بررسی جیپ رنگلر ویلیز ۲۰۱۴

فورد و ویلیز نخستین جیپ‌ها را ساختند که یکی از بهترین نسل‌های خودرو در اروپای ‌آزاد شده پس از جنگ جهانی دوم بودند. از سال ۱۹۵۰، وقتی ویلیز سرانجام توانست نام «جیپ» را به عنوان یک برند عرضه کند، تغییرات زیادی در مدل‌های کلاسیک انجام شده است. امّا شک نکنید که جیپ رنگلر ویلیز ۲۰۱۴ نیز یک خودروی کلاسیک است؛ طراحی «بدنه بر روی شاسی» نمادی از گذشته صنعت خودروسازی هستند و دو محور خودرو نیز به همین ترتیب. نیروی پیشرانه رانگلر از موتور ۳/۶ لیتری V6 تأمین می‌شود. سیستم فرمان ساچمه‌ای گردان، باعث می‌شود که احساس فوق‌العاده‌ای در زمین‌های گلی و لجنزارها داشته باشید؛ امّا انتظار زیادی از این سیستم بر روی سطوح سخت‌تر مانند بتن نباید داشت.

2014 jeep wrangler willys
2014 jeep wrangler willys

رنگلر یک خودروی آف‌رود بسیار عالی است و در این موضوع هیچ شکی نیست. ولی علی‌رغم دینامیک تاریخ گذشته‌اش، نوع خاص و منحصر به‌فردی را از یک خودروی اسپورت نیز ارائه می‌کند. پنجره عقب را پایین بکشید، سقف را جمع کرده و درها را جدا کنید؛ اینجاست که رنگلر شما از یک اتاق ایمن زمستانی به یک خودروی تابستانی سبک‌بال تبدیل می‌شود و می‌تواند وسیله‌ای برای گردش و تفریح باشد.

2014 jeep wrangler willys
2014 jeep wrangler willys

قیمت ویلیز از 26 هزار و 990 دلار شروع می شود ( سیستم A/C مبلغ آن را ۲۱۰۰ دلار اضافه می‌کند) و البته در مدل پایه خبری از سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک مانند مدل‌های گرانتر روبیکون نیست. در همین حال، طراحی‌های سیاه‌رنگ زیادی در آن به کار رفته و حس یک آف‌رود واقعی را دارد. شاید کسانی که سن و سال بالایی دارند، آرزو کنند که رنگ سبز ارتشی نیز به عنوان یک آپشن عرضه شود.

2014 jeep wrangler willys
2014 jeep wrangler willys

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب یا دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۳ در کانورتیبل.
  • قیمت مدل تست: ۳۰۹۸۰ دلار (قیمت پایه: ۲۶۹۹۰ دلار)
  • نوع موتورDOHC 24-valve V-6، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۳۶۰۵ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۸۵ اسب بخار در 6۴۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۳۵۲/۵ نیوتن‌متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ دنده دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۴۲ متر.
  • طول ماشین: ۳/۸۸ متر.
  • عرض: ۱/۸۷ متر.
  • ارتفاع: ۱/۸ متر.
  • وزن کلی: ۱۸۳۳ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۶ ثانیه.
  • صفر تا ۱۴۴/۸ کیلومتر بر ساعت: ۱۵/۳ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۴ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۵/۳ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۴/۸ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۵۹/۳ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶۴/۰۱ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۳/۸ لیتر در شهر و ۱۱/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

72 دیدگاه

  1. Epidemic
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    عکس اول و دیگر هیچ…
    الان بعضی دوستان میان میگن با این پول کامارو و موستانگ میگیریم دیگه! 🙂

    پاسخ
    1. مک میسل
      سوابق: (2636 دیدگاه) ,

      بیشتر به درد افرود میخوره…..

      پاسخ
      1. مک میسل
        سوابق: (2636 دیدگاه) ,

        جناب سر دبیر.خواهش میکنم خودتون جواب بدین………چجوری میتونم نویسنده پدال بشوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟رفتم در انجمن….هیچ گزینه ای برای نویسنده شدن در پدال نبود.لطفا به من عرض بفرمایید.ارادت

        پاسخ
        1. قاقالی
          سوابق: (150 دیدگاه) ,

          “عرض بفرمایید”!!!؟؟؟

        2. تصویر پروفایل سردبیر
          سردبیر
          سوابق: (354 دیدگاه) ,

          سلام و عرض ارادت. خدمت شما و سایر دوستانی که تمایل دارند به ما افتخار همکاری دهند، از منوی بالای سایت در گزینه نیش ترمز، لینک همکاری با ما، توضیحات مبسوطی را خواهند یافت.
          با سپاس

        3. مک میسل
          سوابق: (2636 دیدگاه) ,

          خیلی ممنون از لطف شما که اینقدر زود به سوالات کاربر ها جواب میدهید

      2. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
        سوابق: (486 دیدگاه) ,

        عزیزانی که دیس دادن
        لابد نظرشون این بوده که بیشتر به درد درگ میخوره نه ؟!!

        پاسخ
  2. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    چند روز پیش یه رنگلر رو روندم
    ماشین مهربونی نیست خیلی وحشیه
    فقط بدرد آفرود میخوره اونم آفرود سنگین

    پاسخ
      1. مرتضی
        سوابق: (849 دیدگاه) ,

        اواتارش چیه مگه میتونی ببینی؟؟؟ اینقدر چشمام ضعیفه؟؟

        پاسخ
        1. Epidemic
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          چشمای منم ضعیفه ولی فکر کنم لکسس LS باشه.درسته زیگما جون؟

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          بله . لکسس LS460

        3. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          بلی صحیح است.

        4. مرتضی
          سوابق: (849 دیدگاه) ,

          نمیخوام وارد بحث حاشیه ای شم!!!! اما هویت اینجا ارزشش رو پیدا میکنه اگه مرسدس بود عکس تاریکی شب گرفتش هم معلوم بود بنزه!!! اما اینو یعنی هر چی رو میتونستم حدس بزنم جز لکسوس!!

  3. خودروي ملي ,انحصار ملي
    سوابق: (166 دیدگاه) ,

    با اين جيب خيلي كارا ميشه كرد يكيش كوهنورديه!

    پاسخ
  4. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    بابا این دیگه کیه؟! همه رو جا گذاشته….. یه روبات تمام عیاره…

    پاسخ
  5. حسين
    سوابق: (1172 دیدگاه) ,

    حال ميده باهاش بري سيزده بدر

    پاسخ
  6. mahdi
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    درود
    اگه دنبال یه ماشین پرقدرت هستید
    اگه دنبال یه ماشین آفرود واقعی هستید
    اگه به قول دوستمون دنبال کوهنوردی هستید
    اگه میخواهید به اورست (کمپ k2) صعود کنید
    اگه میخواهید خودتون رو توی این کلاس از همه برتر جلوه بدید
    اصلا اگه میخواهید خودتون رو جر بدید توی آفرود

    پیشنهاد میکنم جیپ (نخرید) برید ((((( محصولات ایرانخودرو))))) بخرید
    به این میگن حمایت از محصولات داخلی منتها ساخت چین

    ((((((( اگه میخواهید احمق جلوه کنید برید جیپ بخرید یه وقت سمند و پراید نخرید بهتون میگن عجب آدمهای عاقلی)))))
    و این داستان همچنان ادامه دارد
    سپاسگذارم
    مهدی ( فرزند کوروش )

    پاسخ
    1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
      سوابق: (486 دیدگاه) ,

      دلش خینه دلش خینه خاطر نعمت بخش
      احمد اقای نعمت بخش رو میگما.

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درودد .

        اسم ادمهارو بیار .

        پاسخ
  7. VAHID JINPACHI
    سوابق: (860 دیدگاه) ,

    اصلا بهش نمی اد 2014 باشه!!!

    پاسخ
  8. حسين
    سوابق: (1172 دیدگاه) ,

    لطفا بگيد چرا اسم اين جيپ در كنار اسم بنز جي كلاس نمياد؟ يعني انقدر از بنز ضعيف تره؟؟ يه رده بندي بين جي لاس و رنگلر ویلیز و رنجروور و چروكي از نظر قابليت آفرود بگين. راستي تويوتا بهترين مدل آفرودش كدومه؟؟ ممنون

    پاسخ
    1. Epidemic
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      سلام حسین جان
      پایین چندتا لینک میذارم،تایید که شد حتما یه نگاه بنداز.از دوستان هم میخوام حتما بهش توجه کنن.ارادت

      پاسخ
        1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
          سوابق: (486 دیدگاه) ,

          سلام شاهین جون. چه طوری؟ امتحانا تموم شد؟
          اقا تو این لینکا همش اسم لندروور صدر بودا 🙂
          ینی خداییش تو افرود
          نامبر وان لندروور
          نامبر تو جیپ
          مابقی نامبر ها هم تویوتا لندکروز و fj و 4 رانر و هایلاندر
          نیسان پاترول
          بعد جی کلاس بنز
          البته دوج رام هم غولیه
          هامر هم بد نیس ولی هزینه های جانبیش سر به فلک میکشه.
          و یه سوال به نظرت ماشین سازای اروپایی چرا تو افرود حرفی ندارن که بزنن شاید بشه گفت دلیل اقتصادی داره نظر دوستان چیه ؟؟؟

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          کی میگه اروپا ماشین افرود نداره ؟؟؟؟

          پس اویکو . لندروور دیفندر . جی کلاس . رنجروور و مدلهاش

          چی هستند ؟؟؟

        3. Epidemic
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          سلام داداش خوبی؟ نه بابا تموم نشدم هنوز! فعلا که نمره هام نیومده ولی فکر کنم جزوه هامو واسه ترم بعد باید نگه دارم! 🙂
          آرمین از بین اینایی که گفتی اروپایی ها هم هستن دیگه! لندروور و بنز و فولکس توارگ و تا حدی کمتر هم X5 آفرود دارن.ولی بنز و لندروور تو اروپایی ها یه چیز دیگه ان.
          اون یکی ها رو هم خودت بهتر از من میدونی.لندکروز و fj و پاترول و پاجرو و جیپ و…
          راستی این رده بندی رو یه جایی خوندم که جالبه:

          25 خودروی برتر برای آفرود(شامل هر نوع ماشینی میشه!)

          1.Custom Built Tube Frame Off-Roader
          2.Jeep Wrangler Unlimited
          3.Toyota FJ Cruiser 4×4
          4.Land Rover Range Rover Sport
          5.Toyota Land Cruiser
          6.Ford F-150 SVT Raptor
          7.Toyota Tacoma TRD
          8.Land Rover LR4
          9.Mercedes-Benz G-Class
          10.Porsche Cayenne
          11.Jeep Grand Cherokee Limited
          12.Jeep Wrangler Rubicon
          13.Nissan Frontier PRO 4X
          14.Jeep Liberty
          15.Lexus GX
          16.Chevrolet Silverado 1500 Z71
          17.Ram 1500
          18.GMC Sierra 1500
          19.Toyota 4Runner
          20.Nissan XTerra Off-Road
          21.Volkswagen Touareg TDI
          22.Land Rover Range Rover Evoque
          23.Toyota Sequoia
          24.Subaru Outback
          25.Baja Beetle

        4. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
          سوابق: (486 دیدگاه) ,

          درود.
          اولا لندروور دیفندر و رنجروور و همه ی مدلاش مال یه کمپانین
          ثانیا اگه درست بخوایم حساب کنیم لندروور الان زیر مجموعه ی تاتا موتورز هنده پس صد در صد اروپایی نیس.
          بعد جی کلاس در سال چقدر تولید میشه که بخوایم حسابش کنیم تازه دو سال دیگه هم که قراره این مدل رو حذف کنن.
          ایویکو که دیگه هیچی بزار ببینم اخرین باری که یه مطلب راجع بهش خوندم کی بود همممممممممممممممم یادم نمیاد.

        5. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
          سوابق: (486 دیدگاه) ,

          ممنون از لیستی که ارائه کردی
          تو همین لیست 25 تایی هم مشاهده میشه که 6 یا7 تا ماشین اروپایی وجود داره که 3 از اونها هم لندرووره که من اونها رو کاملا اروپایی نمیدونم.

        6. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
          سوابق: (486 دیدگاه) ,

          شاهین.
          ما که تموم شد شکر خدا من برنامه ریزی کردم که کارشناسی مو 5 ترمه تموم کنم از اونجا که 70 واحد بیشتر نیس ترمی 14 . 15 تا ور میدارم خیلی راحتم. راسی شماها که ارشد میخونید که دیگه مشکل افتادن وجود نداره بیشتر درسا رو بالای 16 راحت میدن به ادم.
          در مورد حرفم اروپاییا تو افرود ضعیفتر از بقیه هستن اینکه بحثی توش نیس ولی من میگم چرا ؟؟؟

        7. حسين
          سوابق: (1172 دیدگاه) ,

          ممنون شاهين جان

        8. Epidemic
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          مخلصم حسین جان.

          آرمین جون خبری از نمره دادن نیست! حالا زیاد نمیخوام بگم که ترم قبل چندتارو پاس نشدم! 🙂
          راجع به آفرود هم اروپایی ها ضعیف نیستن فقط تعداد ماشیناشون شاید یه کم در برابر رقبا کمتر باشه.حالا علت اینکه چرا اینجوری کمن رو نمیدونم.

        9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          ربطی نداره که الان زیر نظر تاتاموتورزه هنده . پس اگر

          اینجوریه ، ملکه ی انگلستان هم نباید سوار جگوار بنتلی

          و …. بشه چون دیگه اصالت انگلیسی ندارند .

          مهم اینه که پایه گذارش انگلستان بوده . بعدشم جی کلاس

          ماشین ارتش بیش از 15 کشور جهان رو تأمین میکنه .

        10. elring
          سوابق: (284 دیدگاه) ,

          به نظر من رنج رور برای آفرود از این بهتره چون طول ماشین بیشتره قابلیت تنظیم درجه ی جانبی چرخ ها رو داره

    2. mehran911
      سوابق: (795 دیدگاه) ,

      حسین جان در جواب سوالت باید بگم جیپ از نظر خصوصیات آفرود هیچ چیزی از مرسدس جی کلاس کم نداره حتی بهتر هم هست چون تمرکز شرکت جیپ تو این چند ساله بیشتر روی تولید وارتقای شاسی بلند ها بوده برعکس مرسدس
      ببین شرکت مرسدس توجه چندانی به جی کلاس نداره و طبق آماری که منتشر کردند تنها تا سال 2016 در خط تولید باقی میمونه.
      در کل مرسدس جی کلاس نسبت به جیپ خیلی لوکستر خیلی خیلی گرانتر وسریعتره ودلیل اصلی مقایسه نشدنشون همینه
      در جواب سوال سومت میشه اینجوری رده بندی کرد به ترتیب رنگلر ویلیز مرسدس جی کلاس جیپ چروکی ورنجروور
      بهترین مدل آفرود تویوتا در حال حاضر لندکروز ولی اگه تا 2015 صبر کنی Toyota 4Runner از لحاظ آفرود بهتره
      در بین وانت ها وپیکاپ های تویوتا به ترتیب tundra وtacoma

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        مهران جان کجاااااااااااااااااایی ؟؟؟

        دلم برات تنگ شده بود داداش !!!!! میدونی چندماهه نیستی!!!!!!

        پاسخ
        1. mehran911
          سوابق: (795 دیدگاه) ,

          قربانت میلاد جان منم دلم خیلی برات تنگ شده بود.
          خیلی خوشهالم که هستی و هیشه از دیدگاهای خوبت لذت میبرم

        2. mehran911
          سوابق: (795 دیدگاه) ,

          می بینی میلاد سواد منم نم کشیده یکی نیست بگه خوشهال دیگه چیه

    3. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      خیلی سادس
      چون قیمت رنگلر یک پنجم جی کلاسه
      چون جی کلاس لوکسه ولی این اصلا لوکس نیست

      پاسخ
    4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      حسین جان جیپ افرود خیلی قوی ایی داره . در بعضی تست ها خونددم که از بنز

      جی کلاس قویتره . در بعضی مطالب دیگر عکس این موضوع را خواندم . اما در هر

      حال باید بگم هردوشون جزو بهترین ها هستند .

      پاسخ
      1. حسين
        سوابق: (1172 دیدگاه) ,

        مهران جان و ميلاد جان مرسي بابت جواباتون. بسيار كمك كننده بودن

        پاسخ
  9. mehran911
    سوابق: (795 دیدگاه) ,

    سلام برهمه
    چقدر این جیپ خوبه به جرأت میشه گفت بهترین ماشین مخصوص آفرود در جهان جیپه. یادش بخیر قبلا چقدر از این جیپ شهباز ها تو خیابون زیاد بود

    پاسخ
  10. Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    از دوستان خواهش میکنم برای دوتا لایک بیشتر کامنت بی ربط در پاسخ به کامنت نفر اول نگذارند

    پاسخ
    1. مک میسل
      سوابق: (2636 دیدگاه) ,

      احسان جان دستت درد نکنه.یعنی من به خاطر 2تا لایک بیشتر جواب به نفر اول دادم.تازشم من خودم اومدم پایین نوشتم کامنت اولیمو رفت پشت کامنت شاهین جان.اگر پاسخ به نفر اول داده بودم….علامت پاسخ زیرش نبود…و بعد اومدم پاسخ کامنت خودمو زدم و کامنت دوممو نوشتم………..فکر نکن که من اومدم پاسخ به نفر اول دادم……تازه کاممنتم بی ربط بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم به درد افرود میخوره…تازشم 11تا دیسلایک خوردم و 0لایک…..مگه من طرفداری چیزی رو کردم که دیسلایک بهم میدید…..

      پاسخ
      1. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        مک میکسل جان من به طور کلی گفتم ، چون چند بار در پست های قبلی این تکرار شده بود ، حالا شانس تو توی این پست گفتم

        البته در جا هایی که من برای کسی پاسخ میگذارم یا نقدی میکنم خودم دیگه نه لایک میدم نه دیسلایک

        پاسخ
  11. جوان رو به موت
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    سلام شاهین جان

    شعرهات خیلی به دل میشینه امیدوارم همش تو کامنتات باشه

    موفق باشیD=

    پاسخ
    1. Epidemic
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      سلام دوست عزیزم! ماموریت من انجام شد! حتی اگه یه نفر از حرفای من خوشش واسم بیاد کافیه! خیلی ازت ممنونم.به روی چشمم دوست عزیز تا حد امکان کارمو ادامه میدم.خیلی مخلصم

      پاسخ
  12. فرید
    سوابق: (179 دیدگاه) ,

    واقعا ادم از دیدنش لذت میبره اونایی که این جور خودرو ها ب کارشون میاد میدونن این یعنی چی این ماشین واسه طبیعت گردا و محیط بانان مصارف نظامی و محققان ساخته شده البته زیادن کسایی که با جیپ تو خیابونا دور میزنن

    پاسخ
  13. زنده باد چین !!!!
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    وقتی به این ماشین نگاه میکنم یه حس عجیبی بهم میگه رانندگی با این ماشین کار اون دسته از ادمایی که 60 کیلومتربرساعت بادنده 5 میرن نیس یه مرد واقعی میخواد یه راننده نترس وقوی!!!!

    پاسخ
    1. Ehsan
      سوابق: (1252 دیدگاه) ,

      ادمایی که 60 کیلومتربرساعت بادنده 5 میرن نیس
      این جملت منو یاد یک خاطره ای انداخت ، یک روز که خیلی دیرم شده بود سوار تاکسی شدم رانندش یک پیر مری بود که بنظرم تازه تاکسی سمند گرفته بود
      از بخت بد این اقا فقط دنده دو میرفت سرعتشم روی 40 یه دو سه کیلومتر که رفت من پیش خودم گفتم لامصب به فکر ما نیستی پدر ماشین در اومد بگذار 3 ، این اقا هم همین جور میروند که دیگه تقریبا نزدیکهای مقصد دنده رو گذاشت 3 منم پیش خودم گفتم ای دمت گرم میخواد تند بره بعد که نگام روی سرعت سنج افتاد دیدم سرعتش شده 30 تا ، چشمتون روز بد نبینه رسیدیم به پیچ آخر طرف با همون دنده سه میخواست بپیچه که ماشین تا استانه خاموش شدن رفت ، منم گفتم حاجی بزنی همون 2 بد نیست ها خلاصه مسیر 10 دقیقه ای 25 دقیقه طول کشید ، خیلی دلم برای ماشینه سوخت فکر کنم الان جنازه شده باشه 😀

      پاسخ
  14. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
    سوابق: (486 دیدگاه) ,

    سلام به همه.
    خیلی خوبه ولی فی بالاس.
    دوستان سوال داشتم
    “قیمت ویلیز از 26 هزار و 990 دلار شروع می شود ( سیستم A/C مبلغ آن را ۲۱۰۰ دلار اضافه می‌کند)”
    منظورش از سیستم A/C همون تهویه ی مطبوعه یا نه ؟؟؟؟؟؟
    و یه سوال دیگه
    چرا تو تست شتاب صفر تا 100 رو 6.6 پر میکنه ولی
    تو تست در حال حرکت 8 تا 100 رو تو 7.4 !!!
    داداش میدونی جواب بده دیگه لایک و دیس لایک دادنت چیه اخه ؟!!

    پاسخ
    1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
      سوابق: (486 دیدگاه) ,

      این ماشین خیلی باحاله و از لندروور دیفندر پر قدرت تر و ارزونتره البته موتور دیفندر تو لنگر از این قوی تره ولی اسب این بیشتره پس دیفندر احتمالا تو افرود از این بهتره ولی تو جاده نه.
      ولی اگه من باشم رنگلر میگیرم
      http://www.pedal.ir/%D8%AC%DB%8C%D9%BE/%D8%AC%DB%8C%D9%BE-%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%D8%B1-%D9%88%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%B1/
      خداییش این ویلنر چه کرده 560 نیوتن متر لنگر
      حالا از اون که بگذریم چرم دوستان عزیز 34 هزار تا میارزه این یا نه؟
      http://www.pedal.ir/%D8%AC%DB%8C%D9%BE/%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%D8%B1-unlimited-altitude/
      ولی جالبتر از همه دوج رام رانر بود قیمتش همش 20000 تا بوده ینی ایول داره
      http://www.pedal.ir/%D8%AC%DB%8C%D9%BE/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7/

      پاسخ
    2. حسين
      سوابق: (1172 دیدگاه) ,

      درود. شايد دليلش اين باشه وقتي ماشين در حال حركت با سرعت 8 كيلومتر بر ساعته، دور موتور پايينه و وقتي پا رو رو پدال گاز فشار ميدي تازه شروع ميكنه به بالا رفتن. اما وقتي از حالت سكون راه ميفتي ميتوني قبل از حركت دور موتور را بالا ببري

      پاسخ
  15. سام
    سوابق: (779 دیدگاه) ,

    با سلام مجدد
    یک ماشین خشن با طراحی ماندگار و قیمت نه چندان ارزان.

    پاسخ
  16. amir.t.
    سوابق: (548 دیدگاه) ,

    خدایش بی نظیره.ادمو جذب خودش میکنه.عجب عجب عجب و …/نهایت لذت رانندگی رو به ادم میده مخصوصا تو کوه و دشت.فکرشو بکن الان پشت فرمونی تو ی دشت سرسبز و ی باد خنک بهت میخوره و … کنارت نشسته و خیار برات پوست میکنه و میزاره تو دهنت واااااااااااااااای خدا به این میگن زندگی هههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخ
  17. کافر مقدس
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    معادل فارسی آفرود چی میشه؟

    جایزه ویژه سفر ب فرودگاه و دیدار با سیدجلال حسینی . . .

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (115 دیدگاه) ,

      خارج از جاده!
      حالا برا دریافت جایزم به کی مراجعه کنم مقدس جون؟

      پاسخ
      1. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        امین جون سوختی ، خارج عربیه فارسی نیست
        بیرون از جاده
        مقدس جان جایزشم ببخش به یکی دیگه

        پاسخ
  18. ساسان.م
    سوابق: (239 دیدگاه) ,

    حتی میشه باهاش از روی لندکروز رد شد 😀

    پاسخ
  19. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    جیپ عالیه میشه روش حساب کرد و راحت به دل کوه بیابون زد

    پاسخ
  20. مجتبی
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    چقدر دوست داشتنیه یکی از همین میخوام
    سانتافه و لندکروز و وراکوروز و پرایدو نمیخوام از همین جیپا می خوام
    داخلش چقدر قشنگه چه دسته دنده هایی داره چه فرمانی ایکاش شیشه بالابرهاشم دستی بود

    پاسخ
  21. صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    وقتی که صحبت از آفرود بشه، هیچ ماشینی نمیتونه در حد جیپ ظاهر بشه

    بعدشم جی کلاس و بعدشم تویوتا

    پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        هامر خیلی سنگینه
        گاهی وزنش دردسر ساز میشه

        پاسخ
    1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
      سوابق: (486 دیدگاه) ,

      سلام داش صادق.
      لندروور باقالیه ؟!!

      پاسخ
      1. صادق
        سوابق: (2130 دیدگاه) ,

        سلام داداش

        آخه توی نظرسنجی هایی که معمولا انجام میشه لندروور یا در حد تویوتا یا بعد از تویوتا قرار میگیره.

        البته همه چیز استثنا داره، جاهایی هم بوده که لندروور تونسته رقبا رو کنار بزنه

        پاسخ
  22. Saeed
    سوابق: (477 دیدگاه) ,

    من یه چیپ رانگلر مدل2011گذر موقت وارد کردم 6 ماه داشتمش همه جور افرودی رو باهاش رفتم تو شهر هم زیاد دووندمش از اونجایی که تمام محصولات تویوتا مخصوصا وانت رو از مدل های1983تا 2011 سوار شدم تجربه به من اینو میگه جیپ فقط راحته توی افرود تویوتا فراتر از انتظار و گشتاور و اسب بخارش عمل میکنه اما یک سوم راحتی جیپ رو هم نداره

    پاسخ
  23. Alpha
    سوابق: (544 دیدگاه) ,

    البته من fj بیشتر دوست دارم

    پاسخ
  24. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    دلربا و فربینده که هست به این میگن….

    پاسخ
  25. مجتبی(ساروی )
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    شاهین جان تو این لیست که یکی در میون تویوتا هستش ؟.عجب کارخونه ایه این تویوتا

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.