خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. معصوم نژاد

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    تشکر میکنم از جناب آقای جعفری و همچنین دوست عزیزم آقا علیرضا
    امیدوارم خدا به همه سلامتی بده و این قدرت را در درون ما قرار بده که بتونیم مشکلات همدیگرو درک و حل کنیم
    همینطور امیدوارم اختلاف بین دوستان در این قسمت از سایت که مربوط به ولیکس هست و ناشی از دلسوزی و حسن نیت هر دو طرف حل بشه و دوستی ها همچون گذشته ادامه و گسترش پیدا کنه
    این جمع یه جمع معمولی نیست و ما آدمهای معمولی نیستیم
    ما جمع ولیکس سواران هستیم و جناب جعفری نیز در خانواده ما جای گرفته است
    من آقا علیرضا را در وایبر بیشتر میشناسم و ایشان انسان بزرگواری هستند همینطور جناب آقای جعفری رو همین امروز شناختم اما در همین فرصت کوتاه متوجه شدم ایشان نیز بزرگوارند و دلسوز
    بنابراین هدف همه یکی است فقط گاها روش بیان و عدم درک درست موقعیت طرف مقابل باعث سوئ تفاهم میشود
    باز هم تشکر میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مجید رحیمی

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت جناب آقای جعفری و همچنین دوست بسیار عزیزم آقای مهندس سندگل.
    بدون شک حرکتی که هم اکنون در شرکت خودروسازان راین اتفاق افتاده و اون هم پی گیری مشکلات مشتریان بصورت آنلاین و سریع است حاصل دلسوزی مسئولان و پیشنهادات درخور توجه و عالمانه دوستانمان از جمله آقای سندگل میباشد. به شخصه از صحبتهای رد و بدل شده ناراحت شدم چون کمی باعث دلخوری فی مابین شده و این حرکت زیبا رو تحت الشعاع قرار داده به شخصه آرزو میکنم این صحبتها کنار گذاشته بشه و حرکت نوین مشتری مداری که شروع شده به خوشنامی و رضایت طرفین بیانجامد. من جزو اولین مشتریان خودروی ولیکس بودم که دقیقا 2 سال پیش این خودرو رو بخاطر ظاهر شکیل و خوشنامی شرکت راین خودرو خریداری کردم. در این مدت شاهد فراز و نشیبهای زیادی در طول دو سال بوده ام از جمله عدم تحویل به موقع خودرو و کمبود قطعات که همگی میراث مدیریت قبلی شرکت بوده است ولی الان شاهد حرکتی زیبا و در خور توجه شده ام که جای خوشحالی دارد. پیشنهاد من ایجاد صفحه پرسش و پاسخ با همین صمیمیت و بدور از غرض ورزی در درون سایت اینترنتی شرکت پرستوی آبی است تا شاید سر لوحه دیگر شرکتها قرار گیرد. بدون شک همدلی و همیاری در سایه احترام متقابل به رضایت طرفین و خوشنامی شرکت خواهد انجامید. با تشکر مجید رحیمی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام و عرض ادب ذارم جناب آقای رحیمی عزیز مطمئن باشید من به مشتریانمان اعتقاد دارم و عاشق خدمت به این عزیزانم هستم من امیدوارم مشتریان قدمی ما که من را از تعمیرگاه مرکزی می شناسند یه روزی وارد این سایت بشوند.من این اطمینان را می دهم که با سیاست جدید شرکت جمع ما هر روز صمیمانه تر خواهد شد و این بحث ها بمن انرژی بیشتری را خواهد داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علی

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اقای جعفری عزیز چرا سایتتون رو درست نمی کنید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام علی آقای عزیزم سایت با همت همکاران محترم IT آماده و در شبکه داخلی شرکت در حال تست می باشد و انشااله در آینده نزدیک در دسترس عزیزانمان قرار خواهد گرفت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای سلطانی سلام
    من به شما بخاطر حسن انتخاب در خرید ماشین ولیکس تبریک می گم و سپاسگذارم که مشکل خودتونو تو سایت مطرح نمودید اقای سلطانی با توجه به نوع طراحی بدنه این خودرو نباید این مشکل بوجود بیاد ولی اگر برای شما این مشکل بوجود امده حتما نوار دور دربهای خودروی خود را چک کنید و از ریگلاژبودن دربهای خودرو هم اطمینان حاصل کنید ویا به نمایندگی محل سکونت خود مراجعه نماییدتا مشکل شما بر طرف شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سید احمد

    ۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام مجدد خدمت آقای جعفری
    بنده طی ایمیلی هم که بابت مشکل صدای فن بخاری خودروی خود برایتان ارسال کردم، خواهشمندم که پاسخ بنده را بدهید. با تشکر موسوی
    شماره تماس بنده 09122137338

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای موسوی عزیز من امروز صبح ایمیل حضرتعالی را در یافت نمودم ساعت 8 به بعد با شما تماس خواهم گرفت ضمناً همانگونه که عرض شد این شرکت فاقد تعمیرگاه مرکزی بوده و طبق دستور مدیریت محترم عامل کلیه نمایندگی های ما بایستی از لحاظ قطعه و خدمات عملکرد بهتری از تعمیرگاههای مرکزی سایر شرکت ها را داشته باشند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان عزیز
    من از شما دوستان یک سوال فنی داشتم وقتی روبروی ماشین می ایستیم دسته موتوری سمت چپ ما قرار دارد (کاپوت با لا باشد و موتور قابل رویت )این دسته موتور بنظر می اید داخلش هوا قرار دارد و به تعبیر عامیانه پر باد می باشد و بعضی مواقع کم باد علت چیست؟ و دیروز که برای سرویس ده هزار رفته بودم مکانیک نمایندگی فرمودند که توی اون روغن می باشد نه هوا -اگر کسی اطلاعات فنی در این مورد داره بیان کنه که اولا کم باد و پر باد شدن علت چیست؟و دوما توی اون هواست یا روغن -با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مرتضی چاوشی

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام حضور محترم جناب آقای جعفری
    خواهشمند است در صورت امکان برای گارانتی 1000 کیلومتر اول شرایطی را در نظر بگیرید که تسریع در این مورد صورت پذیرد به دلیل اینکه فردی که از کمپانی خودرو خود را تحویل گرفته و مثلا همانند اینجانب 2 تا 3 مورد اشکالات باعث آزرده خاطر شدن میشود و این مهم ناشی از عملکرد ضعیف در کنترل نهایی مونتاژ میباشد که بسیاری از دوستان مشکلات مشابه مثل بالانس صدای داشبورد میزان فرمان و مشکلات دیگر که هرچند هم جزئی باعث دل چرکین شدن مشتری میشود
    امیدوارم حضور شایسته جنابعالی در فضای مجازی در کنار مصرف کنندگان منجر به ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و مجزا کردن این خودرو در تعمیرگاه مرکزی از اتومبیلهای دیگر (جک-لیفان) گردد
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای چاوشی عزیز
      با سلام
      ضمن تشکر از حضرتعالی امیدوارم خدمتگزار شایسته ای برای عزیزانمان باشم جدا برای من افتخاری بالاتر از این نیست که دوستان فهیمی را در این فضای مجازی دارم انشاالله روابط آنقدر گرم و دوستانه شود که از مجازی به واقعی تبدیل گردد. همانگونه که قبلا به دیگر دوستان عرض کردم ما تعمیرگاه مرکزی نداریم و تعمیرگاه واقع در کیلومتر 16 فقط یکی از چند نمایندگی ما با کد 2115 می باشد حضرتعالی می توانید از طریق ایمیل شماره تماس بدهید تا بتوانم هماهنگی لازم را در جهت رفع اشکالات خودروی شما بعمل آورم و اگر سعادتی بود شخصا در خدمت شما باشم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. یونس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای جعفری
    با عرض پوزش از اینکه شارژ تلفن تمام شد و نتوانستم به یک جمع بندی اساسی و کلی برسیم با توجه به اینکه نشد با هم صحبت کنیم و پیدا کردن شما هم در شرکت معمولا باید از 7 خوان رستم گذشت من تلفنم 09155108183 میباشد لطفا تماسی حاصل بفرمایید ممنون تا به یک جمع بندی برسیم من کاری هم با اقای کاظمی در مشهد ندارم اگر این بزرگواری را بفرمایید ممنونم تا با یکدیگر مصالحت امیز و منطقی صحبت و حل شود .خسته نباشید ممنونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. جعفری

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای یونس عزیز دوست گرامی من بخدا قسم تماس با این حقیر اصلاً هیج نیازی به هفت خوان ندارد من معمولاً این روزها در محل جدید انبار جهت کنترل و جانمائی قطعات وارد شده میباشم و به گواه دوستانی که از طریق ایمیل شماره تماس داده بودند بلافاصله ارتباط بر قرار نموده وانجام وظیفه کردم من در این جایگاه فقط خدمتگزاری بیش نیستم و استدعا دارم از بکارگیری الفاظی که باعث شک وشبهه در بازدید کننده شود خودداری گردد.
    من حتماً با حضرتعالی تماس خواهم گرفت و همانگونه که عرض کردم مدارک شما در مورخه 93/9/5 بدست من رسیده و براساس آن گزارشی تهیه و ارائه نمودم بایستی مراحل و ضوابط مربوطه طی و سپس نتیجه را به نمایندگی و شما اعلام نمایم. ضمناً از شما و دیگر دوستان عزیز خواهش میکنم اینگونه مشکلات را از طریق ایمیل شرکت و یا ایمیل خدمات پس از فروش اعلام و پیگیری نمایند نه از طریق این رسانه محترم در غیراینصورت از پاسخگوئی معذور خواهم بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد ع - تهران

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (841 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری با سلام

    آیا نمایندگی آقای آساطوری در شرق تهران همچنان نمایندگی تعمیراتی شما هست و برای سرویس های ادواری و یا کارهای تعمیراتی می توان به این نمایندگی مراجعه کرد و قطعات دارند؟

    سوال بعدی اینکه آیا به جز این نمایندگی و نمایندگی هویک پارس آیا تصمیم به افتتاح نمایندگی دیگری در شرق تهران ندارید؟

    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. جعفری

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای محمد عزیز سلام وعصر حضرتعالی بخیر قربان نمایندگی 2112 جناب آقای هویک و 2106 جناب آقای آساطوری در شرق تهران در خدمت شما عزیزان می باشند قطعات هم موجود می باشد جای نگرانی ندارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۱۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      با سپاس فراوان
      پس یعنی دوباره آساطوری برگشت به جمع نمایندگان دارای تعمیرات؟
      چون مدتی بود می گفتند که ما دیگه نمایندگی نیستم و حتی روغن و فیلتر هم عوض نمی کردند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. حسن

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام جناب مهندس جعفری
    باعرض سلام وخسته نباشید برای بازدید اولیه حتما باید خودرو هزارکیلومتر کارکرد دا شته باشد ضمنا باید قبلا برای بازدید خودرو وقت بگیریم یا هرموقع که به نمایندگی برویم بازدید انجام خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      دوست ارجمندم جناب آقای حسن اگر کارت گارانتی را مطالعه فرموده باشید سرویس اولیه مبایستی بین کیلو متر 1000 تا 2000 و یا قبل شش ماه(هر کدام زودتر فرا رسد)انجام پذیرد توصیه بنده به دوستان انجام سرویس در کیلومترهای نزدیک به دو هزار میباشد چون مسافت بیشتری را رفته و موارد تنظمی خودش را بهتر نشان می دهد البته این به این معنا نیست که بطور مثال اگر مصرف کننده اشکالی را ملاحظه کرد به نمایندگی مراجعه نکند در چنین حالتی اگر کیلومتر کمتر از 1000 باشد فقط رفع اشکال انجام می پذیرد اگر بالای 1000 باشد همزمان سرویس اولیه نیز انجام می شود.
      جهت انجام سرویس اولیه نیاز به وقت قبلی نمی باشد فقط به منظور رفاه حال خودتان اگر با نمایندگی منتخب خود هماهنگی نمائید بهتر است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. فراهانی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام اقای جعفری عزیز
    ممنون به خاطر پیگیریتون جهت ارسال برد ریموت کنترل به نمایندگی
    همون تاریخ‍‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی که فرمودید قطعه رسید ولی متاسفانه نمایندگی نتونست ریموت رو به ماشین معرفی کنه ایشون گفتن که از طریق تلفن از دوستان شما پرسیدن که باید پنج بار سوییچ رو باز بسته کرد تا ریموت معرفی بشه ولی علیرغم تلاششون نتونستن این کار رو انجام بدن و من کماکان بصورت کاملا انالوگ دربهای ماشین رو باز و بسته میکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم .. شماره تماسم ۰۹۳۷۲۸۲۰۶۲۲ ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای فراهانی با سلام و تشکر از لطف حضرتعالی امروز صبح چندین بار تماس گرفتم گوشی خاموش بود با نمایندگی تماس گرفته و راهکار به ایشان اعلام گردید قطعاً مشکل شما را حل خواهند نمود مجدداً از حضرتعالی عذر خواهی می کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فراهانی

        ۱۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (16 ديدگاه)

        با سلام خدمت جناب آقای جعفری عزیز
        خواستم از پیگیریهاتون تشکر کنم مشکل ریموتم توسط نمایندگی محترمتون حل شد(البته با راهنمایی شما ).

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. Ilyar

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    جهت اطلاع:
    نمایندگی شرکت راین خودرو در اردبیل افتتاح شد.
    آدرس:مابین خیابان حافظ و ایستگاه سرعین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احتیاط

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    باسلام خدمت جناب آقای جعفری
    حقیفتاخیلی مایل نبودم این مسئله را اینجا مطرح کنم و پیشاپیش عذر خواهی مرا بپذیرید.جریان از این قرار است که بعلت خرابی گیربکس درتاریخ7.11.92ماشینم را به علت بیرون زدن دنده درنمایندگی محمدجواد رادخواه یزد خوباندم که بعد از33روز نهایتا به دلیل نبود قطعه همان قطعه خراب تعمیر وگیربکس جمع شد ودرهمان تاریخ بنده تقاضای غرامت خواب ماشین به مدت33روز را داشتم که تا این تاریخ هنوز هیچ گونه جوابی نیامده است لطفا راهنمایی بفرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفرى

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام عرض مى کنم و بعرض حضرتعالى مى رسانم که مدیریت محترم عامل خودرو سازان راین تاکید و دستور اکید در جهت جبران خسارت عزیزان را صادر فرمودند لذا استدعا دارم از طریق ایمیل خدمات پس از فروش شماره تماس خودتان را برایم ارسال نمایید تا پیگیرى لازم را به عمل آورم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. tvdn

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری با عرض سلام و خداقوت یک سوال داشتم آیا برای ارسال قطعات مصرفی به شهرستانها اقدام نموده اید(بالاخص سمنان)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفرى

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام و تشکر از شما درخواست ها دریافت شده و انشاله از هفته آینده پر مصرف ها ارسال مى شود سمنان هم درخواست داشته. امیدوارم از این پس شرمنده نبود قطعات نشویم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. مصطفی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری با عرض سلام و خسته نباشید
    من به نوبه خودم از شما بابت پیگیری هایتان برای رفع مشکل دوستان سپاسگذارم.امیدوارم به من هم بتوانید کمک نمائید. مشکل من در نبود قطعه تراسپوردر سوئیچ که عملکرد مربوط به ایمبولایزر را برای خروج کلید از سوئیچ کنترل می کند است . من دیروز از صبح در نمایندگی مرکزی بودم ولی دوستان نتونستن مشکل را حل کنند و گفتند قطعه فوق را موجود ندارند. حتی شماره فنی قطعه فوق را به من دادند تا من خودم از طریق دیگری اگر می توانم قطعه را تهیه کنم. قطعه فوق یک قطعه میکرو چیپ کوچک است که شماره فنی آن هم3605300G08 است.اگر امکان دارد مشکل تعویض این قطعه را برای من حل نمایید البته بهتر است در نمایندگی آساطوری باشد چون برای من بسیار نزدیکتر است تا نمایندگی مرکزی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      آقا مصطفی و دیگر دوستان ولیکس سوار اگه نرم افزار وایبر رو دارید برای عضویت در گروه ولیکس سواران جوان لطفا شماره موبایل هاتون را بگذارید
      با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۱۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (205 ديدگاه)

        محمد جان شماره من را هم وارد کن بچه محل 09121343317
        ممنون از پیگیریت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. بهرام

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (9 ديدگاه)

        محمد جان سلام شماره من جهت گروه ولکس سواران ٠٩١٧١۵٧٣۵٢٧

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. اميدي

        ۵ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آقا محمد لطفا شماره زیر را هم در گروه وارد نمایید
        09121548915

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. جعفری

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای مصطفی عزیز و بززگوار سلام و تشکر از لطف حضرتعالی قبل از هر چیز بایستی عرض کنم این شرکت تعمیرگاه مرکزی ندارد نمایندگی مورد نظر یکی از نمایندگان ما با کد 2115 میباشد و کلیه نمایندگی های ما میبایستی مرکز خدمات دهی به عزیزانمان باشند و اما قطعه مورد نظر حضرتعالی به گواه سوابق موجود در انبار از سفارش یکسال قبل ما تعداد 13 عدد موجودی داریم توضیح اینکه اگر این قطعه ایراد پیدا کند خودرو روشن نمی شود واز قطعات مربوط به سیستم ضد سرقت خودرو می باشد لذا استدعا دارم از طریق ایمیل خدمات پس از فروش شماره تماس بدهید تا با شما تماس بگیرم و بتوانم مشکل را حل کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۱۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (205 ديدگاه)

        من ایمیل خدمات پس از فروش را در سایت شرکت پرستوی آبی پیدا نکردم چون سایت در دست طراحی بود و اطلاعاتی نمایش داده نمی شد.لطفا ایمیل فوق را اطلاع رسانی نمایید. ضمنا شماره تماس من 09121343317 است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. جعفری

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای مصطفی عزیز
      با سلام و تشکر از حضرتعالی قبل از هر چیز بایستی عرض کنم این شرکت فاقد تعمیرگاه مرکزی بوده و کلیه نمایندگی های ما بایستی مرکز ارائه خدمات به عزیزانمان باشند و نمایندگی مورد نظر فقط یکی از نمایندگی های ما با کد 2115 می باشد و اما در مورد شماره فنی قطعه ای که مرقوم فرموده بودید باید عرض کنم به گواه مدارک موجود این قطعه از شارژ انبار یکسال قبل ما 13 عدد موجودی دارد. توضیح اینکه این قطعه مربوط به سیستم ضدسرقت خودرو می باشد و معمولا اگر ایراد داشته باشد نبایستی موتور خودرو استارت شود. لذا استدعا دارم از طریق ایمیل خدمات پس از فروش شماره تماس برایم ارسال نمائید تا با شما تماس بگیرم و مشکل را حل کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. جعفری

        ۱۴ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        آقای مصطفی عزیز سلام و عصر بخیر من فردا صبح ساعت 8 نمایندگی 2106 آقای آساطوری هستم و بازدید دارم اگر فرصت داشتید چند دقیقه از خودرو شماهم بازدید داشته باشم تا اشکال شناسائی کنیم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مصطفی

          ۱۵ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (205 ديدگاه)

          جناب آقای جعفری با تشکر از پیگیری شما من متاسفانه پست شما را دیر دیدم و نتوانستم که در خدمت جنابعالی باشم.انشاالله فرصت بعدی باشد تا در خدمتتان باشم. البته اگر تلفنی هماهنگ گردد بهتر خواهد بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. جعفری

          ۱۵ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (196 ديدگاه)

          سلام آفای مصطفی من امروز چندین بار تماس گرفتم جواب ندادید.
          فردا هم سعی خواهم نمود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. احتیاط

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    باسلام خدمت آقای جعفری
    عزیزم هرچه تلاش کردم نتوانستم با شما تماس داشته باشم .جنابعالی تقاضای شماره تلفن از من نموده بودید که در اینجا ذکر میکنم وامید وارم به دستتان برسد وتماسی با اینجانب داشته باشید هر چند که مشغله شما زیاد است ..امیدوارم اینجانب راعفو نمایید
    09133591041
    باسپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حعفری

    ۱۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    قابل توجه عزیزانی که سئوال و یا مشکلی دارند از طریق تماس و یا ارسال فکس یا ایمیل با ما در تماس باشند.

    تلفن:88811760 الی 68
    فکس :88832484
    ایمیل:aftersales@pac.ir
    info@pac.ir

    با تشکر:جعفری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نمايندگي ٢٦٠٢ كرج

    ۱۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و احترام
    نمایندگی ٢۶٠٢ کرج واقع در مهرشهر افتتاح گردید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علیرضا

    ۱۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به دوستان
    قابل توجه دوستان ولیکس سوار
    هر کس لاستیک سر کمک -کمکهای عقب خودروش خرابه این نکته رو بدونه که لاستیک سر کمک پیکان به این ماشین می خوره و قابل تعویض می باشد چون این مورد برای خود من اتفاق افتاده و مکانیک اون رو تعویض کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای علیرضا عزیز سلام استدعا دارم از راهنمائی غیر منطقی و غیر فنی به دوسبان جداً اجتناب فرمائید کمک های عقب این خودروتنظیم داره و با تنظیم آن صدا بر طرف میشه لطفاً از این رسانه برای گمراه کردن مصرف کننده ها استفاده نفرمائید چون اگر خارج از نمایندگی خودرو دستکاری شود گارانتی خودرو لغو می شود و اگر نمایندگی اقدام به تعویض لاستیک کمک بدون دریافت مجوز کرده باشد مطمئناً مسئولیت و پاسخگوئی لغو گارانتی با نمایندگی خواهد بود.

      دوستانی که در این مدت با من ارتباط داشتن گواه بر آماده خدمتگذاری من به مشتریان عزیزمان بوده اند در تهران همیشه و در شهرستان ها بعضاً شخصاً برای بازدید و کنترل خودرو در نمایندگی حضور پیدا میکنم لذا استدعا می کنم به اینگونه نسخه ها توجه نگردد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. حمید

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مهندس جعفری

    با تشکر از پیگیریها و تلاش جناب جعفری و امید اینکه اینگونه خدمات روز به روز افزایش داشته باشد سوال من از شما این است که برای این خودرو چند مدل فیلتر هوا و روغن به نمایندگان توزیع شده است و چرا قیمت این قطعات در نمایندگیهای مختلف و در استانهای مختلف متفاوت است و برای فیلتر هوا از 15 هزار تومان تا 37 هزار تومان تعویض می شود که البته برای خود بنده 37 هزار تومان بابت فیلتر هوا و 15 هزار تومان برای فیلتر روغن دریافت نمودند ولی سایر دوستان در دیگر نمایندگیها قیمت متفاوتی پرداخت نموده بودند آیا نباید خدمات یک محصول در تمامی نمایندگیها یکسان باشد؟؟؟!!؟ و همچنین چرا هر نمایندگی از یک نوع روغن برای این ماشین استفاده میکند ایا به نمایندگیها گفته نشده بهترین روغن مناسب برای این خودرو چیست و همگی از یک برند استفاده نمایند؟
    در پایان باز از زحمات آقای جعفری نهایت تشکر را دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۱۶ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      یه مغازه تو ملت بود فیلتر هوا و کابین و روغن هر سه تا رو میداد 7 هزار تومان
      می گفت ایرانی هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۲۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای حمید عزیز
      با سلام و تشکر، در ارتباط با فیلتر با توجه به اینکه مدتی فیلتر در انبار شرکت موجود نبوده نمایندگی ها فیلتر های مختلف چینی، ژاپنی و یا حتی ساخت کشورهای عربی را با قیمت های متفاوت از بازار تهیه می کردند لذا قیمتها متفاوت بوده اما در حال حاضر فیلتر اصلی در انبار شرکت موجود است که قیمت آن حدود 200000 ریال می باشد. اما در مورد روغن لازم به ذکر است کلیه نمایندگی ها با توجه به اعلام شرکت به آنها موظف هستند از روغن کاسترول استفاده نمایند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. علیرضا R

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام به همگی دوستان گل
    خواهشا راهنمایی بفرمایید ما یه سینی زیر موتور تهیه کنیم
    تقریبا هیچ نمایندگی نداره
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حمید

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    با سلام
    علیرضای عزیز نمایندگی امامی اصفهان سینی زیر موتور را موجود داره من چند هفته قبل نصب کردم میتونی از اونجا تهیه کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیومرث

      ۱۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      حمید آقا سلام
      آیا سینی فابریک بود؟ با چه قیمتی نصب کردی و لطف کن ببین هنوز موجود هست. شماره و آدرس اعلام کن.
      ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. حمید

    ۱۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    با سلام
    بله سینی فابریک ولکس بود با قیمت 250 هزار تومان نمایندگی امامی گلدشت
    03142233988

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. یونس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام
    جناب اقای جعفری کماکان منتظر خبری هستم که قرار شد 2 ویا 3 روزه از طریق سرکار خانم فاضل به من اعلام شود متاسفانه یک هفته شد و خبری را دریافت نکردم .سرانجام هنوز بعد از گذر این همه مدت بررسی شد کار ما یا هنوز هم خیر در حال بررسی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای یونس عزیز همانگونه که همکارانم خدمت حضرتعالی عرض کردند منتظر هماهنگی ای اس کیو آی میباشیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. رضا

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    با سلام
    من از دوستان بخش فنی خودرو سازان راین در خصوص چگونگی سیم کشی داخلی خودرو ها با تودوزی مشکی سوال دارم که چرا پاور ویندوز روی این مدل ها و مخصوصا مدل 93 کارایی ندارد و عملکرد مناسب ندارد به این نحو که شیشه های جلو بالا می آید ولی شیشه های عقب کار نمیکنند در صورت وجود راه حل ویا نیاز به انجام تغییرات لطفا راهنمایی بفرمایید
    من به دلیل عدم عملکرد مناسب در این مدل ها متاسفانه تا کنون اقدام به نصب پاور ویندو نکردم درصورتی که یکی از واجب ترین ابزارها وامکانات رفاهی برای چنین خودرویی میباشد.
    نکته دوم در خصوص سانروف است که در حالت باز کامل هنگام فقل کردن دربها با ریموت به صورت خودکار بسته می شود ولی این اتفاق در زمانی که سان روف به حالت عمودی باز است اتفاق نمی افتد لطفا در مورد نرمال بودن این مورد و یا چگونگی رفع مشکل راهنمایی بفرمایید
    با تشکر
    رضا قیصری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۰ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام آقا رضا عزیز من به شما قول داده بودم این مسئله را پیگیری کنم چون بایستی شدنی باشد ولی جداً این روزها شدیداً درگیر چیدمان و ارسال قطعات می باشم لطفاً بمن فرصت دهید حتماً با شما تماس خواهم گرفت و چند کاری را که دارید انجام خواهم داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        با سلام حضور مهندس جعفری عزیز
        خسته نباشید وخدا قوت
        من منتظر هماهنگی از سوی جنابعالی هستم تا درخصوص برخی موارد ذکر شده با یکدیگر مذاکرات لازم را به عمل آوریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  28. علی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام
    دوستان من تا حالا پشت همه ماشین های ایران خودرو نشستم و دیروز این ماشین رو از نمایندگی گرفتم ، همه چیزش عالیه ، واقعا وقتی رفتم داخل ماشین خیلی حال کردم .
    فقط داخل ماشین مشکی هست و نمایشگر نداره
    از نظر صدای باند و پخش حرف نداره و صفحه کیلومترش وقتی یه جای تاریک باشی خودبه خود روشن میشه ، دنده اش خیلی نرم جا میره
    فقط این که دوگانه سوز نیست یکم اذیت میکنه .
    از بیرون خیلی جم و جور بنظر میرسه اما دخلش خیلی جاداره و روکش صندلی چرمی دخلش قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حسن

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان محترم
    مدتی است صدای موتورماشین داخل کابین زیاد شده به نحوی که اذیت می کند
    لازم به ذکراست که تاحدود 800 کیلومترخیلی خوب بود ولی به مرورکه الان حدود 1140 کیلومترهست صدای موتور واقعا ازارمی دهد
    دوستانی که مطلع هستند راهنمایی بفرمایند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. علیرضا R

    ۲۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    آقا حمید گل ممنونم دادا
    دم شما گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا