تویوتا

تویوتا فوریا، جانشین کرولا

پس از انتشار تیزر های بسیار از سدان کانسپت تویوتا، سرانجام تویوتا در نمایشگاه دیترویت پرده از راز خود برداشت و فیورا (در اسپانیایی فوریا به معنی خشم) که قرار است نسل بعد کرولا باشد را رونمایی کرد.

Toyota Corolla Furia Concept

Bill Fay، معاون شرکت تویوتا این‌چنین می‌گوید: تویوتا کرولا فوریا یک خودرو جمع و جور است که طراحی آن کاملاً جدید است و از تکنولوژی‌های پیشرفته ای در آن استفاده شده است در نتیجه خریداران هم از این موضوع رضایت پیدا می‌کنند.بیل فای با لحنی خندان گفت ، من مطمئنم که بسیاری از مردم متعجب می‌شوند!

Toyota Corolla Furia Concept

تویوتا مشخصات فنی زیادی از این خودرو منتشر نکرده است اما گفته است که این خودرو مصرف سوخت پایینی دارد و دارای سیستم بهره‌وری سوخت می‌باشد.این خودرو ممکن است AWD هم باشد.

Toyota Corolla Furia Concept

در مورد ظاهر آن هم باید بگوییم که فیبر کربن زیادی در این خودرو بکار رفته است و لامپ‌های LED زیادی را می‌توان در طراحی فوریا دید،چرخ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی هم از نکات قابل توجه طراحی آن است.اما چیزی که واضح است،کرولا را تا چندی پیش خودروی پیرمردها می‌نامیدند اما حالا…آیا واقعاً پیر مردها جرئت سوار شدن چنین خودرویی را دارند؟!

Toyota Corolla Furia Concept

اما در مقایسه با نسل فعلی کرولای معروف،این نسل جدید ۴ اینچ فاصلهٔ بین دو محور بیشتری دارد که چینی‌ها علاقهٔ زیادی به این موضوع دارند در نتیجه خودرو محبوب چینی‌ها هم شناخته خواهد شد.همچنین این خودرو ۲اینچ طویل‌تر،۱.۵اینچ عریض‌تر و ۱.۷ اینچ کوتاه تر شده است.

Toyota Corolla Furia Concept

برخی از مشخصات تویوتا فوریا:
طول: ۴۶۲۰ میلی متر
عرض: ۱۸۰۵ میلی متر
ارتفاع: ۱۴۲۵ میلی متر
فاصلهٔ بین دو محور: ۲۷۰۰ میلی متر
قرار است تا چند روز دیگر اتاق فیورا هم رونمایی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. Shayan

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام قیمتی که پیشبینی شده چه قده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا