تویوتانیسان

نیسان پاترول در برابر تویوتا لندکروزر

در این مطلب قصد داریم که بین نیسان پاترول ST-L با شروع قیمت ۸۲,۲۰۰ دلار و تویوتا لندکروزر ۲۰۰GXL با شروع قیمت از ۸۴,۴۹۰ دلار، مقایسه‌ای داشته باشیم. این شاسی بلندهای گران قیمت و معروف ژاپنی، سالهاست که همآوردی پایاپای دارند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

2014 Nissan Patrol
۲۰۱۴ Nissan Patrol

امکانات

پاترول ST-L در تریم مخمل خود، دارای ۸ صندلی است. در داخل کابین این خودرو امکاناتی چون اتصال بلوتوث گوشی موبایل، سیستم صوتی همراه با یک هارددیسک، پوشش چرمی چرخ فرمان همراه با کنترل حرکتی و سیستم صوتی، تنظیم اتوماتیک صندلی راننده، کنترل هوای سه‌گانه وجود دارد. در مقابل، در کابین لندکروزر بر جنبه‌های کاربردی تأکید شده است. چرخ‌های ۱۷ اینچی از آلیاژ آلومینیوم، تریم کتان، سیستم کنترل هوای دوگانه با دریچه‌های عقب، شیشه‌های اتوماتیک درها، سیستم صوتی USB/MP3 با ۶ اسپیکر، اتصال بلوتوث گوشی موبایل و صفحه نمایش لمسی راهبری ماهواره‌ای، از جمله امکانات تویوتا لندکروزر هستند. در مجموع باید امتیازات بیشتری را در این بخش به پاترول داد.

TOYOTA Land Cruiser 200GXL
TOYOTA Land Cruiser 200GXL

تکنولوژی

در نیسان پاترول، سیستم گیربکس ۷ دنده اتوماتیک استفاده شده است که با دیفرانسیل هوشمند چهارچرخ متحرک همراه است که در مواقع لزوم، نیروی بیشتری را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. موتور ۵/۶ لیتری V8 پاترول، ۳۹۹ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و در همین‌حال، دارای یک صدای گوش‌نواز است. این موتور در کنار وزن ۲/۶ تُنی که خودرو دارد، باعث شده تا نیسان پاترول در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف بالای ۱۴/۵ لیتر داشته باشد. امّا موتور دیزل V8 با توربوی دوقلو در تویوتا لندکروز ۲۶۱ اسب‌بخار قدرت دارد، ولی با گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متری خود از نیسان پاترول جلو می‌زند. همچنین مصرف سوخت بهتری در تویوتا لندکروزر شاهد هستیم. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰/۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند. در تویوتا لندکروزر از سیستم دیفرانسیل چهارچرخ متحرک استفاده شده که همراه با سیستم گیربکس ۶ دنده اتوماتیک است. همچنین سیستم کنترل حرکت در سرعت‌های پایین خارج از جاده و دستیار چرخش در شعاع‌های کم، به کمک راننده تویوتا لندکروزر می‌آید. در این بخش هر دو خودرو امتیازات مساوی را کسب می کنند.

طراحی

با ظرافت‌های کم به کار رفته در طراحی بدنه پاترول، این خودرو نمونه‌ای از یک خودروی خانواده نیسان است؛ ولی در همین حال، فضای داخل کابین، بزرگ و جادار است. هر شخص بزرگ‌سال می‌تواند در هر کدام از ردیف‌های صندلی پاترول بنشیند. تریم مخمل را که کنار بگذاریم، کیفیت کابین مناسب است. کارهای زیادی می‌توان با این دسته خودروها انجام داد، ولی باید قبول کرد که تویوتا لندکروزر، ظاهر زُمخت‌تری نسبت به نیسان پاترول دارد. فضای کابین تویوتا لندکروزر نیز مناسب است و مواد به کار رفته در کابین، حداقل نسبت به «مخمل» نیسان کمتر شک برانگیز هستند. همچنین ردیف سوم صندلی‌ها کارآیی خود را می‌تواند داشته باشد. با این‌حال، فضای حمل وسایل نیسان پاترول بزرگ‌تر است. با وجود سلیق ای بودن طراحی، بیشتر نظرات روی لندکروزر بود.

ایمنی

برای نیسان پاترول، کیسه هوای دوگانه در جلو، کناری و دیواره در نظر گرفته شده است؛ با این حال، برخلاف تویوتا لندکروزر، آن‌طور که گفته می‌شود، این کیسه‌های هوا تا عقب کابین ادامه ندارند. سیستم کنترل کشش و پایداری، حسگرهای پارکینگ جلو و عقب، دوربین نمای عقب، استارت سراشیبی و کنترل شیب از دیگر امکانات ایمنی نیسان پاترول هستند که نسخه کامل Ti-L وجود دارند. تویوتا لندکروز نیز دارای امکانات ایمنی چون ترمزهای ضدّقفل و سیستم کنترل کشش و پایداری است. سیستم دیفرانسیل تمام‌وقت و تمام‌چرخ نیز چسبندگی مناسبی را در شرایط گوناگون برای لندکروزر فراهم می‌آورد. برتری اندک برای پاترول.

سواری

پاترول جدید، سواری مناسبی دارد. این خودرو، جثه بزرگی دارد و در جاده، احساس خوبی منتقل می‌کند. با این حال، کنترل فرمان که در سرعت‌های پایین، بسیار راحت است، با افزایش سرعت، حالت مبهمی پیدا می‌کند. سیستم دیفرانسیل هوشمند چهارچرخ به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کند. موتور V8 نیز می‌تواند نگاه همگان را به‌خصوص در شهر، به خود جلب کند. در مقابل، جثه لندکروز اندکی کوچک‌تر است و بنابراین نسبت به پاترول، فرمان‌پذیری بهتری دارد. تویوتا لندکروزر، یک خودروی با وقار است و موتور توربوی V8 پیشرانه بسیار خوبی برای آن فراهم می‌کند. در کابین رول فرمان پلاستیکی، اندکی ناامید کننده است؛ امّا عملکرد آن در خارج از جاده، آن را از لحاظ سواری نسبت به نیسان پاترول متمایز می‌کند. در اینجا لندکروزر کمی بیشتر امتیاز می گیرد.

نظر نهایی

تویوتا لندکروزر در سال ۲۰۱۲، سه برابر نیسان پاترول فروش داشته است. همچنین، بسیاری از لندکروزرها، دیزل بوده‌اند و بنابراین، نیسان جدید نتوانسته در بازار حضوری مناسب داشته باشد. با این حال، اگر یک موتور V8 بنزینی را ترجیح می‌دهید، باید به نیسان پاترول بیشتر علاقه داشته باشید؛ امّا لندکروزر گزینه مناسب‌تری است. در این بررسی مجموع امتیازات پاترول ۱۷ و لندکروزر ۱۸ می باشد. انتخاب شما کدام یک است؟
[polldaddy poll=7945718]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰۵ دیدگاه‌ها

  1. saied

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    قشنگ بود ! دست نویسنده درد نکنه :) ولی لندکروز یه چیزه دیگست .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      بچه من در دوتا پست قبلی هم نوشتم ولی پدال نگذاشت که ثبت بشه .

      من همین امروز با خبر شدم که مادر گرامی دوست عزیزمان ((( زیگما ))) به

      رحمت خدا رفته .

      در هار حال از خداوند بزرگ و متعال شادی روح و امرزیده شدن ایشان را

      خواستارم .

      آمین .

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. خاوری مزراتی

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        زیگماجان تسلیت منو بپذیر.. از صمیم قلب باهات همدردم و از خدای متعال میخام مادر عزیزتو در جایگاه ابدیش بهشت شاد و جاودان بداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        خدا رحمتشون کنه ، بقای عمر شما و عزیزانتون باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. junior (فقط ایران – فقط تیبا (بی ریخت ایرانی))

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (130 ديدگاه)

        زیگما جان از صمیم قلبم متاسف شدم. خدا ایشون رو مورد رحمت خودش قرار بده. برای شما و خونواده هم آرزوی صبر و آرامش می کنم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. SAEED

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (197 ديدگاه)

          سلام.
          آقا تسلیت میگم!خدا رحمت کنه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Ehsan

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    از طراحی داخلی پاترول بیشتر خوشم اومد انتخاب بینشون خیلی سخته ولی درکل لندکروزر

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. رضا 2272

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (186 ديدگاه)

      پاترول خیلی خوبه، ولی لندکروزر فوق العادست..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. آرش

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (193 ديدگاه)

    به نظر من هیچ کدوم.با 82000$ میشه کادیلاک اسکالید 2015 خرید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نیما

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (276 ديدگاه)

    من با این پول مرسدس بنز GL class میخرم . 100 برابر بهتر از این دوه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      در این که بهتره شکی نیست . ولی فکر نکنم هم قیمت اینها باشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیما

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (276 ديدگاه)

        میلاد جان هست . فک کنم GL 450 تو همین رنج قیمت باشه . خدایی من نمیدونم چرا به من منفی دادن اخه کی میاد بنزو ول کنه بیاد این ها رو بخره :)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . نیما جان من نمیدونستم .

          ولی غصه ی منفی هارو نخور . فعلا که فروش بنز جی ال از

          لکسس ال ایکس 570 هم بیشتره . از همه لحاظ بهتر از

          اون مدل لکسسه . ولی خب مدل های دیگر لکسس از بنز فروش

          بیشتری دارند .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سینا

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          منفی ها دلیل داره خب عزیز مقایسه بین دو خودرو آف روده شما میگی بنز جی ال که بیشتر یه اس یو وی لوکس به حساب میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          سینا جان زمانیکه مرسدس بنز قصد تولید و معرفی مرسدس

          بنز GL را کرد ، قرار بود جایگزین مرسدس بنز G کلاس بشه

          و G کلاس از گردونه ی تولید حذف بشه . ولی با مخالفت

          هواداران . کارشناسان و …. مواجه شد . پس نگو که

          این ماشین افرود خوبی نداره !!!!!!

          این ماشینو از نظر لوکس بودن و افرود با کاملترین

          مدل رنجروور مقایسه کردند ، (( البته مدل GL63 . نه

          GL65 که دوازده سیلندره )) فقط از نظر وزن و مصرف

          سوخت کم اورد . اگرنه در باقی ایتم ها ، پا به پای

          رنجروور می امد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. امیرحسین

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (239 ديدگاه)

      درود به غیرتت

      من که دوست دارم 6&6 بگیرم

      فقط Mercedes Benz

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. bahram

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      حتی اگر GL class رو هم قیمت باشه در مقایسه استحلاک ماشین ( البته اگر افررود باز باشی)ژاپن یه چیزه دیگست.
      ولی اگر دنباله لوکس بودنی بنز یه چیزه دیگه ی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. هادی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    من رو کامیون چند تا از این پاترولهارو دیدم. به نظرم از لندکروز خوشکلتره ولی انتخاب بینشون سخته….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. دانشجو مملکت

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (113 ديدگاه)

    (اگر من این همه پول داشته باشم) واقعا ادم دیوانه می کنه که کدام رابخرم البته اگر خارج از ایران زندگی می کردم شرایط زندگی در ایران با کشور های مثل امریکا یا ژاپن و یا اروپای تفاوت داره به چند دلیل زیر ما یک شاسی بلند را انتخاب می کنیم
    1 همه تورا مهندس بدان
    2 از ارتفا بلندتر مردم ببینیم
    3 مردم تورا جز پولدارها حساب کن
    4 بالا بردن کلاس
    5 چهر زیبا ماشین
    6 نرسیدن دست بچه دستفروش سر چهار راه بشیشه ماشین
    و غیره
    اما بنظر شخصی من لند کروزر بهتره چون مصرف کمتر دار وما که ماشین در جاده سختی نمی بریم که این همه توان لازم داشته باشیم و برای ایران بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      کدوم مهندس واقعیه که الان سوار شاسی بلند های گرون قیمت بشه؟؟
      بیا من مهندسم
      شاسی بلندم کو؟
      کو؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. دانشجو مملکت

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (113 ديدگاه)

        من نگفتم که همه مهندسین پشت یک ماشین شاسی بلند میشین ولی بعضی ها هستن با پول پدرش یک ماشین شاسی بلند می گرن با پوز مهندسی داخل شهر می چرخن دوختر سوار ماشینشان می کن که اون مهندسی شان از دانشگاه ازاد با پول پدرش گرفته

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        دوستان اواتار زیگما واقعیه .

        زیگما جان تسلیت میگم . امیدوارم که روحشون شاد باشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مک میسل

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        زیگما جان تسلیت.ایشالله غم اخرت باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. زیگما

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    بیا اینم یه مقایسه
    کشتین مارو
    مسعود مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      تو برنامه من بود که این مقایسه را بنویسم . ولی حالا دیگه اقا مسعود از

      ما زرنگ تر بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امیرحسین

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (239 ديدگاه)

      خدایش بیامرزد

      ما چند وقت نبودیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        شرایط سختیه
        ممنون از همه که به فکر من بودید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. خاوری مزراتی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    آخرش دوستمون به آرزوش رسید فک کنم

    آزمایش خوبی بود… بنظرم نیسان خودرو خوبیه و خیلی کمترازحد لیاقتش دیده شده گرچه در برابر بزرگان بازار از جمله لندکروز قطعا کم میاره اما گاهی تفاوت خوبه… نیسان پاترول خودروی متفاوتیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمدرضا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    درود بر همه دوستان
    ن طراحی داخلی پاترول رو واقعا میپسندم..جایی برای لند کروز نگذاشته… طراحی بیرونیشم که سلیقه ای هست و من بازم پاترول رو انتخاب میکنم چون لااقل مثل لندکروز زیاد نیست و جذابه چون جدید تره تو ایران …
    ولی من اگر اینقدر پول داشتم عمرا باهاش میرفم توی جاده خاکی …. حاضر بودم پیاده بشم پیاده برم بالای کوه ولی ماشین چند صد میلیونیمو نبرم که خط روش بیفته یا ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      شما پول داشته باش. مطمئنم دیگه اینا رو نمیگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. مهدی ف

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    چه ابهتی دارند هر دوتاشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    پدال درست می بینم؟؟؟؟؟ بالاخره مقایسشو گذاشتی ایول هووورا دمت گرم ، ولی نامردی کردی بازم ، لندکروز 5.7 لیتر ، 381 اسب بخار قدرت داره ولی مدل 265 اسب بخاریش رو گذاشتی ، به هر حال ممنون ، برتری لندکروز نسبت به پاترول از اولش هم معلوم بود ، بخصوص تو طراحی و گشتاور و فروش ، تویوتا لندکروز از نظر من بهترین شاسی بلند فول سایز جهانه و حتی از LX570 هم بنظر من بهتره ، اصالت 60 ساله ی لندکروز ، قدرت عالی ، مصرف بهبود یافته نسبت به نسل های قبل و … همه و همه باعث موفقیت این خودرو بوده ، هرچند پاترول هم عالیه و من عاشق طراحی داخلشم … ماشین فقط ژاپنی و آلمانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . افرین محمد . خوشم اومد از جمله ی اخرت .

      پاترول به جز رنگ نقره اییش ، همه رنگاش خوبه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. رضا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    من که هردو رو برمیدارم نوبتی سوار میشم………..!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیر

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (332 ديدگاه)

    اونا کجای دنیان و ما کجا ما هنوز تصورمون از نیسان پاترول همون پاترول های دو در و چهار در 20 سال پیش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hero

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    درود بر غولهای ژاپنی
    هر دو سلطان آفرود هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. کریم دیزل

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ضمن تشکر از مقاله مفیدتان به نظر من اگر طراحی و امکانات مدنظر باشه نیسان پاترول و اگر قدرت و آفرود مد نظر باشه لندکروز اما از نظر کیفیت ساخت هر 2 برابرند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. انزو

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    آخه وقتی رنج روور اووک 42 هزار دلاره رو چ حسابی باید نزدیک به 2برابر قیمت اینو خرید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! اصن bmw x6 میخره ملت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    کسی بخوا کم هزینه بکنه . بهترین شاسی بلندها همین پاترول و لندکروز هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    اقا قیمت اینا به دلار استرالیا حساب شده وحدود500000دلار امریکاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      برادر من چرا جوک میگی. میدونی 500 هزار دلار به پول ما چند میشه؟؟؟؟؟؟؟
      میشه 1.5 میلیارد تومن ینی یه لندکرویزر بدون حساب مالیات و عوارض و…
      1.5 میلیارد تومن تو ایران قیمتشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (378 ديدگاه)

        منظورشون 50 هزار بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مهدی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (14 ديدگاه)

      تصحیح میکنم50000 دلار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. داوود

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (131 ديدگاه)

    خیلی شده، کلیپ های پاترول رو نگاه کنم و از عکساش لذت ببرم…
    اما نمیدونم چه حسیه که لندکروزه، خیلی تو دل برو تره…
    چراشو نمیدونم!!!
    جمله دوستانو کامل کنم که، در زمینه مهندسی خودرو … ماشین فقط ژاپنی و آلمانی و لاغیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. امید

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    جفتشون عالی هستن من لندکروز رو میپسندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. NASSY

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    من طراحی نیسان یه جورایی خاص و توو دل برو تره:)
    از نظر امکانات هم حرف نداره( دوستم 2013 شو داره)
    نیسان نصب به تویوتا بلندتر و سواریش بهتره(نظر شخصیه(چون سوار شدم))

    اما تویوتا لندکروزر یکم با ابهت تره و بهن تر به نظر میادز

    در کل جفتشون خوبن
    اما نیسان به طراحی جدیدش حسابی فروش داشته(توو کشوری که من زندگی میکنم همه رو اوردن به نیسان(قیمت+امکانات+سواری خوب)
    در ضمن طراحی نیسان جوانا می پسنندن(شیشه هارو کامل مات کنی ,محشر میشه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. NASSY

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    طراحی داخل نیسان خیلی بهتر از تویوتاس !!!!!!
    داشبورد,فرمون,دنده, …. نیسان حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. hosseindark

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    مگه پاترول جدیده تو ایران وارد شده؟
    اگه شده ایشالا 400 سال بعد یکیشو میخرم…!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. احسان(احسان سابق)

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    کلا این کلاس ماشین واسم جذاب نیست اما اگر بخوام یکی انتخاب کنم کادیلاک اسکالید رو برمیدارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. امیر

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    یعنی اگه طراحی داخلی تویوتا مثل نیسان به روز بشه دیگه حرف نداره آقا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    باید بریم بمیریم بخدا…نگاه کنید تعرفه جدید رو چطور گذاشتن…
    مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی برای خودروهای سواری بنزینی با حجم موتور زیر 2000 سیسی معادل 40 درصد و با حجم موتور از 2000 تا 2500 سیسی معادل 55 درصد و بالای 2500 سیسی نیز 75 درصد تعیین شده است. همچنین مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی برای خودروهای سواری دیزل با حجم موتور 2500 سیسی 32 درصد و با حجم موتور بالای 2500 سیسی معادل 55 درصد است. بر این اساس مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی اجزا و مجموعهها برای تولید خودرو و موتورسیکلت برقی و هیبریدی نیز معادل چهار درصد در نظر گرفته شده است. سال گذشته خودروهای زیر 2500 سیسی با تعرفه 40 درصد و خودروهای بالای 2500 سیسی با تعرفه 75 درصد وارد کشور میشدند.
    شک نکنید دوستان داخلی ها هم گرون میشن…افغانی ها و عراقی ها و ….وضعشون از ما بهتره
    عقده ای شدیم پیر شدیم بخاطر یک مشت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Mohammad

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظرم مصرف لندکروز برای یه موتور v8 عالیه. تازه توربو هم هست . سمند با موتو 1800cc ده لیتر میسوزونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (56 ديدگاه)

      موتورای دیزل بیش تر شون توربو هستند.
      با وجود تنفر شدیدم از سمند ولی مقایسه ی شما بسیار ناعادلانه هست که مصرف دیزل رو با بنزین مقایسه می کنید.(سمند هم مصرفش با رانندگی جهان سومی(توام با غرور ملی!) عددی هست که گفتین وگرنه با یک رانندگی معقول بیش تر از 8.6 لیتر نخواهد سوزوند)
      بعد هم دود دیزل که به مشامتون بخوره دیگه سخت برین طرفش.خیلی بد بو و پایدار هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. ali persis

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    فقط نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. junior (فقط ایران – فقط تیبا (بی ریخت ایرانی))

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (130 ديدگاه)

    فکر می کنم برتری نسبی با لندکروز باشه، اما با توجه به اینکه خصوصا تو ایران زیاده یه کم قیافش تکراری شده من پاترول رو ترجیح میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    زیگما جان تسلیت می گم.
    لندکروز بهتره پاترول شتابو مصرفش افتضاحه با پراید میشه گرفتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (56 ديدگاه)

      بهتر بود اول یه نگاهی به تصاویر می انداختی تا پاترولای تو ایران رو با لندکروز مدل روز مقایسه نکنی!
      پاترول 8 سیلندرش لندکروز8 سیلندر بنزینی رو می ذاره لا بغلشو می ره این که دیگه دیزل هست.
      مصرف سوخت لندکروز 8 بنزینی از پاترول بدتر نباشه مطمئن باش بهتر هم نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        مطمئنی؟؟؟؟؟ لندکروز 8 سیلندر بنزینی : 5.7 لیتر موتور ، 8 سیلندر خورجینی ، 383 اسب بخار ، 7.3 ثانیه شتاب 0 تا 100

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. میلاد

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (56 ديدگاه)

          ویدئو های کورس این دو تا ماشین هست.نیسان خیلی راحت از پس لندکروز8 بنزینی بر میاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۲۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          مدرک؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. میلاد

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (56 ديدگاه)

          می گم ویدئوش هست خوب برو ببین تو یوتوب.
          سواد تایپ که داری؟

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا