          ولی قطعا ملاکی هست که بقیه اون طرفو به چه چشمی میبینن,که حتی وقتی(خیلی وقتا)داره راست میگه دیسلایک میخوره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. Km

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          آخه من به تو چى بگم جیگر؟؟؟ با خودت چند چندى عمو؟ من مخصوصا گفتم که پرادو تو امریکا و بعضى از کشور هاى اروپایى عرضه نمیشه که بفهمى اون فیسلیفت پرادو نیست و لندکروزرهاى جدیده. حتى یکى از مدلهاش توربو دیزله. اونجا هیچوقت ماشینى به اسم لندکروز پرادو نبوده و نیست. یدونه لینک میارى ١٠٠ تا دیگه برات میارم تا بفهمى!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        15. Km

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          میلاد جان باور کن که میدونم این تو خاورمیانه و آسیا ازش بعنوان فیسلیفت پرادو یاد میشه. منظور من اروپا و آمریکاست. اون جا دیگه بهش پرادو نمیگن چون پرادو تاحالا اونجا نبوده اونجا میگن لندکروز هاى جدید. چون اصلا پرادو رو نمیشناسن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        16. Km

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          بعدش زیگما جان سواد اون چیزى نیست که من و شما تو ویکى پدیا دو خط حفظ میکنیمو میایم اینجا میگیم. سواد اون چیزیه که مهندسهاى اروپایى، امریکایى و… دارند که با استفاده از اون نواورى بوجود میارن و ماشیناشونو میسازند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          حالا دیگه بحث و ول کنید.تمام شد.زیگما شما بعضا حرف های

          بدی میزنی که پدال مجبر میشه پاک کنه.

          مثلا من در پست تحریم خودرو با پژو حرف زدم و هیچ

          چیزی هم نگفتم ، ولی شما اون جا چیزی گفتی که پدال

          سانسور کرده.

          مهم نیست.

          ((( ایران و المان ))).

          موافقم 0
          مخالفم 0
        18. زیگما

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          km دمت گرم.
          میلاد میدونی اون چیزی که تو تحریم پژو پدال پاک کرد موضوع سیاسی بود فکر میکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. امین

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (433 ديدگاه)

        یعنی میگین از نسل جدید لندکروز خبری نیست؟؟؟؟؟ اخه این چه حرفیه…
        .
        .
        محسن جان شما چه توقعی از تویوتا لندکروز دارید؟ دوست دارید طراحی فضایی و خسته کننده داشته باشه؟

        یه سوال: وقتی همین لندکروزی که میگین دیگه تکراری شده از کنارتون رد میشه شمارو به خودش با اون عظمتش بیشتر جلب میکنه یا موهاوی؟؟؟؟؟؟؟ همین نشون میده که طراحی ساده ولی زیبا چقدر موثره نه مثل شاسی بلند های کره ای.
        به نظر من بهتره که چهره لندکروز توی همین سبک بمونه، خط خطوط اضافی هم نداشته باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          آقا امین من هیچ توقعی از لندکروز ندارم و اگه از طراحی فضایی خوشم میومد طرفدار آلمان و پورشه نبودم! آخه کیه که موهاوی رو با لندکروز مقایسه کنه؟! من پرادو رو با بهترین SUV کره ای عوض نمیکنم چه برسه به لندکروز! من فقط میگم الان پرادو از سال 2003 هیچ تغییری نکرده دیگه وقتشه عوضش کنه و مطمئنم هستم تویوتا میتونه.فکر میکنم شماهم به عنوان طرفدار تویوتا علاقه مند باشی طراحی جدیدتر محصولاتش رو ببینی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امین

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          اره محسن جان دوست دارم تویوتا پرادو به کلی تغییر کنه. ولی لندکروز همین سبک طراحی و اصالتش رو حفظ کنه. به نفع خودشه.
          .
          .
          زیگما حرف هایی که میزنی کاملا درسته ولی اخر حرفات که دیگران رو خرد میکنی خیلی زشته. خودتو اصلاح کن.
          تازه بگم که تویوتا لندکروز و پرادو از لحاظ موتوری تفاوت زیادی ندارن ولی تفاوت هایی توی بدنه، شاسی، سیستم گرمایش و سرمایش خودرو و طراحی داخلی دارن.
          در واقع تویوتا لندکروز پرادو (که چند بار هم گفتم) ساخته شده برای مناطقی که شرایط محیطی درست و مناسبی ندارن مثل روسیه و خاور میانه.
          .
          .
          اطلاعاتت رو فقط به ویکی پدیا متکی نکن یکمی توی فروم های مختلف بگرد نظراترو در مورد ماشین ها بخون بعد ، البته میدونم اطلاعات زیادی توی دنیا خودرو داری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          تشکر.نقد به جایی بود. حتما در نظر میگیرم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. طوفان

        ۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (149 ديدگاه)

        بابا بی خیال بعضیا یه جوری راجع به ماشینای مختلف نظر میدن انگار کارخونش ماله باباهاشونه ! آخه یه ماشین ارزش داره که اینقدر تعصبی نظر میدید ؟ تمام کارخونه ها خوب و بد دارن چه تویتا چه بی ام و چه کیا بس کنید دیگه اه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. سامان

        ۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (147 ديدگاه)

        با احترام به همه نظرات ولى تا اونجایى که من اطلاع دارم و مطالعه کردم این که به اسم لندکروز 2014 معرفى شده همان پرادو فیست لیفت است که در کشور هاى خاورمیانه و بعضى کشور هاى دیگه به اسم پرادو فیس لیفت فروخته مى شود و در کشور هاى اروپایى به اسم لندکروز.
        ولى لندکروزى که در کشور ما هست هم با اطاقى جدید در خاورمیانه و آمریکا با همان اسم لندکروز ارائه خواهد شد.
        هیچکدام از خط تولید حذف نشده اند

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. VAHID JINPACHI

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    زنده باد تویوتا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مهدی

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    در حقیقت تویوتا محصولات خوب و با کیفیت ارائه میکنه
    اما نکته اینجاست این به تنهایی کافی نیست
    بقیه شرکتها بیکار نمیشینند
    نمونه واضحش هیوندای و کیا که در حال حاضر بخش قابل توجهی از بازار رو بدست اوردند و محصولات خوبی رو دارند ارائه میکنند
    دنیای امروز دنیای رقابته
    تویوتا در حال حاضر نسبت به چند سال قبل رشد کمتری داشته یا شاید کره ایها رشد زیادی داشتند
    به هر حال از قدیم گفتند
    دست بجنبون
    ضمنا کره ایها میتونند درس خوبی از پیشرفت برای ایران باشند
    خواستند و تونستند پیشرفت کنند
    اما در نهایت ایرانیان تویوتا رو میپسندند و بهش توجه ویژه دارند
    سپاسگذارم
    مهدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      مهدی جان
      اما
      فروش 297 هزار دستگاهی کمری
      در مقایسه با رقبای کره ای نشون دهنده ی اعتماد خاص امریکایی ها به این ماشین داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (623 ديدگاه)

        با شما موافقم
        اما پیشرفت رقبا رو نباید فراموش کرد
        من هم به تویوتا اعتماد کامل دارم
        چون در تولید خودرو
        1 اسکلت ماشین
        2 بدنه و اتاق
        3 موتور
        موارد فوق رو رعایت میکنه
        یعنی
        خودرو سازان ژاپنی این سه مقوله (ارکان اصلی) خودرو رو خوب طراحی و میسازند
        قطعا من هیچ وقت نمیتونم با یه ماشین کره ای با خیال راحت از دست اندازها و چاله چوله بگذرم اما با ماشینهای ژاپنی مخصوصا تویوتا خیالم راحته
        تویوتایعنی:
        1-استحکام
        2-کیفیت
        3-قدرت
        رو بهت میده
        برای همین سه دلیل اصلیه که ایرانیان به محصولات ژاپن توجه بسیار ویـــــــژه دارند
        سپاسگذارم
        مهدی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. مصطفی

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    جلوش شکل آوالونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. parsa

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    چراغهایه عقبش یکم ناقصه !!!!
    پدال جان اگه ممکنه درمورد تویوتا اریون مطلب بزار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. mds

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    آشغاله اشغال حالم بهم خورد

    فقط هیوندای و کیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      در واقع بهتره بگی کیا و هیوندای آشغالن عزیزم…ماشینی که 8 سال گارانتی میشه 100 در 100 ماشین پر کیفیتیه وگرنه شرکت سازندش مریض نیست که پولشو دور بریزه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (173 ديدگاه)

      mds عزیز تو وقتی که گفتی سگ جنسیس رو بنز cla می ارزه فهمیدیم که چقد متعصبانه و کورکورانه تصمیم میگیری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. km

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    بازم که طراحیش افت کرده پرفروش ترینه <3 شاید طراحی بیرونیش ضعیف باشه ولی فوق العادست و سگش به کره ای ها میرزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    من که نسل قبل و بیشتر میپسندم. مدل های 2005 و 2006.

    ولی اگه قرار به صفر کیلومتر باشه ، انتخاب اولم هوندا اکورد.

    ازین خیلی سرتره.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      فروش اکورد هم از کمری تو امریکا بهتر بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      دقیقا زدی به هدف! منم بین سدانهای ژاپنی تو این بازه قیمت، انتخاب اولم اکورد هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. محمد

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    تویوتا الان تو طراحی کلا مشکل داره و نیاز به تحول… درست مثل کیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      عجب جوکی گفتی!! تا حالا یکی ماشین کیا رو از نزدیک دیدی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. sami

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    mds! شما قبلا احتمالا چینی سوار بودی که با آشغال های کره ای حال می کنی

    یه جفت رینگ تویوتا می ارزه به کل کیا و هیوندای بی اصالت و سوسول

    اینو ماشین شناس ها و اهل فن می گن

    یه نمونه… کیا موهاوی 8 سیلندر 200 میلیونه .. ولی تویوتا لندکروز 8 سیلند 500 میلیون!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      کیا موهاوی 8 سیلندر شاید تو کاغذ قدرت موتور بیشتری از پرادو 4.0 لیتر داشته باشه، ولی من پشت جفتشون نشستم،پرادو واقعا سرتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      Sami جان
      قطعا لندکروز از موهاوی بهتره
      موهاوی تجربه ی اوله کیاست تو این کلاس
      ولی
      تویوتا تو ایران الکی گرونه
      یاریس صندوق دار 96 میلیون
      لندکروز 500 میلیون
      Lexus lx570 750 میلیون
      Is 300 300 میلیون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. moein

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تویوتا جدیدا عقب ماشیناشو بد درست میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. بهزاد

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2413 ديدگاه)

    شاید مهمترین دلیل برای تغییر کمری فروش آخرین ماه سال 2013 باشه که بعد از مدت ها عنوان پرفروشترین سدان یک ماه در آمریکا به هوندا آکورد رسید و نیسان آلتیما هم به نزدیکی های کمری رسید!
    کره ای ها بعد از چند سال صعود موفق در بازار امسال کمترین میزان رشد رو داشته اند و در آغاز سال جدید با جابجایی مدیر فروش و بازاریابیشون در آمریکا به دنبال صعودی دوباره هستند.
    یکی از مهمترین دلایل رشد کم تویوتا به خصوص در آمریکا نسبت به رقبا در 2013 دیر فرستادن محصولات جدید و بروز مانند rav و کرولا و هایلندر و… بوده باشه که این اوضاع بدون شک در 2014 برای تویوتا بهبود خواهد یافت.
    با توجه به فلسفه ی تویوتا و ارائه محصولات با دوام و اتومبیل های خانوادگی راحت که بیشتر افراد میانسال رو نشانه گرفته به شخصه انتظار طرح هایی سیال و دینامیک و جوان پسند را ندارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ساسان.م

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    من باشم یه فکری به حال اگزوز کمری میکنم این چه اگزوزیه گذاشتن خداییش تموم دم و دستگاش از زیر معلومه
    یکم مثه این کره ای ها سلیقه به خرج بده بد نیست همه چیز که کیفیت نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      آخه بدبختی اینه کیفیت هم نداره …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    به نظر من بهتر اونایی که میلیاردرند و پولشونو الکی به این ماشینا خرج میکنن بخصوص ماشینای آسیا مثل کره،ژاپن،چین و…باید برن بمیرن.بابا مگه اروپا و آمریکا مرده این همه کشور پیشرفته تو اروپا و آمریکا برای خودروسازی هست.
    به جون مادرم قسم همین دو روز پیش وقتی از باشگاه میومدم یه پورشه کاین دیدم یا همین امروز شورلت کامارو ss دیدم خودشم ایران پلاک دیگه دهنم باز مونده بود اصلا باور نمی کردم تو تبریز هم این جور ماشین باشه البته ماشین زیادی دیدم ولی همشون ارس پلاک بودن،به قرآن خالی نمی بندم اونایی که تبریزی هستند میدونند من چی میگم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طوفان

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      چه ربطی داره ؟ منم اگر 3 میلیارد پول داشتم اصلا میرفتم لامبورگینی میخریدم اما اینو یادتون باشه تویوتا پرفروشترین خودروی دنیاست . و پرفروشم خواهد ماند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        طوفان عزیز

        آخه تنها کامارو و کاین نیست،تازگی ها شنیدم که یه آوانتادور نارنجی رنگ هم تو تبریز هست خودم ندیدم ولی تو تبریز همه درباره ی اون حرف می زنند،بعدشم می تونی توگوگل سرچ کنی ببینی من همین الان تو اینترنت دیدمش.خیلی باحال بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          اخه توی این کشور که مردمش پراید رو هم نمیتونن بخرن لامبورگینی میخری واسه چی؟ واسه این که پوز بدی بگی من پولدارم.
          .
          .
          بله اگه توی یه کشور بودین که تورم 0 تا 10 درصد بود میشد. میخریدی لذتشو میبردی.
          .
          .
          ولی نه اینجا. اونم تازه با این وضع رانندگی. والا خر هم بیاری توی خیابونا میزنن پاشو میشکونن.
          .
          .
          بهترین گزینه برای انتخاب یه ماشین خوب توی ایران تویوتا هست بعدش ماشین های کره ای.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  22. omid

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اپتیما هم از نظر طراحی داخلی و هم طراحی خارجی از این خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. hero

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    همینجوریش هم سره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. طوفان

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    چه عجب بالاخره حاضر شدن طراحی این غولای زشتو عوض کنن ولی جه فایده تا 2017 باید صبر کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. saied

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    وای!!!! قیافش داره کم کم شبیه کیا های قدیمی میشه :( یادمه وقتی کمری رو به ایران اوردن خیلیا حسرت نگاه کردنشو میکشیدن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    آفرین پدال! فقط نظرهای مارو پاک کن! خیلی حرفهای زشتی زده بودیم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. پژو rcz

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    به نظر من تویوتا باید تو طراحیه بدنه ماشیناش یه تغییر به سزایی بده
    وگرنه از نظر فنی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امیر

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (59 ديدگاه)

    یه زمانی خیلی از شرکت های آمریکایی هم همین روند تویوتا رو انتخاب کرده بودن و می گفتن که ماندگاری تو سادگیه مثل کادیلاک اسکالید و جی ام سی یوکان و یا شورولت سابربان و تاهو ولی جدیدا این رویه رو عوض کردن که به نظر من باعث شده طراحی های جدیدشون زیباتر بشه.فکر کنم شما هم طراحی جدید اسکالید رو به طراحی ساده ی نسل قبلش ترجیح می دید یا حتی جی ام سی یوکان…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. saeid

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    فروش تویوتا در آمریکا در 2013 بیش از 1.8 میلیون دستگاه و فروش کیا 400 هزار.

    کیا و هیوندای فوفولن و عمرا به گرد تویوتا نمی رسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محمد

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (512 ديدگاه)

    تویوتا همین الان ازهمه ماشینا بهتره…همین که ازهیوندایی وکیا و…بهتره خودش کلی هست
    تویوتا اگه بخاد شکل وقیافه درست کنه برا ماشیناش مطمئن باشید اینقدر قدرت وتوانایی داره که یه طرحی میتونه بزنه که همه دنیارو انگشت به دهن بمونن…حالا چرا توطراحی یکم کم کاری میکنه …حتمادلیلی داره هیچ کار شرکت تویوتا بی حساب وکتاب نیست مطمئن باشید
    بعدم ماایرانیا همش دنبال ظالهریم ن کیفیت وایمنی و…..یه ماشین چینی هنو نیومده توبازار هیچ کیفیت وایمنی نداره و….اوووووهمه واسش صف میکشن چرا؟چون ظاهروشکل قشنگی وشیکی داره
    همون هست که میگن فکرمردم به چشمشونه قضیه ماایرانیا اینه…میایم کیا وهیوندای یا کلی ازماشینای چینی روترجیح میدیم به جای تویوتا ولکسوس وبنز وبی ام و…. واقعا که جای تاسف داره
    البته کیا وهیوندا و….ازماشینای داخلیمون خیلی خیلی بهترنا…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا