دوج

داج چلنجر Demon با 757 اسب بخار قدرت!

در میان تیزرهای مختلفی که از نسخه جدید چلنجر SRT موسوم به دیمِن (Demon) دیده شده، نمونه اخیر کمی متفاوت و رمزآلودتر می‌نماید!
داج به‌تازگی تصویری از یک نشان فلزی منقش به کلمه Demon منتشر کرده که شماره سریال ۰۷۵۷ روی آن خودنمایی می‌کند. برخی کارشناسان مجله Road & Track معتقدند این عدد درواقع میزان توان خروجی از پیشرانه هشت سیلندر این نسخه را نشان می‌دهد!

Each Demon Crate is personalized for its owner with a serialized name plate.
اگر به خاطر داشته باشید این خودروساز پیش از معرفی چلنجر SRT هِلکت نیز دست به کار مشابهی زده بود. آن زمان تیزری منتشر شد که کانال ۷۰ رادیو SiriusXM را روی ایستگاه هفتم نشان می‌داد؛ به‌ عبارتی همان عدد ۷۰۷ که برابر است با حداکثر قدرت چلنجر هِلکَت. بنابراین اگر ادعای Road & Track را قبول کنیم، Demon به میزان ۵۰ اسب بخار از برادر کوچک‌تر خود، هِلکت قوی‌تر خواهد بود.

gallery-1486045594-download-9
دیگر نکته جالب تصویر این است که نام تام کادینگتون (Tom Coddington) را به‌عنوان مالک در نوار بالایی حک کرده‌اند؛ کسی که یکی از عاملان اصلی تبدیل داج به برند عضلانی و پر ابهت کنونی است و ارزش والایی در تاریخ کمپانی دارد. در مورد رقم ۰۰۱۱۲۱ برای شماره VIN نیز به نظر می‌رسد حرکتی مشابه همان پلاک مرموز موجود در یکی از تیزرهای اخیر باشد.

2018-dodge-challenger-srt-demon-2
باید منتظر بود و دید با معرفی رسمی داج چلنجر SRT دیمِن چقدر از این تصاویر و گفته‌های مختلف درست از آب درمی‌آیند.

2018-dodge-challenger-srt-demon-1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    این همه قدرت خوب یکم شتابشم زیادکنن هایپر کار هارو به چالش بکشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. farshid omidfar

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (72 ديدگاه)

      به خاطر سنگینیه وزنش بود برای این مدل وزنشو کمتر کردن کلا فقط یک صندلی برای راننده داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Kamran cooper

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (119 ديدگاه)

    دیروز خبر بسیار عجیبی در سایت amp دیدم که نوشته بود دوج دمون تک سرنشینه خواهد بود
    تصورش یکم سخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. TRX

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (28 ديدگاه)

    عاشق نام گذاری محصولاتشم این شرکت چقدر جالبه

    بر فرض مثال:
    اگر ایران خودرو این محصولات رو تولید میکرد به جای هلکت میگفت گربه بهشتی ، به جای دیمون میگفت هوری بهشتی !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      Ram ، Demon ، Hellcat ، Viper ، و … اکثرا نام های جهنمی هستند.
      برای القای ترس در حریف.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. mojtabaaston

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    اصالت و زیبایی اوووووووف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مجيد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه هیولای تمام معناس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Madjid

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    کوهی از قدرت. 757 اسب ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. us army

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    بزن بدران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Madosain.faramarzpour

    ۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اطلاعات دیگر ……
    صفر تا صد کیلومتر ( ۰تا ۶۰ مایل) هم ۳ ثانیه وصفر تا ۱۶۰ کیلومتر (۰ تا ۱۰۰ مایل) در ۶ ثانیه قدرت بیش از ۷۵۰ اسب در ۶۲۰۰ ار پی ام و ⅛ مایل رو در ۶.۶ ثانیه با سرعت
    ۱۲۵ مایل بر ساعت و ¼ مایل رو در ۱۰ ثانیه با سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت طی میکنه
    فاصله ترمز از سرعت ۱۲۹ مایل تا ایستادن تو ۲۲۰ فوت
    کسی که از رکوردهای درگ سر در بیاره میدونه این رکوردها عالی هستن واس ی خودروی شرکتی!
    دیمن ب صورت تک صندلی ارائه میشه
    و صندلی پسنجر ب صورت اپشنال هست
    کمک فنر و سیستم تعلیق مخصوص ک موقع لانچ
    ب لطف لاستیک های مخصوص درگ و سیستم «ترنس بریک» از هرز گردی جلو گیری میکنه ک لانچ فوقوالعاده ایی رو ب ارمغان میاره

    سیستم ترنس بریک چیه حالا فرض کنید در خودرو های دنده دستی
    شما در مواقع لانچ کردن از یک پاتون براب کلاچ گیری و پای دیگه واس بالا نگه داشتن دور موتور استفاده میکنید و با رها کردن کلاچ لانچ میکنید
    اما در دنده اتوماتیک این رویه ب و شکل هست (همونجور ک در تیزر دیده میشه دیمن هم دنده اتوماتیک هست ب همراه پدل شیفتر های پشت فرمون) همونجور ک میدونید در دنده اتو ماتیک پدال کلاچی وجود نداره و پاتون روی ترمزه برای حرکت
    حالا شرکت دادج یا دوج خودمون از سیستمی استفاده کرده ک توی گیربکس این عمل انجام بگیره و نیازی نداشته باشین ب ترمز گیری و با بک دکمه ک روی فرمون قرار داره حتما قرار داره همونجور ک فقط با یک پا در حال گاز دادن هستید میتونید این ترمز رو آزاد یا شفت رو در گیر کنید و ی لانچ عالی داشته باشید!
    جمع اوری شده توسط خودم خوشحال میشم بتونم ب علاقه مندان این خودرو کمکی کرده باشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا