خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    گریت وال در سال 2013 پرفروش ترین برند در خود چین بوده و در بین 10 شرکت پرفروش رتبه نهم را داشته و تنها کمپانی چینی که در بین ده شرکت اول بوده البته این را هم باید متذکر شد که شرکت های پرفروش دیگر غولهای صنعت خودرو دنیا هستند مثل فولکس واگن-هیوندای-تویوتا-جنرال موتورز-نیسان-بیوک-شورلت-فورد و گریت وال-

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (76 ديدگاه)

      راستی دوستان ، این چند روز که در تهران برف زیادی باریده بود و امروز که چهارشنبه بود و خیابونها اکثرا لغزنده بود چند بار مجبور به ترمز تند شدم و با تعجب از کامنت بعضیها که معلوم بود اصلا رانندگی با این ماشین نکردند یا از رانندگی در شرایط بارونی چیزی نمیدونستند ، اصلا لاستیکها سر نخوردند و کوچکترین انحراف به چپ و راست یا دریفت ندیدم ! سیستم EBD/ABS لاستیکها در چنین شرایطی محک میخوره که خوشبختانه در این اتوبیل نمره قبولی گرفت . شاید دیگه شرایطی برفی و یخزدگی به این وسعت مثل این هفته سالها رقم نخوره و باید اینو اینجا بیان میکردم که سالها در این پروفایل ثبت بشه .
      قابل توجه اونهائیکه خودروی ملی و محصولات وطنی استفاده میکنن و از روی غرض و بی خردی کامنت مغرضانه و غیر فنی میزارند ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ivan

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        سلام مهران جان منم این تجربه رو داشتم و قبلا بیان کرده بودم
        البته اگه سایز لاستیکا تغییر نکنه بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد ع - تهران

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      بین 10 شرکت برتر خودروساز جهان هست یا 10 شرکت برتر خودروساز چین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (205 ديدگاه)

        محمد جان بچه محل ،بین پرفروش ترین برندها در سال 2013 رتبه نهم را داره و اولین خودرو ساز چین است که محصولاتش را به بازار بزرگ ایالات متحده صادر می کنه و با توجه به اینکه برای صادرات به بازارهای آمریکا باید قوانین سختگیرانه ای را پشت سر بزاره نشانه قدرت و کیفیت برتر محصولات این شرکت نسبت به سایر شرکتهای چینی است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امين الرعايا

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (120 ديدگاه)

          سلام دوستان.. در تکمیل صحبتهای محمد-ع و مهران و شایان و ایوان و مصطفی امیر و مهناز و… باید بگم.. در بازار اروپاو جهان بهترین برند وبا کیفیت ترین برند چینی رو گریت وال میدونن و دلیلشون صادرات پیک آپ سی ال گریت وال به امریکا وکانادا و نیز لیموزین آقای فیدل کاسترو و رایول کاسترو”رهبران کوبا” که گریت وال هوور هستش..در استرالیا و بریتانیا و ایتالیا با کمترین هزینه میتوانید خودروهای باکیفیت گریت وال که در عمل نیزثابت شده، صاحب باشید..من را شاید دوستان کم وبیش از کامنتهام بشناسن.. من آدمی نیستم که بدون سند صحبت کنم.. شبکه موتوری تی وی ایتالیا هر روز حدودا 2ساعت از وقتش رو به معرفی این برند و قابلیتها و کیفیت و مخصوصا قیمت کم گریت وال میپردازه… این کافی نیس؟؟؟؟؟ حرفهام هم یه حدودی از ترجمه ی این شبکه هست…www.motori.tv

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. مخبر

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان عزیز به خصوص مالکین محترم این خودرو. دوستان همونجور که گفتم مشکلات شرکت یکی یکی داره برطرف میشه به امید خدا. نگران خدمات و قطعات خودرو هم نباشید . خبرهایی میرسه که در اسفند ماه شرایط جدید پیشفروش هم اعلام بشه که فکر کنم به همه شایعات مبنی بر توقف تولید این خودرو جواب محکمی باشه درصورتی که دوستان به چشم خودشون هم تبلیغات رو دیدن. به امید روزهای بهتر و خبرهای بهتر
    عاشقتونم :-*

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سهراب

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (19 ديدگاه)

      “ای پادشاه وعده لباس گرم تو، مرا از پای درآورد! ”

      اظهار نظرهای دوستان و همچنین وعده های دروغین این شرکت متغلب که پول ما را گرفته و مارا علاف کرده ناخودآگاه مرا بیاد داستان ” وعده لباس گرم پادشاه” میاندازد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یاسر

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (397 ديدگاه)

        گل گفتی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. حامد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    امروز من دو مدل جدید گریت وال توی اتوبان حکیم دیدم که پلاک تست خودرو داشت. یکی شاسی بلند شبیه رنو کولیوس یکی هم اسپرت شبیه مزدا 3. خیلی حال کردم و به آینده این شرکت خودرو ساز در ایران امیدوار شدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    عملکرد ترمز تو برف فوق العاده بود دوستان فیلتر روغن چه ماشینی بهش می خوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ali

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوستان فیلتر روغن چه ماشینی بهش می خوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرزاد 3

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    سلام بر دوستان
    یکشنبه من تصادف کردم وسپر جلو ماشین خورد شد به نمایندگی مرکزی زنگ زدم و گفتند که قطعات خودرو شما یعنی سپر و چراغ مه شکن جلو موجوده وفقط باید از طریق نمایندگی اصفهان که به نجف آباد منتقل شده اقدام کنید و وقتی متوجه تعجب من از موجود بودن قطعات شد توضیح داد که تا هفته قبل از نظر قطعات واقعا مشکل داشتیم (بدلیل تحریمها ومسایل مالی و تغییر مدیریت و ..) اما قطعات یدکی از گمرک ترخیص شده وبیشتر قطعات در انبار مرکزی موجود هست وبعد از عید فروش مجدد این خودرو از طریق سایت شرکت شروع میشه ومن رفتم نمایندگی امامی ( جاده نجف آباد بین فلکه گلدشت و ویلا شهر ) و عکس ماشین رو گرفتند و پرونده تشکیل دادن و قیمت سپر جلو هم 560 هزار تومان بود که قرار شد از تهران بفرستند .
    این موضوع رو گفتم به بقیه دوستان اطلاع بدم تا شاید کمی از نگرانی هاشون کم شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مخبر

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      سلام به همه
      خدا خیرت بده فرزاد جان با این خبر خوبت. ما که هرچی میگیم بعضی ها فکر میکنند ما دروغ میگیم. خداشاهده من هرچی که میگم خبر راست و درسته. بیخود که مرض نداریم بیایم خبر الکی بدیم آخه چی بهمون میدن که دروغ بگیم. امیدوارم اون عده از دوستان که به گفتار بنده و دوستان شک دارند با خوندن این چندتا کامنت آخر و البته امیدوار کننده از طرف دوستان دست از این شکاکیشون بردارند و بدونن که ما خودمون از صاحبان این خودرو هستیم و هیچوقت خودمونو دلداری الکی و بیخود نمیدیم و چیزی از دروغ گفتن حاصلمون نمیشه.
      به امید روزهای بهتر برای این خودرو و سلامتی و شادی همه دوستان بخصوص مالکین محترم خودرو ولکس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. cind

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام به همه ولکس سوارا .بله درسته من خودم 2ماه دنبال یه چراغ عقب بودم هفته پیش از نمایندگی 2115 تحویل گرفتم خودم داخل انبارونگاه کردم همه قطعات موجودبود .گفتند که دیگر نگران قطعات نباشید به تعداد خیلی زیادخریداری شده ودرحال وارد شدنه.به گفته مدیریت جدیدش ازبعد عیدتولیدولکس به ماهی 1000 دستگاه خواهد رسید واین گفته راتبلیغات گسترده دراتوبانهای تهران تایید میکند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. carwash

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مزخرف ترین ماشین چینی موجود در کشوره………………دوست دارم پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (56 ديدگاه)

      تو هم بی منطق ترین آدم موجود در کشوری.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (205 ديدگاه)

      بازم دوباره یکی همینجوری اومد و یک حرف بدون پشتوانه ای زد و رفت.آخه عزیزم تو که نمیدونی این ماشین اصلاً چه شکلی چرا الکی اظهار نظر می کنی و می ری.یکم مطالعه کن بعد حرف بزن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. دادا

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    دمتون گرم.فکرکردم ما جی5 ها یکه تازیم اما وقتی آمارو دیدم خیلی تعجب کردم.دمتون گرم.ماشین شما هم خدایی قشنگه.تزیناتش ومخصوصا صندایش خیلی بود.ولی آینده خیلی چیزارو روشن میکنه.کدوم یک از چینیای هم کلاس بهترن شادباشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. cind

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام به همه ولکس سوارا
    خبرادرسته
    من خودم2ماه بود معطل یه جراغ عقب بودم هفته پیش ازنمایندگی 2115تحویل گرفتم
    خودم داخل انبارودیدم پرازقطعات ولکس بود گفتند قطعات به تعداد زیاد خریداری شده مدیریت جدید قراره ازسال دیگه ماهی1000دستگاه ولکس تولید کنه اینرو هم ازتبلیغات گسترده تو اتوبانها میشه فهمید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. تویوتا

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    دوستان من خودم از ظاهر و امکانات ماشینای چینی خوشم میاد البته موتورای به نسبت قوی و کم مصرفی دارندمثل لیفان 620 دیگه از این ماشینای تکراری ایران خودرو خسته شدم ولی مشکل اینجاست که تو اون رنج قیمتی که میخوام ماشین چینی نیست و یه مشکل بزرگتر اینه که این شرکت ها تو شهرهای کوچیک نمایندگی ندارن من میخوام یه ماشین 30 تومنی بگیرم مجبورم رانا سمند و……. بگیرم چون اگه بخوام مثلا یه ام وی ام 315 بگیرم باید 6 میلیون تومن دیگه بذارم روش و این واسه من زیاده. درکل میخوام اینو بگم اگه میبینید خیلیا ماشینای ایران خود رو رو انتخاب میکنن دلیل بر خوبی اونا نیست کاش ماشینای چینی یکم قیمتشون کمتر بود تا رقیبی جدی بشن واسه محصولات ایران خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. تویوتا

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دوستان یه سوال داشتم اگه کسی بخواد ولیکس c30ثبت نام کنه باید بره کدوم شرکت؟ دیار خودرو یا راین خودرو؟ ممنون میشم جواب بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      دوست من ، راین خودرو ( یکی از زیر مجموعه های کرمان خودرو )

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یاسر

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (397 ديدگاه)

      راین خودرو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. مهدی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    فقط ولکس سفید جیگره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. vahid

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    آره دادا…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مجید رحیمی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    سلام
    دوست عزیز علی آقا فیلتر روغن رو نمایندگیها از فیلتر روغن هیوندای ورنا استفاده می کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مجید رحیمی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    آقا حامد عزیز
    شرکت دیار خودرو هم به تازگی 4 نمونه از خودروهای گریت وال رو داره میفروشه که دوتاش شاسی بلنده یکی هاوالH6 و یکی گریت وال M4 و وانت وینگل تک و دوکابین هم هست که بین این ماشینها M4 از موتور 1500 ولیکس استفاده میکنه شاید اونی که شما دیدی همین بوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام

    دوستان dvd فابریک ولیکس همون 2 تکه هستش، درسته ؟

    داشتم سرچ میکردم فقط یه نفر داشت

    قیمتش رو 1290 گفت

    شرکت داره این dvd رو ؟

    قیمتش چطوره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (205 ديدگاه)

      ه آره عزیزم.همون دوتکه مارک ویکسن است.شرکت هم داره ولی قیمتش بالاتره حدود 1540 با دوربین و جی پی اس میده.که فکر کنم خیلی گرون داره می ده.این قیمتی که شما گرفتی خیلی خوبه فقط ببین با دوربین و جی پی اس هست یا نه.
      راستی آدرسش رو هم اگه می تونی اینجا اعلام کن تا ما هم استفاده کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. امین

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آقا پویا هستند ایشون

    یه سرچ بزنید راحت پیداشون میکنید

    خیلیم پسر خوش اخلاق و گلیه

    شمارشون اینه : 09124234203

    آدرسشون هم اگه اشتباه نکنم جلال آل احمد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهران

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (76 ديدگاه)

    آقا محمد ع ”
    با سلام و خسته نباشید میخواستم سوالی رو مطرح کنم و از تجربه شما استفاده کنم و البته دیگر دوستان نیز از این کامنت بهره مند گردند.
    من پنجشنبه هفته پیش تعمیرگاه مرکزی بودم و بطور اتفاقی از یکی از تعمیرکارهای اونجا شنیدم که به یکی از مشتریها پیشنهاد میکرد که از بنزین معمولی استفاده کنید! بعد برای اطمینان بیشتر با سوپروایزر تعمیرگاه آقای صدری سوال کردم و ایشان هم گفت برای این ماشین بنزین معمولی بهتره تا بنزین سوپر ! البته سفارش کرد هر 3 باک یکبار از اکتان و تمیز کننده انژکتور استفاده بشه .
    حالا من که تا کیلومتر 10.000 از بنزین سوپر استفاده کردم بازم سوپر بزنم یا از این به بعد به حرف متخصصین تعمیرگاه مرکزی گوش کنم و معمولی بزنم ( طرف نظر از یورو 4 یا یورو صفر بودن بنزین های معمولی!)؟ پیشاپیش ممنونم از تجربه ونظر شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ivan

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      سلام مهران جان
      من که همشو بنزین یورو 4 زدم و تا الان که 1200 کیلومتر رفتم شتابش فوق العاده شده ،گاهی تعجب می کنم چرا دوستان در مورده شتابش صحبت می کنن.
      البته اولش خیلی کم شتاب بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ع - تهران

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (841 ديدگاه)

        واقعا همینطور شتاب ماشین هیچی از هم رده های خودش کم نداره فقط کیلومتر های اول یکم بد بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد ع - تهران

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (841 ديدگاه)

      سلام داداش گلم . من قبلا هم گفتم بنزین سوپر روی این ماشین خیلی تفاوت داره با بنزین معمولی و نفس و قدرت و شتاب ماشین خیلی بهتر میشه . یورو 4 هم شبیه به سوپر هست و با یورو 4 هم عالیه . خودم جدیدا فقط یورو 4 می زنم گیرم نیاد سوپر بازم گیرم نیاد معمولی + اکتان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. امین الرعایا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (120 ديدگاه)

    حامد جان خون خودتو کثیف نکن.. اصلا معلوم نیس این کارواش کجابوده و کی هست..[…]… من یه کلمه میگم.. صرف نظر از چینی یا ایرانی یا ژاپنی و یا هر کشور دیگه؛ خدا برکتش بده ولیکس سی 30 رو … اززهر لحاظ به تولیدات ایران خودرو و سایپا و دیگر چینی ها سرتره.. به خدا قیمت 45 تا 50 واسه سانروفدارش تو این بازار آشفته خیلی معقوله…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رضا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از دوستانی که این خودرو رو دارن میخواستم بدونم که 1_مصرف چجوریه 2_ممنون میشم اگر بگین ازش راضی هستین ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امیر

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام. دوستان من دوتا مشکل دارم. یکی جلو داشبوردم صدا میده یکی هم کمک عقب. شماهم این مشکلو دارید؟ آخه نمایندگی هم بردم گفت طبیعیه کاریش نمیشه کرد!! ممنون میشم اگر راهنمایی کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مجید رحیمی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    امیر عزیز
    جلو داشبورد رو باید ببینی از کجا و چه قطعه ای هست مال من همون اول سمت چپ تو قسمت دریچه جای کلید و… یه سوکت از جای خارش بیرون زده بود و تو دست انداز صدای ریزی میداد که وقتی خارش رو جا انداختم درست شد
    در مورد صدای کمک عقب به خاطر نوع سیستم کمک عقب همینطوره میکوبه من حتی باد لاستیکای عقب رو نیتروژن زدم و یکم کم کردم ولی باز صدای کوبش میاد البته تو سرما بیشتره وقتی هوا گرم میشه صداش کمتر میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      امیر آقا ، فرمایش آقای مجید رحیمی کاملا درسته و در مورد داشپورت بعد از نصب TV-DVD صدای اضافی بعضی وقتها شنیده میشد که نمایندگی مرکزی با آدرس دقیقی که بهشون دادم رفع عیب کردند که مربوط به خار پشت قاب زیر کیلومتر بود. ولی کلا جنس داشپورت ظاهرا خیلی خشکه و اگر بخواین بدلایل مختلف زیاد باز و بسته کنید دیگه مثل اولش خوب جا نمیوفته ! حتی المقدور سعی کنید بی مورد دست به متعلقات داشپورت نزنید تا قطعات یدکی داشپورت بوفور وارد بشه تا نگرانی از لحاظ تعویض نداشته باشین .چون از آقای صدری پرسیدم و گفتند هنوز بعضی از قابهای داشپورت موجود نیست !
      ضمنا آقای Ivan ممنون از راهنمائیتون و تصمیم گرفتم که همین بنزین یورو 4 معمولی بزنم ، البته از حالا به بعد که بیشتر جایگاهها موجودمیباشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ivan

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (230 ديدگاه)

        خواهش می کنم دوست عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
  24. یاسر

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (397 ديدگاه)

    سلام دوستان. کسی مقایسه فنی از این ماشین با لیفان 620 یا جی5 میتونه بکنه؟ ممنون میشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ali

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    سلام دوستان کسی می دونه در اون قسمت خالی که جای مونیتوره از کجا میشه خرید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    با سلام. من با اینکه 35000 تا روندم هنوز صافى بنزین ماشینو عوض نکردم چون تو مشهد نمایندگى کاظمى هیچوقت خدمات و سرویس کامل ارایه نمیده. کسى نمیدونه از چه صافى (ماشینى) میتونم جایگزین استفاده کنم ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمد ع - تهران

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (841 ديدگاه)

    دوستان دیروز یکی می گفت تبلیغ ولیکس دوگانه سوز رو دیده

    این دیگه چیه؟ نکنه گند زدن به ماشین خودشون دست بردن توش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مصطفی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    چینی میخرید بعد میپرسید فیلتر چه ماشینی بهش میخوره ؟

    ملت جالبی هستیم والا

    چی داره این ماشین دوستان ؟ حتی در حد ال نود هم نیست که دلتونو خوش کنید

    چینی ها بجای پول نفت که مصادره کرده ازمون این ماشینهای سره هم بندی و به ما میندازه

    مایه تاسفه
    هر وقت امریکایی و اروپایی این ماشینها رو خریدند ما هم بخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. فرزاد3

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    مژده به تمام بچه های ولیکس سوار
    انگار واقعا شرکت راین داره باز هم فعال میشه چون شرایط جدید فروش برای اسفند ماه اعلام کرده!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. فرزاد3

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    من فیلتر بنزین رو بعد از 32000 کیلومتر عوض کردم وفابریک خودش رو از نمایندگی مرکزی تهران گرفتم اما تعمیر کاری که عوضش کرد با فیلتر بنزین 206 ( اگه اشتباه نکنم) مقایسه کرد و گفت قطر دهانه ورودی وخروجی این دو فیلتر بنزین عین همه و اندازه بزرگتر فیلتر 206 هم با توجه به جای فیلتر ولیکس هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه وبعد از این میتونی بیای همینجا خودم برات عوضش میکنم.
    در ضمن من همش بنزین معمولی میزنم وتا بحال حدود 35000 هم باهاش رانندگی کردم وهیچ مشکلی هم نداره حتی کوچکترین لرزشی تو موتور و دور موتور وجود نداره و واقعا یه کپی ایده آل از موتور یارس 1500 سی سی هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا