خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۸ دیدگاه‌ها

  1. سهراب

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    آقارضای عزیزبایدبررسی کنی آیادرجه آب که میره بالا واقعا حرارت موتور هم رفته بالا یا نه
    اگه حرارت موتوربالا نباشه عیب از اتصلات وسنسور وازایجور چیزهامیتونه باشه ولی اگه حرارت واقعی موتوربالاست غیراز راهنمایی دوستان درب رادیات رو هم چک کنید .ماشین من درب رادیاتش خراب شده بود ونشون نمیداد موترگرم میکرد وآب داخل قوطی هم خالی میشد که با تعویض درب درست شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (78 ديدگاه)

      با سلام و تشکر از دوستان
      من خودم درب رادیات و نیز ترموستات را هم عوض کردم و در زمان بالا بودن دمای آب دیدم که فن با دور تند در حال کارکردن می باشد. ولی هنوز علت را نیافتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علی

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    فقظ جک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید رضا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    سلام، دوستان قدیمی با من کمی آشنایی دارند حدود 2سال ولکس دارم35000 کارکرد ماشینم بطور کلی از انتخابم خیلی راضی ام، خواستم تجربه آخر مسافرتم با ولکس براتون بگم.ساعت 6بعداز ظهر شنبه از اردبیل خبر رسید که مادر بزرگم فوت کرده تابه خودمون بیاییم وراه بیفتیم ساعت 8بعدازظهر شد از جاده تهران زنجان سرچم اردبیل عازم شدیم حدود 571 کیلومتر راه طی کردیم تمام مسیر رفت و برگشت کولر روشن وبه علت عجله ونبود دوریبن سرعت از قزویین تا اردبیل میانگیین سرعت حدود 140 کیلومتر بود که مصرف ماشین در برآورد اخر حدود7.5 در امد .بطور کلی بعد از این سفر نظرم راجب این ماشین کلی تغییر کرد و اطمینانم دو چندان شد.ماشین در سرعت 165 کیلومتر بر ساعت همچنان مستحکم و بودن لرزش وباتسلط بر جاده حرکت می کرد حتی من در پاره ای از زمان تا 180 کیلومتر هم سرعت گرفتم در مسیر کفی با کولر روشن ولی خودم گاها به دلیل احتیاط سر عت بیشتر از 160 نرفتم شتاب ماشین در دنده 5 فوق العاده بود با اشاره تا 180 راحت پر می کرد نرمی ماشین در این مسافرت خیلی خوب بود ولی گاها درپستی بلندی های جاده کمی بیش از حد بازی می کرد در مسیر سرچم به اردبیل 40 کیلومتر مسیر گردنه وجود داشت که با کولر روشن سر گاز 80یا 90 میرفت و وباز هم رضایتمند بود.دیروز ماشین بردم سرویس 35000 خدا رو شکر مشکلی نداشت تنها لنت جلو تموم شده بود که متاسفانه موجود نداشتن رفتم خیابون ملت بعد از کلی گشتن یه فروشنده ای گفت داردو بعداز چند دقیقه لنت برام آورد دیدم داره چیزی از روش می کنه گفتم نه کن برادر گفت چیز خواستی نیست بعد متوجه شدم نوشته لنت تویوتا یاریس دیروز تعویض کردم کاملا با لنت خودش یکی بود و حتی از لحاظ کیفیت بهتر دوستان ولکس سوار صاحب مغاز می گفت اکثر لوازم ولکس با تویوتا یاریس یکی می باشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      سلام حمید جان
      آقا به نظر شما بین وولکس و ال نودE2 و 207 من کدو را انتخاب کنم ؟
      چند وقت پیش با بسترن یکی از دوستان رفتیم بیرون شهر
      تو جاده خاکی ها مدام کف اش میگرفت !!
      شما موردی باهاش نداشتی که گیر کنه ؟ من اهل بیرون رفتنم خوبه برام ؟
      راستی یه جا خوندم وولکس سینی زیر موتور نداره و اگه ضربه ایی بخوره آسیب میبینه ؟ شما اطلاعی داری ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شهاب

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خودروی من مدل 91….تا امروز 65000کیلومتر کارکرد داره…بسیار از کارکرد خودرو راضی هستم….خوشبختانه اصلا ماشین به سر و صدا نیفتاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان عزیز
    من دیروز عصر ماشینم رو از نمایندگی تحویل گرفتم ولی یک سئوال دارم وقتی از نمایندگی ماشین رو به پارکینگ منزل منتقل کردم احساس کردم بوی پلاستیک سوخته تو اتاق ماشین پیچیده علت چیست ایا بعلت نو بودن قطعات موتور میباشد و ایا باید تو باک این ماشین بنزین سوپر ریخت یا بنزین معمولی با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مخبر

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام علیرضا مبارک باشه ایشالا به سلامتی استفاده کنی
    اون بویی که به مشام میرسه طبیعیه چون ماشین صفره بعد از 100 تا که ماشین کار کرد کاملا از بین میره و سعی کن موتور تمیز باشه همیشه واسه بنزین هم سوپر بزن که شتاب و قدرت ماشین به حداکثر برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمید

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    سلام به دوستان ولیکس سوار
    آمپر ساعت باتری این ماشین چه عددی باید باشه . من در دفترچه این ماشین پیدا نکردم. لطفا مشخصات باتری خودروی خودتون را اعلام کنید.

    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. نوید

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من قبلا پرسیدم که آیا ماشین دیگر دوستان هم در دنده پنچ رو دور موتور 3000 100 تا میره یا برای سرعت 110 با دنده پنج نیاز به دور موتور حدود 3250 دارید که یک نفر جواب داد که ماشینش اینجوری نیست ولی نگفت که ماشینش رو دنده پنچ با دور موتور 3000 چندتا سرعت میره؟!
    میخوام بدونم ماشینم و ببرم نمایندگی نشون بدم یا نه ایرادی نداره (چون تو استانمون نمایندگیش و نداریم میخوام مطمعن بشم که مشکلی وجود داره بعد ببرم نمایندگی) راستی کولر ماشین من که تعریفی نداره، چند بار هم برام پیش اومده موقع نوربالا دادن ماشین انگار خاموش میکنه تمام چراغایی که موقع استارت روشن میشن روشن میشدن (البته اون روز رو داشبرد آب پاشیده شده بود) که فعلا که الحمدالله خوبه و تکرار نشد
    حالا اگه یکی لطف کنه بگه ماشین دنده Manual ولییکسش با دنده پنج رو دور موتور 3000 چندتا سرعت میره ممنونش میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      چرا دور موتور 3000؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فنی

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      من رو دور موتور 3000 از 180 تا 200 کیلومتر رفتم و عکس هم گرفتم.. اگه دوس داشتین شماره تلفن بدین تا تو وایبر یا واتس آپ واستون عکساشو بذارم..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    مدیریت محترم خودرو سازان راین جناب اقای محمدی
    با سلام
    احتراما اینجانب در مورخه 20مرداد ماشین به شماره ثبت نام202359رو از نمایندگی تحویل گرفتم و مستقیم به پارکینگ خونه بعلت نداشتن پلاک منتقل کردم دیروز که ماشین و از نظر بدنه چک می کردم متوجه شدم سپر عقب ماشین قسمت پایین و وسط ان دچار ضرب خوردگی شده که با قلمو بصورت اب رنگی روی ناحیه ضرب خورده رو رنگ کردن از این ناحیه عکس هم گرفتم و به نمایندگی هم اطلاع دادم حالا من باید چکار کنم چون فکر می کنم این مورد شایسته شرکت شما نیست لطفا راهنمایی کنید ضمنا نمایندگی گفته شرکت خسارت پراخت می کند این اظهار نظر مورد تایید شما هست یا نه با تشکر منتظر پاسخ شما هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. رضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    آقا نوید سلام
    در مورد کولر، باید اقدام به شارژ گاز کنی. ولی چون ماشین من اتومات هست نمیتوانم در مورد سرعت اظهار نظر کنم. راستی قدرت آمپر ساعت باتری ماشین شما چقدر است؟ ممکن هست باتری توان کمی داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    آقای محمد ع – تهران
    سلام
    توان آمپر- ساعت باتری این ماشین چه عددی باید باشه . من در دفترچه این ماشین پیدا نکردم. لطفا مشخصات باتری خودروی خودتون را اعلام کنید.

    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      چشم نگاه می کنم ولی تا جایی که من اطلاع دارم تا جایی که محفظه باتری اجازه بده می تونیم برای هر ماشینی باتری با آمپر بالاتر بگذاریم که خب گرون تره ولی خیلی بهتر هست . برید باتری فروشی خودشون بهتون میگن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. رضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    آقا مصطفی سلام
    قبلا گفته بودی ماشین اتومات داری. اگر ممکن هست یا به شماره بنده زنگ بزنید یا شماره اعلام کنید تا من تماس بگیرم و از تجربیات شما استفاده کنم.
    ممنون
    09334680442

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Hamed

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    من گرچه با خودرو های چینی مشکل دارم و ماشین خودمم پارس ELX هستش. ولی این ولکس نظرمو جلب کرده. لطفا از مزایا و معایبش بیشتر بگین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (50 ديدگاه)

      دوست عزیز اگه حجم موتور این ماشینو تو قضاوتت مد نظر داشته باشى ماشین خیلى خوبیه ولى متاسفانه بیشتر دوستان از این ماشین انتظار ماشین 3500cc رو دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مجید رحیمی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    آقا حامد عزیز نظرات مربوط به مزایا و معایب ولیکس به وفور تو صفحات قبلی آمده، من خودروی قبلیم پارس دوگانه بود از همون اول کمک راننده می کوبید جوری که نمایندگی می گفت باید روغن بزنه، بعد شیشه بالابر سمت راننده خراب شد و همینطور قفل درها تو بارون قفل نمیشد و ….. و انقدر اذیت شدم که عطای خودروی ایرانی رو به لقایش بخشیدم و یه ولیکس گرفتم ، به جرات می گم بجز تعویض روغن تو 1 سال و نیم اصلا نیازم به نمایندگی نیفتاده. به هر حال شما هم با خوندن نظرات دوستان می تونید یه تصمیم جامع بگیرید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سامان

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قطعات گریت وال رو از کجا میشه تهیه کرد؟!!
    مثلا چراغ جلوشو نه نمایندگی داره نه تو چراغ برق پیدا میشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (33 ديدگاه)

      توی چراغ برق لوازم یدکی ساروخانی تو همشهری هم قسمت یدک خودرو اگهی میده
      احتمالا داره
      اگرم خیلی داغون نشده باشه تو همون چراغبرق 2نفر هستن که تعمیرش میکنند
      یعنی اگه فقط تلق بخواد
      موفقباشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ادیب

        ۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیز قطعات شرکت در حال رسیدن می باشد و نهایتا تا آخر این ماه همه قطعات در انبار موجود خواهد بود. چراغ چپ در حال حاضر موجود است اما چراغ راست تا یک هفته الی 10 روز آینده موجود خواهد بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. amin

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام
    یه سوال از دوستان داشتم من از بنزین سوپر استفاده میکنم. گاهی وقتی در جاده هستم بوی بنزین میاد و چند باری که درب باک را باز کردم گاز شدید بنزین خارج شد. نمایندگی بردم گفتن بخاطر هوای گرم و بنزین هست . یه مکانیک خوب بردم مسیر گاز بنزین و مکشی آن را بررسی کرد گفت مشکلی نداره . آیا کسی مورد مشابهی داشته چکار کرده؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علیرضا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام اقا سامان لوازم یدکی تو نمایندگی شرکت موجود است لطفا با این شماره واحد تعمیرگاه تماس بگیر 44982002-3مشکل شما برطرف خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    واقعا از تبلیغ شرکت خوشم اومد (کیفیت را گران نخرید ) واقعا ماشین با کیفیتیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهدی

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام دوستان
    میخواستم بدونم کسایی که با این ماشین مسافرت رفتن
    چطور بوده ایا مسافرت راحتی داشتن یا خستهذ کننده بوده
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      مسافرت عالی بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. مجید رحیمی

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    آقا مهدی عزیز یکی از مواردی که میشه در مورد عدم راحتی این ماشین ذکر کرد خشک بودن صندلیهاست (البته زیاد نیست) که تو طولانی مدت شاید اذیت کنه البته کناره های صندلیها هم کامل بدنو در ر نمیگیره که البته این به جثه فرد و ابعاد ارگونومی بدن افراد بستگی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      آره صندلی هاش بد نیست اما عالی هم نیست . مثلا من روی صندلی جیلی نشستم خیلی نرم تر بود و دو طرف بدن رو هم می گرفت . کلا روی اون احساس بهتری داشتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. رضا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    متاسفانه لوازم یدکی خیلی وقته در انبار شرکت موجود نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. رضا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    آقای محمد ع – تهران
    سلام
    مشخصات باتری را نگاه کردی تا به ما اعلام کنید؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      سلام رضا جان . حقیقتش نگاه کردم اما ندیدم کجاش نوشته . خیلی هم خاکی شده بود چیزی پیدا نبود سعی می کنم نمیزش کنم و عددش رو پیدا کنم و اعلام کنم بهت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. علی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دوساله دارمش تا حالا هیچ خرجی نداشته برام ماشین خیلی خیلی نرمیه در کل ازش راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      سلام علی جان
      آقا به نظر شما بین وولکس و ال نودE2 و 207 من کدو را انتخاب کنم ؟
      چند وقت پیش با بسترن یکی از دوستان رفتیم بیرون شهر
      تو جاده خاکی ها مدام کف اش میگرفت !!
      شما موردی باهاش نداشتی که گیر کنه ؟ من اهل بیرون رفتنم خوبه برام ؟
      راستی یه جا خوندم وولکس سینی زیر موتور نداره و اگه ضربه ایی بخوره آسیب میبینه ؟ شما اطلاعی داری ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسن

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        ارتفاع ولیکس کمه، کفش گیر میکنه خیلی باید مراقب باشی. این یکی از ضعف های مهمشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  24. محمد

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    اتوماتیکاش CVT است؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      CVT است متن و درست نخونده بودم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. Archi KHAN

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    دوستان نظرشون در مورد M4 ، شاسی بلند ! محصول گریت وال چیه ؟
    البته قیمت حدود 75-70 را در نظر بگیردآ
    (آخه بعضی وقتا صحبت یه ماشین میشه دوستان! فورا اونا با لافراری مقایسه میکنن) والا بخدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. علی

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    ارتفاع ولیکس اتفاقا بالاست در حد سمنده من به شخصه ظاهر ماشین برام خیلی مهمه اگه رو تندر موتور بنز هم بذارم حاضر نیستم باهاش رانندگی کنم 206 آنقدر زیاده که آدمو یاد پیکان که ی زمانی زیاد بود میندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. فرزاد 3

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    سلام، من دو ساله که سوار ولیکسم و چون تجربه 206 و ال نود رو هم دارم بدون هیچ شکی میگم که کیفیت ولیکس هم از نظر فطعات و هم از نظر هندلینگ و تعادل خیلی بالاتر از این خودروها است و در جواب دوستمون که بین انتخاب این خودروها شک داشت اگه بگم که قابل مقایسه نیستند حرف گزافی نزده ام ولی از نظر ارتفاع کف خودرو از زمین ال نود از همه بهتر و ولیکس از همه بدتره و در جایی که یکی از بستگان براحتی با سمند با سرعت رد میشد هر بار اگزوز ماشین من با وجود سرعت نزدیک به صفر گیر میکرد و مجبور بودم خانواده رو پیاده کنم البته در مجموع ولیکس از نظر کیفیت قطعات و رانندگی لذت بخش و مصرف سوخت و امکانات و شیکی و طراحی درست بدنه و ایمنی خیلی بالاتر امتیاز خیلی بالاتری میگره و از نظر من بهتره با تویوتا یاریس 1500 سی سی مقایسه بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      ممنون فرزاد جان از توضیحاتت
      در مورد M4 شاسی بلند محصول گریت وال اطلاعاتی داری ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. علیرضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به تمام دوستان من حدود یک هفته هست که ولیکس سوار میشم ماشین من صفر کیلومتر است ولی تو این یک هفته یک اتفاق دوبار افتاده است دفعه اول تو پارکینک وقتی می خواستم روشنش کنم دیدم برق پشت امپر قطع شد که بعد از بازدید و سفت کردن بست باطری حل شد ولی همین مشکل به نحوی دیگه تو شهر اتفاق افتادماشین پارک کردم جهت خرید در زمان بازگشت می خواستم ماشین رو روشن کنم که متوجه شدم با اینکه برق پشت امپر هست ماشین استارت نمی خوره وفقط صدای چک چک از تو کاپوت به گوش میرسه چند بار با تحمل زمان 30ثانیه و در اوردن سوییچ مجدد استارت زدم دیدم هیچ توفیقی نکرد بست های باطری رو چک کردم سفت بود در نهایت بست قطب منفی باطری رو باز کردم برای حدود 30ثانیه مجدد اونو بستم ماشین روشن شد لطفا من رو راهنمایی کنید مشکل از چی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرادی از شیراز

      ۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (35 ديدگاه)

      آقا علیرضا زمان استارت حتما باید کلاچ وبگیری وگرنه ماشین استارت نمیخوره وبرق پشت امپر میاد اگر این کارو کردی حتما مشکل داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (205 ديدگاه)

        علیرضا خان برای من هم این اتفاق افتاده.من پس از خوابوندن ماشین برای 15 روز که ماموریت بودم هنگام روشن کردن این اتفاق افتاد که از خوابیدن باتری بود. من با یکبار باتری به باتری کردن ماشین را روشن کرده و برای مدت 20 دقیقه آن را روشن نگه داشتم که باتری شارژ گرفت و مشکلم حل شد ولی در بازدیدی که در نمایندگی مرکزی برده بودم به تعمیر کار گفتم و جوابش برایم جالب بود که گفت دو حالت ممکن است برای باتری پیش اومده باشه.
        1- روشن موندن لامپها و مصرف بالای باتری و در مورد ماشین من شاید استفاده زیاد دزدگیر از باتری
        2- صحیح کارنکردن دینام برای شارژ مناسب باتری در بعضی موارد و یا خرابی باتری در اثر کارکرد در زمان طولانی مثلا 2 سال
        اما برای مطمئن شدن می تونی باتری را به یک باتری ساز نشون بدی تا برات تست کنه که سالم است و یا خیر.
        در ضمن کار خوبی هم کردی که باد لاستیکهاتو نیتروژن کردی خیلی در مصرف سوخت و نرمی ماشین تاثیر دارد
        امیدوارم که دیگه مشکلی نداشته باشی و از ماشینت لذت ببری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  29. علی

    ۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    عمر باطری تموم شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. علیرضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    دوستان ماشین صفر کیلومتر است ایا امکان داره عمر باطری به این زودی تمام بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا