تویوتا

فیس‌لیفت تویوتا GT86 در دام جاسوسان

تویوتا مراحل آزمایش مخفیانه فیس‌لیفت GT86 را شروع کرده و طبق معمول همانند سایر خودروهای مستتر GT86 هم در دام عکاسان افتاد.

Toyota GT86 facelift spied
Toyota GT86 facelift spied
با توجه به گزارش‌ها، متأسفانه خبری از یک موتور توربو نیست و تویوتا تجدیدنظر مدل آینده GT86 را فقط به چند ترفند شیک محدود کرده است. در این مدل ورودی هوای سپر جلو عریض‌تر شده و در عوض از ارتفاع آن کاسته شده است و همچنین چراغ‌های جلو به‌احتمال‌زیاد از ویژگی‌های گرافیکی جدید بهره‌مند خواهند شد.

Toyota GT86 facelift spied
Toyota GT86 facelift spied
تغییرات قیمت عقب هم، شامل بازنگری در سپر و همچنین چراغ‌ها می‌شود به‌علاوه این‌که یک اسپویلر برجسته‌تر نیز قرار داده شده است.

به‌احتمال زیاد تویوتا چند ترفند کوچک هم در طراحی کابین، در دستور کار دارد، اما تویوتا در به‌روزرسانی‌های متعدد GT86 تاکنون هیچ تغییر قابل‌توجهی در مقایسه با مدلی که اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد اعمال نکرده است.

Toyota GT86 facelift spied
Toyota GT86 facelift spied
در زیر کاپوت از همان موتور تخت بوکسور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر استفاده شده است. کسانی که یک GT86 عضلانی‌تر به همراه توربوشارژ می‌خواهند بهتر است یک سری به محصولات aftermarkets بزنند.

Toyota GT86 facelift spied
Toyota GT86 facelift spied
ما برای اولین بار یک نگاه اجمالی به مدل ۲۰۱۷ انداختیم و باید تا انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتر، منتظر بمانیم. تویوتا پیش‌تر اعلام کرده بود که نسل دوم GT86 درراه است و با توجه به آخرین شایعات نسل بعدی بر پایه مزدا MX-5 ساخته خواهد شد و از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با سیستم KERS قدرت می‌گیرد، پس بنابراین باید برای بعد از سال ۲۰۱۷ منتظر رونمایی آن باشیم.

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    تویوتا جان داداش حالا چی میشد یکم قدرتشم بیشتر میکردی؟
    البته به من ربطی نداره ها چون من اینو نمیتونم بخرم
    موندم وقتی با ال نود دستی میکشم اینقد حال میکنم با این دریفت بزنم چی میشه (-:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    تویوتا…منکه عاشقتم
    فقط یکم قدرتش بیشتربود خوب ترمیشد که البته شایدم همین قدرت مناسبش باشه والا من مهندس شرکت تویوتا نیستم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید جهرمی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3686 ديدگاه)

    حیف GT 86 که اونطوری ک شایستش بود ازش استقبال نشد.
    کسی تجره روندنش رو داره؟
    شما باشین تویوتا رو انتخاب میکنین یا جنسیس کوپه 2 لیتری رو؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فواد

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (291 ديدگاه)

      اگه اهل غااااااان غان هستی جنسیس ولی اگه کیفیت بهتر و هندلینگ بهتری GT. کلا لامصب خیلی استیلش خاصه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سجاد

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (203 ديدگاه)

      آقا نوید gt86 به نظرم اصلا با جنسیس قابل قیاس نیست
      پختگی و بی عیب بودن طراحی و کیفیت کار تویوتا کاملا محسوسه .. در حالی که جنسیس مثل سایر محصولات هیوندای ، هنوز به اون درجه از پختگی محصولات تویوتا نرسیده
      ضمن اینکه تویوتا اصطحلاک ـش در دراز مدت خیلی خیلی کمتر از کره ای های عزیزه

      به هر صورت من که خودم GT86 رو تو این سگمنت و تو این رده ی قیمتی ، با هیچ چیز عوض نمیکنم
      به قول آقا فواد ، همون استیل و ابهتش خیلی بالاتر از جنسیس کوپه ست ….
      خصوصاً اگه اسپویلر بلند هم داشته باشه ………….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. shahab

      ۱۷ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      تویوتا
      ببین دوست عزیز سیستم تعلیق و هندلینگ خیلی مهمه
      این ماشین موتور باکسر داره تا بتونه مرکزثقلش به زمین نزدیکتر باشه رانندگی بااین لذت بخش تره دضمن این ماشین با کمک سوبارو تولید شهده و موتورو پلت فرمش با BRZ مشترکه
      اگه تویوتا از توربو استفاده نمیکنه خاطر اینه ک نمیخواد اصطحلاکشو ببره بالا تا خریداران رو ب خرج بندازه
      http://www.netcarshow.com/subaru/2015-brz_sti_performance_concept/1024×768/wallpaper_03.htm

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Archi KHAN

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    اینکه همون gt86 قبلیِ
    اما همونم انصافا خیلی خوشگل و عالیِ
    حس خوبی داشتم ، سوارش شدم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    به هر حال، تویوتا در کل داره یه تکونی به محصولاتش میده، هر چند این روند خیلی سریع نیست، اما داره یه کارهایی میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali ayat

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    سوار شدم برای منی که هرماشینی راضیم نمیکرد خوب بود با دنده دستیش خیلی حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Mr.shahmir

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    این ماشین بینظیره !
    پدال لطفا خبرای مربوط به gt86 رو دنبال کن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حالا یکی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    به نظر من که واقعا شتاب صفر تا صدش افتضاحه
    وقتی سوبارو فارستر با اون جثه صفر تا صدش 6.5 ثانیه باشه این ماشین با شتاب 7.8 ثانیه.ای افتضاحه
    چیزی نیست جز یک تویوتای دو در و شکل اسپرت که خب نسبت به ماشینای دور و برش قیمتش بد نیست و حد اقل اینکه تویوتا هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohammad 7

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    جای شکی نیست که تویتا اگه بخواد میتونه از موتور توربوشارژ استفاده کنه، اما ساخت تویتا جی تی فلفسه خودشو داره، تویتا این ماشینو واسه جوونای عشق اسپرت که نمیتونن از پس خرج اصطحلاک بقیه ماشینای اسپرت در بیان زده، و موتور قوی تر نمیزنه چون نمیخواد این موتور رو به حاشیه ببره، توی مهندسی این موتور دو لیتری باکسر تونسته197 اسب بگیره، بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حالا یکی

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    جناب mohammad7 موتور این ماشین تنفس طبیعی نیست توربو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا