جیپ

جیپ و رونمایی از 6 کانسپت جدید – قسمت دوم

در ادامه ی بخش اول به معرفی سه مدل ارائه شده ی دیگر می پردازیم.

Jeep-Mopar-Concepts-for-Moab-Easter-Jeep-Safari

جیپ مایتی اف سی :

نسخه ای مدرن از یک خودروی کلاسیک برای سال ۲۰۱۲ . این مدل مفهومی براساس جیپ های فوروارد کنترلی که بین سال های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۵ ساخته می شدند به روی صحنه آمده تا با توجه به محفظه باری به طول ۲.۴ متر وسیله ای مناسب برای حمل و نقل کالا در مسیرهای صعب العبور باشد.

برای خلق این مدل از جیپ رانگلر روبیکان کمک گرفته شده است بطوریکه با تغییراتی مانند نصب کابین بالا و قبل از اکسل جلو ، افزایش فاصله بین محور جلو و عقب و افزودن قسمت حمل بار ، مایتی پدید آمده است.

موپار در این پروژه برروی قسمتهایی مانند سقف و طراحی کلیپ های جلو نقش داشته است . علاوه براین عملکرد آفرود این محصول با اضافه شدن محور پورتال موپار به طرز چشمگیری بهبود یافته است . این محور افست بیش ترین میزان ارتفاع از سطح زمین بدون نیاز به نیروی بالابر سیستم تعلیق را ارائه می دهد و توسط کمک فنرهای روغنی کنترل می شود.

از دیگر امکانت مایتی می توان به سیستم اگزوز کورسا از فولاد ضد زنگ ، ضربه گیرهای هاتسون ، تایرهای ۴۰ اینچی هاچینسون و رینگهای ۱۷ اینچی اشاره کرد .

همچنین در کابین نیز شاهد طراحی جسورانه در کنار استفاده از رنگ های منحصر بفرد و چرم katzin  نیز هستیم.

Jeep-Mighty-FC-Concept

 

Jeep-Mighty-FC-Concept

 

جیپ J12 :

جیپ J12 از محصول پیکاپ جدید موپار ، JK8 مشتق گرفته شده است و مناسب افرادی است که از رانندگی کسالت بار با وانت خود خسته شده اند اما حاضر به تجربه ی رانندگی با هیچ خودرویی غیر از وانت نیستند !

فاصله ۴۵ سانتی متری اش از زمین موجب شده تا به راحتی لاستیک یدک در زیر خودرو جای بگیرد و فضای بار ۱.۸ متری را اشغال نکند.هود و سپر جلو بر اساس مدل محبوب جیپ یعنی کامیون های سری گلادیاتور ساخته شده است. این مدل از کیت بالابر ۳ اینچی سیستم تعلیق درکنار سایر ادوات آفرود موپار بهره می برد . چسبندگی برروی جاده به کمک تایرهای ۳۶ اینچی نصب شده برروی چرخ های ۱۶ اینچی حاصل شده است .

کابین J12 با الگو گیری از فضای تراک و استفاده از صندلی های نیمکتی مدرن و روکش های چرم katzin  فضایی متفاوت بوجود آورده است.

Jeep-J-12-Concept-Concept
Jeep-J-12-Concept-Concept
Jeep-J-12-Concept-Concept-Interior

 

موپار اکسسورایزد جیپ رانگلر ۲۰۱۲ :

با ارائه ی بیش از ۲۵۰ عدد لوازم جانبی برای جیپ رانگلر ، موپار یک خودروی قدرتمند را به اسم خودش ثبت کرده است .

از امکانات اضافه شده توسط موپار می توان به کیت بالابر ۲ اینچی سیستم تعلیق ، ضربه گیر جلو و عقب ، ریل های محافظ ، کفپوش مناسب برای آب و هوای مختلف ، قفل مرکزی جعبه دنده ، پوشش فضای حمل بار و چراغهای LED شیشه ی جلو و … اشاره کرد تا در کنار لاستیک های ۳۵ اینچی گودیر دیگر چیزی برای یک تجربه آفرود عالی کم نباشد.

Mopar-accessorized-Jeep-Wrangler

 

Mopar-accessorized-Jeep-Wrangler

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    جیگره..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. slr722

    ۳ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    همشون جیگرن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    قسمت اولش بهتر بود…

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا