لیست قیمت و تریم‌های خودروهای تولیدی جگوار

کل مدل‌های تولیدی جگوار در سال جای جدید بوده و یا بازبینی قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. همه‌ی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از پوشش EliteCare جگوار، پکیج مالکیت با گارانتی محدود خودروی جدید و طولانی‌ترین پکیج ماندگاری تعریف شده برخوردار خواهند بود.

AutoWeb-2016-February-Photo-Gallery-2017-Jaguar-F-Type-SVR-014
طبق گفته‌های جگوار، قیمت پایه‌ی خودروهای این کمپانی در میانه‌های سگمنت های مربوطه قرار می‌گیرد.

جگوار XE 2017

XE 2017 سدان سطح پایه‌ی جگوار است که در ایالات‌متحده با 3 نوع پیشرانه‌ی مختلف قابل سفارش است. جگوار XE 25t از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 240 اسب بخاری سود می‌برد و قیمت آن از 35895 دلار آغاز می‌شود. خریداران می‌توانند XE 20d دیزلی با پیشرانه‌ی 2 لیتری 180 اسبی را نیز انتخاب کنند. قیمت این مدل از 37395 دلار آغاز می‌شود. در صدر مدل‌های جگوار XE، مدل XE 35t با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری سوپرشارژردار قرار دارد که قدرت 340 اسب بخاری داشته و برچسب قیمتی 42695 دلاری را نشان می‌دهد.

jaguar XE S
jaguar XE S

در مقام مقایسه، مدل پایه‌ی مرسدس C کلاس بهای آغازی 38950 دلاری دارد درحالی‌که C450 AMG قیمت 50800 دلاری دارد و هر دو باعث می‌شوند تا جگوار معامله‌ی خوب‌تری به نظر آیند. در این‌طرف ب‌ام‌و با سری 3 و قیمت آغازی 33150 دلاری قرار دارد که ارزان‌تر از رقبا می‌باشد.

جگوار اف پیس 2017

شاسی‌بلند جدید جگوار بالاخره پدیدار شد و در سه فرم قابل سفارش است. ارزان‌ترین مدل اف پیس 20d با پیشرانه‌ی 2 لیتری دیزلی و قدرت 180 اسب بخاری است. مدل پایه‌ی اف پیس برچسب قیمتی 41985 دلاری دارد. دو مدل دیگر اف پیس پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری سوپرشارژردار دارند اما خروجی این پیشرانه‌ها فرق می‌کند. اف پیس 35t قدرت 340 اسب بخاری و قیمت 43385 دلاری دارد درحالی‌که نسخه‌ی قدرتمند اف پیس S پیشرانه‌ای 380 اسب بخاری و قیمتی 57695 دلاری را نشان می‌دهد.

All-New Jaguar F-Pace
All-New Jaguar F-Pace

جگوار تلاش دارد تا با اف پیس جدید به مصاف پورشه ماکان برود. ماکان قیمتی برابر با 47500 دلار دارد که جگوار را معامله‌ای ارزان‌تر نشان می‌دهد. ماکان فول آپشن قیمتی بالاتر داشته و 76 هزار دلار را فتح می‌کند. باز هم ب‌ام‌و پیشنهاد ارزان‌تری داشته و X3 قیمت آغازی 38950 دلاری را پیشنهاد می‌دهد.

جگوار XF 2017

XF بازطراحی کاملی را برای سال 2016 تجربه کرده و قوای محرکه‌ی یکسانی با اف پیس دارد. مدل سطح پایه‌ی دیزلی قیمت آغازی 48445 دلاری دارد.XF 35t با پیشرانه‌ی 340 اسبی دارای قیمت 51485 دلاری و XF S با پیشرانه‌ی 380 اسبی قیمت 63695 دلاری دارد.

2016 Jaguar XF 35t R Sport
Jaguar XF 35t R Sport

برخلاف XE و اف پیس، ب‌ام‌و این بار ارزان‌تر نبوده و بهای سری 5 از 50200 دلار شروع می‌شود. مرسدس با بهای 52650 دلاری E کلاس پایه گران‌تر بوده درحالی‌که آئودی در این بخش ارزان‌تر از همه بوده و قیمت پایه‌ی سدان A6 آن 46200 دلار می‌باشد.

جگوار اف تایپ 2017

مدل جدید 2017 اف تایپ SVR است که قیمت آغازی 126945 دلاری دارد. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار 575 اسب بخاری است. همین پیشرانه با قدرت 550 اسبی در اف تایپ R 106395 دلاری نیز بکار رفته است. 3 مدل باقی مانده همگی پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری سوپرشارژردار 340 اسب بخاری دارند. مدل سطح پایه از قیمت 62395 دلاری برخوردار است درحالی‌که تریم های پریمیوم و اسپورت بهای آغازی به ترتیب 62395 و 67795 دلاری دارند.

Jaguar F-Type SVR
Jaguar F-Type SVR

رقیب سنتی این خودرو یعنی پورشه 911 بهای آغازی 89400 دلاری دارد و مدل سطح بالای آن گران‌تر بوده و برچسب قیمتی 200400 دلاری را برای مدل توربو S کابریولت نشان می‌دهد.

منبع: autoguide

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

18 دیدگاه

  1. امير علي
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    شنیدم جگوار نمایندگی زده ولی هنوز افتتاح نشده واقعیه یا شیشتایی؟ اگه واقعی باشه و درست قیمت گذاری کنه میتونه خیلی پیشرفت کنه تو ایران

    پاسخ
  2. Archi KHAN
    سوابق: (1658 دیدگاه) ,

    اِف تایپ و اِف پیس هر دوشون منحصر بفرد و رویایی هستن
    لااقل برای من …

    پاسخ
  3. علي
    سوابق: (902 دیدگاه) ,

    در اینکه جگوار و لندرور ورود به ایران پیدا میکنن شکی نیست ولی اینا دلایلی پشت سرشون هست که شاید خیلیها ظاهر کار رو میبینند. اول اینکه این ماشینا بابت طلب پول نفت ایران از کشور هندوستان به ایران داده میشه . دوم اینکه از نمایندگی واقعی خبری نیست و با توجه به قوانین تحریمهای آمریکا به جای دلار و پول نقد باید کالا به ایران داده بشه . سوم به خاطر مسائل بانکی امکان جابجایی این همه پول وجود نداره و ایران باید از خط اعتباری کالا وارد کنه . چهارم اینکه مالکان هندی جگوار و لندرور بعد از تسویه طلب ایران از طریق ی مشت خودرو معلوم نیست که تضمین ادامه فروش و خدمات بدهند یا نه .(( ( همون مشکلی که برای آئودی و ولوو داریم و صرفا میشه ی نماد برای گول زدن))).

    پاسخ
    1. كوروش
      سوابق: (328 دیدگاه) ,

      نفرین عامن هتب بر تو !!!!!!
      همه چیز رو که همه جا نمی گن چون بعضی ها فکر می کنن مثل داستان ماشین های امریکایی مردم ما چون دوز ماشین امریکایی خونشون کم شده رفتند کاملا اتفاقی شولت بر داشتند اوردن
      ولی بی شوخی کاملا قضیه همینه شنیدم شاید خود دولت تبصره بزنه که وارد بشن (بیشتر از ٢۵٠٠cc)

      پاسخ
  4. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    شاسی بلندهای لوکس واقعا زیبا و جذابن.مازراتی لوانته ، جگوار اف پیس ، بنتلی بنتیگا ، پورشه کاین و ماکان و کادیلاک xT5 و …

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل محمد زمانلو
    محمد زمانلو
    سوابق: (94 دیدگاه) ,

    خدا کنه هرچه زودتر نمایندگیش شروع به کار کنه ، هم جگوار و هم رنج روور به صورت رسمی وارد کشور بشن و ما هم کیف کنیم!!!

    پاسخ
  6. بنتلی
    سوابق: (1049 دیدگاه) ,

    علی جان،دوست عزیز!نمایندگی جگوارو گروه گرامی گرفته ک بزرگترین وارد کننده خودرو هس و اسم شرکت جدیدش برا جگوار روان رو خودرو هستش،حالا شما دوس داری ی جوری تو حرفات ب سهامدارای هندی جگوار گیر بدی و کیف کنی ایرادی نداره ! دیگه این کارت عادی شده!

    پاسخ
    1. علي
      سوابق: (902 دیدگاه) ,

      تو اینجور برداشت کن از حرفایی که زدم . دست خودت نیست میدونم. ضمنا ربطی به اینکه چه کسی میخواد تو ایران خدمات بده نداشت تو حرفام .

      پاسخ
  7. یو اس اس اینترپرایز
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    زیبایی خوبی برخوردار

    پاسخ
  8. ali
    سوابق: (1299 دیدگاه) ,

    تو مدلهای مختلف جگوار فقط از xj که یه موقع تو خیابونها بود خوشم میاد واقعا خوش قیافه بودن فکر کنم دهه 70 ی بودن 3 نوع موتور هم داشتن 12.8.6 که 8 سیلندری شرو بیشتر دوست دارم و بدمم نمیاد یدونش رو داشته باشم اونم قرمزش

    پاسخ
  9. بنتلی
    سوابق: (1049 دیدگاه) ,

    علی جان،دوست عزیز، نه تاتا دولتیه نه گروه گرامی! نکنه دولت داده به گرامی براش خودروهارو پول کنه؟!دوست عزیز بدهی 7میلیارد یورویی هند قراره ب سه تا بانک ایرانی پرداخت بشه پس بیخودی اطلاعات غلط نده، برا همینه ک میگم اومدی ی چیزی از خودت درآوردی ک ی جوری ب سهامدارای هندی جگوار گیر بدی و حال کنی!بحث با شما فایده نداره دوست عزیز.

    پاسخ
    1. كوروش
      سوابق: (328 دیدگاه) ,

      چه ربطی داره ١٠٠ تا شرکت مثل گروه شل ، یا شرکت خدمات پروازی که تو ایران هستند از طرف دولت مجوز گرفتن برای تسویه بدهی نقدی دولت شون (نفت یا هرچیز…) توی ایران فعالیت خدماتی داشته باشند قبلا حتی شده بود چین برای تسویه بدهی به ایران خطوط موبایل بده و…..
      راستی عجیبه این شرکت گرامی چقدر یهو طرفدار پیدا کرده ؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
  10. AMG
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    اگه میشه لیست محصولات بنز رو هم بگذارید

    پاسخ
  11. بنتلی
    سوابق: (1049 دیدگاه) ,

    دوست عزیز شرکت شل ی شرکت نفتیه!آخه تاتا چ ربطی ب بدهی داره برادر من؟!ینی واقعا خیلی عجیبه ک شرکتای خودرویی بیان ایران؟!الان هر کشوری اکثر شرکتای خودروسازی حظور دارن برادر من!قبل تحریم هم سعی برا کسب نمایندگی جگوار شده بود.واقعا فک میکنی اون دویستا شورلت انقد ارزش داشت ک باهاش بدهی تسویه کنن؟! چرا پس نمایندگی ایرانخودرو اقدام ب فروش جگوار و شورلت نکرده؟!حتما میخوای بگی برا عوام فریبی و گول زدن مردم بوده! ولی شما و علی خیلی زود متوجه این خیانت بزرگ شدین ب همین خاطر گفتن دیگه لو رفتیم ماشینارو پس بفرستین! واقعا نمیدونم وقتی بعصیا درمورد حضور شرکتای مختلف ک واقعا ی امر طبیعی تو کشورای دیگس اینجوری فک میکنن و داستان درست میکنن من دیگه چی بگم! دوست عزیز شورلت محبوبیت زیادی بین مردم داره،کاملا طبیعیه ک بعضیا برا سواستفاده از این محبوبیت و ب جیب زدن سود زیاد در پی کسب نمایندگیش باشن.

    پاسخ
    1. كوروش
      سوابق: (328 دیدگاه) ,

      ربطش رو که من توضیح دادم
      بعدشم دهه ۶٠ امریکا بعضی بدهیش رو از طریق دادن خودرو به ایران یه دلیل تحریم حل کرد!!!!!! انواع خودرو که دهه ٩٠ امریکا هستش دلیل حرفم پس چیز جدیدی نیست جلوش هم گرفته شد چون عملا بچه گول زدن بود ( تراول مالی نامعلوم ، تحویل خودرو کارکرده یا رفرش و….)
      حرفم اصلا خیانت یا هرچیز اینطور نبود ولی ایا واقعا شورلت یا جگوار حاضراً رسما با خدمات کامل وارد ایران بشن؟؟؟؟؟

      پاسخ
  12. بنتلی
    سوابق: (1049 دیدگاه) ,

    ی چیز دیگه کوروش جان،چن ساله پالایشگاه های هند تمام پول نفتو ندادن،این بدهی برای اونه،قراره این پالایشگاه ها بدهیشونو با بهره از طریق بانکی پرداخت کنن،تاتا ی شرکت خودروسازی خصوصیه،اصن ربطی ب این قضیه نداره دوست عزیز،از بقیه دوستان هم عذر میخوام بحث غیر خودرویی شد.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.