دوج

بررسی دوج چلنجر SRT هل‌کت مدل ۲۰۱۵

به ۲۰۱۰ که برگردیم، فورد با شلبی GT500 خود که ۵۵۰ اسب‌بخار قدرت داشت، سر و صدای زیادی به پا کرد. شورولت سال بعد، ۲۰۱۱، کامارو ZL1 را با ۵۸۰ اسب‌بخار قدرت عرضه کرد. چند ماه بعد، فورد فرصت عرض اندام زیادی به شورولت نداد و GT500 مدل ۲۰۱۳ را با ۶۶۲ اسب‌بخار قدرت معرفی کرد. ولی در حال حاضر دوح رسماً با چلنجر SRT هل‌کت مدل ۲۰۱۵ و قدرت ۷۰۷ اسب‌بخار، این بازی را کاملاً به دست گرفته است.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
هفتصد و هفت اسب‌بخار قدرت چیزی نزدیک به چلنجر، شاتل فضایی ناسا است. تنها شش خودرو در حال حاضر وجود دارند که از دوج چلنجر قدرت بیشتری دارند؛ بوگاتی ویرون با ۱۲۰۰ اسب‌بخار، فراری لافراری با ۹۵۰ اسب‌بخار، مک‌لارن P1 با قدرت ۹۰۳ اسب‌بخار، پورشه ۹۱۸ اسپایدر با ۸۸۷ اسب‌بخار، فراری F12 با ۷۳۰ اسب‌بخار و پاگانی هوایرا با ۷۲۰ اسب‌بخار. اگر تعداد محدود خودروهای تولید شده بالا را در نظر بگیریم، هر چلنجر هل‌کت حداقل از ۱۰ خودروی دیگر در کشوری مانند امریکا قدرتمندتر است. همچنین شش کمپانی سازنده مدل‌های با قدرت بیشتر، قیمت بسیار بالایی برای خودروهای خود درنظر گرفته‌اند و تنها F12 با قیمت ۳۳۰ هزار دلار است که در میان آنها قیمتی پایین‌تر از ۸۰۰ هزار دلار دارد. وقتی به جای یک لافراری، یک چلنجر هل‌کت بخرید، به اندازه ۱۳۳۹۴۱۰ دلار صرفه‌جویی خواهید کرد.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
هل‌کت آن‌قدر چابک است که در مدت ۳/۶ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ ولی در عین حال، یک دهم ثانیه از GT500 عقب‌تر است. در تست یک‌چهارم مایل نیز، این خودرو در مدت ۱۱/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۲/۷ کیلومتر بر ساعت مسیر را طی می‌کند که نسبت به GT500، یک‌دهم ثانیه جلوتر است و سرعت آن نیز ۱/۶ کیلومتر بر ساعت بیشتر است. در سرعت‌های بالاتر، هل‌کت تمام مدل‌های در رده قیمتی خود را جا می‌گذارد. این خودرو در ۱۷ ثانیه به سرعت ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۰/۸ ثانیه نسبت به SRT وایپر جلوتر است. همین زمان مربوط به وایپر برای C6 کوروت Z06 مشاهده شده است. به علاوه، دوج چلنجر هل‌کت در شتاب‌گیری، عملکرد بسیار بهتری نسبت به هر مدل دیگری با موتور جلو و دیفرانسیل عقب دارد. شاید برای بهینه‌سازی بیشتر هل‌کت لازم باشد که موتور به پشت راننده منتقل شده و نیرو نیز به چرخ‌های جلو و عقب منتقل شود.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
واکنش گیربکس نسبت به پدل‌شیفترها کُند است، ولی شیفت به دنده بالاتر توسط خود گیربکس به سرعت انجام می‌شود و حرکت رو به جلوی خودرو به شکل مناسب مدیریت می‌شود. موتور سوپرشارژر ۶/۲ لیتری V-8 نیز با گشتاور خروجی خود به این موضوع بیشتر کمک می‌کند.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
هنگام شروع حرکت هل‌کت، صدای اگزوز چیزی بیشتر از موتورهای SRT با تنفس طبیعی نیست؛ جز اینکه می‌دانید در زیر کاپوت یک موتور با ۲۲۲ اسب‌بخار اضافه خوابید هاست. در همین، به شکلی باورنکردنی، برخلاف سر و صدایی که در بیرون از هل‌کت می‌شنویم، در داخل فضا بسیار آرام و ساکت است. هل‌کت چندان خودروی سر به زیر و خجالتی نیست، ولی در عین حال، یک حالت وحشی و تهاجمی نیز ندارد. شاید عنوان هل‌کت (Hellcat) به معنای «عجوزه» چندان با واقعیت سازگار نباشد؛ ولی همین خودرو در مواقعی مانند حالت تخت‌گاز در یک تونل طبع سرکش و شیطانی خود را نشان خواهد داد و احتمالاً باعث می‌شود که مجبور به پرداخت جریمه شوید.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
مانند دیگر جنبه‌های عملکردی دوج چلنجر ۷۰۷ اسب‌بخاری، سه حالت رانندگی تدارک دیده شده برای این خودرو وضعیت مناسبی را در هندلینگ ایجاد می‌کنند. در حالت مسابقه (Track)، سیستم تعلیق به گونه‌ای عمل می‌کند که انگار ناهمواری‌های جاده اصلاً وجود ندارند؛ همچنین هندلینگ بسیار مناسب بوده و واکنش فرمان نیز سریع است. ولی در همین حال، با سرعت زیاد فرمان، کمی حس فرمان‌گیری مصنوعی در راننده ایجاد می‌شود. در مجموع، برای یک خودروی ۲۰۳۶ کیلوگرمی، هندلینگ موجود فوق‌العاده است.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat Interior
در مورد سیستم ترمز نیز، شاید خود چلنجر در هنگام ترمزگیری شدید شیرجه نزند، ولی سرنشینان حتماً این کار را می‌کنند؛ چون این خودرو از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌تواند تنها درفاصله ۴۶/۹۴ متر متوقف گردد. بنابراین، شاید چلنجر SRT هل‌کت تنها یک خودروی یک‌بعدی با قدرت بالا نباشد، بلکه خودرویی است که در زمینه‌های زیادی حرف برای گفتن دارد و رانندگی با آن هیجان زیادی خواهد داشت.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
مقایسه وزن و قیمت برای هر اسب‌بخار

قرار نیست کسی به شکل کیلویی! و یا بر حسب «پوند»، خودرو بخرد. بنابراین، اینکه چلنجر هل‌کت هر پوند ۱۳/۵ دلار و لافراری هر پوند ۴۳۷/۵ دلار است، چندان اهمیتی نخواهد داشت. ولی شاید آمار بعدی، از جهاتی دارای اهمیت باشند.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
میزان وزن (پوند) برای هر اسب‌بخار:

  • دوج چلنجر SRT هل‌کت: ۶/۳
  • فراری F12 برلینتا: ۵/۲
  • فراری لافراری: ۳/۴
  • مک‌لارن P1: ۳/۷
  • پاگانی هوایرا: ۴/۴
  • پورشه ۹۱۸ اسپایدر: ۴/۲

میزان قیمت (دلار) برای هر اسب‌بخار:

  • دوج چلنجر SRT هل‌کت: ۸۵/۷
  • فراری F12 برلینتا: ۴۴۷/۰۴
  • فراری لافراری: ۱۴۷۳/۶۸
  • مک‌لارن P1: ۱۲۷۳/۵۳
  • پاگانی هوایرا: ۲۰۰۰
  • پورشه ۹۱۸ اسپایدر: ۹۵۶

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۶۵۴۷۰ دلار (قیمت پایه: ۶۰۵۹۰ دلار).
  • نوع موتور: V-8 با ۱۶ سوپاپ و سوپرشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه فولادی و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
  • گنجایش: ۶۱۶۶ سی‌سی.
  • قدرت: ۷۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۸۸۱/۳ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ دنده اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۹۵ متر.
  • طول ماشین: ۵/۰۲ متر.
  • عرض: ۱/۹۲متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۱ متر.
  • وزن کلی: ۲۰۳۶ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۶ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۷/۶ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۲/۴ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۱/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۲/۷ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۳۲۰/۲ کیلومتر بر ساعت (تخمین کمپانی).
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۹۴ متر.

مصرف سوخت:

  • مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰۳ دیدگاه‌ها

  1. mahdi

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    اسطوره ی قدرت ماشینای امریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeed.shariati

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      به نسبت کامارو و ماستنگ قیافه مردونه تری داره ولی به نرم اگه یکم فاصله محوراش کمتر یا صندوق عقب کوچیکتر میشد بهتر بود در نگاه اول یکم یا خودت درگیری که این کوپه. اس یا سدان واسه من البته اینجوری یه حداقل

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. hrf

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        اتفاقا همینایی ک شما میگی باعث شده از نزدیک ابهتش بگیرتت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Hooman

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        پدال جان لطفا غروب به بعد هر ١٠ دقیقه یه مطلب جدید بذار lol
        آخه من هر ١٠ دقیقه یه بار چکت میکنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. امین

        ۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام .کمپانی های امریکایی همیشه به جادار بودم ماشیناشون اهمیت خاصی میدن میدن و اتظاریم که ازین کمپانی ها هست ماشینای بزرگ با قدرت و خشن هستش و مخاطبای صاحب سبکی دارن همیشه..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      با وجود اینکه فورد شلبی رو از همه بیشتر قبول دارم ولی نمیتونم منکر این بشم!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        بیخود نبود یارو 825 هزار دلار به خاطر اولیش داد!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NASSY

          ۱۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          رضا موافقم!!!

          غــــــــــول دوج چلنجر 825 می ارزه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. *MAK MISEL*

          ۱۷ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          عالی….

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Carbonado Aventador

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      انیس جان بسیار ممنون از شما!
      البته عذر می خوام که همچین جسارتی می کنم!
      ولی اگه وننو , lp720 , کانتاش تربو, آستریون , هنسی ونوم , کونیگزگ وان-آگراr رو حساب کنیم کمی بیشتر از 6 تا می شه!!!!!
      بعدش فراری f12 قیمت بیش از 400 دلار داره!!!!!
      هم قیمت آونتادوره!!!!!
      البته قصد جسارت ندارم!
      در حدی نیستم که بخوام به مطلب شما ایراد وارد کنم!!!!
      موفق و سرفراز باشد!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Alpha

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        شلبی سوپر اسنیک هم هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۱۷ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        محمد F12 کلاً بحثش جداست پسر :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. DRAGONBORN

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      عجب سردنده ای داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        راستی محمد حسین جان 3000 تایی شدنت مبارک داداش!
        ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
        :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          قربانت باربد جان!
          این 3000 تا کامنت اندازه ی یدونه مطلبت هم نمی ارزه…!
          کوچیکتم !
          موفق باشی!
          به امید 4000 تابی شدنت!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          چوبکاری میفرمایین محمد حسین جان.شما استاد مایی و من باید ازت چیزای زیادی یاد بگیرم. :D ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. *MAK MISEL*

          ۱۷ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          3000تایی شدنت مبارک اهل ال90!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Carbonado Aventador

          ۱۷ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          ممنون مک میسل!
          انشاا….2000 هزارتایی شدنت یه جشن درست حسابی می گیرم!
          ال 90 ماشین تو دل برویی هست بر خلاف پرشیا قبلی مون!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. ASTON MARTin

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      اقا همینجا بود گفتن اسب بخار ماشینو میفروشه فک کنم ینی همین!
      ینی واقعا این 707 اسب چقدر از بقیه ی حریف هاش متمایزش میکنه؟ با اختلاف چند صد اسبی نهایتا یه ثانیه جلو تره!
      هیچ وقت اونطور که باید با دادج کنار نیومدم :|
      اصرار داره یه اصالتی رو تا ابد حفظ کنه
      اینم که داخلش مث همون دادج دارت بود چی بود ،مث همونه!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ahmad

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (98 ديدگاه)

        اسب بخار زیاد تو سرعتای بالا همچین سرعتی به ماشین میده که همه رو میزنه کنار .دوج یه ماشینیه که قیافش گول میزنه چیزی نیس ولی بدجور قدرت نمایی میکنه دادا پولشم نسبت به امکانات و قدرتش عالیه برو بقیه رقیباشو نگاه کن خیلی گرون تره ولی این 180 میلیون میشه به پول خودمون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. mahdi

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خیلییی زیباست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Frankenstein

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    همون طراحی بیرونی قبل رو حفظ کرده و از داخل یه هیولا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رضا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    زیبا زیبا واقعااا زیبا…
    طراحی داخلش خیلی بهتر و شیک تر شده…
    چلنجر = دریفت
    واقعا هندلینگ این ماشین خیره کنندست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. BMW4ever

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    آمریکایی ها فقط به قدرت موتور ایمان دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      و همچنین گشتاور!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. DRAGONBORN

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    اروپایی ها هم به دینامیک و طراحی بیشتر فکر میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Benyamin

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر من فورد موستانگ 2015 هنسی با 717اسببخار از این مدله اس آر تی پرقدرت تره و بهتره -البته من خودم اس آر تی رو دوست دارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      آقای بنیامین.
      موستانگ هنسی مدل تیون شده و غیر استاندارده که قابل قیاس با چلنجر هلکت استاندارد نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        شلبی بیاد هلکت کامل سرویس میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          برا اولین بار باهات موافقم :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. hrf

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          از این خبرا نیس ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. hrf

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          میبینیم رضا جان. این چلنجر تولید زیادی نداره شلبی از این قویتر هم باشه این یه چیزه دیگه هس :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۱۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          باشه….ببینیم!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ahmad

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      عزیز همه قدرت ماشین که به اسب بخارش نیست گشتاور ماشین تو دورای پایین و اولیه خیلی مهمه اسب بخار بیشتر تو سرعتای بالا حدود 160 و اینا بیشتر مهمه که زود تر رسیدن به این سرعت به گشتاور برمیگرده عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. صادق

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    انصافا خیلی مهشره
    قبلا هم گفتم، که توی رقابت موستانگ و چلنجر و کامارو از دوج بیشتر از همه خوشم میاد

    این ماشین جدای از همه ی خوبی هاش یه سری ایرادات داره (البته من نمیتونم در این باره تصمیم کاملا درستی بگیرم، ولی فقط در حد یه نظره که میتونه درست باشه، شایدم نباشه)

    بیشتر بدنه و پلتفرم این خودرو از فولاد و فلزات سنگین ساخته شده، اگه میتونستن از آلومینیوم و فیبر کربن بیشتر استفاده کنن قطعا سرعت و شتاب و اللخصوص مصرف بهتری به دست میاورد

    و اینکه این خودرو به قول متن موتور عقب بود و 4 چرخ متحرک بود خیلی خیلی به این ماشین کمک میکرد.

    ولی باز هم بدونه اینا دوستش دارم و اینکه ماشین فوق العاده خوبیه.

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دقیقا” صادق جان.خصوصا” در مورد وزن خودرو دوج باید چاره اندیشی کنه.
      خیلی زیباست ولی یه زمانی چلنجرم باید دست خوش تغییرات ظاهری و مدرن بشه که بتونه مشتریان تنوع طلب خودشو راضی نگه داره.
      صادق جان بی صبرانه منتظرم کامارو و موستانگ جواب دندون شکنی به چلنجر و چارجر هلکت بدن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        باربد امروز یه شورلت کامارو Z28 کروکی دیدم.نقره ای رنگ و فول جات خالی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          خوش به سعادتت نیما جان.
          من که عظیمیه ی کرج زندگی میکنم و نزدیک خونمون فقط بعضی وقتا آودی TT و لندروور دیفندر مدل قدیم رو میبینم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. صادق

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        میدونی بارید، این 3 تا مث سه راس یه مثلث در حال چرخش هستن که هر بار یکی از اونا در راس به سمت بالا قرار میگیره

        این روزا دور دوره چلنجره

        اینکه دو رقیب دیرینه اش بیان رو دستش خیلی احتمالش زیاده و البته طبیعی هم هست

        صبر کنیم تا بیان ببینیم چی توی چنته دارن ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. tadano

      ۱۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      آیرودینامیکش هم فک نمیکنم شرایط خوبی داشته باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۱۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        شما تو خونتون تونل باد دارید؟!؟!؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. tadano

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (176 ديدگاه)

          تونل باد که نه دروغ چرا اما چشم که دارم جلو پنجره اش قد اسکانیاس بعدشم متعصبین عزیز من که گفتم فکر کنم , حالا خوبه لامبو نبود وگرنه معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار من بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. NASSY

        ۱۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        بی شــــــــــــــک به صلیب میکشیدنت :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. DRAGONBORN

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    یکم شبیه قوطی کبریته!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. hrf

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    من وقتی مطلب از چلنجر و لکسس IS میخونم حالم بد میشه. واقعا عاشق این دوتا هستم. شاید ماشینای رویایی نباشن ولی ب من خیلییی حس خوبی میدن. افسوس ک دستم ازشون کوتاههههههه :( خوشا به سعادت اون معدود افرادی ک میتونن هل کت سوار بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۱۷ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (378 ديدگاه)

      داداش سلیقه هامون دقیق مثل همه :)
      فقط چلنجر و IS350 و دیگر هیچ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. فرهاد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    یدونه بنفش گذر موقتشو امروز دیدم
    داشتم کنارش میرفتم که یهو … هیچی دیگه نقطه شدم :)
    صدا ی اگزوزشم خیلی خوب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مصطفی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    امیرحسین جان ۳۰۰۰ تایی شدنت مبارک!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NASSY

      ۱۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      Carbonado Aventador
      سوابق: (3000 دیدگاه)

      تبـــــــــــــــــریک, ایشالا 10000 تایی ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. امید

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خیلی خاستنیه عاشق طراحی داخلشم بیرونش که دیگه اصل عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سعید

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کامارو و ماستنگ و چلنجر رو با هییچی عوض نمیکنم …muscle cars triangle

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سعید از بوشهر

    ۱۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منطقه ازاد بشه خریدمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۱۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      تو منطقه آزاد امکان نداره زیر 240 باشه ! SRT8 معمولی 210 تومنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ESI

    ۱۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    عجب چیزیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. NASSY

    ۱۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    جـــــــــــــــــــونم امریکایی های جهانخوار!!!

    WE LOVE YOU U.S.A

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۱۷ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      down with usa

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. ماسل کار

    ۱۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    فقط ماسل کار
    حرف نداره
    عجب قیمتی
    اینو بیاری نیسان gtr رو سوسک کنی!!!
    Just Muscle Cars

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir lotfi

      ۱۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اخ گفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ََarman

      ۳ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا تعجب میکنم چطور یه ماسل کار دیفرانسیل عقب 3.6 ثانیه ای رو با یه سوپر اسپرت دو دیفرانسیل 2.8 ثانیه ای مقایسه میکنی!!!!
      فاز این دوتا از زمین تا نصف آسمون فرق میکنه!
      این دوتا عشقهای منن ولی هرگز باهم مقایسشون نمیکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. amir lotfi

    ۱۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اونایی که میگن شتابش پایینه و از این حرفا امریکایی جماعت دنبال قدرت زیاده نه شتاب و سرعت بعد عشق ماشین امریکایی به اینه که قدرت موتور رو چرخهای عقب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Ahmad..F12

    ۱۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    انیس جان ممنون عالی بود

    یه ماسل کار خوش سابقه، عالی و پرقدرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. fardin

    ۲۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه عاشقان دوج مخصوصا چلنجر
    اقایون کسی خبر داره ک این مدل گذرموقتش چند در میاد ؟ و کی وارد بازار فروش میشه ؟
    و اینکه شرایط گذر موقت و هزینه هاشو بگین ممنون میشم اگه لطف کنین بگین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. a.m

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      فک کنم حدود 300 یا 400 تومن در بیاد البته قیمت الانو نمیگم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. مهدی

    ۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من گرد روی چلنجرو به هیچی نمیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ALIUnited

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    از موقعی که F&F یک رو دیدم عاشق چارچر و چلنجر شدم .
    قیافه خشن و مردونه تری دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hadi

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینا که محرکه عقبن خیلی احساس قدرت به ادم میدن مخصوصا وقتی که گاز میدی جلو ماشین بلند میشه وای …اخ دلم خواست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد مهدی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا قیمت این ماشین 2015 به پول مملکت خودمون تو منطقه ازاد انزلی چقدر هس؟؟؟
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. حمید پارسانژاد

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام و درود خدمت عزیز یا عزیزانی که این سایت رو مدیریت میکنن و مطالب رو در سایت قرار میدن , درود برشما که به نظر من بهترین سایتی هستید که اینقدر دقیق و با جزئیات ویژگی های خودرو رو ذکر میکنید و کسی که مطالعه میکنه کاملأ رضایت پیدا میکنه , آفرین بر شما …
    لطفأ همینطور ادامه بدبد , درود بر شما …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. NAViK

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من عاشق دووج وایپرم و شبلی پلی رنگ سبز با کاپوت مشکر دووج چلنجر SRT آدم رو به رویای داشتنش میبره.بیش از اندازه خوشکله درسته مث لا فراری یا zonda R ابهت خیلی زیادی نداره.ولی واقعا زیباست.اینقدر که ثوست ساعت ها بغلش بشینی و نگاش کنی.مخصوصا رنگ سبزش رپ با رینگ های مشکی مات…بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ممممد

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دستیش کجاست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دستی که چه عرض کنم یه پایی داره سمت چپ دوتا پدال

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. mohammadReza

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگر بین کامارو z28 و موستانگ GT500 و این SRT Hellcat یه درگ بزارید شورلت قطعا همه رو توی مصافت کم میبره ولی خودرویی مثل دوج 707 اسب بخاری ماشینی واسه شهر نیست و قطعا برای پیست هم نیست این ماشین برای اتوبان های المان که محدودیت سرعت ندارن خوبه اونجاس که خودشنشون میده ولی در کل این ماشین حریف z28 نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Dante

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچ چی کامارو اس اس 2016 نمیشه اسب بخار زیاد به چه درد میخوره یه نگا به کامارو اس اس بندازی عاشقش میشی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا