تویوتا

نگاهی به تویوتا توندرا ۱۹۷۴ ادیشن مدل ۲۰۱۴

پیکاپ‌های تویوتا وقتی به بازارهای جهانی معرفی شدند که اولین بار تویوتا استوت (Stout) در سال ۱۹۶۴ در امریکا به فروش رسید. استوت یک خودروی بزرگ و آرامش‌بخش بود که یک بادگیر مشابه پیکاپ‌های قدیمی شورولت داشت. کابین این خودرو نیز انگار از جنگ جهانی بازگشته بود. ۵۰ سال پس از آن، تویوتا توندرا مدل ۲۰۱۴، یک پیکاپ بزرگ، پیش روی ما قرار گرفته است؛ خودرویی که قرار است با بزرگانی از فورد، داج و جنرال‌موتورز در کلاس خود، رقابت داشته باشد.

2014 Toyota Tundra 1794 Edition
۲۰۱۴ Toyota Tundra 1794 Edition

بهترین کسی که می‌تواند کاملاً قابلیت‌های یک پیکاپ از تویوتا را مورد بررسی قرار دهد و آن‌ها را موشکافانه، نقد کند، یک هوادار دوآتشه پیکاپ‌های فورد یا جنرال‌موتورز است. تویوتا توندرای جدید، یکی از تأثیرگذارترین کِشنده‌هایی است که تویوتا تا به حال ساخته است و با عنوان ۱۷۹۴ ادیشن به بازار عرضه شده است. خودرویی که در این بررسی مورد استفاده قرار گرفت، از یک موتور ۵/۷ لیتری V8 استفاده می‌کرد که باعث می‌شد این پیکاپ سایز بزرگ، با قدرت در جاده حرکت کرده و هیچ مشکلی در عبور از راه‌های کوهستانی نداشته باشد. در واقع، برای طرفدارهای متعصّب فورد یا جنرال موتورز، این‌که یک پیکاپ فول‌سایز از تویوتا آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد، کار بسیار سختی است. با این حال، قدرت توندرای جدید در کوهستان و راحتی و آرامش موجود در داخل کابین آن، حتماً این دسته از افراد را هم شگفت‌زده خواهد کرد. به‌علاوه این‌که در توندرا، فضای زیادی نیز برای پاها در صندلی‌های جلو و عقب در نظر گرفته شده است.

2014 Toyota Tundra 1794 Edition
۲۰۱۴ Toyota Tundra 1794 Edition

«تدارکات مزرعه» عنوانی است که به تویوتا توندرا ۱۷۹۴ ادیشن داده شده است. زیبایی این عنوان در تقابل و رقابت با دیگر رقیبان است که عنوان‌های مشابهی دارند (از جمله «سلطان مزرعه»ی فورد و «قوچ» کرایسلر). تویوتا با این‌گونه اقدامات، قصد دارد تا بازار پیکاپ‌های بزرگ را از زیر سلطه شرکت‌هایی ماند فورد، جنرال‌موتورز و داج، خارج کند؛ کاری که با عرضه‌ی تویوتا تاندرای ۲۰۱۴، بیشترین نمود را داشته است.

2014 Toyota Tundra 1794 Edition dashboard
۲۰۱۴ Toyota Tundra 1794 Edition dashboard

در تریم استاندارد تویوتا توندرا، تجهیزات مناسبی ارائه شده، ولی ۱۷۹۴ ادیشن تمام تجهیزاتی را که در یک پیکاپ انتظار دارید، با خود دارد. کابین تویوتا توندرا، کاملاً ویژگی‌های یک کابین زیبا و منظم را دارا است. تریم چرم قهوه‌ای با کیفیت مناسب و طرح‌های ملایم به همراه استفاده از چرم جیر، مانند هر پیکاپ دیگری، شرایطی مناسب و راحت برای راننده و سرنشینان پدید آورده است.

موتور ۵/۷ لیتری V8، قدرتی به اندازه ۳۸۱ اسب‌بخار دارد و گشتاوری به مقدار ۵۴۳/۷ نیوتن‌متر تولید می‌کند و در همین حال، می‌تواند از چند نوع سوخت (بنزین یا اتانول ۸۵ درصد) استفاده کند. خودرویی که برای تست استفاده شد، قیمت تمام‌شده‌ای به اندازه ۴۹ هزار و ۷۱۵ دلار داشت که سیستم دیفرانسیل چهارچرخ، بخش بارگیر ۱/۶۵ متری با دیواره‌های دولایه، چرخ‌های بزرگتر طرح کروم ۲۰ اینچی، مونیتور پارکینگ با هشدار عبور ترافیک، از جمله امکانات این خودرو بودند. همچنین مدل تست به تجهیزاتی مانند گرم‌کننده و جریان هوا در صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی پرمیوم JBL مجهز شده بود.

در تویوتا توندرای ۱۷۹۴ ادیشن، تغییراتی در شاسی انجام شده و بر این اساس، مقاومت بیشتری در برابر لرزش‌ها پیدا کرده است. بنابراین فرمان‌پذیری خودرو بهتر شده و صدای بیرون و نویز، کاهش یافته است. کابین مدل ۲۰۱۴، آسایش و راحتی بیشتری برای راننده درنظر گرفته است. دسترسی به ابزارها و قابلیت دید آن‌ها ساده‌تر شده و یک صفحه نمایش اطلاعات نیز اضافه شده است. همچنین سیستم بلوتوث و دوربین‌های نمای عقب به صورت استاندارد در تویوتا توندرا عرضه می‌شوند. سپرهای جلو و عقب به طرح جدید سه‌تکه درآمده‌اند که برای چنین پیکاپی و استفاده‌هایی که از آن می‌شود، واقعاً فکر خوبی بوده است. همچنین آینه‌ها و چراغ‌های عقب تا حدودی شکل آیرودینامیک گرفته‌اند و این موضوع به پایداری خودرو کمک خواهد کرد. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”61174″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۳ دیدگاه‌ها

  1. PEUGEOT

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه و تویوتا همه چیز رو در نظر گرفته حتی طراحی ماشین شبیه پیکاپ های آمریکایی هست ولی به همین راحتی نمی تونه فروش پیکاپ های فول سایز رو از جنرال موتور و فورد بگیره چون اونا سالهاست که تخصص ساخت چنین ماشین هایی رو دارن.
    P E U G E O T

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hrf

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    افرین ب تویوتا. واقعا جسارت میخواد ساخت چنین وانتی برای رقابت با فورد و … اونم تو خاک خودشون. یه جورایی وانت لندکروز هست. زنده باد تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hrf

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    ولی امریکا سلطان این جور ماشیناس من اونارو هنوز بیشتر قبول دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      اینطوری که شما میگی به نظر من درست نیست باید محصول رو سوار شد بد نظر داد
      تویوتا از لحاظ تکنولوژی هیچ چیز کم نداره فقط باید بازار رو جهت بده به سمت خودش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. 50-GTR

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    GREAT

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. SALAR

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (377 ديدگاه)

    موفقیت…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    واقعا که همه چی تمومه.تنها شرکتی که میتونه با آمریکایی ها در این مورد رقابت کنه فقط تویوتاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کافر مقدس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    تندرارو بره بازار آمریکا ساختن ولی فروش آنچنانی نداره اونجا!

    خودشونم گفتن چهره ش رو از داج الهام گرفتن . . . .

    دنیا یعنی آمریکا آمریکا یعنی دنیا . . . . . ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. پژو rcz

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    طراحی ودیزاین قشنگی داره تویوتا ماشین سازه بزرگیه ولی خیلی از طراحیه امریکایی کمک گرفته
    ولی در کل زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کافر مقدس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    ملت این جیپ ــــــــــه رنگش عوض میشه!!!!!!!

    http://www.aparat.com/v/NZFvE

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. sajad

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    این ماشین واقعا عالیه این ماشین با این قدرت با موتورv8کوه وجاده رو میخوره وقیافش نسبت به بقیه بهتره ولی ماشین فورد هیکل خیلی خیلی بزرگی داره اکر از کنار فورد ردشی میفهمی چه ابهتی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    خوبه ولی باز من امریکایی ها رو ترجیح میدم! مخصوصا فورد و دوج!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. jawad

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    شاید بتوان گفت از همه نظر همسطتح پیکاپهای فول سایز امریکایی باشه برتری امریکایها به سابقه وتعصب مشتریها روی برند میباشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. saeids

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    بی دردسرترین ماشین دنیا تویوتاست
    اینو تو خاک آمریکا هم 20 ساله که ثابت کرده
    آمار فروشش بهترین دلیله

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      شما مطمئنی بی دردسر ترین بنده؟؟؟

      اگر هستش چرا رکورد دار فراخوان در دنیاست؟؟؟

      چرا از سال 2008 تا 2012 رکورد دار فراخوان در نیاست؟؟؟

      یعنی 4 سال متوالی .

      اینم لینکاش . قابل توجه کسانی که پدال رو قبول ندارند و میگویند که

      جانب داری میکند :

      http://www.hamshahrionline.ir/details/199584

      http://www.hamshahrionline.ir/details/232672

      http://www.hamshahrionline.ir/details/199655

      http://www.hamshahrionline.ir/details/217526

      http://www.hamshahrionline.ir/details/195855

      http://www.hamshahrionline.ir/details/118884

      منابع دیگر :

      http://khabarkhodro.com/Detail.asp?id=199784

      http://bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=38564

      http://www.bultannews.com/fa/news/177739/

      تویوتا فقط از سال 2009 تا 2011 ((((( 10 میلیون خودرو را به خاطر

      نقص در پدال گاز و سر خوردن زیر پایی فراخوان داده )))))

      http://www.asrekhodro.com/fa/page/39727/%D9%86%D9%82%D8%B5+%D9%81%D9%86%DB%8C+%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7+%DA%A9%D9%85%D8%B1%DB%8C+%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF.html

      بعدشم تویوتا حتی حاضر نیست که طراحیه عقب لکسس LX570 را با لندکروز

      تفاوت فاحش قرار بدهد . همینطور مدل GX 460 خودرا با پرادو .

      همچنین یک سر اگزوز استیل برای لکسس RX350 .

      در ضمن خیلی ضایع است که تویوتا کمری جدید در سال 2007 معرفی میشود و

      چند سال بعد با تغییر ناچیز رنگ در چراغ های عقب و تغییر جلوپنجره

      عنوان فیس لیفت را میگیرد .

      مدل 2013 هم که نسل جدید بود ((( نه فیس لیف ))) شباهت بسیار زیادی به

      مدل قبلی داشت . طوری که مدیر تویوتا خودش اعتراف میکند و میگوید :

      این نسل کمری زیاد مورد پسند مشتربان نیست و سریعا در حال تغییر است .

      فراخوان بیشتر = دقت کمتر . کیفیت کمتر .

      فراخوان کمتر = دقت بیشتر . کیفیت بهتر .

      موفق باشید .

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sami

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (57 ديدگاه)

        سلام میلاد جان
        شما از با کلاسهای پدالی.. سلامت باشی

        فراخوانهای تویوتا یکی از موارد با کلاس بودن تویوتاست و عین خدمات بهینه به مشتریان هست
        واسه همینم امسال هم رکورد دار فروش دنیا شد

        من یه کمری 2008 دارم که عین … ازش کار می کشم و کلا فقط 3 – 4 بار فقط تعویض روغن کردم. یعنی حدودا هر 2 سال یک بار !!!

        راحتی اتاقش تکون نخورده

        من هم آلمانی ها رو دوست دارم ولی به لحاظ کمی استهلاک تویوتا یه چیز دیگه هست

        تا نداشته باشی نمی دونی

        ضمنا کره ای ها که در برابرش افتضاح ان (در مقایسه با مال اقوامم می گم)

        بدرود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          با این تفاسیر ، کمپانی هایی که کمتر فراخوان دارند ،

          بی کلاس هستند؟؟؟

          ایا تمام مردم دنیا اینطور فکر میکنند ؟؟؟

          چرا نمیخواهی قبول کنی ؟؟؟

          فهمیدم . من تعصب دارم .

          من غرب زده ام .

          شماها همه منطقی و واقع بین هستید .

          کاملا مشخصه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. 50-GTR

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (493 ديدگاه)

        فعلا که بهترینه تو کیفیت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          در مورد کیفیت. دیگر همه میدانند تویوتا در کیفیت بهترین نیست! بهترین منبع هم جی دی پاور هست که تویوتا رو در ردیف ششمین خودروسازی پرکیفیت دنیا قرار داده و خودروساز های فراوان دیگری از نظر کیفیت بهتر از تویوتا هستند!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. 50-GTR

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (493 ديدگاه)

          toyota best

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. زیگما

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        جالب است میلاد.اشخاصی که با مفهوم “فراخوان” آشنایی ندارند و فراخوان رو نشانه کلاس میدونن میان و نظر میدن!البته حق دارند نظر بدهند.ولی دیگران را نباید “عقده ای” یا “ایراد گیر” در نظر بگیرند جون واقعیت را میگویند!
        حالا چرا از مفهوم فراخوان خبر ندارید و آن را نشانه باکلاس بودن میپندارید؟چون فکر میکنید در واقع فراخوان امری است که خودروساز خودش و با تصمیم خودش برای رفع ایراد موجود اعلام میکند! در صورتی که این غلط است.در واقع در کشور های پیشرفته سازمان های دولتی امنیت جاده و ترابری این ایراد هارا کشف میکنند و خودروساز را ملزم میکنند تا فراخوان دهد وگرنه مانند آنچه در سال 2011 برای تویوتا پیش آمد و با وجود ایراد و هشدار آن سازمان فراخوان نداد، جریمه سنگینی میشوند!گاهی نیز خودروساز زود تر از سازمان های نظارتی از مشکل با خبر میشود و فراخوان میدهد.پس همان گونه که می بینید فراخوان چیزی نیست که هر خودروسازی دلش خواست بدهد یا دلش نخواست ندهد! بلکه یک موضوعی است که اجباری است .یعنی اگر سازمان مربوطه در اروپا یا امریکا متوجه ایراد بشود خودروساز را “مجبور”به فراخوان میکند! و اگر خودروساز کم کاری کند در رفع ایراد، به شدت تنبیه می شود. پس میلاد درست می گوید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (29 ديدگاه)

          پس ما باید در نظر داشته باشیم که علم بهتر از ثروت می باشد و باید درس بخوانیم تا بتوانیم به جامعه خود خدمت کنیم. این بود انشاء من.
          (زیگما اینم ادامه انشات)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          بله صحبت را منحرف کنید. ساده ترین روش برای فرار از پاسخ به طرف مقابل است.تلاش خود را بکنید. حتما موفق می شوید!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Zonda R

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          یه کم برایه هم احترام قایل باشیم
          البته من از بحث لذت میبرم
          اما نه بحث متعصبانه
          اومدیم یه کم.اطلاعات بدست بیاریمو تفریح کنیم با عشقمون
          نه دعوا نه افراط

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. حمید

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (23 ديدگاه)

        من نمیدونم این بابا چه پدرکشتگی با ژاپنیا داره
        با توجه به آواتارش مشخصه از کجا داره میسوزه
        آلمان شاید بتونه تو بعضی چیزا از ژاپن با کیفیتر بسازه اما هیچ وقت نمیتونه مثل ژاپن جنس باکیفیت با قیمت معقول بسازه
        حالا شما هی بیا بقیه رو چیز فرض کن اونایی که نزدیک به ده میلیون تویوتا خریدن اندازه تو نمی فهمیدن!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          حمید جان من از چیزی نمیسوزم .

          من طرفدار ژاپن هستم . تا جایی که هنوز ارزو به دل

          موندم که سوار یک کرونا ، کریسیدا و کروان بشم .

          تمام حرف من اینه که تویوتا ، تویوتای سابق نیست .

          بعدشم المان خیلی هم خوب میتونه ماشین ارزان بزنه .

          نمونش فولکس واگن .

          همه منو تعصبی میدانند و میخوانند ، ولی این شماها

          هستید که تعصب دارید .

          چرا نمیخواهید قبول کنید که یک خودروساز در عرض 3

          سال 10 میلیون خودروی خودش را فراخوان میکند؟؟

          پرفروش بودن بودن به چه قیمت ؟؟؟؟

          اول بودن به چه قیمت ؟؟؟

          اگر فولکس همین شرایط تویوتا را داشت ، همین هارو

          میگفتید؟؟؟

          کاربر پدال به نام ((( رهگذر ))) میاد میگه من حرف

          های زیگمارو بیشتر از مقالات جهت داره مجله ماشین

          قبول دارم . کسی منکر اطلاعات بالای زیگما نیست .

          ولی تهمت زدن به قدیمیترین نشریه ی ایران هم درست

          نیست .

          مجله ماشین اینقدر اعتبار داره که مدیر فروش جنرال

          موتورز ، برای این مجله مقاله مینویسد تا در مجله

          چاپ شود.

          برید در مورد اقای انصاری فرد که یکی از نویسنده های

          مجله ماشین است ، تحقیق کنید و ببینید ایشون چه سمت

          هایی در مخابرات امریکا و مدیریت مادیران داشته .

          که الان واردکننده ی کامیون های رنو در ایران است .

          معلومه که چیزی نخوانده .

          اقا بهزاد که میگه امار مجله غلطه .

          برای متوجه شدن این بحث ها ، به پست ( تویوتا و

          راهبرد های صنعت خودرو ) بروید و کامنت های دو صفحه

          ی انرا بخوانید .

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. 50-GTR

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (493 ديدگاه)

          ماشین فراخوان شده لگن هر کشوری می ارزه به 100 تا ماشینه صفره تولید داخل— اینجا ایرانه بیشتره مردم پژو پراید سوارن– در ضمن اینایی که میگن کره ای آشغاله هر چی باشه از داخلی بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. AMIN

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (121 ديدگاه)

        فقط یه سوال میپرسم از فقط آلمان فقط بنز…
        چرا با این همه فراخوان باز تویوتا پرفروشترینه؟ خواهشا همینو با منطق جواب بده و خودتو ثابت کن؟ یا مشتری ها ببخشید نافهمن یا اینکه نه واقعا کیفیت و توجه به مشتری باعث فروش بالاست…
        اینو از هر فروشنده ماشینی سوال کنی تو خود ایران بهت میگه چه برندی بی دردسر و کم هزینه و چه برندی پر هزینه…
        تست تویوتا هایلوکس رو ببین که جرمی(فردی نسبتا متعصب و رک گو) با این همه تجربه در پایان سفرش به قطب شمال گفت من به این خودرو ایمان دارم…
        از تویوتا و رنجروور استفاده کردم درسته رنجروور ماشین لوکس تر و مجهز تریه ولی واقعا خرابی این ماشین آدمو عاجز میکنه ولی تویوتا و در کل ژاپنی ها واقعا مرگ ندارن و تو یه سفر واقعا مطمین هستی که جات نمیذارن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          امین جان پرفروش بودن دلیل بر بهتر بودن نیست .

          یکی از عواملش ، مدل های زیاده .

          همونطور که بقیه دوستان میگن ، اگر ماشین امریکایی وارد

          بشه کسی به ماشین المانی نگاه نمیکنه ، منم همینو به

          شما میگم که تازمانی که فولکس وارد ایران نشده ،

          نمیتونی بگی که همه ی فروشنده ها میگن فقط تویوتا .

          هرچند که مقایسه ی ماشین های المانی با امریکایی

          کاملا اشتباهه . یعنی فقط مدلهای کادیلاک و لینکلن

          قابل رقابت با المانی ها هستند ، هم از نظر کیفیت و

          هم از نظر قیمت .

          بعدشم پرابد اینهمه کشته میده ، ولی پرفروش ترینه .

          پس چون پرفروشه ، بهتره؟؟؟

          در ضمن تو برنامه ی تاپ گیر وقتی بنز اس 500 نسل

          قدیم و تست میکنه ، میگه موتور هشت سیلندر این بنز

          از تویوتا ((( پریوس بهتره ))) چون هم کاملتر

          میسوزونه و هم زود تر از پریوس استاندارد TUV المانو

          گرفته .

          موفق باشی .

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اگر خواستی بگو لینکشو بذارم .

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. AMIN

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (121 ديدگاه)

          پر فروش بودن تو یه بازار آزاد و بدون محدودیت مثل آمریکا یا اروپا و اسیا منظورمه عزیزم…
          واقعا چطور میتونی یه مثال نغض مثل پراید رو تو ایران که محدودیت ورود خودرو داره بافروش تویوتا تو تمام دنیا مقایسه کنی؟ فکر نمیکردم اینجور ساده جوابمو بدی…
          عزیزم مقایسه بنز اس 500 با پریوس کاملا اشتباهه… تو داری روی تعصباتت ماشین 150 هزاردلاری رو با ماشین 30 هزار دلاری مقایسه میکنی… مشکل ما همینه که فقط میخوایم برنده باشیم حالا به هر قیمتی شده…
          خودتم توی مجله ماشین میتونی ببینی که توی تست خودروهای هیبریدی ب ام و و ائودی و اینفینیتی رتبه نخست اینفینیتی بود…

          موافقم 0
          مخالفم 0
      6. سام*

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (218 ديدگاه)

        میلاد جان خیلی اروم میگم عصبانی نشی.به قول شما تویوتا 4 سال تمام کمر همت بسته بوده که به مردم جهان خودرو معیوب بده و هر سال هم عنوان پر فروشترین خودرو جهانو یدک میکشه.حال نتیجه منطقی
        1.مردم دنیا کلا ادمهای کم عقلی هستند(بلا نسبت شما)که هر سال خودرویی که سال قبل خیلی خراب میشده میخریدند و نمیرفتن تو کلاس مد نظرشون از یک کمپانی دیگه خرید کنند.
        2.میلاد روی خودروهای المانی متعصب هست و باید یک مقدار واقع بین باشه.
        یکجای دیگه هم گفته بودم تعصب چیز بدیه.وضع کشور خودمونو نگاه کن دلیل عمدش داشتن تعصبات بیهوده هستش.من خودم میگم من عاشق خودرو ژاپنی خصوصا تویوتا هستم ولی بین لکسوس ls460 و بنز sکلاس چشم بسته میگم بنز.البته اگه پولم به بنز برسه.اینو میگم که متوجه باشی من خودم تعصب به خرج نمیدم.باید واقعیتو قبول کنیم.در حال حاضر بهترین خودروها با کمترین قیمتهای ممکن از در کارخونه تویوتا میان بیرون.در ضمن این شرکت با برند لکسوس بازار لوکس سوارها هم از مید سایز تا فول سایز تحت کنترل داره.
        اینده خودروسازی جهان وابسته به خودروهای هیبریدی و برقی هستش و فعلا نقش اول تو این بازار با فاصله قابل توجه در دستان تویوتا هستش.
        پس بیاید به شرکتی که اینهمه به فکر مردم هستش و مشتری مداری بزرگترین افتخارش هست احترام بذاریم.صد البته فولکس واگن و جنرال موتورز و گروه رنو نیسان هم از این قاعده مستثنی نیستند وبنز و bmw هم که سرامد مهندسی و تکنولوژی خودروسازی جهان هستند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          سام عزیز حرف شما درسته .

          این درسته که تویوتا در جهان پر فروشه ، ولی این را هم

          ببین که فولکس واگن در چین و امریکا بیشتر از تویوتا

          میفروشه . این کشور ها جزو مهمترین بازار های هر

          خودروساز است .

          بعدشم اینکه تهمین تویوتا و لکسس در ایران به فروش

          میروند ، اما فولکس حتی حاضر نیست که به ایران یک

          نگاه بکند . تا جایی که قبل از پروژه ال 90 خبر

          هرگونه همکاری با ایران را تکذیب کرد و حتی در این

          همایشی که چند هفته ی پیش در برج میلاد برگذار شد ،

          حاضر نشد . ایا برای خودروسازی که سودای بزرگترین

          خودروساز جهان را در سر میپروراند ، حضور در چنین

          بازار بکری واجب نیست؟؟؟

          پس نمیخواد که به هر قیمتی بزرگترین بشه .

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فرشید

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (25 ديدگاه)

          میلاد جان
          کجا داری میری داداش؟؟؟؟
          شما رو متهم میکنند به تعصب بیجا ناراحت میشی
          بعد برای دفاع از خودت سعی میکنی یه جواب منطقی بدی مثلا میگی پراید چون پر فروش هست دلیل نمیشه که یهترین باشه
          یعنی شما علت پر فروش بودن پراید رو که بحاطر سیاست مسولین و تنها خودروی ارزان قیمت ایران است یعنی در محدوده قیمتی خودش رقیب ندارد و به همین علت عموم مردم چاره ای جز خرید ان ندارند متوجی نمیشی که اون رو با پر فروش بودن محصول تویوتا مقایسه میکنی بعدش در اوج ناپختگی و تعصب میگی چون پر فروش بودن پراید دلیل کیفیت اون نیست بنابراین پر فروش بودن تویوتا هم دلیلی بز کیفیت اون نمیشه
          جالبه
          در کمال منطق ثابت کردی حقیقتا بین گوزن و شقیقه ارتباط بوده و ما خبر نداشتیم

          دوم اینکه جدا خجالت نکشیدی که سر خوردن زیر پایی رو که تویوتا براش فراخوان داده جزو نقایص و ایرادات اوردی
          دیگه هر کور. و کچلی میدونه که فراخوان به هر دلیلی اگه جدا جنبه علمی و ایمنی داشته باشه در مورد سر خوردن زیر پایی فراخوان دادن لااقل نود و نه درصدش جنبه تیلیغات داره
          مثلا اینکه کلی هزینه تبلیغات در رسانه ها بده میاد یه فراخوان میده که به علت سر خوردن زیر پایی ماشین ها رو بیارید نمایندگی
          این خودش در ذهن خریدار و هر کسی که این رو میشنوه صدبار بیشتر از تبلیغات اثر داره
          اشکال اینجاست که تویوتا حساب ادمهایی مثل شما رو نکرده بود
          موفق باشید

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. VAHID JINPACHI

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    قابل توجه کسانی که میگن {تویوتا بد تر از دیروز}..!!!!!!!!!!!!

    تویوتا. رحمت به شیری که خوردی………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      میلاد جان
      من از سال 80
      مجله ماشینو می گیرم
      البته اخیرا خیلی پوچ شده بود و باهاش تا این ماه قهر بودم ولی بعد از 4 ماه دوباره گرفتمش
      من برای زحماتی مسیولین این مجله می کشن احترام قایلم ولی دیگه جدیدا خیلی کپی پیست میکنن
      ولی قلم اقای کیوان بنی هاشمی رو دوست دارم و همچنین عقایدشو
      و مسیح فرزانرو
      ولی بخاطر تحریم ها و با مشقت بازم کاغذ گلاسیه مجلرو حفظ کردن و این خودش احسنت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. محمدرضا

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    تویوتا یه اصالتی رو وارد ماشیناش داره می کنه
    اینم فک کنم یکی از بهترین ها باشه
    البته نمی تونه با فورد و جی ام خیلی خوب مقاومت کنه
    چون آمریکاییا نمیان اینو بخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    یه وانت کامل و بی نقص. از هر نظر بیشترین کارآیی رو داره واقعا زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. زیگما

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    نسل پیش این خودرو با احترام شکست رو پذیرفت(سیستم تعلیق افتضاح و مشکلات زیاد در قسمت بار داشت)
    فروش این یک هفتم وانت های سری اف فورد!یک پنجم سیلورادو و یک دوم وانت های رم! شکست سنگین تر از این در بازاری که رقیب درش اینقدر کمه !
    در ضمن کاش در مورد مصرف افتضاحش هم مینوشتید تا تویوتا باز ها بفهمن چقدر پر مصرف هست…..موتور 5.7 لیتری از 7 سال پیش تا الان هیچ آپدیتی نشده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    انتظارتواز یک وانت فول سایز با موتور 5.7 لیتری اینه که مثل یه هیبرید کم بسوزونه؟؟؟میزان مصرف واسه ی یه وانت فول سایز اصلا چیز مهمی نیست … تو هم هروقت میبینی ماشین ایرادی نداره میای میگی نسل قبلیش سیستم تعلیقش افتضاح بود…تو خودت توندرا سوار شدی مگه که میگی؟؟؟نسل قبلیش هر ایرادی هم داشته باشه دیگه نمیتونی به نسل جدید ربطش بدی ..ایراد بنی اسراییلی میگیری بیخودی…یاد آوری میکنم که این وانت تونست شاتل رو با همین موتور پر مصرفش بکسل کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      بله! البته کشیدن شاتل توسط تندرا فقط یک تبلیغ بود! و جالب است بدانید شورلت سیلورادو میتواند 12 هزار پوند را تریلر کند در حالی که تندرای جدید 10200 پوند را میتواند یدک بکشد! و این کاملا نشان میدهد که چقدر تویوتا در این زمینه عقب است.
      مصرف :موتور 5.7 لیتری این خودرو با 380 اسب بخار به طور میانگین 15.5 لیتر در صد کیلومتر میسوزونه.در حالی که موتور 6.2 لیتری سیلورادو 420 اسب بخار قدرت دارد و مصرفی برابر با 13 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد که تفاوت قابل توجهی است.موتور شورلت در حالی که 40 اسب بخار بیشتر دارد مصرف کمتری دارد!جالب نیست؟
      پس می بینید که من ایراد بی دلیل نمی گیرم و دلیل وجود دارد برای نظر هایم. تویوتا برای این موتور باید فقط بیشتری میذاشت منتهی تندرای قبلی از بس بیخود بود باید زود اپدیتش میکرد تا بازار رو از دست نده….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. محمد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    زیگما جان تا وقتی سوارش نشدی نباید در موردش قضاوت کنی شاید این نسل جدید از نسل قبل بهتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      من این خودرو رو تست کردم.problem?
      به این میگویند”پاسخ به روش خودش!”

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    خیلی عالی کار کرده . همین که ریسکش رو کرده خودش کلی هست .

    ولی جلوپنجره بیش از خد بزرگ است ، طوری که چراغ های جلو خیلی کنار رفته .

    داشبوردشم شبیه پرادو است .

    ولی وانت فقط امریکا .

    موتور فقط ژاپن .

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mory

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (418 ديدگاه)

      سدان هم فقط آلمان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (58 ديدگاه)

      آقا میلاد
      پس چرا هرساله فروشش به ویژه توی امریکا و کانادا و روسیه و استرالیا و افریقا رکورد می زنه

      با این استدلال عجیب شما پس پژو 405 که آتیش می گرفت و فراخوان نشد بیشترین دقت رو داشت!!!!!!!! از شما بعید بود

      چون تویوتا.. تویوتاس و توی هر موفقیتی رکورد داره.. شما که آمارو بهتر می دونی

      سبز ترین- با ارزش ترین برند- پر فروشترین- کم استهلاک ترین و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود. درسته که رکورد میزنه ولی ازون ور هم فراخوان داره .

        رکود دار فراخوان در دنیاست ؟؟؟

        چرا فولکس واگن نداره؟؟؟

        پرفروش ترین برند ها در چین که بزرگترین کشور سازنده ی دنیاست

        از المان بود .

        فولکس واگن گلف ، در ژاپن خودروی سال 2013 انتخاب شد .

        چرا ژاپنی ها نشدند ؟؟ اونم تو خاک خودشون ؟؟؟

        http://www.asrekhodro.com/fa/page/39112/%D9%81%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%B3+%D9%88%D8%A7%DA%AF%D9%86+%D8%AA%D8%A7+2014+%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%D8%A7%D9%86++%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

        http://www.asrekhodro.com/fa/page/39193/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C+%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86.html

        http://www.asrekhodro.com/fa/page/39382/%D8%A7%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7+%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88+%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%2B%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.html

        http://www.asrekhodro.com/fa/page/39417/%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82+%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3.html#ad-image-0

        http://www.asrekhodro.com/fa/page/39727/%D9%86%D9%82%D8%B5+%D9%81%D9%86%DB%8C+%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7+%DA%A9%D9%85%D8%B1%DB%8C+%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF.html

        http://www.pedal.ir/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7/%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7/

        به این لینک ها یک نگاهی بنداز .

        بهترین خودروهای لوکس در چین المانی ها بودند .

        برای اینکه باورت بشه برو به لینک های بالا .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    زیگما من نمیدونم تو که انقدر میفهمی چرا حداقل تو مملکت خودمون برای عیب یابی خودروها ازت استفاده نمی کنند، تو اگه انقد که میگی سرت میشد الان نباید اینجا نظر میدادی باید نظراتتو شرکت های بزرگ خودرو سازی رو هوا می بردند. همچین در مورد ماشین های شرکت های غول دنیا نظر می دی که انگار داری در مورد تیبا و پراید و ماشینای چینی حرف میزنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      بنده در تیم طراحی و ساخت فورد اف 150 مدل 2015 بودم.پس حق اظهار نظر دارم! اینم پاسخ به روش خودت! problem?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sami

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (57 ديدگاه)

        زیگما جان … چند مدت خوب شده بودی انگار دوباره داری تعطیل می شی

        تویوتا بهترین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. Saied

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عالیه! یه جورایی کم کم داره زنگ خطر میشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Saied

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    اگه به من بود اینو انتخاب میکردم! چون با این ماشینا که دیگه پز نمیدن که پول بیشتری بدی؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. 50-GTR

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    ماشین آلمانی یا امریکایی تغییر قیافه نده میشه اصالت —— اما ژآپنی یا کره ای نده میگید قیافش تکراریه بس کنید بابا اگه شما ها تعصب دارید ما هم داریم حالا تا صبح بیایید بگید…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      کسی همچین حرفی نزد .

      کسی صحبت طراحی نکرد .

      اگر پورشه تغییر چهره نمیده ، 60 ساله که با همون قیافه است .

      ولی ایا کمری 2005 با 2007 یکی است ؟؟؟

      یا از همون نسل اول قیافشو حفظ کرده که بگیم کمری اصالت داره؟؟؟

      ولی لندکروز اصالت داره .

      اف جی کروزر اصالت داره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        میلاد اف جی در یک نسل تولید شده.میشه بگی اصالت رو در ماشینی که فقط در یک تولید شده از کجا دیدی؟نکنه تویوتا امضای خاصی داره که ما نمی دونستیم؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          میدونم که برای یک نسل بود .

          ولی طراحیش شبیه تویوتاهای قدیمی بود .

          به خاطر همین گفتم .

          زیگما یک مشت میزنم زیر چونتا…….

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
  25. 50-GTR

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    چیزی به اسمه اصالت مسخرس — شما با مدل مو 10 سال پیش فرق وسط با شلوار سمبادی لی که 10 نفر توش جا میشن الان میری بیرون … خواب نه دیگه؟؟؟؟ باید تغییر کنه قیافش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    بعضی ها جوری اظهار نظر می کنن که انگار تمام مهندسای تویوتا یه سری خنگند که نشستند با 4 تا حلبی یه اسباب بازی ساختند، اعتماد به نفس بعضی از ماها خیلی زیاده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. بهزاد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    میلاد جان شما تمام رخدادهارو از عینک خودت میبینی.
    طبق ادعای شما vw مثل تویوتا نمیاد بر اساس سلیقه کشورها ماشینی تولید کنه و آوانسیس که مختص اروپا هست رو نوعی دستمال اندازی میپندارید! اشکالی نداره ولی میتونی به سایت فروش vw چین سری بزنی و توجیحی از مدلهای:
    santana vista , magotan , gran lavida , و همچنین مدلهای پاسات و … که طولشون بیشتره نسبت به بازارهای دیگه دلیلی بیاری و عدم عرضه ی اونها در سایر کشورها؟
    نویسنده ی مجله ماشین به قول از مدیران vw با فروش 800 هزار vw و 200 هزار آئودی نوشته پرفروشترین شرکت خارجی در آمریکا بوده! در حالی که این عدد برای 2013 کاملا دروغه و به فرض محال اگر درست باشه یعنی ایشان ندیده که تویوتا بیش از 2 میلیون و هوندا بیش از 1.5 و نیسان هم 1.250 تو این بازار فروش داشته؟! که ادعای پرفروشترین میکنه.
    در مورد لکسوس و لندکروز هم شما بزارید به حساب اینکه این طرح چراغ به دیده اونها زیبا و پر ابهته و نیازی نبود که تغییرش بدهند همانطور که به دید طراحان مرسدس اس کلاس اونقدری زیبا هست که طرح کوچک شدشو به عنوان c کلاس جدید روانه ی بازار کنند.
    کمری 2007 با 2013 متفاوته ولی شما این دو را به یک شکل تجسم میکنید. دوست گرامی الان شما یک قطعه ی ظاهری مثل سپر و گلگیر و چراغ ها و شیشه ها و… یا قطعات داخلی مثل داشبورد و نشانگرها و… رو از 2007 بردار بگو به 2013 وصلش کنند اگر امکانش بود بنده از شما معذرت خواهی میکنم.
    موسسه ی aceee امریکا به تازگی لیستی از کم مصرف ترین و پر مصرف ترین خودرو های 2014 رو اعلام کرده که دیدنش خالی از لطف نیست:
    http://www.greenercars.org/highlights.htm
    http://www.greenercars.org/highlights_meanest.htm
    در بین کم مصرفترین ها تویوتا پریوس بهترین امتیاز و در بخش پرمصرف ترین ها دوج رم2500 بدترین خودرو(مصرف سوخت) تولیدی هست.
    طبق چندین تحلیل از توندرا کارشناسان عملکرد موتور و گیربکس این خودرو را بسیار آرام و متین گزارش کرده اند و کیفیت مواد کابین رو بسیار دلپذیر و این همون هدفیه که بر طبق اصول مهندسی تویوتا ساخته شده و خبرها حاکی از افزایش تولید این خودرو برای پوشش نیاز مشتریان هست که مدیران تویوتا رو از آنچه پیش بینی کرده بودند متعجب کرده و این دنباله ی همان مکتب تویوتا هست که آرام آرام برای خودش بازار امنی ایجاد خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین ، تویوتا ، Let's Go Places

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      ممنون عزیز مطلب خیلی به جا و درستی بود.
      .
      .
      خوشم میاد طرفداران تویوتا و ژاپن خیلی با ارامش و اعتماد به نفس بحث میکنن. افرین
      برعکسش بقیه دوستان همچین بحث میکنن که میخوان طرفداران ژاپن رو بزنن زمین تا پیروز بشن.
      اخه ژاپن چه بدی واسه شما جهان و دنیای خودروسازی داشته؟ جز تولید بهترین و به صرفه ترین ماشین های جهان از تویوتا یاریس گرفته تا ال ایکس 570.
      .
      .
      زنده باد ژاپن
      زنده باد تویوتا
      زنده باد نیسان
      زنده باد هوندا
      زنده باد لکسوس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      واقعا که خیلی خوب از جواب دادن فرار کردی بهزاد .

      شما داری افزایش طول رو با طراحیه یک ماشین مقایسه میکنی .

      فکر کردی اونجا هم ایرانه که همه دروغ بگویند ؟؟؟؟

      دلیل بر دروغ بودنش چی میتونه باشه؟؟؟

      این مساله را داری از عینک خودت میبینی!!!!

      مجله ماشین بی طرف ترین نشریه ی ایرانه . زوده هنوز این چیزهارو بفهمی .

      در ضمن خودت داری میگی تویوتا با لکسس . چراغ یک تویوتای معمولی نباید

      با یک لکسس لوکس یکی باشد . چه کار داره به بنز؟؟؟

      ولی در مورد بنز باید بگی بنز و بنز .

      واقعا هیچی نمیدونی . به تعبیر شما بنز سی کلاس برند معمولیه بنز اس کلاس است.

      بعدشم همیه ی بنز بازها بنز سی کلاس رو بچه اس مینامند . برو تو

      نمایشگاه ها یک تحقیقی بکن .

      مقایسه ی بنز اس 500 با پریوس هم توسط تاپ گیر بود نه من .

      داشت میگفت یک موتور 8 سیلند بنزین رو به تمیزیه پریوس میسوزونه .

      و در اخر ((( تویوتا رکورد دار فراخوان در دنیا )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. محمد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    محمد جان ما نباید همین طوری اظهار نظر کنیم کسی چه می دونه شاید اینا سر مهندس باشن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. hossein

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (55 ديدگاه)

    تویوتا رو هرچی دس بذاره موفقه.اینو تجربه نشون داده
    درود بر تویوتا و ژاپن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      حتما رو فراخوان هم دست گذاشته .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        میلاد فراخوان داده که داده … همین که راحتی مشتریاش واسش مهمه از همه چیز مهم تره …بشر جایز الخطاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          دقت تو کارش کمه .

          من تمام حرفم اینه که تویوتا از فولکس واگن کمتره .

          المانی ها دقتشون تو کار بیشتره .

          تمام شد و رفت .

          خیلی خیلی ببخشید محمد جان ، ولی من از این حرف شما

          این برداشت و میکنم که اگر یکی از بستگان شما یک

          تویوتا داشت و قبل از فراخوان تویوتا ، ماشین یک

          مشکلی داشت که منجر به فوت بستگان شما بشه ، بازم

          این حرفو میزنی؟؟؟ برای شما رحتی مهمتر از جون یک

          انسانه ؟؟؟

          حالا من غرب زده ام یا شما شرق زده؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  30. hero

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    توندرا پیکاپ شماره یک دنیاست
    سرسخت و بی ادعا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا