خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۸ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان جامعه ولیکس
    جناب اقای جعفری در ملاقات حضوری که با هم داشتیم خدمت جنابعالی عرض کردم که ماشین من یک ایراد فنی دارد که شما فرمودید که از سنسور پدال گاز خودروی شما میباشد (مورخه 93/08/20)ولی هنوز هیچ اقدامی در مورد رفع مشکل من نشده و این مشکل بیشتر شده که کمتر نشده به نظر شما من باید چکار کنم ضمنا این نکته را هم عرض کنم که خود جنابعالی فرمودید مشکل از سنسور پدال میباشد و نظر جنابعالی میباشد خواهشمندم مشکل اینجانب را بررسی و برطرف کنید با تشکر علیرضا سندگل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    آقای جعفری عزیز
    با سلام و تشکراز شما بابت راهنمایی و پیگیریتان.
    من طبق هماهنگی شما ماشین را به نمایندگی بردم و تستهای انجام شده نشان داد که باتری ماشین کارایی ندارد و با یک نمونه باتری نو 62 آمپر تعویض گردید.مشکل رفع گردید ولی بعضی اوقات مشکل مجددا دیده می شود که باید برای رفع آن چندین بار کلید قفل گیربکس را فشار داد یا کمی ماشین را جابجا کرد.اگر نیاز به مورد دیگری می باشد لطفا راهنمایی فرمایید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام آقای مصطفی عزیز از شما متشکرم لطف دارید من فقط انجام وظیفه کردم همانطوریکه هماهنگ کردم انشااله در سرویس ادواری که در آینده نزدیک دارید آنرا هم حل خواهیم نمود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. جعفری

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای علیرضا عزیز سلام آیا به نمایندگی مراجعه نمودید؟ اگر چراغ چک موتور روشن نشده نیازی به دستگاه زدن ندارد من حدود دو هفته قبل قطعه را ارسال نمودم لطفاً به نمایندگی مراجعه و همزمان نمایندگی با من تماس داشته باشد. متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    اس ام اس برای شما دوستان مبنی بر وجود قطعه اومده؟؟برا من اومد انگار که واقعا مشکل قطعه و خدمات حل شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. جعفری

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای علیرضا عزیز سلام من بلافاصله پس از پاسخ به اظهارات حضرتعالی با نمایندگی تماس گرفتم و نمایندگی در ساعت 17.22 با پیام ارسالی تماس گرفتن با شما و رفع کامل مشکل را اعلام نمودند ضمناً من استدعا دارم از طریق ایمیل موارد را به من اطلاع دهید سپاسگزار خواهم شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۲۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    با سلام به همه دوستان و مدیران راین خودرو
    جناب اقای جعفری بنده از پیگیری شما کمال تشکر را دارم و اگر پیگیری جنابعالی نبود شاید هنوز مشکل من به قوه خودش برقرار بود و همچنین وظیفه خود دانستم از کلیه مدیران خودروسازی راین تشکر داشته باشم که با اطلاع رسانی به موقع همه دوستان را در مورد رسیدن قطعات این خودرو مطلع نمودند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای علیرضا با سلام از لطف و محبت شما بینهایت سپاسگزارم.

      موفق باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. فرهاد

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    جناب جعفری سلام
    خبری از تولید اتومات نمیدید ؟. چون ما که منتظر اومدن اتومات هستیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۶ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای فرهاد عزیز همانگونه که قبلاً عرض شد به احتمال قوی قبل پایان سال ولیکس را با گیربگس AMT را خواهیم داشت.
      حتماً پس از قطعی شدن زمان اطلاع رسانی خواهیم نمود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. HOSSEIN

    ۲۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    جناب آقای مهندس جعفری با سلام
    اینجانب حدود دو ماه پیش یکدستگاه J5 داشتم که به خاطر مسائلی فروختم و الان برای خرید خودرو ولکس C30 مردد هستم لطفا مرا منطقی راهنمایی فرمالید
    در ضمن بنده حقوق بگیر هستم و از لوازم گران خودرو می ترسم
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      با سلام
      جناب آقای حسین چرا J5 را فروختین میشه توضیح کامل بدین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HOSSEIN

        ۳۰ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (8 ديدگاه)

        سلام آقا رضا
        j5 ماشین خوبی هست ولی از نظر کیفیت رنگ بسیار آزار دهنده است و ماشین در این خد اصلاً کیفیت رنگ نداره و مرتب خط و خش روش می افته یعنی جوریه هست که هر روز یک خط و خش جدید روی ماشین می بینی و من بخاطر همین اونا فروختم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. جعفری

      ۲۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای حسین عزیز من قبل از هر چیز وظیفه خودم می دانم از شما به خاطر لطفی که دارید و مرا بعنوان یکی از مشاوران خود در این تصمیم گیری انتخاب فرمودید سپاسگزاری نمایم.
      دوست خوبم پس از توقف تولید ورنا و آوانته در زمان انتخاب خودرو جایگزین فاکتورهای متعددی از جمله حفظ اعتبار شرکت خودرو سازان راین مد نظر قرار گرفته و بررسی های تخصصی گسترده ای انجام پذیرفت و چندین خودرو ساز بنام انتخاب و مورد بازدید تیم این شرکت قرار گرفت و در نهایت خودرو سازی گریت وال که بزرگترین تولید کننده بخش خصوصی بود انتخاب شد و شخصاً چندین بار جهت بازدید و تست خودرو به کارخانه آن شرکت اعزام شدم کارخانه بسیار معظم و معتبر بود از همه جالب تر اینکه حدود 80 درصد تاکسی ها در شهر خودرو ولیکس بود که خود نشان مقاومت و کم استهلاک بودن خودرو بود . در پیست تست خودرو و در شرایط خاص مهیا شده در پیست بسیار موفق بود.
      و اما سابقه ای که از این خودرو در بخش خدمات داریم رکورد 200000 کیلومتر را گزارش داشتیم که خودرو فقط قطعات مصرفی را داشته در نظر سنجی که از مصرف کنندگان داشتیم جدا از گلایه کمبود قطعات که آنهم بر طرف شده بیش از 90 درصد مشتریان از کیفیت خودرو رضایت دارند و آمار اشکالات در دوران ضمانت در این خودرو کمتر از سایر خودرو ها بوده وقیمت قطعات آن با توجه به کیفیت آنها گران نیست اگر دوست داشتید از طریق ایمیل شماره تماس برایم ارسال فرمائید تا قراری را برای بازدید و ارایه توضحات تکمیلی در خدمت شما باشم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HOSSEIN

        ۳۰ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (8 ديدگاه)

        با سلام
        متشکرم از راهنمایی صبورانا و تا حدوددی کامل شما
        فقط یه سوال دیگه داشتم اونم کیفیت رنگ این ماشینه . می خواستم بدونم کیفیت رنگش خوبه یا خیلی زود خط و خش روش می افته
        متشکرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مصطفی

          ۳۰ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (205 ديدگاه)

          آقا رضا کیفیت رنگ ماشین نسبت به سایر ماشینها کمی کمتر است ولی دیگر اینگونه نیست که دائم روی آن خط و خش بیافتد.ضخامت رنگ در این ماشین کمی کمتر است و پوشش آن نیست ظاهراً تک پوششه است. البته نوع نگهداری از بدنه خودرو نیز مهم است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. HOSSEIN

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    با سلام
    جناب آقای مهندس جعقری متشکرم از راهنمایی صبورا و تا حدودی کامل شما
    فقط یک سوال داشتم و می خواستم بدون کیفیت رنگش در چه حدی هست و آیا خطوط رنگ این ماشین با خودروی j5 یکی هست یا خیر
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جناب آقای حسین عزیز با سلام و تشکر از حضرتعالی با توجه به اینکه تخصصی در ارتباط با رنگ ندارم فقط در ارتباط با طبیعت کارم اطلاعاتی را که دارم به عرض می رسانم.
      سالن رنگ دو خودروی مورد نظر شما یکیست ولی نوع رنگ و مواد دیگر آن براساس دستوروالعمل متفاوت می باشد خواهش می کنم از خودرو در نمایشگاه نمایندگی های فروش بازدیدی داشته باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. هوشنگ

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام
    سعیدی هستم بیست مهرماه 93 طی یک قرارداد یک ماهه خودروی ولیکس از نمایندگی کرمان خریداری کردم که با یکی دو هفته تاخیر خودرو ولیکس را تحویل گرفتم که البته با توجه به تعطیلات زیاد در یک ماه تاخیر زیادی محسوب نمیشد !
    19 آذرماه امسال یعنی کمتر از یک ماه از سوار شدن خودرو در یک حادثه رانندگی توسط خودروی پژویی که از فرعی ناگهان وارد خیابان اصلی شد از ناحیه گلگیر راست ، چراغ راست ، سپر و دیاغ مشکل جدی برای خودرو بوجود آمد ، 23 آذر ماه به نمایندگی مربوطه مراجعه کردم ! فرم درخواست قطعات به شرکت پرستوی آبی ارسال شد ! خود شرکت اطمینان داشتند که سه چهار روزه قطعات میرسند ! قطعات سه چهار روزه نرسید که هیچ 28 آذر معلوم شد که درخواست در بخش خدمات پرستوی آبی گیر کرده و گیر آن پول قطعات می باشد ! یعنی شرکت پرستوی آبی بی توجه به معطلی مشتری و بدون اینکه یک تماس کوچک به نمایندگی خودش در کرمان بزند که نماینده محترم ما به شما نسبت به واریز پول قطعات اعتماد نداریم و لطفا یا خودتان یا مشتری بخت برگشته خودش پول قطعات را به حساب ما واریز نماید تا قطعات ارسال شود ! تازه همین قدر از وجود گره هم با پیگیری های خود من و تماس با تهران و شرکت پرستوی آبی مشخص شد و نهایتا انتقال آن به نمایندگی کرمان! خلاصه با زنگ های پیاپی بنده فعلا به من گفته شده مشکل حل شده ! البته اگه نخواسته باشند من را از سر باز کنند!
    این دومین خودروی چینی هست که بنده خریدم قبل آن ام وی ام 315 داشتم به مدت یک سال که به دلیل سهل انگاری نمایندگی در یک سری از ارائه خدمات از خیرش گذشتم و با وسواس و فهمیدن اینکه پرستوی آبی دو سال به عنوان بهترین شرکت خدمات پس از فروش شناخته شده با خیال راحت سراغ ولیکس رفتم و تا اینجای کار نا امید شدم کمتر از یک ماه !
    خواستم بگم اعتبار بد خودروهای چینی ، چینی بودن خودرو نیست ! عملکرد واسطه های ایرانی خودرو هست و اگر چینی ها میدانستند که این همه ضربه اعتباری را از کجا دارند میخورند و اینکه ایرانی ها در مواجهه با خودروی چینی چرا تا این حد دچار تردید می شوند حتما تجدید نظر میکنند ! اتاق بازرگانی هم یک بار با اعتماد به نفس به طرف چینی گفته بود مشکل ما با شما کیفیت پایین اجناس شماست ! طرف چینی گفته بود مشکل اجناس چینی نیستند مشکل سفارش دهنده ایرانی است که دنبال اجناس کم کیفیت می باشند ! همین خودروی ولیکس یک صندکی داشته با گرم کن ! طرف ایرانی انرا برداشته ! این خودرو یک مونیتور داشته طرف ایرانی اونو حذف کرده ! این خودرو یک سینی داشته که طرف ایرانی اونو برداشته ! وقتی طرف ایرانی مصرف کننده خودش را لایق همان حداقل های یک برند چینی نمیداند ! و در عوض هفته ای یک میلیون تومان به قیمت خودرو اضافه میکند ! فکر میکنید طرف چینی کاسه داغ تر از آش میشود برای ما !
    من که 50 میلیون بابت این ماشین دادم اگر نمایندگی به من میگفت مصرف کننده عزیزی که بین این همه تنوع محصول ممنون که ما را انتخاب کردید ! این خودرو اصلش مونیتور و صندلی با این مشخصات و یک سینی هم داشته اگه شما بخواید دو میلیون اضافه ازتون میگیریم فکر میکنید بنده نمیدادم ، کما اینکه نمایندگی هنوز خودرو را به من تحویل نداده بنده از آنها این سه مورد را درخواست کردم و هنوزه که قراره برای من تحقیق کنند که تزئینات خودرو چگونه به دستشون میرسه و قراره خبرم کنند !
    خلاصه عزیزم خانه از پای بست ویران است ! تا ما خودمان به هم دیگه احترام نزاریم و همدیگه را لایق بهترین ندونیم و حتی از آپشن های جزئی یک خودرو چینی هم میزنیم ! صد سال دیگه کسی به ما احترام نخواهد گذاشت !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. هوشنگ

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    در ضمن نامه ای میخواستم با جزئیات بیشتر به کمپانی گریت وال در چین بفرستم !
    بالاخره اگه مشکل ما هستیم باید اصلاح بشویم
    اگر چینی ها هستند که باید آنها اصلاح شوند
    اما متوجه این سایت شدم
    و گفتم درد دلی کرده باشم
    بدون ادیت مطلب و ف البداهه نوشتم و فرستادم اگر جمله بندی ها درست نیست عذر میخواهم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام خدمت دوست عزیز و خوبم جناب آقای هوشنگ، قبل از هر چیز من وظیفه خود می دانم که از حضرتعالی بخاطر مشکلاتی که برایتان پیش آمده عذرخواهی نموده و طلب بخشش کنم در عین حال می بایستی مواردی را به استحضار حضرتعالی و دیگر دوستانم برسانم تا انشاالله رفع سوء تفاهم بعمل آورده باشم. خودروی حضرتعالی در تاریخ 93/09/23 در نمایندگی پذیرش و در ساعت 9/22 دقیقه درخواست قطعات از سوی نمایندگی صادر و بلافاصله تاییدیه خدمات پس از فروش صادر و تاییدیه رویت درخواست توسط انبار نیز در سیستم کنترل و مشاهده گردید، اگر حضرتعالی صفحات قبل را در سایت کنترل فرموده باشید به دفعات این مسئله را که حجم قطعات بسیار بالاست و سیستم انبار و خدمات شدیداً در تلاش بازکردن، شمارش قطعات و جانمائی و چیدمان قطعات می باشند (دوستانی که آشنائی با سیستم انبار و انبارداری دارند دقیقا مطلع هستند که تعداد حدود 1280 قلم کالا با تیراژ بین 30 عدد و حداکثر 300 و در بعضی اقلام حدود 7000 قطعه که حجم عظیم کار و زمان نیاز دارد)عنوان داشتم بعضا اتفاق افتاده که انبار درگیر ساماندهی به درخواستها و صدور پیش فاکتور و فاکتور و جمع آوری و بسته بندی و ارسال بوده، چند قلم از سفارش ها هنوز باز و در دسترس نبوده ناچارا بایستی یک یا دو روز زمان می گذاشتیم در پک ها قطعات را مشخص و اولویت می دادیم تا محموله کامل و ارسال گردد و ناچارا در بعضی از مواقع دچار این تاخیر می شدیم و احتمالا یکی از آن موارد نیز مربوط به قطعات مورد نیاز خودرو شما بوده و مطمئنا ما بحث مالی با نمایندگی کرمان نداشته و نخواهیم داشت. اعتبار این نمایندگی بیش از مقادیر جزئی است و میلیاردی اعتبار دارد و فکر کنم همکاران من در تماس تلفنی که داشتید این موارد را احتمالاً خدمت شما عرض نموده اند در هر حال قطعات خودرو شما به نمایندگی ارسال شده و احتمالا با مراجعه به آنها می توانید مشکل خودرو را حل نمائید.
      و اما مواردی که عنوان نموده بودید بایستی تک به تک به آنها پاسخ دهم تا اینقدر به تولید کنندگان داخلی بخصوص افراد زحمتکشی که در شرایط جوی شهر بم مشغول خدمت به صنعت این آب و خاک هستند بدبین نباشید. در مورد سینی زیر موتور لطفا بفرمایید این اطلاعات دقیق را از کجا کسب فرمودید که من با توجه به اشراف کامل به قطعات یدکی این خودرو با آپشن های مختلف آن دارم (از طریق وب سایت قطعات) از وجود این سینی خبر ندارم باز توجه شما را به توضیحات فنی که در صفحات قبل در این ارتباط عرض نمودم جلب می نمایم تا شاید با مطالعه آن قدری عادلانه تر قضاوت نمائید.
      در مورد مانیتور و سایر آپشن ها اگر به سایت گریت وال مراجعه و اطلاعات این خودرو را ملاحظه فرمائید این خودرو با آپشن های مختلف قابلیت تولید دارد و براساس آنهم قیمت های مختلفی دارند و مطمئن باشید ما نمی توانیم در لیست CKD دخل و تصرفی داشته باشیم، لیست مشخص و خودروی نمونه ای که براساس آن مجوز تولید گرفتیم مشخص می باشد وهرگز امکان برداشتن سینی، مانیتور و … وجود ندارد و خودروئی که حضرتعالی و سایر دوستان خریداری نموده اید براساس مشخصات تولید شده قیمت گذاری و عرضه می گردد لذا استدعا دارم از عنوان نمودن بعضی از مطالب که خدای نکرده توهین به صنعت و صنعتگر می شود اجتناب فرمائید جهت ارائه کلیه مدارک و مستندات در مورد این خودرو و مشخصات آن آماده پذیرایی از حضرتعالی در دفتر تهران می باشم و مطمئن باشید اگر این خودرو فول آپشن باشد و یا گردد تفاوت قیمت در حد 2 یا 3 میلیون تومان نمی تواند باشد پس من منتظر تماس و قرار با شما جهت ارائه توضیحات تکمیلی در دفتر تهران می باشم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. علیرضا

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام و یلدای همه ایرنیان بخیر
    دوست گرامی جناب اقای سعیدی به نظر من شما از طریق ایمیل شرکت با اقای جعفری مکاتبه نمایید ولی ایشان از این سایت هم بازدید می کنند و مشکل شما در سریعترین زمان ممکن از طریق پیگیری ایشان بر طرف خواهد شد شما از کدام نمایندگی کرمان خودروی خود را تحویل گرفته اید امیدوارم مشکل شما حل شود تا جایی که بنده در جریان هستم تا تحویل قطعه به مشتری در نمایندگی نباید مشتری پولی به نمایندگی پرداخت نماید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. فرهاد

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    سلام . دوستان بنده هم جک 5 را مدت 20 روز داشتم نقاط قوت وضعفی داشت . اما در خصوص رنگ باید بگم بسیار بد و بی کیفیت بود همچنین مونتاژ آن . امیدوارم رنگ و مونتاژ ولیکس در راین خودرو مانند ان نباشد البته نمونه های خودرو را که در نمایشگاه خ مطهری تهران دیدم بنظر خیلی خوب آمد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. هوشنگ

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام علیرضای عزیز
    ممنون از توجه شما
    ایمیل آقای جعفری را نمیدانم و حتی ایشان را نمی شناسم
    ابتداعا خواهش میکنم ایشان را معرفی کنید ! ایمیل ایشان را هم به نحوی به بنده بدهید !
    پرداخت پول با بیمه کوثر خواهد بود که بیمه طرف مقصر بنده می باشد ! تمام کارهای بیمه هم انجام شده و بیمه منتظر فاکتور نمایندگی هست !
    مشکل بنده این چیزها نیست !
    مشکل بنده بی مسئولیتی کسانی است که گذر ما به آنها می افتد !
    اصلا عادت نکردیم برای همدیگر احترام قائل باشیم !
    ببینید بنده وقتی برای خودروی خودم 50 میلیون هزینه میکنم یعنی چندین انتخاب برای انتخاب خودرو داشتم ! مجبور به استفاده از ولیکس نبودم ، اینکه می ایم سراغ ولیکس یعنی به کمپانی ولیکس و نمایندگی های آنها احترام گذاشتم ، ادعاهای آنها را پذیرفتم ، اینکه پرستوی آبی بهترین خدمات پس از فروش را داشته باور کرده ام !
    در عوض بایستی یک احترام متقابل دریافت کنم ! انتظار معجزه هم از آنها ندارم ، ولی حداقل وقتی تقاضایی مطرح میشه ، می گویند تا فلان وقت حل میشود ! سر وقت حاضر می شوید و تازه متوجه می شوید اول راهی نامعلوم هستید که خودت باید پی درخواستت باشی ! به این و آن زنگ بزنی ! بعد کلی زنگ زدن متوجه بشی درخواست شما لنگ بی اعتمادی دو شرکت مرتبط هست بی آنکه برای حل آن کمترین تماسی با همدیگه برقرار کرده باشند ! اونوقت هست که به هم میریزی ! بی مسئولیتی تا چه حد ؟
    اصلا حتی به این موضوع فکر هم نمیکنند که وقت به مشتری دادند ! مشتری آدم هست ! کار دارد ! برای سر وقت رسیدن باید از کار خودش منفک بشه !
    اینقدر این مسائل را ملت ایران بی خیال شده که شرکت ها نسبت به این ملت گستاخ شده اند !
    بنده این خودرو را از نمایندگی آقای برازوان در کرمان خرید کرده ام !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علیرضا

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دارندگان خودروی ولیکس
    جناب اقای سعیدی عزیز تمام مواردی که جنابعالی فرمودید متین
    اقای مهندس جعفری مدیر خدمات پس از فروش پرستوی ابی هستند و مشکل شما مستقیما به حوزه مسولیت ایشان در ارتباط هست و ایشان در یادداشت خود از شما دعوت نموده تا شخصا پیگیر کار شما باشند و با ایشان از طریق تلفنهای شرکت تماس گرفته یا در این سایت شماره تماس گذاشته تا با شما تماس گرفته شود ضمنا فکر می کنم شما تازه وارد این سایت شده اید اگر به صفحات قبل رجوع کنید و حداقل یادداشتهای بنده و دوستان را مطالعه نمایید به این موارد پرداخته شده و پاسخهایی نیز داده شده خواهشمند با دقت اگر وقت یاری می نمایید به صفحات قبل رجوع شود- بنده نیز در استان کرمان و شهرستان رفسنجان ساکن هستم و ما هم مشکلاتی داشته ایم که با صبر برطرف شد و دوستان در خدمات پس از فروش نیز برای رفع مشکلات تا حد مقدورات همکاری نمودند که گاهی سوتفاهم هایی هم پیش امد که تا حدودی برطرف شد جناب اقای سعیدی تمام دوستانی که در این قسمت سایت مطلب می نویسند اکثرا همدل هستند و پشت هم و برای رفع مشکلات با هم نظر هستند ولی بهترین راه کار پیگیری مشکل شما از طریق جناب اقای جعفری میباشد ولی ما باز هم اگر احتیاج باشد در کنار شما برای رفع مشکل شما هستیم مانند قبل که بوده ایم با تشکر علیرضا سندگل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. هوشنگ

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری
    عرض سلام و ادب و احترام
    ممنون از دقت نظر و حسن نظر و حسن خلق شما و تصحیح اشتباهات بنده!
    جنابعالی بیش از آنچه علیرضای عزیز عنوان کردند پیگیر هستید ! جناب آقای جعفری بنده خدای ناکرده سیاه نما نیستم ! آنچه که عنوان کردم عین اتفاقی بود که افتاد و عین صحبت های دوستان بود ! بنده 2 بار با شرکت پرستوی آبی تماس داشتم ، بار اول صحبت های بنده شنیده شد ! گفتند دو ساعت دیگر تماس بگیرم ! بار دوم که تماس گرفتم گفتند بررسی کردیم و به نمایندگی ” آقای تره ماهی ” گفتیم قطعات آماده هستند وجه قطعات واریز شود یا چک در وجه شرکت ارسال شود تا قطعه ارسال بشود ! به نمایندگی تماس گرفتم آقای تره ماهی گفتند بله از شرکت امروز تماس گرفتند و گفتند که بایستی پول واریز بشه تا قطعه ارسال گردد ! شماره آقای برازوان کوچک را گرفتم و مسئله را درمیان گذاشتم و ایشان گفتند بله این مسئله را شنیده و تعجب کرده چون تا به حال این موضوع بین ما و شرکت پرستوی آبی وجود نداشته ! با این حال به خانم نکوئی مسئول حسابداری میگویند که پول را در وجه شرکت ارسال کنند ! مجدد به آقای تره ماهی زنگ زدم و ایشان گفتند میروند حسابداری ! یک ساعت بعد مجدد به آقای تره ماهی تماس گرفتم گفتند خانم نکویی سرشان شلوغ و جلسه دارند ! گفتم یعنی امروز پول به حساب نمیره ! گفتند حالا پیگیر خواهند بود ! به آقای نکویی پیامکی زدم به این مضمون ” سلام ، سعیدی هستم بابت قطعات ولیکس ، خانم نکویی را سفارش بفرمایید پول قطعات را امروز به حساب ببره ! یا حاج آقا پا درمیانی کنند شرکت قطعه را بفرسته ! من ماشین را خارج از شهر نمیتوانم ببرم ” نیم ساعتی بعد از این پیامک آقای تره ماهی با بنده تماس گرفتند و گفتند مشکل ارسال قطعه حل شده !
    با جزئیات خدمتتان گفتم که خدای ناکرده تصور نفرمایید حرفی از خودم ساختم و مسئله اعتبار و عدم اعتبار ساخته ذهنی خودم است حتی از آقای تره ماهی پرسیدم مگه پول قطعات چند میشه گفتند پیش فاکتور حدود یک میلیون تومان که من گفتم یعنی نمایندگی شما یک میلیون تومان پیش پرستوی آبی اعتبار نداره که گفتند چی بگم …. !
    و اما موضوع آپشن ها ، همین الان سرچ بفرمایید ولیکس تا براتون از سایت های معتبر بیاد که این خودرو با جه مشخصاتی قرار است از طریق راین خودرو عرضه شود یکیش صندلی راننده با قابلیت 6 حالت تنظیم با گرم کن!
    و اما مونیتور
    خود نمایندگی بعد از اتمام قرارداد در حال خروج من از دفتر بنده را صدا زدند و کاتالوگی به بنده دادند و گفتند این هم کاتالوگ خودروی شما ! هنوز این کاتالوگ را دارم به وضوح عکس مونیتور که الان در خودروی بنده تنها یک حفره با درپوش است در کاتالوگ مشخص است ! تصریح میکنم وقتی کاتالوگ را به بنده دادند گفتند این کاتالوگ خودروی شماست
    اما سینی
    از نمایندگی پرسیدم که تزیینات خودرو شامل چه چیزهایی میشه اگر بنده بخواهم سفارش بدم گفتند مونیتور ، دوربین عقب و سینی خودرو ! گفتم مگه این ها چند میشوند که از همون اول شرکت روی خودرو نگذاشته گفتند احتمالا بین 2 تا 3 میلیون تومان !
    جناب آقای جعفری سایت گریت وال ( انگلیسی ) را سر بزنید همین خودرو را زده 5 سال وارانتی یا 100000 کیلومتر ، خدای ناکرده ما از زن پدر هستیم که این خودرو به ما تحویل شده 2 سال گارانتی یا 50000 کیلومتر
    جناب آقای جعفری بنده چشم بسته خرید نکرده ام ، حداقل ده نفر از دوستان و همکاران بنده را از خرید این خودرو منع کردند وقتی استدلال بنده را و عمق تحقیقات بنده را حتی در مورد شرکت پرستوی آبی شنیدند به بنده حق دادند و گفتند تا این حد اطلاعات ما نداشتیم ! پس شما همه جوانب را سنجیدید ! گفتم بله !
    جناب آقای جعفری
    کار ما و صنعت مونتاژ خودرو از بدبینی گذشته
    اینقدر این صنعت در کشور بنده مسئولین بی کفایت و غیر پاسخگو دیده که قابل انکار نیست !
    صنعت خودرو در کشور بنده بعد از 35 سال با کمترین تحریمی به مرز ورشکستگی میرسد !
    جناب آقای جعفری عزیز این صنعت در کشور بنده قرار بود ده سال انحصاری باشد با حمایت دولت و بستن تعرفه های گمرکی سنگین تا بعد ده سال جایگاهی در خور پیدا کند ! نزدیک سه دهه از یک دهه گذشته و هنوز این صنعت وابسته به انحصار و بستن تعرفه های گمرکی سنگین است !
    جناب آقای جعفری به اعتبار دل نوشته های مصرف کننده در این سایت ها میگویم صنعت خودرو در کشور بنده بی اعتبار ترین صنعت از نظر مصرف کننده هاست !
    فکر میکنید این نتیجه به غیر از سوء مدیریت هاست ؟
    جناب آقای جعفری بنده کشورم را دوست دارم
    نهایت آرزوی بنده این خواهد بود که صنعت خودروی کشور من به چنان اعتباری برسد که چشمش دنبال تعرفه گمرکی نباشد تا انحصاری عمل کند !
    بنده دلم برای همان صنعت گری میسوزد که در آن شرایط بد بم بایستی فقط مونتاژ کند و مونتاژ کند و مونتاژ ! درب دوو راببندند بره سراغ هایوندای ، هایوندای را ببندند بره سراغ ولیکس !
    من افتخار خواهم کرد روزی که کرمان موتور و راین خودرو تنش از تحریم قطعات نلرزد !
    یک برند بشه با اقتدار !
    جناب آقای جعفری بنده مملکنم را ، استانم را و صنعت استانم را دوست دارم ! هم ام وی ام و هم ولیکس را با این دید خریدم !
    پس بنده بدبین هم که باشم باز شما را و تولید شما را ترجیح میدهم !
    من خودم را و مردم کشورم را شایسته احترام میدانم!
    بی احترامی از طرف هیچ مقامی را برنمی تابم و حداقل انتقاد میکنم !
    ممنون از توجه شما
    ممنون از توضیحات شما
    و ممنون از پاسخگو بودن شما !
    پاسخگویی چیزی است که مسئولان در این صنعت ازش بی بهره اند اما شما اگر مسئول هستید خوشا به غیرت و جوانمردیتان
    و اگر نیستید خوش به حال مسئولتان از داشتن انسان پاسخگویی چون شما !
    سعیدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای هوشنگ عزیز، بنده در متن جوابیه ام اصلاً جسارت نکردم که حضرتعالی اشتباهی را مرتکب شده و آن را اصلاح کرده باشم، ضمناً اگر دوستان به این حقیر لطف داشته و عنوان کردند پیگیر مشکلات هستم شخصاً این ادعا را ندارم لذا استدعا می کنم از فرمایشات دوستان در ارتباط با خودم تعجب نفرمائید!
      بنده اصلا اعتقادی به سیاه نمایی مشتریان ارجمندمان ندارم و حتماً فرمایشات حضرتعالی کاملاً صحت داشته در غیر اینصورت عنوان نمی فرمودید، بنده مراحل سفارش گذاری وشرایط انبار که هم در حال تخلیه و شمارش و جانمایی یک حجم عظیم قطعات می باشد و هم دریافت سفارش و بسته بندی و ارسال قطعات به نمایندگی ها و دلیل قدری با تأخیر ارسال شدن قطعه را نیز عنوان نمودم، بحث شرکت عدم اعتماد به نمایندگی نبوده و نخواهد بود، اعتبار نمایندگی از میلیارد تومان هم فراتر است. بحث پرداخت وجه با توجه به سیستم فراگیر خدمات پس از فروش وقتی توسط خدمات تأیید می شود و انبار پس از دریافت و آماده سازی سفارش تیک تأیید را زده اتوماتیک در سیستم آلارم آماده بودن سفارش داده می شود و برنامه خودش متن واریز مبلغ کل فاکتور ثبت می نماید لذا دلیلی بر عدم اعتماد نیست و پس از این مرحله امور مالی مبلغ را در بدهکاری نمایندگی ثبت و ارسال قطعه آزاد وخروجی صادر می شود (هرچند نیازی به ارائه این توضیحات نمی باشد ولی چون در این رسانه اقدام به ذکر این مطلب فرمودید ناچارم شما و دیگران را از این پروسه مطلع سازم)
      جناب آقای هوشنگ عزیز لطفاً آدرس سایتی را که می فرمائید در آن قید شده راین خودرو ولیکس را بایستی با چه آپشن هایی تولید و ارائه نماید در این رسانه قید تا مطلع شویم. جناب آقای هوشنگ عزیز مطلبی که حضرتعالی در ارتباط با گارانتی عنوان فرمودید و مدرک هم سایت گریت وال می باشد مربوط به خودروهای وارداتی و یا به عبارت ما خودروسازها CBU می باشد و این قانون در کشور ما برای خودروهای وارداتی 5 سال و یا 150000 کیلومتر می باشد و برای خودروهای تولیدی حداقل 24 ماه و یا 40000 کیلومتر می باشد پس در این بحث هم خدای نکرده بی احترامی به مصرف کنندگان عزیزمان نکردیم.
      اجازه دهید اینگونه بحث ها را در این رسانه ادامه ندهیم فقط قبل از عنوان هر مطلبی که احتمال ایجاد ابهام برای دیگران را به همراه خواهد داشت حتماً مطالعه و بررسی های لازم را بعمل آورید زیرا اینگونه مسائل بار حقوقی به همراه خواهد داشت.
      من به اطلاع کلیه دوستانی که در این رسانه با بنده ارتباط برقرار نمودند و به نوعی توانستم خدمت ناچیزی برای عزیزان انجام دهم، می رسانم که در صورت ادامه اینگونه مطالب ناچار به قطع ارتباط از طریق این رسانه خواهم بود زیرا متأسفانه دوست عزیزی که از خودرو خود استفاده می کند و با در نظر گرفتن تاریخ پذیرش، مقارن شدن رسیدن قطعات به انبار و ارسال همزمان آنها، مقارن شدن تعطیلات در دو هفته گذشته و ارسال قطعات در مدت زمان حدود یک هفته این چنین مقاله نویسی نماید واقعاً عامل اتلاف وقت من جهت مطالعه و ارائه جوابیه خواهد شد لذا دوستان عزیز فقط از طریق ارسال ایمیل یا فکس موارد را عنوان نموده نهایت سعی خودم را در حل مشکلات بعمل خواهم آورد.
      ضمنا جناب آقای سعیدی روز گذشته در ساعت 16/30 دقیقه با شما تماس گرفته شد پاسخ ندادید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مهران

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      جناب اقای سعیدی ; بادرود و تجدید احترام، کاملا با نظرات از دل برامده شما موافقم و بعنوان یه هموطن به شما بسی افتخار میکنم . خوشحالم که من اتومبیلی سوارمیشوم که یک ایرانی چون شما با آن رانندگی میکند. ضمناآقای جعفری بزرگوار انسانی شریف ، جوانمردو با وجدانی است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. یونس

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    جناب اقایان و مدیران شرکت پرستو ابی و راین
    با سلام چه گناهی مرتکب شدیم خودروی ولیکس خریداری کردم خودروی 52 میلیونی واقعا باید دارای این همه ایراد باشد از ایراد بگزریم اینقدر مشتری برای شما بی ارزش شده که دنبال کار و شکایت مشتری نیستید همه چی با حرف زدن و یا نوشتن حل نمیشود عمل مهم است .شاید خیلی از دوستان مشکلاتشان حل شده باشد و یا نشده باشد من کاری به نوشته ها و یا صفحات قبل شما ندارم .به من بگید باید خودروی صفر خرید که نه کیفیت رنگ و نه کمک جلو و نه کمک عقب و نه تنظیم فرمان درست و نه داشبورد درستی از لحاظ جمع کردن داشته باشد .این معنای خودروی صفر است ? حالا ایرادها دارد با اندکی جزیی کارکرد یکی یکی رو میشه .قرار نیست مشکل رنگ بدنه خودرو ی من که چند ماهی است درگیر ان هستیم حل شود واقعا اگر این جوری است و قرار این جوری پیگیر و حل شود خوب بفرمایید تا ما هم تکلیف کار را بدانیم .قرار شد کار اینجانب را به عبارتی ا هفته‌ای انجام و خبر دهید .چن تا یک هفته باید صبر کرد اگر واقعا تعهدی به نوشته و امضاکرد مهر شرکت در برگه گارانتی دارید این طرز جواب دادن به مشتری نیست .لطف بفرمایید یک مقداربه تعهد های حرفهایتان پایبند باشید ببخشید من حرفهایم با شخص خاصی نیست در کل با تمامی اقایان و مدیران ذیربط شرکت میباشد و هست .لطف فرموده اعلام بفرمایید برای کار اینجانب چقدر دیگر باید صبر کنیم تا کار بالاخره حل شود ما دوست نداریم که از طریق قانون جلو بریم چون ما عاشق بزم هستیم نه رزم مگر دگر مجبور شویم .متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علیرضا R

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام دوستان گرامی
    میخواستم سوال کنم از سمت داشبورد صدایی شبیه صدای جیر جیر هست
    از دوستان کسی این مشکل رو داشته و ایا حل شدنی هست
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. یونس

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام آقا علیرضا
    بله داشبورد ها متاسفانه صدای بدی میکند و داشبورد خودرو اینجانب هم صدا دارد هم تازه متوجه شدم درست جمع نشده و در بعضی نقاط درست جا نزدن یا خارهای زیر را درست جا نزدن بنده چند عدد خار زیر پا و صندلی پیدا شده که مربوط به داشبورد است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علیرضا R

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    یونس جان ممنون
    میخواستم بپرسم شما مراجعه کردید تعمیرگاه برای رفع این مشکل
    واقعا 51 میلیون پول ماشین دادیم مثل پراید سمت داشبورد یا شاید بالای اون جیر جیر صدا میده
    قابل توجه مدیر لایق جنای آقای جعفری عزیز
    این مشکل فنی نیست اما واقعا رو اعصابه ,لطفا اگر راه حلی هست بفرمایید این مشکل رو برطرف کنیم
    با تشکر از جنابعالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. هوشنگ

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری عزیز
    عرض سلام و ادب و احترام
    ممنون از پاسخ گو بودن شما!
    ساعت تماس اعلام شده در شهر بنده دقیقا منطبق با ساعت خواب و استراحت است! و موبایل بنده سایلنت بود! از این بابت عذر میخواهم!
    و عذر دوم اگر مطالب بنده موجبات آزرده خاطر شما را فراهم کرده!
    خواهش میکنم خودتان را از دوستان دریغ نفرموده و کماکان پاسخگوی دوستان باشید!
    آن را از این جهت عرض میکنم که به توصیه حضرتعالی به صفحات قبل رفتم و فرمایشات شما را دنبال کردم و متوجه شدم حضور جنابعالی یک نعت است در این
    صفحه!
    نمی خواهم باعث و بانی این ضایعه باشم!
    سعی می کنم طى تماس تلفنی خصوصی هم از جنابعالی عذر خواهی کنم!
    پس همینجا اعلام میکنم اولین کسی خواهم بود طبق توصیه شما مطالب بنده در چارچوب خواسته شده رقم بخورد!
    پس از شما هم قول میگیرم که شما این صفحه را ترک نفرمایید !
    هم صفحه ای است که بازخورد مشکلات جور و واجور خودرو است که دانستن آن از طرف شخص مسولی چون شما و انعکاس آن به کارخانه شاید در تولیدات بعدی موثر باشد
    اینکه عرض کردم حضرتعالی پیگیر هستید ، تعارف نبوده و از خواندن صفحات قبل
    متوجه شدم!
    بنده از توضیحات شما قانع شدم!
    انتقاد قطعا به شما و سیستم شما کمک میکند تا حدی اشکالات موجود برطرف شود! هیچ سیستمی صد درصد نیست !
    حق با شماست بنده در ارائه مطالب تحقیقات کافی نداشتم!
    دوستانی هم که در نوشته ها ى خود بنده را راهنمایی کردند بنده را مدیون خودشان کردند از لطف آنها سپاس گذارم!
    دوستان ولیکس یک اشکال در قسمت کمک عقب سمت راست دارد که در حرکت می کوبد و یک صدای آزاردهنده بوجود می آورد!
    فرق نمیکند مدل کی باشد!
    دلیل را استفاده از کمکی میدانند که در خودروی اونته استفاده میشده ! لطفا اگر کسی رفع کرده چگونگی این تجربه را اعلام فرمایند!
    نمایندگی اعلام ضعف در برطرف کردن آن میکند !
    داشبرد هم مشکل ام وی ام 315 هم بود! در دست اندازها حتی کنده می شد می افتاد جلو پای سرنشین !
    انگار تو زمینه داشبرد چینی ها حالا حالا ها مشکل دارند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای سعیدی عزیز سلام، با تشکر از لطف و محبت حضرتعالی نسبت به خودم امیدوارم خدمت گزار شایسته برای عزیزانم باشم. همانگونه که در تماس تلفنی که با هم داشتیم استدعا دارم اشکال پیش آمده توسط شرکت چاپار که حمل کننده قطعات بوده را برایم ایمیل فرمائید، البته نمایندگی نیز گزارش کتبی در این ارتباط ارسال خواهد نمود. ضمناً هماهنگی لازم با نمایندگی انجام و منتظر رفع اشکال خودرو حضرتعالی می باشند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. یونس

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام آقا علیرضای عزیز
    مراجعه نکردم هنوز ماشین هم هنوز کاری نکرده صفره کمکها صدا داره غربیلک فرمان ناتنظیم و تو دست اندازها صدا میکنه رنگ خودرو تماما دچار ایراد است.واقعا به کدام مزیت این خودرو باید دل بستو دل خوش بود.به کیفیت یا به خدمات پس از فروش و گارانتیش ویا به جواب دادن مدیرانش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هوشنگ

      ۱۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      جناب آقای یونس عزیز
      بنده ولیکس دارم
      دوهزارتا بیشتر کار نکرده و کمک عقب سمت راست صدا میدهد ، طبق اطلاع بنده از نمایندگی پرستوی آبی موضوع با طرف چینی گریت وال مطرح شده است ! یک برنامه ( دستورالعمل ) تنظیم کمک از طرف چینی گریت وال نوشته شده و از طریق پرستوی آبی به نمایندگی ها ابلاغ شده و نمایندگی ها موظف هستند مطابق آن دستورالعمل کمک خودروی شما را تنظیم نمایند و عیب را برطرف نمایند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. علی غفاری

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام آقای جغفری
    من امروز یک تصادف جزئی داشتم به همین خاطر رینگ و سپر ماشینم یکم آسیب دیده .میخواستم اگر بتوانید قیمت یک رینگ و سپر جلوی ماشین رو تو همین سایت بزنید یا اینکه به ایمیلم ghali970@yahoo.com بفرستید . لطفا سریعتر جواب بدید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. جعفری

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای غفاری عزیز سلام عرض کرده و به استحضار می رسانم که فروش و قیمت قطعات جزء وظایف این واحد نمی باشد. قطعات مورد نیاز موجود بوده لطفاً به نمایندگی مراجعه و مشکل خودرو را حل فرمائید اگر در نمایندگی با هر مشکلی مواجه شدید از طریق ایمیل به بنده اعلام فرموده در اسرع وقت مشکل را حل خواهیم نمود.
    aftersales@pac.ir

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (42 ديدگاه)

      ممنون آقای جعفری
      فقط یک سوال دیگه : سپر به بلوک های سیمانی کنار خیابان خورده ، باید عوض بشه یا رنگ ؟
      ممنون میشم پاسخ بدید .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. جعفری

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        جناب علی آقای عزیز سلام ممنون از سئوالتون ولی نسخه نویسی بدون وزیت کردن جرم داره!! دوست عزیزم اگر سپر شکسته باشه و تکه های آن باشه با جوش پلاستیک ترمیم و رنگ میشه و اگر شدت برخورد زیاد نباشه با رنگ شدن مثل روز اولش میشه.
        نگران نباش اگه دوست داشتی با من تماس بگیر تا بتوانم هماهنگی بیشتر و بهتری را انجام دهم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. حسین سنجابی

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام به شما مدیران راین خودرو بنده از سال 91 از این ماشین استفاده میکنم وخیلی هم راضی هستم واز دست خودروهای داخلی هم خلص شدم که جای تشکر دارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای سنجابی عزیز سلام و لطف شما متشکرم ما تمام سعی و تلاش خودمان را در جهت ارتقاء کیفیت تولید با همکاری و انتقادات سازنده مصرف کندگان عزیزمان که بهترین مرجع اطلاع رسانی میباشند را خواهیم نمود.
      علی آقای عزیز امروز در سیستم فراگیر خدمات پس از فروش رکورد 240000 کیلو متر خودرو ولیکس را داشتیم و داریم سوابق خودرو را بررسی میکنیم اگه مالک محترم این خودرو سرویس های ادواری را منظم انجام داده باشه از طرف شرکت هدیه نفیسی را تقدیم ایشان خواهیم نمود و در این ارتباط اطلاع رسانی خواهیم داشت.
      من از شما و تمامی عزیزانی که به ما قوت قلب و انرژی میدهند سپاسگزاری نموده و امیدوارم خدماتی در خور جایگاه ارزنده شما عزیزان را ارائه نمائیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد ع - تهران

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      جناب سنجانی بنده هم از سال 91 این خودرو رو دارم و خداروشکر حتی یک مشکل هم وجود نداشته . نمی دونم چی تغییر کرده که دوستانی که جدید تحویل می گیرن اینقدر شاکی هستند چون یادمه تو زمان ما یک نفر هم ناراضی نبود و مشکلی نداشت و مشکل فقط دیر تحویل دادن و بدقولی بود
      امیدوارم راینی ها خودشون رو خراب نکنن حالا که قطعات آوردن و مشکل خدمات رو حل کردند دیگه کیفیت مونتاژ رو خراب نکنند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. MDF

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    با سلام خدمت جناب آقای جعفری
    آقای جعفری رنگ سپرهای عقب و جلوی ماشین من به دلیل یه تصادف جزئی در اتوبان کرج دچار آسیب شد و یه مقدار ریخت میخواستم راهنمایی بفرمایید برای اصلاح آن چیکار کنم ؟ اولا سپرها رو بدم کلا رنگ کنن یا فقط همون چند سانتی که رنگ ریخته شده رنگ بشه دوماً برای اینکه رنگ سپرها به این راحتی (با کوچکترین ضربه ای) ریخته نشه چه راهکاری هست و سوماً آیا ببرم نمایندگی برام سپرها رو اصلاح کنه یا اگه ببرم بیرون ، ماشین از گارانتی خارج نمیشه ؟؟
    ممنون به خاطر وقت گذاریتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      عزیز نگران نباش اگر سپر قابل تعمیره بده تعمیر و بعد رنگ کنند چون موقع فروش تا جایی که من میدونم رنگ شده بودن سپر ها ملاک نیست و مشکلی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام وصبح بخیر همانگونه که دوست عزیزم آقای علی ع اشاره فرمودند رنگ شدگی در بخش سپر اهمیتی نداره ضمناً مادامی که خودرو در دوران ضمانت می باشد مراجعه به نمایندگی را توصیه می کنم ولی اگر هم این کار را خارج از نمایندگی انجام دهید باعث ابطال گارانتی نخواهد شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جعفری

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام و صبح بخیر در دوران ضمانت مرجعه به نمایندگی را توصیه می کنم ولی اگر خارج از نمایندگی هم انجام بشه باعث ابطال گارانتی نخواهد شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. علی

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    ممنون آقای جعفری که به سوال ها جواب میدید
    این خودرو واقعا خودروی خوبی است و من خودم تا الآن 140 کیلومتر تونستم سرعت برم که اگه جای مناسب باشه بیشترم میره
    خیلی خودرو کم صدا و نرم کار میکنه و صندلی های عقبش عالی هستن بر خلاف پژو 405 که وقتی میخوا ازش پیاده بشی انگار از گاری میای بیرون . من که این حرفا رو میزنم الآن هم پژو 405 و هم ولکس C30 دارم که ولکس خیلی بهتر از 405 هست .
    در ضمن شتاب دنده 1 و 2 خیلی زیاد نیست اما دنده 3 بال درمیاره و همین باعث کم مصرف شدنش هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      دوست عزیز شما احتمالا تازه کیلومتر های اولتان هست چون در کیلومتر های بالای 5000 عدد 140 برای سرعت براتون یک امر عادی خواهد بود چون در جاده های کفی با دنده 5 خیلی راحت سرعت به 140 میرسه و اگه حواستون نباشه بالاتر هم میره
      دوستمون صدرا رکورد چسبوندن سرعت تا انتهای سرعت ها رو دارند که فیلمش هم موجود است

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای علی عزیز از شما بینهایت سپاسگزارم امیدوارم در بخش خدمات ما هم بتوانیم رضایت حضرتعالی را جلب کنیم البته برای سرویس های ادواری نه خرابی دوست عزیزم کار ما هم مثل کار دکترهاست! آرزوی دیدار مجدا پزشک باید فقط برای احوال پرسی باشه نه خدای نکرده برای بیماری.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. علی

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    آقای جعفری یک سوال : مگه مدل الیت نباید 6 بلندگو داشته باشه اما خودروی من 4 بلند گو داره ؟
    ممنون میشم جواب بدید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ع - تهران

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      دوست عزیز در مورد این موضوع بارها صحبت شده است
      منظور از شش بلندگو دو بلندگوی عقب و دو بلندگوی روی درب های جلو و دو عدد تیوتر بر روی ستون های جلو می باشد و در واقع جای بلندگو بر روی درب های عقب خالی هست که می تونید خودتون پر کنید ولی نیازی نیست
      موفق باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      علی آقای عزیز سلام عرض می کنم خیر خودرو دارای 4 باند و 2 تیوتر می باشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. سلیمی.

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت اقای جعفری لطفانظر کارشناسی خود را در مورد نصب یا عدم نصب سینی زیر موتور و مزایا و معایب سینی زیر موتور اعلام نمایید و اینکه چرا خودروهای چینی مثل لیفان چری گریت وال و جیلی سینی زیر موتور ندارند و باید جداگانه نصب کرد.با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. تهران

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      جناب سلیمی اگر چند صفحه قبل را بخونید پاسخ خود را به طور مفصل خواهید یافت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. محمد ع - تهران

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (841 ديدگاه)

    جناب جعفری عزیز با سلام
    آیا رنگ فابریک این ماشین به صورت جدا از جایی قابل تهیه هست که در صورت نیاز بدیم نقاش برامون رنگ کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۱ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام جناب آقای محمد ع عزیز در ارتباط با سئوال حضرتعالی باید عرض کنم فغلاً زنگ کارخانه ای را نداریم ولی امکان مهیا کردن آن برای ما وجود دارد ولی توصیه نمی کنم چون رنگ در مجاورت آفتاب و مواد شوینده دچار تغییرات نا خواسته شده و نقاش هنگام استفاده از آن برای جلو گیری از دو رنگ شدن بدنه ناچار به اعمال تغییرات می شود و مخلوط کردن دو نوع رنگ از دو تولید کننده متفاوت در صد مشکل دار شدن رنگ بدنه را بعد از گذشت زمان افزایش میدهد.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا