لیفان

لیفان X50، گامی سترگ از سازنده‌ای کوچک

اکثر ما ایرانیان راغب و آرزومند آنیم که به خودرویی مدرن، مجهز و البته بادوام دست یابیم که از بهای مناسبی نیز برخوردار باشد؛ اما آیا این رؤیا و آرزو برآورده خواهد شد؟ پاسخ این پرسش را به‌سادگی نمی‌توان داد، زیرا حل این موضوع به رفع موانعی بی‌شمار بستگی دارد که شرح همه آن‌ها در این متن نمی‌گنجد. تنها این را می‌توان گفت که این کار شدنی ست و نخستین گام هم در این راه، رهایی از نگرش‌های بسته، انحصارطلبانه و تا حدی متوهمانه حاکم بر خودروسازی‌مان و نیز جایگزینی‌شان با رویکردی بازتر، مدرن‌تر و علمی‌تر می‌باشد. و تازه این، اولین و مهم‌ترین گام است که در غیابش، انجام هر عملی حکم گره زدن بر باد را دارد. نکته مهم دیگری هم که در این میان نباید فراموش شود و البته خارج از دایره اختیارات مدیران خودروسازی ماست، تحریم‌های ظالمانه غرب است که بدون رفع آن، اجرای هر برنامه مدونی سخت چالش‌برانگیز خواهد بود.

Lifan X50
Lifan X50

در این میان، چینی‌ها که هنوز حکم شاگردانی را دارند که در محضر اساتید خویش مشغول یادگیری و تلمذند، سعی دارند که بر این پندار و آرزو، جامه عمل بپوشاندند. به همین خاطر هم است که سخت جویای علائق و سلایق ما مردمان هستند تا بلکه هر چه بیشتر ما را خاطرخواه و هواخواه خود سازند. اما آیا آن‌ها موفق هم خواهند شد؟ شاید، ولی این مهم، منوط به آن است که رضایت ما و دیگر جهانیان را به خود جلب نموده و به بازیگری جدی و سترگ مبدل شوند. اگر آن‌ها روزی توانستند همچون همتایان غربی و شرقی خویش قله‌های موفقیت را فتح نموده و در کیفیت نام‌آور گردند، تازه در آن هنگام می‌توانند از کسوت شاگردی خارج شده و ردای استادی را بر تن کنند، پس تا رسیدن به آن لحظه خاص باید سخت و بی‌وقفه تلاش نمایند و چینی‌ها هم تا به امروز نشان داده‌اند که شاگردان کوشا و زیرک مکتب خودروسازی هستند. خودروسازان ایرانی می‌توانند از این شاگردان زیرک درس‌های بسیاری بیاموزند. بگذریم!

Lifan X50
Lifan X50

چند صباحی است خودروی لیفان X50 روانه بازار کشورمان شده و ثبت‌نام از متقاضیان این خودرو آغاز شده است. به بهانه وقوع این امر، مطالب مختصری را به رشته تحریر درآوردیم که در ذیل تقدیمتان می‌کنیم.

نمای ظاهری
مدل X50، از جدیدترین محصولات لیفان به شمار آمده و در اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار گردید. خودروی مذکور از پلت فرمی همسان با لیفان ۵۳۰ برخوردار بوده و شاسی آن نیز توسط شرکت بریتانیایی MIRA توسعه و تکوین یافته است. این خودرو در همان کلاسی طبقه‌بندی می‌شود که خودروهایی همچون رنو کپچر، ب‌ام‌و X1 و یا پژو ۲۰۰۸ در آن جای دارند؛ خودروهایی که نه کراس‌اوور هستند و نه هاچ‌بک! اما علیرغم همه این صحبت‌ها، لیفان این خودرو را با کد X تعریف نموده است که معرف خودروهای کراس‌اوور این شرکت است. بگذریم!

Lifan X50
Lifan X50

همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، چند سالی است که اکثر سازندگان چینی از طراحی‌های ناشیانه، نامأنوس و حتی زشت! گذر نموده و در این مورد، از آخرین متدهای روز دنیا مدد می‌گیرند. از همین رو، طراحی این خودرو هم کاملاً مطابق با استانداردهای نوین جهانی صورت پذیرفته است. جلوپنجره آن در مقایسه با دیگر همتایان چینی‌اش، بسیار موشکافانه و ظریف طراحی شده و علاوه بر آن، در نمای جلو، ترکیب نوارهای LED به همراه چراغ‌های بادامی‌شکل و نیز دیفیوزر نقره‌ای‌رنگ، جلوه‌ای گیرا و جذابی را برای آن به ارمغان آورده است. این همان نکته‌ای است که مورد توجه برخی از وب‌سایت‌های چینی هم واقع شده و به همین خاطر هم است که این دست از رسانه‌ها، طراحی این خودرو را گامی بزرگ برای سازنده‌ای همچون لیفان قلمداد می‌کنند، شرکتی که پیش از این، بدترین شبیه‌سازی‌ها را انجام می‌داد؛ نمونه بارزش هم خودروی لیفان ۳۲۰ می‌باشد که به‌تمامی از خودروی مینی کپی شده است.

Lifan X50
Lifan X50

طراحی نمای عقب این خودرو از شباهت‌های بسیاری با مدل‌های روز اروپایی و من‌جمله آلفا رومئو، برخوردار است. دیفیوزر نقره‌فامی هم در زیر سپر عقب آن جای گرفته که به زیبایی این بخش بسیار مدد رسانده است. علاوه بر این، یک باربند هم در بالای سقف آن قرار دارد که وجود آن در بازار چین امر حیاتی به شمار می‌آید چون بنا بر برخی نوشته‌ها، هیچ فرد چینی حاضر نیست خودروی کراس‌اووری را خریداری کند که فاقد باربند باشد! در حال حاضر لیفان X50، رقیب محصولاتی همچون هاوال H1 و جک S3 به شمار می‌آید (در بازار چین).

Lifan X50
Lifan X50

کابین
درون این خودرو با بینش نوگرایانه ای طراحی شده و از ارگونومی مناسبی نیز بهره می‌برد. همچنین، قطعات آلومینیمی متعددی هم در جای‌جای کابین آن دیده می‌شود. همچون اکثر خودروهای چینی، جنس مواد به کار رفته در داشبورد آن از پلاستیک سخت است که با نیم‌نگاهی به بهای این خودرو، این مورد تاحدی قابل توجیه است.

Lifan X50
Lifan X50

بیش از هر چیز، این زمینه قرمز رنگ نمایشگرهای پشت فرمان آن است که توجهات را بیش از پیش به خود معطوف می‌کند و نکته جالب اینجاست که نور پس‌زمینه‌ای هم که از قطعات درون کابین ساطع می‌شود نیز بدین رنگ است. دیگر بخش‌های کابین را نیز، کمابیش پلاستیکی‌های سخت مشکی فرا گرفته‌اند. صفحه لمسی بزرگی در میانه داشبورد آن جای گرفته که اندازه آن از نمونه به کار رفته در فورد کوگا (KUGA) هم بزرگ‌تر است.

Lifan X50
Lifan X50

از آنجایی که فلسفه طراحی این خودرو کسب حداکثر فضای داخلی به ازای مینیمم فضای خارجی بوده است، علیرغم ابعاد کوچک بدنه، فاصله بین دو محور عقب و جلوی آن کاملاً متناسب است و به همین لحاظ نیز، از فضای جاداری برخوردار است. از طرف دیگر، جهت رفاه حال بیشتر سرنشینان، تعداد ۲۱ عدد محفظه جهت حمل بار و قرارگیری اشیاء در نقاط گوناگون آن تعبیه شده است تا راکبین این خودرو بتوانند با خاطری آسوده بار و وسایل همراه خود را در آن‌ها جای دهند. بنا به ادعای شرکت لیفان، در صورت برداشته صندلی‌های عقب این خودرو، حتی می‌توان یک یخچال کوچک و یا مبلمان خانه را نیز با آن جابه‌جا نمود!

Lifan X50
Lifan X50
Lifan X50
Lifan X50

ایمنی
بنا به ادعای وب‌سایت این شرکت، در بیش از ۴۲ درصد از بدنه این خودرو، ورق‌های فولادی با استحکام بالا (HIGH-STRENGHTH STEEL PLATE) به کار رفته است. از طرف دیگر، این خودرو از ۲ کیسه ایمنی هوا به‌طور استاندارد برخوردار است که در مدل‌های فول، این تعداد به ۶ عدد افزایش می‌یابد. همچنین طیف وسیعی از سامانه‌های ایمنی اعم از ABS،EBD،BA،ESP،TCS و.. بر روی آن نصب گردیده که شاید در خودرویی با بهایی مشابه ،کم‌نظیر باشد. در ضمن، تمامی این سیستم‌های ایمنی هم توسط شرکت بوش آلمان طراحی شده‌اند.

Lifan X50
Lifan X50

پیشرانه و سیستم انتقال قدرت

پیشرانه به‌کاررفته در این خودرو ۴ سیلندر بوده و ۱.۵ لیتر حجم دارد و مجهز به تکنولوژی هوشمند زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVTI) می‌باشد، توان خروجی آن نیز معادل ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاورش هم برابر با ۱۳۳ نیوتن‌متر است. بی‌تعارف باید گفت که این موتور چندان قوی نیست و نمی‌تواند رضایت خاطر بیشتر هم‌وطنانمان را فراهم کند، اما درعین‌حال، این نکته را هم نباید از یاد برد که این خودرو از کشوری می‌آید که در آن مصرف سوخت و هزینه‌های مربوطه، اولویت اصلی مشتریان جهت خرید یک خودروی نوست و ساکنان آن سرزمین برخلاف برخی از هم‌وطنان، موتورهای کم‌حجم و کم‌مصرف را بیشتر می‌پسندند. به همین سبب هم است که اکثر خودروهای ارائه شده در بازار چین از پیشرانه‌های کم‌حجمی برخوردارند. بگذریم!

Lifan X50
Lifan X50
این خودرو همانند بیشتر هم‌قطاران چینی خود از فنربندی نرمی برخوردار است و ترمزهای آن که در تمامی چهار چرخ از نوع دیسکی است، از عملکرد مناسبی بهره می‌برند. البته در این بین نباید فرمان برقی این خودرو را هم از یاد برد که از کارکرد بسیار نرم و روانی برخوردار است و می‌تواند مددکار راننده در سخت‌ترین شرایط ترافیکی باشد. سیستم انتقال قدرت به‌کاررفته در این خودرو، از نوع ۵ سرعته دستی و یا جعبه‌دنده خودکار (CVT) است، که در کشور ما هر دو نوع آن عرضه خواهد شد.

Lifan X50
Lifan X50
جمع‌بندی نهایی
با توجه مطالب فوق و با نگاهی به بهای این خودرو، که حول‌وحوش ۵۰ میلیون تومان است، می‌توان آن را گزینه مناسبی برای بیشتر اقشار جامعه و به‌خصوص خانواده‌های کوچک برشمرد، این خودرو کمابیش همان ویژگی‌ها و مختصاتی را داراست که یک فرد عیالوار به دنبال آن است، چون علاوه بر زیبایی، از فرمان و فنربندی بسیار نرمی هم برخوردار بوده و به اندازه کافی نیز جادار می‌باشد. اما در مقابل، این خودرو گزینه نه چندان مناسبی برای عاشقان سرعت و شتاب است، چون فلسفه ساخت آن چیزی دیگری بوده و برای این مقصود زیاد مناسب نیست. این مینی کراس‌اوور برای آمدوشد روان‌تر در شهرها و مکان‌هایی مناسب است که از جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی نسبتاً ناهمواری برخوردارند و احیاناً در آن مسیرها خودروهای سدان و یا هاچ بک‌ها چندان جوابگو نیستند. از همین روست که ارتفاع این خودرو نسبت به سواری‌ها چند سانتی‌متری بالاتر آمده است و البته این لزوماً به معنای مالکیت خودرویی با قابلیت‌های آفرودی هم نیست.

Lifan X50
Lifan X50
در داخل کشورمان تنها رقیب این خودرو، هاوال M4 می‌باشد که در حال حاضر از حضور بسیار کمرنگی در بازار برخوردار است.


مشخصات فنی

تیپ موتور: LF479Q2- B

حجم موتور: ۱۴۹۸ سی‌سی

توان: ۱۰۲ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

گشتاور: ۱۳۳ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ – ۴۵۰۰ دور در دقیق

حداکثر سرعت: ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت (نمونه با گیربکس دستی) – ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت (نمونه با گیربکس CVT)

میانگین مصرف سوخت: ۶.۳ الی ۶.۵ لیتر

سیستم فنربندی جلو: مستقل، مک‌فرسون استرات

سیستم فنربندی عقب: SEMI TRAILLING ARM

سیستم ترمز جلو: دیسکی خنک شونده

سیستم ترمز عقب: دیسکی

استاندارد آلایندگی: یورو ۵

Lifan X50
Lifan X50
ابعاد

طول/عرض/ارتفاع:۴۱۰۰/۱۷۲۲/۱۵۴۰ میلی‌متر

فاصله بین دو محور: ۲۵۵۰ میلی‌متر

وزن: ۱۱۵۰ کیلوگرم (با گیربکس دستی) – ۱۱۷۵ کیلوگرم (با گیربکس CVT)

اندازه تایرهای جلو و عقب: ۱۹۵/۶۰ R 15

ارتفاع خودرو از کف زمین: ۲۰۸ میلی‌متر

ظرفیت باک: ۴۲ لیتر

گنجایش صندوق بار: ۵۷۰ لیتر (۱۱۳۶ لیتر در صورت خواباندن صندلی‌ها)

Lifan X50
Lifan X50
ایمنی

پیش از هر چیز، می‌خواهم این نکته را خدمتتان عرض می‌کنم که این خودرو در بازار چین از لحاظ تجهیزات ایمنی و رفاهی به‌کاررفته، چه در دنده دستی و یا CVT، به ترتیب در سه تیپ متفاوت DELUXE و PREMIUM و FLAGSHIP ارائه می‌شود که به زبان ساده می‌توان آن‌ها را به تیپ‌های پایه، نیمه‌فول و فول تعبیر نمود. در سطور ذیل تجهیزات اختصاصی برای هر تیپ، به تفکیک مشخص گردیده است. البته با توجه به این مطلب که ممکن است این تقسیم‌بندی شامل حال بازار ایران نشود.

۲ عدد ایربگ

ایربگ های جانبی (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه می‌شود)

ایربگ های پرده‌ای (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه می‌شود)

سیستم ضد بلوکه ترمز

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

سیستم ترمز در حالت اضطراری BA

سیستم کنترل پایداری ESP (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه می‌شود)

سیستم کنترل کشش خودرو TCS(فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه می‌شود)

نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها TPMS (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه می‌شود)

سیستم ISOFIX برای صندلی کودک

کمربند ایمنی سه نقطه‌ای

Lifan X50
Lifan X50
تجهیزات رفاهی

فرمان الکتریکی (EPS)

سیستم روشنایی در روز

شیشه عقب بخار زدا

سانروف برقی دو حالته (فقط در تیپ‌های PREMIUM و FLAGSHIP ارائه می‌شود)

سیستم استارت بدون کلید KEYLESS START

فرمان چندکاره (فقط در تیپ‌های PREMIUM و FLAGSHIP ارائه می‌شود)

سیستم رهیاب GPS (فقط در تیپ‌های PREMIUM و FLAGSHIP ارائه می‌شود)

۴ عدد بلندگو

کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB و AUX

دوربین دید عقب (فقط در تیپ‌های PREMIUM و FLAGSHIP ارائه می‌شود)

کامپیوتر سفر

صندلی‌ها با پوشش چرمی

صفحه نمایشگر لمسی (فقط در تیپ‌های PREMIUM و FLAGSHIP ارائه می‌شود)

آینه‌های عقب الکتروکرومیک

دربازکن صندوق عقب (ریموت)

آینه‌های برقی به همراه راهنما

رینگ‌های آلومینیمی

و….

قیمت

در ایران: ۴۷.۹ میلیون تومان (دنده دستی) – ۵۲.۹ میلیون تومان (دنده CVT)

در چین: قیمت تیپ‌های گوناگون این خودرو در چین به صورت ذیل است:

تیپ خودرو نوع جعبه‌دنده قیمت (ِیوآن)
DELUXE دستی ۵۹/۸۰۰
DELUXE CVT ۶۹/۸۰۰
PREMIUM دستی ۶۶/۸۰۰
PREMIUM CVT ۷۶/۸۰۰
FLAGSHIP دستی ۷۲/۸۰۰
FLAGSHIP CVT ۸۲/۸۰۰

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۲۸۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ازهمه بابت اطلاعات مفیدشون ممنون. الان ازاین مدل تو نمایندگی ها بصورت اقساط میدن ؟لطفا ادرس یا شماره ای از نمایندگی هاش بدین ممنون میشم
    مشهد باشه بهتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامین

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ;با اینکه ظاهر خیلی قشنگی داره اما کیفیت داخلش افتضاحه. کیفیت داخل این ماشین ضعیف تر از ام وی ام 315 هست که البته طبق خبر امروز تولید 315 هم متوقف شده. امیدوارم حداقل از قطعات موتور و گیربکس خوبی درش استفاده شده باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضايي

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    امروز ماشین منم اومد و باتوجه به توضیحاتی که دوستان درمورد کارای ابتدایی گرفتن خودرو،رفتم و تحویل گرفتم و تجربه امروزم رو براتون میگم:
    البته من مدل دنده ایشو گرفتم و تجربه ی یکروزم عبارته از:
    *اول از همه باید بگم که این ماشین فوق الاده زیباست و چشم هر بیننده ایرو میگیره
    *دوم صندلیه بسیار راحتش بود که بسیار نرم و جادار بود و برای من که قدم ۱۸۰ دارم خیلی عالی بود و گودی کمرشم خیلی خوب بود و اصلا نبود تنظیم ارتفاع رو حس نکردم و بسیارم استاندارد بود.
    *صدای موتور اصلا تو کابین نمیاد
    *آلارم بسیار زیبای باز بودن درب ماشین کمربند
    *پشت آمپر بسیار زیبا و مدرن که حس خیلی خوبی به آدم میده
    *فرمان بسیار بسیار نرم و خوش دستش
    *سواری عالی
    *کیفیت خوب روکش صندلیش
    *کمک های بیصدا و خیلی نرمش
    *دید خوب آینه ی عقب و آینه های اطراف
    *شتاب بسیار عالی که من چون آب بندی نشده زیاد بهش فشار نیاوردم ولی همینقدر بگم که جادرو میکنه
    *سنسور عقبش عالیه
    *سانروف دو حالتش فوق الادست
    *چراغاش و دیلایتش خیلی پرنوره
    *کیفیت صدای بانداشو ضبطش که حرف نداره نیازی به نصب سیستم بالاتر نیست
    *دکمه های ضبط روی فرمون حس خوبی به آدم میده
    *کولر پرقدرت و خنکش
    *بالابر قوی شیشه ها
    *گیربکس بسیار نرم و روونش
    *برف پاکن عالیه جلو و عقبش
    *ترمز خوبش
    *کنسول میانی خوش دستش
    و چندین چیز خوب دیگه که خودتون باید تجربش کنید…
    از این ماشین هرچی بگم کم گفتم که خودمم فکر نمیکردم باتوجه به اینهمه بدگوییهایی که راجع بهش شده بود اینقدر عالی و بینقص باشه…
    بنظر من این ماشین از نظر قیمت خیلی بیشتراز اینا بهش میخوره و آینده ای خوب تو بازار داره و قیمتش بالا میره وارزش خریدرو داره…
    در حال حاظر من هیچ ایرادی در این خودرو ندیدم تا روزای آینده.
    ارادتمند همه دوستان:رضایی از رشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهپو

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام دوستان
      این ماشین حدود 53 تومن قیمتش وباید تو کلاس خودش بررسی بشه
      من تو این رنج دنبال خرید ماشین بودم یه طرف ماشینهای داخلی امثال دنا و… یه طرف وارداتی ها امثال ایدو برلیانس جک و… همه رو از همه جهت بررسی کردم واین ماشین رو خردیم ظاهر زیبایی داره(کپی هست باشه من نه پول آلفا رو دارم نه اپلی هست که بخرم)، اتوماته ، مصرف کمی داره ، کیفیت و طراحی داخلش از مابقی چینیها سرتره
      الان حدود 25000 تا باهاش رانندگی کردم
      مسلما معایب هم داره اما با توجه به بازار داخلی و ماشینهای موجود گزینه مناسبیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من مدل اتومات این ماشینو سوار شدم.ظاهر شیکی داره ولی برخلاف نظر شما صدای موتور داخل ماشین میومد .کولرش ضعیفه و باید حداقل ده دقیقه روشن بمونه تا بادش یکم خنک بشه. شتاب هم خیلی ضعیف بود که باتوجه به قدرت موتور و گیربکس اتومات طبیعیه.ماشین خشکی نیست ولی نرم هم نیست.کمکاش میکوبیدن.فضای داخلش هم شیکه ولی کوچیکه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مرتضی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اقای رضائی
    شما احتمالا نون خور شرکت فروشنده این اشغالای چینی هستی
    و تو نوشتنه تعریفو تمجیداتون یادتون رفته که مصرف کننده ای که تازه ماشین نو خریده حوصله نداره 2 صفحه از ماشینش تعریف کنه
    بنابریان لطفا اینقدر مردمو اقوا نکنید و پولی که با هزار بد بختی بخ دست میارند رو به جیب 4 تا دلال و کمپانی مفت خور چینی نریزید لطفاااااااااااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضايي

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      آقای مرتضی سلام
      نه والا من نه نون خور این شرکتم و نه با چینیا ارتباطی دارم…
      منم پولمو با هزارتا بدبختی و گرفتاری بدست آوردم و با کلی تحقیق و بررسی و امتحان کردن خودروهای مختلف و خوندن نظرات سایر دوستان تصمیم گرفتم که این ماشینو بصورت قسطی و با 17800000پیش پرداخت و ماهیم 1180000 تومن قسط بخرم و خواستم که تجربم رو اونم بدون کوچکترین کمی و کاستی بگم جهت استفاده کسایی که این ماشینو ندارن و قصد خرید دارن.
      به شما هم توصیه میکنم اول خوب راجع بهش تحقیق کنی و اگه شد بری به یکی از نمایندگیها و این ماشینو ازنزدیک ببینو یه دوریم باهاش بزنی و اونوقط نظرتو بگو…
      بخرش که پشیمون نمیشی.
      یا علی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجید

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام آقای رضایی
        مبارکتون باشه من هم تصمیم دارم ماشینم رو عوض کنم و یه ماشین بروز متناسب با جیبم بخرم با توجه به انتقاداتی که از این ماشین ها میشه خیلی دچار تردید و وسواس شدم ابتدا قصد داشتم برا برلیانس اقدام به خرید کنم اما با توضیحات شما دوست دارم لیفان بخرم چون واقعا تو دل میره و با توجه به قیمتش خیلی شیکه هنوز بخوبی از توانایش تو جاده و کوهستان مطلع نیستم ما سالی چندین مرتبه سفرهای بالای ۱۵۰۰ کیلومتر داریم از مسیرهای کوهستانی کویری ُ گرم و سرد عبور میکنیم بنظر شما توانایی و دوامش میتونه برا شرایط من مناسب باشه ؟
        مجید از رشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضايي

          ۲ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (4 ديدگاه)

          سلام دوست عزیز
          من تا الان این ماشینو تو کوهستان تست نکردم ولی سواریه مدل دنده ایش داخل شهر و برای مسافرتهای استانی عالی و بسیار راحت و پرقدرت و دلنشینه…
          من بهتون پیشنهاد میدم تا از طریق این آدرس که مخصوص بچه های لیفان X50 ست سوالاتتونو مطرح کنید تا دوستانی که تجربه ی بیشتری دارن راهنماییتون کنند…موفق باشید.
          http:/www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=246&t=87109&sid=9ad1c6d3594127faa045a464a1dfe699&start=890

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. علی

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (3 ديدگاه)

        سلام
        مبارکه ولی من بودم گریت وال M4انتخاب میکردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. آناهيد

      ۳ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      منم این خودرو رو دارم نسبت به قیمتش ایشون صحیح میگن گروه نقد و بررسی هم وجود داره واسه این خودرو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محمد

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دمت گرم خوب گفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. وحید

      ۷ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اتفاقا من فکر میکنم اوناییی که از خودروهای چینی بدگویی میکنن نون خور ایران خودرو و سایپا هستن , من خودم پرشیا اتومات خریدم ,صفر , اشغال ترین ماشینیه که تو زندگیم داشتم , به لعنت خخدا نمیارزه , میخوام بفروشمش عذاب وجدان میگیرم به کسی بفزوشم , از بس اشغاله .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. امین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیار ماشین خوبیه من دو تا ازش گرفتم یه فول ویه نیمه فول اما به نظر من نیمه فولاش بهتر از اب در اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امید

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط کسایی نهایتا پراید سوار شدن از خودرویه چینی تعریف میکنن باهمین پول اگه یه آوانته 2008 یا سراتو2008 بخرن فرق این ماشین ها رو با خودرویه چینی متوجه خواهند شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۷ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      همچنین میگی سراتو 2008انگار پورشه ای بی ام و ای چیزیه ماشین 2016 با 2008 حتی بهترین ماشین هم باشه نمیتونه مقایسه بشه چه برسه ماشین کره ای حالا ماشین کره ای کلا چی هست که ازش تعریف هم میکنی (این نکته رو فراموش نکن مردم با حدود 50تومن میخوان یه ماشین خوب سوار شن نه یه ماشین ده سال پیش دست دوم)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جواد

      ۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      سلام .ماشینایی که گفتی دسته دوم هستند و معلوم نیست دست چه کسانی بوده .درسته کیفیت چین بده اما نه اونقد بد .من خودم دنا گرفتم .سخت پشیمونم .همسایمون ریسک کرد و ام وی ام 315 گرفت .غیر از مانیتور وسط داشبوردش که گهگاهی هنگ میکرد اونم دست گل ایرانیای عزیزه بقیه ی چیزاش عااالی .دنا چی ??من از وقتی خریدم سه بار دستگیره درش عوض کردم .دو بار تسمه ی دور موتور چون روغن می کرد .اما قدرتش خوبه .صدای کابینش به نسبت خودروهای چینی بالاست .به نظرم لیفان بگیری از صفر دستته و مال خودته و دست کسی نبوده .سوارش شدم .نرم نرم بود .قدرتشم زیاد کم نیست بارشو می تونه بکشه .یا حق

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. مانا

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من راستش بین خرید رنو ساندرو و لیفان x50 موندم ، یه عده میگن ساندرو ارزش ۵٠ تومان نداره چون هیچ آپشنی نداره ولی x50 کلی امکانات به ماشین داده از طرفی خب چیزی که همه قبول دارن اینه که خودروی چینی خیلی ظاهر قشنگی داره و خب موقع فروش افت قیمت زیادی داره من این و خودم تو سایتای مختلف چک کردم و واقعا دیدم افت قیمت بیشتری داره، از کسایی که اطلاع دارن میخواستم که راهنمایی کنن ، به نظرتون واقعا کدوم انتخاب بهتری هستش ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آراد 125

      ۷ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خب اینکه ساندرو از خانواده رنوی فرانسه هستش و هنوز دستکاری و مونتاژ نشده حتما میتونه فوی تر از x50 باشه و جوابشو پس داده رنو , اما موردی که هست اگه جوون هستین و دلتون یه تنوع میخواد به نظر من x50 شمارو خسته نمیکنه و تنوع داره , اگه قراره به فروشش فکر کنید اصلا ماشین نخرید , ماشین سرمایه نمیتونه باشه , به نظرم ادم قید ضررشو بزنه اما x50 بخره بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. رامین

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ماشین یه چیز سلیقه ایه. تا خودت از نزدیک ارزیابی نکنی نمی تونی جواب درست رو پیدا کنی. یک نفر زیر بنز رو بعنوان ماشین قبول نداره و یکی دیگه واسه خودروی کره ایی میمیره. من این ماشین رو از نزدیک دیده ام شما هم ببینید و خودتون قضاوت کنید. مخصوصاً به کیفیت پلاستیک استفاده شده دقت کنید. کلاً ماشین های کرمان موتور تو کیفیت داشبود یک جورند.نیازی هم به تعریف یا بد گفتن کسی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    من دور اولی که لیفان x50 اومد خریدم درواقع ریسک کردم اما دنده ایشو خریدم خداروشکر از ابان سال گذشته تا الان بسیار راضی هستم مصرف سوختش تو ابن گرونی کاملا خرید این ماشینو توجیح میکنه من تو ترافیک شیراز ماکسیمم مصرف 6.8 بوده تو جاده با کولر ۶ هست امکاناتشم عالیه باهاش کورسم میزارم تو سربالایی کولرم گرفتم اخ نگفته فقط با هر سرعتی بالای ۱۱۰ تابری تو سربالایی هونو برات نگه میداره افت دور نداره.کنگان و عسلویه ت رفتم باهاش واقعا راضی هستمم حداقلش ابنه پژو پارسو ال 90 پیشش گاری حساب میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضاا

      ۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام منم با نظرت موافقم واقعا ماشین خوبیه الان 5مهه دارم روزی 100 کیلومتر باهاش مییریم آخ نگفت نمیدونم. چرا تبلیغ منفی میکنندنمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. علیرضا

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    در ارتباط با کیفیت داشبورد اتفاقا مخالفم اما ماشین باید موتور و گیربکسش قوی باشه سیستم تعلیقش قابل اطمینان باشه والا گاری و همیشه رنگ متالیک زد..ایکس پنجاه خوراک لایی کشیدنه دس فرمون پپپپرررررفکت.هرکی دوس نداره نخره چرا عیب بیخود میذارین همینی که هست ۵۰ تومن پول میدی انتظار MBW i8 نداشته باشید.بعلاوه همین ماشین از هم قیمتاش واااقعا سرتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. navid

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    6ماه ماشین داشتم بالاخره با کلی ضرر فروختمش دوستان گول ظاهرشو نخورین خیلی ضعیفه
    شتاب نداره فقط گاز بیش از حد میخوره
    صندلیاش صدامیده و گارانتی هم بردم درست نشد
    تو تصادف خیلی ضعیفه سریع سپرش میشکنه
    تو سربالایی فشار رو ماشین خیلی زیاده و اصلا کشش نداره
    کولر که میگرین کلا ماشین تعطیل میشه و حتی عملکرد ترمزاش ضعیف میشه
    3بار گارانتی بردم و هیچ کدوم از مشکلاتش بر طرف نشد فقط 2 روز از کارو زندگی میوفتی
    در کل اصلا ماشین خوبی نیست
    ++از مسولین سایت تقاضا دارم پستمو حذف نکنن تا مردم دچار سردرگمی نشن و پولشونو برای این ماشین دور نریزن++

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. وحید

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سه ماهه ماشین دارم ازش خیلی راضی تو سر بالایی حرف نداره قبلا را نا داشتم شش بار بردم گارانتی درست نشد با هشت ملیون ضرر شرشو کندم خدا پدر مادر خودرو سازان چینی رو بیامرزه که مردم ایران رو از دست سایپا و ایران خودرو نجات دادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. هموطن

    ۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام
    موتور این خودرو ده اسب بخار از 206 کم توان تر و 9 نیوتن متر گشتاور کمتری داره.وزنش بیشتره.یعنی اگر تو طراحی گیربکسش شاهکار قرن و انجام داده باشند تهش میشه شتاب 206 تیپ پنج…این دوستانی که میگن مخصوص لایی کشیدنه و خوراک سربالایی رفتنه واقعا قبل ایکس 50 چی سوار میشدند؟اون دوستی که با مگان 180 نیوتن متری تو سرعت 95 میگه از ایکس 50 عقب افتاده مطمینه ماشینش مگانه؟!من 80 هزار کیلومتر با مگان روندم.زانتیا که بت هست برای خیلی ها نتونست به گردش برسه…واقعا نصف این مطالبی که در تمجید خودروهای چینی نوشته میشه عقلا و با اندکی تحلیل ساختگیه…نمیگم نخرید..ولی خوب یک چیزی هم بگید که بگنجه…
    ضمنا اون دوستانی که میگن چند ماهه دارم این ماشین و کلی هم سفر رفتم هر روز میرم عسلویه و هیچ مشکلی نداشتم و از راحتیش و تامین قطعات و گارانتیش راضیم خوب اگر مشکلی برات پیش نیومده از کجا فهمیدی تامین قطعاتش خوبه؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۷ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کی ما میخوایم یاد بگیریم به عقاید همدیگه احترام بگذاریم.جناب هموطن شما نظرت رو بنویس قبول یا ردش رو بذار بعهده خواننده.در جواب تضمین قطعات هم بگم که الان همه خودروهای حال حاضر تضمین قطعات ندارند.از تویوتا بگیر تا پیکان.مرد اون زمان که یک خودرو ساز از کم استهلاکی و تضمین قطعات تا ده سال تبلیغات میکرد.همین الان دم نمایندگی هر خودروسازی برید چه وطنی چه غیر وطنی مشکلات مشترک وجود داره.در آخر خرید خودروی دست دوم خارجی مساوی است با شناسنامه شدن اون خودرو برای خریدار بخت برگشته.امیدوارم مطلب مورد توجه دوستان قرار گرفته باشد.با تشکر از سایت دوست داشتنی پدال

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هموطن

        ۱۴ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (5 ديدگاه)

        آخه دوست عزیز قبل از هرچیز باید هر نظری با عقل سنجیده بشه.هر نظری از هر آدم نا آگاهی که قابل پذیرش نیست.من از روی مشخصات خودرو اعم از وزن و توان میگم خیلی از صحبتها نمی تونه درست باشه.اگر یکی بیاد بگه من یک لیفان ایکس پنجاه دارم هیچ پرادویی به گردش نمی رسه و یکبار تو جاده شیراز یک لندکروز سوار با بدبختی خودش و به من رسوند و ازم پرسید این تندپای دست نیافتنی اسمش چیه شما به نظرش احترام میزاری؟!!یا اگر یکی اومد گفت من یک کرولا صفر داشتم داغون شدم از بس رفتم تعمیرگاه و بعد یک کمری و اونم همینجور و بعد یک لیفان خریدم و راحت شدم شما شک نمی کنی که این ادم اصلا گواهینامه داشته باشه؟!!
        حرف سر معقول حرف زدنه.ضمنا در همه نمایندگی ها ماشین برای تعمیر میاد ولی فرق هست بین ماشینی که دو سه هفته باید برای قطعه اش صبر کنی یا ماشینی که دو ساعته همه چیزش تو همه جا قابل دسترسه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. hamid elahi moghaddam

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم چی بگم حرفهای دوستان نشانگر اینه که این خودرو رو سوار نشدن منکه شش ماهه دارم و ازش خیلی راضیم ماشین صفر هرچی باشه نیاز به رفع ایراد جزیی داره که این ماشین هم یکی از اونهاست درکل من هم سربالایی و کوهستان رفتم هم جاده کفی هم کولر خوبی داره هم نرم و راحته صداهای اضافه هم با کمی دقت برطرف میشه پس نفی کلی کار درستی نیست نظر واقعی بدون اغراق و غرض برای راهنمایی دیگران بگذارید که قابل استفاده باشه و بقیه بتونن تصمیم درست بگیرن. ممنون از سایت دوست داشتنی پدال . درضمن کانالهای تلگرامی برای افزایش آگاهی هست که درپست های بالاتر دوستان زحمت معرفیشو کشیدن . بدرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. دنیا الف

    ۱۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام منم مثل خیلی از دوستان حس خوبی به ماشین های چینی ندارم واقعا دودلم بخرم یا نه؟؟؟ یه سمند معمولی مدل90 داریم هرازگاهی باید یه هزینه اساسی براش بشه تا سرپا بمونه میخاییم عوضش کنیم واقعا خسته شدیم ازبس دم تعمیرگاه بردیم…خدا رحم کنه به هرکس هم میگیم میخاییم ماشین بخریم میگن مدلهای قبل از 90و 91 بخرین که قطعاتش اصلیه یعنی این جدیدا چی هستن که اون قبلیا خیلی بهتره….لطفا مغرضانه نظر ندیم واقعا با توجه به قیمت کارکردش چطوره؟؟شوهرم بسیار آروم رانندگی میکنه مسافرت هم زیاد میریم ممنون از همه تون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مصطفی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی به نعل یکی به میخ یکی میگه خوبه یکی میگه بد یکی میگه صدی شیشو نیم میسوزونه یکی میگه صدی سیزده یکی میگه سربالایی کم نمیاره یکی میگه تو کفیم راه نمیره و … !!!!! مگه داریم اینهمه تناقص؟؟
    آقا مردونه جدا از اینکه x50داری یا نه یکی بگه بخرم یا نه . تصمیم داشتم بخرم ولی نظراتو که خوندم دو دل شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. x50

    ۱۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که این خودرو رو دارن، آیا استارتش دکمه ایه یا نه؟ آخه اینجا نوشته شده سیستم استارت بدون کلید اما توی یه سایت دیگه نقد و بررسی ازش خوندم، عکسهایی که از داخلش انداخته بود کلید داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حمید

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    دوستانی که دنبال هزینه کردن 50 میلیون هستند به نظر من به هیچ عنوان ایکس 50 نخرن که پولشون رو دور ریختن ….
    به نظر من پول به ماشین مدل پایین خارجی بدی بهتر
    اما اگر قصد خرید ماشین صفر دارید با این حدود قیمتها
    بهترین ماشین چینی در حال حاضر تو ایران جک و جیلی که جفتش ماشین خوبی
    تازه نمیگم عالین و لی کیفیت خوبی دارن
    اون دوستایی هم که با ماشین مگان و زانتیا و کیا و اینا مقایسه میکنن این ماشین رو میخوام بپرسم تاحالا تو عمرتون سوار این مدل ماشینا شدین
    به نظر من زانتیا و مگان مدل 86 هم که بخری شرف داره به صفر این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پویان

      ۲۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (752 ديدگاه)

      این شرکت رشد خیلی سریعی داره .بنظرم دوستان اگه عجله ندارن پولشون رو نگه دارن و مدلهای سال اینده همین موقع این شرکت رو بخرن .چون کیفیتش میره بالا می پرسید چرا ؟چون هدف اصلی این شرکت صادراته و دیگه در دنیای الان رقابت هیچ شرکتی که سیاستش صادراته جنس بی کیفیت نمیزنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. علی

    ۲۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواهشن یکی ماروراهنمایی کنه خداوکیل بخریم یانه،?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شیخ ووئر

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از لحاظ قیمتی به نسبت اشغال های داخلی سرتره و ظاهرش به روز و زیباست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. علیرضا

    ۲۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان
    الان تغریبا ۹ ماهی هست من لیفان x50 رو دارم ۱۲۰۰۰ هم باهاش رفتم از روونی ماشین شتابش عالی و نرمیه فرمون و قدرت ماشین تو سربالایی که بگذریم خدایی تو این گرونیه بنزین کاملا ایکس پنجاه بصرفه هست من تو شیراز تو ترافیک صدی ۶.۸ میسوزونه ماشینم.خیلی راضی ام خیلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مختار

    ۲۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من هر کی ماشین چینی بخره دیر یا زود پشیمون میشه وپشیمون شدنش بستگی داره به سطح اطلاعات و رانندگیش. همشون آشغالن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علی

    ۲۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بنده هم زیادازشکل ظاهرش خوشم اومد وخدایش هم زیباست ولی من ۲/۲۰ ثبت نام کردم به امیداینکه تا۵تیرتحویل بدن وخودشون هم گفته بودن که خیلی طول بکشه میشه ۳۰روزولی تا این لحظه نه ماشین روتحویل دادن نه اصلا جواب درستی به آدم میدن ودستم ازهمه جا کوتاهه وواقعا موندم چیکارکنم واینم گفته باشم که حق انصراف هم ندارم چون قراردادشون فقط به نفع شرکته ومانمیتونیم کاری انجام بدیم.به نظربنده اگه شرکت بهتون درموردتحویل خودرو تضمین درست وحسابی بده وبیشتراز۴۰روز نشه بگیرید خوبه چون واقعا خوش تیپ وباکلاسه وبا۵۰میلیون قرارنیست تویتا یابنزسواربشی.فقط نظرشخصیم روگفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. آرش ایلخچویی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین خوب و عالی است، من توصیه میکنم، اکثر کسایی که منفی نطر میدن یک بار هم سوارش نشدن، کسانی که مخالف ماشین چینی هستند، میتوانند از پیکان، پراید….. استفاده کنند، که خوشبختانه قطعاتش فراوان و ارزان است، موفق باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام. هرچقدر هم که خودروهای چینی آشغال باشه ا ز ماشینهای ایرانی که بدتر نیست بعد میگن حمایت از تولید داخلی یکی از دوستان پراید صفر گرفته صندوق عقب باز کرد دیگه بسته نشد 20تومن از جیبش داد بیرون درست کردن بعد اینکه ضبط200تومنی رو برداشتن برا خودشون تو نمایندگی100تومن پولشو به مشتری میدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سید حمید

    ۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    چرا پیکان و پراید؟ دوستان مخالف تشریف ببرن پارس و سمند با موتور و قطعات آشغال لذت ببرن. خودروهای چینی خیلی بهترن. این خودرو هم نسبت به قیمتش خیلی خوبه… خدا قسمت من هم بکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام.به نظر من هرچقدر پول بدی همون قدر هم اش میخوری.من رفتم نمایندگی ایران خودرو.سمند یا رانابخرم یکی از تعمیر کارهای ماهر گفت سمت ماشینهای ایران خودرو نیا.رفتم سایپا بر لیانس ثبت نام کنم .قیمتش بالاست وهم شرایط قسطیش سخته.شانسی شرایط کرمان موتور دیدم بهتره.ده میلیون پیش پرداخت.تحویل اذرماه ده و هشت صددعوتنامه.بقیه چهار تا چک هفت میلیونی هرسه ماه.یک میلیون گرونتر شده نسبت به خرداد ماه چون مشتری زیاده .با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. سید حمید

    ۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    قیمت دنده ای که تو سایت زده 48/3
    با این که کارشناس سایت گفته شتاب و قدرت خیلی عالی نیست. اما خداییش با این حجم بدنه و این امکانات ۶/5 لیتر خیلی خوبه.
    کچلیش پای آوازش. خدا برسونه یه سفیدشو میخرم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ، من قبلا ماشین مدل بالایی سوار نشدم ، اما الان بخاطر ظلهر زیبا بین برلیانس و ایکس ۵٠ موندم ، درسته مقایسه سخته اما ممنون میشم یه راهنمایی کنین ، من بیشتر برلیانس مد نظرم بود اما فعلا شرایط فروش اقساطی نداره و خیلی دیر تحویل میدن ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنین ، مرسی از دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. علی نوری

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده ای هست نسبت به قیمتی که داره
    من که ازش واقعا راضی هستم
    برخلاف مطالب بدی که در باره این ماشین شنیدم اصلا ایرادی نداره
    شتاب خوب ، کولر عالی ، سرعت مناسب ، باید باهاش حال کنی
    خوش دست ، دید عالی ، فرمان نرم ، ترمز خوب ، ظاهرشم زیباست
    لطفا با نمونه خودش مقایسه کنید به نظر من تو چینیا ی این قیمتی از همه سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. علیرضا

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر دوستان عزیز
    در مورد خودروهای چینی باید بگم من خودم تجربه ی رانندگی باهاشون رو نداشتم اما چیزی که طی تحقیقاتم راجع به این مدل لیفان داشتم برام کاملا مشهود بود این بود که دقیقا مثل تخم مرغ شانسی میمونه ( البته این حرف رو به استناد صحت حرف همه دوستان میزنم ) پس اینکه از کدوم منبع خریداری بشه خیلی میتونه مهم باشه
    خودم یه جوون 20 سال هستم که باتوجه به ظاهر این ماشین وقیمت و شرایط فروشش اون رو فقط برای رفت و آمد داخل شهری میخوام و نه بیشتر
    تاکید میکنم “نه بیشتر”
    دوستانی که خودروی پر شتاب برای کورس و لایی کشیدن میخوان پیشنهاد میکنم صبر کنن تا تو این شرایط اقتصادی قیمت BMW و لکسوس و سایر برند های مطرح جهانی یا حتی برندهای کره ای و ژاپنی برسه به 50 میلیون بعد شروع کنن به مقایسه این خودرو با اونا چرا که خود بنده هم که الان تویوتا سوار هستم مطمئنم تجربه ی متفاوتی رو با رانندگی لیفان خواهم داشت اما غیاث در این مورد غیاث عادلانه ای نخواهد بود
    اینا صرفا نظرات شخصی بود
    امیدوارم دوستانی که این ماشین رو دارن واسشون راضی کننده باشه و اونایی هم که میخوان بخرن اول هدف گذاری کنن که چه ابزاری رو برای انجام چه کاری میخوان بعدتصمیم درست رو بگیرن
    متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. علي

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من بین لیفان x50 و جک جی ۵ موندم
    لطفا راهنمایی کنید
    در ضمن الان هم ماکسیما دارم
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا