تویوتا

معرفی تویوتا راو4 Adventure جدید

تویوتا نسخه‌ای جدید از مدل محبوب راو ۴ را با نام Adventure معرفی کرده است. این خودرو مناسب خانواده‌های جوانی است که نیازمند خودرویی با استایل خشن و ارتفاع سواری بالا بوده و می‌خواهند کمی ماجراجویی هم بکنند.

toyota-rav4-adventure-chicago-11
راو۴ Adventure که در دو نسخه‌ی دیفرانسیل جلو (به همراه دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک) و یا سیستم چهارچرخ محرک (کنترل گشتاور دینامیک) در دسترس بوده از پکیج Tow Prep به‌صورت استاندارد بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این خودرو می‌توان به رادیاتور ارتقا یافته و خنک‌کننده‌های بهتر روغن و مایع گیربکس و همچنین ارتفاع سواری بالاتر خودرو اشاره کرد.

toyota-rav4-adventure-chicago-4
راو۴ Adventure به‌صورت استاندارد با سیستم کنترل نوسان تریلر، کنترل دستیار حرکت در تپه و TSS-P عرضه می‌شود.

toyota-rav4-adventure-chicago-14
در میان برجسته‌ترین تغییرات ظاهری خودرو می‌توان به قوس‌های چرخ‌های بزرگ، رینگ‌های ۱۸ اینچی ۵ پره‌ی مشکی، گاردهای کم ارتفاع‌تر بدنه، چراغ‌های جلوی مشکی، مه شکن‌های مشکی، ریل‌های سقف و نشان‌های Adventure اشاره کرد. تویوتا راو۴ Adventure را می‌توان با رنگ‌های مشکی، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و یک رنگ کاملاً جدید به نام صدفی Ruby Flare سفارش داد.

toyota-rav4-adventure-chicago-8
اما داخل کابین این خودرو شاهد پانل‌های منحصربه‌فرد، اهرم دنده‌ی چرمی، خروجی ۱۲۰ ولتی در محفظه بار، محافظت‌کننده‌های رکاب Ruby Flare و کف‌پوش‌های تمام فصل با نشان Ruby Flare اشاره کرد.

toyota-rav4-adventure-chicago-9
تویوتا همچنین ویژگی‌های اضافه‌تر را بری مدل‌های معین راو۴ ۲۰۱۸ تدارک دیده است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از صندلی‌های جلویی گرم شونده و برقی، غربیلک فرمان گرم شونده، ضد یخ برف‌پاک‌کن.

تویوتا راو۴ Adventure از ماه سپتامبر سال جاری در نمایندگی‌های شرکت در دسترس خواهد بود.

toyota-rav4-adventure-chicago-6

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (59 ديدگاه)

    احترام تویوتا سرجاش، ولی واسه آفرود راو4 یکم زیادی سوسوله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehran

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      دوست عزیز این بی نوا هم ادعای افرود بودن نکرده لاستیکاشو ببین، فقط گفته من یکم ادونچرم.اکثر اس یو وی های سبک ژاپنی یه نسخه ادونچر دارن مسه میتسو اوتلندر و ای اس ایکس و نیسان ترانو که همون برادر دوقلو( رنو داستر) هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. datsun

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (3478 ديدگاه)

      خود کمپانی هم ادعایی رو آفرودش نداره
      مثلاً ما بیایم بگیم نیسان جوک چون شاسی بلنده باید آفرودش خوب باشه خوب معلومه که از پسش بر نمیاید چون واسه آفرود ساخته نشده ،اینا شاسی بلند های شهری اند که ادای شاسی بلند های واقعی رو در میارن فقط همین ،
      شاسی بلند واقعی یعنی لندکروز و پاترول که بااون سایز بزرگشون سواری و آفرود فوق العاده ی رو به نمایش میزارن،
      ببخشید دوستان که زیر کامنت اول جواب دادم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ace

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      به نظر من اتفاقا برای آفرود های سبک مثل زمین های خاکی ، شیب ها و سربالایی های تند، سنگلاخ و … بسیار هم مناسبه.
      آفرود داریم تا آفرود.
      برای هر منطقه ای ماشینی خاص به درد میخوره
      من با استفاده از لغت آفرود برای Rav4 مشکلی ندارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حميد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    رینگهای مشکی با رنگ بدنه مشکی ، عجب جیگری میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فقط تویوتا و هوندا

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (571 ديدگاه)

    دوستان به نظرتون طراحی داخلی راو 4 چطوره؟ زیادی سادست یا نه همین سادگی نقطه قوتشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. Matin

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (233 ديدگاه)

    از این نسل راو ۴ خوشم نمی یاد بنظرم چراغ های جلوش بیش از حد کوچیکه منتظرم ببینم بعد کمری توی راو ۴ طراحیه شجاعانه می بینیم یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رسول

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اکثر شاسی بلند ھا البتہ با سایز تایر بالای ۲۲۵امکان افرود دارن اما ماشین ھای مثل راو باید کمی تغییرات انجام بشہ کہ آمادہ کہ یہ افرود سواری بشن کلا این سبک از اس یو وی ھا اینطورین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. TRX

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (316 ديدگاه)

    هرچقدر زبان طراحی نیسان روز به روز محشر میشه تویوتا….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا