توربوی دوقلو برای افعی زهردار دوج

دوج وایپر با موتور 10 سیلندر غول‌پیکر خود به اندازه کافی زهردار به نظر می‌رسد اما وقتی با یک مجموعه کیت دوقلوی توربو، تقویت شود، خطرناک‌تر نیز خواهد شد.

Twin turbo Viper TA placement
Twin turbo Viper TA placement

برای رسیدن به چنین نتیجه‌ای، یک مدل SRT با قدرت 645 اسب بخار انتخاب شده که با توربوهای دوقلوی 72 میلی‌متری و اینترکولر غول‌پیکر، قدرت 1042 اسب بخار را به چرخهای عقب منتقل می‌کند.
این قدرت در صورت استفاده از سوخت با اکتان 93 به دست می‌آید و اگر به جای این نوع سوخت از سوخت E85 ویژه مسابقات استفاده شود، قدرت آن به 1500 اسب بخار نیز خواهد رسید.
اگر علاقه‌مند به داشتن چنین موجود خطرناکی به عنوان اولین وایپر با توربوشارژر دوقلوی جهان باشید باید 90 هزار دلار بابت این پکیج بپردازید. شاید دیدن این فیلم پر از دود و آتش دیدگاه شما را به این چنین هزینه‌ای جلب نماید.

[jwplayer mediaid=”103652″]
[دانلود ویدئو]

39 دیدگاه

    1. NA-NikandreosApotheon-NA
      سوابق: (126 دیدگاه) ,

      کوروت رتبه 1
      فورد جی تی رتبه 2
      دوج وایپر رتبه 3 سوپراسپرت های آمریکایی

      پاسخ
  1. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
    سوابق: (570 دیدگاه) ,

    نه علاقه ندارم
    دروغ گفتم علاقه دارم پولشو ندارم تازه 90هزار تا باید اضافه بدم.
    بعدشم دور کشور ما یه حصار کشیدن که هیولاها و افعی های زهر دار وارد نشن.
    انگار ما تو قرن 19میلادی زندگی میکنیم و این سایت پدال حکم پیشگو رو داره واز اخبار قرن 21 مطلعمون میکنه

    پاسخ
  2. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    کلا ماشین های دودج بخاطر حجم خیلی بالای موتورشون در حالت تنفس طبیعی خیلی جای تیون کردن رو دارن.مثلا موتور 6.3 هلکت .همین وایپر با موتور8.4 وقتی توربو شارژ روی اون نصب باشه با حجم خیلی زیاد بنزین 400 اسب بخار به قدرتش اضافه میشه
    جلوی خیلی کشیده وایپر خیلی خاص می کنه این ماشین رو

    پاسخ
  3. محمدرضا
    سوابق: (71 دیدگاه) ,

    کلن علاقه زیادی به دوج دارم بهقول بچه های سایت ماشین فقط آمریکایی فقط دوج
    دوست دارم یه کلکسیون دوج داشته باشم سوپر اسپرت فقط وایپر شاسی بلند برای مسافرت دورانگو یاf350 ماسل کار هم که تکلیفش روشنه فقط چلنجر سدان فول سایز فول آپشن چارجر خود سلطنته حتی آدم یه ماشین کوچیک شهری بخواد دارت
    آرزوی دیگه بر جوانا هم عیب نیست

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل farzad
    farzad
    سوابق: (160 دیدگاه) ,

    این ماشین از اولشم هندلینگ زیاد خوبی نداشت حالا که قدرتش دو برابر شده که دیگه فاجعه میشه

    پاسخ
    1. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      اتفاقاً خیلی هم هندلینگش عالیه. نتایج پیستش گویای همه چیزه. الانم دیگه واقعا هیولا شده و حریف می طلبه.

      پاسخ
    2. عرفان
      سوابق: (53 دیدگاه) ,

      چرا از رو … یه حرفی میزنی برا خودت؟؟؟
      حالا خوبه رکورد نوربرگ رینگ تا نزدیک یه سال پیش دست همین وایپر بود.
      علاوه بر این رکورد 9 پیست آمریکا هنوز دست وایپره از جمله لاگونا سکا.
      دیگه انقدر چرندیات شنیدیم تو این سایت رقبت نمیکنیم نظراتو بخونیم.

      پاسخ
    3. فریا ( معاون بازرس ستاد مبارزه با کذبیات و خزعبلات در سایت پدال)
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      مثل اینکه شما زیاد درایور سانفرانسیسکو بای میکنید 🙂

      در پی تلاش های دوست عزیزم PG منم توی “ستاد مبارزه با کذبیات و خزعبلات در سایت پدال” به انجام وظیفه مشغول میشم .
      وایپر اینه ، نه اونی که توی درایور سانفراسیکو و NFS روندین 😉 :
      http://fastestlaps.com/tracks/virginia_international_raceway.html
      http://www.motortrend.com/features/laguna_lap/
      http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
      http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86123/fastest-nurburgring-lap-times

      پاسخ
      1. P.G
        سوابق: (485 دیدگاه) ,

        فریا جان معاون چرا؟شما خودت رییس مایى!:)
        ولى جدا از شوخى فکر میکنم سایت چند وقتیه شدیداً به همچین کار ستادى نیاز داره و امیدوارم همه ى بچه ها(حالا فرقى نمیکنه طرفدار چه برندى هستن)عضو این ستاد بشن،چون اون موقع میتوان نظرات سایت رو که مدتیه کیفیتاشون به شدت افت کرده رو پایش کرد و فضا رو براى دوستان مطلع و بى غرض و داراى سلامتى روحى و روانى آماده تر کرد تا دیگران بهتر بتونن از نظرات این عزیزان استفاده کنن.

        پاسخ
  5. احسان
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    فقط لاستیکها زودتر دود میشن اینهمه افزایش قدرت تاثیر مثبتی روی راندمان دوج نخواهد داشت چون نیروی موتور بدون دیفرانسیل لغزش محدود هدر میره ! معمولا ماشینهایی که سیستم چهار چرخ متحرک دارن برای کیت افزایش قدرت هیجان انگیزترن مثل gtr AMS ALPHA12

    پاسخ
  6. شروین
    سوابق: (517 دیدگاه) ,

    اتفاقا تاثیر داره. مثال واقعیش هم وایپر ACR که با قدرت 750 اسب از وایپر معمولی رکوردهای بهتری داره.

    پاسخ
  7. احسان
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    آقا عرفان میشه بگی رکورد نوربورگ رینگ کی دست وایپر بوده؟ اصلا تو تاریخ نوربورگ رینگ وایپر رکورد زده؟ خود شما همینجوری رو هوا حرف میزنی ادعای اطلاعاتم میکنی! لینک رکورد وایپر رو بزار ببینیم که میگی تا همین 1سال پیش دست وایپر بوده، شما (رغبت) کن یکم اطلاعاتتو ببر بالا…

    پاسخ
    1. عرفان
      سوابق: (53 دیدگاه) ,

      از اطلاعات پراکنی شما ممنونم.اینم لینک لپ تایم های نوربرگ رینگ
      با در نظر نگرفتن دوتا مورد اول که جزو ماشین های خیابونی نیستن وایپر در رده چهارم قرار داره و 918 اوله.
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
      کاش قضاوت هایی که تو حرفات کردی رو میزاشتی برای زمانی که من لینکی برات نمیزاشتم.یکم تند رفتی.متاسفم برای طرز برخوردت.
      البته حرفم رو تصحیح میکنم که با اختلاف 16صدم ثانیه دوم بوده.برای سه سال متوالی اما همینم برای اثبات هندلینگ قوی وایپر کافیه.

      پاسخ
  8. احسان
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    اگه دقت کرده باشی وایپر تو رده 13 جدول قرار داشت و ACRسال 2014 تازه بعد از کلی بهینه سازی و تقویت موتور و….. اومد رتبه 5 جدول اونم با اختلاف نسبت به GTR NISMO

    پاسخ
    1. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      بدون توربو یا هر چیزی تقویتش کردن. مگه عیبی داره؟ بعدشم به جر نوربرگ رینگ (اونم به این دلیل که جاده سخت و بد قلقیه و وایپر هم ماشینیه که راننده طول میکشه بتونه به رفتارش عادت کنه) تو پیست های دیگه بین نتایج مدل ACR و معمولیش اختلاف زیادی نیست

      پاسخ
    2. فریا ( معاون بازرس ستاد مبارزه با کذبیات و خزعبلات در سایت پدال)
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      اولاً دقت کنید GTR NISMO مدل 2015 هست و ACR مدل 2010 .
      ثانیاً مگه ورژن نیسمو به قول خودتون ” بعد از کلی بهینه سازی و تقویت موتور و .. ” نسبت به GT-R پایه به این رتبه نرسیده ؟!!
      لینک موتور ترند رو که بالا گذاشتم مربوط به پیست لاگونا رو نگاه کنید . وایپر ACR 2010 ربته سوم هست درحالیکه بهترین رتبه ی GT-R دوازده هست .

      پاسخ
      1. عرفان
        سوابق: (53 دیدگاه) ,

        بیخیالش باو فریا جان.این آقا هنوز نمیدونه که وایپر 2014 هنوز مدل ACR اش نیومده که اصن بخواد رکورد بزنه.احتمالا نمره عینکش هم بالاست ک نمیتونه رتبه وایپر رو ببینه.درضمن:این جی تی آر بود که با کلی تقویت اومد بالای جدول.وایپر از سه سال پیشش اون بالا بود.
        حالا اومده برای ما ادعای فضل و دانش هم میکنه.عزیزم هنو در حدی نیستی ک بخوای راجع به یه سوپر کار حرف بزنی و نقدش کنی.

        پاسخ
  9. amir5
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    فریا جان حالت خوبه؟
    gtr تو رینگش از کل وایپر بیشتر تکنولوژی هست
    وایپر سومه؟!!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      نه حال من بده مث اینکه حال شما خــعلی خوبه
      این حرف شما دست دومه . اینو مجری تاپ گیر آمریکا درمورد 458 گفت . حالا 458 یا GT-R . برای من فرقی نداره . فقط از این تعجب میکنم اینا هزینه ساختشون صرف چی میشه ؟! این همه تکنولوژی کجا میره که بدرد پیست نمیخوره ؟! چرا تو چرا تو یه پیست GT-R عقبه و توی ده ها پیست عقبه ؟ این تکنولوژِی برای اون car girl هاست 😉
      لینک ” موتــــــــور تـــــــــرند ” پیست “لاگـــــــــــونا ” . وایپر T/A 2013 اوله ، وایپر ACR سومه . . ماشالا هزار ماشالا GT-R ته جدوله .

      پاسخ
  10. amir5
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    یعنی یه حرفی زدی تاریخچه اتومبیل رانی رو بردی زیر سوال
    جایی که 911وgtr باشن وایپر بیادو اول بشه! وایپر ماشین خوبیه ازش خوشم میاد ولی مثل کوروت ظاهر قلدر داره و بدرد 400 متر میخوره نه پیست پیچو واپیچ
    اونقدر درکت پایینه که نمیدونی تکنولوژِی چیه بقول اون دوستمون در حدی نیستی که بیای در مورد سوپر کار نظر بدی زیر پراید وانت نظر بدی سنگین تری

    پاسخ
    1. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      برادر امیر متاسفانه اونقدر درک تو پایینه که نمیدونی ,وایپر ماشینیه که شتاب جانبیش بالای 1 هست و پر گشتاور ترین موتور تنفس طبیعیه. همین 2 فاکتور برای پیست کافیه. اما شما میگی فقط به درد 400 متر میخوره!!! لینک های رکوردهای پیست تایید حرفای من و فریاست. شاد باشی!!

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      اینم وایپر ACR 2010 ,و آمارش توی همون سایت

      fastestlaps. com/cars/dodge_viper_srt-10_acr.html

      پاسخ
  11. amir5
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    گشتاور بدرد سوسول بازی و لاستیک دود کردن میخوره خوشگل
    مدل قبلی sls که گشتاور زیادی داشت و مثل این امریکایی ها دور زدن باهاش تو پیست مثل کشتی گرفتن میموند ولی سری بلک جدید با گشتاور کمتر و قدرت بیشتر توی پیست درخشید این رو تمام ماشین بازا تایید کردن و بار ها تو ی تست ها و مجلات گفته شده که گشتاور زیاد = دودکردن
    تو نوربرگ رینگ نیسمو هه که میدرخشه وایپر تو خواب هم نمیتونه رکورد نیسان رو بزنه
    911 و gtr باشن بعد وایپر اول شه؟ تمام عالم و ادم میدونن 911 و gtr بهترین های پیستن تعصب رو ماشینای امریکایی چه کرده

    پاسخ
    1. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      جیگر جان کامارو z28 پورشه 911 رو تو پیست شکست داده. پس حرف بیخود نزن که ماشین امریکایی دور زدن باهاش مثل کشتی گرفتنه!!! فعلا هم نیسان یه رکورد داره اما وایپر تا دلت بخواد. پس شما متعصبی عزیز!!

      پاسخ
    2. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      کوروت استینگری (نه z06 که هیولاست) هم gtr رو تو پیست شکست داده. وایپر هم که جای خود داره. مطمئن باش اگه شرکت داج بخواهد که دوباره وایپر رو ببره تو پیست نوربرگ رینگ (چون اجاره کردن پیست و این مسایلش هزینه داره و دم به دقیقه کسی ماشین نمیبره نوربرگ رینگ) رکورد رو دوباره جا به جا میکنه.

      پاسخ
  12. شروین
    سوابق: (517 دیدگاه) ,

    اگه sls بلد نیست از گشتاور چه جور استفاده کنه، لطفاً ماشینای امریکایی که سالهاست با گشتاور بالا بهترین سواری و هندلینگ رو میدن رو زیر سوال نبر

    پاسخ
  13. شروین
    سوابق: (517 دیدگاه) ,

    عرفان جان با این جمله ات که گفتی اگه واقعا GTR اونقدر خوب بود که نیازی به از کوره در رفتن و توهین کردن نداشت خیلی حال کردم. دمت هم گرم. گفتنی ها رو گفتی. اما کو گوش شنوا. به قول خودت این جماعت…
    بگذریم 😉

    پاسخ
  14. محسن
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    وایپر ماشین عالی هست ولی انصافا مشگلاتی هم داره

    پاسخ
  15. محمد
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    حرف اخر اینه

    وایپر بهترینه

    بعدش چلنجر و چارجر

    و دورنگو و رم
    دوج مال کسانیه که دنبال قدرت بی حد و مرز هستن با چاشنی ترس و لذت

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.