خودروهای چینی

تغییرات جک S5 اتوماتیک نسبت به جک S5 دنده‌ای

جک S5 شاسی‌بلندی است که علیرغم مدت نه‌چندان زیاد حضورش در کشور ما، توانسته است که خود را به‌خوبی در بازار جا بیندازد و به سرعت حضورش را در خیابان‌ها افزایش دهد. ظاهر جذاب S5 که بسیار شبیه به محصولات هیوندای و مخصوصاً هیوندای توسان است، در کنار موتور قدرتمند توربوشارژر آن، دو دلیل عمده معروفیت و محبوبیت شاسی‌بلند جمع‌وجور جک در بین مردم می‌باشند.

JAC S5
JAC S5
با وجود نقاط مثبت زیاد، جک S5 یک نقطه‌ضعف بزرگ داشت که باعث می‌شد که مشتریان در هنگام انتخاب آن تردید کنند و آن دستی بودن دنده در این خودرو بود. در کشور ما برخلاف برخی از کشورهای پیشرفته در که در آن‌ها گیربکس‌های دستی محبوبیت بیشتری نزد مردم دارند، گیربکس‌های اتوماتیک بسیار محبوب‌تر هستند و نبود گیربکس اتوماتیک برای خودروهای چند ده میلیونی یک نقطه‌ضعف محسوب می‌شود.

JAC S5
JAC S5
به همین منظور همان‌طور که از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود، کرمان موتور تصمیم به عرضه جک S5 با گیربکس اتوماتیک و امکانات بیشتر نسبت به نسخه دستی گرفت. هم‌اکنون چند روزی است که ثبت‌نام برای فروش جک S5 اتوماتیک آغاز شده است، اما هنوز هم تردیدهایی بین مشتریان در مورد تغییرات آپشن ها و امکانات S5 اتوماتیک نسبت به نسخه دستی وجود دارد. پس تصمیم گرفتیم مروری بر تغییرات S5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده دستی داشته باشیم.

JAC S5
JAC S5
در ابتدا باید اعلام کنیم که برخلاف چیزی که قبلاً برخی از نشریات خودرویی اعلام کرده بودند، نسخه اتوماتیک ازنظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه فعلی ندارد و فیس‌لیفتی که در برخی گزارش‌ها عکس‌های آن منتشر گردید، بر روی این نسخه اعمال نخواهد شد. هرچند که این امر ممکن است باعث دلسردی برخی گردد، اما به نظر شخصی نگارنده، نسخه فعلی نسبت به نسخه فیس‌لیفت از ظاهر معقول‌تر و متوازن‌تری برخوردار است و نبودن چراغ‌های روشنایی روز آن‌قدرها هم مسئله بزرگی در یک خودرو نیست که بتوان آن را یک نقص به‌حساب آورد.

JAC S5
JAC S5
اما مهم‌ترین تغییر که در بخش فنی اتفاق افتاده است، تعویض جعبه‌دنده ۶ دنده دستی نسخه فعلی با جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که بدون شک تغییری بسیار مثبت و مناسب است.

JAC S5 Interior
JAC S5 Interior
ازنظر ایمنی هم جک S5 اتوماتیک به دو کیسه هوای جانبی مجهز گردیده است که تعداد کیسه‌های هوا را در کل به چهار عدد می‌رساند.

jac s5 2015
jac s5 2015
سایر تغییرات در بخش امکانات رفاهی صورت گرفته است. جایی که خودرو مجهز به دو آپشن محبوب در بین هم‌وطنان ما یعنی استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید شده است.

علاوه بر این، مانیتور خودرو عوض شده است و مانیتور جدید مجهز به سیستم ناوبری GPS می‌باشد. همچنین دوربین دنده عقب نیز به‌صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌باشد. ضمناً جهت آگاهی دادن به راننده در مورد فاصله خودرو با اشیای اطراف، خودرو علاوه بر سنسورهای عقب، به سنسورهای پارک جلو نیز مجهز گردیده است.
در جک S5 اتوماتیک راننده و سرنشین کناری می‌توانند در هوای سرد زمستانی از گرم شدن صندلی‌هایشان لذت ببرند. همچنین تنظیم صندلی دیگر وقت چندانی از راننده نخواهد گرفت، چراکه تنظیم صندلی راننده برقی شده است و به حافظه نیز مجهز می‌باشد.

jac s5 2015
jac s5 2015
علاوه بر این‌ها، در هوای بارانی نیازی به تنظیم سرعت برف‌پاک‌کن نخواهد بود، چراکه جک S5 اتوماتیک به سنسور باران تجهیز شده است. شیشه جلو نیز مجهز به گرم‌کن شده است و جهت راحتی بیشتر سرنشینان، جک S5 از شیشه‌های رفلکس بهره می‌برد.

یکی از مشکلاتی که اغلب خودروهای چینی در طراحی با آن مواجه هستند، کوچک بودن سایز رینگ‌هاست. کرمان موتور با درک این مشکل، سایز رینگ‌های جک S5 اتوماتیک را از ۱۷ به ۱۸ ارتقا داده است. درنهایت آخرین تغییر S5 اتوماتیک نسبت به مدل دنده‌ای، وجود ترمز پارک برقی می‌باشد.

در حال حاضر جک S5 دنده‌ای با قیمت ۸۷ میلیون تومان پیش‌فروش می‌گردد. این در حالی است که برای ثبت‌نام نسخه اتوماتیک درمجموع باید ۹۹.۹ میلیون تومان پرداخت گردد.

JAC S5
JAC S5
JAC S5
JAC S5
JAC S5
JAC S5
پس آیا به نظر شما امکانات و آپشن هایی که از آن‌ها نام بردیم، ارزش پرداخت ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اضافه‌تر را دارد یا خیر؟ آیا به نظر شما جک S5 اتوماتیک در شرایط فعلی و با وجود رقبایی چون هایما S7 و چری تیگو ۵ شانس موفقیت دارد یا خیر؟

JAC S5
JAC S5
۱۹۹۷ حجم موتور (سی سی)
بنزین سوز و مجهز به سیستم پرخوران از نوع توربو شارژر نوع موتور
Euro V (یورو ۵) و مجهز به سیستم EOBD استاندارد آلایندگی
۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ DOHC تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ
۱۷۴ اسب بخار در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه حداکثر قدرت (HP/RPM)
۲۶۵ نیوتن متر در طیف دور موتوری ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور (NM/RPM)
۶ سرعته – گیربکس اتوماتیک دو کلاچه جعبه دنده
چرخ دنده شانه ای با کمک برقی سیستم فرمان
چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله) سیستم ترمز
جلو: فنر حلقوی با ستون مک فرسون عقب:سیستم تعلیق مستقل (چند بازو) سیستم تعلیق
۵۵ حجم مخزن سوخت (لیتر)
۱۸۰ حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)
۲۲۵/۵۵R۱۸ مجهز به رینگ ۱۸ اینچ آلومینیومی سایز چرخها
۴۴۳۰ طول خودرو (میلی متر)
۱۸۴۰ عرض خودرو (میلی متر)
۱۶۶۰ ارتفاع خودرو (میلی متر)
۲۶۴۵ فاصله دو محور (میلی متر)
۱۵۴۵ وزن خالص (کیلوگرم)
مشکی رنگ تریم داخلی
سان روف, آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن, آینه های جانبی تا شونده برقی, روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو, چراغ های مه شکن جلو و عقب, چراغ های عقب LED , تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو, چراغ راهنما روی آینه, دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر), کامپیوتر سفری, صندلی چرمی, پوشش چرمی فرمان, تنظیم ارتفاع صندلی راننده, تظیم برقی صندلی راننده, مموری صندلی راننده, مجهز به گرمکن صندلی های جلو, قفل ایمنی کودک, مجهز به سیستم ISOFIX, سیستم ضد سرقت, سیستم ترمز ضد قفل ABS, سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA, سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD, سیستم پایداری الکترونیکی ESC, سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC, سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC, ترمز پارک برقی EPB, کیسه هوا راننده و سرنشین جلو+ کیسه هوای جانبی جلو (۴عدد) ,اخطاردهنده فشار باد چرخ ها , فرمان برقی + Servomotor , قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت , تهویه مطبوع , سنسور پارک جلو و عقب , دوربین دنده عقب , سیستم پخش MP5 با خروجی USB-IPod-AUX , بلوتوث , دارای ۶ بلندگو , کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان , خروجی پاور ۱۲ولت , آنتن شیشه ای , کنسول جلو و عقب , شیشه Reflex , چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل , سنسور باران , شیشه های جلو و عقب برقی , گرمکن شیشه جلو , استارت دکمه ای , سیستم ورود بدون کلید تجهیزات و امکانات

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا رحیقی

کارشناس ارشد مهندسی برق و نویسنده مقالات خودرویی

مطالب مشابه

‫۲۸۱ دیدگاه‌ها

  1. فرشته

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اتومات کی وارد بازار میشه?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. جواد

    ۱۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. با ارادت به همه دوستان و نظراتشون. من اس5 دنده داشتم و بعد از 30000 تا کار فروختم… این ماشین واقعا ظاهر خوبی داره … ولی اینو بگم خیلی درگیره نمایندگی میشین مخصوصا رو کیلومترای بالا… اگر وقت نمایندگی و انتظار قطعات رو دارین ماشین مناسبیه براتون…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hossein_jvn

    ۱۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من در حال حاضر مدل دنده ایشو دارم و اتمویل دومم هست واقعا ازش راضی هستم فقط به خاطر رانندگی پر گاز من سریع حرکت کردنم یه کوچولو مصرفش نصبت به حجم موتورش به نظرم یکم بالاس ولی ازش راضی هستم در کنار اتومبیل کره ای که دارم چیزی کم نداره ولی مدل اتوماتیک حتما باید عالی تر باشه به خصوص برای ترافیک های تهران و رانندگی راحت تر باهاش?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      بله،فعلا که نو هست در کنار اتومبیل کره ای هیچی کم نداره.بذار کارکردش برسه به 60هزار کیلومتر.ببینم اونوقت هم همین حرفو میزنی.برادر من به هیچ عنوان کیا و هیوندا رو با این ماشینای ظاهردار و بدون باطن در یه طبقه در نظر نگیر.خیلی بینشون فاصله ست.کیا و هیوندا به تویوتا و فورد و بنز نمیرسن اما از پژو و رنو میتسوبیشی و مزدا و نیسان بالاترن.و علت فروش زیادشون و طرفداری زیادشون همینه که به نسبت پولی که میدی خیلی بازدهی دارن.ماشینای کم خرج و کم استهلاکی ان.ما که یه آی ایکس55 داریم و 400هزارتا کار کرده.رو کیلومتر 300هزار سه تا کاتالیزورشو عوض کردیم الان داره مثل روز اول کم صدا و پرقدرت کار می کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (3 ديدگاه)

        کیا و هیوندای بهتر از نیسان هستند؟!!!!! یا اطلاعاتتون کامل نیست و یا تعصب نسبت به کره دارین!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وحید

          ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (44 ديدگاه)

          دوست عزیز شما هم فکر کنم از همون آدمایی هستین که فکر می کنین هر چی ژاپنی بود خوبه.نیسان ماکسیما و تینا وقتی ایراد پیدا کنن قابل جمع شدن و مثل روز اول شدن نیستن.به طبیب نرو،درد کشیده رو دریاب.من اصلا اطلاعات ندارم،اما تجربه استفاده از انواع ماشینارو دارم و حاصل تجربیات چندین و چند سالمو در اختیارتون گذاشتم.در ضمن یه توصیه دوستانه دارم که لزوما ساخت ژاپن بیانگر کیفیت و دوام نیست.مزدا و نیسان و میتسوبیشی هرگز و ابدا در اندازه کیا و هیوندا نیستن و این شما هستی که تعصب داری.موفق باشی.دوستون داریم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. علی

    ۱۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ۸۸میلیون خیلی گرونه برای این ماشین
    یک سال کار کنه از همه جاش صدا میاد
    بعد باید ۴۰ میلیون بفروشیش
    چون چینیه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      اینجا اکثرا چینی سوار هستن و هیچ ماست فروشی هم نمیگه دوغ من ترشه.منفی دادنای بی مهابا گویای این مطلبه.دلیل منطقی و هیچگونه معیار سنجش درستی پشتیبان این منفی دادنا نیست،فقط هیجان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. وحید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      ماشین چینی یعنی ماشین زیبا و پرآپشن کم دوام.آپشن هاش و زیباییش از قیمتش خیلی سرتره اما متاسفانه دوام قطعاتش خیلی کمه و قطعات یدکیش خیلی کم گیر میاد و بسیار گرونه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محمددد

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عالیه من خودم ی سال میشه دارمش 25000هم باهاش رفتم نه صدای گیربکس داره و نه سروصدای اضافی الانم میخوام بفروشمش و اتوماتشو بخرم اونایی هم که دارن از ماشین بد میگن میتونم قولل بدم که حتی سوارشم نشدن من خودمم میگفتم کچینه و بدرد نمیخوره ولی وقتی خریدم کلا نظرم عوض شد ….اتوماتش هم 15 روز دیگه وارد بازار میشه
    تشکر از سایت خوبتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. هادی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من بیش از یکسال است که مدل دنده ای این خودرو را دارم و بسیار راضی هستم و قطعا چیزی از رقبای کره ای خود کم ندارد حتی در پاره ای موارد سرتر هم هست. قطعا سعی خواهم کرد که مدل اتومات انرا هم امتحان کنم با توجه باینکه ظاهرا طراحی گیربکس ان هم توسط المان صورت گرفته و از نظر شتاب و کشش به گفته یکی از دوستان که اخیرا انرا در چین تست کرده اند چیزی از نوع دنده ای کم ندارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۵ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوست عزیز لطفا فیلم مقایسه اس5 دنده ای و اتومات رو تو سایت اپارات ببینید.!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مقایسه شتاب دنده ایی و اتوماتیک

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (8 ديدگاه)

        سلام
        خسته نباشین
        اون فیلم درگ بین جک اس 5 دنده ایی با جک اس 5 فیس لیفت 1.5 لیتری هستش نه جک اس 5 اتوماتیک 2.0 لیتری . من اس 5 اتوماتیک دارم شتاب 0 تا صد فقط 0.25 ثانیه اون هم در ابتدای حرکت کم تره ولی از 120 به بعد به لطف گیربکس مدرنی که داره و با استفاده از شیفت ترنیک یا حالت اسپرتش از مدل دنده ایی جلو می افته . درضمن مصرف اتوماتیکش هم کم تره و کم صدا تره . جک اس 5 فیس لیفت 1.5 لیتری در ابتدا جهت تست با ظاهری جدید وارد کشور شد که به دلیل سیاست های کرمان موتور قرار بر تولید جک اس 5 اتوماتیک با موتور 2.0 لیتری بهبود یافته و آلودگی یورو 6 و جلوی مدل قبلی ، شد . شتاب دنده ایی 8.0 ثانیه و اتوماتیک 8.25 تا 8.75 از سوی کمپانی اعلام گردیده است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. reza

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان الان من جک s5 اتوماتیک دارم خیلی راضی هستم و چیزی از ماشین های کره ای کم نداره ولی الان گرو ن خریدم7 9 میلیون فقط مصرفش بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      داداش گلم ایشالله که چرخش واست بچرخه و همیشه لذت ببری.اما هیچ وقت اون رو با ماشین کره ای نمیگم کیا و هیوندا بلکه حتی با سانگ یانگ هم مقایسش نکن.مطمئن باش در کارکردهای طولانی مثلا 200هزار کیلومتر به بالا این ماشین با مشکلات عدیده ای روبه رو میشه.همین ماشینهای ایران خودرو رو در نظر بگیرین مثلا پژو 206.بعد از تحریم قطعات یدکی چینیزه شدن و ماشین بالکل اون کیفیت همیشگیشو از دست داد.چین گرونترین ماشینش نهایتش 120میلیون قیمت داره اما کره ماشین 400 میلیونی مثل سنتنیال داره و ماشینهای کره ای به وفور در کشور پهناور و وسیع آمریکا مورد استفاده قرار می گیرن،یعنی با کیلومتر کارکرد طولانی مشکلی ندارن.اما ماشین چینی رو شما نهایتش تا کارکرد 100هزار کیلومتر میتونی ازش توقع کیفیت اولیه رو داشته باشی.من نمیگم ماشین بدیه.به اندازه قیمتش آپشن و کیفیت داره اما هیچ وقت اون رو با ماشین کره ای که یه دونشو دادشم داره و در کیلومتر 400هزار داره مثل روز اول کم صدا و بی خرج کار می کنه مقایسه نکنین.بالاخره یه نفر اشتباه می کنه دو نفر اشتباه می کنه،کل کشور که اشتباه نمی کنن که میرن ماشین دست دو کره ای می خرن اما سمت جنس صفر چین نمیرن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیما

        ۱۴ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        دوست عزیز فکر کنم یا ماشین کره ای 200 هزارتا کار کرده از نزدیک ندیدی شما
        ماشین هایی مثل هیوندا ازرا 2008 یا اپتیما 2010 که بالای 150 هزارتا کار کردن رو ببر در یه نمایندگی چکش کنن برات اون موقع ببینم بازم طرف داری میگنی از این ماشین ها یا نه
        بنده حدود 3 ماه دونبال ماشین حدود 100 میلیونی بودم به توصیه افرادی مثل شما دونبال کیا و هیوندا رفتم بالای 10 12 تا ماشین رو برای چک کردن بردم همگی از دم داغون و هزینه های بالای 5 6 میلیون برای تعمیراتشون لازم بود
        نکته ای که شما بهش دقت نمیکنید این هست که هر ماشینی حتی بنز و بی ام و یه تاریخ مصرفی دارند طبیعی هست ماشینی که بالای 100 هزارتا راه بره استحلاکش هم بالا بره شاید جک رو بتونی با 2 3 میلیون هزینه سرپا کنی ولی امسال کیا و هیوندا رو با 10 میلیون هم نمیتونی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. فرهنگ

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا من بعضی هارو درک نمیکنم اقا من دلم شاسی بلند میخاد 80 تومنم بیشتر ندارم حالا شما هی بیا بگو تویوتا و نیسان و…پولم نمیرسه چیکار کنم به خدا ادم نظرارو میخونه اعصابش میریزه به هم خوب حالا که همچین جایی زندگی میکنیم که ماشینه خوب باید سه برابر پول بدیم بخریم لااقل هموطنا بیان دلداریمون بدن واقعا فکر میکنین من دوست داشتم پول 3سال پس اندازمو برم ماشینی بخرم که کلی تو فروشش ضرر میکنم وقتی چاره ای ندارم مجبورم یه کم از حسناش بگین بعدشم ارزوی موفقیت تمام نه کل مشکلات زندگیتونو سر ملتی که ماشین چینی میخرن خالی کنین ضمنا من قبلش پارس داشتم که تو سه سال 7تومن افت قیمت +6تومن خرج تعمیرات داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sina

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیفرانسیل عقبه یا جلو ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      جلو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمدرضا

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از معایب جک اتومات اینه که کروز نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. پارسا

    ۶ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.من یک ساله که دنده ایشو دارم.خودم مهندس مکانیکم وبدون تعصب به همه دوستان میگم که هر ماشینی بسته به نوع رانندگی میتونه تجربه راننده رو به دیگران منتقل کنه.اشکال این ماشین فقط ترمزش هست اونم بخاطر شتاب زیادش هست که ترمز رو ضعیف نشون میده وگرنه به نسبت قیمتش واقعا می ارزه و من فقط بخاطر داشتن نوع اتوماتش میخوام بفروشمش وباتوجه به عملکرد خوبش در بین مردم محبوبه وخیلی هم خوب فروش میره ولی متاسفانه هر کسی که نظرات منفی میده مشخصه که اصلا سوار این ماشین نشده وگرنه عمرا پیاده بشه!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بهروز

    ۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من با 90 تومن نزدیک 20 روز دنبال یه شاسی بلند مناسب گشتم و ماشینهایی مانند اسپورتیج توسان مورانو زیاد دیدم هیچکدوم واقعا از نظر کیفیت (باتوجه به کارکرد هفت ،هشت ساله) ارزش خرید نداشتن ولی جک اس 5با 5 سال گارانتی و رضایت نسبی کسانی که مدل دنده ای این ماشینو استفاده کرده اند همچنین آپشنهای فراوان بهترین گزینه توی این رنج قیمت میباشد دوستان لطفا صادقانه نظر بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Iحسان

    ۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام.ایا تا بحال کسی از دوستان از مدل اتومات این ماشین اطلاعاتی موثق دارد. نمیدونم واقعا اپشنهایی که قرار بود در مدل اتومات گذاشته شود واقعا نصب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Amirhossein

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا همین چینى که میگید ، ولووى سوئدى رو توسط جیلى خریده ! پس فکر کنم از این به بعد باید آرزوى سوار شدن ماشین هاى چینى رو داشته باشید ! همین چینى که میگید ، تمام قطعات گوشى هایى مثل اپل ، سامسونگ ، ال جى و… میسازه . بخدا یبار برید چین نظرتون عوض میشه . من از طریق شرکتمون رفته بودم چین بخدا داشت قطعات پاناسونیک که همه ادعاشون میشه رو میساخت !!! رفتم کارخونه ى جک ، بخدا قطعاتى که تو شرکتشون داشتن از بیشتر ماشین هاى کره اى حرفه اى تر و قشنگ تر بود و همه چیشون ماشینى بود حتى ساخت داخل خودرو ! دیگه نمیدونم چى بگم . من تویوتا راو 4 دارم و انقدرى برام خرج انداخته که دیگه خسته شدم . من اگه باشم میرم اس ۵ اتومات میگیرم . اکسسورى هاى اس ۵ هم تو ایران هست از جمله کروز کنترل فابریک و بعضیا نگرانه دى لایت که واقعا چیز خوبى هست هم بودند که شرکت نوتاش همشو گزاشته . بنظر من اس ۵ واقعا خوب و پیرفته و قطعات محکم و جنس بدنه ى عالى داره و تو این رنج قیمت تیوولى و تیگو ۵ و هاوال h2 و … میخوره . تنها رقیبش هم جیلى nl3 هست که باید بیاد ببینیم چیه . تمام …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. همايون

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. من حدود یک سال است که یک جک اس۵ دارم و به توصیه من یکی از اقوامم هم یک جک اس۵ اتوماتیک خرید. اما بعد از تحویل خودرو در نیم ساعت اول در اتوبان همت وسط اتوبان گیربوکس آن غیرفعال و قفل میشود و خودرو وسط اتوبان متوقف میشود. سپس بعد از بند آمدن اتوبان به کمک پلیس و عابران خودرو به کناری کشیده شده و بعد از ساعتی با جرثقیل به کمپانی بازگرداننده شد. اکنون سومین روز است که خودرو در کمپانی خوابیده است و میگویند سیستم برقی خودرو قاطی کرده است. سئوال اینجاست که مگر این خودرو قبل از تحویل کنترل و تست نمیشوند؟ چگونه خریدار میتواند از کیفیت و صحت سیستم‌های برقی خودرو باخبر باشد و یا آنرا کنترل کند؟ امید است خودرو جک اس۵ اتوماتیک با این کیفیت نیز جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      من نمیدونم چرا به سوال این دوستمون منفی دادن عده ای.ببینید تعصب چه کار که نمی کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. حمیدرضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من 4 روزه مدل اتوماتیک اونو تحویل گرفتم. خدایی فوق العادس شتابش که حرف نداری از نظر کیفیت قطعات داخل هم واقعا عالیه من خودم تصور قطعات داخلی خیلی بی کیفیت مثل ماشینهایی چینی قدیمی رو داشتم ولی منو خیلی متعجب کرد .از نظر امکانات هم چیزی از محصولات کره ای کم نداره .به نظر من با این قیمت ارزش خرید داره با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      ماشین کره ای به عنوان ماشین بادوام شناخته شده نه ماشینی که روی آپشنش کلید کنن.وقتی ماشین کره ای داره جاده های وسیع ایالات متحده رو توی انواع شرایط اقلیمی طی می کنه و سربلند بیرون میاد گویای کیفیت و دوامشه.اصلا ماشین چینی رو در هیچ حالتی با کره ای مقایسه نکنین که سخت در اشتباهین.بدون تعصب مسائل رو تحلیل کنین.چرا بازار دست دو جک و جیلی و لیفان اینقدر بده؟مردم همه کوته فکرن از نظر شما؟هیچ کس تا حالا اونقدر آی کیو نداشته که کیفیت این غولهای چینی(بنا بر گفته خودتون) رو دریابه؟نه دوستان خودتون و دیگران رو گول نزنین.آیا ماها فقط می خوایم دو یا سه یال از یه ماشین استفاده کنیم؟قطعا خیر.خیلی از افراد هستند که توی این شرایط گرونی و رکود فقط می خوان یه ماشین کم استهلاک و کم خرج داشته باشن.خب تویوتا بخوای بخری که کمری دست دو روی 60 تومن پیدا میشه اما بدیش اینه که قطعات یدکی تقلبی فراوونی واسش اومده.تازگیا هند هم داره قطعات یدکی تویوتا رو تولید می کنه.پس به این دلیل تویوتا به درد ایران نمی خوره مگر اینکه پول داشته باشی و بدی لندکروز یا پرادو بخری.بقیشون به درد نمی خورن.میرسیم به ماشینهای چینی که بعد از 100هزار کارکرد روند صعودی افت کیفیت رو دنبال می کنن و می خوای ردش کنی اما بازار نداره پس کل 88میلیونت از بین رفته.اما ماشینهای کره ای قیمت آن چنان زیادی ندارن،قطعات یدکی اصلیشون به وفور گیر میاد که دوام زیادی هم دارن.علت افت قیمت کم ماشین کره ای هم همینه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. سميرا

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میخوام ماشین شاسی بگیرم خیلی هم اصرارداشتم که جک باشه امابااین نظراتون پشیمون شدم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      سمیرا خانم شما که سال رو ساختی،ماه رو هم بساز.پولاتو جمع کن.یه هیوندای توسان(ix35) بخر و مطمئن باش که بهترین انتخاب رو با توجه به میزان پول پرداختی داشتی.سمت کیا اسپورتیج نرو که موقع فروشش بیچاره میشی.توی ایران ما با توجه به قطعات یدکی اصلی و فراوون هیوندا،فقط همین هیوندا هست که سالاره.ما وراکروز(ix55) داریم،با هیچی عوضش نمی کنیم.الانم 400هزار تا کار کرده.همه قطعاتش به وفور گیر میاد و اصلی هم هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. 09163335421

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    Ns.hr
    سلام.لطفا برا نصب کروز کنترل s5دوستان عزیز من راهنمایی بفرمایند که باید به کجا مراجعه کنم؟و آیا خود کرمان خودرو بصورت سفارسی نثب میکند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شهرام

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان عزیز همه نقد و نظرات را خواندم با جک S5 هم تجربه رانندگی 200 کیلومتری دارم نسبت به قیمتش امکاناتش خوب است ولی تمام مشکل به عدم رسیدن سیر سفر در کیلومترهای بالاست که با اطلاعی که از سایر ماشینهای چینی دارم خیلی هزینه بردار است و انواع و اقسام عیوب از فرمان و رادیاتور و خنک کننده و گیربکس و غیره را روی دست آدم می گذارد نمایندگی هم گرچه گارانتی کرده ولی در خصوص خواب ماشین با روزهای متمادی تا تامین قطعه به هیچ عنوان پاسخگو نیست اکر دوست دارید امتحان کنید من به خاطر تجربیات دوستم از خرید منصرف شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حسین

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام

    بنده ماشین جک s 5 اتومات تحویل گرفتم. باهاش کاملا داخل اتوبان تهران و کرج و خیابان های شهر رانندگی کردم.
    ماشین نرم و راحت است. اجازه بدید خوبی ها و بدی هاش بگم
    1-مشکل خشکی کمک فنر نداره.
    2-جنس چرم داخل ماشین و کیفیت قطعات داخل کابین. در حد خوب است. اما عالی نیست
    3- فرمان ماشین بسیار نرم است و به راحتی در هنگام پیچیدن ان را احساس خواهید کرد
    4-کولر در حد عالی است با درجه کم هم خیلی خوب در افتاب مرداد ماه .کابین خنک کرد.
    5-شتاب اولیه ماشین افتضاح است بر خلاف اتومات. ماشین خیلی کند شتاب اولیه می گیره اما بعدش خیلی خوب سرعت بالا میره(البته در حدی نیست که توی ذوق بزنه. اما کاملا برای راننده محسوس است)
    6-گیربکس اتومات عالی است. بدون صدا اضافی کار می کنه و عملکردش در سرعت بالا و پایین کاملا قابل قبول است
    7-صندوق عقب کوچک است. برای مثال نسبت به سمند .
    8-کفیت رنگ ماشین نسبت به سری قبل خیلی بهتر شده ولی کیفیت در حد متوسط است.
    9-مانیتور ماشین خیلی خوب عمل می کنه و سیستم gps کاملا دقیق است
    10-دوربین دنده عقب افتضاح نصب شده البته بعضی بودند که دوربین دنده عقب انها بهتر نصب شده بود. جنس و شکل دوربین ها در کمال تعجب متفاوت است!!!!!!!!!!(اما میشه برد داد دوربین عوض کرد)
    11. در کال تعجب ماشین سینی موتور نداره .160 هزار تومان باید بدی برات نصب کنند. یا کف پوش نداره باید براش بخری!!!
    12-صندلی عقب بسیار جاداره بر خلاف اسپورتج .
    13.رینگ ماشین های اتومات بزرگتر شده و شکل ان زیبا تر شده اما همچنان سایر قسمت های بدنه ماشین اتومات عین دنده دستی است. (یعنی اصلا خبری از نیست از new faces

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. 03132229021

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    با سلام و احترام حضور همه عزیزان
    جک اس 5 اتوماتیک نسبت به دنده ایی دارای تغییرات بسیار ذیل است : تایرهای 98V به جای 99Hاست . رینگ 18 اینچ به جای 17 . مانیتور 8 اینچ به جای 7 اینچ با رزولوشن بالاتر . GPS فعال . سیستم TPMS هوشمند و نشانگر باد و حرارت تک تک تایرها . سیستم پیشرفته HBA به جای سیستم قدیمی EBA . دیسک های عقب بزرگتر با تقویت پیستون های ترمز 4 چرخ . سنسور باران . سنسور پارک جلو . دوربین عقب . سیستم مشایعت نور چراغ جلو تا درب منزل . جلو داشبورد چرمی . پشت سری قابل تنظیم مانند هیوندای وراکروز . صندلی برقی راننده 8 حرکته دارای دو حافظه . سیستم گرمکن صندلی های جلو . سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و دو کاناله مانند خودروهای آمریکایی . گشتاور 265 نیوتن بر مترمربع به جای 235 نیوتن بر مترمربع . گرمکن شیشه جلو . 2 ایربگ پرده ایی + ایربگ جلو جمعا” 4 عدد به جای 2 عدد . سیستم ورود بدون کلید . سیستم استارت دکمه ایی . سیستم دزدگیر فابریک . سیستم پخش دی وی دی . سیستم پارک برقی . سیستم ESC به جای ESP قدیمی . حال به نسبت قیمت و تجربه شخصی و تجربیات دوستان و آشنایان و این که موتور میتسوبیشی ژاپن – گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آلمان – سیستم برقی و ECU بسیار پیشرفته دلفی آمریکا – سیستم کنترل پایداری دلفی آمریکا – انژکتورهای بوش – توربوشارژر بورگ وارنر آمریکا – طراحی اتاق هیوندای کره – تست تصادف دارای 5 ستاره ایمنی در آمریکا US NCAP ، خودروی بسیار خوبی است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. فرشته

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام ::: دو سال پیش یکی از دوستانم میخواست خودرو چینی خریداری کنه که من منصرفش کردم ولی حالا خودم بیصبرانه منتظر جک اس 5 اتوماتیک هستم حالا نمیدانم جواب دوستم را چه بدهم ؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مرتضی

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم یکشنبه اتوماتو ثبت نام کردم تحویل اذر انشالله که خوب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. آرش

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    جک اس 5 اتوماتیک نسبت به دنده ایی دارای تغییرات بسیار ذیل است :
    چراغ های جلو و عقب Valeo فرانسه . روکش اضافی صندلی . جعبه کمک های اولیه . 5سال گارانتی معادل 150000کیلومتر به جای 3 سال و 100000 کیلومتر دنده ایی . تایرهای 98V به جای 99Hاست .حداکثر تحمل سرعت 240 کیلومتر به جای 210 کیلومتر . مصرف سوخت و اصطحلاک پایین تر نسبت به مدل دنده ایی . رینگ 18 اینچ زیباتر به جای 17 . مانیتور 8 اینچ به جای 7 اینچ با رزولوشن بالاتر . GPS فعال . سیستم TPMS هوشمند و نشانگر باد و حرارت تک تک تایرها . سیستم پیشرفته HBA به جای سیستم قدیمی EBA . دیسک های عقب بزرگتر با تقویت پیستون های ترمز 4 چرخ . سنسور باران . سنسور پارک جلو . دوربین عقب . سیستم مشایعت نور چراغ جلو تا درب منزل . جلو داشبورد چرمی . پشت سری قابل تنظیم مانند هیوندای وراکروز . صندلی برقی راننده 8 حرکته دارای دو حافظه . سیستم گرمکن صندلی های جلو . سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و دو کاناله مانند خودروهای آمریکایی . گشتاور 265 نیوتن بر مترمربع به جای 235 نیوتن بر مترمربع . گرمکن شیشه جلو . 2 ایربگ پرده ایی + ایربگ جلو جمعا” 4 عدد به جای 2 عدد . سیستم ورود بدون کلید . سیستم استارت دکمه ایی . سیستم دزدگیر فابریک . سیستم پخش دی وی دی . سیستم پارک برقی . سیستم ESC به جای ESP قدیمی . حال به نسبت قیمت و تجربه شخصی و تجربیات دوستان و آشنایان و این که موتور میتسوبیشی ژاپن – گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آلمان – سیستم برقی و ECU بسیار پیشرفته دلفی آمریکا – سیستم کنترل پایداری دلفی آمریکا – انژکتورهای بوش – توربوشارژر بورگ وارنر آمریکا – طراحی اتاق هیوندای کره – تست تصادف دارای 5 ستاره ایمنی در آمریکا US NCAP – تیغه برف پاک کن های ژله ایی بوش آلمان – سیستم های TPMS ، ABS ، EBD ، HBA ، TCS ، ESC ، TCU ، EPB ، خودروی بسیار خوبی است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مصطفی

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام منم یه اتوماتشو خریدم دیشب اوردم عالیه انصافن ازاسپورتیج چیزی کم نداره بعضی اپشناش بهتر از اسپورتیج هست همسایمون که اسپورتیج داره وقتی سوارشد گفت عالیه وخیلی تعریفشو کرد به نظرم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. بنیامین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان درکل ماشین خوبیه من خودم اتومات و ثبت نام کردم تنها مشکلی در دنده ای داشت مشکل رنگ پریدگیه بدنه بود اما میگن داخل اتومات مشکلش بر طرف شده از نظر امکانات میشه با توسان مقایسش کرد و چند تا آپشن بیشتر هم داره تازه و نسبت به پولی که میدی ماشین خوبی سوار میشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      پژو 206 ایرانیزه سال93 من هم موقعی که خشک از کارخونه تحویل گرفتم خیلی بهتر و کم صداتر از اسپورتیج و سوناتا بود اما الان که 60هزارتا کارکرده نه.ماشین چینی بیشتر از 100هزار کیلومتر دیگه نمیتونه کیفیت اولیشو حفظ کنه.ولی خدا برکت بده به وراکروز که داداشم داره و 400هزارتا کار کرده.از صفریش هم دست خودمون بوده.فقط روی کیلومتر 350هزار سه تا کاتالیزوروشو عوض کردیم.غیر از اون خرج فقط بنزین و سرویسهای نگهداری.عزیزان اگه می خواین توی کشور وسیعمون هرجا می خواین برین و جاده های درم و داغون و آب و هوای سرد و گرم رو با اطمینان خاطر پشت سر بگذارید سمت ماشین چینی نرید.ماشین چینی مثل یه ساختمون بدون اسکلت و شفته هست که بعد از مدتی از هم می پاشه به دلیل اینکه هر کدوم از قطعاتش رو از یه کشور آوردن.هیچ ارزونی بی علت نیست.من حرفام رو از روی دلسوزی و تجربه استفاده از انواع خودرو زدم،در نهایت خودتون تصمیم گیرنده نهایی هستین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. مهرداد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا ماشین جک بادنده عقب ٧ دنده است من خودم ماشین گیربکس دستیش تو اتوبان ٢٠۵تموم باهاش رفتم حتا یک زره هم صدا نداره واقعا عالیه حالا هم واسه اوماتش ثبت نام کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امیر حسین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من می خوام این ماشین رو بگیرم اما اینقدر صحبتهای دوستان در تناقض هم هست تصمیم گیری رو برام سخت کرده . امیدوارم دوستانی که الان خریده اند صادقانه در مورد این ماشین نظر داده باشند چون خیلی ها مثل من با این نظرات تصمیم میگیرن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جک

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (8 ديدگاه)

      سلام به شما دوست عزیزم

      جک اس 5 ماشینه خوبیه مخصوصا” اتوماتیکش که فوق العاده است و اصلا” به برند چینی بودنش توجه نکن . براساس اطلاعات فنی و ارائه مشخصات فنی که در دیدگاه های بالاتر مشاهده شد و تماما” واقعیت داره ، اساسا” ماشینه خوبیه . چون مهم ترین اجزای این ماشین متعلق به کمپانی های معتبر آمریکایی و ژاپنی و آلمانی و کره ایی هستش . با این همه امکانات و کیفیت مطللوب جک اس 5 اتوماتیک ، این سووال مطرح میشه که چرا قیمتش روی 120 تا 140 میلیون نیست ؟ جواب این است که : کمپانی جک با این حرکت به دنبال تصاحب بازار Cross Over هست و اینکه کمپانی هایی این چنین ، دارن از نتایج تحقیقات کمپانی های دیگر استفاده می کنن و در نتیجه هزینه های هنگفت طراحی و پژوهش بر دوششان نیست ، پس خودروهایشان ارزانتر تمام می شود .

      جک اس 5 اتوماتیک نسبت به دنده ایی دارای تغییرات بسیار ذیل است :
      چراغ های جلو و عقب Valeo فرانسه . روکش اضافی صندلی . جعبه کمک های اولیه . 5سال گارانتی معادل 150000کیلومتر به جای 3 سال و 100000 کیلومتر دنده ایی . تایرهای 98V به جای 99Hاست .حداکثر تحمل سرعت 240 کیلومتر به جای 210 کیلومتر . مصرف سوخت و اصطحلاک پایین تر نسبت به مدل دنده ایی . رینگ 18 اینچ زیباتر به جای 17 . مانیتور 8 اینچ به جای 7 اینچ با رزولوشن بالاتر . GPS فعال . سیستم TPMS هوشمند و نشانگر باد و حرارت تک تک تایرها . سیستم پیشرفته HBA به جای سیستم قدیمی EBA . دیسک های عقب بزرگتر با تقویت پیستون های ترمز 4 چرخ . سنسور باران . سنسور پارک جلو . دوربین عقب . سیستم مشایعت نور چراغ جلو تا درب منزل . جلو داشبورد چرمی . پشت سری قابل تنظیم مانند هیوندای وراکروز . صندلی برقی راننده 8 حرکته دارای دو حافظه . سیستم گرمکن صندلی های جلو . سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و دو کاناله مانند خودروهای آمریکایی . گشتاور 265 نیوتن بر مترمربع به جای 235 نیوتن بر مترمربع . گرمکن شیشه جلو . 2 ایربگ پرده ایی + ایربگ جلو جمعا” 4 عدد به جای 2 عدد . سیستم ورود بدون کلید . سیستم استارت دکمه ایی . سیستم دزدگیر فابریک . سیستم پخش دی وی دی . سیستم پارک برقی . پشتی سری ندلی قابل تنظیم . سیستم ESC به جای ESP قدیمی .
      حال به نسبت قیمت و تجربه شخصی و تجربیات دوستان و آشنایان و این که موتور میتسوبیشی ژاپن – گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آلمان – سیستم برقی و ECU بسیار پیشرفته دلفی آمریکا – سیستم کنترل پایداری دلفی آمریکا – انژکتورهای بوش – توربوشارژر بورگ وارنر آمریکا – طراحی اتاق هیوندای کره – تست تصادف دارای 5 ستاره ایمنی در آمریکا US NCAP – تیغه برف پاک کن های ژله ایی بوش آلمان – سیستم های TPMS ، ABS ، EBD ، HBA ، TCS ، ESC ، TCU ، EPB ، HAC ، HDC ، خودروی بسیار خوبی است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. وحید

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (44 ديدگاه)

        دوست عزیزم با کمال احترامی که بهتون قائلم ازتون این سوال رو دارم.یعنی هیوندا و تویوتا و سایر برندها نتونستن کاری بکنن که قیمت تمام شده ماشین بیاد پایین و این شرکتهای چینی هستن که به همین سادگی آب خوردن این کار رو انجام میدن؟در ضمن قسمت اعظم تولید خودرو با ربات و ماشین صورت می گیره که عملا هزینه دستمزد نیروی کار جهت لحاظ کردن در بهای تولید منتفی میشه.حالا من نمیدونم که این تحلیل رو شما بر اساس چه منطقی انجام دادین اما این رو بدونید که امکان نداره یک کیلو آهن گرونتر از یک کیلو طلا بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مقایسه دنده ایی و اتوماتیک

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (8 ديدگاه)

          آقای محترم سلام
          عزیزم بیش ترین هزینه در تولید متعلق به واحد R & D یا تحقیق و توسعه و طراحی هستش که ماشین های چینی این هزینه را تقریبا” ندارن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نیما

          ۱۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2 ديدگاه)

          دوست عزیز به لحاظ قیمتی کیا و هیوندا و جک در یک رنج هستن برای جک شما دیگه اون 100% گمرکی رو نمیدید بخواید حساب کنید اسپورتیج 2016 که حدود 170 میلیون قیمت داره بدون گمرکی 85 میلیون قیمت داره
          دوستان فقط میان نظر میدن که یه چیزی گفته باشن
          جک ارزون چون 100% پول زور به عزیزان نمیدید ربطی به کیفیت خودرو نداره یکم فکر کنید بعد حرف بزنید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  29. مقایسه شتاب دنده ایی و اتوماتیک

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    سلام
    خسته نباشین
    اون فیلم درگ بین جک اس 5 دنده ایی با جک اس 5 فیس لیفت 1.5 لیتری هستش نه جک اس 5 اتوماتیک 2.0 لیتری . من اس 5 اتوماتیک دارم شتاب 0 تا صد فقط 0.25 ثانیه اون هم در ابتدای حرکت کم تره ولی از 120 به بعد به لطف گیربکس مدرنی که داره و با استفاده از شیفت ترنیک یا حالت اسپرتش از مدل دنده ایی جلو می افته . درضمن مصرف اتوماتیکش هم کم تره و کم صدا تره . جک اس 5 فیس لیفت 1.5 لیتری در ابتدا جهت تست با ظاهری جدید وارد کشور شد که به دلیل سیاست های کرمان موتور قرار بر تولید جک اس 5 اتوماتیک با موتور 2.0 لیتری بهبود یافته و آلودگی یورو 6 و جلوی مدل قبلی ، شد . شتاب دنده ایی 8.0 ثانیه و اتوماتیک 8.25 تا 8.75 از سوی کمپانی اعلام گردیده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. علی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من رفتم ثبت نام کردم و منطقی ‌به نظر میاد ماشین با این شرایط ۸۵ میوفته برام دوستانی ک از ماشین کره و ژاپنی تعریف میکنید خوشحال میشم اگر با این قیمت ماشینی معرفی کنید پس لطفا در مقایسه هاتون همه چیز در نظر بگیرید وگرنه هرکسی یه مقدار با ماشین اشنایی داشته باشه میفهمه ماشین ها ژاپنی و کره برترن در ضمن لطفا بفرمایید ماشین ها دست دوم کره و ژاپنی ک ممکنه ب خرج بیوفته چ مقدار هزینه هاش نسبت ب جک بیشتر ب امید روزی ک ماشین وطنی با قیمت مناسب و کیفیتی بهتر از این نوع ماشین ها داشته باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      سلام.دوست گرامی من با این قیمت سانتافه 2008 تر و تمیز بهتون پیشنهاد می کنم که نمیگم فراوونه اما بگردین می تونین پیدا کنین.دوام قطعات یدکی هیوندا خیلی بیشتر از قطعات یدکی جک هست و به همین دلیل اندکی گرونتره.اما قطعات یدکی جک چون کم گیر میاد بسیار نسبت به کیفیتی که به مشتری عرضه می کنه گرونتره.خدمات پس از فروش جک خیلی ضعیفه.بازار دست دوم خودروی چینی از هر برندش که باشه بسیار ضعیفه و این رو مطمئن باشید که بعد از یک سال بخواین ماشینو بفروشین حداقلش باس 30 میلیون افت قیمت رو پذیرا باشین.می تونین برین از همه نمایشگاه دارها بپرسین.بالاخره یک منطقی پشت این افت قیمت زیاد نهفتست که نمیشه اون رو به تبلیغات منفی علیه خودروی چینی ربط داد.بالاخره اگرم تبلیغ منفی ای هم باشه دلیلی داره،نمیشه که نظر اکثریت رو رد کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        داداش اگه اینجوریه معرفی کن من 60 نقد بدم s5 اتومات میخوام

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا