خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. morteza

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام دوستان
    یه خبر خوب
    مشکل لیزینگ با ناجا حل شده
    از شنبه تحویل شروع میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهرزاد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام جناب محمدی
    علیرغم اینکه روز سه شنبه به من گفته شد مدارک تو شماره گذاریه و تا آخر هفته تحویل میشه باز هم خبری نشد. هفته قبل هم گفته شد تا آخر هفته و …
    متاسفانه فقط در زمان گرفتن پول سرعت عمل وجود داره و در مورد عمل به تعهدات … وای به حال مشتری در زمان ارائه خدمات. به هر حال یه بازی دو سر باخت انجام دادیم که فقط ضررش مال مشتریاست.
    موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدي

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      آقای مهرزاد

      بعضی چیزها کاملا از اختیار سازنده یا خودروساز خارجه و بر میگرده به بوروکراسی اداری کشور که واقعا دخل و تصرفی نمیشه بهش داشت ، در مورد عدم تحویل خودرو شما هم به همین گونه بوده است و خودرو از دو ماه پیش آماده بوده است .
      انشالله حتما طی ۴-٣ آینده تحویل میشود .

      تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهرزاد

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (17 ديدگاه)

        جناب محمدی فرمایش شما در خصوص بروکراسی اداری و مسائل غیر قابل پیش بینی در کشور ما کاملا درسته اما این مسائل نافی عمل به تعهدات شرکتها نیست. من هم مثل خود شما تو یکی از شرکتهای این مملکت دارم کار صنعتی و تولیدی انجام میدم حوزه کاریم هم تو بخش زنجیره تامینه و کاملا با مواردی که شما میگین آشنایی دارم. اما حرفم اینه، اگر شرکت حتی 50% هم به تحویل در زمان مقرر مطوئن نبود چرا این کار رو انجام داد. اگر بحث لیزینگ مطرحه، لیزینگ پارسیان شرکت تازه کاری نیست که قوانین رو ندونه، من فکر میکنم در موقع عقد قرارداد با لیزینگ پارسیان مذاکره کننده شرکت شما، از قابلیت لازم برخوردار نبوده و ضعیف عمل کرده که این مشکلات و سرگردانی رو برای مجموعه خودش و مشتریان بوجود آورده.
        در هر حال از حسن نظر شما و پیگیری هاتون تشکر میکنم و امیدوارم همه دوستان هر چه زودتر به ماشینشون برسن. از دست ما هم عملا کاری جز انتظار بر نمیاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهرزاد

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (17 ديدگاه)

          جهت اطلاع ساعت 9.5 تماس گرفتند و گفتند ماشین آماده تحویله.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. Mehdi1204

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    فروش ولکس سفید دنده اتوماتیک ٩١
    ٠٩١٧٣٠۴٠١٢۶

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (103 ديدگاه)

      باسلام وخسته نباشید خدمت اقای محمدی عزیز
      باتوجه به درخواست نمایندگی شهرمون برای تامین قطعه، شما پی به نمایندگی وشهرمون بردیدوبه گمانم ازایشون توضیح خواستید؟؟؟خداراشاهدمیگیرم که من نمی خواستم اسم نمایندگی وشهرمون راببرم وکسی زیرسوال بره با توجه به اینکه بسیارناراحت بودم ولی شما باپیگیریهای خودتون به این موضوع پی بردیدازشمابسیاربسیارسپاسگذارم حقیقتش پیگیری من ،درست شدن ماشین وراهنمایی خواستن ازشما بوده باتوجه به مشکل پیش امده وشماهم درجریان قراردارید،میل لنگ ماشین خط برداشته به نظرشماموتورماشین عوض میشه یامیل لنگ؟چون کارکردش کم هستش.ونمیخام موتورتراشکاری بشه !بیزحمت راهنماییم کنیدتعمیرماشینم به چه صورته؟تعویض قطعه؟یاتعمیرقطعه؟درضمن شماره قراردادم 201389درپایان ازلطف جنابعالی به بنده وسایردوستان سپاسگذارم وامیدوارم این سامانه همواره فعال وبه مشکلات رسیدگی بشه وشاهد اعتماد هرچه بیشترمشتری به شما باشیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    من درباره سود پرداخت با خانم غراگوزلو صحبت کردم ایشان اسم من را یادداشت کردن و گفتن اردیبهشت پیگیری کنم.نمیدونم فایده ای داره یا نه؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمید

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام آقای محمدی من تحویل خرداد 92 بودم . شماره ثبت نام201681 بنام سورانی هستش . لطفا پیگیری بفرمایید ماشینو زودتر تحویل بدهند . ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علي

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یک دستگاه ولکس به رنگ خاکستری فوق العاده زیبا برای فروش دارم.دوستان اگر کسی می خواد تماس بگیره.تحویل ٢٩ اسفند اما مدل ٩٣ در کارت ماشین و پلاک شده.فوق العاده از ماشینم راضی هستم اما با مشکل مالی واقعا بدی مواجه شدم
    تماس ١٩٣٢٨۵٨ ٠٩١٢

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. morteza

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    صرفا جهت اطلاع
    دیروز ماشینمو تحویل گرفتم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای محمدی و دوستان
    خوش بحالتون که ماشینتن رو تحویل گرفتین ولی هنوز از ماشین ما خبری نیس که نیس.
    خدا کنه این هفته تحویل بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. morteza

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      علی آقا نگران نباش
      تا آخر هفته تحویل میدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای محمدی بزرگوار
    من ثبت نام نقدی کردم سال 91 تحویل بهمن 91 بودم که بعد ازچند ماه تاخیر وپیگیریهای زیاد برج 4 92 تحویل گرفتم میخواستم بدونم سود تاخیر به من تعلق میگیرد یا خیر؟
    راهنمایی کنید با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. hamifar

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (34 ديدگاه)

    ببخشید دوستان این جناب آقای محمدی رو کسی میدونه چه نسبتی با شرکت دارند؟ من توکامنها نندیدم تا به حال کسی سئوال کرده باشه و یا خود ایشان خودشون رو معرفی کرده باشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. hamifar

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (34 ديدگاه)

    راستی من چندین مورد دیدم دوستان درباره سینی زیر موتور سئوال کره بودند ولی کسی پاسخی نداد. آیا کسی اطلاعی داره که موجو هست یا نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فرزاد 3

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت همه دوستان و خصوصا جناب آقای محمدی
    به نظر من راجع به اینکه آقای محمدی دارای چه پستی در شرکت هستند بهتره سوال نپرسیم و هم اینکه ایشان با جایگاه بی شک بالایی که دارن، وقت میزارن و مستقیما مشکلات مشتریان رو پیگیری میکنن ، ازشون سپاسگزار باشیم و با عملکرد خودشون دارن تا حدودی اعتبار تقریبا از دست رفته شرکت راین خودرو رو احیا میکنن .
    در مورد سینی زیر موتور نمایندگی امامی نجف آباد اصفهان چند روز قبل پیامک داده بود و نوشته بود که تا چند روز دیگه سینی زیر موتور فابریک براشون میرسه ، البته خودم نمیدونم بستن سینی کار درستی هست یا نه ، چون جایی خوندم که نداشتن سینی زیر موتور باعث خنک شدن بهتر موتور میشه و خودم هم دقت کردم بیشتر اتومبیل های جدید سدان هیوندای و کیا موتورز سینی ندارن ، اگه کسی اطلاعات فنی داره ممنون میشم راهنمایی کنن.

    به امید روزهای بهتر برای مشتریان و شرکت راین خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (78 ديدگاه)

      سلام آقا فرزاد
      شماره و کد تلفن نمایندگی نجف آباد را اعلام کن ما هم با آن تماس بگیریم.
      ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. مخبر

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام . اگر این آقا محمدی همون آقای محمدی باشند که بنده میشناسم باید عرض کنم ایشون مدیرعامل و سهام دار اعظم شرکت خودروسازان راین هستند که واقعا و انصافا راین رو از بحران نجات دادند. مرد بسیار درستکار و همونجور که خودتون میبینید بسیار دلسوز برای شرکت و مشتریان که پیگیر کار خیلی از دوستان بودند و هستند. براشون ارزوی موفقیت روزافزون داریم
    آقای محمدی ارادت ;-)
    :: پاچه خواری کردم در حد تیم ملی ::

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ali

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دو بار کمپرسور کولر منو عوض کردن بازم صدا میکنه آقای محمدی لطفا پیگیری فرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهدی

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    باعرض سلام خدمت اقای محمدی
    میخواستم درمورد تامین قطعات سوال کنم
    ابان92ماشین بنده نیاز به یک چراغ جلو داشت علارغم پیگیری های فراوان چه توشرکت راین چه تونمایندگی مرکزی چه
    نمایندگی های کل کشورموفق به پیداکردن ان نشدم
    دراخراسفند ماه باهزار بدبختی از نمایندگی مرکزی گرفتم
    میخواستم بدونم درحل حاضر وضعیت قطعات چطوره؟
    وایا تولید این خودرو افزایش خواهد داشت یا اصلا تولید میشود؟
    دراخرچراتبلیغات ولکس اینقدر کمرنگه نسبت به دیگرشرکای کرمان موتور
    مثل لیفان و ام وی ام نیست ای کاش این خودرو بیشتر به مردم وتو بازار خودرو شناسونده بشه
    باز هم تشکر ازالطاف شما
    ممنون میشم جواب بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      ببخشید شما کدوم شهرید که میگید تبلیغات این خودرو کمه؟ تو تهران که تمام اتوبان ها شده تبلیغات ولیکس . حتی من تو اتوبان قم هم تبلیغشو دیدم . ولی تا زمانی که تو تلویزیون تبلیغ نشه به اون معروفیت لازم نمیرسه و قطعا دلیلش اینه که تیراژ تولید این خودرو به نسبت خودرو های دیگه خیلی کمتره در نتیجه به زور پاسخگوی همین چند تا مشتری هستند و اگه تبلیغ تی وی بدن خیلی خواهان زیاد میشه و نمی تونن تولید کنن . این نظر منه البته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمدي

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      سلام آقای مهدی

      مشکل قطعات تا حد نیازی حل شده ولی تا پایان خردادماه به طور کامل مشکل قطعه حل خواهد شد.
      تولید ولکس نه تنها قطع نمیشه بلکه افزایش تولید خواهد داشت و چند مدل دیگر هم به سبد کالای محصولات راین خودرو اضافه خواهد شد .

      تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. مهرزاد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    من نشانگر وضعیت دمای آب ندیدم، فقط یه چراغ هست زمانی که ماشین سرده و هنوز گرم نشده آبی رنگه و بعد خاموش میشه، احتمالا بعد از بالا رفتن دما هم قرمز روشن میشه. اینجوری کنترلی رو وضعیت جاری نمیشه داشت.
    دوستانی که ماشین تحویل گرفتن لطفا راهنمایی کنن. نمیدونم سریهای قبلی هم به این شکل بود یا جدیداش اینجوریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مهدی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ممنون از اقای محمدی
    محمداقا منظورمن تی وی بود ولی نظر شما روقبول دارم
    تهران هستم تبلیغات ودیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام آقای محمدی.ممنون از پیگیری جنابعالی در مورد پرداخت سود تاخیر .
    شماره ثبت نامی من201478 در نمایندگی 3203بود.نقدی ثبت نام کردم قرار بود بهمن 91 تحویل بگیرم 5/5/92 تحویل گرفتم.اما تاکنون سودی پرداخت نشده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهدی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    قصد خرید یک خودرو را دارم بین گریت وال c 30 و توجوی j5 دو دلم از دوستان کسی می تونه این دو را مقایسه کنه
    از لحاظ کیفیت و ایمنی و خدمات پس از فروش و تامین قطعات
    ممنون می شوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مهران

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای محمذی عزیز و دلسوز و البته با وجدان که این روزها کمتر در سیستم اداری کشوروجود داره !!!
    امروز پنجشنبه نمایندگی مرکزی در تهران جاده مخصوص بودم.قیل از هر چیز لازم میدونم که بگم من از اولین ثبت نام کنندگان این ماشین بودم که با تحقیق و تفحص در سال 91 اقدام به خریدن کردم و بسیار از انتخاب هم نوعا راضیم. امروز به منظور بد جا رفتن دنده 3 که خیلی اذیتم میکرد به نمایندگی مرکزی مراجعه کردم و هم برای بازدید 15.000 کیلومتر .ولی در کمال نا باوری به من گفتند نه فیلتر هوا دارند و نه قطعه ائی بنام کشوئی دنده 3 جهت تعویض که هر دوی اینها بخضوص فیلتر هوا بعد از 2 سال تولید این خودرو بسیار جای تعجب و تامل داره !!! سوال بنده اینه که در حال حاضر که شرکت راین تبلیغات گسترده ائی رو در شهر آغاز کرده ،بهتر نبود پیشتر و بیشتر از آن به تامین قطعات ضروری و خدمات پس از فروش تکیه میکرد ؟؟ در جائیکه نمایندگی مرکزی پاسخگوی مشتریانش نیست و مسئول تحویل خودرو و سوپروایزر تعمیرگاه بدون اکراه و مراعات به بنده میگویند بفروشش و یک جک J5 بخر ! مابیشتر قطعات j5 رو داریم و چنان تبلیغات فلان بهمانی از این ماشین در برابر مشتریان دیگر میکردند و از طرفی با توجه به پرچمهای قرمز رنگ و استندهای j5 و کرمان موتور که در هر گوشه و کنار دفتر مرکزی به چشم میخورد این ذهنیت رو ایجاد میکرد که انگار اینجا نمایندگی گریت وال نیست و اشتباها وارد نمایندگی مرکزی جک j5 یا کرمان موتور شدم نه راین خودرو !!! بنده هم همان جوابی رو که سوپروایزر نمایندگی که احتمالا از سر دلسوزی و نه بهسوزی به حضرتعالی عرض میکنم که ضمانیکه من توی نمایندگی مرکزی پا گذاشتم یک دستگاه از این ماشین وجود نداشت حتی یه عکس نه حتی اسمی از این ماشین !
    حالا آقای محمدی گرامی ، چی شده که نمایندگی اصلی راین خودرو از کوچیک تا بزرگشون دایه مهربونتر از مادر شدند و بجای پیگیری ، تمجید و تبلیغ برند اصلی راین خودرو یعنی وولیکس ، از برند کرمان موتور j5 حمایت و تبلیغ و تعریف میکنند! حالا ما کدوم رو باور کنیم ؟! تبلیغات گسترده شرکت و وعده های امیدوارانه شما در تامین قطعه یا ضد تبلیغات کارمندان نمایندگی مرکزی از وولیکس و تعریفهای آن چنانی آنان از خودروی معمولی جک j5 ؟؟!! من اگر جای شما بودیم تا دیر نشده قبل از تولید بیشتر وولیکس ، بیشتر کارمند های نمایندگی مرکزی رو جابجا میکردم و یا تعمیر خودروی جک j5 رو به همون شرکت سازندش یعنی کرمان موتور واگذار میکردم تا از این همه سوء تبلیغ که برای منافع اتی راین خودرو اصلا صلاح نیست جلوگیری گردد.
    با تشکر و احترام فراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهران

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    جناب محمدی بزرگوار ، در تصحیح نوشتاری کامنت قبلی ام، بنده در جواب آقای … با سبیلهای بزرگش گفتم که ” زمانیکه بنده وولیکس خریدم و از نمایندگی مرکزی تحویل گرفتم اسمی از این j5 شمائی که اینقدر تعریفشو میکنید نبود “.
    با این تفاصیل از هیئت مدیره محترم راین خودرو خواهشمندم با در نظر گرفتن الویتهای برند ها ، تعمیرگاه مرکزی راین خودرو در تهران را جولانگاه خودروی کرمان موتور بنام جک نکنند و هر چند همه کارخانه هائی مثل مدیران خودرو، کرمان موتور و راین خودرو زیر مجموعه ائی از کرمان خودرو میباشند، ولیکن تامین قطعات بهتر و خدمات پس از فروش مناسبتر ،رمز موفقیت و پیشی گرفتن هر یک از برندها از دیگری در آینده نزدیک خواهد بود. بنابراین تلاش بیشتر راین خودرو در این خصوص مهمترین هدف شرکت فلمداد میشود. عزت زیاد و همت عالی ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ali

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    نمایندگی مرکزی خودشو راحت کرده هر چی بخوای میگه نداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابک موسی پور

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      دوستانی که شکایت دارن میتوانن با امور مشتریان تماس حاصل فرمایند و در صورت بر طرف نشدن مشکل با شماره 88523065 بازرسی کیفیت در میان بگذارند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. محمد ع - تهران

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (841 ديدگاه)

    بچه ها مگه به همین راحتی میشه بگن نداریم؟ مگه ماشین گارانتی نداره؟ واقعا به همین کشکی هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (11 ديدگاه)

      آقا محمد ، اگر شک دارید ! لطفا به نمایندگی جاده مخصوص مراجعه بفرمائید . وقتی فیلتر هوا ندارند چی بگن ؟؟ خب به همین کشکی که شما میفرمائید میگن نداریم ! الان یکساله میگن نداریم . سری قبل درخواست یه دونه خار برای فیت کردن قاب پشت فرمون کردم در کمال نا باوری گفتن نداریم ! به همین کشکی … بطور حتم این شرکت باید در زمینه خدمات پس از فروش بخودش تکونی بده و ما مشتراینشو بیشتر از این مایوس نکنه. این خودرو مثل خودروهائی از برند هیوندا و یا کیا موتورز نیست که همه قطعاتشون وارداتیه . اگر هست پس وارد کنید آقایون در راین . ما که الحمد لله کلی دلار در بانکهای چین به امانت گذاشتیم ! و مشکل ال سی هم که نداریم . پس مشکل چیه آقای محمدی عزیز ؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. حمید

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام به همه ولکس سواران عزیز
    دوستان میخواستم بدونم دوستانی که به بنزین یورو4 دسترسی ندارند چه بنزینی استفاده میکنند و اگه مکمل با اکتان خواصی استفاده کردند که موثر بوده و شتاب و مصرف خودرو رو بهبود داده لطف کنند مارک و قیمت و نحوه استفادشو بگن تا ما هم از اون استفاده کنیم چون من اصفهان هستم و بنزین یورو 4 نیست معمولی زدم ولی شتاب و کشش ماشین خیلی کمه و تو ذوق میزنه کیلومتر ماشینمم روی 500 هستش
    ممنون از دوستانی که کامنت میزارن و تبادل تجربه میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      آقای عزیز کیلومتر تا 5000 اصلا واقعی نیست و بعدش تازه قدرت و شتاب واقعی ماشین خودشو نشون میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. شایان

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اقای محمدی سلام
    شما فرمودیدسودتاخیرتااخرهفته واریزمیشود خبری نشد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. مخبر

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام خدمت همه دوستان
    طبق اطلاعی که بنده دارم جناب محمدی چندروز پیش سفری به کشور برادر چین داشتند برای مذاکره برای مونتاژ خودروهای جدید گریت وال و قطعا پیگیری و سفارش قطعات. دوستان سالی که ساختیم ماهی رو هم بسازیم ایشالا نتیجه خوبی حاصل میشه من که امیدوارم شدید !!!
    voleex c50
    voleex c20r
    haval h5
    اینا محصولات جدیده که قراره اضافه بشه. سی 50 که لوکسه ، سی 20 هم که نیم شاسیه و هاوال اچ5 هم که شاسی بلنده فقط خدا کنه که 4WD عرضه بشه که عالی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مهران

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    آقای مخبر عزیز ، ممنون از دلگرمی و همفکریتون ، بسیار امیدوارم که کشور برادر چین اول قطعات نازل خودروی C-30 را بفروشند بعد محصولات جدید به راین خودرو ارائه فرمایند !!! ضمناخدا کنه شاسی بلنده 4WD باشه هر چنداز قدیم گفتند:” سنگ بزرگ علامت نزدنه !”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمود

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان،
    طبق قانون حمایت از مصرف کننده شرکت تا 10 سال از پایان تولید آخرین خودرو موظف به تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش می باشد. حتی اگه به علت عدم نامین قطعه ماشین بخوابه (حداقل روزش مشخص شده) باید خسارت پرداخت کنند. دوستانی که با مشکل مواجهند می توانند به وزارت صنایع و سازمان حمایت از مصرف کنندگان شکایت کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابک موسی پور

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      تلفن رسیدگی به شکایت شرکت بازرسی 88523065

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. علیرضا

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تو ماشینای چینی فقط جکj5 کرمان موتورارزش خریدن داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سهراب

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    تاحالا که وولیکس30 بی آزارترین وکم هزینه ترین ومیشه گفت تو ماشینهای چینی بهترینه !تادرآینده چی جواب بده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا