سدان جیلی EC7 توانست اولین خودروی چینی باشد که در تست تصادف موسسه Euro NCAP چهار ستاره از پنج ستاره را از آن خود می کند که در میان سایر خودروهای چینی، یک عنوان بزرگ محسوب می شود و تاکنون بالاترین امتیازی بوده که یک خودروی چینی بدست آورده است.
جیلی که سال ۲۰۱۰ بابت خرید ولوو سوئد به قیمت ۱.۸ میلیارد دلار از شرکت فورد، توانست نام خود را در اروپا هم مطرح کند، حدود ۱۱ سال سابقه خودروسازی دارد. با این وجود هنوز تاثیر مهندسی ولوو روی محصولات این شرکت به چشم نمی آید.
[jwplayer mediaid=”99029″] خودروی EC7 از سری Emgrand است که شاخه لوکس خودروهای جیلی را دربر می گیرد و در سال ۲۰۰۹ بنیان نهاده شد.
جیلی EC7 امسال در بازار انگلستان عرضه خواهد شد. این خودرو دو نوع چهار در سدان و پنج در هاچبک را شامل می شود و از موتورهای ۱.۵ و ۱.۸ لیتری بنزینی بهره می گیرد. قیمت این خودرو در انگلستان با ۵ سال گارانتی حدود ۱۰ هزار پوند می باشد. این خودرو همچنین توسط شرکت جیلران بصورت محدود وارد کشور ایران شده و و مجوزهای استاندارد را نیز اخذ نموده است. عرضه این خودرو به بازار با قیمتی در محدوده ۳۰ میلیون تومان پیش بینی می شود.
جیلی EC7 وارداتی با موتور چهار سیلندر ۱.۸ لیتری (۱۷۹۲cc) 16 سوپاپ و با زمانبندی متغیر سوپاپها با توان ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر و گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته خودکار به بازار خواهد آمد. شتاب صفرتاصد این مدل ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است که چندان چنگی به دل نمی زند. استاندارد آلودگی این خودرو یورو IV و میزان متوسط مصرف سوخت آن ۶.۵ لیتر اعلام شده اند.
مجله اتوکار انگلستان از سفتی صندلیها و جای پای سرنشینان عقب و کمربند ایمنی عجیب سرنشین وسط و فرمان بسیار سبک یاد کرده و در مقابل مزایایی چون نرمی سواری و امکانات خوب آن را برشمرده است.
طول مدل سدان ۴.۶۳ و مدل هاچ بک ۴.۳۹ متر می باشد. فاصله محورهای جلو و عقب ۲.۶۵ متر و عرض آن ۱.۷۹ و ارتفاع نیز ۱.۴۷ متر است. وزن خالص اتومبیل نیز ۱۲۸۰ کیلوگرم می باشد. ظرفیت ۶۸۰ لیتری صندوق نیز از عجایب این خودرو است. [jwplayer mediaid=”99028″] ممتازترین و گرانترین خودروی ساخت جیلی باید در بازار ایران با رقبایی مثل MVM530 و لیفان ۶۲۰ با موتور ۱.۸ مقابله کند. رقابتی که کیفیت و قیمت می تواند باعث پیروزی یا شکست برای این خودرو باشد.
با سلام به همه و سلام به آقا فرزاد، در جواب سوالات شما
1- جنس صندلی کمی سفت هست ولی تو زمان رانندگی چه شهری و چه جاده ای خسته یا اذیت نمیکنه. 2-پایداری تو سرازیری: تو جاده سرازیری و پیچ دار وقتی می بینی سایر خودرو ها نظیر 405 و پرشیا که اتفاقا هندلیگ قابل قبولی دارند، قبل از پیچ و تو پیچ ترمز می کنند ولی شما با این ماشین فقط کافی از سمت درست جاده فرمان بدی و ترمز هم نکنی و از پیچ رد بشی یعنی پایداری و فرمان پذیری تو پیچها و سرازیریها. 3- سیستم های خودرو: یعنی نه اون صدای نویز از داشبورد میاد، نه صدای خاصی از موتور و گیربکس، نه چراغهای اخطار مثل فشار باد تایرها روشن شده، ترمزها هم خیلی خوب و قوی عمل می کنن، سیستم صوتی هم خیلی خوب کا می کنه و …. 4- با اینکه خانواده من سه نفریه، ولی موقع سفر معمولا یک چمدان بزرگ و چندتا ساک دستی و کوله همراه داریم. همه اونها تو صندوق عقب جا شد و البته هنوز هم جای کافی وجود داشت. 5-صندلی عقب: یک قسمتی از مسیر رو همسرم پشت فرمون نشست و صندلی عقب نشستم تا بهتر وضعیت رو بررسی کنم. جای پای کافی، صندلی راحت و البته کنسول وسط بین دو صندلی عقب فراموش نشه. 6-لذت رانندگی: روشنترین جمله: با خودرو حال کنی، یعنی گاز بدی صدای موتور رو بشنوی، معکوس بکشی، از بقیه سبقت بگیری، از سیستم صوتی لذت ببری و …. پس چطور این ماشین رو خریدی؟
دوست عزیز امیدوارم از تاریکی در اومده باشی.
تو کامنت قبلی لیبل مصرف سوخت رو گذاشتم، از خودم که نساختم بعضی ها دیسلایک کردن!؟ شما علتش رو میدونی؟
سلام به همه دوست عزیزم آقا بهنام من فقط و فقط خواستم یک شوخی کوچیکی با شما کرده باشم چرا به دل گرفتی ؟؟ من از کوچکترین اعضای فدراسیون اتومبیل رانی کشور هستم یه چند تایی مقام هم در کلاس استاندارد و آزاد دارم خدای نکرده این مطالبی که گفتم حمل بر خودستائی نشه؟؟ فقط خواستم بگم اگر مطلبی رو به صورت خیلی عامیانه عنوان میکنم دلیلش ندانستن آن مطلب خاص از زبان شما نیست ..منظورم اینه که از هر قشری اینجا هستند که لزوماٌ اطلاعات کافی و اختصاصی در مورد خودرو ندارند ولی ممکنه در حرفه خودشون حرفهای زیادی داشته باشند ….حالا متوجه منظور من شدی ؟؟؟؟ اگه از هر لحاظ دیگه ای هم بخوای بنده در خئمتت هستم ولی جوری باید صخبت کنیم که بقیه هم متوجه بشوند.. و اما در مورد مصرف سوخت بنده به تفصیل توضیح دادم و فکر نمیکنم دوستان حوصله دوباره گوئی از یک مورد تکراری رو داشته باشند اگه زحمتی نیست به صفحات قبلی مراجعه بکنی خوبه چون نظر من هم با نظر شما فاصله نداره … ولی فقط برای مرور اطلاعات برای خودم میگم در سرازیری که شما فرمودید ..بر خلاف چیزی که اکثر مردم فکر میکنند چیزی که باعث کنترل خودرو میشه handling نیست بلکه میزان تراکم سوخت در پیستون های ماشین و تناوب جرقه زنی شمع هاست که حرکت رو سنگین تر و میزان شتاب رو از حالت صعودی به خطی تبدیل میکنه ….و چند مورد دیگه که جای گفتنش اینجا نیست توی سایت مجله ماشین اگه باشه در خدمتیم ولی اینجا عمومی باید صحبت کرد… و اگر ناراحت نشه کسی از روی صحبتهای بعضی از دوستان میشه به راحتی فهمید که اولین خودروی به قول معروف خارجیشون هست …((منم تافته جدا بافته نیستم من ماشین دوستام خارجی بوده نه من ))…. لذا نمیشه این ماشین رو با 405 و یا پرشیا و یا حتی 207 قلابی ایران خودرو مقایسه کرد چون خیلی از مؤلفه های این خودرو برای خودش دارای اعتبار هستش ولی 405 که سال تولیدش بر میگرده به 1988 یا پرشیا من در آوردی که تقلید کورکورانه از 307 هستش که تو خود فرانسه در سال1992 با اقبال مواجه نشد رو نمیشه با این خودرو مقایسه کرد.. از هر لحاظ که فکرش رو بکنید ….منظورم اینه که این خودرو باید در کلاس خودش مقایسه بشه که بازم کار اشتباهیه…هر خودرو دارای نقاط ضعف و قوته…… و اینی که شما فرمودید فضای صندوق عقب خیلی خوبه که به درستی اشاره کردید یکی از محسنات این ماشین بوده که در مجلات مختلف به آن اشاره شده ((کلاٌ خودروهای آسیائی عمدتاٌ دارای صندوقهای بزرگند))….و اینی که در سرعت بالا صدای موتور رو بشنوی ((در این خودرو که اسپرت نیست )) اصلاٌ چیز خوبی نیست …معمولاٌ دوستان از بی صدائی این ماشین خوششون آمده تا سرو صدا …در سرعت بالا این خودرو نباید صدائی ازش در بیاد که لذت دو چندان میشه ..برای همین هستش که در خودروهای پیشرفته تر سیستم اسپرت به صورت جداگانه تعریف شده… و اما در جواب سؤالتون که یخورده با شیطنت پرسیدین که چرا این ماشین رو خریدم ؟؟؟ جوابش خیلی سخت نیست ..با توجه به بودجه من بهترین انتخاب بود اگه 20 تومان بیشتر داشتم MG 5 میخریدم…. و اگه یک میلیاردو سی صدو پنجاه میلیون دیگه داشتم ..MAZERATTI grand turismo میخریدم..
دوستان جیلی دوست و جیلی سوار – سلام یه سری به سایت ایران خودرو هم بزنید ! جالبه بعد از 4 دهه به برکت بالا بودن تعرفه واردات خودرو سرشونو پایین انداخته بودند و هی تیراژ (بله تیراژ !) می کردند حالا یادشون اومده که از نخبه ها دعوت کنند ! به نظر من همه شما ها که ترجیح دادید پولتونو تو دهن اینا نندازید و جیلی بخرید نخبه اید ! این اعتقاد قلبی منه . پس برید و همکاری کنید با ایران خودرو !!!!!. ضمناً یادتون نره یه مقاله سر تا پا علمی تهیه کنین و به ایران خودرو بگید از 20 سال قبل تا حالا بوق وسط فرمان هست نه توی راهنماش! (دیدید اولین نخبه من بودم !) جان من دروغ می گم ؟ بله حق دارم اینجور بگم اگه به خاطر فرغونای داخلی نبود حالا من و تو تویوتا سوار بودیم با 60 میلیونمون.
سلام به همگی دوستان مخصوصا آقا امیر باید عرض کنم من در حال حاضر از این نقشه تارگت روی 206 ام استفاده می کنم محتویات آن مانند همینی است که شما فرمودید . چیزی که در مورد راه اندازی جی پی اس مهم است تغییر مسیر خواندن نقشه در خود دستگاه است .پس اون چیزی که دوست عزیز ما آقا محمدی در فعال کردن جی پی اس انجام می دهد و به گفته دوستان در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود می تواند همین کار باشد که ایشان با زحمت و دانش خود بهش دست یافتن .پس از دوستانی که فعال کردن آیا می توانند بگویند که ایشان در چه منوهای رفتن یا قبل از راه اندازی آیا اس دی کارت دیگری غیر ار کارت نقشه را در دستگاه قرار داده اند یا نه؟(البته من در اینجا از تلاش آقای محمدی و آقای قازاریان در سایت tt بخاطر راه اندازی جی پی اس این خودرو تشکر می کنم.)
سلام اقا مصطفی بله قبلش یه مموری دیگه گذاشت و تغییرات نرم افزاری اعمال کرد و حتی اذعان داشت که زبان دستگاه تغییر نمیکند ، ولی لینکه چه کارهایی و وارد چه قسمتها متأسفانه دقت نکردم
سلام و درود بر همه تجربه سوخت تا الان و ٢٢٠٠ کیلومتر بنزین معمولی عملکرد خوب با اکتان کاسپین ، بدون تاثیرنسبت به معمولی با اکتان لیکومولی آلمان ، اندکی بهتر ولی نه به اندازه تفاوت قیمت ایجاد شده با سوپر امتحان نکردم همه چیز بسیار خوب ،جز سفتی ماشین خودمونیم عقبش خوب میکوبه حتی با صد کیلو بار تو صندوق محسوس واقعا ✴
جهت اطلاع دوستان دیسلایک کننده عزیز من مقدار 70 کیلو برنج و 15 کیلو روغن و 25 کیلو مرغ و حدود 15 کیلو ماکارونی که مساوی 125 کیلو گرم به مدت 36 ساعت ( البته شامل مرغ نمیشود ) تو صندوق داشتم و تو شهر میگشتم و باز هم احساس خشکی را داشتم ولی با نصف این مقدار بار تو صندوق عقب v8 نرم شدن کمکهای عقب کاملا محسوسه
سلام خدمت جیلی سواران دوستان عزیز که می خواهید jpsرا فعال کنید مواظب باشید که به ضبط ماشینتان اسیب نرسد چون قیمت ضبط ماشینتان 8میلیون تومان می باشد برای تحویل گرفتن خودرو به انبار که رفته بودم از اقای مغیثی که سرپرست تعمیر گاه بود در مورد jpsکه پرسیدم و گفتم بیرون انجام می دهند گفت اگر میشد خودمان انجام می دادیم
شما هم خوب تبلیغ میکنید !! نیاز به دست کاری هم نیست خود نمایندگی بهمن ماه یه فراخوان میده رایگان GPS رو فعال میکنند دوستان این 2 ماه رو هم صبر کنید جیب سه سری ها رو الکی الکی پر نکنید !!
باسلام حضورهمه دوستان من خودم جیلی با موتور cvvtدارم دیروز پشت جیلی یکی ازرفقا با موتور Dvvtنشستم پدال گاز اون برقی بود همانند 206 V8 ،خیلی به دلم ننشست تجربه من اینه که CVVT حداقل از نظر نوع پدال گاز بهتره چون راننده دوست داره پاشو که روی گاز میزاره ماشین خودشو بکنه ولی نوع برقی یک جورایی توی ذوق ادم میخوره وزمان میبره تا به نسبت گاز دادن و فشار پدال دور برداره ، ضمنا تغییر محسوسی در شتاب و سرعت قدرت بین این دو ندیدم ،ممنونم میشم دوستان اگه پشت هر دو نوع خودروی cvvt و dvvt نشستن، تجربشونو دراختیار بگذارن،ضمنا در مراجعه به نمایندگی سیاسی در مشهد مسئول مربوطه اظهار داشت تا 30-45 روزه دیگه خودشرکت واسه فعال کردن ناویگیشن فراخوان میده و احتمالا رایگان نیز انجام میشه ولی درخصوص فعال سازی چراغ دی لایت کد مربوطه واسه ایران فعال نیست و بعید است این آپشن رو بتونیم توی جیلیهامون داشته باشیم (مگه باز بچه های دانشگاه شریف و این آقای محمدی بتونه یک کارهایی بکنه!
دوستان آیا کسی اطلاعی داره در حال حاضر توی لاستیکهابصورت فابریک وزمان تحویل باد معمولی است یا نیتروژن؟واگه کسی نیتروژن زده آیاتوی نرمی و رفع کوبش لاستیکها تغییر محسوسی دیده؟
من که اعتقادی به باد نیتروژن ندارم ٫ چون که همونطور که میدونید ۸۰ درصد از هوا همون نیتروژنه و ۲۰ درصد اکسیژن حالا بعید میدونم ۸۰ درصد با ۱۰۰ درصد خیلی فرق کنه!!! به صورت تئوری خیلی دلایل برای توجیه این قضیه میارن ولی من فکر میکنم اینا یه جور تبلیغات برای فروش دستگاهاشونه چرا که من از طرف کارخانه های خودرو ساز هیچ گونه پیشنهادی برای این مورد ندیدم حالا دوستان مختارند
سلام آقا محسن نیتروژن با باد معمولی خیلی فرق داره حالا از نظر علمیشو نمی دونم ولی اون چیزی که من امتحان کردم زمین تا زیر زمین فرق داره احساس می کنی کمکای ماشینو خوابوندی تغییر رو احساس می کنی البته این تجربه من بوده
دوستان سلام من حدود 2000 تا با ابن ماشین مدل هاچبک رفتم به نظرم مگان 1600 E2( اگر پیدا بشه !!!) انتخاب بهتریه قیمتشم حدود 65! البته از نظر زیبایی به گرد پای جیلی نمیرسه ولی از سایر نظرات بهتره حد اقل از لحاظ تعلیق و گیرباکس و ترمز و البته فرمان!!
سلام با نظرت تا حدودی موافقم ولی مگان 2000 چون 1600 فروختنش سخته و چیز دیگه این که لوازم یدکی مگان رو قیمتهاش رو میدونی مثلاٌ قیمت لنت یا قیمت شمع؟؟ یا حتی فیلتر هوا وروغن؟؟
دوستان لطفا اگر دیسلایک میزنید دلیلش رو هم بنویسید من این ماشینو دارم خوشحال میشم اگر منم قانع بشم سپاس از آقا فرزاد نظرات مهم تر از لایک ها و دیسلایک هاست خوشحال میشم نظراتتونو در مقایسه مگان 1600 e2 و جیلی بدونم سپاس از همه دوستان گلم
سلام به همه عزیزانم دوستان یک سؤالی از حضورتان داشتم و اینکه این سیستم GPS که انقدر مهم هستش برای شما به چه کاری میاد ؟؟؟ من اول تجربه خودم رو به اشتراک میگذارم بعدش شما جواب بدین:: در کشور انگلستان خودروهائی که قدیمی هستند ویا حتی خودروهای جدید ولی ارزان قیمت که دارای سیستم ناوبری ((دقت کنید ناوبری)) ندارند از دستگاهی به اسم TOM TOM استفاده میکنند که به علت قرار گرفتن فرمان خودرو در سمت راست به راحتی به شیشه در سمت راست میچسبانید و به محض روشن کردن از این امکانات بهره مند میشوید: 1_نشان دادن موقعیت خودرو position 2_نشانه گرهای خروجی از قبیل سرعت و موقعیت جغرافیائی و……. 3_هشدار های مختلف :قبل از رسیدن به دوربین سرعت با توجه به سرعت شما و سرعت مجاز آن جاده هشدار کم کردن سرعت را به شما میدهد/با مشخص کردن آدرس مورد نظر که با دادن کد پستی یا شماره خیابان به راحت ترین و دقیق ترین شکل ممکن پیشنهاد های مختلف مبنی بر تعویض مسیر به علت ترافیک سنگین با محاسبه بسیار سریع برای تصمیم گیری به موقع /اعلام تصادف در جاده ای که در آن رانندگی میکنید((منظورم ریسک تصادف ))/هشدار آب و هوا به صورت monitoring یعنی لحظه به لحظه 4_دقت بسیار بالا و همینطور سرعت بالا در راهنمائی مسیر و اگر ورودی را اشتباه رفتید به ثانیه مسیر را تصحیح و مسیر جدید را به شما اعلام میکند 5_اگر داده های بهداشتی از قبیل داشتن فشار خون بالا و یا سابقه داشتن بیماریهای قلبی عروقی را به دستگاه وارد نمائید در طول مسیر تمامی مکانهای درمانی را به شما اعلام و در صورت ثابت ماندن خودرو در بین مسیر ((منظورم جاده و یا خیابان بین مبدأومقصد )) با محاسبه بسیار سریع جهت علت ثابت ماندن شما که شامل: نبود ترافیک و تصادف میباشد . زنگ هشدار متناوب شروع به هشدار میکند که در صورت خاموش نشدن از سمت شما زیاد و زیادتر میشود تا جائی که خودروهای عبوری متوجه میشوند ولی اگر در عرض 2 دقیقه توجه دریافت نکرد با نزدیکترین کلینیک درمانی ارتباط بر قرار کرده و پیغام از پیش برنامه ریزی شده را با مکان قرار گیری شما را به صورت دقیق اعلام میکند و کارائی های دیگر که خیلی زمان میبره بگم…… توجه داشته باشید تمامی این کارها توسط یک راهنمای دستی portable صورت میگیرد و در خودروهائی که به صورت defulte از کارخانه این دستگاه روی خودرو خودشان دارند اگه نگم همه کار خیلی از کارها را انجام میده که راهنمائی مسیر کوچکترینش هست ….وقتی وارد سیستم ناوبری بشید که دیگه واویلاست…. حالا پرسش من رو جواب بدید …این سیستم GPS که فعال هم نیست به چه کاری میاد ؟؟؟ ممنون از دیسلایکهاتون…خدا بیشترش کنه… یا علی التماس دعا
یه عرض کوچیکی هم داشتم خدمت اساتیدی که دیسلایک میکنند 1_اینجا محل رأی گیری برای سمت دولتی یا خصوصی نیست 2_اول بخونید بعد دیسلایک کنید چون واقعاٌ بعضی از بچه ها میان سؤال میکنند مثل الآن من ..و شما انقدر بی توجه هستید که دیسلایک میکنید که نشان دهنده سایز مغزتون هستش ((منظورم بیش از اندازه بزرگه )) 3_وقتی از یک چیزی خوشتون نمیاد دیسلایک بکنید ولی علتش رو هم بگید 4_من عاشقتونم یعنی انقدر دوستتون دارم که حد نداره چون باعث خنده و خوشحالیم میشید حالا اینم دیسلایک کن که حرفی که من زدم ((سایز)) اثبات بشه..
سلام دوستان راست میگه یک عده واقعا مشکل دارن دیس لایک میدن اما بگذریم از دیروز که با یک کیا سراتو کورس گذاشتم و برای اولین بار به سرعت 205 کیلومتر با امرگراند سون رسیدم یه صدای افتاده تو ماشین به غیر از اون جیس جیس قاب ساعت وقتی که گاز میدم وپام از روی گاز بر میدارم موقع برگشت دور موتور یه صدای زینگ زینگ از جلو ماشین به گوش میرسه که معلوم نیست از داخل کابینه یا بیرون
با سلام خدمت دوستان عزیز و با عرض پوزش از اینکه اسم همه تونو نمیتونم بنویسم – اولا یه عده حداکثر 5 نفر نخونده دیسلایک می کنن مهم نیست ببخشیدشون حاشون خوب نیست! – دوست من اگه موقعی که پاتو از روی گاز برمیداری یه صدای تق کوچک ماشین میده به علت اون قسمت اتصال اگزوز به موتور هست که در خودرو این امکان رو دیدند تا ارتعاشات اگزوز به دلیل طول بلندش از موتور تاثیر نپذیره در محل اتصال هم از دو فنر قوی یه واشر نسوز و دو تا پیچ استفاده کردند . وقتی موتور رو هی گاز بدی و هی پاتو از رو گاز برداری اون محل اتصال به دلیل مفصلی بودنش صدای اصطکاکی مثل تق رو میده که نه تنها مهم نیست بلکه باید باشه و مهم هم نیست . – حالت دیگه ای هم متصوره میدونید توی خودروهای انژکتوری برای جلوگیری از ضربه موتور به محض برداشتن پا از روی گاز استپر موتور وظیفه داره تا دور موتور را آرام کم کنه برای امتحان شما وقتی با خودروی قدیمی مثل پیکان و بعضی از پژوها رانندگی می کنی پا تو تا از روی پدال بر میداری همه سرنیشنان به جلو هل داده میشن و ماشین هم چتکه میزنه در حالی که ماشینهای جدید و از جمله جیلی طوری هست که بغل دستی متوجه نمیشه شما پاتو از روی گاز برداشتی – امیدوارم مشکل ماشین شما خارج از عرایض بنده نباشه
سلام جهت حفظ ابروی ماشین با سراتو2000 و زانتیا و …. کل کل نکنید. این خودروه شتاب و سرعت و لایی بازی نیست کم میاریم بعد تابلو میشیم اجازه بدهید روی کلاس و شیک و سنگین بودن این ماشین مانور بدیم که امکاناتش رو واقعا داره. البته این نظر شخصی من هست چون چندبار با شرمندگی روبرو شدم که تجربه شد
فرزاد جان کاملا موافقم چون خدایی خیلی به ماشین فشار اومد من اهل اینکارا نیستم اما با سرعت 140 رفتم تو سبقت که یارو گاز داد و ادامه ماجرا اما واقعا اگه ماشین آدم پورشه هم باشه با سرعت بیش از 140 تا 150 رفتن اونم اگه واقعا ضرورت داشته باشه و شرایط اضطراری باشه تازه 140 تا یشتر رفتن حماقته واگر نه همون 110 تا 120 حداکثر سرعتی که باتوجه به استاندارد ها و کیفیت جاده ها میشه رانندگی کرد و الکی جان خودمون و یک سری هم وطن های عزیزمون به خطر ندازیم اونم سر هیچ پوچ اما باتوجه به حماقتی که انجام دادم تجربیاتم از سرعت امرگراند سون به شرح زیر جهت اطلاع دوستان بیان میکنم و خواهش میکنم غیر از ژیست مجاز اونم اگه امان دست رسیش باشه امتحان نکنند 1- ماشین تو کفی به سرعت 170 و 180 به راحتی میرسه اما نرمی فرمون دیگه از 140 به بالا باید حواست بهش باشه 2- دنده 5 ماشین جون نداره 3- بالای سرعت های 170 تا 180 اگه خواستی بهش برسی باید جاده حداقل یه شیب ملایم داشته باشه اونوقت دنده 5 آرام آرام بعد از مسافت 5 تا 6 کیلومتر به سرعت بالای 200 میرسه که در این سرعت واقعا فرمون ماشین خطرناکه و آدرنالین خون آدم به حد اعلاء میرسه 4- برعکس اگه جاده یه کم سربالایی ملایم داشته باشه با دنده 5 هرگز به 180 تا هم نمیرسی ولی بادنده 4 تا 170 میریی 5- بازم میگم حماقته اینکار بهتره که حرف دوست عزیزمون فرزاد گوش کنیم و بیتر روی زیبایی طراحی و ایمنی و امکانات ماشین مانور بدیم 6- اما دوستا اینکه میگن ماشینچینی از موتور ضعیف هستند باید بگم این ماشین اینطور نیست و شتاب و سرعتی فراتر از 206 و 405 و پرشیا و تندر به شما میده البته با فضای بیشتر امکانات و ایمنی فوق لعاده که اگه اینا رو روی هم بگذاری و همچنین پولی ه بابت سراتو و یا حتی سوناتا وای اف باید بدی من میگم این ماشین بهترین انتخابه و رانندگی باش لذت بخشه و فکر نکنم حتی توی سرعت خصوصا جادهای پر پیچ خم از زانیا کم بیاره
سلام دوست عزیز داخل منوی اصلی وارد قسمتی که نوشته بلوتوث بشو بعدش با یک کلیک از حالت خاموش به حالت روشن در بیار و آن وسیله ای رو که میخوای بهش متصل بکنی رو هم همزمان روشن کن چون بعد از 30 ثانیه که از روشن کردن بلوتوث ماشین بگذره اتوماتیک خاموش میشه.ولی اگه تلفن همراه رو میخوای بهش متصل کنی باید بگم متأسفانه به هر گوشی وصل نمیشه مثلاٌ تمامی نوکیا ها رو میشناسه و همینطور سامسونگ ولی آیفون رو نمیشناسه و بعضی از تلفنهای دیگه رو
سپر جلو : 310 هزار تومان چراغ جلو : 526 هزار تومان گلگیر جلو : 207 هزار تومان
مطمئن باشیم ، همینطور که قیمت این خودرو گران می شود قیمت قطعات این خودرو هم گران خواهد شد. پیدا شدن قطعات زیاد سخت نیست نمایندگی ها تقریبا همه قطعات را داره گران یا مناسب بودن را خودتون مقایسه کنید موفق باشید
دوستان سلام آیا کسی تا حالا بنزین سوپر تو ماشین زده من تا بحال بنزین سوپر نزدم تو این ماشین لطفا اگر کسی زده راهنمایی کنه تو کاتالوگ نوشته بنزین با اکتان 93 و بالاتر لازم داره در حالی که اگه واقعا درست بگن بنزین عادی اکتانش 87 هست و سوپر 95 که با ترکیب این دو با هم یا استفاده از سوپر به تنهایی به اکتان مورد نظر میشه رسید . البته من شنیدم تو ایران بنزین سوپر با معمولی زیاد فرق نمیکنه و فقط بنزین معمولی رو مقداری افزودنی اکتان می ریزن و به عنوان سوپر میفروشند در ضمن امروز چک که هوا سرد تر شده سلو ماشین از 650 به 750 رسیده و آیا مال بقیه دوستان هم همینطوری؟ باسپاس
بله صحبت شما درست است بیشتر ماشین های انزکتوری تا کرم نشن دور موتور سلو (یعنی دور موتور بدون کاز دادن) بیشتر میشه تا روغن سریعتر کرم و روون بشه ولی من منظورم موقعس است که موتور کرم شده
سلام دوستان ماشین من تحویل شده اما مدارک نیامده.لطفا میشه راهنمایی کنین که چقدر طول میکشه مدارک بیاد؟ ضمنا غیر از مشکل سر باطری آیا موارد دیگه مثل روغن و … نیازی به چک کردن داره؟همچنین آیا دوستانی هستن که لاستیک رو عوض کرده باشن و آیا عموم شما عزیزان نیازی به تعویض لاستیک حس می کنید.قبلا از راهنمایی هاتون سپاسگذارم.
دوست عزیز واسه من که مدارکم 28 روزکشید تا بیاد . نقدی . سدان . سفید بودم . واسه من که سرباطری شل بود و روغن موتور هم کم داشت که بردم نمایندگی روش ریخت . حدود 1 لیتر . من لاستیکاش رو عوض نکردم .
دورود مجدد بنظر من بنزین سوپر موجود ،هر چقدر هم نامطلوب باشه از بنزین معمولی بهتره.پیشنهاد می کنم هر باک حداقل نیمی رو سوپر بزنیم خصوصا وقتی کارت سوخت سهمیه 400 تومانی در اختیار داشته باشیم(مثلا مال ماشین دیگه ای).چون تفاوت قیمت زیادی(فقط لیتری 100 تومان) نداره.علی الخصوص در دوران آب بندی ماشین.البته من جایی خوندم که ولیکس c30 حتما باید سوپر استفاده کنه اما در مورد جیلی چنین الزامی قید نشده بود.
سلام به همه عزیزانم دوستان در مورد اکتان بنزینهای موجود در ایران به غیر از یورو4 که معلوم نیست چی چیه ..اکتان بنزین معمولی ما حدود 70و سوپر 85 هستش در صورتی که اگر از بنزین سوپر استفاده بشه و با اضافه کردن اکتان بتونیم به عدد 90 برسیم هنر کردیم و آن عدد مورد نظر این ماشین که همان 93 هستش رو نمیشه به صورت دقیق بهش رسید نه که نشه ولی هزینه اش به صورت استفاده مداوم به صرفه نیست چون همونطور که شما بهتر از من میدونید ماشین صفر رو هر طوری که باربیارید همونطور به شما سواری میده …یک موقع اشتباه متوجه نشید کلاٌ خودروهای وارداتی چه چینی چه امریکائی احتیاجی به آب بندی ندارند ولی این دلیل نمیشه که با دور موتور 4000 به بالا و یا بر عکس دنده مرده حرکت کنیم بیشتر روی سوخت تمرکز کنیم برای ساختن بنیه ماشین بهتره تا چیز دیگه ….و خودتون شاهد خواهید بود که با رسیدن به اکتان مورد نظر کارخانه که موتور خودرو با بنزین اکتان 93 بسته و طراحی شده اون موقع هستش که به عدد هر 100 کیلومتر 7 لیتر (جاده)و 100 کیلومتر ترکیبی 8.5/9 میرسید.. توجه داشته باشید که این خودرو را برای ایران طراحی نکردند و در بیشتر کشورها وقتی به پمپ بنزین تشریف میبرید اون بوی زننده بنزین ((که من از بچگی عاشقشم )) رو زیاد حس نمیکنید ؟؟؟ چرا ؟؟؟ چون ترکیب بهتری دارند و اکتان بنزین شان بالاست و در اندازه استاندارد هستش … ممنون از دوستان دیسلایکیم بازم بنده نوازی کردید سایز مغز رو به رخ دیگران کشیدید …ممنون میشم بازم بنده رو بی نسیب نزارید … یا علی التماس دعا
سلام دوباره در مورد یکی از دوستان که قیمت های قطعات ((البته قطعات ظاهری نه لوازم یدکی )) جیلی رو به اشتراک گذاشته بود ضمن تشکر از ایشون خواستم خاطر نشان بشم که تمامی خودروهای وارداتی دارای قیمتهای بالائی هستند حالا باز خوبه این قیمتهای مورد بحث ما قیمت لوازم ظاهری ماشین هستش که معمولاٌ گرانتر از لوازم مصرفی و یدکی هستش یا بهتره بگم قطعاٌ گرانتره علتش هم که دیگه گفتن نداره…. ولی بهتر دیدم با چند تا مثال بیشتر ملموستون کنم : 1_قیمت تعویض لنت پورشه پانامرا به همراه خود لنت 23 میلیون تومان 2_قیمت آینه بغل بی ام دبلیو X6 فقط قاب آینه به همراه آینه داخل بدون موتور گرداننده 2 میلیون تومان 3_قیمت تعویض لنت پروتون GEN2 که ماشین لوکسی هم به حساب نمیاد 450 هزار تومان 4_قیمت کاسه چراغ کامل مرسدس بنز کلاس E250 2013 ده میلیون تومان
پس به راحتی میشه نتیجه گرفت که ::هرکس بامش بیش برفش بیش:: من فقط ناراحت لوازم یدکی ماشینم هستم نه ظاهری که این نگرانیم با قرار گرفتن جیلی در ناوگان تاکسیرانی بین شهری یک مقداری کاهش پیدا کرد ولی کاملاٌ از بین نرفت .. پایدار و سلامت باشید …
سلام آقا محسن گل دوست عزیز حالا من از 23 میلیون خبر ندارم ولی بده خودم 3 ماه پیش لنت 206 sd رو فقط دو تا لنت جلو رو عوض کردم فرانسه شو گرفتم 410 هزار تومان با هزینه تعویض البته هزینه تعویضش 16 تومان شد ولی خود لنتش که تو خیابون مثل نقل و نبات ریخته اینقدر شد البته بگم مارکهای دیگه هم هست که فکر کنم الان از 150 شروع می شه تا 390 ت این قیمتهای لنت 206 هست ولی 23م فکر کنم یکم هندیش کرد تا هیجانش بیشتر بشه ولی اگر دوستان قیمتهای لوازم مصرفی مث لنت فیلتر جات یا چیزهای دیگر رو داشتن کامنت بزارن بقیه هم در جریان باشن .
بهنام
۲۸ آبان ۱۳۹۲با سلام به همه
و سلام به آقا فرزاد، در جواب سوالات شما
1- جنس صندلی کمی سفت هست ولی تو زمان رانندگی چه شهری و چه جاده ای خسته یا اذیت نمیکنه.
2-پایداری تو سرازیری: تو جاده سرازیری و پیچ دار وقتی می بینی سایر خودرو ها نظیر 405 و پرشیا که اتفاقا هندلیگ قابل قبولی دارند، قبل از پیچ و تو پیچ ترمز می کنند ولی شما با این ماشین فقط کافی از سمت درست جاده فرمان بدی و ترمز هم نکنی و از پیچ رد بشی یعنی پایداری و فرمان پذیری تو پیچها و سرازیریها.
3- سیستم های خودرو: یعنی نه اون صدای نویز از داشبورد میاد، نه صدای خاصی از موتور و گیربکس،
نه چراغهای اخطار مثل فشار باد تایرها روشن شده، ترمزها هم خیلی خوب و قوی عمل می کنن،
سیستم صوتی هم خیلی خوب کا می کنه و ….
4- با اینکه خانواده من سه نفریه، ولی موقع سفر معمولا یک چمدان بزرگ و چندتا ساک دستی و کوله همراه داریم. همه اونها تو صندوق عقب جا شد و البته هنوز هم جای کافی وجود داشت.
5-صندلی عقب: یک قسمتی از مسیر رو همسرم پشت فرمون نشست و صندلی عقب نشستم تا بهتر وضعیت رو بررسی کنم. جای پای کافی، صندلی راحت و البته کنسول وسط بین دو صندلی عقب فراموش نشه.
6-لذت رانندگی: روشنترین جمله: با خودرو حال کنی، یعنی گاز بدی صدای موتور رو بشنوی، معکوس بکشی، از بقیه سبقت بگیری، از سیستم صوتی لذت ببری و …. پس چطور این ماشین رو خریدی؟
دوست عزیز امیدوارم از تاریکی در اومده باشی.
تو کامنت قبلی لیبل مصرف سوخت رو گذاشتم، از خودم که نساختم بعضی ها دیسلایک کردن!؟
شما علتش رو میدونی؟
با تشکر
فرزاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام به همه
دوست عزیزم آقا بهنام من فقط و فقط خواستم یک شوخی کوچیکی با شما کرده باشم چرا به دل گرفتی ؟؟
من از کوچکترین اعضای فدراسیون اتومبیل رانی کشور هستم یه چند تایی مقام هم در کلاس استاندارد و آزاد دارم خدای نکرده این مطالبی که گفتم حمل بر خودستائی نشه؟؟ فقط خواستم بگم اگر مطلبی رو به صورت خیلی عامیانه عنوان میکنم دلیلش ندانستن آن مطلب خاص از زبان شما نیست ..منظورم اینه که از هر قشری اینجا هستند که لزوماٌ اطلاعات کافی و اختصاصی در مورد خودرو ندارند ولی ممکنه در حرفه خودشون حرفهای زیادی داشته باشند ….حالا متوجه منظور من شدی ؟؟؟؟
اگه از هر لحاظ دیگه ای هم بخوای بنده در خئمتت هستم ولی جوری باید صخبت کنیم که بقیه هم متوجه بشوند..
و اما در مورد مصرف سوخت بنده به تفصیل توضیح دادم و فکر نمیکنم دوستان حوصله دوباره گوئی از یک مورد تکراری رو داشته باشند اگه زحمتی نیست به صفحات قبلی مراجعه بکنی خوبه چون نظر من هم با نظر شما فاصله نداره …
ولی فقط برای مرور اطلاعات برای خودم میگم در سرازیری که شما فرمودید ..بر خلاف چیزی که اکثر مردم فکر میکنند چیزی که باعث کنترل خودرو میشه handling نیست بلکه میزان تراکم سوخت در پیستون های ماشین و تناوب جرقه زنی شمع هاست که حرکت رو سنگین تر و میزان شتاب رو از حالت صعودی به خطی تبدیل میکنه ….و چند مورد دیگه که جای گفتنش اینجا نیست توی سایت مجله ماشین اگه باشه در خدمتیم ولی اینجا عمومی باید صحبت کرد…
و اگر ناراحت نشه کسی از روی صحبتهای بعضی از دوستان میشه به راحتی فهمید که اولین خودروی به قول معروف خارجیشون هست …((منم تافته جدا بافته نیستم من ماشین دوستام خارجی بوده نه من ))…. لذا نمیشه این ماشین رو با 405 و یا پرشیا و یا حتی 207 قلابی ایران خودرو مقایسه کرد چون خیلی از مؤلفه های این خودرو برای خودش دارای اعتبار هستش ولی 405 که سال تولیدش بر میگرده به 1988 یا پرشیا من در آوردی که تقلید کورکورانه از 307 هستش که تو خود فرانسه در سال1992 با اقبال مواجه نشد رو نمیشه با این خودرو مقایسه کرد.. از هر لحاظ که فکرش رو بکنید ….منظورم اینه که این خودرو باید در کلاس خودش مقایسه بشه که بازم کار اشتباهیه…هر خودرو دارای نقاط ضعف و قوته……
و اینی که شما فرمودید فضای صندوق عقب خیلی خوبه که به درستی اشاره کردید یکی از محسنات این ماشین بوده که در مجلات مختلف به آن اشاره شده ((کلاٌ خودروهای آسیائی عمدتاٌ دارای صندوقهای بزرگند))….و اینی که در سرعت بالا صدای موتور رو بشنوی ((در این خودرو که اسپرت نیست )) اصلاٌ چیز خوبی نیست …معمولاٌ دوستان از بی صدائی این ماشین خوششون آمده تا سرو صدا …در سرعت بالا این خودرو نباید صدائی ازش در بیاد که لذت دو چندان میشه ..برای همین هستش که در خودروهای پیشرفته تر سیستم اسپرت به صورت جداگانه تعریف شده…
و اما در جواب سؤالتون که یخورده با شیطنت پرسیدین که چرا این ماشین رو خریدم ؟؟؟ جوابش خیلی سخت نیست ..با توجه به بودجه من بهترین انتخاب بود اگه 20 تومان بیشتر داشتم MG 5 میخریدم….
و اگه یک میلیاردو سی صدو پنجاه میلیون دیگه داشتم ..MAZERATTI grand turismo میخریدم..
ناصر
۲۸ آبان ۱۳۹۲دوستان جیلی دوست و جیلی سوار – سلام
یه سری به سایت ایران خودرو هم بزنید ! جالبه بعد از 4 دهه به برکت بالا بودن تعرفه واردات خودرو سرشونو پایین انداخته بودند و هی تیراژ (بله تیراژ !) می کردند حالا یادشون اومده که از نخبه ها دعوت کنند ! به نظر من همه شما ها که ترجیح دادید پولتونو تو دهن اینا نندازید و جیلی بخرید نخبه اید ! این اعتقاد قلبی منه . پس برید و همکاری کنید با ایران خودرو !!!!!. ضمناً یادتون نره یه مقاله سر تا پا علمی تهیه کنین و به ایران خودرو بگید از 20 سال قبل تا حالا بوق وسط فرمان هست نه توی راهنماش! (دیدید اولین نخبه من بودم !) جان من دروغ می گم ؟ بله حق دارم اینجور بگم اگه به خاطر فرغونای داخلی نبود حالا من و تو تویوتا سوار بودیم با 60 میلیونمون.
مصطفی
۲۸ آبان ۱۳۹۲سلام به همگی دوستان مخصوصا آقا امیر باید عرض کنم من در حال حاضر از این نقشه تارگت روی 206 ام استفاده می کنم محتویات آن مانند همینی است که شما فرمودید . چیزی که در مورد راه اندازی جی پی اس مهم است تغییر مسیر خواندن نقشه در خود دستگاه است .پس اون چیزی که دوست عزیز ما آقا محمدی در فعال کردن جی پی اس انجام می دهد و به گفته دوستان در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود می تواند همین کار باشد که ایشان با زحمت و دانش خود بهش دست یافتن .پس از دوستانی که فعال کردن آیا می توانند بگویند که ایشان در چه منوهای رفتن یا قبل از راه اندازی آیا اس دی کارت دیگری غیر ار کارت نقشه را در دستگاه قرار داده اند یا نه؟(البته من در اینجا از تلاش آقای محمدی و آقای قازاریان در سایت tt بخاطر راه اندازی جی پی اس این خودرو تشکر می کنم.)
امير
۲۸ آبان ۱۳۹۲سلام اقا مصطفی
بله قبلش یه مموری دیگه گذاشت و تغییرات نرم افزاری اعمال کرد و حتی اذعان داشت که زبان دستگاه تغییر نمیکند ، ولی لینکه چه کارهایی و وارد چه قسمتها متأسفانه دقت نکردم
امیر
۲۸ آبان ۱۳۹۲امیر جان ممنون از اطلاعاتت زحمت کشیدی.
امير
۲۸ آبان ۱۳۹۲سلام و درود بر همه
تجربه سوخت تا الان و ٢٢٠٠ کیلومتر
بنزین معمولی عملکرد خوب
با اکتان کاسپین ، بدون تاثیرنسبت به معمولی
با اکتان لیکومولی آلمان ، اندکی بهتر ولی نه به اندازه تفاوت قیمت ایجاد شده
با سوپر امتحان نکردم
همه چیز بسیار خوب ،جز سفتی ماشین خودمونیم عقبش خوب میکوبه حتی با صد کیلو بار تو صندوق محسوس واقعا ✴
امير
۲۹ آبان ۱۳۹۲دوستانی که منفی داده اند لطف کنند بگویند نظر خودشان چیست ؟
متشکر میشوم
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۲جهت اطلاع دوستان دیسلایک کننده عزیز
من مقدار 70 کیلو برنج و 15 کیلو روغن و 25 کیلو مرغ و حدود 15 کیلو ماکارونی که مساوی 125 کیلو گرم به مدت 36 ساعت ( البته شامل مرغ نمیشود ) تو صندوق داشتم و تو شهر میگشتم و باز هم احساس خشکی را داشتم ولی با نصف این مقدار بار تو صندوق عقب v8 نرم شدن کمکهای عقب کاملا محسوسه
ایدین
۲۸ آبان ۱۳۹۲سلام خدمت جیلی سواران
دوستان عزیز که می خواهید jpsرا فعال کنید مواظب باشید که به ضبط ماشینتان اسیب نرسد چون قیمت ضبط ماشینتان 8میلیون تومان می باشد
برای تحویل گرفتن خودرو به انبار که رفته بودم از اقای مغیثی که سرپرست تعمیر گاه بود در مورد jpsکه پرسیدم و گفتم بیرون انجام می دهند
گفت اگر میشد خودمان انجام می دادیم
امیر
۲۸ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز من حاظرم ۷ میلیون بفروشم به جهنم اون وسط خالی باشه بجاش یه imac میخرم حالشو میبرم تازه ۲۹ اینچ هست اینکه ۷ اینچه gps هم که کار نمیکنه
ایدین
۲۹ آبان ۱۳۹۲امیر خان من خودم به اقای محمدی گفتم از قیمت ماشین 5میلیون کم کن ضبط را بردار برای خودتان
رضا
۲۹ آبان ۱۳۹۲شما هم خوب تبلیغ میکنید !!
نیاز به دست کاری هم نیست خود نمایندگی بهمن ماه یه فراخوان میده رایگان GPS رو فعال میکنند
دوستان این 2 ماه رو هم صبر کنید جیب سه سری ها رو الکی الکی پر نکنید !!
امیر
۲۸ آبان ۱۳۹۲باسلام حضورهمه دوستان
من خودم جیلی با موتور cvvtدارم دیروز پشت جیلی یکی ازرفقا با موتور Dvvtنشستم پدال گاز اون برقی بود همانند 206 V8 ،خیلی به دلم ننشست تجربه من اینه که CVVT حداقل از نظر نوع پدال گاز بهتره چون راننده دوست داره پاشو که روی گاز میزاره ماشین خودشو بکنه ولی نوع برقی یک جورایی توی ذوق ادم میخوره وزمان میبره تا به نسبت گاز دادن و فشار پدال دور برداره ، ضمنا تغییر محسوسی در شتاب و سرعت قدرت بین این دو ندیدم ،ممنونم میشم دوستان اگه پشت هر دو نوع خودروی cvvt و dvvt نشستن، تجربشونو دراختیار بگذارن،ضمنا در مراجعه به نمایندگی سیاسی در مشهد مسئول مربوطه اظهار داشت تا 30-45 روزه دیگه خودشرکت واسه فعال کردن ناویگیشن فراخوان میده و احتمالا رایگان نیز انجام میشه ولی درخصوص فعال سازی چراغ دی لایت کد مربوطه واسه ایران فعال نیست و بعید است این آپشن رو بتونیم توی جیلیهامون داشته باشیم (مگه باز بچه های دانشگاه شریف و این آقای محمدی بتونه یک کارهایی بکنه!
امیر
۲۸ آبان ۱۳۹۲دوستان
آیا کسی اطلاعی داره در حال حاضر توی لاستیکهابصورت فابریک وزمان تحویل باد معمولی است یا نیتروژن؟واگه کسی نیتروژن زده آیاتوی نرمی و رفع کوبش لاستیکها تغییر محسوسی دیده؟
محسن mohsen
۲۹ آبان ۱۳۹۲من که اعتقادی به باد نیتروژن ندارم ٫ چون که همونطور که میدونید ۸۰ درصد از هوا همون نیتروژنه و ۲۰ درصد اکسیژن
حالا بعید میدونم ۸۰ درصد با ۱۰۰ درصد خیلی فرق کنه!!!
به صورت تئوری خیلی دلایل برای توجیه این قضیه میارن ولی من فکر میکنم اینا یه جور تبلیغات برای فروش دستگاهاشونه
چرا که من از طرف کارخانه های خودرو ساز هیچ گونه پیشنهادی برای این مورد ندیدم
حالا دوستان مختارند
MAdE IN CHINA
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام آقا محسن
نیتروژن با باد معمولی خیلی فرق داره حالا از نظر علمیشو نمی دونم
ولی اون چیزی که من امتحان کردم زمین تا زیر زمین فرق داره احساس می کنی کمکای ماشینو خوابوندی تغییر رو احساس می کنی
البته این تجربه من بوده
حامد 62
۳۰ آبان ۱۳۹۲من باد نیتروژن واسه سورنتو زدم ماشین خیلی نرم شد
rasoul
۲۸ آبان ۱۳۹۲سلام دوستان
من یک هفته هست تحویل کرفتم ولى میخوام بفروشم کسى خواست بکه ۶٢ میلیون
پويا
۲۸ آبان ۱۳۹۲اقا رسول میشه بگی چرا میفروشیش؟ چرا خریدی اصلا؟
سعید
۲۹ آبان ۱۳۹۲آقا من میخوام
rasoul
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام اقا بویا من از اول براى فروش خریده بودم
سلام مجدد به اقا سعید من تبریز هستم اکه خواستى هماهنکک کن بیا ببر
هادی
۲۹ آبان ۱۳۹۲با سلام جی پی اس ماشین من هم امروز فعال شد و کارکرد خوبی داشت از اطلاع رسانی دوستان ممنون
reza
۲۹ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز شما خودت فعالش کردی یا این آقای محمدی که 120 تومان می گیره؟
هادی
۳۰ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز آقای محمدی فعال کردن و هزینه اش هم 130 هزار تومان شد اگر سوالی بود در خدمتم
امیر
۳۰ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز شما مراحل کار رو دیدید مثلا تو چه منوهایی رفتند. بعد از قرار دادن نقشه بلافاصله نقشه فعال شد یا باز داخل منویی رفتند؟
هادی
۳۰ آبان ۱۳۹۲امیر جان راستش رو بخوای داشتم با موبایل حرف می زدم و حواسم نبود
محمد
۲۹ آبان ۱۳۹۲دوستان سلام من حدود 2000 تا با ابن ماشین مدل هاچبک رفتم
به نظرم مگان 1600 E2( اگر پیدا بشه !!!) انتخاب بهتریه قیمتشم حدود 65!
البته از نظر زیبایی به گرد پای جیلی نمیرسه ولی از سایر نظرات بهتره حد اقل از لحاظ تعلیق و گیرباکس و ترمز و البته فرمان!!
فرزاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام
با نظرت تا حدودی موافقم ولی مگان 2000 چون 1600 فروختنش سخته و چیز دیگه این که لوازم یدکی مگان رو قیمتهاش رو میدونی مثلاٌ قیمت لنت یا قیمت شمع؟؟ یا حتی فیلتر هوا وروغن؟؟
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۲دوستان لطفا اگر دیسلایک میزنید دلیلش رو هم بنویسید
من این ماشینو دارم
خوشحال میشم اگر منم قانع بشم
سپاس از آقا فرزاد
نظرات مهم تر از لایک ها و دیسلایک هاست
خوشحال میشم نظراتتونو در مقایسه مگان 1600 e2 و جیلی بدونم
سپاس از همه دوستان گلم
فرزاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام به همه عزیزانم
دوستان یک سؤالی از حضورتان داشتم و اینکه این سیستم GPS که انقدر مهم هستش برای شما به چه کاری میاد ؟؟؟
من اول تجربه خودم رو به اشتراک میگذارم بعدش شما جواب بدین:: در کشور انگلستان خودروهائی که قدیمی هستند ویا حتی خودروهای جدید ولی ارزان قیمت که دارای سیستم ناوبری ((دقت کنید ناوبری)) ندارند از دستگاهی به اسم TOM TOM استفاده میکنند که به علت قرار گرفتن فرمان خودرو در سمت راست به راحتی به شیشه در سمت راست میچسبانید و به محض روشن کردن از این امکانات بهره مند میشوید:
1_نشان دادن موقعیت خودرو position
2_نشانه گرهای خروجی از قبیل سرعت و موقعیت جغرافیائی و…….
3_هشدار های مختلف :قبل از رسیدن به دوربین سرعت با توجه به سرعت شما و سرعت مجاز آن جاده هشدار کم کردن سرعت را به شما میدهد/با مشخص کردن آدرس مورد نظر که با دادن کد پستی یا شماره خیابان به راحت ترین و دقیق ترین شکل ممکن پیشنهاد های مختلف مبنی بر تعویض مسیر به علت ترافیک سنگین با محاسبه بسیار سریع برای تصمیم گیری به موقع /اعلام تصادف در جاده ای که در آن رانندگی میکنید((منظورم ریسک تصادف ))/هشدار آب و هوا به صورت monitoring یعنی لحظه به لحظه
4_دقت بسیار بالا و همینطور سرعت بالا در راهنمائی مسیر و اگر ورودی را اشتباه رفتید به ثانیه مسیر را تصحیح و مسیر جدید را به شما اعلام میکند
5_اگر داده های بهداشتی از قبیل داشتن فشار خون بالا و یا سابقه داشتن بیماریهای قلبی عروقی را به دستگاه وارد نمائید در طول مسیر تمامی مکانهای درمانی را به شما اعلام و در صورت ثابت ماندن خودرو در بین مسیر ((منظورم جاده و یا خیابان بین مبدأومقصد )) با محاسبه بسیار سریع جهت علت ثابت ماندن شما که شامل: نبود ترافیک و تصادف میباشد . زنگ هشدار متناوب شروع به هشدار میکند که در صورت خاموش نشدن از سمت شما زیاد و زیادتر میشود تا جائی که خودروهای عبوری متوجه میشوند ولی اگر در عرض 2 دقیقه توجه دریافت نکرد با نزدیکترین کلینیک درمانی ارتباط بر قرار کرده و پیغام از پیش برنامه ریزی شده را با مکان قرار گیری شما را به صورت دقیق اعلام میکند و کارائی های دیگر که خیلی زمان میبره بگم……
توجه داشته باشید تمامی این کارها توسط یک راهنمای دستی portable صورت میگیرد و در خودروهائی که به صورت defulte از کارخانه این دستگاه روی خودرو خودشان دارند اگه نگم همه کار خیلی از کارها را انجام میده که راهنمائی مسیر کوچکترینش هست ….وقتی وارد سیستم ناوبری بشید که دیگه واویلاست….
حالا پرسش من رو جواب بدید …این سیستم GPS که فعال هم نیست به چه کاری میاد ؟؟؟
ممنون از دیسلایکهاتون…خدا بیشترش کنه…
یا علی التماس دعا
فرزاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲یه عرض کوچیکی هم داشتم خدمت اساتیدی که دیسلایک میکنند
1_اینجا محل رأی گیری برای سمت دولتی یا خصوصی نیست
2_اول بخونید بعد دیسلایک کنید چون واقعاٌ بعضی از بچه ها میان سؤال میکنند مثل الآن من ..و شما انقدر بی توجه هستید که دیسلایک میکنید که نشان دهنده سایز مغزتون هستش ((منظورم بیش از اندازه بزرگه ))
3_وقتی از یک چیزی خوشتون نمیاد دیسلایک بکنید ولی علتش رو هم بگید
4_من عاشقتونم یعنی انقدر دوستتون دارم که حد نداره چون باعث خنده و خوشحالیم میشید
حالا اینم دیسلایک کن که حرفی که من زدم ((سایز)) اثبات بشه..
رضا2
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام دوستان
راست میگه یک عده واقعا مشکل دارن دیس لایک میدن اما بگذریم
از دیروز که با یک کیا سراتو کورس گذاشتم و برای اولین بار به سرعت 205 کیلومتر با امرگراند سون رسیدم یه صدای افتاده تو ماشین به غیر از اون جیس جیس قاب ساعت
وقتی که گاز میدم وپام از روی گاز بر میدارم موقع برگشت دور موتور یه صدای زینگ زینگ از جلو ماشین به گوش میرسه که معلوم نیست از داخل کابینه یا بیرون
ناصر
۲۹ آبان ۱۳۹۲با سلام خدمت دوستان عزیز و با عرض پوزش از اینکه اسم همه تونو نمیتونم بنویسم
– اولا یه عده حداکثر 5 نفر نخونده دیسلایک می کنن مهم نیست ببخشیدشون حاشون خوب نیست!
– دوست من اگه موقعی که پاتو از روی گاز برمیداری یه صدای تق کوچک ماشین میده به علت اون قسمت اتصال اگزوز به موتور هست که در خودرو این امکان رو دیدند تا ارتعاشات اگزوز به دلیل طول بلندش از موتور تاثیر نپذیره در محل اتصال هم از دو فنر قوی یه واشر نسوز و دو تا پیچ استفاده کردند . وقتی موتور رو هی گاز بدی و هی پاتو از رو گاز برداری اون محل اتصال به دلیل مفصلی بودنش صدای اصطکاکی مثل تق رو میده که نه تنها مهم نیست بلکه باید باشه و مهم هم نیست .
– حالت دیگه ای هم متصوره میدونید توی خودروهای انژکتوری برای جلوگیری از ضربه موتور به محض برداشتن پا از روی گاز استپر موتور وظیفه داره تا دور موتور را آرام کم کنه برای امتحان شما وقتی با خودروی قدیمی مثل پیکان و بعضی از پژوها رانندگی می کنی پا تو تا از روی پدال بر میداری همه سرنیشنان به جلو هل داده میشن و ماشین هم چتکه میزنه در حالی که ماشینهای جدید و از جمله جیلی طوری هست که بغل دستی متوجه نمیشه شما پاتو از روی گاز برداشتی – امیدوارم مشکل ماشین شما خارج از عرایض بنده نباشه
میلاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام دوست عزیز آقا رضا
رضا جان از نظر بنده صدای سیستم صوتی زیاد کن و فقط بهش گاز بده . ولش کن مهم نیست . خودتو نگران نکن . حالا کیا سراتو کم آورد ؟
فرزاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام
جهت حفظ ابروی ماشین با سراتو2000 و زانتیا و …. کل کل نکنید. این خودروه شتاب و سرعت و لایی بازی نیست کم میاریم بعد تابلو میشیم اجازه بدهید روی کلاس و شیک و سنگین بودن این ماشین مانور بدیم که امکاناتش رو واقعا داره. البته این نظر شخصی من هست چون چندبار با شرمندگی روبرو شدم که تجربه شد
رضا2
۱ آذر ۱۳۹۲فرزاد جان کاملا موافقم چون خدایی خیلی به ماشین فشار اومد من اهل اینکارا نیستم اما با سرعت 140 رفتم تو سبقت که یارو گاز داد و ادامه ماجرا اما واقعا اگه ماشین آدم پورشه هم باشه با سرعت بیش از 140 تا 150 رفتن اونم اگه واقعا ضرورت داشته باشه و شرایط اضطراری باشه تازه 140 تا یشتر رفتن حماقته واگر نه همون 110 تا 120 حداکثر سرعتی که باتوجه به استاندارد ها و کیفیت جاده ها میشه رانندگی کرد و الکی جان خودمون و یک سری هم وطن های عزیزمون به خطر ندازیم اونم سر هیچ پوچ
اما باتوجه به حماقتی که انجام دادم تجربیاتم از سرعت امرگراند سون به شرح زیر جهت اطلاع دوستان بیان میکنم و خواهش میکنم غیر از ژیست مجاز اونم اگه امان دست رسیش باشه امتحان نکنند
1- ماشین تو کفی به سرعت 170 و 180 به راحتی میرسه اما نرمی فرمون دیگه از 140 به بالا باید حواست بهش باشه
2- دنده 5 ماشین جون نداره
3- بالای سرعت های 170 تا 180 اگه خواستی بهش برسی باید جاده حداقل یه شیب ملایم داشته باشه اونوقت دنده 5 آرام آرام بعد از مسافت 5 تا 6 کیلومتر به سرعت بالای 200 میرسه که در این سرعت واقعا فرمون ماشین خطرناکه و آدرنالین خون آدم به حد اعلاء میرسه
4- برعکس اگه جاده یه کم سربالایی ملایم داشته باشه با دنده 5 هرگز به 180 تا هم نمیرسی ولی بادنده 4 تا 170 میریی
5- بازم میگم حماقته اینکار بهتره که حرف دوست عزیزمون فرزاد گوش کنیم و بیتر روی زیبایی طراحی و ایمنی و امکانات ماشین مانور بدیم
6- اما دوستا اینکه میگن ماشینچینی از موتور ضعیف هستند باید بگم این ماشین اینطور نیست و شتاب و سرعتی فراتر از 206 و 405 و پرشیا و تندر به شما میده البته با فضای بیشتر امکانات و ایمنی فوق لعاده که اگه اینا رو روی هم بگذاری و همچنین پولی ه بابت سراتو و یا حتی سوناتا وای اف باید بدی من میگم این ماشین بهترین انتخابه و رانندگی باش لذت بخشه و فکر نکنم حتی توی سرعت خصوصا جادهای پر پیچ خم از زانیا کم بیاره
میلاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲دوستان گلم من نمیدونم چرا تعداد دیگاه من شده 2 تا ؟ تا دیروز که 262 تا بود .
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۲من که تعداد اون رو263دیدگاه میبینم
میلاد
۲۹ آبان ۱۳۹۲امیر جان من خودمم موندم . واسه اقا رضا پیام نوشتم زد 2 دیدگاه . الان زده 263 تا .
رضا2
۱ آذر ۱۳۹۲میلاد جان سلام
سبقت گرفتم فقط خدایی نفهمیدم سراتو کم آورد یا راننده ماشین
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام
ایا کسی میدونه که نمایشگردماسنج این جیلی کجاست و چه طوری فعال میشه?
امير
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام
من از نمایندگی کرج پرسیدم و گفتند که فقط وقتی سیستم تهویه روشن باشد دیده میشود
بهروز
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام
لطفابگید بلوتوث را چطوری راه اندازی واستفاده کنم ممنون
فرزاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام
دوست عزیز داخل منوی اصلی وارد قسمتی که نوشته بلوتوث بشو بعدش با یک کلیک از حالت خاموش به حالت روشن در بیار و آن وسیله ای رو که میخوای بهش متصل بکنی رو هم همزمان روشن کن چون بعد از 30 ثانیه که از روشن کردن بلوتوث ماشین بگذره اتوماتیک خاموش میشه.ولی اگه تلفن همراه رو میخوای بهش متصل کنی باید بگم متأسفانه به هر گوشی وصل نمیشه مثلاٌ تمامی نوکیا ها رو میشناسه و همینطور سامسونگ ولی آیفون رو نمیشناسه و بعضی از تلفنهای دیگه رو
حامد.ح
۳۰ آبان ۱۳۹۲اتفاقا با ایفون خیلی هم سازگاره
كوروش
۲۹ آبان ۱۳۹۲دوستان قیمت برخی از قطعات جیلی :
سپر جلو : 310 هزار تومان
چراغ جلو : 526 هزار تومان
گلگیر جلو : 207 هزار تومان
مطمئن باشیم ، همینطور که قیمت این خودرو گران می شود قیمت قطعات این خودرو هم گران خواهد شد.
پیدا شدن قطعات زیاد سخت نیست نمایندگی ها تقریبا همه قطعات را داره گران یا مناسب بودن را خودتون مقایسه کنید
موفق باشید
sami
۲۹ آبان ۱۳۹۲دوستان سلام
آیا کسی تا حالا بنزین سوپر تو ماشین زده من تا بحال بنزین سوپر نزدم تو این ماشین لطفا اگر کسی زده راهنمایی کنه
تو کاتالوگ نوشته بنزین با اکتان 93 و بالاتر لازم داره در حالی که اگه واقعا درست بگن بنزین عادی اکتانش 87 هست و سوپر 95 که با ترکیب این دو با هم یا استفاده از سوپر به تنهایی به اکتان مورد نظر میشه رسید . البته من شنیدم تو ایران بنزین سوپر با معمولی زیاد فرق نمیکنه و فقط بنزین معمولی رو مقداری افزودنی اکتان می ریزن و به عنوان سوپر میفروشند
در ضمن امروز چک که هوا سرد تر شده سلو ماشین از 650 به 750 رسیده و آیا مال بقیه دوستان هم همینطوری؟
باسپاس
ناصر
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام sami جان میشه بگید منظورتون از سلو چیه؟ اگه میشه به لاتین بنویسید.
امیر
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام
بله برای منهم تو هوای سرد رای زمان کوتاهی سلو( دور موتور در حالت خلاص ) میره بالا و طبیعی است
میلاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام sami
من که بهش بنزین معمولی میزنم . ماشالله هم که مثل هواپیما بنزین میسوزونه
silver mind
۲۹ آبان ۱۳۹۲سلام من 2 هزارتا باهاش رفتم و بیشتر موقعه ها سوپر میزنم,ماشین با بنزین معمولی سوپاپ میزنه یعنی صدای سوپاپاش بلنده
sami
۳۰ آبان ۱۳۹۲دوستان سلام
جهت اطلاع از وقتی جراغ بنزین روشن میشه بیش از ١٠ لیتر هنوز بنزین داره من که حدود ١٠٠ کیلومتر هم باهاش رفتم و هنوز بنزین داشت
با سباس
sami
۳۰ آبان ۱۳۹۲امیر جان سلام
بله صحبت شما درست است بیشتر ماشین های انزکتوری تا کرم نشن دور موتور سلو (یعنی دور موتور بدون کاز دادن) بیشتر میشه تا روغن سریعتر کرم و روون بشه ولی من منظورم موقعس است که موتور کرم شده
باسباس
sami
۳۰ آبان ۱۳۹۲سیلور جان
میشه بکی تو جه شهری با ماشین رانندکی میکنه
میدونی که اکتان بنزین در کنار دریا باید حتما بالا باشه
با سباس
مهدی-س
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام دوستان
ماشین من تحویل شده اما مدارک نیامده.لطفا میشه راهنمایی کنین که چقدر طول میکشه مدارک بیاد؟
ضمنا غیر از مشکل سر باطری آیا موارد دیگه مثل روغن و … نیازی به چک کردن داره؟همچنین آیا دوستانی هستن که لاستیک رو عوض کرده باشن و آیا عموم شما عزیزان نیازی به تعویض لاستیک حس می کنید.قبلا از راهنمایی هاتون سپاسگذارم.
میلاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز واسه من که مدارکم 28 روزکشید تا بیاد . نقدی . سدان . سفید بودم . واسه من که سرباطری شل بود و روغن موتور هم کم داشت که بردم نمایندگی روش ریخت . حدود 1 لیتر . من لاستیکاش رو عوض نکردم .
مهدی-س
۱ آذر ۱۳۹۲ممنون میلاد جان.
مهدی-س
۳۰ آبان ۱۳۹۲دورود مجدد
بنظر من بنزین سوپر موجود ،هر چقدر هم نامطلوب باشه از بنزین معمولی بهتره.پیشنهاد می کنم هر باک حداقل نیمی رو سوپر بزنیم خصوصا وقتی کارت سوخت سهمیه 400 تومانی در اختیار داشته باشیم(مثلا مال ماشین دیگه ای).چون تفاوت قیمت زیادی(فقط لیتری 100 تومان) نداره.علی الخصوص در دوران آب بندی ماشین.البته من جایی خوندم که ولیکس c30 حتما باید سوپر استفاده کنه اما در مورد جیلی چنین الزامی قید نشده بود.
رحیم
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام کسی هست شهریور باشه تحویل گرفته باشه؟
ممنون شهریوری منتظرن شرکت هم که جواب نمی ده کسی خبری داره بگه
فرزاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام به همه عزیزانم
دوستان در مورد اکتان بنزینهای موجود در ایران به غیر از یورو4 که معلوم نیست چی چیه ..اکتان بنزین معمولی ما حدود 70و سوپر 85 هستش در صورتی که اگر از بنزین سوپر استفاده بشه و با اضافه کردن اکتان بتونیم به عدد 90 برسیم هنر کردیم و آن عدد مورد نظر این ماشین که همان 93 هستش رو نمیشه به صورت دقیق بهش رسید نه که نشه ولی هزینه اش به صورت استفاده مداوم به صرفه نیست چون همونطور که شما بهتر از من میدونید ماشین صفر رو هر طوری که باربیارید همونطور به شما سواری میده …یک موقع اشتباه متوجه نشید کلاٌ خودروهای وارداتی چه چینی چه امریکائی احتیاجی به آب بندی ندارند ولی این دلیل نمیشه که با دور موتور 4000 به بالا و یا بر عکس دنده مرده حرکت کنیم بیشتر روی سوخت تمرکز کنیم برای ساختن بنیه ماشین بهتره تا چیز دیگه ….و خودتون شاهد خواهید بود که با رسیدن به اکتان مورد نظر کارخانه که موتور خودرو با بنزین اکتان 93 بسته و طراحی شده اون موقع هستش که به عدد هر 100 کیلومتر 7 لیتر (جاده)و 100 کیلومتر ترکیبی 8.5/9 میرسید..
توجه داشته باشید که این خودرو را برای ایران طراحی نکردند و در بیشتر کشورها وقتی به پمپ بنزین تشریف میبرید اون بوی زننده بنزین ((که من از بچگی عاشقشم )) رو زیاد حس نمیکنید ؟؟؟ چرا ؟؟؟ چون ترکیب بهتری دارند و اکتان بنزین شان بالاست و در اندازه استاندارد هستش …
ممنون از دوستان دیسلایکیم بازم بنده نوازی کردید سایز مغز رو به رخ دیگران کشیدید …ممنون میشم بازم بنده رو بی نسیب نزارید …
یا علی التماس دعا
فرزاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام دوباره
در مورد یکی از دوستان که قیمت های قطعات ((البته قطعات ظاهری نه لوازم یدکی )) جیلی رو به اشتراک گذاشته بود ضمن تشکر از ایشون خواستم خاطر نشان بشم که تمامی خودروهای وارداتی دارای قیمتهای بالائی هستند حالا باز خوبه این قیمتهای مورد بحث ما قیمت لوازم ظاهری ماشین هستش که معمولاٌ گرانتر از لوازم مصرفی و یدکی هستش یا بهتره بگم قطعاٌ گرانتره علتش هم که دیگه گفتن نداره….
ولی بهتر دیدم با چند تا مثال بیشتر ملموستون کنم :
1_قیمت تعویض لنت پورشه پانامرا به همراه خود لنت 23 میلیون تومان
2_قیمت آینه بغل بی ام دبلیو X6 فقط قاب آینه به همراه آینه داخل بدون موتور گرداننده 2 میلیون تومان
3_قیمت تعویض لنت پروتون GEN2 که ماشین لوکسی هم به حساب نمیاد 450 هزار تومان
4_قیمت کاسه چراغ کامل مرسدس بنز کلاس E250 2013 ده میلیون تومان
پس به راحتی میشه نتیجه گرفت که ::هرکس بامش بیش برفش بیش::
من فقط ناراحت لوازم یدکی ماشینم هستم نه ظاهری که این نگرانیم با قرار گرفتن جیلی در ناوگان تاکسیرانی بین شهری یک مقداری کاهش پیدا کرد ولی کاملاٌ از بین نرفت ..
پایدار و سلامت باشید …
mohsen محسن
۳۰ آبان ۱۳۹۲اقا فرزاد ۲۳ میلیون برای تعویض لنت؟
شما اگر بگی ۵۰۰ هزار تومن هم من باور نمیکنم !مگه میشه؟
میشه بگید این قیمتها رو از کجا اوردید؟
حامد 62
۳۰ آبان ۱۳۹۲قیمتهاش درسته . البته واسه 20 سال دیگه
MAdE IN CHINA
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام آقا محسن گل
دوست عزیز حالا من از 23 میلیون خبر ندارم
ولی بده خودم 3 ماه پیش لنت 206 sd رو فقط دو تا لنت جلو رو عوض کردم فرانسه شو گرفتم 410 هزار تومان با هزینه تعویض البته هزینه تعویضش 16 تومان شد ولی خود لنتش که تو خیابون مثل نقل و نبات ریخته اینقدر شد البته بگم مارکهای دیگه هم هست که فکر کنم الان از 150 شروع می شه تا 390 ت این قیمتهای لنت 206 هست ولی 23م فکر کنم یکم هندیش کرد تا هیجانش بیشتر بشه ولی اگر دوستان قیمتهای لوازم مصرفی مث لنت فیلتر جات یا چیزهای دیگر رو داشتن کامنت بزارن بقیه هم در جریان باشن .
میلاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲فرزاد خان با عرض معذرت . ولی من فکر نمیکنم این قیمت باشه . چه خبره مگه .
سعید
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام دوسای جیلی سوار گلم
آقا از ثبت نامی های شهریور کسی تحویل گرفته؟
برا ما که هنوز هیچ خبری نیس
میلاد
۳۰ آبان ۱۳۹۲سعیدجان حالا حالاها مونده . چونکه شرکت خیلی به مشتری مداری اهمیت میده باید بازم منتظر باشی . انشالله که زودتر بدن .
mehdi
۳۰ آبان ۱۳۹۲من ثبت نام 21/6/92 هستم از تبریز .هنوز خبری نیست
آرمین
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام دوستان قیمت قطعات اقتزاح من چراغ جلو خریدم 680 تومن اونم 1ماه صبر کردم اومد
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۲آفا آرمین یکیش 680 هزار تومان یا یک جفتش؟
آرمین
۴ آذر ۱۳۹۲یکیش