رقیب رپتور از راه رسید، جی‌ام‌سی سی‌یرا آلترین X

پس از معرفی نسخه‌های آلترین X از مدل‌های کانیون و سی‌یرا 1500، جی‌ام‌سی این پکیج ویژه را برای مدل سی‌یرا 2500HD هم ارائه کرده است. این مدل از نوع دو دیفرانسیل و دو کابین است که تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شده و تا حد زیادی هم به توانایی‌های آفرودش اضافه شده است. همچنین جی‌ام‌سی تریم مشکی‌رنگی را برای این وانت قدرتمند ارائه کرده که ظاهری مخوف و گیرا به آن بخشیده است.

gmc-sierra-allterrain-x-5

سی‌یرا 2500HD آلترین X، بر روی رینگ‌های 18 اینچی مشکی‌رنگی قرار گرفته است که با لاستیک‌های 275 گودیر پوشیده شده‌اند. همچنین این خودرو به‌صورت استاندارد به کیت تعلیق Z71 و قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک ایتون مجهز شده است. از دیگر تجهیزات این وانت تنومند آمریکایی نیز می‌توان به زیر رکابی‌های اسپرت مشکی‌رنگ، دستیار پارک جلو و عقب، پوشش‌های محافظ قسمت‌های زیرین، قفل درِ عقب با ریموت، چراغ‌های LED عقب، چراغ‌های LED روی سقف و باربند اسپرت اشاره کرد.

در داخل کابین هم سی‌یرا 2500HD آلترین X مجهز به پوشش کامل چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم شارژ بی‌سیم، پدال‌های قابل تنظیم و سیستم استارت از راه دور شده است درحالی‌که یک نمایشگر 8 اینچی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی GMC IntelliLink هم به‌صورت استاندارد برای آن ارائه شده است.

خریداران می‌توانند دو پیشرانهٔ مختلف را برای این غول آمریکایی سفارش دهند که شامل موتور آشنای 6 لیتری V8 بنزینی با 360 اسب بخار قدرت و 515 نیوتن متر گشتاور و پیشرانهٔ کاملاً جدید 6.6 لیتری دورامکس دیزل می‌شود. موتور دوم قدرت عظیمی معادل 455 اسب بخار و گشتاور ویرانگری برابر با 1235 نیوتن متر تولید می‌کند. این همان موتوری است که در شورلت سیلورادو HD جدید هم که به‌تازگی معرفی شده است بکار می‌رود.

بدین ترتیب جی‌ام‌سی سی‌یرا 2500HD آلترین X رقیب بسیار سرخت و توانمندی برای فورد F150 رپتور خواهد بود درحالی‌که ازلحاظ گشتاور کاملاً بر رپتور برتری دارد چراکه فورد وانت آفرود خود را مجهز به یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 اکوبوست کرده است که 450 اسب بخار قدرت و تنها 595 نیوتن متر گشتاور دارد. بااین‌حال به‌زودی شاهد رقابت سختی میان سه تراک آفرودر آمریکایی یعنی فورد F150 رپتور، جی‌ام‌سی سی‌یرا 2500HD آلترین X و دوج رم ربل TRX خواهیم بود.

gmc-sierra-allterrain-x-7

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

23 دیدگاه

  1. اشکان
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    خدایی خیلی خوب شده…ولی اینجا تو تبریز من یه دونه دوج رم دیدم…شبا نمیتونستم بخوابم..!!خیلی بزرگ بود…اندازه ی تایرش بغل شیشه من بود!یه جورایی کامیونن اینا

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3812 دیدگاه) ,

      آآآره.
      آدم میترسه ازشون.
      تراک فقط GM ، کرایسلر ( دوج و RAM ) و فورد.

      پاسخ
    2. Bloodhound SSC
      سوابق: (66 دیدگاه) ,

      انصافن F-150 زیباتره. ( اونی که شلبی تیون کرده.)
      مخصوصا چراغای جلوش!
      .
      .
      .
      ولی این درشت تره.
      اول فک کردم 6 چرخه!

      پاسخ
    3. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      ازجلو چه غولی برای خودش

      پاسخ
  2. Sina
    سوابق: (194 دیدگاه) ,

    بازم رپتور یه چیز دیگست…!!!

    پاسخ
  3. GOD BLESS AMERICA
    سوابق: (560 دیدگاه) ,

    خدایا قیمت کن تو خاک پاک ایالات متحده آمریکا از این پیک آپ تراک ها برونیم.

    پاسخ
  4. امیر.عارف
    سوابق: (372 دیدگاه) ,

    خوراک کشاورزها و کسانی هست که خارج از شهرها زندگی میکنند. واقعا دیوانه کننده هستند. البته برای ما ایرانیها رویای دست نیافتنی

    پاسخ
  5. Porsche..dodge
    سوابق: (172 دیدگاه) ,

    رم بهتره چرخای این خیلی کوچیکن بیشتر بدرد شهر میخوره

    پاسخ
    1. X5
      سوابق: (122 دیدگاه) ,

      موافقم اصلا دوج و فورد تو آمریکایی ابهت خاصی دارن

      پاسخ
    2. کامیاب
      سوابق: (28 دیدگاه) ,

      دوج پورشه عزیز حالت خوبه ؟بیشتر به درد شهر؟1250نیوتون متر گشتاور با پونصد اسب از کی تا حالا کاربرد شهری داشته؟یعنی اینقد واجبه بیای نظر متعصبانه بدی؟اجباره؟
      منکر خوب بودن دوج نیستم،ولی نظر شما مث اینه من بگم پراید رکورد زیر هفت دیقه تو نوربرگ رینگ داره.

      پاسخ
  6. nima
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    اونوقت من انقدر دنبال یه نیسان پیکاپ سالم هستم و پیدا نمیکنم.

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل asa
    asa
    سوابق: (368 دیدگاه) ,

    خوش به حال اون جاده و سنگ هایی که قرار این امریکایی غول از روش رد بشه . یعنی گند بزنن به این شانس که سنگم نشدیم که حکم جاده افرود رو داشته باشیم برا این هیولا .اصلا به نظر من اگه کسی به عنوان یک پیکاپ واقعی جز امریکایی انتخاب کنه کل خانواده پیکاپ هارو زیر سوال برده .دلیلشم بسیار سادست ،پیکاپ های غیر از امریکایی اللخصوص ژاپنی فقط لباسی بزرگ به تن دارد .
    ابهت ،قدرت،به صرفه،زیبا و عاشق کننده یعنی امریکایی .اخه لعنتی ها خودشونم بهترین قیافه های دنیارو دارند و البته لیاغت .

    پاسخ
      1. تصویر پروفایل asa
        asa
        سوابق: (368 دیدگاه) ,

        اگه منظورت با من بود که چاکریم ولی اگه با یکی دیگه بودی ببخشید که مزاحم شدم .
        خخخ

        پاسخ
  8. یاس ی
    سوابق: (124 دیدگاه) ,

    جناب asa عزیز در عالی بودن تراکهای آمریکایی شکی نیست ولی اینکه بگیم ژاپنیها فقط لباس بزرگی دارن خیلی باهاش موافق نیستم، اگه تراکهای ژاپنی هم رده با آمریکاییها را در نظر بگیرید به اندازه همونها بزرگ و قوی هستند.
    عید امسال یدونه تاکوما از نزدیک دید م تا وقتی مارک ماشین را ندیدم باورم نمیشد ژاپنی باشه. یک ونیم برابر لندکروزر استیشن بود، موتورها هم همه 6 یا 8 خفن.

    پاسخ
  9. احمد باقری
    سوابق: (4379 دیدگاه) ,

    این، از رپتور باحال تره، عجب گشتاوری داره.

    پاسخ
  10. Omid622
    سوابق: (29 دیدگاه) ,

    قابل توجه خودرو سازان اینجا هم رقابتی سختی میان وانت پراید و وانت 405 و وانت تندر هستش

    پاسخ
  11. nima
    سوابق: (103 دیدگاه) ,

    دوستان اگه کسی پیکاپ مدل پایین سالم سراغ داشت به من بگید لطفا

    پاسخ
  12. Omid.BM
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    فورد پرفورمنس مهندسیش چییییز دیگه ایه

    پاسخ
  13. آرش
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    یا خود خداااااااا، 1235 نیوتن متر گشتاور.این با این گشتاورش شیب 45 درجه رو هم بالا میره!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.