ایستگاه خبرچریخودروهای چینی

شرایط فروش چری تیگو 5 جدید

فیس لیفت ۲۰۱۷ چری تیگو ۵ (Tiggo 5) چندی پیش طی مراسمی توسط مدیران خودرو معرفی شد و از آغاز دی‌ماه در سبد فروش این شرکت جای گرفت.
این شاسی‌بلند چینی علی‌رغم برخی اشکالات طراحی و قوای فنی ضعیف، از بدو ورود به بازار ایران با استقبال نسبتاً خوبی مواجه گردید و فروش بالایی را تجربه کرد.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
بر اساس بخشنامه اخیر مدیران خودرو برای دی ماه ۹۵، تیگو ۵ هم‌اکنون در دو نسخه لاکچری (Luxury) و اِکسِلنت (Excellent) و با شرایط فروش فوری اعتباری و پیش‌پرداخت ۵۰ الی ۹۵ درصد بهای خودرو (انتخاب توسط خریدار) عرضه می‌گردد. قیمت نهایی گونه اِکسِلنت ۹۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان و برای گونه لاکچِری ۹۳,۹۰۰.۰۰۰ تومان بوده و بازپرداخت مبلغ باقی‌مانده بنا به انتخاب مشتری با سقف دوازده، هجده، بیست‌وچهار یا سی ماه صورت می‌گیرد. تحویل خودرو نیز مستقل از نوع خرید، ۳۰ روزه خواهد بود.

tiggo-5
نمونه موجود در کشور از پیشرانه چهار سیلندر ۱۹۷۱ سی‌سی با توان و گشتاور به ترتیب ۱۳۹ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و ۱۸۲ نیوتون‌متر در ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. در بخش تجهیزات نیز به مواردی نظیر چهار کیسه هوا، غربیلک فرمان چرمی، سامانه استارت بدون کلید، کروز کنترل، سانروف برقی، تهویه خودکار، دوربین دید عقب، حسگر پارک و تنظیم شش حالته صندلی راننده تجهیز شده است.
در جدول ذیل جزئیات شرایط فروش کنونی چری تیگو ۵ را مشاهده می‌نمایید.

tiggo5

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. Madjid

    ۱۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    یک شاسی بلند چینی کوچیک باید حول و حوش 100 میلیون قیمت بخوره… اصلا درست نیست.

    قیمت ماشین خیلی زیاد شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوست عزیز همچینم کوچیک نیست …
      و با توجه به امکانات ، سگمنت ، سطح کیفیت ، و خدمات پس از فروش (جدا از کلمه ی عام چینی) و همچنین در شرایط بازار فعلی ایران خیلی هم نامعقول نیست.
      فکر کنید اگه الان همین خودرو با دقیقا همین سطح کیفی و خدماتی اسم کره ای داشت راحت بالای 150 میلیون بود !
      خودمون رو نباید با کلمه ها گول بزنیم ، و در ضمن خدمات پس از فروش شرکت های مثل مدیران خودرو یا کرمان خودرو به مراتب بهتر از آسان موتور و آرین موتور و … میباشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امین

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      کوچیک نیست ولی قبول دارم که قیمتش باید بیارن پایین تر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ahmad

    ۱۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (659 ديدگاه)

    زود بشید برید صف بگیرید!
    پول بی زبونو بدید به آشغال های چینی و تهش هم با خودتون بگید شاسی بلند سوارم!!!
    (فقط یادتون نره این لگنی که میبینید فقط کفش پاشنه بلند پاش کردن!)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pedram

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      والا شما راست میگی این چ کاریه بریم تیگو فایو بگیریم ادم اگه عقل داشته باشه باید بره پژو پارس طراحی ٢٠٠٠ رو بخره یا ۴٠۵ طراحی ١٩٩۵ رو بخره یا دنایی رو بخره که از سی و چهار ماشین مختلف گرفته شده،یا سمتدی رو بخره که ایتالیا طراحیش کرده یا رانایی رو بخره که دراش همش ٢٠۶ هستش،والا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ما تقریبا یک ماه قبل این ماشین رو تحویل گرفتیم (که ای کاش نمی گرفتیم)
    این ماشین بین ماشین های چینی دیگ خیلی بی کیفیت هست وقتی ماشین رو روشن میکنید صدای تراکتور از موتور اون در میاد
    امیدوارم که انقدر پول داشته باشید تا اشغال چینی نخرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. میثم

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام و عرض احترام
    دیروز 95.10.24 رفتم نمایندگی مدیران خودرو پل چوبی و درخواست تست و روندن تیگو 5 جدید رو ازشون کردم و واقعا محترمانه برخورد کردن و این اجازه رو دادن، حالا نتیجه بررسی رو خدممتون عرض میکنم:
    – اولا ماشینی که تست کردیم ، ماشینی تحویل گرفته شده برای یکی از مشتریان بود و این خیلی بی انصافیه که ماشین صفر کیلومتر و آب بندی نشده یه مشتری رو بدن به دیگران تا هرطور که میخواد روش تست انجام بده و گاز بده و بهش فشار بیاره.
    – من خودم 206 اتومات دارم ولی مدتیه قصد تعویض دارم و چندین بار بعنوان خریدار (البته فقط به قصد تست کردن) وقت گذاشتم و رفتم و توسان و اسپورتیج فروشندگان شخصی رو بازدید کردم و سوار شدم و خواهشم اینه شما دوستان قبل تصمیم گیری فقط یکبار اینکار رو بکنید.
    – واقعا تیگو 5 با اختلاف خیلی زیاد عملکردی پایینتر از توسان و اسپورتیج داره. به هیچ عنوان صدای موتور و نرمی و کمی صدای موتور توسان و اسپورتیج رو نداره، هندلینگ به مراتب پایینتر نسبت به توسان و اسپورتیج داره و صدای موتور خیلی بیشتر داخل اتاق میاد و ضربات چرخها خیلی داخل اتاق صدا میده و نرمی حرکت اصلا با محصولات کره ای و به هیچ عنوان با محصولات ژاپنی قابل مقایسه نیست و ضعیفه.
    – عملکرد دسته دنده بسیار بد بود و تعویض حالات دنده خیلی ضعیف و با صدای بدی انجام میشد و اصلا نرمی و دقت عملکرد دسته دنده توسان و اسپورتیج رو نداشت. عملکرد ترمز دستی هم خیلی پایین بود.
    – کیفیت قطعات تزیینی، دکوراتیو و پلاستیکی نمونه ای که به مشتریان تحویل میدن (نمونه ای که متاسفانه مال مردم بود و برای تست به بنده دادن) با نمونه داخل نمایشگاه و مدل ویترینی به شکل ملموسی فرق داشت و کیفیت پایین تری داشت و این یک ظلم و جفا در حق مصرف کننده هست.
    – شاید این ماشین به اندازه خودش خوب باشه ولی مطمینا اصلا قابل قیاس با توسان، اسپورتیج، مزدا و میتسوبیشی و … نیست و تمنا دارم هموطن های عزیز فریب افرادی بی تجربه یا دروغگو که توی این سایتها میان و تعریف بیجا میکنند و ادعا میکنند که سانتافه و سوناتا و … داشتند و الان تیگو5 دارند و خیلی راضیند، رو نخورید. منم داشتم اشتباه میکردم ولی خداروشکر هرطور بود این ماشین رو تست کردم، اینا که تعریف بیجا میکنند همه دروغ میگن یا نمیتونن به اشتباهشون در خرید تیگ 5 اعتراف کنند. این ماشین تیگو 5 در حدیه که اگه فقط یکبار یه ماشین کره ای یا ژاپنی یا اروپایی سوار بشید کاملا تفاوت و کیفیت بسیار پایینترش رو متوجه میشد . پس ریسک نکنید و فقط فقط یکبار برید توسان یا اسپورتیج یا رنو یا مزدا و … سوار بشید و بعدش تصمیم بگیرید.
    – به اعتراف اکثر مصرف کنندگان و فروشندگان تازه این تیگو5 کیفیترین و بهترین محصول چینیه و از جک S5 و سایر محصولا بظاهر لوکس چینی بهتر هست !!
    – دوستان قطعا شما 100 میلیون تومان رو با زحمت فراوان بدست آوردید و انصافا مبلغ زیادی هم هست، ولی شک نکنید بعدا این ماشین تیگو5 یا سایر محصولات چینی رو بسیار به سختی میتونید بفروشید چون اولا بعد یکی دوسال به لحاظ ساختار و موتور و اتاق شدیدا افت میکنه و ثانیا هرکسی که خودش رو متقاعد کنه که ماشین چینی بخره، مثل شما میره صفرش رو میخره و بعیده بخواد مدل های کارکرده بخره.
    امیدوارم موفق و موید باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یاشار

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (104 ديدگاه)

      آقا میثم من پدرم سوناتا 2013 صفر داشت و تو این سه سال هم 56000تا کار کرد و واقعا ماشین خوبی هم بود و بدلیل خرید خونه ماشین رو هفت ماه پیش به قیمت 110 تومن فروختیم و تقریبا یک ماه میشه که تیگو 5 (قبل از فیس لیفت)گرفتیم ….به والا اونجوری که شما میگین نیست و برای من که تو صندلی های عقب مینشینم فرق نسبتا کمی در راحتی و بی صدایی کابین با سوناتا داره و فقط سوناتا فضای زانوی بیشتری داره ….اینو هم بگم که سوناتا ماشین بی مشکلی نبود و یک بار هم تو مرز بازرگان وقتی که میخواستیم بریم به ترکیه …اگزوزش به کلی شکست و خیلی اذیتمون کرد….علاوه بر اون هم گرمکن صندلی های جلو سوناتا بدلیل اینکه کیفیت واقعا افتضاحی داشتن مجبور شدیم تا صندلی راننده رو عوض کنیم چون وقتی که گرمکن صندلی روشن بود بوی سوختگی بدی داشت …خواهشا سو تفاهم نشه من نمیگم که تیگو5 از سوناتا بهتره و سوناتا آشغاله ….ولی وقتی که این اختلاف فاحش قیمت رو در نظر بگیریم ….به هیچ وجه ارزش خرید تیگو 5 پایین نیست و به نظر من تو ایران سوناتا بی خودی گنده شده….اگه تیگو 5 فیس لیفت قیمتش 100میلیون و اونوقت سوناتا باید قیمتش حدود 120 تومن بشه نه دیگه 180……راجع به موتور هم بگم که ما تو سوناتا هم هیچ وقت بابام بالای 120 نروند و تو این ماشین هم اینطوریه فقط سوناتا صدای موتورش لذت بخش تر بود و شتابگیریش هم سریعتر تو سربالایی های دامنه سبلان هم با سرعت 110 هم رفتیم و کمبود قدرتی رو شاهد نبودم با تشکر ……..موفق باشید …سالی پر از خوشی سلامتی رو برای مردم کشورم آرزومندم ….عید همگی مبارک ……یاشاسین یوردوم آذربایجان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. سعید

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در تایید صحبت میثم خان من در سال 91 خودرو x33 ازشرکت مدیران خودرو گرفتم بعد از 2سال وقتی خواستم ماشینمو عوض کنم تقریبا 2 ما به هردری زدم تا اونو بفروشم ولی اصلا مشتری نداشت تا اینکه با خرید آپارتمان به جای پول ماشینو دادم به فروشنده اونم با نصف قیمت واقعی شاید بگید ماشین ها با توجه به قیمتشون خوب باشند ولی اینو بدونید نمیتونید اونو حالا حالا ها بفروشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا گرونه همین خودرو توکشورچین 43ملیون به پول ایران فروخته میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pedram

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      درسته حرف شما،چرا درسته؟چون که ایران خودرو باید اینکارو روی مدیران خودرو انجام بده که ماشیناشو گران بفروشه چون اگه اینا گران نباشن دیگه کسی ماشین ایران خودرو رو نمیخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. علي

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی
    من نظرات رو خوندم تقریبا هر کسی سلیقه ای خودشو عنوان کرده و این مبحث سلیقه ای هستش دوستمون که تیگو رو با اسپورتیج وتوسان مقایسه کرده حدود قیمت 2 برابر هستش واگه هم بخوای بخری و با شرایط که مدیران خودرو گذاشته واقعا هر کسی با 40 یا 50 تومان میتونه این رو بخره و سود زیادی هم روش نیاد ولی در مدلهای کره ای نمیتونی بخری اگه هم بخوای بری با این پول ماشینهای داخلی رو بخری که من 30 سال دارم قیافه اینا رو تحمل میکنم قیافه جدیدی نیست توشون که برای ادم جذابیت داشته باشه و حداقل و قتی ماشین چینی با این شکلو شمایل میخری کسی به عنوان مسافر کش بهت نگاه نمیکنه و جلوی ماشین دست بلند کنه بعضی ها هم یک جور میرن توی قدرت موتور و اسب بخار و اینا که انگار تا حالا پیکان و پراید و پژو و سمند و آردی و ال نود و اینا سوار نمیشدن همش ماشینهای المانی و امریکایی و بنز و بی ام دبلیو و فورد بوگاتی سوار میشدن الان کسر شان هست اینا رو سوار شن وهی میگن چینی نخرین ، چینیه ، و ماشینهای ایرانی سگش شرف داره به ماشینه چینی. الان چین تمام دنیا رو گرفته و قیمت خودرو هاش تو دنیا خیلی پایینه و استقبال هم شده این قیمت بالا تو ایران فقط و فقط برای ساپورت شدن خودرو ساز های داخلی هست
    و خواهشم اینه که اونایی که هنوز پاشونو تا شابدولعظیم دورتر نذاشتن هی نگن چینیه ، چینیه .،ودر مورد فروش ماشین هم بله تو ی فروش دچار مشکل میشن چون با شرایط اسان خرید اگه کسی بخواد این نوع ماشین و بخره میره صفر میخره نه کارکرده واگر کسی فکر میکنه تو مدت زمان کم به پول ماشین زیر پاش محتاج میشه این ماشنونخره و یه ماشین قیمت پایین تر بخره و پولشو پس انداز کنه چون ماشین سرمایه حساب نمیشه از قدیم گفتن آب و آتیش
    البته این نظر من بود شاید بتونه تو تصمیم گیری کمک کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. ;کیان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان اگر قرارباشه این ماشین 45 تو بازار به مشتری بدن اونموقع اشغالای ایران خودرو و سایپا رو دستشون باد میکنه دوم اینکه شما با 100 تومن داری شاسی سوار میشی محصولات شاسی سایر شرکتها همگی بالای 150 قیمت دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. صالحی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز از قدیم گفتن گرز به خورند پهلون، هدف از این صحبت شاید این باشه که بگم به نسبت پولی که میدین ، الان مدیران برای فروش محصولات دست دوم هم تسهیلات گذاشته و اقساطی میفروشه و این برای کسانی هست که بخوان مدل صفر جدید بگیرن کارشناسی میشه به قیمت بر میدارن بعنوان ودیعه ماشین جدید حساب میکنند
    اول اینکه من هم توسان داشتم هم الان راو4 تویوتا البته در رده suv ها، اصلا نمیشه برند کره ای یا ژاپنی را با چینی مقایسه کرد قبول اما برای یکی از اقوام تیگو 5 گرفتم و اببندیش بعلت کهولت سن به من واگذار شد در یک کلام به نسبت قیمت هندلینگ خوب داره از نظر ارتفاع بالاتر از همتایان ژاپنی و کره ای مید سایز قرار میگیره که عملا دید بیشتری دارین از نظر موتور و مصرف بنزین در رده متوسطیه قبول دارم در سربالایی کم میاره بخصوص با کولر ،از نظر ابعاد و قطر فرمان و پارک کردن بسیار خوش دسته از نظر تجهیزات رفاهی و اپشن خوبه به هر حال من که راو4 سوار میشم اصلا تصور نمیکردم که این ماشین در این حد به من حال بده خلاصه در بازه قیمتی خودش نسبت به توسان 2017 با قیمت مابین 170 تا 205 ملیون با موتور 2000 سیسی بسته به اپشن و راوفور 2017 باقیمت 270 ملیونی میتونه انتخاب مناسبی برای دوستاران اتومبیل های شاسی بلند باشه این نکته را هم از نظر دور نباید داشت که مدیران خودرو با گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر میفروشه و انصافا خدمات بعد از فروش مطلوبی ارائه میده بخصوص در تعمیرگاه مرکزی و شاید یکی از معدود شرکتهایی باشه که قطعات یدکی در نمایندگی ها از بازار ارزانتر و بیش از 90% قطعات هم موجود استاک در انبار دارند.این نظر بدون غرض عرض شد ، حتما تست درایو برین ، نکته پایانی با توجه به تجربه دوستان تیگو سوار پس از 15000 کیلومتر تازه موتور خودشو نشون میده و مصرف کمتر میشه. به امید روزی که خرید اتومبیل دغدغه ای برای هموطنان عزیز نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      با نظرات شما موافقم فقط در مورد کم آوردن در سربالایی مشکلی ندیدم بخصوص اینکه من در جنوب زندگی میکنم و همین الانم اکثرا مواقع در ظهرکولر روشن میکنیم . برای سراشیبی و سربالایی تند ؛ از حالت L استفاده میکنم ؛ روی گردنه های معمولی هم مشکل خاصی ندیدم . ایرانخودرو روی خودرو هایما این مشکل داشت که جدیدا توربو شارژ گذاشته .
      درمورد آب بندی که اشاره نمودید ؛ واقعا احتیاجه ؟ چون شنیدم که خودروهای صفر توی کارخونه آب بندی و سپس روانه بازار میشن . صحت و سقم موضوع نمیدونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. کرم اله رحیمی

    ۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من هم یکماه میشه که تیگو5 خریدم انصافا نسبت به اون راضی هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. m.taban

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ..یک ماهه دارم انواع ماشینهای ایرانی و خارجی رو بررسی می کنم وبا توجه به بودجه ای که در نظر گرفتم و کاربردی که برام داره تیگو 5 رو انتخاب کردم…تست درایور رو هم خودم انجام دادم و هم به یکی از آشنایانی که کارشون خرید وفروش ماشین بود وتجربه رانندگی با بهترین برندهای کراس اوور رو داشتند ..این ماشین رو با توجه به امکانات و گارانتی تایید کردند ..دوستان ماشین صفر افت قیمت خودش رو در تمام برندها پس از استفاده داره..واز نظر فنی شانسی هم پیش میاد که خوب نباشه…بیست سال از خیلی از محصولات ایران خودرو وسایپا استفاده کردم واقعا تغییراتشون مثل بزک کردن پیره زن میمونه..کیفیت رنگ وبدنه وغیره که بماند..درحال حاضر 206 مدل 95 با کلی قطعات بی کیفیت رو با سه میلیون ضرر دادم و تیگو ثبت نام کردم..بجای استفاده از قطعات چینی میرم اصل چینی رو استفاده میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علي

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه
    منم تیگو ۵ دارم ونسبت به پولی که دادم خیلی راضیم
    باید همه ما سطح توقع هامونو با هزینه هایی که میکنیم همسان کنیم
    درحالت اغراق آمیز مثل اینه که بخوایم این ماشینو با پورش کاین مقایسه کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      منم راضی ام بخصوص اینکه پولم نقد نبود با شرایط اقساط منعطف خوبی خریدم .
      اتفاقا بخاطر قسطی بودنش سه سال بیمه بدنه هم داره هرچند بقول دوستام هزینه این بیمه روی قیمت کشیدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. امین

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام – من حدود دوماهه که این ماشینو خریدم – اولا مقایسه این خودرو با خودروهای کره ای و ژاپنی که دوبرابرش قیمت دارند درست نیست و میشه با مثلا جک اس5 یا هایما اس7 مقایسه بشه . مدیران خودرو اومده شرایط فروش اقساطی متنوعی ارائه کرده و بخاطر همین فروش این ماشین از بقیه بالاتره ولی فروش بالا دلیل بر بهتر بودن نیست . از نظر شکل ظاهری این موضوع سلیقه ای بوده که خودم تیگو5 ترجیح دادم 0 توی دست اندازها نرمتر و تعویض دنده ها احساس نمیشه . جک اس 5 توربو شارژ داره ولی تیگو نداره که بهتر بود براش میزاشتن ولی وقتی گیربکس در حالت دستی قرار میدم و گزینه اسپرت هم فعاله از شتاب و قدرت نسبتا خوبی برخورداره . پنج سال گارانتی داره که خیلی عالیه . بعضی آپشن ها روی تیگو هست که در اون یکی ها نیست و بالعکس . مثلا تیگو کروز کنترل داره و دوربین عقبش داینامیک (حساس به گردش فرمون) که جک نداره و در عوض مموری صندلی نداره ولی جک داره .
    دوستانیکه قصد خرید شاسی بلند صفر توی رنج صدتومن دارند دو دسته هستند , برای اوناییکه پولشون نقد نیست و میخان اقساط بخرند این ماشین مناسبه ولی افرادیکه صدتومن نقد دارند و میخان شاسی بلند صفر ( تاکید میکنم صفر ) میخان سوار بشن اگه بتونن یه مقدار بیشتر بزارن گزینه های بهتری مثله سانگ یانگ تیوولی (کره ای) یا رنوکپچر(فرانسوی) بخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Abbas

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    رفتم نمایندگی نشستم پشت فرمان تیگو 5 متاسفانه متریال داخلی مخصوصا جلو داشبورد خیلی سفت و بی کیفیت ( در این رنج قیمت ) هستش و چنگی به دل نمیزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محمد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من تیگو خریدم تحویل فوری واقعا باید با انصاف داوری کرد ماشین نسبتا خوبی است
    و از ان راضی هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. آريانا

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت عزیزان
    دوستان گرامی بنده هم توسان ٢٠١۵ دارم هم اسفند ٩۵ تیگو۵ نیوفیس خریدم. بله مطمئنا توسان خَیلی با کیفیت هستش ولی یادمون نره قیمت با توجه به عدم کیفیت بالای خودروهای داخلی و قیمتهای غیر منطقی خودروهای داخلی ، این خودرو خَیلی مناسب و مقرون به صرفه هستش. وقتی ٢٠۶ صفر حدود ۵۶-۵٧ میلیون باشه که تولید داخلی و بی کیفیت نیز هست یک ماشین ولو چینی با امکانات بهتر به قیمت ٩٩،٩٠٠،٠٠٠ تومان خَیلی هم دور از عقل نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. پیمان

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام اونایی که نسبت به ماشینهای داخلی تعصب دارندواقعا سخت دراشتباهندچرا؟چون اخه کشورماهنوزنتونسته ازخودش موتورطراحی وخلق کنه هرچی که میبینیم طراحی موتورمثلاکره یافرانسه قطعات همه ازکشورهای اطراف مثل چین حالابااین حساب چه چیزی ازخودشون دارند فقط خدابزاره لوازم یدکیها ونمایندگیهاشون ماشالله بیشمارندحتی توی سوپری ها ولی بایداینوبدونیم وبدمون نیادچین یک کشورمدعی است وواقعا کشورپیشرفته ایه فقط تاجرهای ما میرن جنس های درجه ۴ و۵میخرندومخصوصاتوزمینه خودرو اصلانبایدخودمون روباچین پیشرفته مقایسه کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. اکبر

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام کسایی که ازکالای چینی بدتون میادخداوکیلی نگاه به وسائل توخونتون بکنیدقول میدم اکثراچینی اندیااگرمارک ایرانی دارندتوی دل اون وسیله همه قطعات متعلق به چین یاکشورهای دیگه هستش همین خودرو ایرانی که سوارش هستی تموم قطعاتش چینیه پس دیگه خواهشااینطوری قضاوت نکنید ممنونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ممنصور

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان من چند ماه پیش این لگن رو خریدم مشکل مالی پیدا کردم به هر دری زدم فروش نرفت از نمایشگاهها تا سایت های فروش ماشین قبلا ۲۰۶داشتم در عرض دو روز فروختم هر کس بخره مشتری اول و آخرش خودشه واقعا در حین حرکت موتورش صدای تراکتور میده و در دست اندازها فنرها بد عمل میکنه و میکوبه خدا لعنتشون کنه اونهایی که تبلیغ کردند و من رو گرفتار کردند اگر قصد خرید دارید اول فکر فروشش بکنید ضرب المثلی میگه سگه یک استخوان بزرگ دید خواست بخوره فکرش کرد اگر بخوره بعد میتونه خروجش کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نامم مهم نیست خدا به دادمون برسه

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اخه خدایی برای این آشغالا چرا باید انقدر پول داد اونم با این شرایط سنگین و بد خداوکیلی مردم نباید بخرن تا بمونه رو دستشون این آشغالای چینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ايرج

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من ٢٠۶داشم تیپ ۵فول خداوکیلی آشغال بودالان دو دل هسم تیگو بخرم ب نظرتون بخرم؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. majid

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان سلام
    عزیزان عده ای مدام میگویند خودرو چینی نخرید و این صحبتها باعث گردیده مردم دچار سردر گمی شوند من به شخصه قبلا پراید/206 تیپ 2 و تیپ v8 , v9 را داشتم و تجربه تلخی از انها دارم 206 بنده دو بار سرسیلند سوزاند البته نمیخواهم راجب انها صحبت کنم…سپس رو اوردم به خودرو چینی لیفان 620 و سه سال زیر پایم بود خداییش هیچ کم نداشت هم از نظر ابشن و هم موتور طی 40 هزار کیلومتر حتی یکبار به تعمیرگاه نرفتم الان هم خودرو تیگو 5 جدید گرفتم واقعا طی سفری که با اون داشتم واقعا نرم و راحت بود و امکانت بسیار خوبی داره البته قابل مقایسه با توسان و اسپورتیج نیست ولی کمتر از انها هم نیست امیدوارم در دراز مدت هم سربلند از اب به در اید شما هم زیاد به حرف مردم اهمیت ندید بعضیها بدون کارشناسی و حتی بدون اینکه خودرو را داشته باشند نظر میدهند..قبل از خرید خودرو با چند نفر که این خودروها را دارند مشورت کنید/
    سالم و تندرست در پناه حق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Sasan

    ۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم حدود 1 سال دارم تا الان که راضی بودم کسی که این نوع ماشین هارو میخره حداقل تا 3 سال نیاید به فکر فروشش باشه ولی بجز بازار دست دوم تا الان به مشکلی بر نخوردم باید با توجه به پولی که میدی توقع داشته باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا