معرفی لیفان X60 با گیربکس CVT

لیفان ایکس 60 کراس اووری است که حدودا دو سال از حضور آن در خیابان های کشورمان می گذرد. این خودرو به دلیل کمبود گزینه های SUV صفر کیلومتر در رنج قیمت آن، فروش نسبتا موفقی را تجربه کرد و تعداد آن روز به روز در خیابان ها بیشتر و بیشتر شد. شاید تنها رقیب نزدیک لیفان X60 در بازار هموطن آن یعنی ام وی ام X33 می باشد. اما چندیست که ام وی ام X33 جهت برتری جستن به رقیب نزدیک خود، با ظاهری جدید و گیربکس CVT پا به میدان رقابت گذاشته تا تنها کراس اور دنده اتوماتیک صفر زیر 100 میلیون تومان لقب بگیرد. اما در این بین لیفان هم بیکار ننشسته و ایکس 60 را با چند تغییر ظاهری و همچنین گیربکس CVT راهی بازار کرده است تا از رقیب هموطن خود عقب نماند.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

فیس لیفت لیفان X60 که در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگهای امسال از آن رونمایی شد، نسبت به مدل قبلی آن تغییرات چندانی نداشته است. در واقع می توان از مهمترین تغییرات آن به مجهز شدن به گیربکس CVT ، تغییر جلو پنجره و همچنین اضافه شدن گارد و رکاب به صورت فابریک نام برد.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

نمای خارجی
در نمای خارجی اولین چیزی توجه بیننده را جلب میکند تغییر جلو پنجره این خودروست.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

جلو پنجره ایکس 60 که در مدل قبلی آن شباهت بسیاری به جلو پنجره نسل قبلی خودروهای هیوندای و مخصوصا هیوندای سانتافه داشت، جای خود را به جلو پنجره محصولات بیوک و مخصوصا مدل معروف encore داده است.
اضافه شدن گارد های جلو و عقب با نوشته X60 بر روی آن ها نیز تغییر دیگری نسبت به مدل قبلی است.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

در نمای جانبی نیز تنها تغییر اضافه شدن رکاب به این خودروست.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

در سایر بخش ها، تغییر مهمی نسبت به مدل قبلی دیده نمی شود و با همان چهره آشنای ایکس 60 طرف هستیم.


نمای داخلی
با ورود به خودرو اولین تغییری که نسبت به قبل احساس می شود تغییر رنگ روکش صندلی هاست که بر خلاف روکش های تک رنگ مشکل مدل قبل، از روکش دو رنگ مشکی و قرمز در آن استفاده شده که این مساله باعث جدابتر شدن نمای داخلی خودرو شده است.

2015 Lifan X60 CVT Interior
2015 Lifan X60 CVT Interior

همچنین در دوخت روکش ها از نخ قرمز رنگ استفاده شده که تنوع خوبی نسبت به مدل فعلی می باشد.

2015 Lifan X60 CVT Interior
2015 Lifan X60 CVT Interior

در وسط کنسول یک مانیتور بزرگ لمسی با قابلیت های پخش DVD، رهیاب GPS و اتصال بلوتوث قرار گرفته است که تغییر مثبتی نسبت به مدل فعلی است. همچنین دوربین عقب آپشن دیگری است که به این خودرو اضافه شده است.

2015 Lifan X60 CVT Interior
2015 Lifan X60 CVT Interior

سایر جزئیات کابین تغییرات چندانی نسبت به مدل فعلی نداشته اند و همان طرح کابین قبلی حفظ شده است.


قابلیت های فنی
موتور این خودرو همان موتور 1800 سی سی لیفان است که تا کنون در ایکس 60، 720، 820، و 620 های موجود در ایران از آن استفاده شده است. این موتور که با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی شده است، توانایی تولید 131 اسب بخار در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و گشتاور 168 نیوتن متر در دور موتور 4200 دور بر دقیقه را دارد.

2015 Lifan X60 CVT Engine
2015 Lifan X60 CVT Engine

قطعا مهمترین تغییر این خودرو در مدل جدید تغییر گیربکس آن و استفاده از گیربکس CVT می باشد.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

گیربکس ایکس 60 جدید با همکاری ZF ساخته شده است و 80 درصد قطعات اصلی آن از بلژیک به چین ارسال می شوند. این گیربکس دارای حالت های P، R، N، D و S است و همچنین می توان به صورت دستی نیز آن را هدایت کرد.

2015 Lifan X60 CVT
2015 Lifan X60 CVT

با توجه به اعتبار ZF و همچنین تبلیغاتی که از سوی لیفان انجام شده است، به نظر می رسد که این گیربکس از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار باشد. البته این مساله قطعا تا زمانی که این خودرو به دست مصرف کننده نرسد قابل اثبات نخواهد بود.


سایر ویژگی ها و قابلت های ایکس 60 جدید به نظر بدون تغییر مهمی نسبت به مدل فعلی خواهد بود.


قیمت و زمان ورود به بازار
در مورد قیمت و زمان دقیق ورود این خودرو به بازار ایران تا این زمان هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مسولان کرمان موتور صورت نگرفته است. قیمت این خودرو در چین 90 هزار یوان اعلام شده است که حدودا 10 هزار یوان از مدل فعلی گرانتر است. در حال حاضر لیفان X60 در بازار ایران با قیمت حدودا 60 میلیون تومان به فروش می رسد. در نتیجه به نظر می رسد که در صورتی که مدل جدید این خودرو با مشخصات فوق به ایران وارد شود، قیمتی در حدود 68 میلیون تومان در انتظار آن خواهد بود.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل علیرضا رحیقی

کارشناس ارشد مهندسی برق و نویسنده مقالات خودرویی

127 دیدگاه

  1. علیرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام
    من سال 94 ایکس 60 از نمایندگی تحویل گرفتم تا امروز هم مشکلی به جز خرابی سنسور بنزین نداشت که نمایندگی آن را برطرف کرد من به نسبت ماشینهای ایران خودرو و سایپا طراحی بهتری را از این شرکتهای چینی دیدم ضمنا در حال حاضر لیفان 820 با موتور تویو تا کمری 2008 ارائه شده که سایت خوردو بانک هم تست آن را به نمایش گذاشته است به هر حال هرچه قدر پول بدهی آش میخوری
    با احترام و تشکر

    پاسخ
  2. نیکوکلام
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    امروز 95/5/26 نمایندگی صمصامی قم ایکس 60 اتومات را نقدی 61/100/000 تحویل شهریور خریدم در نمایندگی هم موجود بود و اجازه فقط نشستن و بررسی خودرو را می دادند هیچ چیزش با مدل دندهای فرق نکرده از نظر ظاهر فقط اگر اشتباه نکنم یک سری آپشن مثل پاور ویندوز و مانیتور و غیره روش نصب کردن و اتومات شده دور دسته دنده هم با پوشش چرمی مثل مدل دنده ای پوشش داده شده بود که در عکسها هم می بینید که خیلی جالب نبود با این حال نسبت به قیمت و بودجه خریدم که به نظرم انتخاب خوبی تو ماشینهای کراس تو این قیمته تا تحویل بگیرم
    ضمنا لیفان 820 هم بود که خیلی زیبا بود و هر چی بگم کمه داخلش هم نشستم انگار تو کشتی مجلل نشستم “حالا نگید ماشین ندیده یا مجلل را نمیشناسه” منظورم تو رنج قیمت خودش ولی یه عیب بزرگ داشت من قدم 178 صندلی راننده را تا آخر دادم پایین و بازم سرم یه مقدار با سقف تماس پیدا می کرد که حس ناخوشایندی داشتم سقفش پایینه خیلی پایینه قبلش نمایندگی رمضانی مدیران خودرو بودم اونجا آزیرو 5 را امتحان کردم و پشت فرمان نشستم اینطور نبود و البته اصلا به کیفیت و شیکی لیفان 820 هم نبود
    تیگو 5 هم بود اسپرتش خیلی زیبا و با امکانات بود ولی به نظرم قیمت گزاری خوبی نشده 95 میلیون براش زیاد بود اگه داشته باشی خب رنو داستر یا کپچر یا تیوولی ادم می خره تازه موتورش هم همون موتور قدیمی ایکس 33 است که میگن ارتقا دادن که من اطلاع ندارم
    امیدوارم بررسی هام به درد کاربرا بخوره یا حق

    پاسخ
    1. امیر
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      گیربکس دستی هم باور ویندوز داره داداش

      پاسخ
      1. لقمان
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        داداش من مدل 94 دارم پاور نداره شما از کجا خریدی فابریک شرکتی پاور داره

        پاسخ
        1. نیکوکلام
          سوابق: (5 دیدگاه) ,

          با سلام
          گیربکس دستی هم پاور ویندوز داره و جالب خیلی از دارنده ها شاید ندانند برای استفاده از پاور ویندوز چه دستی و چه اتومات باید کلید قفل روی ریموت سویچ خودرو را دوبار پشت سر هم بزنید یعنی بعد خاموش کردن و پیاده شدن از خودرو لیفان x60 خودتان اگر شیشه ها پایین است دوبار پشت سر هم دکمه روی ریموت که علامت قفل دارد را دو بار فشار بدید پاور عمل می کنه

  3. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    علیرغم تغییراتی که در نمونه اتومات خارجی این خودرو داده شده ، متاسفانه در نمونه داخلی هیچ تغییرات ظاهری ندادند و با همون جلوپنجره قدیمی و بدون گارد به بازار عرضه میکنند ، وباز هم متاسفانه خودروسازی بدون نظارت ورقابت همین هست وهمه سودها باید برای سرمایه دار ها وآقازاده ها و همه هزینه ها وزیانها برای ملت همیشه در صحنه باشد

    پاسخ
  4. آرمان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام.با گیربکس اتومات تو این رنج قیمت ماشین خوبیه…تو تست شتاب تو سر بالایی هم از جک سدان بهتر بود…حتما به پای کره ای ها نمیرسه ولی اصلا با خودرو داخلی قابل مقایسه نیست…در ضمن ایران خودرو و سایپا هم الان با فروش هایما،برلیانس ودانفنگ …. چینی دارن کاسبی میکنن وگر نه که خرید ماشینای قدیمیشون از سر ناچاری و بی پولیه…من 2 سال لیفان 620 داشتم و واقعا از تمام ماشینای داخلی که داشتم بهتر بود( ریو،206 تیپ 5،پارس ،تیبا).پس دوستان اگه نداشتن از چینی بد نگن یا اگه داشتن و بد بوده دلیل بر بدی همه ماشیناش نیست.ایراد دیسک و صفحه که این ماشین داشت هم که تو اتومات دیگه وجود نداره…انشاالله هر کی داره چرخش بچرخه…

    پاسخ
    1. محسن
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      سلام شما با گیربکس اتوماتx60 رانندگی کردین؟
      و وضعیت تعویض شدن دندها چطور بود؟

      پاسخ
      1. علی
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        سلام.گیربکس cvt تقریبا تکنولوژی جدیدی هست. در این نوع گیربکس بینهایت حالت دنده وجود دارد و به آن معنی که ما دنده را می شناسیم وجود ندارد.یعنی در دورهای مختلف موتور دنده مناسب آن حالت وجود دارد و شخص راننده هرگز زمان تعویض دنده ها را متوجه نمیشود البته در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید مطالعه ای بر گیربکس cvt داشته باشید. موفق باشید

        پاسخ
  5. مرتضی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام خدمت دوستان عزیز،من دوساله لیفان ایکس 60 دارم بعد از دو ماه مجبور شدم که بوستر ترمز رو عوض کنم.سه ماه بعدش صفحه کلاچ خورد کرد اونم عوض کردم .دوماه پیش رفتم قلعه الموت زمانی که به اول سر بالایی رسیدم هر کاری کردم ماشین بالا نرفت.باور کنید ماشین‌ها را نگاه میکردم که همه براحتی از کنارم رد میشدند میرفتند آتیش میگرفتم یه آقایی با پراید محض خنده گفت می‌خوای بکسلت کنم…..الان هم اگه بخوام بفروشمش کلی ضرر میکنم،موندم معطل چه کار کنم.

    پاسخ
  6. علیرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام – شرکت کرمان خودرو ، اتومبیل لیفان x60 ;که حدود 45 میلیون تا 47 ملیون دربازار قیمت و ارزش دارد را با ترفند های تخفیف و غیره …. به قیمت نقدی 61 میلیون عرضه کرده که بلافاصله بعد از خرید حدودا” 15 میلیون افت قیمت پیدا میکند و اگر خریداران بصورت اقساطی خرید کنند با توجه به بهره و سودبسیار بالا حدودا” 10 الی 15 میلیون دیگر ضرر وزیان خواهند دید یعنی جمعا” 25 الی 30 میلیون افت قیمت وضرر .
    آیا این نوع قیمت گذاری و روش و شیوه فروش مصداق کلاهبرداری و کلاشی و تاراج مردم نیست ؟؟ آیا سازمان محترم تعزیرات حکومتی که مسئولیت نظارت بر قیمت گذاری و پیگیری و بازرسی قیمت ها را بعهده دارد به مسئولیت خود نباید عمل کند ؟ این هرج ومرج قیمتی وتاراج اندوخته و سرمایه مردم توسط این شرکت تا کی و تا کجا باید ادامه پیدا کند ؟ ؟ لازم به یاد آوری است که شرکت کرمان خودرو X60 مدل 93 و 94 را گرانتر از مدل اتومات جدید آن به مردم فروخته است که در تاریخ صنایع خود رو سازی بیسابقه است خودرو دنده ای از مدل اتومات جدید مشابه گرانتر فروخته شود .

    پاسخ
  7. امیر
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    من یک ماهه ایکس 60 اتومات گرفتم تعویض دنده هاش خیلی نرمه و اصلا احساس نمیشه بهترین مزیتش هم اینه که تو هر سرعتی با استفاده از شیفتر می تونی گیربکس رو دستی کنی و بالعکس. مصرف سوختش هم 10.2 تو شهره . تو این رنج قیمتی و آپشنهایی که داره ارزش خرید داره- ولی اگر پول داشته باشی و بتونی 170 هزینه کنی خب برندهای اروپایی خیلی بهتره

    پاسخ
  8. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام منم یدونه اتومات x60 نوشتم تحویل اذر ولی همه میگن نمیکشه و موتورش ضعیفه برای اتومات کسی هستش که اتومات و داشته باشه راهنماییم کنه ممنون میشم یا در همین جا جوابمو بدین ممنون

    پاسخ
  9. احسان
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    من می خواهم تجربه یک هفته ای خودم از لیفان x60 cvt رو براتون بگم. اولا ماشین سینی موتور نداره و به گفته مسئول تحویل خودرو در صورتی که سینی موتور وصل نشه و اتفاقی بر اثر برخورد شی خارجی با موتور پیش بیاد گارانتی قبول نمی کنه. لاستیک کفی هم رو میاشن نیست. برای نصب لاستیک کفی و صندوق و سینی زیر موتور 370 باید پرداخت کنید.
    حالا برسیم به مشخصات ماشین، فضای داخل خوب و کیفیت قطعات داخل متوسط است. جا عینکی کوچک اجازه قرار دادن عینک بزرگ رو نمی ده. گیربکس ماشین خیلی خوب کار می کنه و دور موتور در حالت اتومات از 2.5 بیشتر نمیشه. ترمز ها خوب هستند و صندلی هم خوبه فقط تنظیم ارتفاع نداره که برای من مهم نیست. فرمان ماشین کاملا نرمه. صدای موتور هم خیلی داخل نمیاد ( بر عکس چیزایی که تو اینترنت خوندم). به نظرم از 206 هم کمتره. ماشین در سر بالایی واقعا جون نداره فکر کنم بدلیل گیربکس اتوماتیکه. البته ماشین نو هست و باید منتظر بشیم تا بعد از آببندی خودشو نشون بده. من این تجربه رو از پراید نو دارم تا قبل از آببندی کامل مصرفش بالا بود و راه نمی رفت ولی بعد از 2000 تا درست شد. در کل توی کفی حس میکنم مثل 206 تیپ2 میره ولی توی سربالایی ازش جا میمونه.
    تیپ ترونیک و حالت اسپرت ماشین رو هم تست کردم خوب کار می کنه.
    ماشین کروز کنترل نداره. اولی که ماشین رو تحویل گرفتم بوی بنزین داخل میومد حسابی نگران شدم. دوستان کرمان خودرویی در باک رو شل بسته بودند که با سفت کردن مشکل کاملا حل شد. در کل به نظرم ماشین خوبیه. اینا نظرات شخصی منه تا شاید بتونه به دوستان برای خرید ماشین کمک کنه. راستی سیستم تعلیق ماشین هم خوبه. چراغ ها هم خوبن.

    پاسخ
  10. تایگر
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    آقا ما 13/7/95 ،صبح X60 CVT رو تحویل گرفتیم. همون اول کار که1.970.000 تومن فاکتور سینی،رکاب،گارد و شیشه دودیش شد. بنزین هم که طبق معمول مشتری مداری ما ایرانیا زیر نصف بود. خلاصه تا ظهر تحویل گرفتیمو آوردیمش خونه .آخر شب همون روز گفتیم بریم یه چرخی بزنیم و به قول خودمون آب بندیش کنیم. بردمش تو جاده بابایی ، خوب بود،صدای موتور خیلی کم،تعویض دندها خیلی نامحسوس، فرمونش بنظرم کمی سفت بود تقریبا هیدرولیک فرمونش مثل 206 هست. هرچند که من هیدرولیک فرمون 405 رو بیشتر می پسندم. خلاصه بردمش سربالایی جاده لشگرک بردمش گازو گرفتم توی بالاترین دور موتور سرعتش حداکثر به 89 کیلومتر رسید که خب برای این حجم موتور و وزن اتاق بد نیست.
    اما از قسمت بد داستان بگم که ساعت 10 شب روی پل صیاد یهو خاموش شد. فکرکردم بنزین تموم کرده ولی بعد از 2 ساعت با تلاش دوستم که هی رفت پمپ بنزین پاسداران و 15 لیتر بنزین ریختیم تو حلقش بازم روشن نشد. اونجا بود که فهمیدیم جناب پمپ بنزینش سوخته. خلاصه یه دهنی ازمون صاف شد تا امداد بیادو ماشینو ببره تعمیرگاه…..
    خداییش خیلی حس بدیه ماشینو صبح تحویل بگیری ،شب پمپ بنزینش بسوزه… کلا ماشین از چشمم افتاده، اگر بگی طلا هم هست دیگه جرات نمیکنم جاهای دورو کم رفت و آمد برم ، چون اعتمادی بهش نیست و ممکنه بذارتت. حساب کن همین اتفاق تو جاده های جنگلی شمال برات بیفته یا تو جاده های بیابونی کرمان و مشهدو …فاتحت خونده هست.
    مسئولان یه فکری بکنند… این اعتماد از دست رفته دیگه برنمی گرده!!!!!

    پاسخ
    1. احسان
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      ما که دو ساله همه جا تو سر بالایی مسافرت از شمال گرفته تا جنوب باش میریم حتی تو تابستون همش کولر روشن اصلا خدا رو شکر مشکل نداشته مدلش 93 گیربگس جدید

      پاسخ
  11. hadi
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوست عزیز شما ما رو کلا نامید کردی نسبت به این ماشین و تا حالا فقط نگران مشکل سربالایی ماشین بودم اما با این مشکلی که برای شما پیش آمد ما هم دلسرد شدیم انشالله که دیگه مشکی براتون پیش نیاد

    پاسخ
  12. محمد رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام.به دوستان توصیه می کنم تا ماشین آببندی نشده به شکل کامل با هاش مدارا کنند و زود قضاوت نکنند.

    پاسخ
  13. نیکوکلام
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    من 95/6/9 تحویل گرفتم تا الان هم درحال تستش بودم و ده روزم از قم(جاده فیروزکوه)رفتم ساری و بعد از انجا مشهد و برگشتم سرویس اولیه هم در مشهد نمایندگی هادی زاده انجام شد و 72هزار تومن وجه گرفتن
    ابتدا از اینکه در کمتر از 15 روز از ثبت نام، خودرو تحویل شد از کرمان موتور تشکر میکنم دوم اینکه ضبط بدون حافظه نویگشن تحویل شد و همان روزهای اول هم متوجه یک سری ترک مویی در خطر عقب شدم و نمایندگی عکس گرفت و گفتن خبرت می کنیم که خبری نشده بعد تحویل هم حتما باد و میزان روغن و آب را چک کنید برای من آب کف بود و روغن کم داشت و باد چرخها تنظیم نبود
    در حرکت رو دست اندازها ضربه و کوبش از طریق فرمان به خوبی احساس می شه و سر و صدا داخل میاد ولی صدای موتور خوبه و زیاد مشخص نیست گیربکس خیلی نرمه و تعویض دنده را متوجه نمیشید و درهر سرعتی به نرمی بین دستی و اتومات شیفت میکنه اما گاهی بو فاظلاب میاد که میگن از دیسک و صفحه است، اتولایت با سه یا چهار ثانیه تاخیر عمل میکنه بخصوص در تونلها، سربالایی زیاد تعریف نداره و تنبله البته چون تو اب بندی بود زیاد فشار نیاوردم مثلا 75کیلومتر مانده به میامی یک شیب 15کیلومتری هست که با سرنشین کامل صندوق پرو بار روی سقف و کولر روشن در دورموتور 3000 با سرعت 95 بیشتر نرفت ولی بقیه راحت سبقت میگرفتن از یک شیب پارکینگ هم که حداقل 30درجه هست فیلم دارم با دنده دستی یک به راحتی بالا رفت تو وضعیت اتوماتیک دورموتور بیشتر رو 2000 تا 2500 نگه می داره که اگر در همان زمان به دستی شیفت کنید دوربه 3000 و بالاتر میره نمیدونم کدام بهتره تو دستی 6 دنده میره ولی وقتی میری رو 6 هرچی گاز میدی اتفاقی نمی افته از مشهد تا قم از جاده گرمسار حدود 70 لیترمصرف کرد با شرایط بالا البته همه جا کولر نگرفتم (یعنی صده 7.7 لیتر) کولرش بسیار خوبه صندلیهاش قابلیت تنظیم ارتفاع نداره و زیاد راحت نیست ولی فضای بین راننده و سرنشینهای عقب خیلی خوب و زیاد هست بیشتر نگرانی من لاستیک سابی چرخهای عقب و صدا و کوبش تو دست اندازهاست که لاستیک سابی را گفتند هر 5000 تا باید اکسل عقب با دستگاه تنظیم بشه صدا هم باید لاستیک عوض بشه یک نفر هم در مشهد باهاش اشنا شدم می گفت ورژن برنامه ای که کرمان موتور رو این ماشینها نصب کرده 2009 هست که من 2015 برات نصب میکنم و شمعهای موتور را با شعمهای ژاپنی عوض می کنم تضمین میکنم مشکل کم آوردن در سربالاییها رفع میشه تازه مصرفش کم تر وشتابش بیشتر میشه با 450 هزار تومن هزینه ولی من انجام ندادم جنس متریال داخل زیاد با کیفیت نیست ولی از ماشینهای ایرانی بهتره
    کلا با مقایسه قیمت خودروهایی مثل ساندرو، دنا، ال90اتومات و آپشنهای خوب و بدرد بخور از انتخابم راضیم چون برای خرید یک ماشین بهتر تو این کلاس هایما هست که باید 20تومن اضافه داد
    درسته که موقع فروش زیاد تو سر این ماشینها میزنند و تو سربالایی ها ضعیفه ولی قیافش می ارزه به ماشینهای هم قیمت و بالا، حالا تو 2500 کیلومتر راه سربالایی بود 90 تا رفتیم سبقت نگرفتیم چی شد سرپایینی هم بود که همه مجبور بودن با دنده سنگین برن پلیس و دوربین هم که همه جا بود و از 110 تا نمیشد بیشتر بری 4 یا 5 سال دیگم بفروشم یکی دیگه، عوضش خانواده و خودم راحت بودیم کلی هم کیف کردیم و کلاس داشت جادار و خوب
    انشااله نظرم بدرد کاربرا بخوره یا حق

    پاسخ
  14. رسول
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام من مدل 93داشتم چرخهای جلو لاستیک سابی داشت به چندتا نمایندگی هم بردم درست نشدنهایتافروخیتم و یک تویوتا کمری2005خریدم والا سگش میرزه به صدتاماشین چینی متشکر”

    پاسخ
  15. رضا شیرازی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستانی که قصد خرید رو دارن من ۷.۹۴ یه دستی جدید رو خریداری کردم آب بندی خوب شد خدا رو شکر تا الان مشکلی نداشتم باهاش فقط یکم داشبرد بعضی اوقات نمیدونم چرا ولی یکم صدا میده حالمو میگیره ولی سر بالایی رو با تعویض شمع و تنضیم موتور و ارتقای سیستم به ۲۰۱۵ میتونم بهتون بگم با شیب ۱۵درصد من با خودرو راحت دنده ۴ با سرعت ۱۳۰کیلومتر اوندم بالا و واقعا نسبت به ویتارا سوزوکی ازش راضیم تویه سرعت کفه خودم شخصا ۱۹۰ تا روندمش البته دیگه بیشتر جرعت نکردم و اپشناش خوبه فقط مانیتور نداشت ضبط معمولی روش بود فوق العاده جا داره دوستان صندلی های عقب کلا جم میشه و میتونید یه جای خواب دو نفر راحت از توش دربیارین خیلی عالیه برا من که شهرستان میخوام برم هتل یا مسافر خونه و کیلومتر کامپیوتریشو دوس دارم و شاسیش هم محکمه بلنتر از ایکس ۳۳ هست حاضرم به جرعت بگم قابل مقایسه نیست و کسانی که میخوان بخرن امیدوارم استفاده کرده باشن البته خودرو های ایرانیو کلا جمع میکنه دور موتور بالا مثلا بالای ۴باشه دور موتور را حت تو دنده ۲ من ۹۵ تا پر کردم خوبه واقعا از مافیای ایران خودرو و سایپا بهتره

    پاسخ
    1. احسان
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      سلام
      شما کجا سیستمش رو ارتقا دادی؟ شمع چی انداختی؟

      پاسخ
  16. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستان گلم.من اواخر شهریور x60cvt رو از شرکت تحویل گفتم.الان که حدود 10.000 کیلومتر باهاش راه رفتم هیچ مشکلی نداشتم.جاده چالوس و هراز توو سربالایی کم نیاورد.توو کفی هم تا مشهد باهاش رفتم.اونم مشکلی نداشتم.همین که ماشین اتومات هست نسبت به ماشینایی که دنده ای هستن توو رانندگی خیلی کمک میکنه.در ضمن انتقال قدرتش چون cvt(پیوسته) متوجه تعویض دنده ها نمیشی.من در کل راضی هستم.

    پاسخ
  17. احمد
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    من خودم ایکس از نمایندگی خیابان تخت طاووس گرفتم اصلا هم تا الن مشکلی نداشته تو این سه ماه اخیر که دستم این ماشین . به نظر بنده که ماشین شاسی اتومات تو این قیمت به نظر من خیلی خوبه .

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.