جنرال موتورزشورلت

مشخص شدن پیشرانهٔ کوروت ZR1 جدید پیش از رونمایی رسمی

جنرال موتورز به‌تازگی در دفتر ثبت علائم و نشانه‌های ایالات‌متحده، نام جدید LT5 را ثبت کرده است. کاملاً مشخص است که این نام برای پیشرانهٔ جدید جنرال موتورز است؛ بنابراین با توجه به اینکه نسل جدید قدرتمندترین عضو خانوادهٔ کوروت یعنی مدل ZR1 در حال آماده‌سازی بوده و به‌زودی معرفی می‌شود، به‌احتمال بسیار زیاد موتور جدید LT5 متعلق به کوروت ZR1 جدید خواهد بود.

Chevrolet Corvette ZR1 Spy
Chevrolet Corvette ZR1 Spy

در حال حاضر قوی‌ترین پیشرانهٔ جنرال موتورز، موتور LT4 با ۶۵۰ اسب بخار قدرت است. همان موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ که در کوروت Z06، کامارو ZL1 و کادیلاک CTS-V استفاده شده است؛ بنابراین اگرچه هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از پیشرانهٔ کوروت ZR1 جدید اعلام نشده است اما تصور می‌شود پیشرانهٔ LT5 یک نمونهٔ V8 کاملاً جدید باشد که در آن بجای سوپرشارژر از دو توبوشارژر استفاده شده است.

Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06

انتظار می‌رود این موتور جدید قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب بخار داشته باشد بنابراین مجموعه‌ای از تغییرات در سیستم خنک‌کنندهٔ کوروت ZR1 برای استفاده از این موتور قدرتمند ضروری خواهد بود. به همین دلیل به‌احتمال فراوان شاهد وجود ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در قسمت جلویی کوروت ZR1 جدید خواهیم بود. می‌توان انتظار داشت که اولین نمایش کوروت C7 ZR1 در یک نمایشگاه خودروی بزرگ در سال ۲۰۱۷ صورت گیرد درحالی‌که قبل از پایان این سال با مدل ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.

2014-chevroelt-corvette-c7-
Chevrolet Corvette ZR1 2018 Render

با معرفی کوروت ZR1 جدید از سوی جنرال موتورز، این خودرو قوی‌ترین خودروهای حال حاضر آمریکا یعنی مدل‌های هلکت دوج را به‌راحتی پشت سر خواهد گذاشت؛ بنابراین جنرال موتورز در جنگ قدرت میان خودروسازان آمریکایی پیروز شده و در صدر سازندهٔ قوی‌ترین خودروی ایالات‌متحده قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر، کوروت ZR1 جدید زنگ خطر بزرگی برای سوپراسپرت‌های اروپایی و ژاپنی خواهد بود.

Corvette-ZR1-2018-3

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. sina.d

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (69 ديدگاه)

    یعنی این ماشین تموم عیاره
    قدرت
    مهندسی
    کیفیت
    قیمت
    استایل
    اصالت
    همه در حد عالی…چقدر خوبه این کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امير رحيم پور

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (67 ديدگاه)

      من فکر میکردم مهندسی یعنی اینکه از یه موتور 4 لیتری 500 اسب بکشی و شتابش 3 ثانیه باشه و هندلینگش صدر جدول باشه و مصرفش کمتر از کوروت باشه
      پورش 911 جی تی 3 منظورم بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ferrari Zonda SV

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (479 ديدگاه)

        مهندسی یعنی اینکه با 53000 دلار 450 اسب بهت تحویل میدن
        با 70000 650اسب
        با 80000 750اسب??
        مصرف 911 بیشتر از کوروت هست و این توی تست ها مشخص شده.
        بعدشم هندلینک کوروت فوق العاده ست.

        911 حدود 250هزار دلار
        کوروت حدود60هزار دلار

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Pagerrari LaZonda SV

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (479 ديدگاه)

          علاوه بر این کیفیت مواد داخلی و کابین کوروت خیلی خوبه، درسته به آلمان نمیرسه ولی خیلی خوبه.
          طراحی کابینش هم بهترین طراحی کابین سال شد.
          .
          .
          آگه کیفیت کابین آلمانی میخای، میتونی با 3_5هزار دلار کابینش رو هم فوق العاده کنی،
          توی دریچه های کولر هم چرم بچسبونی ???

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مهدی 911

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (459 ديدگاه)

          مهندسی یعنی این که بتونی باgts amgکه 503 اسب داره وایپر 650 اسبی رو شکست بدی یا با 911 که 420 اسبه بهتر از وایپر و هلکت در درگ موتور ترند ظاهر بشی امریکاییها شاید در قیمت بی رقیب باشن ولی در مهندسی نه درگ 2016 موتور ترند نشون داد قدرت همه چیز نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. madjid911 GT2

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          اون چارجر با قیافه ی دهاتیش ( منظورم روستایی نیست. به دوستان توهین نشه ) هم 707 اسب داره.
          حریف ماشین 400 اسبی نمیشه.
          چون اسباش حال ندارن.
          خستن. شایدم مریضن.
          حیف اسم پورشه که کنار بعضی ماشینا بیاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. madjid911 GT2

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          911 بدون توربو ( همونی که تو درگ موتور ترند بود) 90000 دلاره.
          250 هزار دلار از کجا آوردی ؟؟
          وای که معلومات بیداد میکنه اینجا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. REVENTоN ?

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (282 ديدگاه)

        خودت اوج افتخارت آینه که با یه چلنجر عکس گرفتی حالا بد ماشینای آمریکایی رو میگی؟؟ ***

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فقط انگلستان

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1045 ديدگاه)

          بذارید یه چیزی بهتون بگم تا بدونید که آمریکا می تونه مثل آلمان ماشین درست کنه
          برای مقایسه بی ام و M6 دو در جدید رو نگاه کنید 120 هزار دلار قیمت داره و کوروت هم 120 هزار دلار قیمتشه و این نشون
          می ده هردو برابرن از هر نظر و می دونید که شتاب و قدرت کوروت مقداری بیشتره که در قیمتش تاثیر زیادی نداره برای مثال به دوج هلکت نگاه کنید با 707 اسب بخار و اون شتاب سرسام آور 60 هزار دلار قیمتشه و این نشون می ده که اسب بخار و شتاب زیادی دلیل خوبی برای افزایش قیمت نیست پس نتیجه می گیریم که امکانات و کیفیت و تکنولوژی و … شورلت کوروت با بی ام و M6 دو در جدید که دومین خودرو برتر شرکت بی ام و هستش برابره و قیمتشون هم برابره واین هم نشون
          می ده آمریکا اگه بخواد خودروی خوب بسازه خوب می تونه بسازه نمونه دیگش کادیلاک اسکالاد و … پس دیگه به آمریکا گیر ندید که خودروسازی نداره چون خوبشم داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ونوم

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (543 ديدگاه)

          البته اینقدر مهندسی المان قویه تو هر جنگی شرکت کرده نابود شده برگشته از جمله تانکی که اقای پورشه طراحی کرد جلوی تانکای عقب افتاده شوروی شکست خوردن ولی صندلی تانکه چرم بز کوههای الپ بودااااا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. madjid911 GT2

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          چه ربطی داره که عکس پروفایلشه ؟؟
          بنده خدا فراری و لامبورگینی پیدا نکرده.
          این تعصب رو بذار کنار.
          قیمت بالاتر حتما توجیهی داره.
          کیفیت ساخت هزار تا کوروت به 911 مدل 1990 نمیرسه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. madjid911 GT2

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ونوم عزیز
          عمو جان چیزی که نمیدونی چرا اظهار نظر میکنی؟؟
          دقت کردین ما هر جا میپریم یه حرفی میندازیم وسط ؟
          اول یک کلمه مطالعه کن. 2 خط بخون بعد بیا نظر بده.

          تانک تایگری که میگی طراحیش با فردیناند پورشه بوده. افتخارانش به حدی زیاد بوده که در جنگ کابوس همه حساب میشده. این تانک در سال آخر جنگ جهانی ساخته شد. تو اون مدت کم و با عجله ساخته شدن باعث شد تا خیلی از تانک ها مشکلات موتوری پیدا کنن. چون وقت نبود مونتاژشون با دقت انجام بشه.
          در تاریخ جنگ جهانی دوم همه ی کارشناسا میگن اگر این تانک 2 سال زودتر ساخته شده بود جنگ جهانی دوم به نفع آلمان تموم میشد
          در تاریخ جنگ اومده که تایگر و پانزر نبرد های 30 بر 1 رو پیروز میشدن. معنیش رو میفهمی ؟؟ 30 تا رو بفرستی اون دنیا بعد خودت سالم از میدون خارج بشی.

          تایگر در فیلم های جنگی آمریکا یک اسطورست. فیلم fury رو نگاه کن تا ببینی چند تا شرمن رو داغون کرد و با چه بدبختی نابودش کردن.
          تانک های شوروی رو با تایگر مقایسه میکنی ؟؟ نکن ازین کارا. باور کن خوب نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. madjid911 GT2

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          تلفات تایگر در جنگ جهانی دوم اکثرا با بمب هایی بود که از هواپیما پرتاب میشد !! یا روی زمین مشکل موتوری پیدا میکردن و زمینگیر میشدن.
          تلفات تایگر و پانزر در مقابل تانک های آمریکایی نبود.

          شکست دادن تایگر برای تانک های متفقین یک آرزوی بزرگ بود و دیدنش در مقابلشون یک کابوس وحشتناک.

          من طرفدار آلمان در جنگ جهانی نیستم. اما خواهشا نظراتی ندیم که باعث خندهدی بقیه بشه. پیشرفت های یک ملت رو تحقیر نکنیم. بی مطالعه حرف نزنیم.

          اینقدر سطح پایین بحث نکنیم. آدم حس میکنه اومده چاله میدون.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. uss zumwalt DDG-1000

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          چرا حرص میخوری مجید عزیز؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. madjid911 GT2

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          آخه حرف مفت هم حساب کتاب داره بهنام جان.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. uss zumwalt DDG-1000

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          مجید جان عزیزمی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. ونوم

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        امیر جون مهندسی همش یه معنی نمیده داداش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ای جان
      چه نازی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    حیف نیست سوپر رو کنار گذاشتن؟؟؟ناله های سوپرشارژ اونقدر زیباست که میشه از اضافه قدرت توربو گذشت.ضمن اینکه توربو ها استهلاک و خرابی بالایی دارند و تو شرایط پرگاز داغ میکنن و کارایی شون رو از دست میدن.سوپرشارژها قدرت رو بصورت خطی بدون تاخیر افزایش میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی آقا

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (135 ديدگاه)

      یادم باشه ایندفعه رفتم آمریکا به جنرال موتورز بگم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کامیاب

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      علیرضا تو چرا نمیری از مهندسای جی ام شی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امير رحيم پور

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    چطور کروت میتونه زنگ خطری برای سوپر اسپرت اروپایی باشه ؟؟؟؟
    سوپر اسپرت قضیش فرق میکنه
    سوپر اسپرت فقط سرعت نیس
    البته بگم کوروت نسبت به قیمتش خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. madjid911 GT2

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      خیلی حرف درستی میزنین.
      الان یکی از دوستان بالا گفته کوروت یعنی کیفیت…
      کوروت خداییش به کیفیتش معروف نیست. در قیاس با پورشه؛ بنز ؛فولکس ؛ ب ام و ؛ nsx یا gtr نیسان و… ماشین های آمریکایی واقعا کیفیت بالایی ندارن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        اخه باید دید تعریف از کیفیت چیه.
        مثلا میگن ماشین های امریکایی جون دار خوب این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
        خلاصه بستگی داره کیفیا چی بدونیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ونوم

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        مجید جون تانک تایگر نابود کردنش ارزوی متفقین بود چون در اثر گلکاریه اقای پورشه تانکا خودشون گیر میکردن به دشمن نمیرسیدن تو هم مطلبتو بگو به مطالعه من کاری نداشته باش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          شما چی از جنگ جهانی و تانک تایگر می دونی ؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
          وقتی نسبت اعتماد به نفس به فهم به بینهایت میل کنه همچین نظرات گوهر باری ثبت میشه
          دوست عزیز انگلیسی ها برای به غنیمت گرفتن تانک تایگر که در باتلاق گیر کرده بود جشن گرفتن و اون تانک در حال حاضر در موزه تاریخ جنگ بریتانیا نگهداری میشه و به اون افتخار میکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. madjid911 GT2

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ونوم جان اصلا من وقت خودم رو با جواب دادن به شما تلف نکنم سنگین ترم.
        ولی حرفایی نزن که سطح سایت رو پایین بیاری. امثال شما فاتحه خوندین به پدال با این کامنت های بی اساس و بچگانتون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شلبى

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (685 ديدگاه)

      اینطور میتونه که بارها و بارها کوروت رو با ماشین هایى که تا سه چهار برابر اون قیمت داشته مقایسه کردن و در مواردى هم کوروت پیروز بوده شما میتونید یه سرچ ساده در مطالب همین سایت و مقایسه هایى که صورت گرفته بکنین،میتونید نظر کارشناسان مجله هاى معتبر و خود جرمى کلارکسون در سالى که کوروت رو خودروى برتر سال انتخاب کرد ببینید
      شما یجورى میگى از یه موتور چهار لیترى 911 که انگار چهار لیتر حجم موتور کمیه،راجع به متور یه لیتریه اکوبوست فورد که حرف نمیزنیم داریم راجع ب یه یه موتور هشت سیلندر چهار لیترى حرف میزنیم،شما میگى مصرفش از کوروت کمتر اول اینکه کوروت با توجه به حجم موتور بزرگش یکى از بهترین مصرفا رو دربین خودروهاى تولیدى داره به دلیل سیستم غیر فعال سازیه سیلندرها بعدم اگه مصرفش هم پایین تر باشه از اون طرف هم ٢.٢ لیتر حجم موتورش کم تر ،
      بعدم از موتور ها با توجه به مسائل مختلف مثل ظرفیت و نیاز بازار ،شرایط رقبا و خیلى چیزاى دیگه قدرت مورد نیاز گرفته میشه،شاید از یه موتور مثل موتور کوروت بشه قدرت بیشتر هم گرفت ولى شاید اصلا نیازى به قدرت بیشتر نباشه و مخالف با ظرفیت و نیاز بازار باشه
      به عنوان مثال میتونیم از مرسدس بنز s65 AMG نام ببریم که از موتور شیش لیتریه دوازده سیلندر با دو توربو شارژ 630 اسب بخار قدرت گرفته،به نظر شما نمیشد از اون موتور قدرت بیشترى گرفت ولى با توجه به اون سگمنت خودرویى و نیاز بازار در اون کلاس احتیاجى به قدرت بیشتر نبوده
      کوروت شاید کیفیت اتاق پایین ترى داشته باشه چون کوروت تحت عنوان یک برند لوکس تولید نمیشه و قیمت بسیار پایین ترى از خیلى از خودروهاى لوکس ترى که با اونا مقایسه میشه داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        کوروت خیلی مواقع خوب عمل کرده و موفق بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mehran911

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2017 ديدگاه)

        شما کل تاریخ خودرو سازی آمریکا رو بگرد
        ببین موتوری پیدا میکنی با حجم 4 لیتر اونم نفس طبیعی 500 اسب قدرت تولید کنه
        داری موتور نفس طبیعی GT3 رو با اکوبوست فورد مقایسه میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شلبى

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (685 ديدگاه)

          شما درست کامنت منو نخوندى و اومدى به حساب خودت فقط یه جوابى داده باشى من موتور اکوبوست فورد رو با موتور پورشه مقایسه نکردم ،اون دوستمون گفت یه موتور چهار لیترى من با اوردن اسم موتور کوچک فورد خواستم بگم که چهار لیتر حجم کمى نیست ،کى من مقایسه کردم که شما انقدر تعجب کردى!!!!!!
          در رابطه با بازده موتور همین الان موستانگ شلبى gt350 با موتور 5.2 لیترى تنفس طبیعى ۵٢۶ اسب بخار قدرت داره و یکى از پر بازده ترین موتورها رو در بین موتورهاى تولیدى حال حاضر داره
          من طرفداریه خاصى از ماشین امریکایى و تاریخ ماشین سازیه امریکا نمیکنم من همین الان خودم ماشین المانى دارم ولى خودروسازیه امریکا به اون دست و پا بسته اى که شما فکر میکنى نیست و ماشین هاى افسانه ایه زیادى رو در تاریخ خودش عرضه کرده به عنوان مثال کوروت در سال 1967 یعنى نزدیک پنجاه سال پیش 560 اسب بخار قدرت داشته

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          من معذرت می خواهم
          منظور شما رو خوب متوجه نشدم دوست عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ونوم

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      اگه به سرعت باشه فعلا ونوم جی تی هست هر چی ملیاردی بوگاتی زحمت میکشید ونوم نابود کرد تا اخر اروپایی ها مجبور شدن رو شتاب مانور بدن که اونم تا چند وقت دیگه میگیریمشون ایشالله فقط میمونه چرم بز کوههای الپ که نمیشه کاریش کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        هنسی ونوم رکورد سرعت 435 کیلومتر در ساعت زد
        خیلی ها

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. مجید

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    این سفره ماهی قدرتمند واقعا باشکوهه امیدوارم هر چه زودترمعرفی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امير رحيم پور

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    دوستان اگه از روی تعصب دیسلایک میکنین کاری ندارم
    ولی اگه دلیلی دارین بگین ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پرهام

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (741 ديدگاه)

      قرار ما با شما و آقای آلفا
      تو nurburgring سر لپ تایم سری zr1
      911 ک خودش تو اوته با لپ تایم 7:18:00 و هیچ حرفی نداره برا گفتن
      من یادآوری میکنم
      918 با لپ تایم 6:57:00
      و این ک سری ضعیف تر z06 لپ تایمش 6:59:00 بوده
      از همین الان میتونین نتیجه رو حدس بزنین!
      تفاوت قیمتشون رو هم دوس دارم
      ههههههههههه
      تازه نسل بعد ک موتور وسطه رو نگو اشک بقیه رو در میاره
      باور کن اگه قرار بود ی آلمانی کوروت رو بسازه
      زیر 600.000 $ قیمتش نمیشد
      آلمانی یعنی پول خون گرفتن!
      همین و بس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. 1A1

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (144 ديدگاه)

    اونجایی که شما میگی مهندسی موتور 4 لیتری ؛اونجا المانه اینجا امریکاس بعدشم پورشه دیگه اون مهندسی ساختن و به وجود اوردن موتور کم حجم و خوران رو نداشته باشه دیگه چی میمونه ازش قیافه نداره که لا اقل اون خاستنی یا تو فروشش تاثیر داشته باشه.
    بعدم بزارین این کوروت رونمایی بشه ببینیم چیه بعدا با پورشه مقایسش کن.
    امریکا عاشقتم??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احسان

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (314 ديدگاه)

    مهندسی به این نیست که از فلان حجم موتور فلان اسب رو بگیرن اصلا ربطی نداره وگرنه میتسو از ۲ لیتر ۴۰۰ اسب گرفته،یا از موتور ۲ جی زد ده نود تویوتا ۱۵۰۰ اسب گرفتن،برابر موتور ۱۶ سیلندر بوگاتی این اصلا معیار حساب نمیشه،هر موتور برای هدف خاصی طراحی و ساخته میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2017 ديدگاه)

      پورشه 2012 9ff GT9 Vmax
      که تیون شده توسط تیونر اختصاصی پورشه 9ff هستش
      از حجم 4.2 لیتر حدود 1400 اسب قدرت گرفته و سرعتی معادل 437 کیلومتر برساعت
      .
      .
      .
      دوست عزیز گرفتن قدرت با توربو شارژر با بوست بالا کارسختی
      اون 911 جی تی 3 با موتور نفس طبیعی 500 اسب قدرت تولید می کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6776 ديدگاه)

        حالا دوستان و مدیریت سایت پدال دیدن که چرا من با المانی بازا مشاجره کردم؟؟؟
        سایت پدال شما به عنوان یه بی طرف بگو کی همیشه بحث الکی راه میندازه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. 1A1

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (144 ديدگاه)

    اولا شما که میگی موتور مهندسی اونجا المانه اینجا امریکاس.دوما پورشه که دیگه قیافه نداره دیگه موتور اشم مهندسی و کم حجم و خوران نباشه دیگه چجور میخاد مشتری داشته باشه بازار یابی کنه.سوما شما بزار این کوروت جدید رونمایی بشه وارد بازار بشه بعد با پورشه مقایسش کن ،نمیدونم اینجا راجب هر ماشینی هر چیزی مطلبی گزاشته میشه طرفدارانه با تعصب پورشه میان زیرش با اینکه باید از مطلب مورد نظر حرف زده شه پورشه رو میارن وسط اخه ینی چی اغا خوشت نمیاد وارد این پست نشو .
    درود بر امریکن کارز???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      خدایی از این به بعد ما هم بریم زیر پست ماشین المانیا نظرات مهندسی منتشر کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. madjid911 GT2

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        نه تو رو خدا
        رحم کن
        همه ی 7.4 میلیارد جمعیت دنیا به اینترنت وصلن منتظرن ببینن تحلیل شما از ماشین های آلمانی چیه.
        یه وقت این کارو نکنی ها.
        بنز بعد از 130 سال ورشکست میشه.
        فولکس واگن تازه از دیزل گیت خلاص شده. دیگه تحمل این ضربه ی مهلک از طرف شما رو نداره.
        همه ی مشتری هاشو از دست میده.
        آلمانی ها بیکار میشن.هیچ کس دیگه به ماشین های آلمانی نگاه نمیکنه.
        تصور کن چه فاجعه ای رخ میده.
        دلت میاد ؟
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        مدیونی اگه فکر کنی شوخی کردم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. F22RAPTOR

          ۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (43 ديدگاه)

          بقول دوستان چرا شما طرفدارای المان به پستهای ماشین آمریکاییها سر میزنید و بحث و جدل راه میندازید و حرص میخورید خوب عزیز من نیاید تو این پستا و خون ….. …. نکنید مگه مجبورید مثه ما آمریکایی دوستا که فقط دنبال پستای امریکاییم
          فقط آمریکایی و بس البته در همه زمینه ها …

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. شاهین

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    این ماشین عالیه مثله خیلی از امریکاییها… سلطان کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بنتلی

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    احتمالا حجم موتورو ب خاطر مالیات کم میکنن.حدس میزنم یه موتور چهار لیتری با قدرت 750اسب بخار باشه.بعضی دوستان درمورد کوروت خیلی کم لطفی میکنن.کوروت خودرو دوس داشتنی و پیشرفته ای هس و هندلینگ و توازن وزن فوق العاده ای داره درمورد انجینش هم کاملا با نظر شلبی و احسان موافقم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ونوم

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    دوستمون میگه سوپر اسپرت فقط برا سرعت نیست پس برای حمل بار یا … هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پرهام

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (741 ديدگاه)

      بیگ لاایک
      ایشون سوپراسپرت رو برای آفرود میدونن
      ههههههههههه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. GOD BLESS AMERICA

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    احتمالا از یک پیشرانه 350 اینچی (5/7 لیتر) V8 اصلاح شده مجهز به دو توربوشارژر با خروجی بیش از 700 اسب بخار و گشتاور بیش از 800 نیوتن متری استفاده خواهد شد.
    با اینحال این اعداد تنها به دلیل تنظیم موتور برای تولید آلودگی کمتر و همچنین مصرف سوخت کمتر فراتر نخواهد رفت.
    فراموش نکنید کوروت یک جی تی آمریکایی با موتور V8 حجیم و صدای مهیب است و استفاده ناگهانی از موتور بسیار کوچکتر مثل 4لیتری وی 8 در کارکتر و فروش آن تأثیر منفی خواهد داشت.
    پس استفاده از نمونه ذکر شده در بالا به دلیل وجود موتور پایه با ابعاد مشابه در گروه جی ام کاملا منطقی به نظر می رسد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GOD BLESS AMERICA

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      چرا همیشه تعداد موافقهای من با تعداد مخالفانم برابره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا