توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

گربه وحشی بریتانیایی درعین‌حال که تلاش می‌کند با اضافه کردن محصولات جدید و گسترش خط تولید حضور پررنگ‌تری در دنیای خودرو داشته باشد، تصمیم گرفته خدمات پس از فروشش را نیز برای مشتریان جدید بیشتر و وسیع‌تر کند. در این راستا برنامه جدید EliteCare برای تمامی خودرو‌های 2016 به بعد به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این برنامه شامل انواع خدمات پس از فروش شامل تعمیر، سرویس‌دهی و… تا سقف 5 سال/60 هزار کیلومتر می‌شود که نسبت به سقف 4 سال/50 هزار کیلومتر که برای مدل‌های قبلی ارائه می‌شد پیشرفت نسبتاً خوبی است.

Maintenance jaguar
از دیگر ویژگی‌های EliteCare می‌توان موارد زیر را گفت: زمان‌بندی مشخص برای سرویس و تعمیرات دوره‌ایِ کاملاً رایگانِ هر خودرو در همان 5 سالِ اول که تاکنون تنها دفعه اول به‌صورت رایگان انجام می‌شد، امداد جاده‌ای سیار که در صورت بروز هرگونه مشکل در مسیر‌های برون‌شهری به دادتان خواهد رسید و سامانه InControl جاگوار که دو رو دارد: نرم‌افزار آن امکان قفل و باز کردن خودرو و استارت زدن را از راه دور توسط اَپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه هوشمند فراهم می‌کند، سیستم حفاظتی آن نیز هنگام باز شدن کیسه‌های هوا به‌طور خودکار با سرویس‌های اورژانسی تماس می‌گیرد و در صورت وارد شدن صدمه به خودرو می‌تواند امداد جاده‌ای را مطلع کند.

Maintenance jaguar

Maintenance jaguar
در کل شاید بتوان این‌گونه تفسیر کرد که ایده‌ی گسترده‌تر کردن خدمات پس از فروش به این دلیل جامه‌ی عمل پوشیده که باعث می‌شود بسیاری از کسانی که به خرید خودرو فکر می‌کنند جاگوار را نیز به‌عنوان یک گزینه خوب در کنار سایر اعضا در ذهن داشته باشند و با آرامش خاطر بیشتری به آن فکر کنند. بد نیست دراین‌باره نظر آقای “جو اِبِرهارد (Joe Eberhardt)” رئیس جاگوار-لندروور آمریکای شمالی را نیز بخوانیم:

چنین برنامه‌هایی اعتماد و ارزش بِرندمان را بالاتر می‌برد و رابطه نزدیکی بین ما و خریدارانمان ایجاد می‌کند که همین باعث افتخار ماست.

2016 jaguar XF-S AWD
2016 jaguar XF-S AWD

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری

نویسنده و مترجم اخبار و مقالات خودرو.

7 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل HELL CAT
    HELL CAT
    سوابق: (196 دیدگاه) ,

    درسته تا حالا اومدیم تعصبی راجب خودروی جگوارکه انگلیسه و این جور چیزا صحبت کردیم خب یه خوبی هایی هم داره
    مثلا خدمات پس از فروشش عالیه که یه امتیاز هست خب همین چکار کرده باعث شده فروش مدل اسپرت شرکت یعنیf type rتو آمریکا به شدت بالا باشه(حدودا 1700 مثلا r8 250تا فروخته)
    سیستم تعلیقش عالیه مهندسیش حرف نداره سیستم awdداره که داعما توسطecu کنترل میشه و خیلی خوب کد گذاری شده موتورهای دیزلش بی نظیره از سیستم common rail injectionاستفاده میکنه که خیلی خوب طراحی شده فقط سه تا سنسور برای ریل استفاده شده که دقیق نمیدونم چطوره فنر بندی هم سیستمsemi active هست و double wish bone که اونم از سیستم سرخود استفاده شده و از تکنولوژیش زیاد خبر ندارم پس صحبت نمیکنم خلاصه اگه به آمار جی دی پاور تو همین سایت توجه کنید ازلحاظ فنی بعد از پورشه قرار گرفته و دومه که کل حرفای منو اثبات میکنه (کیفیت اولیه سوم خدمات پس از فروش اول)

    پاسخ
  2. امير علي
    سوابق: (247 دیدگاه) ,

    شاسی بلندش حرف نداره خیلی خوشگله

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل AliZeus
    AliZeus
    سوابق: (418 دیدگاه) ,

    واو! آقا عکس دوم ماشین سفیده کوپه کدوم مدلشه؟؟ خیلی خفنه 🙂

    پاسخ
  4. amir
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    من که از خدمات پس از فروش سایپا راضی ترم.تازه سایپا در اقدام جدید قراره ماشینم رو در نمایندگی برای تعمیر قبول کنه

    پاسخ
  5. Archi KHAN
    سوابق: (1656 دیدگاه) ,

    انصافا شاسی بلنداش خوشگله
    عجب چرخهایی داره ، خیلی بزرگه…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.