اولین اطلاعات از جمس کنیون 2015

با الهام از وانت بزرگ سییرا، و همانند برادر دیگر خود یعنی شورولت کلرادو، GMC کانیون با چهره ای جدید و برجسته، با یک سپر ضخیم و چراغهای پروژکتوری و LED مدرن و جلوپنجره جدید، به اندازه کافی قلدر و پر توان به نظر می‌رسد. همچنین سپر عقب و چراغهای پشت مورد تجدید نظر قرار گرفته‌اند و چرخهای آلومینیومی 17 اینچی نیز در تماس با تعلیق بهتر خودرو قرار دارند.

2015 GMC Canyon
2015 GMC Canyon

کابین، انعکاسی از کلرادو است. یک کنسول مرکزی تمام عیار با صفحه نمایش 4.2 اینچی و گرم کن صندلیها، سیستم سرگرمی لمسی و WiFi و انواع سیستم‌های ایمنی از جمله هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خط در این پیک آپ نیمه سنگین به چشم می‌خورند.

2015 GMC Canyon
2015 GMC Canyon

در زیر کاپوت سه موتور مختلف می‌توانند به کار گرفته شوند. موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با توان تولیدی 193 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتن متر، اولین انتخاب است. اما موتور V6 با حجم 3.6 لیتری و توان 302 اسب بخار و گشتاور 366 نیوتن متر، ایده آل ترین گزینه است. یک موتور توربودیزل هم با حجم 2.8 لیتر قابلیتهای انتخاب را افزایش می‌دهد.


کانیون در انواع سبک‌های مختلف بدنه و کابین دو تا چهار در و دو صندلی تا شش صندلی قابل انتخاب است. حداقل بار قابل تریلر کردن این وانت آمریکایی هم بیش از 3 تن می‌باشد.
انتظار می‌رود در اواخر امسال شاهد ورود کانیون به بازار باشیم.

61 دیدگاه

  1. esi
    سوابق: (389 دیدگاه) ,

    به به ادم بهش نگاه میکنه غرور بهش دست میده

    پاسخ
    1. مسعود
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      به آدم هایی که با یه تیکه آهن حس غرور پیدا میکنن میگن تازه به دوران رسیده!
      محض اطلاع!

      پاسخ
      1. sorena330
        سوابق: (691 دیدگاه) ,

        این یه تیکه آهن نیست،
        این یه اثر هنریه،یه نماینده برای به رخ کشیدن ثمره 102 فعالیت جمس…
        محض اطلاع!

        پاسخ
        1. مسعود
          سوابق: (325 دیدگاه) ,

          خودت میگی فالیت جمس…
          برای خریدارش چه غروری داره؟
          از دیس لایک هایی که خوردم معلومه آهن پرست زیاد داریم اینجا..

      2. zondar
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        F.A
        پاژه وانت و پیکاپ رو
        فقط امریکایی ها معنیشو فهمیدن

        پاسخ
        1. pejman
          سوابق: (28 دیدگاه) ,

          آقا مسعود این تیکه آهنی که شما میگین ثمره فعالیت بهترین مهندسان است که واقعا یه چیزه باهال ساختن
          اگه از ماشین خوشت نمیاد برو یه سایت دیگه سرگرم شو
          به نظر دیگران هم احترام بزار . معلومه کی تازه به دوران رسیده .
          این ماشین واقعا به ادم یه حس خوب میده

      3. sina
        سوابق: (74 دیدگاه) ,

        داداش اگه شما ماشینو یه تیکه آهن میدونی پس برای چی اومدی اینجا ؟؟؟ یا حداقل چرا به نظر دیگران احترام نمیذاری؟

        پاسخ
        1. مرتضی
          سوابق: (849 دیدگاه) ,

          این بنده خدا گفت اهن پرستی نکنین نگفت از ماشین بدش میاد فکر کنم خیلی فرقه بین گفته اون و برداشت شما!

      4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        مسعود جان ما تو کشوری زندگی میکنیم که برای جوون هایی امثال

        من و شما و بقیه هیچ دلخوشی ای نیست.تنها چیزی که میتونه

        ارضاش کنه شاید همین ماشین باشه.این چه حرفیه که میزنی.از شما

        بعیده.شما ازین طرف بپرس که ایا سوار پیکان هم هست حس غرور

        بهش دست میده؟؟؟اون طراحی و المان های مشخص یک خودرو هست که

        باعث تحریک و پسند یک بیننده میشه.اگر نخواد این حس و داشته

        باشه که ادم نیست.چون احساس نداره.حرفتو بسنج پسر خوب.

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
      5. هادي
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        احساس غرور خوبه، فخر فروشي بده. آدم وقتي لياقت سوار شدن به يه شاهكار مهندسي رو پيدا ميكنه بايد حساس غرور كنه ولي پز دادن و فخر فروشي براي ديگران پسنديده نيست

        پاسخ
      6. خاوری مزراتی
        سوابق: (1104 دیدگاه) ,

        آره بابا چیه این زشت بدقواره. گرفته اورلاندوی شورلتو کپی کرده

        پاسخ
      7. مهرداد خوره ماشین
        سوابق: (14 دیدگاه) ,

        از اون نظری که شما میگین حس غرور نداره از این نظر که چقدر قشنگ کار میکنن و با به قول شما آهن چه چیز زیبایی خلق کردن داستان چیز دیگری است دعوا نکنید.

        پاسخ
    2. javid
      سوابق: (92 دیدگاه) ,

      هرچی بگید بازم قبول نمیکنم چون به پای سایپا 151 نمیرسه

      پاسخ
    3. ehsan
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      همیشه دوست داشتم یه دونه از اینا داشتم
      تو خیابون باهاش از رو اینا که هی تغییر مسیر میدن رد میشدم!
      خیلی ……..

      پاسخ
    4. km
      سوابق: (681 دیدگاه) ,

      پدال جان نسل جدید F-150 هم معرفی شد. اینا دیگه بار و بندیلو باید جمع کنن

      پاسخ
  2. یه پسل باهوش
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    ای من این وانت ها رو می بینم خنده ام می گیره

    نکه تو ایران طرف چنان با هایلوکس کلاس می ذاره اینگاری لکسوس ار ایکس سواره

    پاسخ
    1. sahand
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      خداآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاوکیلی,ماشین 170 میلیونی واسه کشوری که بیش از 70-80% ماشیناش زیر 40 میلیونن کلاس نداره؟

      پاسخ
    2. sorena330
      سوابق: (691 دیدگاه) ,

      یعنی چی کلاس میذاره؟
      مثلا چیکار میشه کردبا یه ماشین که بگن طرف کلاس میذاره؟
      یه حرفهایی میزنی ها پسل باهوش!…

      پاسخ
  3. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    داشبووووورد چرم دوزی شده واسه یه پیکاپ سایز متوسط؟؟؟؟؟؟؟ خدایا زده به سرشون؟
    با این چیزا بنظر میرسه سنگ تموم گذاشتن….

    پاسخ
    1. Hooman
      سوابق: (60 دیدگاه) ,

      جلو داشبوردش كه مث نيسان آبي ملوسا خودمونه… اگه فقط طراحي بيرونشا مث سايپا١٥١ ميتونستن در بيارن خوب ميشد…
      واقعا نميتونم درك كنم اين آمريكاييا پول ميگيرن كه چيكار كنن؟؟؟

      پاسخ
  4. ali
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    خوب حالا چرا داشبورد اینو کلرادو کوپ هم ساختن،لااقل یه دکمه رو جابه جا میزاشتن.ولی مثل همه امریکایی ها ماشین با ابهتیه.

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      به همون دلیلی که تویوتا جی تی 86 و سوبارو بی آر زد و سایون اف آر اس مشابه هم دیگه هستن و حتی یه دکمشون هم فرق نمیکنه. اوکی؟

      پاسخ
      1. ali
        سوابق: (90 دیدگاه) ,

        خوب حالا چرا داشبورد اینارو شبیه هم میسازن؟

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          خیلی طولانیه دلیلش منم که حال و حوصله جواب دادن ندارم. شرمنده

  5. عدنان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    وانت باردو قبلنا كلر نداشت ولي باند و ظبط داشت فكر كنم ويرانخودر اينها رو برداشته تا ماشين وزن كم بشه

    پاسخ
  6. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    پدال قدرت موتور شش سیلندر 303 اسبه. سند هم دارم 😀

    پاسخ
  7. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    گلگیرهاش نمای خوبی بهش داده.
    وانت های امریکایی یکی از یکی بهتره، آدم میمونه به کدوم بگه بهترین!

    پاسخ
    1. zondar
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      F.A
      به همشون
      البته گیره ما نمیاد

      پاسخ
  8. مصطفی
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    مثل نیسان وطنیه 🙂

    پاسخ
  9. sorena330
    سوابق: (691 دیدگاه) ,

    مدل های قبلی جمس اکثرا دریچه جلو خشن داشتن ویه کم کمکاری در طراحیشون بود اما این کاملا شکیله که کاملا شبیه سیلورادو2015 شده همچنین گرافیک چراغ ها هم در مدل های پیشین خیلی ساده بوده اما چراغ های کنیون واقعا زیباست…
    جی ام سی خیلی خوب پیشرفت کرده…

    پاسخ
  10. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    چکار کرده با این ماشین جنرال موتورز.سایپا باید از دیدن این ماشین کل خط تولید و محصولاتش رو اتیش بزنه و ایران خودرو هم از سایپا تقلید کنه.به این میگن وانت

    پاسخ
  11. Saied
    سوابق: (825 دیدگاه) ,

    اي خدا!!! ولي بازم جاي شكر داره

    پاسخ
  12. 50
    سوابق: (473 دیدگاه) ,

    وانت فقط نیسان آبی باهاش 5 تن بار میزنن صداش در نمیاد

    پاسخ
    1. مهدی
      سوابق: (627 دیدگاه) ,

      تازه همه ازش حساب میبرن
      هر جایی که بره اول میگن اول شما نیسان آبی
      خدا این نیسان رو از ما نگیره
      آمین
      سپاسگذارم
      مهدی

      پاسخ
  13. Infinite
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    با سلام و عرض احترام
    مسئولین محترم پدال
    انتقادی داشتم که امیدوارم پاسخگو باشید.
    حرف من در رابطه با این مطلب نیست. درباره همه مطالب سایته. بعد از هر مطلبی که در سایت منتشر میشه باید شاهد انبوهی از نظرات باشیم که بخش عمده ای از اون متاسفانه “اسپم” هست.
    بعضب از دوستان هم با بعضی از نظرات ببخشید اسپم هاشون که واقعا شرم آوره و نشان از فرهنگ بالای (!) اونها داره ارزش این سایت رو پایین میارن.
    بنده به عنوان کاربر این سایت از شما عزیزان مسئول این سایت که حتی از قرار دادن یک لینک جانبی توی بخش نظرات جلوگیری میکنید انتظار دارم فکری به حال این دسته از عزیزان بکنید.
    ممنون.

    پاسخ
    1. مرتضی
      سوابق: (849 دیدگاه) ,

      هفتاد درصد کسانی که مطلب مینویسند از این دسته عزیزان!! هستند!! هفتاد هشتاد درصد به به و چه چه و یا این بده اون خوب و یا ماشین های روز رو به مسخره گرفتن و با پراید مقایسه کردنه!!!!

      پاسخ
  14. مهدی از گنبد کاووس
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    ادم جز حسرت چیزه دیگه ای نمیتونه بکشه حالا اون وری ها هرچی هستن کارشون درسته نه ک عین ما ایرانی ها دزد باشن یقه رو تا دکمه اخر ببندن بگن ما با مردمیم

    پاسخ
  15. zondar
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    F.A
    دوستان
    فکر کنم معنی گفتگوی ازاد رو نمیدونن
    همه ازادن که هر نظری بدن
    خب همیشه که همه خوب نیستن بد هم توشون هست
    ولی بازم احسنت به پدال که به ازادیه بیان و
    عقیده احترام میزاره

    پاسخ
    1. Infinite
      سوابق: (219 دیدگاه) ,

      با سلام و عرض احترام
      دوست عزیز! همه آزادن که هر نظری میخوان بدن؟
      یعنی میتونیم بعد از خبر رونمایی از مثلا Z06 بیاییم و درباره خاطرات مهدکودکمون حرف بزنیم؟!
      اینجا یک محیط خبری و علمیه. نظرر خوب میتونه در اینجا باشه نظر بد هم میتونه باشه اما اینجا جای “اسپم” دادن نیست!
      راستی… من اگر لینک وبلاگم رو اینجا بگذارم و مسئولین سایت لطف کنند و حدفش کنن آزادی بیان معنی میده؟
      لینک وبلاگ مرتبط با خودروی من کم ارزش تر از اسپم های اینچنینیه؟
      “فقط x”
      “فقط y”

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        اینفینیتی جان.من نمیدونم که شما منظورت از فقط هایی که نوشتی

        چه چیزی و یا چه کسی هست.شاید من .شاید محسن . شاید حمید و …

        بعدشم این تنها شما نیستی که داری رنج میبری.

        چند نفر تو سایت هستند که مریض هستند و میخوان با نظراتشون که

        هر کدام بحث خاصی داره جو رو متشنج کنند.اما با چه قیمتی؟؟؟با

        چه اطلاعاتی.طرف اطلاعات خوبی داره ولی با چنتا گندکاری همه

        چیزشو زیر سوال میبره.

        هرخودروسازی تو زحمت کشیده و به اینجا رسیده.ولی وقتی میگم که

        مقایسه ی صنعت خودرو سازی المان با هیچ کشوری قابل مقایسه

        نیست میان میگن تو نظر نده.تو تعصبی هستی.

        اگر بنا به تعصب باشه پس همه ی نویسندگان و کارشناسان خودرو

        تعصبی هستند و ما خودمون رو قبول داریم.

        چرا تو 90 درصد مجلات و نشریه ها داخلی و چه خارجی از المان به

        عنوان مهد خودروسازی یاد میکنند؟؟؟

        چرا تو همین مجله ماشینی که امروز روی دکه ها اومده و میگه

        نمیشه صنعت خودرو سازیه امریکارو با المان مقایسه کرد؟؟؟؟

        همه ی مطالب مجله ماشین که برای خودش نیست.یکسری هاش ترجمه

        شدست.همینطور هفته نامه ها.

        این چیزاست که ادمو عذاب میده.پس بهتره بزنی به بیخیالی.

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
        1. مهرداد دریفت
          سوابق: (70 دیدگاه) ,

          دقیقا همینطوره . من قبلا هم گفتم یه عده فقط بصورت انتهاری پیام میدن و فقط واسه جو دادن و متشنج کردن و خراب کاری پست میزنن . البته من که سعی میکنم پستهای مفید رو بخونم و توجهی نمیکنم

        2. مرتضی
          سوابق: (849 دیدگاه) ,

          جالبه مجله ماشین پدر کشتگی عجیبی با آلمان ها بخصوص بنز داره و هر جا تحسین شده بنز ترجمه بوده یه یارو!! اونجا بود مهندس کیوان ؟؟ فکر کنم …… بعدا یادم اومد میگم اصلا انگار مرسدس […] رو زیر گرفته و کشته!! و چنان قربون صدقه لکسوس میرفت که نگو … یعنی حتی مجله هایی که مرسدس رو برتر میدونستند و از بزرگان تست اتومبیل بودندرو خودش میبرد زیر سوال .. یه اسم مهندس هم کنار اسمش میاورد و …… نمیدونم هنوز […] تو مجله ماشین هست یا نه مدتهاست مجله ماشین در حد مقاله مهد کودک پایین اومده هر چند بومی تر شده!!!

        3. Infinite
          سوابق: (219 دیدگاه) ,

          آقا میلاد عزیز
          من منظورم فرد خاصی نبود
          این “فقط” ها فقط مثال بودن
          بله میشه در این موارد بیخیال بود ولی من به خاطر خود پدال این حرف رو زدم. و الا میتونم کاملا بی توجه باشم به این قضیه

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          مرتضی کاملا باهات مخالفم.

          مجله ماشین بهترین نشریه ای است که تو ایران چاپ میشه.

          بعدش هفته نامه ها.

          ((( ایران و المان )))

  16. e36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    موتور 2.5 ليتري 4 سيلندر به چه درد اين هيكل ميخوره؟؟ اضافه كاريه

    پاسخ
  17. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با عرض سلام خدمت همه دوستان.رای دادن به سایت پدال یادتون نره.واقعا سیت بروز و محشریه.بچه های پدال دستتون درد نکنه.

    پاسخ
  18. مرتضی
    سوابق: (849 دیدگاه) ,

    داشبوردش فاجعست!!! ولی بقیه کابین برای وانت خوبه 😀 و راحت به نظر میاد

    پاسخ
  19. کافر مقدس
    سوابق: (498 دیدگاه) ,

    یـــــدونه باشی . ولی آمریکایی باشی . . .. .

    پاسخ
  20. Yashar
    سوابق: (92 دیدگاه) ,

    خوشبختانه به خاطر منطقه آزاد آراز ، وانت بارهای معروف و مدرن آمریکایی در تبریز زیاد شده ، خیلی ابهت دارند تصور کنید اندازه یه خاور یا ایسوزو 5 تن میمونه

    پاسخ
  21. Nima
    سوابق: (797 دیدگاه) ,

    اون موتور 2.5 ليترى حدود 200 اسب بخار قدرت داره.
    شما بليزر رو فرض كن كه 2 تن وزن داره. ولى موتورش 165 اسب بخاره.و حتى با همون موتور 140 تا رو ميره.تازه اون همه هم پتانسيل آفرود داره.
    حالا شما حساب كن.اينم 2 تن و موتور 200 اسبى.پس بسشه.
    هزينه نگهدارى و بنزين كمترى هم داره.قابليت آفروديشم داره.

    پاسخ
  22. مصطفی
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    دیزاینش فوق العاده جذابه

    پاسخ
  23. e36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    نيما خان تكنولوژي بليزر مال 40 سال پيشه

    پاسخ
  24. حمزه
    سوابق: (136 دیدگاه) ,

    واقعا این لعنتی کارش خوبه. آخه چقدر شیکه این ماشین. چه ابهتی داره لامصب. فکر کن با این پشت یک ماشین باشی و اون تورو از تو آینه ببینه. میگرخه خودش و بدون چراغ دادن و بوق زدن میکشه کنار. خیلی دوسش دارم

    پاسخ
  25. علی عقیلی
    سوابق: (118 دیدگاه) ,

    من چون که کلا از وانت خوشم نمیاد اصلا نظری نمیدم در موردش
    فقط این که بهترین وانت های دنیا امریکایی اند .
    مرسی

    پاسخ
  26. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    هر چی باشه به اندازه فورد محصولاتش کیفیت ندارن.

    پاسخ
  27. دوس دار ماشین
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    جمس کنیون 2015
    امروز این ماشین دستم بود و باهاش رانندگی کردم.
    فوق العاده پر قدرت و نرم.
    بی صدا با اینکه هشت سیلندره
    زیبایی درون کابینش فوق العادس.
    به عبارتی اولین جمسی که اومد گذر موقت رو دارم میگم.
    عکسشم دارم و فیلم از ماشین رو.
    البته ایمیلم اصلی نیست.
    اگر کارم داشتید همینجا پیام بزارید جواب میدم.

    پاسخ
  28. دوس دار ماشین
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    جمس کنیون 2015
    امروز این ماشین دستم بود و باهاش رانندگی کردم.
    فوق العاده پر قدرت و نرم.
    بی صدا با اینکه هشت سیلندره
    زیبایی درون کابینش فوق العادس.
    به عبارتی اولین جمسی که اومد گذر موقت رو دارم میگم.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.