دریفت دیدنی با تراک آمریکایی [ویدئو]

اشتباه نکنید! در این ویدئو نه خبری از Gymkhana است و نه کن بلاک. اما با این حال دیدنش برای همه الزامی است! ویدئویی که در اینجا می بینیم دومین سری Size Matters است که در آنها مایک رایان (Mike Ryan) همان کسیکه دوجین قهرمانی مسابقات Pikes Peak در کارنامه افتخاراتش دارد، تلاش می کند تا همانند کن بلاک، دست به دریفت های عجیب و غریب بزند اما با این تفاوت که خودروی خاص خودش را دارد . . .

مایک سوار بر کشنده معروف کسکادیا (Cascadia) که محصول کمپانی آمریکایی Freightliner است، دست به یک تعقیب و گریز هیجان انگیز با نیسان 240SX کوپه می زند. اما برای آنکه این تراک 4.5 تنی توانایی دریفت داشته باشد، انجین Detroit Diesel آن هم مجهز به سوپرشارژر شده و هم توربوشارژر تا با قدرت 1950 اسب بخار و گشتاور فوق العاده بالای 4600 نیوتن متری، بر روی جاده دست کمی از فیستای کن بلاک نداشته باشد. [دانلود ویدئو]

21 دیدگاه

  1. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    جالب بود. دریفت فوق العاده با کامیونی فوق العاده

    پاسخ
  2. کافر مقدس
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    راستی تراک های آمریکایی هم نمیتونن وارد ایران بشن؟

    حیف نی بهترین تراک ها دنیا تو ایران نباشه! همش ماک های 50سال پیش!

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (177 دیدگاه) ,

      بسم حق

      داداش
      fh12 شرکت volvo
      و همینطور actros
      مرسدس بنز که همین چند سال پیش شاهد سیر ورودشون به ایران بودیم
      ( قبل از تحریم )
      زیاد ماشین های بدی نیستنااااا

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        کامیون بی دماغ در مقابل دماغ دار خیلی کمبود و مشکل ایمنی و مشکل صدا و مشکلات حرارت و … دارن

        پاسخ
        1. سعید
          سوابق: (177 دیدگاه) ,

          بسم حق

          زیگما جان
          اگه اینهمه مشکل حاد داشتن
          که هیچ وقت به اینهمه فروش نمیرسیدن !!!
          شاید کمی حرفت درست باشه
          ولی نه تا این حد
          نظرت در مورد قدرت و شتاب هم همینه ؟

        2. Kayhan
          سوابق: (84 دیدگاه) ,

          کامیون‌های دماغ‌‌دار به دلیل مشکلات ایمنی که برای سایر خودروها دارن و احتمال تصادفشون بالاست سال‌هاست اجازه تردد در اروپا و جاده‌های ترانزیت رو ندارن.

        3. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          سلام ببخشید دیر جواب میدم
          سعید عزیز
          بله کاملا درسته. کامیون های بی دماغ در 99 درصد کشور های دتیا بیشترین فروش رو دارن.
          چرا ?? چون اندازشون نسبت به دماغ دار ها خیلی کوچیک تره و برای اکثر کشور های دنیا که مصکل فضای کم دارند گزینه بهتریه
          هم چنین دلیل دیگرش این هست که بی دماغ ها به دلایلی واضح کم قدرت و کم مصرف تر از با دماغ ها هستند و به همین دلیل برای بیشتر کشور های دنیا که مصرف سوخت براشون مهمه گزینه بهتری هستند. پس فروش در اینجا صرفا نمیتواند ملاک خوب بودن باشد
          در مورد قدرت و شتاب.
          از شتاب ماشین های سنگین اطلاعی ندارم
          ولی از نظر قدرت و گشتاور
          قوی ترین کامیون و کشنده دماغ دار حدود 900 اسب قدرت داره
          و قوی ترین کامیون و یا کشنده بی دماغ همون مدل ولووی معروفه که 750 اسب قدرت داره
          البته شکی در این نیست که ولوو از نظر فنی کمبودی نداره و علت این کمبود قدرت نسبت به یک با دماغ، نوع ساختار بدنه ی بی دماغ هاست. فضای موتور برای بی دماغ ها کمه و نمیشه موتور های پرحجم تر و قوی تر برای اونها در نظر گرفت.
          کیهان عزیز
          فکر نکنم دلیلش ایمنی باشه
          چرا که بی دماغ ها بدترین ایمنی رو در بین تمامی وسایل نقلیه دارن
          شما اگر با یک بی دماغ تصادف کنی فقط چند سانتی متر با صحنه برخورد فاصله خواهی داشت
          در صورتی که یه با دماغ حداقل 2 متر کاپوت جلوش داره و از سرنشین حفاظت میکنه
          اتوبوس ها هم همین طور هست
          به طوری که در 5 ایالت امریکا اتوبوس های حمل دانش آموزان به دلایل مسایل ایمنی که گفتم اجبارا باید دماغ دار باشند و هیچ مدرسه ای در این 5 ایالت حق استفاده از اتوبوس بی دماغ رو نداره!!
          علت استفاده از بی دماغ ها در اکثر مناطق دنیا مسایلی بود که در بالا گفتم مثل مصرف سوخت و فضای اشغالی…..
          با دماغ ها فقط در چند کشور خیلی فروش میرن.
          استرالیا و امریکا و کانادا و کشور های آفریقا ی مرکزی
          چرا??? چون جاده ها در این مناطق طولانی و سخت و بار ها سنگین و بزرگ تر، نسبت به بقیه دنیاست.و با دماغ ها قدرت و استحکام بیشتری نسبت به بی دماغ دارند.
          هم چنین این کشور ها دارای تراکم جمعیتی کمی هستند و از نظر فضا مشکلی با با دماغ ها ندارن

  3. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    4500 نیوتن متر گشتاور!!!!!!!!!!
    گیربکس و دیفرانسیلش از چی ساختن که متلاشی نمیشه!!!؟؟؟

    پاسخ
  4. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    اووووه ، 1900 اسب بخار ، 4500 نیوتن بر متر گشتاور ، مگه جنگه؟؟؟
    موتور نیست که ، نیروگاه اتمیه

    پاسخ
  5. خاوری مزراتی
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    کلیپ بسیار زیبایی بود… دم سازنده ش گرم
    همچنین کامیون عملکردی بسیار عالی داشت… دمشون گرم عجب کامیونی ردیف کردن… آمریکاس دیگه … اند مهندسی و ریسکن

    پاسخ
  6. مجتبی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اوف 4500 تا.چرا اینا می تونن ولی ما نمی تونیم.هندی ها هم واس خودشو کسی شدن ما هنوز پیگیر این نظر سنجی ها و سوالاتیم که آیا واردات خوردو را آزاد کنیم یا نه؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا ما پرایدی سوار شیم که فورد آمریکا قرن ها پیش فروخته به مزدا اون فروخته به کیا اون فروخته به سایپا اون هم چسبیده بهش ول نمیکنه..

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.