تویوتا

شکار نسخه پرفورمنس احتمالی تویوتا کمری 2018

به تازگی جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ی کمری که پوشش‌های سنگینی دارد منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این مدل جدید مترداف با رنگ بژ در صنعت خودرو باشد چراکه نمای ظاهری متوسطی دارد. این نمونه‌ی موجود دارای برخی قطعات است که حتی آن را گیراتر می‌سازد.

2018-toyota-camry-spy-photos2
خطوط بکار رفته در بدنه‌ی خودرو خیلی از چشم پنهان نیستند. در نمای جلو شاهد جلوپنجره‌ای عریض و چراغ‌های تیز مشابه به خودروی مسابقه‌ای نسکار هستیم. ورودی‌های هوا کمی کوچک‌تر هستند اما هنوز هم شباهت‌های خانوادگی زیادی وجود دارد.

2018-toyota-camry-spy-photos3
از نظر پروفایل بدنه نیز کمری جدید عالی است. دماغه‌ی خودرو در یک نقطه باریک‌تر شده و خیزی برجسته به همراه خط شانه‌ی خودرو دیده می‌شود. سقف کمری جدید نیز کمی انحنادار بوده و به نظر می‌رسد که تفاوت‌های بین ظاهر شیک یک کوپه‌ی چهار درب و فضای اضافی سر در یک سدان سنتی را نشان می‌دهد. رینگ‌های مشکی و ارتفاع کم این خودرو باعث شده تا فکرها به نمونه‌ای پرفورمنس مخصوصاً با استانداردهای کمری معطوف شود.

2018-toyota-camry-spy-photos5
چراغ‌های عقب نازک به همراه اسپویلری کوچک جاسازی شده در لبه‌ی صندوق بار از ویژگی‌های نمای پشتی هستند. در نمونه‌ی شکار شده همچنین شاهد خروجی‌های اگزوز چهارگانه هستیم. درحالی‌که عدم وجود دیفیوزر کامل گیرا به چشم می‌آید اما نمای پشتی در کل اسپورت است.

2018-toyota-camry-spy-photos4
انتظار نداریم که تریم های پایه‌ی نسل آینده‌ی کمری نمای گیرای این خودرو را داشته باشند و به نظر می‌رسد که این خودرو احتمالاً تریم اسپورت کمری باشد. حتی بدون قطعات پرفورمنس نیز این خودرو از نظر بصری جالب توجه تر از مدل کنونی است.

شایعات بیان می‌دارند که پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری در مدل پایه‌ی کمری نصب خواهد شد اما برای مصرف سوخت بهتر از چرخه‌ی آتکینسون استفاده خواهد کرد. مدل جدید به لطف استفاده از پلتفرم TGNA وزن کمتری خواهد داشت. این پلتفرم در جدیدترین نسل پریوس نیز بکار رفته است. ظاهر پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری جدیدی نیز قابل سفارش خواهد بود. در نهایت انتظار می‌رود که نسخه‌ی هیبریدی نیز ارائه شود. در حال حاضر معلوم نیست که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر نیز در نسل بعدی وجود خواهد داشت یا خیر.

toyota camry race car nascar
Toyota camry race car nascar
انتظار می‌رود که این خودرو در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و با عنوان مدل ۲۰۱۸ فروخته شود. شاید این خودرو در نیمه اول سال بعد و در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکای شمالی معرفی شود.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    بهترین ماشین تویوتا و البت سلطان سدان میدسایز اقتصادی در تمام دنیا…

    من با چشم کمری دیدم که 900 هزارتا کار کرده بود تو 8 سال. حرفی نمی ماند دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (302 ديدگاه)

    این طور که بنده از تصاویرمتوجه شدم ؛جلو پنجره اش تقریبا شبیه کمری های دو نسل قبل (مدل ۲۰۰۷) شده.البته منظورم چراغ ها و حاشیه های لوگو تویوتا با تلفیقی از طراحی دوکی شکل جدید تویوتا ولکسس
    و خلطوط جانبی بدنه شبیه bmw سری ۵.
    و عقبش شبیه تویوتا آوالون
    طراحی اینه هاش جالبه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (302 ديدگاه)

    به نظر من اسپویلر روی گلگیر عقب ساختگی ودر نمونه بدون پوشش وجود نخواهد داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این ماشین، همیشه عالی بوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حميد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    فنی خیلی خوبی داره منتهی طراحی باید گیرا تَر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سپنتا

    ۱۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اتومبیلی با قیمت25.700دلار(کلاس پایه)و ارزش و کارایی چندینو چند برابر . اتاقی بی صدا .گیربکس انگار مغز انسان رو میفهمه چی میخواد. واز کم اصحلاکی و بقیه مزایا که خودتون دوستان دیگه استادید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمید

    ۱۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بعید میدونم این یه کمری باشه..فک میکنم لکسوس isf یا esf باشه.البته اگه محور جلو باشه دیگه نمی تونه لکسوس isf باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا