تویوتا

نسل چهارم روفور در حال تست

تویوتا روفور سال آینده تغییرات قابل توجهی را بخود خواهد دید تا کمی از چهره قدیمی و خسته کننده خود فاصله بگیرد. تصاویر مخفیانه ای که از روفور در حال تست گرفته شده و همچنین تصاویری که مجله ایتالیایی Quattroroute از این خودرو رندر کرده، چهره ای اسپرت و جوان پسند از این SUV کوچک تویوتا به نمایش می گذارند.

تصاویر مخفی از خودروی استتار شده راو 4
تصاویر مخفی از خودروی استتار شده راو ۴
نسل سوم و حال حاظر تویوتا روفور (RAV4) از سال ۲۰۰۵ تاکنون تولید می شود که نشان دهنده پایداری طرح آن در میان انبوه موجهای جدید طراحی است. شایعات همچنین از حذف ردیف سوم صندلیها خبر می دهند زیرا در رقبایی مثل هوندا CR-V و فورد اسکیپ این صندلیها وجود ندارند.

تصاویر رندر شده راو4 توسط مجله Quattroroute
تصاویر رندر شده راو۴ توسط مجله Quattroroute
نسل چهارم از مدلهای فعلی اندکی بزرگتر هم می باشد. همچنین هشت موتور از جمله موتور چهار سیلندر ۱۷۸ اسبی و شش سیلندر ۲۶۸ اسبی و شش سیستم انتقال نیرو هم برای آن قابل انتخاب خواهند بود. رونمایی و فروش روفور جدید برای اوایل سال ۲۰۱۳ پیش بینی می شود.

تصاویر رندر شده راو4 توسط مجله Quattroroute
تصاویر رندر شده RAV4 توسط مجله Quattroroute

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ناصر

    ۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (191 ديدگاه)

    نسبت به نسلای قبلیش خیلی زیباترو تهاجمی تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیرمحمذ

    ۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    والا من که دوست نداشتم فکر کنم هم بقیه هم همین طور باشند نه معلومه قیافه داره نه امکانات پس خوب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیرمحمذ

    ۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    اما هر جی باشه جسیارت نشه از این فرقون ها و لگن که تو ایرانه بهتره جان مادرتون کسایی که توی کار ماشینند بیانند یه کاری بکنیم اینا جمع بشند و گمرک آزاد بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ALI

      ۱ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      موافقم باهات بد جور

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. javad

    ۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    بچه ها به نظر من باید به صورت سراسری جو مطبوعات و رسانه های کشور را به موضوع فاجعه وار خودرو بکشیم،باید کاری انجام بشه که عموم مردم از این عقب موندگی مصیبت بار آگاه بشن،همه باید از سطح بالای کیفیت و امکانات و طراحیهای ماندگار مطلع بشن که دیگه خودروسازهای خودمون نتونن این گاریها رو به مردم ساده ای که چندان اطلاعی از بازار جهانی ندارن قالب کنن و ثروتمندان کشور نیز با پرداخت قیمت شوپر اسپرتها و سوپر لوکسهای دنیا سوار مرسدس و بی ام دبلیو نشن. ما مردم ایران وقتی فهمیدیم انرژی هسته ای چقدر خوبه تبدیل به یک خواسته ی سراسری شد،حتی در روستاها، باید درمورد خودرو هم اطلاع رسانی بشه.به خدا هیچ کس از پیشرفت کشورش ناراحت نمیشه ولی با این فضای بی رقیب کمتر کسی به فکر خلاقیت و پیشرفت میافته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (155 ديدگاه)

      وقتی مردم مجبورن اطلاع رسانی هیچ فایدهای نداره، تازه چیزی که همه می دونن چه نیاز به اطلاع رسانی؟!
      الان همه از جوان و پیر و با سواد و بی سواد می دونن پراید و ماشین های دیگه ی سایپا و ایران خودرو اینقدر نمی ارزه، ولی وقتی چاره ی دیگه ای نیست چه کار میشه کرد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. galardo

    ۲ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    داداش من اینا خودشون نمیخوان واسه مردمشون خدمتکنن. شما خودت یه بار سمند صادراتئ سوار شو ببین چقدر با سمند داخل کشور فرق داره (دو کیسه هوا -کاتالیست اگزوز-تلویزیونهاى بالشى پشت سر راننده -نرمى و امکان مانور بیشتر و …..)داداش من اگه ایران بخواد میتونه برترین خودروساز دنیا بشه ولى نمیخواد و خودروسازها فقط به سوددهى خودشون فکر میکنند (ایرانخودرو یکى از شرکتهاى پولدار و پرسودده دنیاست حالا کی میاد سود خودشو به خاطر رضایت مشترى و من و تو به باد فنا بده ) .خود آمریکا میدونى چند تریلیارد قرض از اون کشور و بانکها داره و لى با این حال بهترین خودروساز دنیاست پس اگه ایران بخواد بهتر از اینم میتونه باشه. 3000میلیارد برداشتن بردن آخ نگفت میدونى با 3000میلیارد چندتا شرکت خودروسازى میشد خرید.
    داداش من. اینم بدون که اطلاع رسانى هم میشه ولى وقتى مجبوریم پراید سوارشیم اطلاع رسانى به چه دردى میخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علا

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      جنابgalardo به این جمله شما :((داداش من اگه ایران بخواد میتونه برترین خودروساز دنیا بشه ولى نمیخواد))هر قدر فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. امیرحسین

    ۲ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    salam az nazar man in machine bishtar yek sedan hast na suv

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. fdg

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علی12

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    خوبه اما مثل پرادو2012 نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، به خضوض تویوتا و نیسان

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      داداش من پرادو اصلا کلاسش suv عه ، ولی راو4 کراس اووره ها

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا